Kogo reprezentuje osoba

Górski Krzysztof Andrzej

w KRS

Krzysztof Andrzej Górski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Górski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1982 r., wiek 35 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:9 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Jarosław Jan, Górecka Kolasa Anna Wiktoria, Jakubauskas Remigijus, Janukenas Jonas, Janukonis Andrius, Jastremskas Vytautas, Jaugielavicius Gintautas, Walętrzak Barbara Halina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtowicz Janusz Zdzisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administrator Sp. Z O.O., Giżycko − KRS 0000141412
  2. Atrium 21 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100714
  3. Centrum Podróży Aura Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113345
  4. City Service Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000441249
  5. City Service Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000483372
  6. Concierge - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290807
  7. Dobradobra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373322
  8. Dom-best Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000057387
  9. Famix Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130182
  10. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Regionu Mińskiego, Sulejówek − KRS 0000242257
  11. Fundacja Na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa − KRS 0000124514
  12. Fundacja Nadzieja, Sulejówek − KRS 0000485570
  13. Fundacja Odbudowy Demokracji Im. Ignacego Paderewskiego, Wrocław − KRS 0000092844
  14. Fundacja Wspierania Edukacji Im. Zbigniewa Gorzelańczyka, Leszno − KRS 0000212272
  15. Gerente - Serwis Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000327661
  16. Home Rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000291892
  17. Hoone - Usługi Budowlane Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000470998
  18. Komodium Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000633638
  19. Krakowskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości, Kraków − KRS 0000212119
  20. Loftus Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000560063
  21. Master Of Eco Driving, Zakopane − KRS 0000487654
  22. Parama Blue Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523987
  23. Parama Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362560
  24. Parama Red Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000524145
  25. Parama White Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000524143
  26. Parama Yellow Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000574631
  27. Polski Instytut Eko Energii Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000574002
  28. Progresline Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000533531
  29. Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa - Kraków S.A., Kraków − KRS 0000035770
  30. Przedsiębiorstwo Piekarniczo Cukiernicze Niziałek Sp. Z O.O., Bolesławiec − KRS 0000537010
  31. Santer - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000009951
  32. Skrzydlaci Wśród Nas, Sulejówek − KRS 0000259780
  33. Skydas - Przeglądy Budowlane Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000409964
  34. Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum-wola, Warszawa − KRS 0000074655
  35. Stalbud Ii Sp. Z O.O., Sulejówek − KRS 0000171223
  36. Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego W Warszawie, Warszawa − KRS 0000257131
  37. Stowarzyszenie Akcja Rolnicy - Rolnikom, Warszawa − KRS 0000218526
  38. Stowarzyszenie Domy Weteranów Wojska, Bydgoszcz − KRS 0000355110
  39. Stowarzyszenie Zdrowie Dla Gminy W Płużnicy, Płużnica − KRS 0000011697
  40. Telewizja Tvd Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000468429
  41. Unimex Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000667899
  42. Unimex Poland Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000693943
  43. Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000218420
  44. Zzn Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000645113

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Kapitałowo Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000055912
  2. Amw Hotele Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219989
  3. Amw Rewita Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394569
