Kogo reprezentuje osoba

Granieczny Przemysław Paweł

w KRS

Przemysław Paweł Granieczny

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Przemysław
Drugie imię:Paweł
Nazwisko:Granieczny
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1982 r., wiek 36 lat
Miejscowości:Bytom (Śląskie), Jastrzębie-zdrój (Śląskie), Rybnik (Śląskie), Żory (Śląskie)
Przetargi:6 w aktualnych firmach, 9 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajer Andrzej Jan, Białończyk Władysław Marek, Brzozowska Bogusława, Dąbrowski Rafał Edward, Girej Milewska Katarzyna, Grabowska Bujna Beata Teodozja, Kinasiewicz Andrzej Henryk, Piejko Izabela Katarzyna, Rzepski Adam Marek, Sas Jan, Sawicka Joanna Bożena, Stroka Artur Romuald, Sławik Tadeusz Grzegorz, Trzoński Karol Józef, Wardas Radosław Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łachan Zbigniew Feliks
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciołek Andrzej, Cwołek Zbigniew, Gembalczyk Barbara, Gembalczyk Józef, Gołda Tadeusz, Granieczny Aniela, Granieczny Leszek, Granieczny Stanisław, Gruner Kornelia, Helbik Zenon, Jakubiec Aleksander, Kopka Franciszek, Kurcok Tomasz, Kurcok Łucjan Józef, Kurzydym Jan, Kwapisz Władysław, Leibrandt Dziuba Agnieszka, Lip Eugeniusz, Maciończyk Krzysztof, Mańka Henryk Jan, Marks Grzegorz, Misiak Michał, Niemiec Ryszard, Paprotny Wiktor, Paździor Franciszek, Pojda Eugeniusz Paweł, Rzepska Alicja, Rzepska Irena, Rzepski Adam, Rzepski Henryk, Skoczylas Władysław, Łukaszczyk Aleksandra, Łukaszczyk Zygmunt

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sztoner Zenon

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baran Barbara, Bielawski Andrzej, Ciołek Andrzej, Cyrulik Gabriel, Dziędziel Bogusław, Dziurok Wincenty, Gembalczyk Barbara, Gembalczyk Paweł, Granieczny Marta, Jabłońska Alicja, Janik Gabriela, Janisz Janusz, Jarosz Marian, Kempski Marek, Koczy Aleksandra, Kozłowski Szymon, Kurcok Tomasz, Kurzydym Jan, Lip Eugeniusz, Marks Grzegorz, Maroszczyk Joanna, Maroszek Wojciech Robert, Mazurczyk Krystyna, Meisner Tadeusz, Mosz Sebastian, Paprotny Wiktor, Paździor Franciszek, Pyzik Piotr, Rychter Marcin, Rzepski Adam, Skoczylas Władysław, Szweda Krzysztof, Tumułka Natalia, Waltar Barbara, Wójt Herbert, Wróbel Edward, Łukaszczyk Aleksandra

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ważny Daria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciołek Andrzej Stefan, Cwołek Zbigniew, Cyrulik Gabriel Eliasz, Drobek Waldemar Henryk, Dziędziel Bogusław Antoni, Gembalczyk Józef Jan, Gorol Tadeusz Ludwik, Granieczny Aniela, Granieczny Marcin Stanisław, Granieczny Stanisław Ignacy, Kurzydym Jan Kazimierz, Legut Alina Barbara, Marszolik Jerzy Czesław, Niemiec Ryszard Karol, Paździor Franciszek Józef, Rduch Jerzy Andrzej, Rychter Adam Rudolf, Rzepski Henryk Jan, Wardas Ryszard, Wawrzyczny Andrzej Jan, Widera Adolf Rudolf

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójt Janina
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banszel Henryk, Bochenek Edmund, Drobek Waldemar, Gembalczyk Józef, Granieczny Stanisław, Jagacki Krzysztof Zdzisław, Kurzydym Jan, Niemiec Ryszard Karol, Radomski Kazimierz, Rduch Jerzy, Rzepska Alicja, Rzepska Irena, Rzepski Adam, Skoczylas Dariusz, Skoczylas Władysław, Sobik Ewa Janina, Widera Adolf

