Kogo reprezentuje osoba

Górski Ireneusz

w KRS

Ireneusz Górski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ireneusz
Nazwisko:Górski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1968 r., wiek 49 lat
Miejscowości:Białogard (Zachodniopomorskie), Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:44 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adaszewski Zygmunt, Andrzejewska Katarzyna, Antonowicz Maniak Katarzyna, Babis Wiktoria, Balcerzak Maria Krystyna, Bartman Jerzy, Bibro Jerzy Stanisław, Borowczak Jan, Bucka Maria, Budzyński Jan Henryk, Butryńska Edyta Katarzyna, Chmielnicka Honorata, Daszkiewicz Teresa, Dobroczyńska Iwona, Fijałkowski Janusz, Gajewski Bronisław Benedykt, Grosicki Tadeusz, Halter Bartłomiej, Jaroszek Krzysztof, Jesionowski Grzegorz, Kacprowicz Magdalena, Kaim Robert, Kamińska Katarzyna Mariola, Kozakiewicz Agnieszka, Kłosowska Janina Marianna, Marcinkowska Zofia, Marcinkowski Paweł, Maroń Dorota, Mejer Milan, Michalczyk Irena, Mitrus Monika, Mróz Franciszek, Młynarczyk Anna, Nowak Jowita, Osman Alicja Henryka, Pietraszewski Władysław Aleksander, Ruszlewicz Franciszek, Sokół Leszek Jan, Sołtys Genowefa Maria, Sroka Barbara, Wiktorska Jolanta, Wójcik Anna Weronika, Wudarska Dorota

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wołoszczuk Maria

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cyganek Grzegorz Paweł, Janowski Stanisław Władysław, Kłosowski Józef, Langowski Janusz Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szpeyer Genowefa

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agamark Sp. Z O.O., Borkowice - Błażejowice − KRS 0000248390
  2. Agrokłos Sp. Z O.O., Warnino − KRS 0000286328
  3. All Spaw Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000240863
  4. Bank Spółdzielczy W Białogardzie, Białogard − KRS 0000104491
  5. Belma-narzędzia Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Białe Błota − KRS 0000132981
  6. Biuro Rachunkowe Tm Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000540202
  7. Bydgoskie Towarzystwo Żeglarskie, Bydgoszcz − KRS 0000209332
  8. Cmcm Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000290864
  9. Eco Suburbia Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000373854
  10. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Tychowie, Tychowo − KRS 0000142903
  11. Ibis Ltd. - International Bakery Industries - Spomasz Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szubin − KRS 0000087827
  12. Ibis Nowe Technologie Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szubin − KRS 0000204363
  13. Inter Glob Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000228087
  14. Invest Club Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Szubin − KRS 0000203479
  15. Komitet Na Rzecz Rewitalizacji Zabytkowego Kościoła Parafialnego W Tychowie, Tychowo − KRS 0000323321
  16. Księgarnia Współczesna Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000119186
  17. Kujawsko-pomorski Związek Kulturystyki i Fitness, Bydgoszcz − KRS 0000065453
  18. Latour Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296721
  19. Mega-system Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Koszalin − KRS 0000263384
  20. Micros Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000495801
  21. Ochotnicza Straz Pożarna We Wrzosowie, Wrzosowo − KRS 0000194156
  22. Ochotnicza Straż Pożarna W Dygowie, Dygowo − KRS 0000193910
  23. Ochotnicza Straż Pożarna W Kościernicy, Kościernica − KRS 0000188096
  24. Orange Neutral Pl Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szubin − KRS 0000246824
  25. Pomorska Grupa Konsultingowa S.A., Bydgoszcz − KRS 0000107024
  26. Produs Retail Technology Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000233555
  27. Raw - Bud Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296451
  28. Rdr Plast Sp. Z O.O., Rypin − KRS 0000561526
  29. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  30. Składywęgla.pl Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Białe Błota − KRS 0000418065
  31. Stowarzyszenie Absolwentów Wyższej Szkoły Handlu Morskiego, Wyższej Szkoły Ekonomicznej Oraz Wydziałów Ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot − KRS 0000064724
  32. Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-gospodarczych, Białogard − KRS 0000045042
  33. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Domacyńskiego Ośrodka Spotkań, Domacyno − KRS 0000465123
  34. Stowarzyszenie Porozumienie Samorządowe, Białogard − KRS 0000229240
  35. Stowarzyszenie Producentów ,eksporterów Owoców Jagodowych Faworytka W Białogardzie, Białogard − KRS 0000201654
  36. Świdwińska Fabryka Okien Jb Sp. Z O.O., Świdwin − KRS 0000044080
  37. Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Tuw, Warszawa − KRS 0000033284
  38. Xl Bowling Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Suchy Las − KRS 0000022751
  39. Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Producentów Ziemniaków Plantator Przy Ppz Nowamyl S.a Z Siedzibą W Łobzie, Łobez − KRS 0000263557
  40. Zakład Produkcji Form, Maszyn i Urządzeń Szklarskich I.m.l. Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Inowrocław − KRS 0000200351
  41. Zakład Remontowo-produkcyjny Metalpur Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000158472
  42. Zakłady Mięsne Kujawy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej., Bydgoszcz − KRS 0000047271

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alstar 7 Bis Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146998
  2. Am Investment Sp. Z O.O., Warszawa Wola − KRS 0000309014
  3. Arkta S.A., Bydgoszcz − KRS 0000092336
  4. Biuro Projektów Biprochem Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000058258
  5. Biuro Studiów i Projektów Biprokabel Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000029222
  6. Bosster Sp. Z O.O., Nowe Miasto Lubawskie − KRS 0000245193
  7. Budmax Bb Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000238986
  8. Bydgoskie Zakłady Papiernicze Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000041446
  9. Centrum Izolacji Termicznych Therm Service Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000114045
  10. Dajan Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000360838
  11. Fabryka Wyrobów Kulinarnych Smakovit Sp. Z O.O., Stopka − KRS 0000052261
  12. Golbud S.A., Golub-dobrzyń − KRS 0000164221
  13. Index-system Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000097514
  14. Koronowska Fabryka Maszyn i Urządzeń Kofama W Koronowie, Koronowo − KRS 0000250636
  15. Kujawskie Zakłady Mechanizacji Budownictwa Zremb W Solcu Kujawskim, Solec Kujawski − KRS 0000254497
  16. Md Budinvest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnścią, Biały Bór − KRS 0000238386
  17. Pomorska Agencja Finansowa S.A., Szczecin − KRS 0000018313
  18. Pomorski Bank Spółdzielczy W Świdwinie, Świdwin − KRS 0000107331
