Kogo reprezentuje osoba

Gozdek Dariusz Jan

w KRS

Dariusz Jan Gozdek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dariusz
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Gozdek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1965 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Koniemłoty (Świętokrzyskie), Kraków (Małopolskie), Staszów (Świętokrzyskie)
Przetargi:18 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kasperkiewicz Tomasz, Pawlak Bogdan, Płatek Stanisław, Siatka Stanisław, Strzępek Janusz Wiktor

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrześniak Ewa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banasiewicz Marek, Chrzanowski Robert, Garduła Krzysztof Jan, Mazgaj Marcin
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Belusiak Leszek Marcin, Firmanty Zofia, Jońca Zbigniew Józef, Kaczmarczyk Edmund Józef, Kasperkiewicz Piotr, Kasperkiewicz Tomasz, Kwiecień Jerzy, Nasternak Krzysztof Teodor, Patalong Andrzej Tomasz, Pietrow Aleksander, Ryczkowska Kurdziel Bożena, Skobel Małgorzata, Skowron Wojciech, Sobieniak Piotr, Strzała Marek, Strzępek Janusz Wiktor, Suska Jan Józef, Szostak Kazimierz Jan, Zdeb Mariusz Stanisław, Łodej Paweł Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdrojkowski Jarosław Wacław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Obsługi Przedsiębiorców Mar A.a. Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000078262
  2. Almex L. Belusiak - M. Szymczak Sp. J., Staszów − KRS 0000087293
  3. Btbb Sp. Z O.O., Grzybów − KRS 0000197738
  4. Casper Tomasz Kasperkiewicz, Leszek Świątek Sp. J., Staszów − KRS 0000662119
  5. Cliffsidebrokers S.A., Kraków − KRS 0000548390
  6. Dcr Sp. Z O.O., Wola Krzysztoporska − KRS 0000274186
  7. Enrem-połaniec Sp. Z O.O., Tursko Małe − KRS 0000021629
  8. Gmc Nieruchomości Gmc Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Staszów − KRS 0000538085
  9. Horyzont Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000517733
  10. Huta Szkła Gospodarczego Tadeusz Wrześniak Sp. Z O.O., Ładna − KRS 0000291515
  11. Inssue Technologies Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000657467
  12. Inwazjapc S.A. Likwidacyjnej, Staszów − KRS 0000363417
  13. Kooperacja Wisła Przy Kongregacji Przemysłowo-handlowej - Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000237913
  14. Multi-max Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000158607
  15. Myszkowska Fabryka Naczyń Emaliowanych Światowit S.A., Myszków − KRS 0000104013
  16. Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Dąbrowa Sp. Z O.O., Huta Dąbrowa − KRS 0000272617
  17. Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Saturn Sp. Z O.O., Grzybów − KRS 0000208349
  18. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Precyzja Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000161461
  19. Przychodnia Rodzinna W Staszowie Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000455296
  20. Pws Konstanta S.A., Bielsko-biała − KRS 0000073190
  21. Quartz Glass Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000601798
  22. Regionalne Stowarzyszenie Spółdzielczości Mieszkaniowej Ziemi Sandomiersko-kieleckiej, Staszów − KRS 0000060757
  23. Silesia-rybnik Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000199701
  24. Skowbud Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000513702
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Staszowie, Staszów − KRS 0000123618
  26. Staszowska Izba Gospodarcza, Staszów − KRS 0000073829
  27. Staszowskie Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Koniemłoty − KRS 0000059181
  28. Staszowskie Centrum Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000644392
  29. Stl Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000204845
  30. Stowarzyszenie Akademicki Klub Turystyki Kajakowej Bystrze, Kraków − KRS 0000067106
  31. Stowarzyszenie Aktywności Lokalnej Dolina Kacanki, Wiązownica Kolonia − KRS 0000464319
  32. Stowarzyszenie Miłośników Sanktuarium Maryjnego W Sulisławicach, Sulisławice − KRS 0000172794
  33. Stowarzyszenie Przyjaciół Zespołów Artystycznych Kleks, Staszów − KRS 0000035121
  34. Stowarzyszenie Staropolski Klaster Wodny, Kielce − KRS 0000444495
  35. Towarzystwo Informatyczne Infart Pyciński, Sinkowski, Zdrojkowski Sp. J., Staszów − KRS 0000136111
  36. Walbrook Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000650860
  37. Zdrowie Koniemłoty - Sp. Z O.O., Koniemłoty − KRS 0000342986

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Promocyjno-handlowa Mjm. M. Banasiewicz i Wspólnicy Sp. J., Staszów − KRS 0000020682
  2. Apofarm Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000032855
  3. Biuro Rachunkowe Simplex P.łodej i Wspólnicy Sp. J., Staszów − KRS 0000024746
  4. Chema Sp. Z O.O., Olesin − KRS 0000303121
  5. Inwestor 2000 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000107365
  6. Klub Sportowy Pogoń Staszów, Staszów − KRS 0000171746
  7. Optima Radix Vita Plus Tadanco S.A., Ołtarzew − KRS 0000054071
  8. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Staszowie Spółka Gminy Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Staszów − KRS 0000148363
  9. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Prosper Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000102895