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Helbik Zenon
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciok Beata, Czoik Rudolf, Granieczny Aniela, Granieczny Leszek, Granieczny Marcin, Suchanek Marta, Janisz Janusz, Kania Artur, Kaszel Zygmunt, Kopka Franciszek, Marks Grzegorz, Marszolik Jerzy, Materzok Wojciech, Mosz Adam, Mosz Sebastian, Szuła Jacek, Słońska Mirosława, Wawrzyczny Andrzej, Ważny Krzysztof, Wróbel Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janisz Joanna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bielawska Bożena Natasza, Bielawski Andrzej
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bielawski Andrzej, Bochenek Edmund, Ciołek Andrzej, Czoik Rudolf, Drobek Waldemar, Ferdyan Henryk, Granieczny Stanisław, Legut Alina, Mazurczyk Czesław Izydor, Mosz Adam, Paździor Franciszek, Radomski Kazimierz, Rduch Jerzy Andrzej, Rzepski Adam, Siedlecki Tomasz, Szuła Jacek Teodor, Tumułka Natalia Ewa, Walaszczyk Włodzimierz, Wróbel Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szafraniec Renata Marta
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kokot Rafał Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żaczek Łukasz Krzysztof
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kokot Rafał Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żaczek Michalina Katarzyna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ad Acta Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000128497
  2. Advicom Sp. Z O.O., Jastrzębie Zdrój − KRS 0000083839
  3. Bank Spółdzielczy W Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000100602
  4. Bilans Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000104338
  5. Budren Sp. Z O.O., Jastrzębie Zdrój − KRS 0000217332
  6. Coig S.A., Katowice − KRS 0000092497
  7. Eko Gaz Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000577120
  8. Eko-żory Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000088001
  9. Ekoprohut Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000150756
  10. Enco Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000110441
  11. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  12. Europejskie Centrum Profilaktyki Stresu Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000511209
  13. Fabryka Elementów Złącznych S.A., Siemianowice Śląskie − KRS 0000097998
  14. Fundacja - Śląski Fundusz Stypendialny Im. Adama Graczyńskiego, Katowice − KRS 0000027288
  15. Fundacja Dla Wydziału Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej, Gliwice − KRS 0000668313
  16. Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa, Jastrzębie Zdrój − KRS 0000106453
  17. Górnoślaskie Towarzystwo Gospodarcze, Katowice − KRS 0000016172
  18. Jastrzębska Spółka Kolejowa Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000017437
  19. Jastrzębska Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000080760
  20. Jastrzębskie Zakłady Remontowe Sp. Z O.O., Jastrzębie Zdrój − KRS 0000088012
  21. Jsu Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000107288
  22. Jsw Ochrona Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000712618
  23. Jsw Shipping Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000521008
  24. Jsw Szkolenie i Górnictwo Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000498471
  25. Katowicki Holding Węglowy S.A., Katowice − KRS 0000046994
  26. Klub Absolwentów Wydziału Zarządzania Agh, Kraków − KRS 0000344613
  27. Klub Sportowy Jastrzębie W Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie Zdrój − KRS 0000002118
  28. Mar Ew - Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000554381
  29. Nova Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000694815
  30. Oddział Pttk Radlin, Radlin − KRS 0000234002
  31. Patron Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000161074
  32. Polska Grupa Zakupowa Kupiec Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000436213
  33. Polski Tabor Szynowy Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000391105
  34. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział Katowice, Katowice − KRS 0000123128
  35. Południowe Konsorcjum Ubezpieczeniowo - Finansowe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000483449
  36. Porozumienie Katowickie 1980-stowarzyszenie Na Rzecz Pamięci, Katowice − KRS 0000392422
  37. Przedsiębiorstwo Eko-bud Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000129062
  38. Przedsiębiorstwo Eko-bud Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Żory − KRS 0000423929
  39. Przedsiębiorstwo Eko-jas Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000135911
  40. Przedsiębiorstwo Gamp Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000212375
  41. Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A., Ustroń − KRS 0000121219
  42. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ekop Sp. Z O.O.., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000059545
  43. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ekoterm Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000206978
  44. Ruch Społeczny Rodzina Z Siedzibą W Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000003505
  45. Rybnicka Spółka Ubezpieczeniowa Sp. Z O.O., Czerwionka-leszczyny − KRS 0000135046
  46. Rybnicki Klub Piłkarski - Szkółka Piłkarska Row W Rybniku, Rybnik − KRS 0000000650
  47. S.t.a.w. Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000061635
  48. Śląska Telewizja Miejska Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000183408
  49. Śląski Klub Motorowy, Wodzisław Śląski − KRS 0000609801
  50. Śląskie Centrum Kształcenia Zawodowego Prymus Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000330555

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Almar Bis Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000057169
  2. Almar Ochrona Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000145517
  3. Alu-s Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000054106
  4. Andrzej Bielawski Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000228428
  5. Apartamenty Silesia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000364672
  6. Applaus Sp. Z O.O., Czarków − KRS 0000200425
  7. Armex Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000020300
  8. Bezalin - Marketing i Handel Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000001591
  9. Bieruńska Fundacja Inicjatyw Gospodarczych, Bieruń − KRS 0000033399
  10. Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. Z O.O., Bieruń − KRS 0000043684
  11. Budownictwo Urządzeń Gazowniczych Gazobudowa Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000124076
  12. Carbon - Silesia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bytom − KRS 0000500800
  13. Carbon-silesia Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000494776
  14. Centralne Laboratorium Pomiarowo-badawcze Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000035253
  15. Centrum Biurowe Plac Grunwaldzki S.A., Katowice − KRS 0000210810
  16. Centrum Innowacji Wktir, Katowice − KRS 0000083027
  17. Db Cargo Spedkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000001502
  18. Dpmtech Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000352828
  19. Elektrociepłownia Szopienice Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000063740
  20. Energo-produkt Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000235503
  21. Ergo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000305837
  22. Europejska Korporacja Finansowa S.A., Katowice − KRS 0000069022
  23. Fabryka Podzespołów Elektrotechnicznych Ema-elektrocarbon, Tarnowskie Góry − KRS 0000082525
  24. Fortum Bytom S.A., Bytom − KRS 0000071913
  25. Fundacja Na Dobro Harcerstwa Górnośląskiego, Katowice − KRS 0000146013
  26. Fundacja Na Rzecz Kultury, Rozwoju i Dialogu Polonia Et Carpatia, Łazów − KRS 0000345951
  27. Fundacja Opiekun, Żory − KRS 0000028007
  28. Fundacja Śląskiego Centrum Chorób Serca, Zabrze − KRS 0000219230
  29. Górnicza Agencja Pracy Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000075968
  30. Górniczy Klub Sportowy Krupiński-suszec, Suszec − KRS 0000129025
  31. Grupa Zakupowa Mazowsze Sp. Z O.O., Grójec − KRS 0000117885
  32. Huta Batory S.A., Chorzów − KRS 0000049888
  33. Impact Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000018430
  34. Infrator Polska Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000372694
  35. Izba Gospodarcza W Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski − KRS 0000224099
  36. Izba Przemysłowo-handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego, Rybnik − KRS 0000041760
  37. Jastrzębska Agencja Turystyczna Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000065688
  38. Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000072093
  39. Jastrzębski Klub Hokejowy Gks Jastrzębie, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000001575
  40. Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Daszek Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000041091
  41. Jsw Innowacje S.A., Katowice − KRS 0000116114
  42. Jsw Koks S.A., Zabrze − KRS 0000445684
  43. Jsw Logistics Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000010274
  44. Klub Sportowy Row 1964 Rybnik, Rybnik − KRS 0000169196
  45. Koksownia Przyjaźń Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000177072
  46. Kopalnia Węgla Kamiennego Budryk S.A., Ornontowice − KRS 0000077669
  47. Kopalnia Węgla Kamiennego Żory S.A., Żory − KRS 0000147379
  48. Ld Opole Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000028320
  49. Miejski Klub Sportowy Odra Wodzisław Śląski W Wodzisławiu, Wodzisław Śląski − KRS 0000001120
  50. Nwr Karbonia Sp. Z O.O., Kaczyce − KRS 0000051476