  19. Przedsiębiorstwo Cargo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000172749
  20. Przedsiębiorstwo Innowacyjne Otylia Sp. Z O.O., Nakło Nad Notecią − KRS 0000149421
  21. Przedsiębiorstwo Mediator Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000043609
  22. Przedsiębiorstwo Projektowania Realizacji Inwestycji i Wdrażania Robotyzacji Bispomasz W Bydgoszczy W Likwiadcji, Bydgoszcz − KRS 0000250292
  23. Przedsiębiorstwo Sprzętowo - Transportowe Budownictwa Matra, Bydgoszcz − KRS 0000100278
  24. Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne Montrex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000011225
  25. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Polstar Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000198499
  26. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Producentów Mebli Darwal Distribution International Sp. Z O.O., Ciele − KRS 0000046220
  27. Soleckie Zakłady Obuwia Solmark, Solec Kujawski − KRS 0000146697
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa Kłos W Cerekwicy, Cerekwica − KRS 0000298853
  29. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrzos, Wrzosowo − KRS 0000204446
  30. Spółdzielnia Producentów i Przetwórców Zbóż, Koszalin − KRS 0000379152
  31. Trust Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000010621
  32. Wielobranżowa Usługowa Spółdzielnia Pracy, Sępólno Krajeńskie − KRS 0000164290
  33. Zakłady Graficzne Imienia Komisji Edukacji Narodowej S.A. Likwidacyjnej, Brzoza − KRS 0000024833
  34. Zakłady Przemysłu Odzieżowego Konwart W Koninie Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000063853
  35. Zielona 1 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000246463

Powiązane przetargi (44 szt.):
  1. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Gmina Barwice, Barwice
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
    2. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej.
    3. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający następujące założenia:
    3.1. waluta kredytu: złoty polski (PLN);
    3.2. kwota kredytu – 2 000 000,00 PLN;
    3.3. oprocentowanie w skali roku – według złożonej oferty;
    3.4. częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych – kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału);
    3.5. spłata rat kapitałowych rozpocznie się w dniu 31.03.2017 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank;
    3.6. termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych – kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank;
    3.7. ilość rat kapitałowych – 40;
    3.8. sposób zaokrąglania rat kapitałowych do 1,00 zł
    3.9. metoda wyznaczania rat – kapitałowa;
    3.10. sposób ściągania odsetek – według salda kredytu (formuła 365/366),
    3.11. prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty
    3.12. wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu;
    3.13. uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie pisemnego wniosku zamawiającego, planowany termin uruchomienia kredytu – do 22.12.2016 r.
    3.14. termin i wysokość postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego: do 6 dni od dnia podpisania umowy; w pełnej wysokości;
    4. Każdorazowa rata kapitałowa (Rk) wyniesie: Kwota kredytu/Ilość rat kapitałowych = 2 000 000,00 / 40 =50 000,00 zł
    5. Oprocentowanie ma charakter zmienny wg stawki WIBOR 3M, przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (3-miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania.
    6. Wysokość stawki WIBOR 3M ustalana jest jako średnia arytmetyczna z 3-miesięcznego okresu poprzedzającego okres jej obowiązywania.
    7. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetek oraz jednorazowych prowizji bankowych za wykorzystane transze kredytu.
    8. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji, zmian prowizji, ani stosowania innych opłat manipulacyjnych, poza wymienionymi w punkcie 7.
    9. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel In blanco.
    10. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości 1,72 % z dnia 27.10.2016 r.
    11. W celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnione zostają odpowiednie dokumenty, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ.
    Wykonawca zobowiązany jest przedstawić plan spłaty kredytu (zamieszczony w załączniku nr 2 do SIWZ).
  2. Obsługa bankowa budżetu Gminy Tychowo i jednostek organizacyjnych podległych gmini
    Zamawiający: Gmina Tychowo, Tychowo
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej budżetu Gminy Tychowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2021 r.
    Obsługą bankową, na takich samych warunkach, objęte zostaną niżej wymienione jednostki:
    1) Urząd Miejski w Tychowie,
    2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychowie,
    3) Gimnazjum w Tychowie,
    4) Szkoła Podstawowa w Tychowie,
    5) Zespół Szkół w Dobrowie,
    6) Gminne Przedszkole w Tychowie,
    7) Gminny Ośrodek Sportu i Gospodarki Komunalnej w Tychowie,
    8) Gminny Ośrodek Kultury w Tychowie,
    9) Biblioteka Publiczna Gminy Tychowo.
    Liczba jednostek organizacyjnych w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych Gminy.
    3. Zakres przedmiotu zamówienia:
    1) Bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych gminy oraz jej jednostek;
    a) Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej;
    b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, daty obciążenia rachunku kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych;
    2) Przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych za pomocą papierowych i elektronicznych nośników informacji;
    3) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych:
    a) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowanej o współczynnik Wykonawcy, stały w całym okresie trwania umowy,
    b) wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty na dzień 02.09.2016 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na dofinansowanie wydatków inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie do 1650000,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Tychowo, Tychowo
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej budżetu Gminy Tychowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2021 r.
    2. Obsługą bankową, na takich samych warunkach, objęte zostaną niżej wymienione jednostki:
    1) Urząd Miejski w Tychowie,
    2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychowie,
    3) Gimnazjum w Tychowie,
    4) Szkoła Podstawowa w Tychowie,
    5) Zespół Szkół w Dobrowie,
    6) Gminne Przedszkole w Tychowie,
    7) Gminny Ośrodek Sportu i Gospodarki Komunalnej w Tychowie,
    8) Gminny Ośrodek Kultury w Tychowie,
    9) Biblioteka Publiczna Gminy Tychowo.
    Liczba jednostek organizacyjnych w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych Gminy.