  10. Przedsiębiorstwo Wiertniczo-inżynieryjne Hydrokop - 2 Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000200025
  11. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Farmaceutycznego i Medycznego Radix Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000054586
  12. Społem Broker Ubezpieczeniowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000619395
  13. Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, Warszawa − KRS 0000099208
  14. Swaynecampbell, Nowel - Nędza i Wspólnicy Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000400647
  15. Światowit-agd Sp. Z O.O., Myszków − KRS 0000164019
  16. Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. Z O.O., Rzędów − KRS 0000309871

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku przy ul. Sitki 3 w Mielcu na potrzeby Domu Dziennego Pobytu oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej
    Zamawiający: Gmina Miejska Mielec, Mielec
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku przy ul. Sitki 3 w Mielcu na potrzeby Domu Dziennego Pobytu oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej w pełnym zakresie określonym w dokumentacji projektowej, która obejmuje: - roboty budowlane; - instalacje sanitarne w tym: wody zimnej, cwu, hydrantowej, deszczowej, co, wentylacji i klimatyzacji; - instalacje elektryczne w tym: oświetleniowa LED, gniazd wtykowych i siły, odgromowa i połączeń wyrównawczych oraz teletechniczna; - wykonanie kotłowni; wraz z kolektorami słonecznymi; - zagospodarowanie terenu w tym: roboty drogowe, ogrodzenie i zieleń, przyłącza sanitarne ze, zbiornikiem retencyjnym, przyłącza elektryczne, oświetlenie zewnętrzne, zasilanie i sterowanie bram i furtki, - wykonanie tablicy pamiątkowej wg załączonego wzoru w terminie 14 dni od podpisania umowy. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
  2. Rozbudowa i przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku pod salę gimnastyczną z zapleczem sanitarnym
    Zamawiający: Gmina Niwiska, Niwiska
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa części budynku Szkoły
    Podstawowej pod salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarnym. Projektowana sala będzie pełniła funkcję rekreacyjno-sportową, będzie miała charakter obiektu sportowego przeznaczonego dla dzieci i młodzieży, dorosłych. Sala gimnastyczna będzie posiadać powierzchnię 656,80 m2. W części zaplecza Sali, projektuje się następujące pomieszczenia:
    magazynki, wiatrołap, kantorek, WC, łazienki i szatnie. Nad zapleczem projektuje się antresolę o powierzchni 148,80 m2. Projektuje się następujące roboty budowlane przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej:
    - rozbiórka schodów zewnętrznych przy budynku
    - zamurowanie otworu okiennego na parterze oraz trzech otworów okiennych na piętrze, od strony projektowanej Sali,
    - demontaż części pokrycia dachu na istniejącym budynku szkoły w
    celu połączenia dachu na projektowanej rozbudowie oraz istniejącym budynku,
    - wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych z budynku szkoły, do projektowanej Sali, na drzwi ppoż. 90x200 EI 30
    - przebudowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia, przyłącza gazu oraz
    zmiana lokalizacji punktu redukcyjno – pomiarowego, przebudowa istniejącego przyłącza wodociągowego do stadionu sportowego oraz zmiana lokalizacji hydrantu p.poż w związku z rozbudową budynku szkoły podstawowej.
    - rozbudowa instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o., i elektrycznej), Projektowana rozbudowa będzie realizowana od strony północno-zachodniej działki. Projektowana rozbudowa: parterowa z
    antresolą, niepodpiwniczona. Dach budynku dwuspadowy, konstrukcji stalowej, kryty płytą warstwową. Wysokość projektowanej rozbudowy, od poziomu terenu do kalenicy wynosi 10,26 m. Kąt nachylenia połaci dachowej wynosi 6o. Kierunek kalenicy prostopadły do kierunku głównej kalenicy budynku szkoły. Posadowienie rozbudowy budynku, na głębokości
    120 cm ppt.(z zachowaniem dylatacji ok. 2 cm od istniejącego budynku szkoły). Ogrzewanie
    –z istniejącego budynku szkoły podstawowej. Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna
    z odzyskiem ciepła (odrębna dla Sali i części socjalnej). Alternatywnie , zamiast wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła należy zamontować 2 wentylatory dachowe zintegrowane o podstawie 400/DAS oraz nagrzewnicę wodną z czerpnią świeżego powietrza 2 szt. o mocy 2x25kW (wentylacja mechaniczna połączona z grawitacyjną). Odprowadzenie wód deszczowych – powierzchniowo na własną działkę inwestora.
  3. Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Zaleszanach
    Zamawiający: Gmina Zaleszany, Zaleszany
    Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamenty, ściany parteru, słupy i rdzenie, belki parteru, strop nad parterem, schody,ściany piętra, dylatację, belki piętra, strop nad piętrem, kominy, konstrukcję dachu,pokrycie dachu, okna i drzwi, roboty wykończeniowe w zakresie posadzek tynków i malowania, docieplenie ścian, dobudowę windy, opaskę, chodniki, roboty instalacyjne:instalacja wody kanalizacji, grzewcza, gazowa, instalacje elektryczne, dostawę sprzętu,urządzeń i wyposażenia.
  4. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sierakowie.
