Kogo reprezentuje osoba

Górski Janusz Tadeusz

w KRS

Janusz Tadeusz Górski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janusz
Drugie imię:Tadeusz
Nazwisko:Górski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie)
Przetargi:17 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bendykowski Jacek Karol, Buczyński Paweł Jan, Szutowicz Paweł Wacław, Windorbski Cezary Wojciech
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogusławski Tomasz Jerzy, Friedrich Jacek Marek, Sitkiewicz Piotr Lucjan, Wilkoń Józef Jan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agrint Sp. Z O.O., Turówko − KRS 0000146970
  2. Agrypa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068753
  3. Angus S.A., Gdańsk − KRS 0000215906
  4. Astrata Poland Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000218933
  5. Avander Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000428171
  6. Dct Logistics (hub At Gdańsk) Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000267759
  7. Desa Unicum S.A., Warszawa − KRS 0000596761
  8. Fundacja Archiwum Filmowe Drogi Do Niepodległości, Gdańsk − KRS 0000223097
  9. Fundacja Arka Im.józefa Wilkonia, Piaseczno − KRS 0000343504
  10. Fundacja Azji i Pacyfiku, Warszawa − KRS 0000432625
  11. Fundacja Gdańska, Gdańsk − KRS 0000052463
  12. Fundacja Imienia Józefa Chełmońskiego, Radziejowice − KRS 0000077000
  13. Fundacja Karrenwall, Gdańsk − KRS 0000381743
  14. Fundacja Pracownia, Gdańsk − KRS 0000593419
  15. Fundacja Theatrum Gedanense, Gdańsk − KRS 0000043177
  16. Loża Trójmiasto W Warszawie, Warszawa − KRS 0000171431
  17. Mariner Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000534870
  18. Mediaq Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116572
  19. Misiewicz, Mosek i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych, Gdańsk − KRS 0000137550
  20. Oficyna Gdańska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000449317
  21. Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Promedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000167606
  22. Pomorskie Hurtowe Centrum Rolno-spożywcze S.A., Gdańsk − KRS 0000083121
  23. Regionalne Centrum Wolontariatu W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000021652
  24. Towarzystwo Dom Uphagena, Gdańsk − KRS 0000196767
  25. Vibemo S.A., M. Gdańsk − KRS 0000304375
  26. Votum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000161044
  27. Wydawnictwo Trendy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000118008
  28. Zensar Technologies Limited Oddział W Polsce, Gdańsk − KRS 0000275578

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Art Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000256552
  2. Art Rock Cafe Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000433485
  3. B S.A., Warszawa − KRS 0000128127
  4. B6 Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000431392
  5. Biuro Prawników Lexim Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000046126
  6. Canasta Nieruchomości Sp. J., Warszawa − KRS 0000405386
  7. Canasta Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000240668
  8. Gedanium Gdański Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000139511
  9. Hala Gdańsk - Sopot Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000216102
  10. Nbroker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000404580
  11. Polhoz Sp. Z O.O., Szymankowo − KRS 0000024801
  12. Rosner i Wspólnicy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113279
  13. Stowarzyszenie Historyków Sztuki, Warszawa − KRS 0000154779
  14. W.misiewicz,j.mosek i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Sp. J., Gdańsk − KRS 0000004563

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa kalendarzy na 2016 rok
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
    Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa kalendarzy na 2016 rok
  2. Druk dwóch katalogów wystaw z cyklu Plakat Kulturalny: Benito Cabañasa i Germána Montalvo, wydawanych przez Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, posiadających numery ISBN
    Zamawiający: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Warszawa
    Druk dwóch katalogów wystaw z cyklu Plakat Kulturalny: Benito Cabañasa i Germána Montalvo, wydawanych przez Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, posiadających numery ISBN
  3. Druk broszury i zaproszeń do cyklu wykładów pt. Republika oświeconych władców oraz książki pt. Historyczna rezydencja we współczesnym mieście posiadającej numer ISBN
    Zamawiający: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: Druk broszury i zaproszeń do cyklu wykładów pt. Republika oświeconych władców oraz książki pt. Historyczna rezydencja we współczesnym mieście posiadającej numer ISBN o parametrach:

    1. Broszura

    - specyfikacja druku:
    - format: A5 (w pionie)
    - nakład: 500 egzemplarzy
    - objętość: 12 stron
    - papier: Munken Lynx Rough 150g/m2
    - kolory druku: 2+2 (czarny + Pantone), 2 strona broszury drukowana 4+4 (CMYK)
    - oprawa: zeszytowa 2 zszywki płaskie
    - karton na okładkę: Munken Lynx Rough 300g/m2
    - kolory druku okładki: 2+0 (czarny + Pantone)
    Publikacja nie posiada numeru ISBN (23% podatku VAT).

