Kogo reprezentuje osoba

Górski Piotr Szymon

w KRS

Piotr Szymon Górski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Szymon
Nazwisko:Górski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1977 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Lublin (Lubelskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biondo Diego, Brodziak Jakub Jan, Drozd Renata, Ferens Dariusz, Kalwasińska Maria, Kawalec Małgorzata Ewa, Kopyrski Andrzej, Król Andrzej Cezary, Kubiak Tomasz, Kurzac Mariusz Robert, Lusztyn Marek Grzegorz, Santini Stefano, Styczyński Tomasz Maciej, Świątkiewicz Małgorzata Anna, Wolańska Marta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żuchaj Elżbieta Iwona
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciechomska Barczak Magdalena Maria, Dudek Tomasz, Karasińska Joanna, Karwiński Piotr, Kopyrski Andrzej, Król Andrzej, Kusyk Cezary Piotr, Mańczak Michał, Mikoś Anna, Popiołek Dariusz, Styczyński Tomasz, Wójcik Beata Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walęczak Michał Krzysztof

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Amoudtu Frederic Bernard, Bauc Jarosław, Becoulet Stephane, Bednarek Monika, Benaroya Francois Andre, Bilik Jakub Bartłomiej, Borkowska Bogumiła Jadwiga, Brzeziński Jacek, Bujak Jan Mariola, Buresi Jean-marc, Butrym Grzegorz, Bżykot Tomasz Stanisław, De Cock Yvan, Denizou Laurent Bernard, Deullin Jean, Dierckx Filip Robert, Dor Paul, Dubourg Helene Jeanne, Dudek Jakub Paweł, Duverger Jean Michel, Fohl Camille Nicolas, Frączek Jarosław Jerzy, Gaubicher Jerome Jean, Glapa Maciej Mirosław, Halys Stephane Jean, Kacza Oktawiusz, Kembłowski Wojciech Mariusz, Klima Michał Hubert, Kloska Grzegorz Wiesław, Konarzewska Włodarczyk Agnieszka Dorota, Kowalski Tomasz, Krauze Marcin, Kruk Tomasz, Kuligowska Monika Anna, Kunkel Agnieszka Maria, Lerski Rafał, Lichosik Jacek Robert, Madziński Marcin Piotr, Malesza Grzegorz, Mandla Joanna, Małodobry Maciej Andrzej, Mężydło Mariusz Ryszard, Mikulski Marek, Miłkowski Przemysław, Nepelski Leszek Jan, Nowacki Marcin Romuald, Opyrchał Jolanta Dorota, Oracz Marta Krystyna, Parfiniewicz Adam Bartosz, Pałka Wojciech Piotr, Pelczarski Jaromir, Pietrow Dorota Jadwiga, Rodes Jean-philippe Stephane, Rogowski Mariusz Artur, Rot Jarosław Andrzej, Rydel Tomasz, Sabet Jean-paul, Saintrond Roland, Ścigała Daniel Piotr, Sierański Grzegorz Mariusz, Ślusarz Jacek Krzysztof, Sot Jarosław, Suchodolska Katarzyna, Sulenta Michał Andrzej, Tarasiuk Mariusz, Thebault Michel Denis, Trybus Jadwiga Helena, Wąsowski Sławomir Stanisław, Wojnar Grzegorz Kazimierz, Wojniak Katarzyna Rozanna, Wojtyna Andrzej, Ząbek Andrzej Wit, Zawada Mariusz Jarosław, Żegota Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zembowicz Michał Jacek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Choińska Beata, Czarnecki Piotr, Czeremcha Jan, Gołębiewski Władysław, Patuła Marek, Święch Andrzej Wojciech, Sytek Klaudiusz Tomasz, Zenik Rychlik Patrycja Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilewski Marek Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ades Charles Douglas, Dulczewska Magdalena, Gieryński Paweł Wojciech, Jaczewski Krzysztof Andrzej, Maciejewski Tomasz Andrzej, Małecka Alicja Krystyna, Pietraszkiewicz Henryk, Stępniak Piotr Henryk, Świątkowski Stefan Maria, Łukawski Wojciech Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zielke Michał Włodzimierz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Achtung Target Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000732375
  2. Aforti Ac Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000313339
  3. Aforti Advisors S.A., Warszawa − KRS 0000395986
  4. Aforti Collections S.A., Warszawa − KRS 0000639964
  5. Aforti Exchange S.A., Warszawa − KRS 0000719620
  6. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  7. Aforti Finance S.A., Warszawa − KRS 0000436229
  8. Aforti Holding S.A., Warszawa − KRS 0000330108
  9. Agencja Ochrony Osób i Mienia D.s. Fokus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000483620
  10. Alior Leasing Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000554171
  11. Asseco Business Solutions S.A., Lublin − KRS 0000028257
  12. Atm Grupa S.A., Bielany Wrocławskie − KRS 0000157203
  13. Bahlsen Polska Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000372158