  4. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  5. Arriva Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000027984
  6. Cenrex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032872
  7. Dalmor Property Management Spółka Z Ograniczoną Odowiedzialnością, Gdynia − KRS 0000562787
  8. Dalmor S.A., Gdynia − KRS 0000020227
  9. Dg Marwel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000355232
  10. Earthworks Inwestycje Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000283890
  11. Elektrociepłownia Energotor-toruń S.A., Toruń − KRS 0000071626
  12. Energiaok Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000515123
  13. Fundacja Promocji Gospodarczej Regionu Krakowskiego, Kraków − KRS 0000118858
  14. Geosolid Sp. Z O.O., Sosnowice − KRS 0000352462
  15. Gospodarka Komunalna W Babicach Sp. Z O.O., Babice − KRS 0000142782
  16. Green Logistics Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000437143
  17. Grupa Techniczna 24 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598003
  18. Hotel Swing Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000114858
  19. Infostrady Polskie Sp. Z O.O., Wola Dębińska − KRS 0000056816
  20. Inova Centrum Innowacji Technicznych Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000057475
  21. Karkonoskie Zakłady Maszyn Elektrycznych Karelma S.A., Piechowice − KRS 0000064842
  22. Kompanijny Ośrodek Szkolenia Sp. Z O.O., Knurów − KRS 0000155922
  23. Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Wieliczka − KRS 0000278401
  24. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Grabów, Warszawa − KRS 0000244952
  25. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pełnomocników Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawa − KRS 0000157708
  26. Ośrodek Badawczo-rozwojowy Urządzeń Mechanicznych Obrum Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000300687
  27. Pco S.A., Warszawa − KRS 0000169830
  28. Polski Holding Obronny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027151
  29. Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A., Warszawa − KRS 0000078704
  30. Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000033744
  31. Property Service Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000398691
  32. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A., Bańska Niżna − KRS 0000040456
  33. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000071732
  34. Przedsiębiorstwo Obsługi Cudzoziemców Dipservice, Warszawa − KRS 0000077852
  35. Przedsiębiorstwo Polmos Białystok S.A., Białystok − KRS 0000040543
  36. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O. W Jarocinie, Cielcza − KRS 0000116269
  37. Sjenit S.A., Niemcza − KRS 0000065879
  38. Soho Development S.A., Warszawa − KRS 0000019468
  39. Solan S.A., Głowno − KRS 0000001138
  40. Stomil-poznań S.A., Poznań − KRS 0000116560
  41. Stowarzyszenie Integracja i Współpraca W Toruniu, Toruń − KRS 0000056969
  42. Targ-pol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000188890
  43. Tbs Wawer Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000058561
  44. Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Cuprum, Lubin − KRS 0000050696
  45. Uran S.A., Kraków − KRS 0000469387
  46. Veolia Eurolines Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000133058
  47. Veolia Transport Kujawy Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000223471
  48. Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A. Skrót: Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A. Polfa Warszawa S.A., Warszawa − KRS 0000147193
  49. Węglokoks Energia Zcp Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000181417
  50. Zamojskie Zakłady Zbożowe Sp. Z O.O., Zamość − KRS 0000049629

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Usługi ochroniarskie
    Zamawiający: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Poznań