    3. Zakres przedmiotu zamówienia:
    1) Bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych gminy oraz jej jednostek;
    a) Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej;
    b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, daty obciążenia rachunku kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych;
    2) Przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych za pomocą papierowych i elektronicznych nośników informacji;
    3) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych:
    a) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowanej o współczynnik Wykonawcy, stały w całym okresie trwania umowy,
    b) wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty na dzień 02.09.2016 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    4) Lokaty OVERNIGHT (O/N) – automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących powyżej 50.000,00 zł na lokaty jednodniowe i weekendowe. Uruchomienie jak również rezygnacja z tej usługi - bez żadnych prowizji i opłat:
    a) oprocentowanie lokat O/N ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną o współczynnik Wykonawcy stały w całym okresie trwania umowy,
    b) wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty na dzień 02.09.2016 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
    c) środki z lokat nocnych i weekendowych wraz z należnymi odsetkami muszą być dostępne na rachunku Zamawiającego od godziny 800 następnego dnia,
    5) Uruchomienie i obsługa kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości przyjętej w uchwale budżetowej Rady Miejskiej w Tychowie na dany rok budżetowy. W roku 2016 na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Tychowo jest to kwota 2.000.000,00 zł. Średnie, prognozowane wykorzystanie krótkoterminowego kredytu założono na poziomie 1.000.000,00 zł.
  4. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na dofinansowanie wydatków inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie do 1.650.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Tychowo, Tychowo
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na dofinansowanie wydatków inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie do 1.650.000 zł (jeden milion sześćset pięćdziesiąt tysięcy)
    - Wspólny Słownik Zamówień: (PCV) 66.11.30.00-1 Usługi udzielania kredytu.

    2. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać:
    a) okres wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2016r.,
    b) karencję w spłacie rat do 30 grudnia 2017r.
    c) okres spłaty kredytu: od dnia 31 grudnia 2017r. do dnia 31 grudnia 2029r. w następujących terminach i ratach:
    31.12.2017r. - 20.000,00 zł,
    31.12.2018r. - 20.000,00 zł,
    31.12.2019r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2020r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2021r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2022r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2023r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2024r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2025r. - 30.000,00 zł,
    31.12.2026r. - 50.000,00 zł.
    30.06.2027r. - 200.000,00 zł,
    31.12.2027r. - 250.000,00 zł,
    30.06.2028r. - 200.000,00 zł,
    31.12.2028r. - 250.000,00 zł,
    30.06.2029r. - 200.000,00 zł
    31.12.2029r. - 250.000,00 zł

    d) spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu,
    e) oprocentowanie kredytu następować będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3 M,
    f) przy naliczaniu odsetek należy kierować się kalendarzem rzeczywistym,
    g) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2016r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego,
    h) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ,
    i) prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu,
    j) prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania,
    k) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco, podpisany przez Burmistrza Tychowa z kontrasygnatą Skarbnika Gminy,
    l) Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm).
  5. Obsługa bankowa budżetu Gminy Ustronie Morskie wraz z jednostkami podległymi
    Zamawiający: Gmina Ustronie Morskie, Ustronie Morskie
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Ustronie Morskie wraz z jednostkami podległymi. Szczegółowa informacja dotycząca przedmiotu zamówienia zawarta jest w załączniku do zaproszenia do negocjacji
  6. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 850 000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Gmina Barwice, Barwice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 850 000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.Kredyt udzielany będzie zgodnie ze schematem przedstawionym w tabeli oraz planem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający następujące założenia: waluta kredytu: złoty polski (PLN); kwota kredytu - 850 000,00 PLN; oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty; częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału); spłata rat kapitałowych rozpocznie się w dniu 31.03.2016 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; ilość rat kapitałowych - 40; sposób zaokrąglania rat kapitałowych do 1,00 zł, metoda wyznaczania rat - kapitałowa; sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/366), prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu; wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za niewykorzystaną część kredytu; termin i wysokość postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego: do 14 dni od dnia podpisania umowy; w pełnej wysokości;
  7. Udzielenie kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 2.945.500 zł(słownie: dwa miliony dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy pięćset złotych)
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
    Przedmiot zamówienia obejmuje Udzielenie kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 2.945.500 zł(słownie: dwa miliony dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy pięćset złotych), na nw. warunkach: Oprocentowanie kredytu zmienne i winno obowiązywać w okresach, za które naliczane będą odsetki, oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia notowania w miesiącu poprzedzającym okres odsetkowy, powiększoną o stałą marżę banku nie większą niż 1,30 %. Okres wykorzystania kredytu w formie przelewu środków na rachunek bankowy Gminy w Banku Spółdzielczym w Karlinie na konto Nr 50 8562 0007 0020 0064 2000 0010 w transzach: - do 20.08.2014r. w kwocie: 2.268.580,00 zł - do 30.09.2014 r. w kwocie: 676.920,00 zł Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w części dotyczącej terminów i wysokości wykorzystania kredytu oraz w okresach i kwotach spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Okres spłaty kredytu: 1) okres karencji spłaty kapitału - do dnia 29 stycznia 2015 r. 2) spłata kapitału w 12 ratach miesięcznych: - od dnia 30 stycznia 2015 r. do dnia 30 grudnia 2015r.: - 30.01.2015r. - kwota 245.550zł - 28.02.2015r. - kwota 245.450zł - 30.03.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.04.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.05.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.06.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.07.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.08.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.09.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.10.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.11.2015r. - kwota 245.450 zł - 30.12.2015r. - kwota 245.450 zł Spłata odsetek miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) od dnia wykorzystania kredytu - płatnych do dnia 15-go następnego miesiąca na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez Bank. Odsetki będą naliczane wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat od salda niewykorzystanej części kredytu. Możliwość przedterminowej lub wydłużonej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji (kosztów) z naliczeniem odsetek do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia obowiązywania umowy. Prowizja banku nie wyższa niż 1,30 % . Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez kredytobiorcę z kontrasygnatą skarbnika. Informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy udostępnione są na stronie www.karlino.pl/bip/budżet oraz www.karlino.pl/bip/dług Zamawiający na wniosek Banku może udostępnić inne informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy.