  14. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  15. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  16. Best Production Forces Sp. Z O.O., Pęcice − KRS 0000545554
  17. Bff Polska S.A., Łódź − KRS 0000263422
  18. Bgż Bnp Paribas Faktoring Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000225155
  19. Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-kredytowa, Sanok − KRS 0000099451
  20. Bizon Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000545343
  21. Bnp Paribas Group Service Center S.A., Warszawa − KRS 0000022784
  22. Bnp Paribas Lease Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022385
  23. Bnp Paribas Leasing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098813
  24. Buddies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000665508
  25. Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Warszawa − KRS 0000024477
  26. Centralny Wojskowy Klub Sportowy Legia Warszawa Sekcja Strzelecka, Warszawa − KRS 0000110957
  27. Claas Financial Services Sas S.A. Uproszczona Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000407728
  28. Cnh Industrial Capital Europe Sas S.A. Uproszczona Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000517670
  29. Cwks Legia Warszawa Sekcja Strzelecka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000731182
  30. Dot2dot S.A., Batorowo − KRS 0000526723
  31. Dsip Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000703585
  32. Esport Polska S.A., Warszawa − KRS 0000661365
  33. Estate Sp. Z O.O. Villa Marmurowa Spółka Komandytowa, Łódź − KRS 0000297519
  34. Etos S.A., Gdańsk − KRS 0000178415
  35. Exson Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000326092
  36. Fancyfon S.A., Gdańsk − KRS 0000381166
  37. Flyfocus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000696050
  38. Fm Bank S.A., Warszawa − KRS 0000339740
  39. Fundacja Bnp Paribas, Warszawa − KRS 0000270411
  40. Fundacja Civis Modernus, Warszawa − KRS 0000637890
  41. Fundacja Księżego Młyna, Łódź − KRS 0000025883
  42. Fundacja Na Rzecz Innowacyjności i Rozwoju Nauki, Warszawa − KRS 0000584155
  43. Fundacja Radio Plus, Warszawa − KRS 0000327827
  44. Fundacja Słoneczna Akademia, Warszawa − KRS 0000398589
  45. Fundacja Służby Rzeczypospolitej, Warszawa − KRS 0000637882
  46. Fundacja Studnia Nadziei, Warszawa − KRS 0000313698
  47. Fundacja Towarzystwo Ekonomiczno-społeczne, Warszawa − KRS 0000095870
  48. Fundacja Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych, Warszawa − KRS 0000026831
  49. Fundusz Mikro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000105527
  50. Fundusz Pożyczkowy Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000647681

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abris Capital Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039857
  2. Acciona Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024958
  3. Aforti Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000423263
  4. Aforti Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000396193
  5. Aforti Wealth Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000416428
  6. Aig Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000065461
  7. Alumetal S.A., Kęty − KRS 0000177577
  8. American Bistro Poland Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000214364
  9. Amk Kraków S.A., Kraków − KRS 0000053358
  10. Armada Business Park Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000046127
  11. Armada Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000080847
  12. Art Window Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000081290
  13. Arum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229966
  14. Asset S.A., Warszawa − KRS 0000030805
  15. Aviva Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043360
  16. Bakalland S.A., Warszawa − KRS 0000253890
  17. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  18. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  19. Benefia Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A. Vienna Insurance Group, Warszawa − KRS 0000011726
  20. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000006421
  21. Bnp Paribas Polska S.A., Warszawa − KRS 0000009600
  22. Bre Property Partner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271011
  23. Business Center 2000 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000007232
  24. Cenatorium Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000392156