    2. Zaproszenia

    - specyfikacja druku:
    - format: A4 składane do A5
    - nakład: 500 egzemplarzy
    - karton: Munken Lynx Rough 300g/m2
    - kolory druku: 2+2 (czarny + Pantone)
    (23% podatku VAT)

    3. Książka

    - format: 188 x 238 mm (w pionie)
    - nakład: 500 egzemplarzy
    - objętość: 240 stron
    - papier: Arctic Volume White 150 g/m2 (wypełnienie 1,1)
    - kolory druku: 4+4 (CMYK)
    - oprawa: szyta nićmi, kartonowa, dwa skrzydełka 170 mm
    - karton na okładkę: Keaykolour Embossed 300g/m2 (kość słoniowa, prążki)
    - kolory druku okładki: 2+0 (czarny + Pantone)
    Publikacja posiada numer ISBN (5% podatku VAT).


    b) Transport wyprodukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego i ich rozładunek.
  4. Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa kalendarzy na 2015 rok
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
    Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa kalendarzy na 2015 rok
  5. Usługi drukarskie dla Muzeum Miasta Gdyni
    Zamawiający: Muzeum Miasta Gdyni, Gdynia
    Część 1
    Zadanie nr 1
    Katalog do wystawy Gizela Pierzyńska - Bossak
    nakład - 500 egzemplarzy
    Numer ISBN
    Zadanie nr 2
    a) plakaty w formacie 670 x 970 mm (w pionie)
    nakład - 150 egzemplarzy
    b) plakat w formacie 700 x 1000 mm (w pionie) - 2 egzemplarze
    c) zaproszenia w formacie A4
    nakład - 300 egzemplarzy