    Zamawiający: Gmina Daleszyce, Daleszyce
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sierakowie, Gmina Daleszyce dz. nr ew. 5 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w nawiązaniu do infrastruktury budynku istniejącego, tj.: a) Rozbudowa istniejącej kotłowni opalanej ekogroszkiem z 29kW do 70kW oraz doprowadzenie ciepła grzewczego i ciepłej wody z budynku kotłowni do projektowanej rozbudowy, b) Budowa przyłącza wodociągowego z hydrantem zewnętrznym, c) Rozbudowa wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod-kan, CO i montaż wentylacji mechanicznej, d) Utwardzenie dla potrzeb ochrony budynku pod względem p-poż, e) Utwardzenie ciągów komunikacyjnych i placów w obrębie budynku szkoły i budynku gospodarczego. Zaprojektowano trzy sale dydaktyczne dla 30 uczniów każda oraz salę gimnastyczną o pow. 74,71m2.W części wejściowej zaprojektowano hol o pow. użytkowej 37,85m2. Bezpośrednio z holu dostępna jest szatnia ogólna dla 100 uczniów. Sale dydaktyczne i salę gimnastyczną wyposażono w zaplecze socjalno-sanitarne składające się z przebieralni i łazienek oraz WC ogólnodostępnych.
    Parametry techniczne projektowanego obiektu: Pow. zabudowy- 557,30m2, Szerokość- max 26,35m, Pow. użytkowa- 484,51m2, Wysokość- max 8,30m, Pow. całkowita - 641,30m2, Ilość kondygnacji - 1, Kubatura - 2 643,00m3, Poz. podłogi przyziemia ± 0,0 295,06 m n.p.m, Długość- max 22,41m, Nachylenie połaci - 25o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ.
  5. rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w tym między innymi wewnętrzna instalacja wody, kanalizacja sanitarna, instalacja solarna, c.o., wentylacyjna i elektryczna
    Zamawiający: Gmina Miejska Mielec, Mielec
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Lwowskiej w Mielcu dz. nr 1856 wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w tym m. innymi wewnętrzna instalacja wody, kanalizacja sanitarna, instalacja solarna, c.o., wentylacyjna i elektryczna.
    Wyszczególnienie rodzaju robót budowlanych:
    - roboty budowlane, w tym roboty rozbiórkowe, ziemne, fundamenty, izolacje fundamentów,
    strop nad piwnicą,
    - podłoża parteru,
    - ściany parteru, strop nad parterem,
    - ściany attyk, kominy, ścianki, pokrycie stropodachu,
    - przebudowa istniejącej części budynku, pełny zakres robót budowlanych i instalacyjnych oraz
    kuchnia, kotłownia i instalacja solarna,
    - stolarka okienna i drzwi zewnętrzne,
    - tynki wewnętrzne, posadzki,
    - roboty wykończeniowe (płytki, okładziny g-k, malowanie, sufity, elementy ślusarskie, odbój),,
    - instalacje elektryczne z przyłączami,
    - instalacje elektryczne (montaż opraw, gniazd, włączników i osprzętu),
    - instalacje sanitarne z przyłączami,
    - instalacje sanitarne - biały montaż.
  6. Przebudowa drogi leśnej wewnętrznej nr inw.220/74 z częściowym przedłużeniem drogi nr DR/06/05 w Leśnictwie Niziny
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chmielnik, Chmielnik
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi leśnej wewnętrznej nr inw.220/74 z częściowym przedłużeniem drogi nr DR/06/05 w Leśnictwie Niziny o łącznej długości 3 751 mb. W zakres robót wchodzi: -Roboty przygotowawcze - w tym wytyczenie pasa drogowego, w celu wycięcia drzew przez Nadleśnictwo Chmielnik w terminie do dwóch tygodni o dnia podpisania umowy -Roboty ziemne, -Karczowanie pni i krzaków, -Rozbiórka elementów przepustów, -Wykonanie wykopów i nasypów -Przepusty z tut polietylenowych PEHD spiralnie karbowanych, -Profilowanie i zagęszczanie podłoża -Wykonanie nawierzchni tłuczniowej, -Umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) projekt budowlany zawierający: dane ogólne, opis techniczny, część graficzną oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ, b) przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ
  7. Budowa sieci wodociągowej na terenie inwestycyjnym Gminy Połaniec - Obszar C w ramach zadania pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Połaniec przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego pod usługi publiczne, obiekty produkcyjne, składy i magazyny - Etap III
    Zamawiający: Miasto i Gmina Połaniec, Połaniec
    1. Opis: budowa sieci wodociągowej z rur PE DN 110 SDR17 SN o długości 768m wraz z hydrantami pożarowymi podziemnymi DN 80 szt. 9 zgodnie z dokumentacją techniczną.
    2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały
    i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
    3. Załączone zgłoszenie - stanowi podstawę do oszacowania wartości robót.
    4. Załączony zakres rzeczowy robót - stanowi jedynie uzupełnienie do w/w zgłoszenia.
    5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik.
    6. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania aprobaty Zamawiającego na zabudowę materiałów przed przystąpieniem do realizacji zakresu rzeczowego robót, po uprzednim przedstawieniu stosownych dokumentów potwierdzających wymagane parametry techniczne określone w STWiORB.
    7. Zadanie jest współfinansowane z zewnętrznych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody, w tym m.in. nie otrzymania dofinansowania z przyczyny niedotrzymania terminu wykonania zadania przez Wykonawcę.
    8. Na nieruchomości prowadzone są obecnie prace budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić terminy prowadzenia robót z Wykonawcą realizującym zadanie dotyczące budowy sieci kanalizacji sanitarnej na tym obszarze.
