Kogo reprezentuje osoba

Grodzka Anna

w KRS

Anna Grodzka

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Anna
Nazwisko:Grodzka
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1977 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Halinów (Mazowieckie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Anna, Brodzik Halina, Bukowska Grażyna, Chmielewska Elżbieta Małgorzata, Cieszyńska Agnieszka, Dębowczyk Mirosława, Dobosz Halina Maria, Gańko Helena, Grupiński Sławomir, Jakóbiec Andrzej, Kalinowska Monika, Karbownik Małgorzata, Kiełczewska Mariola, Klimm Andrzej, Kowalska Lidia Anna, Kołodziejski Jan, Krawczyk Jadwiga Teresa, Król Aneta, Markowski Jan Kazimierz, Milewska Beata, Nowak Władysław Marcin, Obłoza Teresa, Pachnik Janusz, Pożyczka Monika, Przytuła Anna Elżbieta, Pustoła Anna, Rytka Elżbieta Barbara, Sarniak Krzysztof Eustachiusz, Sęk Leszek, Seliga Aleksandra Ewa, Stasiak Tomasz, Stegenka Alicja Irena, Strzelecka Ewa, Tkaczyk Elżbieta, Tkaczyk Magda Beata, Turzyńska Agnieszka, Walewski Maciej Mariusz, Wanke Stefan, Wiśniewska Alicja Helena, Wojtyńska Mariola, Wołynko Beata, Wróblewska Janina Maria, Zdrojewska Ewa, Złotkowska Aneta, Łukasiak Katarzyna Aneta, Łukasiak Marta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zembowicz Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Halinowie, Halinów − KRS 0000063032
  2. Bedwa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000115635
  3. Centrum Kartografii Sp. Z O.O., Halinów − KRS 0000583282
  4. Copernicus Yachts S.A., Warszawa − KRS 0000403521
  5. Creo Ventures Fund Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000617144
  6. Creo Ventures Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000617872
  7. Cy Gyro Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000540435
  8. Forum Przedsiębiorczości Gminy Wiązowna, Wiązowna − KRS 0000084572
  9. Fundacja Est, Warszawa − KRS 0000233146
  10. Fundacja Pomocy Bliźniemu, Warszawa − KRS 0000151759
  11. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Halinowie, Halinów − KRS 0000041659
  12. Internet Idea S.A., Warszawa − KRS 0000027844
  13. Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Samopomoc Chłopska, Warszawa − KRS 0000189159
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Chobocie, Chobot − KRS 0000542959
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Cisiu, Cisie − KRS 0000029315
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Wesołej, Warszawa − KRS 0000066589
  17. Ochotnicza Straż Pożarna Warszawa - Ursynów, Warszawa − KRS 0000198801
  18. Otwocka Spółdzielnia Handlowa, Otwock − KRS 0000137581
  19. Plas Sp. Z O.O., Warszsawa − KRS 0000101149
  20. Przedsiebiorstwo Produkcyjno-handlowe Rextar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000136060
  21. Składnica Importowa Artykułów Przemysłowych Samopomoc Spółdzielnia Osób Prawnych, Warszawa − KRS 0000041916
  22. Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Otwocku, Otwock − KRS 0000195088
  23. Stowarzyszenie Eko-działkowców Trelkówko, Szczytno − KRS 0000226967
  24. Stowarzyszenie Ogólnopolska Sieć Aniołów Biznesu, Warszawa − KRS 0000626151
  25. Stowarzyszenie Przyjazny Rudnik, Rudnik − KRS 0000645525
  26. Towarzystwo Upowszechniania Tradycji i Kultury Staropolskiej, Wojszczyce − KRS 0000208750
  27. Veno Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000112900
  28. Wrzosowianie, Ruda − KRS 0000302727
  29. Zen Capital One Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000436413

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arena.pl S.A., Warszawa − KRS 0000296255
  2. Arrinera Technology S.A., Warszawa − KRS 0000302462
  3. Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000036436
  4. Erne Ventures S.A., Warszawa − KRS 0000290248
  5. Mazowiecki Bank Regionalny S.A. (mr Bank S.A.), Warszawa − KRS 0000018886
  6. Nuclear Chicago Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000131391
  7. Perot Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000321943
  8. Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Unipark Sp. Z O.O., Czerniew − KRS 0000231245
  9. Satel S.A., Warszawa − KRS 0000135945
  10. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  11. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Wspólna Chata, Warszawa − KRS 0000149963

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. „Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na okres 9 lat z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2016 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, Wyszków