Powiązane przetargi (15 szt.):
  1. Wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2015 roku
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2015 roku. Zamawiający wskazuje, że specyfikacja i charakter zamówienie powodują że na etapie sporządzania SIWZ niemożliwym jest wskazanie ilości realizowanych zleceń. Dla Zamawiającego istotnym jest, aby każda ilość zleceń objętych zamówieniem została przez Wykonawcę wykonana. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1. Podział nieruchomości: a) na dwie działki, b) wydzielenie następnych działek, c) wykonanie samego wstępnego projektu podziału bez względu na ilość działek, d) przy wydzielaniu gruntów pod drogami ( większa ilość nieruchomości przyległych do siebie ) za jedną dzieloną nieruchomość. 2. Rozgraniczenie nieruchomości lub wznowienie granic: a) do 4 punktów granicznych, b) każdy następny punkt graniczny. 3. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz naniesienie na aktualne podkłady mapowe granic nieistniejących działek: a) wykaz synchronizacyjny lub wykaz zmian danych ewidencyjnych: - do 5 działek - od 6 do 10 działek - od 11 do 15 działek b) skartowanie na aktualne podkłady mapowe jednego punktu granicznego nieistniejącej działki. 4. Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie działek i budynków: a) aktualizacja jednej działki w zakresie użytków, b) aktualizacja jednej działki w zakresie budynków, c) aktualizacja jednej działki w zakresie użytków i budynków d) aktualizacja każdego następnego budynku na działce. W poprzedzającym okresie 12 miesięcy zrealizowano usługi będące przedmiotem zamówienia w następujących ilościach: Ad. 1 Podział nieruchomości - 28 zleceń, Ad. 2 Rozgraniczenie nieruchomości lub wznowienie granic -2 zlecenia Ad. 3 Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz naniesienie na aktualne podkłady mapowe granic nieistniejących działek - 7 zleceń Ad. 4 Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie działek i budynków - Zamawiający nie realizował w poprzednich latach tego typu zamówień. Wykonywanie robót geodezyjnych zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji, a w szczególności z: - Rozporządzeniem Rady Ministrów z 7.12.2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz sposobie sporządzania rodzajów dokumentów w tym postępowaniu ( DZ. U. nr 268 poz. 2663 ), - Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z 14 kwietnia 1999 r w sprawie rozgraniczenia nieruchomości ( Dz. U. Nr 45, poz. 453), - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. nr 38 poz. 454 ze zmianami )
  2. Przeprowadzenie kursów zawodowych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 16 części zamówienia
    Zamawiający: Miasto Mysłowice, Mysłowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Przeprowadzenie kursów zawodowych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 16 części zamówienia.
    2. Wymagania ogólne dla części nr 1-9.
    Kursy związane są z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392 z późn. zm.).
    Wykonawca jest zobowiązany do:
    2.1. Zrealizowania kursu na terenie Miasta Mysłowice.
    2.2. W sytuacjach gdy nie ma możliwości realizacji kursu na terenie Miasta Mysłowice wykonawca na własny koszt zapewni dojazd uczestników kursu stanowiącego element kalkulacji kosztów szkolenia. W przypadku uczniów niepełnoletnich także opiekuna podczas dojazdu.
    2.3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości osób biorących udział w szkoleniach, przy czym łączna ilość określonych osób dla danej części jest ilością maksymalną. Przy rozliczeniu Zamawiający zapłaci
    za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a w przypadku skreślenia z listy uczestnika projektu w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości zrealizowanych godzin przez uczestnika projektu.
    2.4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kadry posiadającej określone odrębnymi przepisami uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia w liczbie umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia
    w określonych terminach z określoną w opisie przedmiotu zamówienia liczbą uczestników.
    2.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia.
    2.6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w okresie do dnia 30.06.2014 r. Wszystkie zajęcia
    i egzaminy powinny skończyć się przed podaną datą.
    2.7. Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się z uwzględnieniem planu zajęć uczniów biorących udział w projekcie. W uzasadnionych przypadkach zajęcia mogą odbywać się w dni ustawowo wolne
    od pracy.
    2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji, bez odszkodowania, z przeprowadzenia kursu
    w przypadku jeśli uczestnicy projektu złożą pisemną rezygnację przed rozpoczęciem kursu.
    2.9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane
    z przeprowadzeniem szkolenia, a w szczególności:
    - koszt wynagrodzeń wykładowców,
    - koszt produktów i materiałów,
    - koszt sprzętu i pomocy dydaktycznych,
    - koszty związane z przystąpieniem do egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych oraz wydaniem zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających nabyte kwalifikacje,
    - koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,
    - koszt badań lekarskich (o ile są wymagane),
    - koszt odzieży ochronnej (o ile jest wymagana),
    - inne koszty organizacyjne.
    2.10. Wykonawca musi posiadać zgodne z przepisami uprawnienia do realizacji kursów umożliwiające jego absolwentom przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego.
    2.11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji zajęć w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne
    i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia oraz - jeżeli to konieczne - odzież ochronną i sprzęt ochronny.
    2.12. Wszystkie pomieszczenia(miejsca) w których przeprowadzane będą zajęcia, a także dokumenty, materiały dydaktyczne i piśmiennicze oraz zaświadczenia i certyfikaty muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Program Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    a) kontroli przebiegu efektywności szkolenia oraz frekwencji uczestników projektu,
    b) wglądu do dokumentów wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
    2.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu.
    2.15. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach dłuższej (trwającej minimum dwa dni szkoleniowe) nieobecności osoby skierowanej na zajęcia teoretyczne, lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania.
    2.16. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia:
    - harmonogramu zajęć z podaniem daty, miejsca i godziny zajęć szkoleniowych, uzgodnionego
    i zaakceptowanego przez Dyrektora szkoły,
    - ramowego programu kursu,
    - zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni
    w realizacji kursu,
    - oświadczenia osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, o niezatrudnieniu
    w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz o braku zaangażowania osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS lub oświadczenie o zaangażowaniu w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS wraz z zobowiązaniem prowadzenia ewidencji godzin
    i zadań w projekcie.
    3. Wymagania ogólne dla części nr 10-16.
    3.1. Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje, zasoby, umiejętności, wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością. Wykonawca oświadcza, że posiada stan zdrowia umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia, jak również posiada odpowiednią wiedzę z zakresu przepisów BHP.
    3.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2014 r. Wszystkie zajęcia powinny skończyć się przed podaną datą.
    3.3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości osób biorących udział w zajęciach.