  8. Obsługa bankowa budżetu Gminy Dygowo wraz z jednostkami organizacyjnymi
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Dygowo wraz z jednostkami organizacyjnymi , wymienionymi poniżej:
    1.1 Urząd Gminy Dygowo
    1.2 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dygowie
    1.3 Gminny Zespół Oświaty i Kultury w Dygowie
    1.4 Zespół Szkół im. Adama Mickiewicza w Dygowie
    1.5 Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza we Wrzosowie
    1.6 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Czerninie
    2. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy wraz z jednostkami organizacyjnymi wymienionych w ust. 1 w następującym zakresie:
    2.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy,
    2.2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy,
    2.3.Realizację poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym,
    2.4. Realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach,
    2.5.Realizację elektronicznych poleceń przelewów środków na rachunki w banku obsługującym i w innych bankach,
    2.6.Przyjmowanie wpłat gotówkowych,
    2.7.Dokonywanie wypłat gotówkowych,
    2.8.Przyjmowanie wpłat gotówkowych i przelewów oraz dokonywanie wypłat gotówkowych codziennie ( w dniach roboczych)w godzinach 8.00-15.30,
    2.9. Codzienne wydawanie wyciągów bankowych ,
    2.8.Uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do kwoty określonej w uchwale budżetowej:
    a) limit kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na 2013 r. -do kwoty 1 000 000 PLN,
    b) okres kredytowania nie dłuższy niż do końca każdego roku budżetowego,
    c) bank nie pobierze prowizji przygotowawczej i innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem związanym z obsługą kredytu będą odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu,
    d)warunkiem udzielenia kredytu przez bank będzie wcześniejsze złożenie przez Gminę stosownego wniosku wraz z załącznikami wymaganymi przez bank,
    e) odsetki od uruchomionego kredytu będą płatne na koniec każdego miesiąca,
    f) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową,
    2.9.Przyjmowanie lokat terminowych: tygodniowych i miesięcznych,
    2.10.Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem ,instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników na 6 stanowiskach pracy (stanowiska mają być uruchomione z dniem obowiązywania umowy)umożliwiającego:
    a)sporządzanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w innych bankach,
    b) uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich,
    c) zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo.
    2.11.Wykonawca powinien posiadać lub otworzyć najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonywanie obsługi bankowej budżetu gminy Dygowo punkt obsługi klienta, filię, oddział lub inną równoważącą jednostkę organizacyjną swojego banku na terenie miejscowości Dygowo.
    2.12.Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z Gminą Dygowo oraz z każdą jednostką organizacyjną Gminy Dygowo.
    2.13.Zagwarantowanie przez bank możliwości zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych przez ewentualnie nowo powstałe jednostki budżetowe, na ustalonych w postępowaniu warunkach.
    2.Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
    1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z
    obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
    2. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu:
    2.1. Otwarcia rachunków bankowych.
    2.2. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
    2.3. Realizacja poleceń przelewów wewnątrzbankowych (między rachunkami w tym samym banku).
    2.4. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków wraz z załącznikami i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków.
    2.5. Likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego.
    2.6. Udzielanie informacji o saldzie rachunków telefonicznie.
    2.7. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń, na wniosek zamawiającego.
    2.9. Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego.
    2.10. Potwierdzanie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie Zamawiającego.
    3. Zapewnienie możliwości elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej w standardzie
    zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa /instalacja niezbędnego
    oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, przeszkolenia pracowników.
    4. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - środki zdeponowane na rachunkach
    bankowych zostaną przez Bank oprocentowane, bez względu na wysokość środków na rachunkach a
    kapitalizacja odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału.
    5.Przekazywanie na koniec kwartału sald z rachunków jednostek organizacyjnych i rachunków pomocniczych wskazanych przez Zamawiającego.
    6. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania
    nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
    7. Możliwość dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych przez Zamawiającego do godziny 15.30.
    8.Wykonawca musi posiadać w miejscowości Dygowo placówkę bankową/filię lub punkt obsługi klienta.
  9. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Gmina Barwice, Barwice
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
    2. Kredyt udzielany będzie zgodnie ze schematem przedstawionym w tabeli oraz planem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    3. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej.
    4. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia:
    4.1. waluta kredytu: złoty polski (PLN);
    4.2. kwota kredytu - 2.000.000,00 PLN;
    4.3. oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty;
    4.4. data i wysokość postawienia kredytu: do dnia 20.12.2013 r. w pełnej wysokości;
    4.5. częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału);
    4.6. spłata rat kapitałowych rozpocznie w dniu 31.03.2014 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank;
    4.7. termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank;
    4.8. ilość rat kapitałowych - 60;
    4.9. sposób zaokrąglania rat kapitałowych do 1,00 zł
    4.10. metoda wyznaczania rat - kapitałowa;
    4.11. sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/366),
    4.12. prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu;
    4.13. prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu;
    4.14. wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu;
    4.15. wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za niewykorzystaną część kredytu.
  10. Udzielenie kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 3.623.702 zł (słownie: trzy miliony sześćset dwadzieścia trzy tysiące siedemset dwa złote)
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
    3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje Udzielenie kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 3.623.702 zł(słownie: trzy miliony sześćset dwadzieścia trzy tysiące siedemset dwa złote), na nw. warunkach:
    3.2 Udzielenie kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 3.623.702 zł(słownie: trzy miliony sześćset dwadzieścia trzy tysiące siedemset dwa złote)
    3.3 Oprocentowanie kredytu zmienne i winno obowiązywać w okresach, za które naliczane będą odsetki, oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia notowania w miesiącu poprzedzającym okres odsetkowy, powiększoną o stałą marżę banku nie większąniż 2 %.
    3.4 Okres wykorzystania kredytu w formie przelewu środków na rachunek bankowy Gminy w Banku Spółdzielczym w Karlinie na konto Nr 50 8562 0007 0020 0064 2000 0010 w 3 transzach:
    - do 10.04.2013 r. w kwocie: 2.016.105,00 zł
    - do 30.06.2013 r. w kwocie: 170.000,00 zł
    - do 30.09.2013 r. w kwocie: 1.437.597,00 zł
    3.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w części dotyczącej terminów i wysokości wykorzystania kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    3.6 Okres spłaty kredytu:
    1) okres karencji spłaty kapitału - do dnia 29 stycznia 2014 r.