  8. Remont budynku Szkoły Podstawowej w Szydłowie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa w Szydłowie, Szydłów
    1) Roboty rozbiórkowe,
    a) Rozebranie ścian kolankowych z gzymsem i szczytowej do poziomu wieńca płyty stropowej nad I piętrem ~ 24,60 m3
    b) Demontaż anten z kominów na czas remontu i ponowny montaż po zakończeniu remontu - 1 kpl
    c) Rozebranie kominów w części centralnej budynku oraz murów podpierających belki konstrukcji dachu ~ 19,80 m3
    d) Rozbiórka fragmentu stropu nad I piętrem w obszarze klatki schodowej ~ 3,60 m3
    e) Rozbiórka dwóch biegów klatki schodowej ze spocznikiem z I piętra na poddasze ~ 9,90 m3
    f) Roboty rozbiórkowe i utylizacja gruzu
    2) Roboty murarskie - ściany murowane zewnętrzne i wewnętrzne, kominy
    3) Elementy żelbetowe - konstrukcja płyty stropowej,
    a) Konstrukcja płyty stropowej z HEB 160 ~ 8,9 t
    b) Żelbetowe płyty stropowe, grubości 8 cm płaskie na belkach HEB ~ 258,9 m2
    c) Konstrukcja klatki schodowej z belek stalowych HEB 160 ~ ,49 t
    d) Schody żelbetowe proste na płycie grubości 8 cm ~ 12,9 m3
    e) Belki i rama żelbetowa konstrukcji dachu
    4) Dach - konstrukcja i pokrycie,
    a) Więźba dachowa drewniana - pod pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką ~ 415,5 m2
    b) Sufit z belek drewnianych z izolacjami i okładziną płytami gipsowo - kartonowymi ~ 134,7 m2
    c) Stropodach pochyły,
    d) Pokrycie dachówką ceramiczną wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem ~ 415,5 m2
    5) Stolarka okienna - okna połaciowe - 6 szt
    6) Usunięcie gruzu i odpadów z robót budowlanych zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. 07. 39. 251 z póź. zm.),

    Ze względu na realizację robót w czynnym obiekcie, w trakcie roku szkolnego, należy zapewnić:
    a) Zabezpieczenie placu budowy przed dostępem dla osób niezatrudnionych, szczególnie dzieci,
    b) Zabezpieczenie obiektu przed opadami atmosferycznymi tak, aby uniemożliwić -zalanie- niższych kondygnacji,
    c) Zapewnić transport pionowy materiałów poza klatką schodową,
  9. Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn: Utworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w ramach Staszowskiego Obszaru Gospodarczego - strefa A realizowanych w ramach projektu pn: Staszowski Obszar Gospodarczy szansą dla regionu
    Zamawiający: Gmina Staszów, Staszów
    Na przedmiotowe zadanie składa się wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego pn.: Utworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w ramach Staszowskiego Obszaru Gospodarczego - strefa A realizowanych w ramach projektu pn: Staszowski Obszar Gospodarczy szansą dla regionu, zamówienie dodatkowe obejmuje m.in.: wymianę gruntu pod projektowaną konstrukcją dróg i zjazdów wg poniższego zestawienia:
    droga A 4 - odcinek od 110m do 260m: 110-150 (2m), 150-175 (1,8m), 175-225 (1,7m), 225-260 (1,45m),
    droga A 3 - odcinek od 50m do 190m: 50-120 (1,25m), 120-145 (1m), 145-190 (1,05m),
    droga A 5 - odcinek od 0 do 130m: 0-65 (1,65m), 65-110 (2,15m), 110-130 (2,8m),
    zjazdy nr 8, 9, 12, 13, 14, 15, oraz innych koniecznych do wykonania prac gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia.
    Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.4. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych Osi priorytetowej 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
  10. Utworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w ramach Staszowskiego Obszaru Gospodarczego - strefa A realizowanych w ramach projektu pn: Staszowski Obszar Gospodarczy szansą dla regionu
    Zamawiający: Gmina Staszów, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest utworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych o pow. ok. 15 ha w miejscowości Grzybów (gmina Staszów) - Strefa A, realizowanych w ramach projektu pn: Staszowski Obszar Gospodarczy szansą dla regionu.
    Zakres inwestycji obejmuje:
    -Budowę dróg gminnych o łącznej długości ok. 1545 mb wraz z chodnikami, wjazdami na poszczególne działki inwestycyjne i drogą serwisową wokół zbiorników retencyjnych oraz dostępem do drogi wojewódzkiej nr 757,
    -Budowę kanalizacji deszczowej o średnicach DN300-800mm i łącznej długości 1636 mb wraz z przykanalikami DN200mm do wpustów deszczowych, oczyszczalnią wód deszczowych, zbiornikiem retencyjnym i wylotem do rzeki,
    -Budowę oświetlenia zewnętrznego wraz z instalacją uziemiającą o łącznej długości ok. 1405 mb wraz ze słupami ulicznymi i szafką oświetlenia ulicznego,
    -Budowę zasilania przepompowni ścieków,
    -Budowę kanalizacji teletechnicznej o łącznej długości ok. 1404 mb,
    -Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy DN200 mm wraz z przykanalikami o średnicy Ø 200mm o łącznej długości 1310mb sprowadzającej ścieki do projektowanej przepompowni ścieków,
    -Budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy DN 110mm i długości 784m wraz z przepompownią ścieków odprowadzających ścieki sanitarne z terenu planowanej strefy inwestycyjnej poprzez istniejącą przepompownię sieciową do oczyszczalni ścieków w Staszowie,
    -Budowę rozdzielczej sieci wodociągowej o długości ok. 1668mb wraz z hydrantami przeciwpożarowymi,
    -Przebudowę istniejącej napowietrznej linii SN 15 kV na linię kablową SN 15kV o długości ok. 541mb,
    -Budowę rozdzielczej sieci gazu sc o długości ok. 1611mb.
    oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
    Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
    -obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
    -wykonanie i umieszczenie na placu budowy dużej tablicy informacyjnej o źródłach finansowania zadania, a po zakończeniu robót trwałej tablicy pamiątkowej zgodnie z wytycznymi (dostępnymi na stronie internetowej: www.rpo-swietokrzyskie.pl w zakładce - przewodnik dla beneficjenta) w zakresie promocji projektu realizowanego przy udziale RPO Woj. Świętokrzyskiego.
    Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.4. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych Osi priorytetowej 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
    Przedmiotem zamówienia jest utworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych o pow. ok. 15 ha w miejscowości Grzybów (gmina Staszów) - Strefa A, realizowanych w ramach projektu pn: Staszowski Obszar Gospodarczy szansą dla regionu.
    Zakres inwestycji obejmuje:
    -Budowę dróg gminnych o łącznej długości ok. 1545 mb wraz z chodnikami, wjazdami na poszczególne działki inwestycyjne i drogą serwisową wokół zbiorników retencyjnych oraz dostępem do drogi wojewódzkiej nr 757,
    -Budowę kanalizacji deszczowej o średnicach DN300-800mm i łącznej długości 1636 mb wraz z przykanalikami DN200mm do wpustów deszczowych, oczyszczalnią wód deszczowych, zbiornikiem retencyjnym i wylotem do rzeki,
    -Budowę oświetlenia zewnętrznego wraz z instalacją uziemiającą o łącznej długości ok. 1405 mb wraz ze słupami ulicznymi i szafką oświetlenia ulicznego,
    -Budowę zasilania przepompowni ścieków,
    -Budowę kanalizacji teletechnicznej o łącznej długości ok. 1404 mb,
    -Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy DN200 mm wraz z przykanalikami o średnicy Ø 200mm o łącznej długości 1310mb sprowadzającej ścieki do projektowanej przepompowni ścieków,
    -Budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy DN 110mm i długości 784m wraz z przepompownią ścieków odprowadzających ścieki sanitarne z terenu planowanej strefy inwestycyjnej poprzez istniejącą przepompownię sieciową do oczyszczalni ścieków w Staszowie,
    -Budowę rozdzielczej sieci wodociągowej o długości ok. 1668mb wraz z hydrantami przeciwpożarowymi,
    -Przebudowę istniejącej napowietrznej linii SN 15 kV na linię kablową SN 15kV o długości ok. 541mb,
    -Budowę rozdzielczej sieci gazu sc o długości ok. 1611mb.
    oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
    Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
    -obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
    -wykonanie i umieszczenie na placu budowy dużej tablicy informacyjnej o źródłach finansowania zadania, a po zakończeniu robót trwałej tablicy pamiątkowej zgodnie z wytycznymi (dostępnymi na stronie internetowej: www.rpo-swietokrzyskie.pl w zakładce - przewodnik dla beneficjenta) w zakresie promocji projektu realizowanego przy udziale RPO Woj. Świętokrzyskiego.
    Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.4. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych Osi priorytetowej 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 SIWZ wraz z następującymi dokumentami w załączeniu:
    1)projekt budowlany budowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą,
    2)projekt budowlany budowy sieci uzbrojenia terenów inwestycyjnych,
    3)projekt budowlany budowy odcinka gazociągu średniego ciśnienia ,
    4)projekt budowlany w zakresie budowy przejścia poprzecznego sieciami uzbrojenia technicznego pod drogą wojewódzką,
    5)projekt budowlany przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej z drogą gminną,
    6)przedmiar robót
    7)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 10 szt.
    8)Decyzja - zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,
    9)Decyzja - pozwolenie na budowę sieci uzbrojenia terenów inwestycyjnych,
    10)Decyzja - pozwolenie na budowę odcinka gazociągu średniego ciśnienia,
    11)Decyzja - pozwolenie na budowę przejścia poprzecznego sieciami uzbrojenia technicznego pod drogą wojewódzką,
    12)Zgłoszenie robót dot. przebudowy istniejącego skrzyżowania drogi wojewódzkiej z drogą gminną.
    Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 3 lat od daty ich odbioru końcowego.
    Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ
  11. Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania Budowa budynku Urzędu Gminy w Łagowie
    Zamawiający: Gmina Łagów, Łagów
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa budynku Urzędu Gminy w Łagowie. 2. Na podstawie niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do profesjonalnego wykonania na rzecz Zamawiającego: Zadanie nr 1 - Budowa Urzędu Gminy w Łagowie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy wraz z pomieszczeniami socjalnymi, sanitariatami, pomieszczeniami magazynowo - gospodarczymi i technicznymi, mającymi związek z podstawową funkcją budynku oraz szaletem publicznym, zagospodarowanie terenu przyległego, b) wykonanie według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej oraz w oparciu o pozwolenie na budowę całości robót budowlanych w zakresie budynku, wraz dostawą dostawą materiałów, urządzeń oraz ich montażem oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu, c) opracowanie aranżacji wyposażenia sali konferencyjnej, sekretariatu, gabinetu wójta i gabinetu zastępcy wójta. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał kompletnego wyposażenia następujących pomieszczeń: - sala konferencyjna - nagłośnienie sali konferencyjnej (audio i video), sala dostosowana dla organizacji spotkań dla 70 osób (stoliki + krzesełka) wraz z zapleczem (aneks kuchenny- 3 szafki, zlew) - gabinet Wójta - stół na 10 osób wraz z krzesełkami, stolik i 3 fotele, komoda, biuro wraz z krzesłem obrotowym, - gabinet zastępcy Wójta - stół na 8 osób, stolik + sofa i fotele, szafa biurowa szt. 2, biurko narożne wraz z krzesłem obrotowym, - sekretariat - aneks kuchenny (szafka kuchenna + umywalka, miejsce dla osób oczekujących stolik i 2 krzesełka, szafa - szt. 2, biurko, komoda). Wyposażenie winno być uprzednio uzgodnione i zatwierdzone przez Zamawiającego oraz spełniać jego oczekiwania. Zadanie nr 2- Budowa parkingu wraz z drogami dojazdowymi a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie parkingu wraz z niezbędnymi dojazdami i dojściami, b) wykonanie wg. opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej oraz w oparciu o pozwolenie na budowę całości robót dotyczących wykonania parkingu. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 1 do siwz ). 3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: a) sporządzenie projektu rozbiórki istniejącego budynku Urzędu Gminy przeznaczonego do wyburzenia i uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę, b) sporządzenie projektu budowlanego - wykonawczego (w tym projektów wielobranżowych opracowań kosztorysowych oraz specyfi¬kacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w zakresie budowy budynku Urzędu Gminy oraz parkingu i uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu infrastruktury technicznej, tj. przyłączy i sieci w niezbędnym zakresie, wynikającym z uzgodnień i warunków technicznych zasilania, f) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, g) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu, parkingu do użytkowania i do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 4. Integralną częścią zamówienia jest wykonanie następujących czynności i opracowań: a) uzyskanie aktualnych mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, b) wykonanie inwentaryzacji drzewostanu i przeprowadzenia procedury zmierzającej do uzyskania zgody na wycinkę drzew kolidujących z urządzeniami infrastruktury technicznej i dojściami do budynku, c) uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawców d/s bezpieczeństwa, p.poż., d/s sanitarno- epidemiologicznych i d/s BHP i ergonomii pracy, d) analiza zapotrzebowania na poszczególne media i wystąpienie do gestorów mediów o warunki techniczne przebudowy lub budowy nowych przyłączy. 5.Dokumentacja projektowa w zakresie budowy Urzędu Gminy w Łagowie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku powinna obejmować następujące roboty budowlane: a) roboty wyburzeniowe i demontażowe - rozbiórkę istniejącego budynku, b) roboty w zakresie wykonania fundamentów oraz wznoszenia ścian budynków (zewnętrzne i działowe), stropy, wykonanie dachu (izolacja wodochronna w poziomie ław fundamentowych). c) montaż poszczególnych instalacji w zakresie rurarzu i pełnego opomiarowania: - woda zimna i ciepła wraz z cyrkulacją, - kanalizacja sanitarna, - instalacja elektryczna, internetowa, telefoniczna - instalacja elektryczna, - instalacja odgromowa, - instalacje słaboprądowe, - instalacja przeciwlodowa w rynnach i rurach spustowych, - monitoring, - centralne ogrzewanie, d) roboty wykończeniowe poszczególnych kondygnacji: okładziny, glazury i malowanie, podłogi, drzwi wewnętrzne, zewnętrzne e) modernizacja istniejących lub budowa nowych przyłączy do obiektu i sieci zewnętrznych, f) roboty drogowe i parkingi, chodniki, schody zewnętrzne i pochylnia dla niepełnosprawnych, g) zieleń i inne obiekty zagospodarowania terenu tj.: ławki, lampy parkowe, placyk gospodarczy, ogrodzenie, h) wykonanie prac w zakresie parkingu - niwelacja terenu, droga dojazdowa, oświetlone, nawierzchnia bitumiczna, mała architektura, nasadzenia roślin zielonych. Dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania: 1) w zakresie formalno - prawnym Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa: a) spełniała wymagania następujących aktów prawnych: -ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz.1623,z późn. zm.), -ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92 poz. 881 z póżn. zm. ) -ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2008 Nr 25 poz.150 z późn. zm.), -rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 Nr 56 poz. 690, z póżn. zm.), -rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z póżn. zm.), -rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz.1389 ), b) została uzgodniona przez rzeczoznawców d/s bezpieczeństwa p.poż., ds. sanitarno epidemiologicznych, d/s BHP i ergonomii pracy, c) została uzgodniona przez nadzór konserwatorski, d) w zakresie projektów przyłączy i sieci zewnętrznych oraz została uzgodniona przez gestorów poszczególnych sieci. 2) projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach powinien być spójny i musi uwzględniać wszystkie wytyczne architektoniczno - budowlane. Zamawiający wymaga, aby projekt budowlany i wykonawczy był pisemnie uzgadniany. 3) Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę/rozbiórkę Wykonawca uzyskał pisemną akcepta¬cję od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowla¬nym. 4) dokumentacja projektowa winna być wykonana w niżej wymienionych ilościach egzemplarzy: a) projekt budowlano wykonawczy - wielobranżowy w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót i kosztorys inwestorski w ilościach: 2 egzemplarze; całość także w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf), c) dokumentacja kosztorysowa w 1 egzemplarzu - w układzie uproszczonym zawierającym podstawowe elementy, tj.: - prace przedprojektowe (ekspertyzy, koncepcje, itp.), - projekt budowlany (wraz z kosztami uzgodnień), - projekty wykonawcze, - nadzór autorski, - roboty przygotowawcze, - roboty budowlane (rozbiórkowe i montażowe), - instalacje (roboty rozbiórkowe i montażowe), - przyłącza sieci zewnętrznych (roboty rozbiórkowe i montażowe), - zagospodarowanie terenu (roboty rozbiórkowe i montażowe), d) opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt w/w ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy (jeśli są wymagane) i pozwolenia na budowę/rozbiórkę dla realizacji przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót budowlanych i zbiorczego zestawienie kosztów. 7) Zamawiający zastrzega sobie konieczność uzgodnienia poszczególnych etapów prac projektowych dotyczących ich zakresu, w tym szczególnie w zakresie rozwiązań materiałowych 8) Dokumentacja projektowa oraz technologia prowadzenia robót powinny uwzględniać zalecenia konserwatorskie oraz oczekiwania Zamawiającego. 9. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac projektowych przez osoby posiadające stosowane kwalifikacje zawodowe uprawnienia budowlane oraz doświadczenie, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności oraz oczekiwaniami Zamawiającego. 7. Roboty budowlane powinny być wykonane przez Wykonawcę w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, a także etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej umowy. Wykonawca zapewni kierownictwo posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane oraz doświadczenie zawodowe, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do prawidłowego wykonywania zamówienia oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie wywnioskowane. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców i przyjmuje wobec nich funkcję koordynacyjną. 10. Dokumentacja projektowa oraz technologia prowadzenia robót powinny uwzględniać zalecenia konserwatorskie. Teren w zasięgu którego znajduje się działka, na której planowana jest lokalizacja inwestycji podlega ochronie prawnej w aspekcie dziedzictwa kulturowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162 poz. 1568 z dnia 17.09.2003r), bowiem położony jest w zabytkowym układzie urbanistycznym. Jest to układ urbanistyczny wpisany do rejestru zabytków pod numerem 316, decyzją z dnia 01.12.1957 (nowy nr 405). 9. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę zamówienia. UWAGI: a) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia, właściwości funkcjonalno użytkowe budynku oraz wymagania szczegółowe zamawiającego zostały podane w Programie funkcjonalno- Użytkowym. b) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obejmującej teren projektowanej inwestycji. c) Koszt nadzoru przedstawicieli właścicieli sieci leży po stronie Wykonawcy. d) Koszt obsługi geodezyjnej leży po stronie Wykonawcy. e) Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego, koszty badania wody, koszty sprawdzenia przewodów kominowych, koszty odbioru poszczególnych instalacji itp. f) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zaakceptowana przez Zamawiającego dokumentacja projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej określonymi w ustawie Prawo budowlane. g) Użyte materiały muszą być w pierwszym gatunku, a gatunek materiałów winien być udokumentowany certyfikatem, atestem na każde żądanie Inwestora. W przypadku użycia innych materiałów, Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego pisemną zgodę
  12. Budowa przedszkola Nr 5 przy ul. Portowej 28 w Sandomierzu - etap II
    Zamawiający: Gmina Miejska Sandomierz, Sandomierz
    Przedmiotem zamówienia są n/w roboty budowlane przy realizacji budynku przedszkola przy ul Portowej 28 w Sandomierzu (budowa przedszkola czterooddziałowego) Roboty budowlane: A. roboty budowlane - stan wykończeniowy złożony z tynków i okładzin wewnętrznych, podłoży i posadzek, stolarki drzwiowej wewnętrznej, elewacji z ociepleniem, drogi, chodniki, parkingi, aleje rekreacyjne, ogrodzenie, zieleń i mała architektura, roboty rozbiórkowe istniejącego przedszkola, oświetlenie zewnętrzne kablowe, instalacja elektryczna wewnętrzna, instalacje słaboprądowe, instalacje sanitarne wod-kan, co, gazu, wentylacji, ślusarka i dźwig, przyłącze wodociągu i kanalizacji wraz z pompownią ścieków, przyłącze kanalizacji deszczowej B. technologia kuchni- dostawa i montaż Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej: - wielobranżowego projektu budowlanego - przedmiarów robót - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Wykaz dokumentacji obejmującej przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - stanowiące Rozdział II SIWZ. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w trakcie budowy innych materiałów niż podane w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i użytkowych równoważnych ( nie gorszych) niż określone w tej dokumentacji. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót . Ponadto informujemy: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarach robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji (specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarów robot) - kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, na terenie budowy oraz uzyskał wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty . Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  13. Przebudowa placu targowego przy Placu 3 Maja w Sandomierzu
    Zamawiający: Gmina Miejska Sandomierz, Sandomierz
    Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie projektu budowlanego (spełniającego równocześnie wymagania projektu wykonawczego) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział II SIWZ .