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na okres 9 lat z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2016 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    Dokumenty zawierające informację na temat sytuacji finansowej Zamawiającego znajdują się pod następującymi linkami:
    http://www.bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2584
    http://www.bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2758
    http://www.bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2599
    2. Opis przedmiotu zamówienia
    Dane wyjściowe:
    - wysokość kredytu – 2.000.000,00 zł,
    - okres karencji w spłacie kapitału 12 miesięcy od dnia uruchomienia środków z kredytu (karencja obejmuje spłatę rat kapitałowych),
    - okres kredytowania obejmuje lata 2016 – 2025 łącznie z okresem karencji, okres spłaty kapitału przypada na lata 2017 – 2025,
    - spłata odsetek od wykorzystanej raty kredytu w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca (sposób obliczania odsetek wg kalendarza naturalnego), począwszy od miesiąca w którym uruchomiono I transzę kredytu,
    - spłata kapitału w 95 ratach miesięcznych, z tego:
    2 raty po 10.000 zł w 2017 r.,
    12 rat po 30.000 zł w 2018 r.,
    12 rat po 20.000 zł w 2019 r.,
    12 rat po 20.000 zł w 2020 r.,
    12 rat po 20.000 zł w 2021 r.,
    12 rat po 20.000 zł w 2022 r.,
    12 rat po 20.000 zł w 2023r.,
    12 rat po 20.000 zł w 2024r.,
    9 rat po 20.000 zł w 2025r.
    - zabezpieczenie (wyłącznie) w formie weksla in blanco.
    3. Przykład ( dla porównania ofert )
    Przewidywana data uruchomienia kredytu – 15 listopada 2016 r.
    - spłata pierwszej raty kapitałowej – 30 listopada 2017 r.
    - spłata ostatniej raty kapitałowej – 30 września 2025 r.
    - pierwsza spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu – 30 listopada 2016 r. (16 dni)
    - ostatnia spłata odsetek od kwoty kredytu – 30 września 2025 r.
    - wysokość miesięcznych rat kapitałowych :
    • 2 raty po 10.000 zł,
    • 12 kolejnych rat po 30.000 zł,
    • 81 rat po 20.000 zł.
    4. Ogólne zasady określania ceny oferty
    Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę, obejmującą całkowity koszt zaciągnięcia kredytu:
    - odsetki liczone w oparciu o stawkę oprocentowania WIBOR 3M obowiązującego na dzień 22.08.2016 r. plus marża banku tj. 1,71 + marża banku = oprocentowanie w stosunku rocznym.
    Do oferty należy dołączyć harmonogram spłaty kredytu w formie tabelarycznej (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ).
  2. Udzielenie i obsłudga długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.100.000, 00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2016
    Zamawiający: Powiat Mławski, Mława
    udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 3.100.000,00 złz przeznaczeniem sfinansowania planowego deficytu budżetowego na rok 2016 związanego z dofinansowaniem następujących zadań inwestycyjnych drogowych
  3. Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r.
    Zamawiający: Miasto Sulejówek, Sulejówek
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r. na warunkach wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia i oferty.
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących w ilości 13 szt. oraz rachunków pomocniczych w ilości 40 szt., dla Miasta Sulejówek oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek tj.:
    1.1Miasto Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek,
    1.2Zespół Szkół Nr 1, ul. Idzikowskiego 2 a, 05-070 Sulejówek,
    1.3Zespół Szkół Nr 2, ul. Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek,
    1.4Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek,
    1.5Gimnazjum Nr 2, ul. Narutowicza 10, 05-071 Sulejówek,
    1.6Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Paderewskiego 29, 05-070 Sulejówek,
    1.7Miejskie Przedszkole Nr 1, ul. Paderewskiego 47, 05-070 Sulejówek,
    1.8Miejskie Przedszkole Nr 2, ul. Szosowa 7, 05-071 Sulejówek,
    1.9Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świętochowskiego 4, 05-071 Sulejówek,
    1.10Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Wrońskiego 1, 05-070 Sulejówek,
    1.11Miejski Dom Kultury, ul. Bogusławskiego 14 a, 05-070 Sulejówek,
    1.12 Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Świętochowskiego 4, 05-071 Sulejówek,
    1.13Straż Miejska, ul. Wrońskiego 1, 05-070 Sulejówek.