    3.1.Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie polegające na ochronie nieruchomości za pośrednictwem osób fizycznych i przy użyciu alarmu (część I zamówienia) oraz za pośrednictwem osób fizycznych i przy użyciu monitoringu wizyjnego (część II zamówienia). 3.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 3.2.1. Część 1-Usługi ochroniarskie polegające na ochronie za pośrednictwem osób fizycznych i przy użyciu alarmu nieruchomości położonej w Poznaniu przy Placu Kolegiackim 12a. 3.2.2. Część 2-Usługi ochroniarskie polegające na ochronie za pośrednictwem osób fizycznych i przy użyciu monitoringu wizyjnego nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Ognik 20 a,b,c; 3.3.W przypadku części I zamówienia Wykonawca podczas świadczenia usługi ochrony fizycznej na wskazanej nieruchomości zobowiązany jest do: 3.3.1. oznaczenia obiektu logo Wykonawcy; 3.3.2. świadczenia usługi na nieruchomości od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach od 8:00 do 16:00. Początek świadczenia usługi wyznaczono na dzień 30.12.2015 r. od godziny 14:00, natomiast zakończenie na dzień 29.12.2017 r. godzina 14:00; 3.3.3. wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory; 3.3.4. zapewnienia pracownikom pełniącym dyżur środków telekomunikacyjnych w celu realizacji obowiązków wskazanych w pkt 3.3.8., 3.3.12., 3.3.16., 3.3.17. SIWZ; 3.3.5. zapewnienia jednego pracownika na czas trwania jednego dyżuru w celu wykonania usługi; 3.3.6. pełnienia dyżurów w pomieszczeniu udostępnionym nieodpłatnie przez Zamawiającego z dostępem do pomieszczeń sanitarnych; 3.3.7. świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej całości obiektu oraz znajdującego się w obiekcie mienia w szczególności w zakresie ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na jego terenie, jak również sprawdzanie pomieszczeń w celu ewentualnego wykrycia przyczyn powstawania pożaru; 3.3.8. informowania Zamawiającego o każdym zdarzeniu, które może mieć znaczenie dla prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy; 3.3.9. prowadzenia książki służby-z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby oraz wszystkich ważnych zdarzeń oraz grafiku zmian dyżurów i książki zdawczo-odbiorczej; 3.3.10.za pośrednictwem pracownika Wykonawcy pełniącego dyżur, kontroli dostępu do obiektu, w związku z tym do ustalania uprawnień osób do przebywania na terenie obiektu, legitymowania osób wchodzących i wychodzących w celu ustalenia ich tożsamości; 3.3.11.ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia ludzkiego a także dla chronionego obiektu i mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; 3.3.12.wezwania grupy interwencyjno - alarmowej w razie konieczności, wzmocnienie ochrony budynku w wypadku zagrożenia pracownika ochrony, nie obciążając kosztami Zamawiającego; 3.3.13.reprezentowania Zamawiającego przed organami i instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy. Upoważnienie powyższe nie stanowi umocowania do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego, a w szczególności takich, które nakładałyby na Zamawiającego zobowiązania finansowe; 3.3.14.każdorazowo, przed rozpoczęciem dyżuru i po jego zakończeniu pracownik ochrony zobowiązany jest do dokonania obchodu nieruchomości w celu sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia pomieszczeń (czy są odpowiednio zamknięte okna i wejścia do budynku), w celu sprawdzenia czy nie ma pozostawionych na zewnątrz przedmiotów (np. rusztowań) umożliwiających nielegalne przedostanie się do budynku osób postronnych. Ponadto pracownik rozpoczynający dyżur winien dokonać weryfikacji uprawnień do przebywania na terenie nieruchomości zastanych osób. W przypadku, gdy pracownik ochrony zauważy nieodpowiednio zabezpieczone okna i wejścia do budynku, przedmioty umożliwiające nielegalne wejście na obiekt lub osoby nieposiadające uprawnień do przebywania na terenie zamkniętej nieruchomości, zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia pracownika dyżurnego Pogotowia Technicznego Zespołu Zarządców Nieruchomości pod numer telefonu wskazany w §8 ust. 1 lit.b) Umowy. 3.3.15.w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, o których mowa w pkt 3.3.14. SIWZ, jeżeli jest to możliwe - odpowiedniego zabezpieczenia nieruchomości i wpisania informacji o zaistnieniu powyższego do książki służby w formie notatki służbowej; 3.3.16.niezwłocznego powiadomienia właściwych terytorialnie jednostek Policji, w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionego obiektu, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego; 3.3.17.niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej itp. lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomienie Zamawiającego; 3.3.18.sporządzenia protokołu w przypadku wystąpienia zdarzeń wskazanych w pkt 3.3.16. oraz pkt 3.3.17. i przekazania go Zamawiającemu; 3.3.19.przestrzegania przepisów bhp i p.poż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody będące następstwem Wykonawcy lub osób, którymi będzie się posługiwał, zawinionego