    2) spłata kapitału w 12 ratach miesięcznych: - od dnia 30 stycznia 2014 r.
    do dnia 30 grudnia 2014r.:
    - 30.01.2014 r. - kwota 301.977 zł
    - 28.02.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.03.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.04.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.05.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.06.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.07.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.08.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.09.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.10.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.11.2014 r. - kwota 301.975 zł
    - 30.12.2014 r. - kwota 301.975 zł

    3.7 Spłata odsetek miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) od dnia wykorzystania kredytu - płatnych do dnia 15-go następnego miesiąca na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez Bank.
    3.8 Odsetki będą naliczane wyłącznie od wypłaconych transz kredytu.
    3.9 Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat od salda niewykorzystanej części kredytu.
    3.10 Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji (kosztów) z naliczeniem odsetek do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia obowiązywania umowy.
    3.11 Prowizja banku nie wyższa niż 1 % .
    3.12 Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z
    deklaracją wekslową podpisaną przez kredytobiorcę z kontrasygnatą skarbnika.
    3.13 Informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy udostępnione są na stronie
    www.karlino.pl/bip/budżet oraz www.karlino.pl/bip/dług
    3.14 Zamawiający na wniosek Banku może udostępnić inne informacje dotyczące
    zdolności kredytowej Gminy.
  11. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na dofinansowanie wydatków inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie do 1.800.000,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Tychowo, Tychowo
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie do 1.800.000 zł (jeden milion osiemset tysięcy) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy - Wspólny Słownik Zamówień: (PCV) 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu. 2. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać: a) okres wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2012 r., b) karencję w spłacie rat do 29 czerwca 2015 r. c) okres spłaty kredytu: od dnia 30 czerwca 2015 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. w następujących terminach i ratach: 30.06.2015 r. 31.12.2015 r. 30.06.2016 r. 50.000 zł 50.000 zł 50.000 zł 31.12.2016 r. 50.000 zł 30.06.2017 r. 50.000 zł 31.12.2017 r. 100.000 zł 30.06.2018 r. 50.000 zł 31.12.2018 r. 100.000 zł 30.06.2019 r. 50.000 zł 31.12.2019 r. 100.000 zł 30.06.2020 r. 50.000 zł 31.12.2020 r. 150.000 zł 30.06.2021 r. 50.000 zł 31.12.2021 r. 150.000 zł 30.06.2022 r. 31.12.2022 r. 50.000 zł 150.000 zł 30.06.2023 r. 50.000 zł 31.12.2023 r. 150.000 zł 30.06.2024 r. 50.000 zł 31.12.2024 r. 100.000 zł 30.06.2025 r. 100.000 zł 31.12.2025 r. 100.000 zł d) spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, e) oprocentowanie kredytu następować będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3 M, f) przy naliczaniu odsetek należy kierować się kalendarzem rzeczywistym, g) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2012 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, h) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, i) prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu, j) prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, k) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco, podpisany przez Burmistrza Tychowa i Skarbnika Gminy, l) Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm).
  12. Udzielenie kredytu bankowego: na finansowanie programów i projektów współfinansowanych ze środków budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.521.471zł (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia jeden tysięcy czterysta siedemdziesiąt jeden złotych) oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.078.590 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt złotych).
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
    Przedmiot zamówienia obejmuje Udzielenie kredytu bankowego na finansowanie programów i projektów współfinansowanych ze środków budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.521.471zł (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia jeden tysięcy czterysta siedemdziesiąt jeden złotych) oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.078.590 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt złotych) z możliwością składania ofert częściowych, na nw. warunkach: Część 1. 3.1. Udzielenie kredytu bankowego na finansowanie programów i projektów współfinansowanych ze środków budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.521.471zł (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia jeden tysięcy czterysta siedemdziesiąt jeden złotych) 3.1.1. Oprocentowanie kredytu zmienne i winno obowiązywać w okresach, za które naliczane będą odsetki, oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia notowania w miesiącu poprzedzającym okres odsetkowy, powiększoną o stałą marżę banku nie większą niż 2 %. 3.1.2. Okres wykorzystania kredytu w formie przelewu środków na rachunek bankowy Gminy w Banku Spółdzielczym w Karlinie na konto Nr 50 8562 0007 0020 0064 2000 0010 jednorazowo: 1.521.471,00 zł - do dnia 14.12.2012r. 3.1.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w części dotyczącej terminów i wysokości wykorzystania kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3.1.4. Okres spłaty kredytu: 1) okres karencji spłaty kapitału - do dnia 29 marca 2013 r. 2) spłata kapitału w 4 równych ratach kwartalnych - od dnia 30 marca 2013 r. do dnia 30 grudnia 2013r. 3.1.5. Spłata odsetek miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) od dnia wykorzystania kredytu - płatnych do dnia 15-go następnego miesiąca na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez Bank. 3.1.6. Odsetki będą naliczane wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. 3.1.7. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat od salda niewykorzystanej części kredytu. 3.1.8. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji (kosztów) z naliczeniem odsetek do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia obowiązywania umowy. 3.1.9. Prowizja banku nie wyższa niż 1 % . 3.1.10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez kredytobiorcę z kontrasygnatą skarbnika. 3.1.11.Informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy udostępnione są na stronie www.karlino.pl/bip/budżet oraz www.karlino.pl/bip/dług 3.1.12.Zamawiający na wniosek Banku może udostępnić inne informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy. Część 2. 3.2. Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.078.590 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt złotych). 3.2.1. Oprocentowanie kredytu zmienne i winno obowiązywać w okresach, za które naliczane będą odsetki, oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia notowania w miesiącu poprzedzającym okres odsetkowy, powiększoną o stałą marżę banku nie większą niż 2 %. 3.2.2. Okres wykorzystania kredytu w formie przelewu środków na rachunek bankowy Gminy w Banku Spółdzielczym w Karlinie na konto Nr 50 8562 0007 0020 0064 2000 0010 jednorazowo: 1.078.590,00 zł - do dnia 14.12.2012r. 3.2.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w części dotyczącej terminów i wysokości wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3.2.4. Okres spłaty kredytu: 1) okres karencji spłaty kapitału - do dnia 29 marca 2013 r. 2) spłata kapitału w 40 równych ratach kwartalnych - od dnia 30 marca 2013 r. do dnia 30 grudnia 2022r. 3.2.5. Spłata odsetek miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) od dnia wykorzystania kredytu - płatnych do dnia 15-go następnego miesiąca na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez Bank. 3.2.6. Odsetki będą naliczane wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. 3.2.7. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat od salda niewykorzystanej części kredytu. 3.2.8. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji (kosztów) z naliczeniem odsetek do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia obowiązywania umowy. 3.2.9. Prowizja banku nie wyższa niż 1 % . 3.2.10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez kredytobiorcę z kontrasygnatą skarbnika. 3.2.11. Informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy udostępnione są na stronie www.karlino.pl/bip/budżet oraz www.karlino.pl/bip/dług 3.2.12.Zamawiający na wniosek Banku może udostępnić inne informacje dotyczące zdolności kredytowej Gminy..