  25. Central European Aggregates S.A., Kraków − KRS 0000295267
  26. Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000030709
  27. Centuria Group S.A., Warszawa − KRS 0000402252
  28. Classic Fm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000103546
  29. Cmks Polska Sp. Z O.O., Stara Wieś − KRS 0000227134
  30. Copernicus Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000206615
  31. Copernicus Trustee Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000206402
  32. Crd S.A., Warszawa − KRS 0000155388
  33. Credit Agricole Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000039887
  34. Credit Agricole Polska S.A., Wrocław − KRS 0000010746
  35. Cygnet Polska Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000068754
  36. De Lage Landen Leasing Polska S.A., Warszawa − KRS 0000042351
  37. Dnb Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022156
  38. Dominet Bank S.A., Lubin − KRS 0000033013
  39. Dominet S.A., Warszawa − KRS 0000070120
  40. Efl Service S.A., Wrocław − KRS 0000089668
  41. Eskimos S.A., Konstancin-jeziorna − KRS 0000285266
  42. Euromedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000056220
  43. Europejski Fundusz Leasingowy S.A., Wrocław − KRS 0000026609
  44. Eurozet Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000313524
  45. Eurozet Radio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042292
  46. Eurozet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014207
  47. Expander Advisors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000287188
  48. Farmacol - Kadry Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000013089
  49. Farmacol S.A., Katowice − KRS 0000038158
  50. Farmateka Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000124313

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA JASŁA ORAZ URZĘDU MIASTA JASŁA PRZEZ OKRES 4 LAT
    Zamawiający: Miasto Jasło, Jasło
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta Jasła oraz Urzędu Miasta Jasła przez okres 4 lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie oraz sporządzanie wyciągów bankowych do następujących rachunków: a) rachunków bieżących budżetu Miasta i Urzędu Miasta; b) rachunków pomocniczych do wymienionych rachunków bieżących, w tym możliwość prowadzenia rachunków walutowych; Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Miasta, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. - realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej. Udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach poprzedniego dnia, jeżeli jednostka nie wdroży systemu elektronicznego; - wpłaty i wypłaty gotówki; - przyjmowanie środków na lokaty; - przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych ( liczonych wg średniej arytmetycznej stawki WIBID dla depozytów jednomiesięcznych , ustalonej na podstawie notowań stawki WIBID z poprzedniego m-ca kalendarzowego pomniejszoną o marżę banku). - potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji ); - uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; - naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca; - usługę wyzerowania wskazanych rachunków bieżących urzędu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących Urzędu; - usługę konsolidacji sald bez przelewu środków - w ramach tej usługi bank nalicza na rachunku technicznym odsetki od sumy sald ze wskazanych rachunków i na koniec każdego miesiąca automatycznie przelewa je na wskazany rachunek; - zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem; - umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej; - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego; - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w Uchwale budżetowej: - prowadzenia systemu płatności masowych w szczególności w zakresie podatków : od nieruchomości, rolnego , leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za: - wydawanie i użytkowanie kart płatniczych; - druki czeków gotówkowych, - złożone depozyty; - zaświadczenia i opinie bankowe; - szkolenie, eksploatację i serwis elektronicznej obsługi rachunków typu Home Banking; - przelewy dokonywane wewnątrz banku Wykonawcy; - od wpłat gotówki Zamawiającego, petentów oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i pomocnicze; - wypłaty gotówki przez Zamawiającego z rachunków bieżących i pomocniczych; - wyciągi bankowe w formie elektronicznej i papierowej; - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w Uchwale budżetowej. Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Jasła umożliwiających w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