działania lub zaniechania, powstałe w obiekcie na skutek przestępstw, wykroczeń lub innych zdarzeń popełnionych w trakcie wykonywania usługi stanowiących przedmiot zamówienia; 3.3.20.zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia; 3.3.21.należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 3.3.22.kontroli przez pracownika ochrony wnętrza oraz części zewnętrznych budynku, aby zapobiec ewentualnym aktom wandalizmu i zniszczeniom elewacji; 3.3.23.doprowadzenia do stanu pierwotnego pomieszczeń zajmowanych przez ochronę w przypadku zdania nieruchomości, na której świadczona jest usługa; 3.4.W przypadku części I zamówienia Wykonawca podczas świadczenia usługi nadzoru przy użyciu alarmu na wskazanej nieruchomości zobowiązany jest do: 3.4.1. oznaczenia obiektów logo Wykonawcy; 3.4.2. monitorowania obiektów poza godzinami pracy ochrony fizycznej; 3.4.3. podłączenia swojej sieci do znajdującego się systemu alarmowego na nieruchomości przy Placu Kolegiackim 12a; 3.4.4. poza godzinami pracy ochrony fizycznej czuwania nad obiektami strzeżonymi poprzez przyjmowanie informacji o alarmie z obiektu i ich przekazywanie osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie. Maksymalny czas dojazdu - 5 minut. 3.4.5. wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory oraz samochód oznaczony w taki sposób by umożliwiło to jego identyfikację; 3.4.6. zapewnienia pracownikom pełniącym dyżur środków telekomunikacyjnych w celu realizacji obowiązków wskazanych w pkt 3.4.9 i 3.4.10 SIWZ; 3.4.7. świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi skutecznej ochrony całości obiektów oraz znajdującego się w obiekcie mienia w szczególności w zakresie ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie. Stosowany system alarmowy winien w sposób skuteczny uniemożliwić dostanie się do obiektów osób do tego nieuprawnionych; 3.4.8. reprezentowania Zamawiającego przed organami i instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Stwierdzenie powyższe nie stanowi umocowania do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego, a w szczególności takich, które nakładałyby na Zamawiającego zobowiązania finansowe. 3.4.9. niezwłocznego powiadomienia właściwych terytorialnie jednostek Policji, w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionego obiektu, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego; 3.4.10.natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego w razie zaistnienie awarii, pożaru lub stwierdzenia np. próby włamania, wandalizmu; 3.4.11.przestrzegania przepisów bhp i p.poż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody będące następstwem jego lub osób, którymi będzie się posługiwał, zawinionego działania lub zaniechania, powstałego w obiekcie na skutek przestępstw, wykroczeń lub innych zdarzeń popełnionych w trakcie wykonywania usługi stanowiących przedmiot zamówienia; 3.4.12.zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia; 3.4.13.należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 3.4.14.po otrzymaniu sygnału umundurowany patrol interwencyjny przybywa do obiektu, ustala przyczynę alarmu i podejmuje stosowne działania w zależności od zagrożenia. W przypadku wystąpienia 4 nieuzasadnionych alarmów (fałszywych) w przypadku jednego punktu adresowego, Zamawiający zobowiązuje się uiścić na rzecz Wykonawcy wynagrodzenie za podjęcie interwencji.W przypadku wystąpienia co najmniej 2 nieuzasadnionych (fałszywych) alarmów na danym punkcie adresowym, Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie sprawdzić system alarmowy. Gdy nieuzasadnione alarmy spowodowane są wadą systemu alarmowego, Zamawiający zobowiązany jest uiścić na rzecz Wykonawcy zryczałtowaną kwotę za podjęcie interwencji dopiero po następnych czterech fałszywych alarmach. Zamawiający nie jest obowiązany do uiszczenia na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za podjęcie interwencji, w przypadku gdy alarm zostanie odwołany przed przybyciem do punktu adresowego grupy interwencyjnej. 