  13. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1500000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Białogard, Białogard
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1500000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań
  14. Zaciagnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań.
    Zamawiający: Gmina Białogard, Białogard
    Zaciagnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań w wysokości 1297125 zł.
  15. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1941932 na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciagniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Białogard, Białogard
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1941932 na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciagniętych zobowiązań
  16. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na dofinansowanie wydatków inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie do 1.800.000,00 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy Tychowo, Tychowo
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie do 1.800.000 zł (jeden milion osiemset tysięcy) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy - Wspólny Słownik Zamówień: (PCV) 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu. 2. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać: a) okres wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2012 r., b) karencję w spłacie rat do 29 czerwca 2015 r. c) okres spłaty kredytu: od dnia 30 czerwca 2015 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. w następujących terminach i ratach: 30.06.2015 r. 31.12.2015 r. 30.06.2016 r. 50.000 zł 50.000 zł 50.000 zł 31.12.2016 r. 50.000 zł 30.06.2017 r. 50.000 zł 31.12.2017 r. 100.000 zł 30.06.2018 r. 50.000 zł 31.12.2018 r. 100.000 zł 30.06.2019 r. 50.000 zł 31.12.2019 r. 100.000 zł 30.06.2020 r. 50.000 zł 31.12.2020 r. 150.000 zł 30.06.2021 r. 50.000 zł 31.12.2021 r. 150.000 zł 30.06.2022 r. 31.12.2022 r. 50.000 zł 150.000 zł 30.06.2023 r. 50.000 zł 31.12.2023 r. 150.000 zł 30.06.2024 r. 50.000 zł 31.12.2024 r. 100.000 zł 30.06.2025 r. 100.000 zł 31.12.2025 r. 100.000 zł d) spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, e) oprocentowanie kredytu następować będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3 M, f) przy naliczaniu odsetek należy kierować się kalendarzem rzeczywistym, g) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2012 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, h) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, i) prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu, j) prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, k) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco, podpisany przez Burmistrza Tychowa i Skarbnika Gminy, l) Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm)..
  17. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 932.388,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Grzmiąca, Grzmiąca
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 932.388,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  18. Bankowa obsługa budżetu Gminy Tychowo i jej jednostek organizacyjnych..
    Zamawiający: Urząd Gminy Tychowo, Tychowo
    1.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Tychowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2016r.. Bankowa obsługa budżetu Gminy obejmuje w szczególności: 1) prowadzenie bankowych rachunków rozliczeniowych, w tym bieżących i pomocniczych, dla budżetu Gminy, jednostek organizacyjnych Gminy wymienionych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, 2) prowadzenie rachunków lokat terminowych według stawek oprocentowania negocjowanych, z zastrzeżeniem możliwości lokowania przez Gminę nadwyżek wolnych środków finansowych w innych bankach, 3) przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych za pomocą papierowych i elektronicznych nośników informacji, 4) urządzenie i prowadzenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tychowie punktu kasowego wykonującego czynności: przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych na rachunki i z rachunków budżetu Gminy, 5) przeprowadzanie operacji czekowych i wekslowych, 6) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetu Gminy - do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. Uruchomienie kredytu bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M + stała marża podana przez bank w ofercie. 7) świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach finansowych. 1.2. Punkt kasowy, o którym mowa w ust. 1.1. pkt 4, winien być czynny w dni pracy Urzędu Miejskiego w Tychowie. Urząd Miejski udostępni bankowi pomieszczenie w swojej siedzibie na prowadzenie punktu kasowego. Bank zapłaci Zamawiającemu opłaty za media związane z używaniem lokalu. Warunki używania lokalu zostaną określone w odrębnej umowie. Bank zapewni obsadę kadrową o odpowiednich kwalifikacjach, wyposażenie w przedmioty i urządzenia oraz zabezpieczenie wewnętrzne punktu kasowego. 1.3. Bank jest zobowiązany do korzystania z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków pieniężnych ELIKXIR oraz do posiadania systemu bankowego dysponującego usługami: home banking, system masowych płatności, polecenie zapłaty, zlecenie stałe, masowe uznania..
  19. BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU MIASTA BIAŁOGARAD I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, Białogard
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Miasta Białogard oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2016 roku.
    1.Usługa obejmować będzie:
    -otwarcie i prowadzenie:
    - rachunków Miasta Białogard
    - rachunków miejskich jednostek organizacyjnych:
    1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    2 Straży Miejskiej
    3 Szkoły Podstawowej Nr 3
    4 Szkoły Podstawowej Nr 4
    5 Szkoły Podstawowej Nr 5
    6 Gimnazjum Nr 1
    7 Gimnazjum Nr 2
    8 Przedszkola Nr 1
    9 Przedszkola Nr 2
    10 Przedszkola Nr 3
    11 Warsztatów Terapii Zajęciowej
    12 Centrum Kultury i Spotkań Europejskich
    13 Miejskiej Biblioteki Publicznej
    14 Białogardzkiego Zarządu Nieruchomości
    15 Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
    Uwaga: Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zastrzega sobie prawo otwarcia wrazie potrzeby innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu.