  2. Walutowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego
    Zamawiający: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Zgierz
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie walutowej obsługi bankowej budżetu Powiatu Zgierskiego. 2. Zamówienie obejmuje otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.) walutowych: rachunków środków pomocowych i funduszy celowych. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia: a) elektronicznej obsługi rachunków walutowych; b) realizacji transakcji walutowych; c) sporządzania raz
    w miesiącu wyciągów bankowych w formie: aa) papierowej (wersję papierową wyciągu Zamawiający będzie odbierał
    z siedziby Wykonawcy); bb) elektronicznej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych. Każda operacja na wyciągu zarówno papierowym jak i elektronicznym musi zawierać: numer rachunku beneficjenta, nazwę beneficjenta, kwotę operacji w walucie, kurs waluty do przeliczenia na PLN oraz tytuł płatności. 4. Zamawiający wymaga, aby środki zgromadzone na rachunkach walutowych były oprocentowane według stałej stopy procentowej,
    a odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach walutowych były naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni. 5. Ponadto, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) w terminie 2 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia zainstalował w siedzibie Zamawiającego na dwóch stanowiskach komputerowych pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej oraz nieodpłatne przekazywał i instalował wersje aktualizacyjne do przedmiotowego oprogramowania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) nieodpłatnie przekazał i zainstalował wszelkie akcesoria niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych; 3) bezpłatnie przeszkolił wskazanych pracowników Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej; 4) wyznaczył
    z podaniem danych osobowych minimum jednego doradcę klienta dla Zamawiającego, pozostającego w dyspozycji Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu. O zmianie osoby, o której mowa powyżej (osób) Wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo poinformować Zamawiającego w formie pisemnej. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał opłat: 1) za otwieranie walutowych rachunków bankowych; 2) za wydawanie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi; 3) za walutowe przelewy bankowe realizowane w formie elektronicznej w ramach banku prowadzącego walutową obsługę budżetu Powiatu Zgierskiego (wewnątrzbankowe); 4) za wydanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, wystawianych przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego oraz za sporządzanie aneksów związanych z obsługą bankową rachunków, a wynikających z uregulowań wewnętrznych Wykonawcy; 5) innych niż określone w niniejszej SIWZ. 7. Ceny jednostkowe oraz oprocentowanie oferowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie mogą ulec zmianie
    w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego.
  3. Usługa bankowej obsługi budżetu Powiatu Zielonogórskiego.
    Zamawiający: Powiat Zielonogórski, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowej obsługi budżetu Powiatu Zielonogórskiego, polegająca na:
    a) otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych budżetu Zamawiającego oraz otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i pomocniczych 17 jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
    Liczba jednostek organizacyjnych Zamawiającego może ulec zmianie w okresie trwania umowy na bankową obsługę budżetu (na plus jaki i na minus). Na dzień ogłoszenia postępowania nie są znane okoliczności, które mogłyby spowodować taką zmianę. W takcie trwania obecnie obowiązującej umowy na bankową obsługę budżetu liczba jednostek organizacyjnych Zamawiającego zmniejszyła się o 2,
    b) zamknięciu na podstawie złożonego wniosku rachunków pomocniczych budżetu Zamawiającego i rachunków prowadzonych dla 17 jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
    c) przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
    d) dokonywaniu wypłat gotówkowych.