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

    Część 2
    Wydruk na siatce banerowej
    format 268 x 200 cm (w pionie)
    nakład - 2 egzemplarze
  6. Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa kalendarzy na 2014 rok
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie oraz dostawa trzech rodzajów kalendarzy na 2014 rok:</br>
    1) kalendarz książkowy A4 na 2014 rok - (oprawa twarda płócienna) - 1540 egz.;</br>
    2) kalendarz książkowy A5 na 2014 rok - (oprawa całopapierowa) - 600 egz.;</br>
    3) kalendarz ścienny trójdzielny na 2014 rok - 1750 egz.</br>
    Motyw przewodni kalendarzy powinien być związany tematycznie z Gdańskiem</br>
  7. Usługa druku tomu pokonferencyjnego (Łazienki Królewskie. Nowe świadectwa - nowe znaczenia) (2)
    Zamawiający: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest Druk tomu pokonferencyjnego (Łazienki Królewskie. Nowe świadectwa - nowe znaczenia) w nakładzie 500 szt., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  8. Usługa wydania książki z dofinansowaniem Zamawiającego: I część - pt.: Myślenie obrazem. Fotografia w przestrzeni medialnej, II część - pt: Regeneration of the Post-socialist Inner City. Social Change and Bottom-up Transformations in Gdańsk
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79820000-8; 79821000-5; 79821100-6; 79822000-2; 79824000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydania książki z dofinansowaniem Zamawiającego: I część - pt.: Myślenie obrazem. Fotografia w przestrzeni medialnej, autor: Zbigniew Treppa, II część - pt.: Regeneration of the Post-socialist Inner City. Social Change and Bottom-up Transformations in Gdańsk, autor: Maja Grabkowska. 3. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą dziedziny: I część - fotografia, II część - nauki społeczne. 4. Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie pliku PDF lub Word. 5. Wykonawca potwierdzi mailowo lub fax-em prawidłowość przygotowanych materiałów, nie później niż 3 dni robocze od daty przesłania materiałów do Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, gotowe książki były takie, jak w poniższym opisie, dotyczy: oprawy, użytego papieru, kolorów i techniki druku, czyli jakość poszczególnych etapów pracy składających się na produkt końcowy, zgodnie z odpowiednimi normami technicznymi. 7. Parametry techniczne: I część: a) objętość - ok. 208 stron, w tym ok. 44 fotografie czarno - białe i 8 fotografii barwnych, b) format - 190x250 mm (pionowy), c) nakład - 500 egzemplarzy, d) oprawa - miękka ze skrzydełkami o szerokości 10 cm, szyta nićmi, karton jednostronnie powlekany okładkowy (typu Avanta Card) o grubości nie mniej niż 255 g/m² drukowany techniką offsetową, 4+0, folia błyszcząca, e) środek - papier powlekany matowy o bardzo wysokiej jakości gwarantującej odwzorowanie wysokiej jakości fotografii (typu Arctic) nie mniej niż 10 g/m², drukowany techniką offsetową, 22 arkusze 8-stronicowe w kolorach 1+1 i 4 arkusze 8-stronicowe w kolorach 4+1, f) projekt okładki wykonuje Wykonawca; ostateczny wygląd zostanie określony po akceptacji i w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego (autorem książki), g) wydanie książki obejmuje m.in.: projekt graficzny i typograficzny, projekt okładki, retusz i opracowanie komputerowe fotografii, opracowanie redakcyjne, skład, łamanie, naniesienie dwóch korekt, przygotowanie do druku, druk, oprawę, dystrybucję, promocję oraz sprzedaż, h) redakcja i korekta tekstu gwarantowana przez wykwalifikowany zespół pracowników Wykonawcy zapewniający wysoką jakość prac redakcyjno - korektorskich. II część: a) wydanie książki w języku angielskim b) objętość - ok. 175 stron, w tym ilustracje - ok. 24 szt., zdjęcia - 8 szt., tabele - 10 szt., c) format - A5, d) nakład - 200 egzemplarzy, e) oprawa - miękka, klejona, 4+0+folia, karton o grubości nie mniej niż 250g f) środek - 1+1/4+4, ecco book 60g g) projekt okładki wykonuje Wykonawca; ostateczny wygląd zostanie określony po akceptacji i w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego (autorem książki), h) wydanie książki obejmuje m.in.: recenzję, projekt okładki, opracowanie graficzne, redakcyjne, adiustację tekstu do książki oraz podpisów pod ilustracjami (rysunkami i tabelami), retusz, obróbkę graficzną ilustracji, skład, łamanie, dwie korekty, udostępnienie tekstu do autoryzacji w siedzibie Zamawiającego, druk, oprawę, dystrybucję, promocję oraz sprzedaż, i) redakcja i korekta tekstu (w języku angielskim) gwarantowana przez wykwalifikowany zespół pracowników Wykonawcy zapewniający wysoką jakość prac redakcyjno - korektorskich. 