    W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
    1.otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych,
    2.przyjmowania wpłat gotówkowych i dokonywania wypłat gotówkowych,
    3.realizacji stałych zleceń i poleceń przelewów (w tym masowych uznań) krajowych i zagranicznych,
    4.otwarcia, prowadzenia i likwidacji na zlecenie zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych rachunków wyodrębnionych, pozwalających na gromadzenie środków na określony cel, likwidację rachunku bankowego, w tym rachunków w walucie obcej,
    5.otwarcia, prowadzenia i likwidacji rachunków w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych na warunkach zadeklarowanych w ofercie,
    6.nieodpłatnego wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii odnośnie udzielenia wsparcia w zdefiniowaniu struktury rachunków odpowiadającej potrzebom zamawiającego i zaświadczeń - w zależności od potrzeb zamawiającego,
    7.wyznaczenia bezpłatnie opiekuna-doradcy zamawiającego - dla Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych,
    8.możliwości pracy w elektronicznym systemie w zakresie realizacji zleceń płatniczych,
    9.zapewnienia bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej:
    1 zainstalowania w siedzibie każdej z jednostek organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej,
    2 serwisu oprogramowania (w tym bieżącej aktualizacji),
    3 przeszkolenia wskazanych przez zamawiającego pracowników jednostek,
    4 zapewnienia połączenia poprzez łącze internetowe,
    10.wydawania poleceń przelewu środków pieniężnych na rachunki kontrahentów,
    11.realizowania czeków rozrachunkowych,
    12.oprocentowania opartego na stawce WIBID 1 M środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych bieżących,
    13.prowadzenie Rachunku Skonsolidowanego:
    Wykonawca zagwarantuje obsługę i prowadzenie rachunku skonsolidowanego. Konsolidacja
    sald wszystkich rachunków polegać będzie na zbieraniu sald wszystkich rachunków zarówno tych, które mają nadwyżkę środków jak i tych, które korzystają z kredytu w rachunku bieżącym na jednym wirtualnym rachunku bankowym i lokowaniu tych środków wspólnie; umożliwi szybką analizę wpływów z poszczególnych rachunków z możliwością gospodarowania środkami na szczeblu centralnym oraz bieżące monitorowanie stanów środków na rachunkach Miasta i jednostek organizacyjnych.
    Konsolidacji podlegać będą rachunki bankowe:
    -Miasta Białogard
    - miejskich jednostek budżetowych:
    1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    2 Straży Miejskiej
    3 Szkoły Podstawowej Nr 3
    4 Szkoły Podstawowej Nr 4
    5 Szkoły Podstawowej Nr 5
    6 Gimnazjum Nr 1
    7 Gimnazjum Nr 2
    8 Przedszkola Nr 1
    9 Przedszkola Nr 2
    10 Przedszkola Nr 3
    11 Warsztatów Terapii Zajęciowej,
    14. możliwości deponowania środków na oprocentowanych lokatach terminowych,
    15. automatycznego lokowania środków finansowych znajdujących się na Rachunku Skonsolidowanym na lokatach typu OVERNIGHT,
    16.automatycznego dokonywania 3-dniowej lokaty weekendowej na Rachunku Skonsolidowanym,
    17.przyjęcia warunków, że czas transferu środków będzie odbywał się systemem ELIXIR w ciągu jednego dnia,
    18.wysyłania, odbierania i księgowania trzech sesji międzybankowych tego samego dnia,
    19.zapewnienia realizacji przelewów dyspozycji złożonych do godziny 1600 w tym samym dniu,
    20.sporządzania wyciągu bankowego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowania operacji bankowych za każdy dzień roboczy w terminie do godziny 1000 następnego dnia,
    Uwaga: Wyciąg bankowy w wersji elektronicznej i w wersji papierowej powinien zawierać datę dokonania wpłaty przez wpłacającego i datę księgowania przez bank oraz zawierać dokonywać szczegółowego opisu wszelkich dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych tzn. opisane będą wszelkiego rodzaju informacje zawarte na dowodach źródłowych, czyli np.: ile wynosi należność główna, ile odsetki, ile potrącenia, ile koszty reasumujące, z czego składa się należność główna, jeżeli tego rodzaju rozbicie występuje, ponadto dokładne określenie z treści przelewu czy dokonywanej wpłaty, na jaki cel, podział klasyfikacji budżetowej, tj. dział, rozdział, paragraf i inne.
    21.potwierdzenia w formie wyciągu bankowego za każdy miesiąc kalendarzowy w terminie do 10 dnia następnego miesiąca potwierdzającego pobrane opłaty od danej jednostki organizacyjnej w rozbiciu na poszczególne rodzaje opłat z wszystkich rachunków dla danej jednostki organizacyjnej,
    22.korzystania z wpływów bieżących,
    23.bezpłatnego dokonywania przelewów w obrębie banku,
    24.prowadzenia obsługi rozliczania masowych płatności - przychodzących od kontrahentów, umożliwiające ich automatyczną identyfikację poprzez identyfikację płatności w numerze rachunku bankowego zgodnym ze standardem NRB (Numer Rachunku Bankowego) oraz sprawne ich zaksięgowanie i uzgodnienie; przekazywanie danych powinno odbywać się w niezmienionym formacie, niezależnie od kanału jakim bank otrzymał wpłatę oraz formy jej dokonania przez płatnika,
    25.przyznania Miastu limitu zadłużenia w rachunku bieżącym do wysokości określonej w każdym roku uchwałą budżetową. Uruchomienie kredytu bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M + stała marża podana przez wykonawcę w ofercie, Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco,
    26.uruchomienie i prowadzenie od stycznia 2012 r. w gmachu Urzędu Miasta Białogard ul. 1 Maja 18 punktu kasowego w celu obsługi kasowej interesantów Urzędu w godzinach pracy Urzędu od godziny 7 do godziny 15 (poniedziałek-piątek). Miasto nie wyklucza możliwości prowadzenia przez Wykonawcę innych operacji bankowych dla pozostałych klientów. Zamawiający przekaże na potrzeby Wykonawcy odpowiednie pomieszczenie w Urzędzie, w którym Wykonawca będzie prowadził punkt kasowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu opłaty za media związane z używaniem lokalu. Warunki używania lokalu zostaną określone w
    odrębnej umowie.
    27.zapewnienia w miesiącu lutym i marcu obsługi kasowej w co najmniej jednym punkcie na terenie Miasta Białogard i w tym miejscu nie pobierania od wpłacających opłat od wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Miasta Białogard.