    Świadczenia wypłacane przez jednostki organizacyjne Zamawiającego takie jak Powiatowy Urząd Pracy i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie nie są i nie będą realizowane w oddziałach banku,
    e) realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR,
    f) realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie SORBNET (średnio 1 raz w m-cu),
    g) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku),
    h) zabezpieczeniu dostępu do wersji elektronicznej z możliwością podglądu i wydruku wyciągów bankowych. Elektroniczny wyciąg bankowy powinien być dostępny w ciągu 24 h od dokonania operacji bankowej lub w pierwszym dniu roboczym po jej dokonaniu; Usługa ta powinna być dostępna dla wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
    i) przyjmowaniu wpłat, dokonywaniu wypłat i realizacji przelewów bankowych przy użyciu waluty obcej.
    Dotychczas transakcje te dokonywane były wyłącznie przy użyciu EURO i były to transakcje bezgotówkowe. Na dzień ogłoszenia postępowania nie posiadamy wiedzy czy w okresie trwania umowy na bankową obsługę budżetu będą przeprowadzane transakcje przy użyciu innej waluty obcej niż EURO,
    j) lokowaniu środków na warunkach negocjowanych w formie lokat typu: overnight, weekendowych, 3-dniowych, 4-dniowych, 5-dniowych, 6-dniowych, 7-dniowych, 14- dniowych, i 1- miesięcznych, 3-miesięcznych, półrocznych i rocznych.
    Zamawiający w 2013 roku założył następujące lokaty:
    - 5 lokat na okres 3 dni średnio na kwotę 2.500.000 zł,
    - 1 lokatę na okres 5 dni na kwotę 2.500.000 zł,
    - 5 lokat na okres 6 dni średnio na kwotę 3.000.000 zł,
    - 2 lokaty na okres 7 dni średnio na kwotę 2.000.000 zł,
    - 7 lokat na okres 14 dni średnio na kwotę 2.500.000 zł,
    k) uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 1.000.000 zł na pokrycie występującego w czasie roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu (kwota kredytu w rachunku może być zmieniona na podstawie uchwały, zatwierdzonej przez Radę Powiatu). Do sporządzenia oferty przez bank przyjmuje się kwotę 1.000.000,00 zł. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie deklaracji wekslowej do weksla in blanco, będącego zabezpieczeniem kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł.
    Zamawiający wyraża zgodę, aby przyznanie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 1.000.000,00 zł uzależnione było od pozytywnej oceny zdolności kredytowej.
    Zamawiający po podpisaniu umowy na prowadzenie bankowej obsługi budżetu złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 96 i 97 Prawa bankowego (tj. Dz. U. z 2014 r. poz.586).
    W 2013 roku kredyt w rachunku bieżącym był wykorzystywany przez Zamawiającego w 5 kilkudniowych okresach, a kwota wykorzystanego kredytu wynosiła średnio 400.000 zł,
    l) wykonywaniu obsługi rachunków bankowych przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej oraz przeszkoleniu pracowników do obsługi systemu (przynajmniej po 1 osobie w każdej jednostce organizacyjnej Zamawiającego),
    m) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego (wskazanych przez Zamawiającego) przekazywane będą po ich naliczeniu na rachunek podstawowy budżetu Zamawiającego. Opłaty bankowe od prowadzonych rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego (wskazanych przez Zamawiającego) pobierane będą z rachunku wydatków budżetu Zamawiającego,
    n) wydawaniu dla Zamawiającego zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych i opinii o istniejącej współpracy,
    o) wydawaniu blankietów czekowych,
    p) zapewnieniu konwoju do odbioru środków pieniężnych z kas Zamawiającego, które są zlokalizowane w Starostwie Powiatowym w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Delegaturze Starostwa Powiatowego w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8;odbiór środków pieniężnych ma się odbywać po zamknięciu obu kas w następujących godzinach: (pn. 15.15; wt-czw. 14.30; pt. 14.00); średnia wartość konwojowanych środków wynosi w kasie w Zielonej Górze 7 000,00 zł dziennie a w Delegaturze 10 000,00 zł dziennie; konwojowanie środków pieniężnych powinno się odbywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. Nr 166, poz.1128),
    r) bezpłatnym zapewnieniu możliwości uzupełniania pogotowia kasowego, przez pracowników kas Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych za pomocą karty bankomatowej,
    s) możliwości wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Zamawiającego przez Starostę i Skarbnika Powiatu.