8. Autorzy książek (przedstawiciele Zamawiającego) wymienieni powyżej, reprezentują Zamawiającego jedynie w zakresie przekazywania materiałów, weryfikacji egzemplarza okazowego (próbnego) i odbioru przedmiotu zamówienia. Na wszelkie pytania dotyczące SIWZ, przedmiotu zamówienia, sposobu przygotowania i złożenia oferty odpowiada osoba wskazana w rozdziale VI SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, na własny koszt, egzemplarza okazowego (w formie papierowej), co ustali z Wykonawcą przedstawiciel Zamawiającego (autor książki). Celem jest sprawdzenie jakości wydania, tj. druku i pozostałych parametrów (np. papieru i kolorów), czyli jakości poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy. W wypadku zastrzeżeń dotyczących usług wydania, sposobu wykonania druku i pozostałych parametrów, Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest uwzględnić dyspozycje przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamawianej części zamówienia przez przedstawicieli Zamawiającego (autorów książek). 11. Zasady promocji i dystrybucji: Wykonawca we własnym zakresie prowadzi intensywny marketing, promocję, dystrybucję i sprzedaż książek, umożliwiające ich dotarcie do wszelkich potencjalnych grup odbiorców: ośrodków akademickich, księgarni, hurtowni, bibliotek, instytucji edukacyjnych na terenie całej Polski. Promuje książki podczas wyjazdów na konferencje i sympozja naukowe itp., zapewnia promocję książek w katalogu Wykonawcy (dostępnym również w Internecie) drukowanym i rozsyłanym do instytucji oraz odbiorców indywidualnych w całym kraju. Niezwłocznie po opublikowaniu zapewnia promocję i ofertę sprzedaży książek w księgarni internetowej Wykonawcy i/lub na stronach internetowych innych współpracujących z Wykonawcą portali. 12. Wykonawca przekaże we własnym zakresie obowiązkowe egzemplarze do Bibliotek, zgodnie z ustawą z dnia 07.11.1996r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych, I część - 315 egzemplarzy nakładu przekaże, na własny koszt, Zamawiającemu na adres: Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, pok. S448, II część - 15 egzemplarzy nakładu przekaże, na własny koszt, Zamawiającemu na adres: Wydział Geografii i Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, pok. B420, oraz dokona sprzedaży pozostałych egzemplarzy nakładu każdego tytułu - odpowiednio do części I, II. 13. Wykonawca opatrzy książki numerem ISBN, treść noty Copyright ustala się następująco: I część - © Zbigniew Treppa, Gdańsk 2012, II część - Copyright by [nazwa autora]. Na czwartej stronie okładki każdego tytułu (odpowiednio do części I, II) Wykonawca zawrze notę o autorze w formie dostarczonej przez Zamawiającego, a na rewersie strony tytułowej umieści napis: Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański. 14. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za wydanie książek wynagrodzenie zgodnie z ceną oferty wyrażoną w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) - odpowiednio do wybranej części I, II, po należytym wykonaniu usługi, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80 - 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. 15. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego (autora książki) bez zastrzeżeń. 16.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy z terminem realizacji do 30.11.2012r - I i II część. 17.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych - dotyczy zastosowanego kartonu, papieru. Zaproponowane materiały równoważne mają być o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do artykułów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 18. Szczegóły zamówienia opisane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 - formularz cenowy odpowiednio do części I, II oraz w załączniku nr 7 - projekt umowy odpowiednio do części I, II
  9. druk książki
    Zamawiający: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Warszawa
    wykonanie druku książki Zabawa w teatr
  10. Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa folderów reklamowych do siedziby Zamawiającego
    Zamawiający: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., Gdańsk
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa folderów reklamowych do siedziby Zamawiającego, zwanych dalej przedmiotem zamówienia, w ilości i asortymencie określonym w pkt 2, 3, 4 poniżej.
    2. Szczegółowy opis folderów reklamowych:
    · format: tryptyk (3 x kartka A4) - razem 6 stron;
    · full color
    · papier kredowy wysokiej jakości o gramaturze od 250 do 300 g, uszlachetniony folią błyszczącą lub/i lakierem wybiórczym (w zależności od projektu), falcowany;
    · dwie wersje językowe: polska i angielska;
    · nakład: 4.000 egzemplarzy, z tym, że w wersja polska ma wynosić 3.000 egzemplarzy, a wersja angielska - 1.000 egzemplarzy;
    3. Folder reklamowy powinien przede wszystkim zawierać:
    · Mapę przebiegu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej - dopuszczalne jest symboliczne, liniowe przedstawienie trasy w trakcyjnej oprawie graficznej z wykorzystaniem wizualizacji przystanków (pliki z przykładową mapą stanowią Załącznik nr 5 do SIWZ);
    · Wizualizacje wszystkich 8 nowych przystanków PKM + ewentualnie zdjęcia stanu obecnego wybranych lokalizacji (pliki z przykładowymi wizualizacjami stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ);
    · Dwie infografiki przedstawiające w atrakcyjnej formie graficznej harmonogram inwestycji oraz orientacyjne czasy przejazdu na linii PKM (pliki z informacjami do wykorzystania w infografikach stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ);