    3.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć dodatkowych bez odszkodowania, w przypadku jeśli uczestnicy projektu złożą pisemną rezygnację przed rozpoczęciem zajęć.
    3.5. Wykonawca jest zobowiązany do:
    - opracowania harmonogramu zajęć zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły oraz świadczenia usługi
    w terminach określonych w harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy,
    - zdiagnozowania potrzeb uczestników zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć dodatkowych,
    - opracowania programu zajęć zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły,
    - prowadzenia dokumentacji związanej z wykonaniem usługi, tj. dziennika zajęć,
    - sprawdzania listy obecności na każdych zajęciach,
    - gromadzenia wytworów pracy uczestników(uczestniczek) zajęć,
    - zapewnienia uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć,
    - sporządzenia sprawozdania na koniec realizacji zajęć i przekazania Zamawiającemu egzemplarza zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły,
    - udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym,
    - wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
    - przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL,
    - ponoszenia pełnej odpowiedzialności za uczniów w czasie trwania zajęć,
    - dyspozycyjności w zakresie dostosowania godzin przeprowadzonych zajęć do planów zajęć uczniów(uczennic),
    - informowania o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań do których jest zobowiązany,
    - informowania w trybie pilnym o wszelkich zmianach związanych ze zmianami, w tym o przesunięciach godzin zajęć oraz ewentualnym odwołaniom zajęć, z tym że wszelkie zmiany godzin zajęć lub ich odwołanie wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego,
    - przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na zakończenie realizacji zajęć.
    3.6. Potwierdzeniem wykonania usługi jest przekazanie Zamawiającemu:
    - programu zajęć,
    - dziennika zajęć,
    - listy obecności,
    - sprawozdania zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły,
    - ankiety ewaluacyjnej,
    oraz zaakceptowanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego.
    3.7. Wykonawca wykonuje zadania w sposób samodzielny bez bezpośredniego nadzoru i kierownictwa
    ze strony Zamawiającego.
    3.8. Zamawiający zastrzega sobie:
    a) prawo kontroli przebiegu realizacji zajęć,
    b) prawo niezwłocznego rozwiązania umowy w razie nienależytego jej wykonania przez wykonawcę, w szczególności w przypadku przerwania, zawieszenia lub prowadzenia zajęć niezgodnie z ustaleniami.
    3.9. Przed zawarciem umowy wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia:
    - harmonogramu zajęć z podaniem daty, miejsca i godziny zajęć szkoleniowych, uzgodnionego
    i zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły,
    - programu zajęć zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły,
    - wykazu osób wraz z potwierdzeniem za zgodność z kserokopią uprawnień,
    - zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni
    w realizacji kursu,
    - oświadczenia osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, o niezatrudnieniu
    w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz o braku zaangażowania osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS lub oświadczenie o zaangażowaniu w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS wraz z zobowiązaniem prowadzenia ewidencji godzin
    i zadań w projekcie.
    3.10. Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z sal szkolnych.
    3.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za:
    - szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego bądź wynikłe
    z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych,
    - należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły sal, w których będą prowadzone zajęcia
  3. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie. 2. Celem głównym projektu Mam zawód - mam pracę w regionie jest zwiększenie atrakcyjności, jakości oraz prestiżu szkół/placówek kształcenia zawodowego w województwie śląskim, a cel szczegółowy to m.in. zwiększenie świadomości i umiejętności uczniów objętych wsparciem w zakresie planowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego. 3. Projekt skierowany jest do uczniów zasadniczych szkół zawodowych i techników z 3 szkół w Żorach, tj. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. Prof. Tischnera, Zespołu Szkół Budowlano -Informatycznych im. M. Kopernika. 4. Ogólne obowiązki Wykonawcy dotyczące wszystkich kursów: 1) Wykonawca przeprowadzi kursy na terenie miasta Żory. W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza terenem miasta Żory, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu dla każdego uczestnika na trasie: Żory (miejsce wskazane przez Zamawiającego) - miejsce kursu - Żory (miejsce wskazane przez Zamawiającego), z zastrzeżeniem, że łączny czas dojazdu do miejsca szkolenia i z powrotem (Żory) nie może przekroczyć 2 godzin. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt transportu uczestników w cenie oferty. 2) Kursy mogą być przeprowadzone w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego (os. Ks. Władysława 44-240 Żory), Zespole Szkół nr 2 im. Ks. Prof. Tischnera (ul. Boryńska 2, 44-240 Żory) i Zespole Szkół Budowlano -Informatycznych im. M. Kopernika (ul. Rybnicka 5, 44-240 Żory) na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a dyrektorem wybranej szkoły. Maksymalna stawka wynajmu sali wynosi 35,00 zł brutto za 1 h lekcyjną (1 h lekcyjna = 45 minut). W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza ww. placówkami oświatowymi, zobowiązany jest zapewnić realizację zajęć w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt wynajmu sal w cenie oferty, 3) Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz -jeżeli to konieczne - odzież ochronną i sprzęt ochronny dla uczestników, 4) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne w postaci skryptu obejmującego tematykę prowadzonego kursu oraz przybory szkolne w postaci teczki na materiały, notatnika i długopisu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością, 5) Wykonawca zapewni sprzęt, materiały i produkty niezbędne do realizacji części teoretycznej i praktycznej poszczególnych kursów, 6) Wykonawca uwzględni w cenie także pozostałe koszty organizacyjne inne niż wymagane powyżej. Wykonawca nie pokrywa kosztów finansowania egzaminów zewnętrznych, 7) W ramach przedmiotu zamówienia nie mieści się usługa wyżywienia uczestników, 8) Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem, przekazać im harmonogram realizowanych zajęć oraz poinformować, że kurs jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu kursu do akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy z uwzględnieniem proponowanych przez Zamawiającego terminów prowadzenia zajęć, 10) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu programu kursu w terminie 5 dni przed datą rozpoczęcia danego kursu, uwzględniającego tematykę zajęć wymaganą przez Zamawiającego dla poszczególnych kursów, 11) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, godziny kursu muszą być skorelowane z pracą szkoły oraz nie mogą kolidować z zajęciami szkolnymi uczestników, 12) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia następującej dokumentacji przebiegu kursu: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - listę obecności, - protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego - jeśli został przeprowadzony przez Wykonawcę, - imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, zdały egzamin, nie zdały egzaminu, - rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, - potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych, o których mowa w ppkt 4, 13) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i w tym celu wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu, 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli frekwencji uczestników, jak też prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją zamówienia, 16) Kursy zostaną zakończone egzaminami wewnętrznymi. Po zaliczeniu egzaminu uczestnik otrzyma od Wykonawcy dyplom/zaświadczenie ukończenia kursu, zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy, 17) Wydane certyfikaty, zaświadczenia oraz pozostałe dokumenty dotyczące realizacji kursu oraz miejsce realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 18) Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich zgodności z oryginałem, 19) Wykonawca zapewni możliwość wypełniania przez uczestników projektu wszystkich ankiet przygotowanych przez Zamawiającego i inne instytucje do tego upoważnione, 20) Wykonawca musi posiadać zgodne z przepisami uprawnienia do realizacji kursów umożliwiające jego absolwentom przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego. 21) Wykonawca przeszkoli osoby skierowane na kurs wyłącznie przez Zamawiającego, bez możliwości dołączania do grupy osób nie biorących udziału w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie, 22) Liczba uczestników poszczególnych kursów może się zmniejszyć w przypadkach losowych np. choroby, ciąży, umotywowanej rezygnacji z udziału w projekcie, przeciwwskazań zdrowotnych, o których sam kandydat nie wiedział w momencie deklaracji udziału w danym szkoleniu. Taką ewentualność należy wziąć pod uwagę. Zamawiający nie określa minimalnej liczby uczestników. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części: Część 1: KURS PRAWA JAZDY KAT.B dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 2: KURS OPERATORA KOPARKOŁADOWARKI dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 3: KURS OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH/ WIDŁOWYCH dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 4: KURS SPAWANIA METODĄ MAG dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 5: KURS OPERATORA SUWNIC dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 6: KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH Z FAKTUROWANIEM dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 7: KURS SPECJALISTY DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 8: KURS WIZAŻU dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 9: KURS BARISTY dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie, Część 10: KURS BARMAŃSKI Z OBSŁUGĄ KELNERSKĄ dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 11: KURS GRAFIKI KOMPUTEROWEJ dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 12: KURS OBSŁUGI PROGRAMU AUTOCAD dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 13: KURS PROGRAMOWANIA ANDROID COMPLETE dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 14: KURS KOSZTORYSOWANIA W BUDOWNICTWIE dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 15: KURS PIERWSZEJ POMOCY dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 16: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie. Dodatkowy opis do poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik do ogłoszenia
  4. Przeprowadzenie zawodowych kursów kwalifikacyjnych w projekcie o tytule Będzińska Liga Zawodowców zwanego dalej projektem, realizowanego przez Powiat Będziński/Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Będzin
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu kursów zawodowych w projekcie realizowanym przez Zamawiającego pod nazwą Będzińska Liga Zawodowców, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Powiat Będziński/Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Celem realizowanych w ramach projektu kursów zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno - Usługowych w Będzinie. 3. Zajęcia będą prowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części tj: Część I - Kurs Spawanie metodą MAG135 i TIG141, wykonywanie spoin pachwinowych Część II - Kurs Kierowca wózków jezdnych z napędem silnikowym Część III - Kurs Programowanie sterowników PLC Część IV - Kurs diagnostyki pojazdu Część V - Kurs pomiaru i regulacji zawieszenia samochodowego Część VI - Kurs kosztorysowanie robót budowlanych I i II stopnia.
  5. Przeprowadzenie zawodowych kursów kwalifikacyjnych w projekcie o tytule Będzińska Liga Zawodowców zwanego dalej projektem, realizowanego przez Powiat Będziński/Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Będzin
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu kursów zawodowych w projekcie realizowanym przez Zamawiającego pod nazwą Będzińska Liga Zawodowców, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Powiat Będziński/Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Celem realizowanych w ramach projektu kursów zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno - Usługowych w Będzinie. 3. Zajęcia będą prowadzone w okresie od października 2013 r. do czerwca 2015 r. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części tj: Część I - Kurs Spawanie metodą MAG135 i TIG141, wykonywanie spoin pachwinowych, Część II - Kurs Kierowca wózków jezdnych z napędem silnikowym Część III - Kurs Programowanie sterowników PLC Część IV - Kurs operatora obrabiarki CNC Część V - Kurs diagnostyki pojazdu Część VI - Kurs pomiaru i regulacji zawieszenia samochodowego Część VII - Kurs obsługi programu AutoCad Część VIII - Kurs kosztorysowanie robót budowlanych I i II stopnia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  6. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie. 2. Celem głównym projektu Mam zawód - mam pracę w regionie jest zwiększenie atrakcyjności, jakości oraz prestiżu szkół/placówek kształcenia zawodowego w województwie śląskim w latach 2011-2013, a cel szczegółowy to m.in. zwiększenie świadomości i umiejętności uczniów objętych wsparciem w zakresie planowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego. 3. Projekt skierowany jest do uczniów zasadniczych szkół zawodowych i techników z 3 szkół w Żorach, tj. Zespołu Szkół nr 1, Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. Prof. Tischnera, Zespołu Szkół Budowlano -Informatycznych im. M. Kopernika. 4. Ogólne obowiązki Wykonawcy dotyczące wszystkich kursów: 1) Wykonawca przeprowadzi kursy na terenie miasta Żory. W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza terenem miasta Żory, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu dla każdego uczestnika na trasie: Żory (miejsce wskazane przez Zamawiającego) - miejsce kursu - Żory (miejsce wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt transportu uczestników w cenie oferty. 2) Kursy mogą być przeprowadzone w Zespole Szkół nr 1 (os. Ks. Władysława. 44-240 Żory), Zespole Szkół nr 2 im. Ks. Prof. Tischnera (ul. Boryńska 2, 44-240 Żory) i Zespole Szkół Budowlano -Informatycznych im. M. Kopernika (ul. Rybnicka 5, 44-240 Żory) na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a dyrektorem wybranej szkoły. Maksymalna stawka wynajmu sali wynosi 35,00 zł brutto za 1 h lekcyjną (1 h lekcyjna = 45 minut). W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza ww. placówkami oświatowymi, zobowiązany jest zapewnić realizację zajęć w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt wynajmu sal w cenie oferty, 3) Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz -jeżeli to konieczne - odzież ochronną i sprzęt ochronny dla uczestników, 4) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne w postaci skryptu obejmującego tematykę prowadzonego kursu oraz przybory szkolne w postaci teczki na materiały, notatnika i długopisu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością, 5) Wykonawca zapewni sprzęt, materiały i produkty niezbędne do realizacji części teoretycznej i praktycznej poszczególnych kursów, 6) Wykonawca uwzględni w cenie także pozostałe koszty organizacyjne inne niż wymagane powyżej. Wykonawca nie pokrywa kosztów finansowania egzaminów zewnętrznych, 7) W ramach przedmiotu zamówienia nie mieści się usługa wyżywienia uczestników, 8) Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem, przekazać im harmonogram realizowanych zajęć oraz poinformować, że