  4. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego
    Zamawiający: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, Kołobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest; długoterminowy inwestycyjny, kredyt złotówkowy z możliwością wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów dla Uzdrowisko Kołobrzeg SA, zwane dalej zamawiającym, na realizację inwestycji pn. Dobudowa basenu solankowego oraz wykonanie ujęcia wody leczniczej GUSTAW na działce nr 5/2 przy sanatorium Perła Bałtyku w Kołobrzegu o następującej charakterystyce:
    a) kwota kredytu: 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych);
    b) okres kredytowania: 7 lat, licząc od dnia przekazania zamawiającemu pierwszej transzy;
    c) spłata kapitału następować będzie w 84 równych miesięcznych ratach kapitałowych; pierwsza rata kapitałowa płatna w ostatnim dniu roboczym miesiąca z zastosowaniem 6 miesięcznej karencji w spłacie kredytu
    d) spłata odsetek- malejących następować będzie w okresach miesięcznych w terminach płatności rat kapitałowych
  5. Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
    Zamawiający: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, Kołobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest: obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu bankowego w rachunku bieżącym - CPV: 66110000-4
    1. Otwarcie, prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i rachunków pomocniczych w PLN i EURO, z możliwością dokonywania operacji w formie elektronicznej - elektroniczny kanał dostępu, sposób komunikacji użytkownika z bankiem za pośrednictwem sieci teleinformatycznej i urządzeń elektronicznych, który może obejmować w szczególności:
    a) serwis internetowy,
    b) serwis telefoniczny,
    2. Realizacja poleceń przelewów.
    3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych.
    4. Dokonywanie wypłat gotówkowych.
    5. Prowadzenie usług lokat terminowych.
    6. Prowadzenie usług lokat over night.
    7. Potwierdzanie stanu salda.
    8. Dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa.
    9. Czeki elektroniczne ( System wypłat elektronicznych).
    10. Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za:
    a) otwarcie i likwidacje rachunku,
    b) potwierdzanie sald i wyciągi bankowe,
    c) przelewy dokonywane przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego,
    11. System elektroniczny bankowości winien zapewnić, co najmniej:
    a) dokonywanie operacji przelewów,
    b) wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych,
    c) drukowanie wyciągów i potwierdzeń dokonanych operacji,
    d) współpracę systemu bankowości elektronicznej z programem finansowo-księgowym CDN OPTIMA.
    12. Bank udzieli kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 PLN (słownie dwa miliony zł 00/100) z n/w warunkami:
    a) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M -, zmieniane jeden raz każdego miesiąca, powiększone o stałą marżę banku,
    b) odsetki od wykorzystanego kredytu liczone w okresach miesięcznych,
    c) kredyt udzielany na okresy 36-miesięczne i przedłużany na następne okresy po pozytywnej weryfikacji kondycji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego.
    13. Bank musi posiadać oddział w miejscowości Zamawiającego.
  6. Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie udziału własnego w kosztach wybudowanej zajezdni autobusowej w Świnoujściu przy ul. Karsiborskiej 33a w wysokości od 1.000.000 zł do 3.500.000 zł
    Zamawiający: "Komunikacja Autobusowa" Sp. z o.o., Świnoujście
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości od 1.000.000,00 zł do 3.500 000,00 zł na refinasowanie udziału własnego w kosztach wybudowanej zajezdni autobusowej w Świnoujściu przy ul. Karsiborskiej 33a.

Inne osoby dla Górski Piotr Szymon (77 osób):