    Prace polegać będą na:
    rozbiórce istniejącej nawierzchni
    budowie wiaty handlowej
    budowie przyłączy wod-kan i elektrycznego
    wykonaniu nawierzchni, zieleni i oświetlenia zewnętrznego
  14. WYKONANIE ZAGOSPODAROWANIA ZEWNĘTRZNEGO HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W PIŃCZOWIE.
    Zamawiający: Powiat Pińczowski, Pińczów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania zewnętrznego hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie. Na przedmiot zamówienia składa się zagospodarowania terenu hali widowiskowo-sportowej obejmujące wykonanie zewnętrznej infrastruktury technicznej: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej ze zbiornikiem odparowującym, drenażu, oświetlenia terenu, dróg, chodników placów postojowych, robót uzupełniających. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia opisany został w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji..
  15. Wywóz gruzu, ziemi nie nadających się do wbudowania, zasypka fundamentów i ścian piwnic, wymiana gruntu, budowa poziomów kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie betonów podkładowych przy budowie przedszkola przy ul. Portowej w Sandomierzu
    Zamawiający: Gmina Miejska Sandomierz, Sandomierz
    Podstawowy zakres:
    a. Wywóz ziemi z wykopu, nie kwalifikującej się do ponownego wbudowania w nasypy wokół budynku - 701,2 m3
    b. Wymiana gruntu pod ławami fundamentowymi dla wzmocnienia podłoża -552,75 m3 oraz stabilizacja cementem .
    c. Obsypka, zasypka ścian fundamentowych 1 592,56 m3
    d. Wykonanie betonów podkładowych 98,78 m3
    e. Ułożenie poziomów kanalizacji sanitarnej - PVC Ø160-107,5nb, Ø110-29,5mb
  16. Przeprowadzenie prac remontowych budynku w parku miejskim w Staszowie
    Zamawiający: Staszowska Izba Gospodarcza, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych budynku znajdującego się w centrum parku miejskiego w Staszowie na potrzeby Staszowskiego Ośrodka Integracji i Wspierania Przedsiębiorczości SIG. Roboty będą polegały na: dobudowaniu na parterze pomieszczeń związanych z funkcją obiektu, zabudowie tarasu na piętrze oraz przebudowie obejmującej: zmianę konstrukcji dachowej wraz z wymianą pokrycia, przebudowę klatki schodowej, ścian działowych i tarasu od strony zachodniej.
    Zakres robót obejmuje:
    - roboty rozbiórkowe (konstrukcja dachu wraz z przykryciem, przybudówka na parterze, taras, klatka schodowa, ściany działowe);
    - roboty ziemne;
    - wykonanie fundamentów pod nowe ściany i taras;
    - wykonanie ścian zewnętrznych i działowych;
    - wykonanie stropów i tarasów;
    - wykonanie kominów, słupów pod tarasy i schodów żelbetowych;
    - wykonanie drewnianej konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachówką bitumiczną;
    - montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
    - montaż rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;
    - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych wraz z dociepleniem;
    - izolacje przeciwwilgociowe i cieplne;
    - wykonanie posadzek;
    - instalacje: elektryczna, wody ciepłej i zimnej, kanalizacyjna, centralnego
    ogrzewania, gazowa, teletechniczna, alarmowa;
    - przyłącze kanalizacyjne;
    - roboty wykończeniowe.
  17. Budowa dwukondygnacyjnego częściowo podpiwniczonego przedszkola przy ul. Portowej w Sandomierzu - etap I
    Zamawiający: Gmina Miejska Sandomierz, Sandomierz
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola przy ul Portowej 28 w Sandomierzu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robot budowlanych: a)Budowę dwukondygnacyjnego budynku przedszkola o pow. użytkowej 1474,39 m2, kubaturze 7123,26 m3, b)Przełożenie kanalizacji sanitarnej tłocznej Ø 160,00mm mb 127,00 , c)Przełożenie kabla elektrycznego wielożyłowego dł. 40,00 mb Roboty ziemne, roboty murowe piwnic, izolacje p. wilgociowe, strop nad piwnicą, roboty murowe parteru, strop nad parterem, ściany poddasza, konstrukcje żelbetowe poddasza, schody żelbetowe, konstrukcje stalowe poddasza, konstrukcje drewniane dachu, dach- pokrycie i obróbki blacharskie, stolarka okienna i drzwiowa, szachty żelbetowe, schody i elementy zewnętrzne. Roboty inne. Przełożenie kanalizacji tłocznej średnicy 160mm, długości 127,0 mb Przełożenie kabla elektrycznego wielożyłowego , długości 40,0 mb Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej: - wielobranżowego projektu budowlanego, - przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - stanowiące Rozdział II SIWZ
  18. ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SALI GIMNASTYCZNEJ W SAMORZĄDOWEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W IMIELNIE
    Zamawiający: Gmina Imielno, Imielno
    Roboty będą wykonywane na terenie Szkoły Podstawowej w Imielnie woj. Świętokrzyskie, działka nr.ew.99. Zakres inwestycji obejmuje kontynuacje przerwanej rozbudowy budynku szkoły o trzy sale lekcyjne oraz budowę sali gimnastycznej. Roboty budowlane obejmować będą: wykonanie robót związanych z dokończeniem robót budowlanych rozbudowy budynku szkoły podstawowej oraz budowy sali gimnastycznej z łącznikiem wykonanie robót związanych z instalacją elektryczną, nagłaśniającą i odgromową. wykonanie robót związanych z instalacją kanalizacyjną. wykonanie robót związanych z instalacją wentylacyjn wykonanie robót związanych z instalacją wodociągową. wykonanie robót związanych z instalacją c.o.

Inne osoby dla Gozdek (66 osób):