    28.nie pobierania od zamawiającego opłat od wypłat gotówkowych z rachunków bankowych Gminy Miasto Białogard oraz jej jednostek organizacyjnych
    w punktach, o których mowa rozdz. III ust 1 pkt 1-16 SIWZ,
    29.umożliwienia Skarbnikowi lub osobie upoważnionej przez Zamawiającego dostępu (podglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych wymienionych w rozdz. III ust 1 pkt 1 SIWZ,)
    30.Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat za:
    - likwidację rachunku bankowego,
    - potwierdzenie salda,
    - wyciągi bankowe,
    - otwarcie i prowadzenie rachunku skonsolidowanego i lokat typu OVERNIGHT,
    - otwarcie lokat terminowych.
    31. Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków pieniężnych ELIXIR (co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego) oraz do posiadania systemu bankowego dysponującego usługami: home banking, system masowych płatności, polecenie zapłaty, zlecenie stałe, masowe uznania;
  20. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1671460 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań.
    Zamawiający: Gmina Białogard, Białogard
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1671460 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań.
  21. Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 500.000,00 PLN z przeznaczeniem na wykonanie podbudowy i dywaników asfaltowych na drogach gminnych po wykonaniu kolektorów ściekowych i sieci wodociągowej
    Zamawiający: Urząd Gminy Biesiekierz, Biesiekierz
  22. Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 500.000,00 PLN dla Gminy Biesiekierz z przeznaczeniem na przebudowę drogi powiatowej Nr 0387Z na odcinku Nowe Bielice - DPS w Nowych Bielicach
    Zamawiający: Urząd Gminy Biesiekierz, Biesiekierz
  23. Usługa udzielenia i obsługi kredytu bieżącego z przeznaczeniem na spłatę deficytu budżetowego w 2011 r. w kwocie 1000000,00 zł. dla Gminy Biesiekierz
    Zamawiający: Urząd Gminy Biesiekierz, Biesiekierz
  24. OBSŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE WYPŁAT ZASIŁKÓW DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU PRACY ORAZ EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO WYPŁACANYCH OSOBOM UPRAWNIONYM Z TERENU: CZĘŚĆ I - MIASTA ORAZ GMINY SZCZECINEK CZEŚĆ II - MIASTA I GMINY BARWICE CZEŚĆ III - MIASTA I GMINY BIAŁY BÓR CZEŚĆ IV - MIASTA I GMINY BORNE SULINOWO CZEŚĆ V - GMINY GRZMIĄCA.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Szczecinek
  25. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 PLN na sfinansowanie cześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Barwicach, Barwice
  26. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 189.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dygowo w 2011 roku z przeznaczeniem na zakup inwestycyjny-zakup działki Nr 478/2 w Dygowie.
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
  27. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 777.571,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dygowo w 2011 roku z pzreznaczeniem na zadanie inwestycyjne - Przebudowa drogi gminnej i powiatowej w miejscowości Stramniczka
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
  28. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.291.320 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dygowo w 2011 roku z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne - Przebudowa drogi gminnej w Pustarach
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
  29. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wczesnbiej zaciągnietych zobowiązań w wysokosci 1.705.000 zł
    Zamawiający: Gmina Białogard, Białogard
  30. OBSŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE WYPŁAT ZASIŁKÓW DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU PRACY WYPŁACANYCH OSOBOM UPRAWNIONYM Z TERENU: CZĘŚĆ I - MIASTA KOSZALINA CZĘŚĆ II - GMINY BIESIEKIERZ CZĘŚĆ III - GMINY I MIASTA BOBOLICE CZĘŚĆ IV - GMINY BĘDZINO CZĘŚĆ V - GMINY MANOWO
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Koszalin
  31. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 1.202.388zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grzmiąca
    Zamawiający: Gmina Grzmiąca, Grzmiąca
  32. Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
  33. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Kołobrzegu wykonywaną przez bank w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002, Nr 72 poz. 665 ze zm.), posiadający przedstawicielstwo, oddział lub filię usytuowane w centrum miasta Kołobrzegu na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, Kołobrzeg
  34. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.065.000 zł (słownie: jeden milion sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 193 000 euro
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
  35. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500.000,00 PLN na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Urząd Miejski w Barwicach, Barwice
  36. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY USTRONIE MORSKIE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
    Zamawiający: Urząd Gminy Ustronie Morskie, Ustronie Morskie
  37. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 1.458.501,51zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grzmiąca
    Zamawiający: Gmina Grzmiąca, Grzmiąca
  38. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 432.062zł na pokrycie rozchodów nie mających pokrycia w dochodach budżetu Gminy na 2009r
    Zamawiający: Gmina Grzmiąca, Grzmiąca
  39. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 360839.92 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu J.S.T. na sfinansowanie inwestycji pn. Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk spotowych wraz z placem zabaw w Dygowie.
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
  40. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 965467.00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu J.S.T. na realizację zadania pn. Przebudowa ulicy Ogrodowej.
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
  41. Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 1 500 000,00 PLN dla Gminy Biesiekierz z przeznaczeniem na przebudowę drogi powiatowej Nr 0387Z na odcinku Nowe Bielice - DPS w Nowych Bielicach
    Zamawiający: Urząd Gminy Biesiekierz, Biesiekierz
  42. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego z przeznaczeniem na przekazanie dotacji dla powiatu na podstawie porozumienia zawartego 06.11.2008 r. oraz podpisanej umowy w dniu 24.06.2009 r. na realizacje inwestycji, polegającej na przebudowie drogi powiatowej nr 0275Z Sianożęty - Dygowo na odcinku przebiegającym od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0278Z Kukinia - Dobrzyca do skrzyżowania z linią kolejową Kołobrzeg - Białogard.
    Zamawiający: Gmina Dygowo, Dygowo
  43. Udzielenie długotrerminowego kredytu bankowego do wysokości 1.350.000zł na pokrycie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy na rok 2009
    Zamawiający: Gmina Grzmiąca, Grzmiąca
  44. Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, z terenu gmin: Barwice, Grzmiąca, Białogard, Ustronie Morskie, Dygowo, Karlino, Biesiekierz, Tychowo, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie, Koszalin

Inne osoby dla Górski (997 osób):