3.4.15.do faktur bądź protokołów w przypadku dojazdu grup interwencyjnych gdzie Wykonawca naliczy dodatkowe koszty, należy załączyć notatkę grupy interwencyjnej oraz wydruk z centrum monitorowania; 3.4.16.utrzymania systemu alarmowego w stanie sprawności technicznej poprzez dokonanie dwukrotnych czynności konserwatorskich w ciągu roku, przez uprawnionego instalatora. W przypadku, gdy konserwacja nie zostanie wykonana, Zamawiający zleci wykonanie tych czynności innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę. Protokół z wykonanej konserwacji systemu alarmowego należy przekazać do Punktu Obsługi Klienta Nr 2; 3.4.17.udostępnienia przedmiotu umowy Zamawiającemu na każde jego żądanie; 3.5.Zamawiający zapewni Wykonawcy łączność telefoniczną z wyjściem na zewnątrz oraz odpowiedni sprzęt elektroniczny do ciągłego monitorowania obiektu przy Placu Kolegiackim 12a. Koszt łączności telefonicznej ponosi Wykonawca. 3.6.W przypadku części II zamówienia Wykonawca podczas świadczenia usługi ochrony fizycznej na wskazanej nieruchomości zobowiązany jest do: 3.6.1. oznaczenia obiektu logo Wykonawcy; 3.6.2. świadczenia usługi na nieruchomości w dni robocze w godzinach od 18:00 do 8:00, w soboty w godzinach od 15:00 do 8:00 oraz w niedziele i w święta 24 godziny: od godziny 8:00 do godziny 8:00 dnia roboczego następnego po dniu wolnym. Początek świadczenia usługi wyznaczono na dzień 30.12..2015 r. od godziny 8:00, natomiast zakończenie wyznaczono na dzień 29.12.2017 r. godzina 8:00; 3.6.3. wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory; 3.6.4. zapewnienia pracownikom pełniącym dyżur środków telekomunikacyjnych w celu realizacji obowiązków wskazanych w pkt 3.6.8., 3.6.12., 3.6.16., 3.6.17. SIWZ; 3.6.5. zapewnienia jednego pracownika na czas trwania jednego dyżuru w celu wykonania usługi; 3.6.6. pełnienia dyżurów w pomieszczeniu udostępnionym nieodpłatnie przez Zamawiającego z dostępem do pomieszczeń sanitarnych; 3.6.7. świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej całości obiektu oraz znajdującego się w obiekcie mienia w szczególności w zakresie ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na jego terenie, jak również sprawdzanie pomieszczeń w celu ewentualnego wykrycia przyczyn powstawania pożaru; 3.6.8. informowania Zamawiającego o każdym zdarzeniu, które może mieć znaczenie dla prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy; 3.6.9. prowadzenia książki służby - z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby oraz wszystkich ważnych zdarzeń oraz grafiku zmian dyżurów i książki zdawczo-odbiorczej; 3.6.10.za pośrednictwem pracownika Wykonawcy pełniącego dyżur, kontroli dostępu do obiektu, w związku z tym do ustalania uprawnień osób do przebywania na terenie obiektu, legitymowania osób wchodzących i wychodzących w celu ustalenia ich tożsamości; 3.6.11.ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia ludzkiego a także dla chronionego obiektu i mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; 3.6.12.zobowiązany jest do wezwania grupy interwencyjno - alarmowej w razie konieczności wzmocnienie ochrony budynku w wypadku zagrożenia pracownika ochrony, nie obciążając kosztami Zamawiającego; 3.6.13.reprezentowania Zamawiającego przed organami i instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy. Upoważnienie powyższe nie stanowi umocowania do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego, a w szczególności takich, które nakładałyby na Zamawiającego zobowiązania finansowe; 3.6.14.każdorazowo, przed rozpoczęciem dyżuru pracownik ochrony zobowiązany jest do dokonania obchodu nieruchomości w celu sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia pomieszczeń (czy są odpowiednio zamknięte okna i wejścia do budynku), w celu sprawdzenia czy nie ma pozostawionych na zewnątrz przedmiotów (np. rusztowań) umożliwiających nielegalne przedostanie się do budynku osób postronnych. Ponadto pracownik rozpoczynający dyżur winien dokonać weryfikacji uprawnień do przebywania na terenie nieruchomości zastanych osób. W przypadku, gdy pracownik ochrony zauważy nieodpowiednio zabezpieczone okna i wejścia do budynku, przedmioty umożliwiające nielegalne wejście na obiekt lub osoby nieposiadające uprawnień do przebywania na terenie zamkniętej nieruchomości, zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia pracownika dyżurnego Pogotowia Technicznego Zespołu Zarządców Nieruchomości pod numer telefonu wskazany w §8 ust. 1 lit.b) Umowy. 