kurs jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu kursu do akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy z uwzględnieniem proponowanych przez Zamawiającego terminów prowadzenia zajęć, 10) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu programu kursu w terminie 5 dni przed datą rozpoczęcia danego kursu, uwzględniającego tematykę zajęć wymaganą przez Zamawiającego dla poszczególnych kursów, 11) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, godziny kursu muszą być skorelowane z pracą szkoły oraz nie mogą kolidować z zajęciami szkolnymi uczestników, 12) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia następującej dokumentacji przebiegu kursu: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - listę obecności, - protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego - jeśli został przeprowadzony przez Wykonawcę, - imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, zdały egzamin, nie zdały egzaminu, - rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, - potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych, o których mowa w ppkt 4, 13) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i w tym celu wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu, 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli frekwencji uczestników, jak też prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją zamówienia, 16) Kursy zostaną zakończone egzaminami wewnętrznymi. Po zaliczeniu egzaminu uczestnik otrzyma od Wykonawcy dyplom/zaświadczenie ukończenia kursu, zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy, 17) Wydane certyfikaty, zaświadczenia oraz pozostałe dokumenty dotyczące realizacji kursu oraz miejsce realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 18) Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich zgodności z oryginałem, 19) Wykonawca zapewni możliwość wypełniania przez uczestników projektu wszystkich ankiet przygotowanych przez Zamawiającego i inne instytucje do tego upoważnione, 20) Wykonawca musi posiadać zgodne z przepisami uprawnienia do realizacji kursów umożliwiające jego absolwentom przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego (nie dotyczy Części 6 i 8 zamówienia), 21) Wykonawca przeszkoli osoby skierowane na kurs wyłącznie przez Zamawiającego, bez możliwości dołączania do grupy osób nie biorących udziału w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie, 22) Liczba uczestników poszczególnych kursów może się zmniejszyć w przypadkach losowych np. choroby, ciąży, umotywowanej rezygnacji z udziału w projekcie, przeciwwskazań zdrowotnych, o których sam kandydat nie wiedział w momencie deklaracji udziału w danym szkoleniu. Taką ewentualność należy wziąć pod uwagę. Zamawiający nie określa minimalnej liczby uczestników. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część 1: KURS OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH/ WIDŁOWYCH dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 2: KURS OPERATORA KOPARKOŁADOWARKI dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 3: KURS PRAWA JAZDY KAT.B dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 4: KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH Z FAKTUROWANIEM dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 5: KURS SPECJALISTY DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 6: KURS WIZAŻU dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 7: KURS SPAWANIA dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie Część 8: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla uczestników projektu Mam zawód mam pracę w regionie. Dodatkowy opis do poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik do ogłoszenia
  7. Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń. Część I i/lub Część II i/lub Część III Część IV i/lub Część V i/lub Część VI.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń. Część I i/lub Część II i/lub Część III Część IV i/lub Część V i/lub Część VI.
  8. Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Przedmiotem zamówienia jest: Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w zakresie: CZĘŚĆ I: 1. Kurs dla rewidentów urządzeń systemów łączności i alarmowania wraz z egzaminem OUG -2os 2. Kurs dla rewidentów urządzeń elektrycznych maszyn wyciągowych i sygnalizacji szybowej wraz z egzaminem OUG-9 os 3. Kurs dla elektromonterów sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz z egzaminem OUG-11 os 4. Kurs dla elektromonterów sprzętu elektrycznego o napięciu do 1 kV wraz z egzaminem OUG-7os 5. Kurs DEx1 dla dozoru ruchu elektrycznego w zakresie montażu i obsługi urządzeń konstrukcji przeciwwybuchowej-11 os 6. Kurs dla elektryków wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego E powyżej 1 kV -76os 7. Kurs dla elektryków wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego D do 110 kV -16os 8. Kurs dla pracowników obsługi i konserwacji sprężarek oraz instalacji sprężonego powietrza wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego E-14os 9. Kurs dla pracowników obsługi stacji wentylatorów wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego E - 9os 10. Konserwator elektryk maszyn wyciągowych z napędem tradycyjnym-5os 11. Kurs dla osób kierownictwa i dozoru ruchu wyciągów szybowych w specjalności elektrycznej-13os CZĘŚĆ II: L.p. 1. Kurs dla maszynistów wyciągowych wraz z egzaminem OUG-5os 2. Kurs dla sygnalistów szybowych wraz z egzaminem OUG-18os 3. Kurs dla rewidentów szybowych wraz z egzaminem OUG-8os 4. Kurs dla spawaczy (gazowy + elektryczny) wraz z egzaminem OUG-5os 5. Kurs dla spawaczy przygotowawczy do stwierdzenia kwalifikacji przez OUG wraz z egzaminem OUG- 2os 6. Kurs obsługi kołowrotów- 8os 7. Kurs obsługi i naprawy górniczych pomp wirowych- 12os 8. Kurs dla konserwatorów maszyn wyciągowych- 7os 9. Kurs dla osób kierownictwa i dozoru zakładu górniczego w zakresie ruchu wyciągów szybowych - 2os. 10. Kurs okresowy dla osób kierownictwa i dozoru zakładu górniczego w zakresie ruchu wyciągów szybowych- 3os. 11. Kurs hakowych-6os. 12. Kurs dla wydawców i konserwatorów sprzętu spawalniczego -7os 13. Kurs dla operatorów suwnic z poziomu roboczego wraz z egzaminem UDT-2os 14. Kurs obsługi i konserwacji wciągników wraz z egzaminem UDT-3os CZĘŚĆ III: L.p. 1. Kurs w zakresie technologii naprawy i łączenia kabli i przewodów oponowych na napięcie do 6kV-12os CZĘŚĆ IV: 1. Kurs pedagogiczny dla wykładowców pozaszkolnych form kształcenia-6os 2. Szkolenie w zakresie metod prowadzenia instruktażu stanowiskowego-8os 3. Szkolenie okresowe BHP dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami- 12os. 4. Szkolenie okresowe BHP dla pracowników inżynieryjno - technicznych-6os 5. Kurs dla instruktorów szkolenia praktycznego-8os 6. Kurs dla osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego w zakresie przewietrzania i zwalczania zagrożeń naturalnych-22os CZĘŚĆ V: 1. Podstawowy kurs hydrauliki siłowej - 4os.
  9. Zimowe utrzymanie dóg gminnych i powiatowych na terenie gminy Pawłowice - 5 zadań
    Zamawiający: Urząd Gminy Pawłowice, Pawłowice
    1. Zakres:
    a) odśnieżanie wszystkich dróg i ulic gminnych oraz dróg: do szkół, przedszkoli, Urzędu Gminy i Poczty,do dworców i przystanków autobusowych,ośrodków zdrowia,
    sklepów i pawilonów handlowych, ścieżki, chodniki i przejścia,b) posypywania dróg gminnych a także na:podjazdach, zakrętach, zjazdach i skrzyżowaniach, przystankach i pętlach autobusowych, dojazdach do parkingów,chodnikach,
    2. Zakres drogi powiatowe: odśnieżanie jezdni, chodników, zatok i przystanków autobusowych, posypywanie dróg, skrzyżowań, podjazdów i zjazdów, zakrętów i łuków, zwalczanie gołoledzi i usuwanie zasp śnieżnych na polecenie zleceniodawcy i policji
  10. Remont chodnika przy drodze powiatowej 5025S w Czernicy - zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Rybnik
    Remont chodnika przy drodze powiatowej 5025S w Czernicy na odcinku od km umownego 0+330 - 0+477 , długości 147 m , obejmujący m.in.:

    - Rozebranie podbudowy z kruszywa grub. 15 cm sposobem mechanicznym - 143,0 m2
    - Wywiezienie gruzu - 14,9 m 3 ,
    - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 254,48m2 ,
    - Wbudowanie krawężników betonowych o wym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 48 m,
    - Ułożenie obrzeży betonowych o wym 6x 20 cm na podsypce piaskowej - 131 m,
    - Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grub. 10 cm i podsypce piaskowej - 197,0 m2 ,
    - Ułożenie nawierzchni chodnika na zjazdach przez chodnik z kostki betonowej brukowej kolorowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grub. 15 cm - 39 m2 ,
    - Regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych ( studnie rewizyjne i studzienki telekomunikacyjne)
    - Plantowanie , prace wykończeniowe .

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawierają : przedmiar robót i SST.
  11. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Pawłowice - sołectwo Pawłowice Osiedle
    Zamawiający: Urząd Gminy Pawłowice, Pawłowice
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Pawłowice - sołectwo Pawłowice Osiedle
  12. Organizacja oraz przeprowadzenie dwóch wyjazdowych szkoleń z zakresu wzmocnienia, integracji i współdziałania w grupie
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Wodzisław Śląski
    Organizacja oraz przeprowadzenie dwóch wyjazdowych szkoleń z zakresu wzmocnienia, integracji i współdziałania w grupie
  13. Remont chodnika przy drodze powiatowej 5025S w Czernicy.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Rybnik
    Remont chodnika przy drodze powiatowej 5025S w Czernicy na odcinku od granicy z m. Rydułtowy w kierunku ulicy Powstańców , długości 330 m , obejmujący m.in.:

    - Rozebranie nawierzchni chodnika z mas mineralno - bitumicznych - 304 m2 ,
    - Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych grub. 15 cm - 9,9 m2 ,
    - Rozebranie nawierzchni z betonu grub. 15 cm - 9,0 m2 ,
    - Rozebranie podbudowy z kruszywa grub. 15 cm sposobem mechanicznym - 21,0 m2
    - Wywiezienie gruzu - 18,03 m 3 ,
    - Wykonanie koryta głęb. 10 cm na chodniku 343 m2 ,
    - Wykonanie koryta głęb. 20 cm na zjazdach przez chodnik - 98,50 m2 ,
    - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 34 m2 ,
    - Wywiezienie urobku z wykonania koryta - 54 m3
    - Wbudowanie krawężników betonowych o wym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 82 m,
    - Ułożenie obrzeży betonowych o wym 6x 20 cm na podsypce piaskowej - 234 m,
    - Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grub. 10 cm i podsypce piaskowej - 348 m2 ,
    - Ułożenie nawierzchni chodnika na zjazdach przez chodnik z kostki betonowej brukowej kolorowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grub. 15 cm - 111 m2 ,
    - Regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych ( studnie rewizyjne i studzienki telekomunikacyjne)
    - Plantowanie , prace wykończeniowe .

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawierają : przedmiar robót i SST.
  14. Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu,
    Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
  15. Rozbudowa szkółki leśnej Rybnik - Paruszowiec urządzanie kwater produkcyjnych
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - wykonanie drogi dojazdowej na powierzchni szkółki utwardzonej tłuczniem kamiennym
    - wykonanie ogrodzenia szkółki z siatki leśnej na słupkach stalowych
    - osadzenie schodów terenowych na skarpie
    - wykonanie dróg technologicznych utwardzonych tłuczniem kamiennym
    - zagospodarowanie skarp
    - wykonanie kwater produkcyjnych wyłożonych matą polipropylenową
    - wykonanie ścieżek technologicznych z płytek betonowych
    - utwardzenie placu pod składowanie substratu
    Rozbudowywana szkółka ma powierzchnię ok. 0,8 ha.