    2.Otwarcie i prowadzenie rachunków wirtualnych do płatności masowych w ilości 5.500 sztuk.
    3.W trakcie realizacji zamówienia liczba jednostek organizacyjnych Miasta i rachunków może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
    4.Realizacja poleceń przelewu:
    4.1tworzenie płatności na trzy sesje,
    4.2przelewy realizowane wewnątrz Banku muszą być zrealizowane w czasie rzeczywistym,
    4.3przelewy wychodzące do innych Banków złożone do godz. 1500 będą zrealizowane w tym samym dniu roboczym.
    5.Przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki jednostek wymienionych w pkt 1 bez pobierania opłat i prowizji.
    6.Dokonywanie wypłat gotówkowych w formie otwartej z rachunków jednostek wymienionych w pkt 1 bez pobierania opłat i prowizji.
    7.Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy.
    8.Obsługa kasowa wpłat i wypłat gotówkowych prowadzona przez bank.Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do dnia podpisania umowy do utworzenia, w przypadku ich nie posiadania, 2 oddziałów lub filii banku na terenie miasta Sulejówek. Do prawidłowej działalności obsługi kasowej mieszkańców Wykonawca uruchomi 2 punkty kasowe, mające siedzibę po stronie północnej (stacja Sulejówek Miłosna) i południowej (stacja Sulejówek) linii kolejowej biegnącej przez Miasto.
    9.Przyjmowanie środków na lokaty krótkoterminowe jednodniowe, w formie depozytów automatycznych, tworzonych na koniec każdego dnia (lokaty over night) oraz lokaty weekendowe.
    10.Wysokość oprocentowania środków Zamawiającego na rachunkach bieżących lub lokatach wyznaczona będzie na podstawie stawki WIBOR 1M.z dnia 25 poprzedniego miesiąca.
    11.Oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym Wykonawca gwarantuje, że oprocentowanie dla lokat na dłuższe okresy niż weekendowe będzie dla Zamawiającego korzystniejsze.
    12.Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach będzie następować co miesiąc w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca według średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie będzie ujęta w wyciągach bankowych.
    13.Udostępnienie Zamawiającemu i uruchomienie (instalacja i szkolenie) systemu bankowości elektronicznej na nie mniej niż 4-ch stanowiskach komputerowych, umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną następujących operacji:
    13.1składanie poleceń przelewu,
    13.2 uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunkach Zamawiającego.
    14.Udostępnienie w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego i uruchomienie (instalacja i szkolenie) systemu bankowości elektronicznej na nie mniej niż 2-ch stanowiskach komputerowych umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną następujących operacji:
    14.1składanie poleceń przelewu,
    14.2uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunkach jednostek.
    15.Zamawiający otrzyma możliwość podglądu stanu kont jednostek organizacyjnych.
    16.Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca gwarantował transmisję danych bezpłatnie lub w taryfie lokalnej.
    17.Bank jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu bezpłatnego wsparcia technicznego w zakresie systemu bankowości elektronicznej, przeszkolenia pracowników, konwersji obecnej bazy danych kontrahentów do nowego systemu bankowości elektronicznej oraz dostarczyć instrukcję oprogramowania.
    18.Przyjmowanie i przechowywanie depozytu pieniężnego i rzeczy ruchomych.
    19.Bezpłatne przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych i operacji bankowych polegających na:
    19.1sporządzaniu wyciągów bankowych (w przypadku braku możliwości ich wydruku w jednostce),
    19.2wydawanie druków czeków gotówkowych, zaświadczeń i opinii bankowych,
    19.3zerowaniu rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Miasta, zgodnie z dyspozycjami Miasta Sulejówek jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Miasta Sulejówek,
    19.4likwidacji rachunku bankowego.
    20.Bank udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Miasta w pierwszym roku trwania umowy w wysokości 3 000 000 PLN, a w kolejnych latach objętych umową wysokość kredytu może ulec zmianie, w przypadku gdy uchwała Rady Miasta Sulejówek na dany rok budżetowy będzie określała inny limit.