3.6.15.w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, o których mowa w pkt 3.6.14. SIWZ, jeżeli jest to możliwe - odpowiedniego zabezpieczenia nieruchomości i wpisania informacji o zaistnieniu powyższego do książki służby w formie notatki służbowej; 3.6.16.niezwłocznego powiadomienia właściwych terytorialnie jednostek Policji, w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionego obiektu, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego; 3.6.17.niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej itp. lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomienie Zamawiającego; 3.6.18.sporządzenia protokołu w przypadku wystąpienia zdarzeń wskazanych w pkt. 3.6.15. SIWZ oraz 3.6.16. SIWZ i przekazania go Zamawiającemu; 3.6.19.przestrzegania przepisów bhp i p.poż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody będące następstwem jego, lub osób, którymi będzie się posługiwał, zawinionego działania lub zaniechania, powstałe w obiekcie na skutek przestępstw, wykroczeń lub innych zdarzeń popełnionych w trakcie wykonywania usługi stanowiących przedmiot zamówienia; 3.6.20.zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia; 3.6.21.należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 3.6.22.kontroli przez pracownika ochrony wewnątrz oraz na zewnątrz budynku, aby zapobiec ewentualnym aktom wandalizmu i zniszczeniom elewacji; 3.6.23.doprowadzenia do stanu pierwotnego pomieszczeń zajmowanych przez ochronę w przypadku zdania nieruchomości, na której świadczona jest usługa; 3.7.W przypadku części II zamówienia Wykonawca podczas świadczenia usługi nadzoru przy użyciu monitoringu wizyjnego na wskazanej nieruchomości zobowiązany jest do: 3.7.1. oznaczenia obiektów logo Wykonawcy; 3.7.2. monitorowania obiektów przez 24 godziny na dobę; 3.7.3. podłączenia swojej sieci do znajdującego się systemu monitoringu wizyjnego na nieruchomości przy ul. Ognik 20 a,b,c przez łącze internetowe, w które Wykonawca jest zobowiązany uzupełnić system monitoringu wizyjnego i które będzie utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres świadczenia usługi; 3.7.4. całodobowego czuwania nad obiektami strzeżonymi poprzez podgląd do systemu monitoringu poza godzinami ochrony fizycznej z centrali monitoringu oraz w godzinach ochrony fizycznej z pomieszczenia ochrony, reagowanie na zdarzenia i ich przekazywanie osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po zdarzeniu. Maksymalny czas dojazdu - 5 minut. 3.7.5. posiadania centrali monitoringu (poza obiektem), która będzie posiadała odpowiednie urządzenia i obsługę do całodobowego podglądu z systemu monitoringu na obiekcie przy ul. Ognik 20 a,b,c, i w razie konieczności podejmowała działania wymienione w punkcie 3.7.4. SIWZ; 3.7.6. wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory oraz samochód oznaczony w taki sposób by umożliwiło to jego identyfikację; 3.7.7. zapewnienia pracownikom pełniącym dyżur środków telekomunikacyjnych w celu realizacji obowiązków wskazanych w pkt 3.7.10 i 3.7.11 SIWZ; 3.7.8. świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi skutecznej ochrony całości obiektów oraz znajdującego się w obiekcie mienia w szczególności w zakresie ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie; 3.7.9. reprezentowania Zamawiającego przed organami i instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Stwierdzenie powyższe nie stanowi umocowania do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego, a w szczególności takich, które nakładałyby na Zamawiającego zobowiązania finansowe. 3.7.10.niezwłocznego powiadomienia właściwych terytorialnie jednostek Policji, w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionego obiektu, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego; 3.7.11.natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego w razie zaistnienie awarii, pożaru lub stwierdzenia np. próby włamania, wandalizmu; 3.7.12.przestrzegania przepisów bhp i p.poż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody będące następstwem Wykonawcy lub osób, którymi będzie się posługiwał, zawinionego działania lub zaniechania, powstałego w obiekcie na skutek przestępstw, wykroczeń lub innych zdarzeń popełnionych w trakcie wykonywania usługi stanowiących przedmiot zamówienia; 3.7.13.zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi; 3.7.14.należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 3.7.15.po otrzymaniu sygnału o zagrożeniach z centrali systemu monitoringu umundurowany patrol interwencyjny przybywa do obiektu, ustala przyczynę alarmu i podejmuje stosowne działania w zależności od zagrożenia. 