    · Wyraźnie wyeksponowany logotyp PKM oraz inne logotypy wymagane przy promocji projektu dofinansowanego ze środków UE (pliki z logotypami stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ) w wersji full color.
    4. Wszystkie materiały graficzne i teksty w polskiej wersji językowej dostarczy Zamawiający w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy. Przygotowanie wersji anglojęzycznej - na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego ostatecznej polskiej wersji folderu - leży po stronie Wykonawcy, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do pozyskania tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego języka angielskiego.
    5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia , własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
    6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był pierwszej jakości i kompletny.
    7. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym ostatecznego projektu folderów reklamowych w polskiej wersji językowej, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
    8. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie oraz prawa zależne do przedmiotu zamówienia.
    9. W przypadku złej jakości dostarczanych folderów bądź innych dostrzeżonych usterek, braków i innych nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie rozpatrzyć reklamację Zamawiającego oraz dostarczyć foldery zgodne z zamówieniem w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia jej zgłoszenia, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  11. Świadczenie usług druku na papierze i dostawy do siedziby Klubu Żak druków karnetów i biletów
    Zamawiający: Klub Żak, Gdańsk
    Świadczenie usług druku na papierze i dostawy do siedziby Klubu Żak druków karnetów i biletów. Karnet: minimalny jednorazowy nakład: 200 sztuk, format: 220 mm x 100 mm, papier: Arktika, 275-280 gr., powlekany lakierem UV 1/0 nakładanym punktowo, Zadruk/kolor: 4/4 (CMYK/CMYK); inne niezbędne usługi: cięte do formatu i numerowane przez drukarnię; planowana liczba zleceń minimalnego nakładu: 8;
    Bilet: minimalny jednorazowy nakład: 2000 sztuk; format: 200 mm x 50 m;papier offset, 100 gr; Zadruk / kolor 2/0 (2 kolory Pantone); inne niezbędne usługi: cięte do rozmiaru, klejone w bloczki po sto sztuk / bez perforacji / numerowane przez drukarnię; planowana liczba zleceń minimalnego nakładu: 12
  12. Świadczenie usług druku na papierze i dostawy do siedziby Klubu Żak zaproszeń
    Zamawiający: Klub Żak, Gdańsk
    rodzaj: zaproszenie; minimalny jednorazowy nakład: 1000 szt.; format 210 mm x 148 mm; papier offset 300 gr; Zadruk / kolor 4/4 (CMYK/CMYK); Planowana liczba zleceń minimalnego nakładu: 1
  13. Wyposażenie Mediateki Akademii Sztuki w Szczecinie - dostawa książek
    Zamawiający: Akademia Sztuki w Szczecinie, Szczecin
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek dla Mediateki Akademii Sztuki w Szczecinie wraz z ich wypakowaniem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibie Mediateki w Szczecinie plac Orła Białego 2.
    2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust.1 określa załącznik nr 1 specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia.
    3. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej, używany w jej treści zwrot - książki -
    bez bliższego określenia oznaczać będzie całość opisu i wyszczególnienia podanego w załączniku nr 1 specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia.
    4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na osiem samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji zadaniem).
    5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować wszystkie pozycje w tym zadaniu (nie uwzględnienie jednej lub kilku pozycji w danym zadaniu spowoduje odrzucenie oferty). Oferta Wykonawcy może obejmować całość zamówienia opisaną w załączniku nr 1 SIWZ lub wybrane zadanie - w ofercie należy wskazać których zadań dotyczy oferta.
    6. Miejscem dostarczenia zamawiającemu książek są wskazane przez zamawiającego pomieszczenia w budynku Akademii Sztuki w Szczecinie przy Pl. Orła Białego 2.
  14. Stworzenie koncepcji kreatywnej i wykonaniu 20 (dwudziestu) zdjęć dotyczących tematyki godzenia ról i zawodowych kobiet i mężczyzn oraz ich przygotowania na potrzeby wystawy wraz z wydrukiem, oprawą i stelażami w ramach projektu 1.15 -Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn-
    Zamawiający: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Warszawa
    Kreacja i wykonanie 20 zdjęć dotyczących tematyki godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn oraz ich przygotowanie na potrzeby wystawy wraz z wydrukiem, oprawą i stelażami, dla potrzeb projektu 1.15 pn. -Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 1.1.-Wsparcie systemowe instytucji rynku pracy-
  15. Wydruk publikacji poświęconej działalności Europejskiego Centrum Solidarności
    Zamawiający: Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk
    Wydruk publikacji poświęconej działalności Europejskiego Centrum Solidarności.
    Wymagania techniczne:

    1.Nakład: 1200
    2.Format poziomy A4 po obcięciu
    3.Ilość stron: 104 + okładka
    4.Szyto-klejony
    5.Papier na okładkę karton opakowaniowy ARCTIC 350gr z folią matową jednostronnie oraz z mankietem zaginanym do środka o szerokości 12 cm (przód i tył) zadrukowana 4/1
    6.Papier na środek CYCLUS 140gr /dystrybutor MAPP Polska/
    7.Kolory: środek druk 4x4 CMYK, okładka 4/1 CMYK
    8.4 kartki kalki TRANSLUCENT 112gr do każdego katalogu: zadrukowane w kolorach 4/0 jako przekładki między rozdziałami (wklejane )
  16. Druk, oprawa i dostawa publikacji dla Europejskiego Centrum Solidarności.
    Zamawiający: Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk
    Druk, oprawa i dostawa publikacji dla Europejskiego Centrum Solidarności.
    Druk publikacji uwzględniać będzie następujące parametry:

    1.Biznes patriotyczny. Historia Wydawnictwa CDN

    - nakład 2 000 egz.
    - opr. twarda
    - liczba stron: 284
    - format bloku po obcięciu (w mm): 210x280 mm
    - kolorowość (środek): 2+2 (black + Pantone 032)
    - rodzaj i gramatura papieru (środek): kreda mat. 90/100g
    - rodzaj i gramatura papieru oklejka: kreda matowa 150g
    - rodzaj i gramatura papieru wyklejka: offset 140 g
    - gramatura tektury (przy oprawie twardej): 800g (2,5mm)
    - kolorowość oklejki: 2+0 (dodatkowy Pantone 032)
    - kolorowość wyklejki: 1+0
    - rodzaj oprawy: twarda, szyta, klejona
    - uszlachetnienie okładki: folia mat + punktowo lakier UV

    2. Wolność i Solidarność. Studia z dziejów opozycji wobec komunizmu i dyktatury
    czasopismo Europejskiego Centrum Solidarności

    - nakład: 1 000 egz.
    - technika druku: offsetowy z gotowych plików PDF
    - objętość: ok. 232 ss.
    - format: 200 mm (szerokość) x 239 mm (wysokość) + grzbiet
    - oprawa: szyto-klejona
    Okładka:
    - format: 200 mm (szerokość) x 239 mm (wysokość) + grzbiet
    - karton: Arktika 250 g/m2
    - kolory druku: 2+1 (dodatkowy Pantone 186 C)
    - wykończenie: jednostronnie folia matowa
    Blok książki:
    - format: 200 mm (szerokość) x 239 mm (wysokość)
    - papier na środek: Munken Print Cream 90 g/m2 objętościowy
    - kolory druku: 2+2 (czarny i czerwony Pantone 485)
  17. Opracowanie koncepcji komunikacji wraz z materiałami wizualnymi w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną
    Zamawiający: Powiat Kartuski, Kartuzy
    Opracowanie koncepcji komunikacji wraz z materiałami wizualnymi w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia Wraz z Kampanią Promocyjną, w tym: A. Opracowanie koncepcji komunikacji. B. Projekt linii graficznej kampanii. C. Opracowanie księgi kodyfikacyjnej, regulującej zastosowanie systemu identyfikacji Kaszubskiego Pierścienia. D. Propozycje działań z zakresu Public Relations. 12.2 Podstawowe założenia planowanego przedsięwzięcia Projekt Zintegrowany system Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną składa się z dwóch części: inwestycyjnej oraz kampanii promocyjnej. Część inwestycyjna obejmuje budowę Centrów Informacji Turystycznej w miejscowościach: Chmielno, Chojnice, Czarna Dąbrówka, Czersk, Wiele, Garczyn, Lębork, Łeba, Miastko, Wilcze Błota oraz adaptację budynku na potrzeby CIT w Kołczygłowach. Tytułowe Bramy mają za zadanie powitać turystów wjeżdżających na teren Kaszub oraz zainteresować ich bogatą ofertą turystyczną i kulturalną tej części Polski. Sama koncepcja funkcjonowania CIT została określona przez Polską Organizację Turystyczną - Bramy mają spełniać przede wszystkim funkcję informacyjną oraz promocyjną z wykorzystaniem najnowszych technik multimedialnych. Kreacja produktowo - wizerunkowa kampanii promocyjnej winna wzbudzać wiarygodność i przekonanie do marki. W miarę postępów w projekcie należy budować pozytywny wizerunek Kaszubskiego Pierścienia

Inne osoby dla Górski Janusz Tadeusz (60 osób):