3.7.16.utrzymania systemu monitoringu w stanie sprawności technicznej poprzez dokonanie jednokrotnych czynności konserwatorskich w ciągu miesiąca przez uprawnionego instalatora, czynność ta winna być potwierdzona protokołem podpisanym przez Wykonawcę wraz z potwierdzeniem sprawności wszystkich urządzeń. W przypadku, gdy konserwacja nie zostanie wykonana, Zamawiający zleci wykonanie tych czynności innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę. Protokół z wykonanej konserwacji systemu monitoringu należy przekazać do Punktu Obsługi Klienta nr 6; 3.7.17.wykonywania napraw bieżących systemu monitoringu w czasie trwania umowy tj.: napraw uszkodzonych kamer, zasilaczy, monitorów i ich połączeń, napraw rejestratorów, twardych dysków i ich połączeń, napraw przewodów zasilających ww. urządzenia. 3.7.18.podczas świadczenia usługi ochrony na nieruchomości w systemie monitoringu wszystkie nagrania przechowywane, zarejestrowane muszą być na twardym dysku przez okres 28 dni. Ponadto wszystkie wykryte lub zgłoszone interwencje muszą zostać zapisane przez Wykonawcę na osobnych nośnikach płyt CD lub DVD. 3.7.19.udostępnienia przedmiotu umowy Zamawiającemu na każde jego żądanie; 3.8.Dla obiektu przy ul. Ognik 20a,b,c, Zamawiający zapewni Wykonawcy odpowiedni sprzęt elektroniczny do ciągłego monitorowania obiektu bez łącza telefonicznego i internetowego. 3.9.Zamawiający w terminie 3 dni od protokolarnego przekazania nieruchomości objętych przedmiotową usługą dostarczy Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo niezbędne do występowania Wykonawcy w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi służbami lub organami. 3.10.Jeżeli wyłoniony Wykonawca jest zakładem pracy chronionej w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r., będzie on zobowiązany do comiesięcznego przedkładania informacji (tj. do 15-go dnia każdego miesiąca) dotyczącej kwoty obniżenia wpłat na PFRON z tytułu zakupu usług u tego Wykonawcy, wliczoną jako iloczyn wskaźnika wynagrodzenia niepełnosprawnych pracowników firmy zaliczonych do znacznego umiarkowanego stopnia niepełnosprawności i wskaźnika udziału przychodów, dla wszystkich faktur wystawionych przez Wykonawcę na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. 3.11.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.12.Wykonawca oświadcza, iż w pełni posiada prawo do wykonania usług, o których mowa jest w niniejszym paragrafie a ich realizacja nie doprowadzi do uszczuplenia czy naruszenia praw osób trzecich.
  2. Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości gminy Orzysz w okresie od 01.08.2015 r. do 31.07.2016 r
    Zamawiający: Urząd Miejski w Orzyszu, Orzysz
    Przedmiotem zamówienia jest organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości: 1. Nieruchomości w 100 % komunalne określone w załączniku Nr 1 do umowy. 2. Pomieszczenia gospodarcze i garaże określone w załączniku Nr 2 do umowy. 3. Posesje określone w załączniku Nr 3 do umowy. 4. Nieruchomości we wspólnotach mieszkaniowych określone w załączniku Nr 4 do umowy, wraz z pomieszczeniami przynależnymi, infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury. Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali. Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia wg stanu na dzień 30.04.2015r. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich lokali Gminy Orzysz: w 100% budynkach mieszkalnych komunalnych - o ogólnej powierzchni użytkowej 7.214,88m2 - 175 lokali mieszkalnych, - o ogólnej powierzchni 987,20 m2 - 12 lokali użytkowych, w budynkach wspólnot mieszkaniowych w tym: - o ogólnej powierzchni użytkowej 14.062,51m2 - 302 lokale mieszkalne, - o ogólnej powierzchni 292,16 m2 - 5 lokali użytkowych, łączna powierzchnia budynków gospodarczych i garaży: - o ogólnej powierzchni 4334,92 m2 - 357 pomieszczeń gospodarczych, - o ogólnej powierzchni 791,86 m2 - 47 pomieszczeń garażowych, ewidencyjna powierzchnia wszystkich posesji.157.910,00 m² , Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na w/w usługę, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ . UWAGA: Przedmiot zamówienia, tj. ogólna powierzchnia użytkowa zasobów komunalnych, powierzchnia zabudowy gospodarczej lub posesji może w okresie trwania umowy ulec zmniejszeniu np. na skutek zbycia nieruchomości, czy rozbiórki wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone według obowiązującej jednostkowej stawki. W przypadku zwiększenia przedmiotu umowy np. na skutek budowy lub nabycia Zamawiający zastrzega prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 - Prawa zamówień publicznych, wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone według obowiązującej jednostkowej stawki.
  3. Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną US, ZUS PZU w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Oleśnicy, Oleśnica
    Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną US, ZUS PZU w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
  4. Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Kożuchów
    Zamawiający: Gmina Kożuchów, Kożuchów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Kożuchów. Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości: 1) Nieruchomości w 100% komunalne czyli budynki wraz z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz infrastrukturą techniczną wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres ten będzie obejmował zadania dotyczące zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach. 2) Lokale komunalne mieszkalne i użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z infrastrukturą techniczną wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali. Szczegółowy zakres i obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia na dzień 26.01.2015 roku Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich lokali Gminy Kożuchów: 21.481,91m2 (w tym 21.268,24m2 mieszkań i 213,67m2 lokali użytkowych) w tym: - 5.897,96m2 - w budynkach komunalnych (5.794,72m2 mieszkań, 103,24 m2 lokale użytkowe) - 15.583,95m2 - w budynkach wspólnot mieszkaniowych (15.473,52m2 mieszkań, 110,43m2 lokali użytkowych)
  5. Zarządzanie nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice
    Zamawiający: Burmistrz Siechnic, Siechnice
    Zarządzanie nieruchomościami będącymi w zasobach Gminy Siechnice (w zakresie zgodnym z Opisem nieruchomości gminnych zamieszczonym w załączniku 2 zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj.: Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).Prowadzenie książek obiektu budowlanego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przechowywanie przez czas trwania Umowy dokumentów, o których mowa w art. 60 i 63 powołanej wyżej ustawy.Prowadzenie oraz przechowywanie innej niż wymieniona w pkt. 3.2. niezbędnej dokumentacji związanej z zarządzanym zasobem.Przeprowadzanie okresowych kontroli zarządzanego zasobu - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami) w tym przeprowadzanie okresowej kontroli urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zarządzanego zasobu.Wykonywanie w imieniu i na rachunek Zamawiającego czynności przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zmianami) w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej.Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej nieruchomości zgodnie z przepisami w zakresie obowiązków Zarządców nieruchomości.Zapewnienie stanu utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń służących do wspólnego użytku, posesji a także innych terenów jeżeli taki obowiązek wynika z zawartych umów, bądź obowiązujących ustaw.Szczegółowy zakres wymieniony jest w załączniku nr 2. Cena ryczałtowa za pełnienie zarządu będzie obejmowała wszystkie czynności związane z realizacją zadania wymienione w załączniku 2.Warunki płatności: za zarządzanie nieruchomościami do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury zgodnie z warunkami zawartymi w istotnych warunków zamówienia. 4.1. Zgodnie z treścią ogłoszenia, wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do wykonania zadania w terminie:a)budynek mieszkalny przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, usługi świadczone będą od dnia 01.03.2015 r. do dnia 31.01.2018 r.;b)budynek mieszkalny przy ul. Wiosennej 13 w Siechnicach, usługi świadczone będą od 01.03.2015 r. do dnia 31.01.2018 r
  6. Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa oraz nieruchomościami Skarbu Państwa zabudowanymi, będącymi pustostanami.
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zarządzaniu
    i administrowaniu budynkami, lokalami mieszkalnymi, użytkowymi i garażami
    a w szczególności faktyczne wykonanie czynności zwykłego zarządu:
    - zarządzanie budynkami stanowiącymi 100% własności Skarbu Państwa w zakresie przewidzianym umową,
    - administrowanie lokalami mieszkalnymi, będącymi własnością Skarbu Państwa
    i nieruchomościami wspólnymi w zakresie przewidzianym umową,
    - administrowanie lokalami użytkowymi Skarbu Państwa będącymi własnością Skarbu Państwa i nieruchomościami wspólnymi w zakresie przewidzianym umową,
    - zarządzanie garażami stanowiącymi własność Skarbu Państwa
  7. Administrowanie nieruchomościami zabudowanymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest administrowanie nieruchomościami zabudowanymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi - zamówienie uzupełniające
  8. dostawa energii cieplnej i świadczenie usług przesyłowych z sieci
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie, Warszawa
    dostawa energii cieplnej i świadczenie usług przesyłowych z sieci do budynku ul. Frontowa 2a (budynki A i B) w Warszawie
  9. zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków z budynków mieszkalnych (AiB) przy ul.Frontowej 2a w Warszawie
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie, Warszawa
    zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków z budynków mieszkalnych (A i B) przy ul. Frontowej 2a w Warszawie

Inne osoby dla Górski Krzysztof Andrzej (122 osoby):