    21.Kredyt dostępny będzie przez cały czas trwania pięcioletniej umowy zawartej z Bankiem na obsługę budżetu. Z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta w okresie objętym zamówieniem Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji. Nie przewiduje się prawnego zabezpieczenia kredytu.
    21.1Kredyt podlega spłacie w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty.
    21.2Koszt kredytu w rachunku bieżącym Miasta stanowi oprocentowanie określone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca powiększoną lub nie o marżę banku.
    21.3Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w okresach miesięcznych i stają się należne Bankowi w ostatnim dniu miesiąca rozliczeniowego.
    22.Wykonawca zobowiązany jest do:
    22.1rozpoczęcia realizacji zamówienia od 01.06.2016 r.,
    22.2 dokonania otwarcia rachunków wskazanych przez Zamawiającego z dniem 01.06.2016 r.,
    22.3zainstalowania oprogramowania w jednostkach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników w terminach uzgodnionych przez Bank z przedstawicielem Urzędu Miasta i kierownikami jednostek organizacyjnych.
  4. Udzielenie i obsługa długoterminowej pożyczki bankowej w wysokości 3.067.000 zł przeznaczonej na sfinansowanie planowanego deficytu
    Zamawiający: Miasto Sulejówek, Sulejówek
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze pożyczki długoterminowej w wysokości 3 067 000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych).
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    a. pożyczka długoterminowa z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu;
    b. kwota pożyczki: 3 067 000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych);
    c. okres pożyczkowania: 5 lat;
    d. karencja w spłacie pożyczkowania: do 30.03.2016 r.;
    e. pożyczka zostanie uruchomiona w ciągu 5 dni roboczych od złożenia wniosku przez Zamawiającego, uruchomienie pożyczki nastąpi nie później niż
    1.12.2015 r.
    3. po okresie karencji spłata pożyczki nastąpi w kwartalnych ratach na koniec kwartału kalendarzowego, począwszy od końca I kwartału 2016 r., do końca IV kwartału 2020 r. w wysokości 153 350,00 zł każda,
    4. odsetki będą płatne od kwoty zadłużenia w okresach kwartalnych wraz ze spłatą pożyczki, na koniec kwartału (kalendarzowego), przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec I kwartału 2016 r., a ostatnie na koniec IV kwartału 2020 r.,
    5. dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale,
    6. oprocentowanie pożyczki będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie:
    b - stawka bazowa za dany (kwartalny) okres odsetkowy, równa średniej arytmetycznej z pięciu ostatnich notowań stóp WIBOR 3M w miesiącu bezpośrednio poprzedzającym dany okres odsetkowy,
    m - stała marża banku,
    7. prowizja (przygotowawcza) będzie uiszczona w dniu postawienia pożyczki
    do dyspozycji Zamawiającego, od kwoty pożyczki, przy czym prowizja nie może być wyższa niż 0,50 %,
    8. spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetu Zamawiającego,
    9. zabezpieczeniem spłaty pożyczki będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty pożyczki tj. nie uruchomienie jednej transzy pożyczki lub jej części bez dodatkowych opłat,
    11. o kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie i drogą mailową na adres: finanse@umsulejowek.pl w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od pożyczki stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego;
    12. odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty pożyczki obliczane będą w oparciu
    o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie;
    13. Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek;
    14. Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do:
    a. wcześniejszej spłaty pożyczki lub jego części,
    b. wcześniejszej spłaty poszczególnych rat;
    15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do wydłużenia spłaty pożyczki gdy ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe Zamawiającego mające wpływ na spłatę. Wydłużenie terminu spłaty pożyczki wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
    16. Zamawiający celem wstępnego zbadania zdolności pożyczkowej, udostępnia Wykonawcom następującą dokumentację:
    a. Uchwała Budżetowa na rok 2015 Miasta Sulejówek Nr V/16/2014 z dnia 29 grudnia 2014 r. - załącznik Nr 7,
    b. Uchwała Nr V/15/2014 Rady Miasta Sulejówek z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sulejówek na lata 2015 - 2020 - załącznik nr 8,
    c. Uchwała Nr XIV/104/2015 Rady Miasta Sulejówek z dnia 1 października
    2015 r. w sprawie: zaciągnięcia długoterminowej pożyczki - załącznik nr 9,
    d. Uchwała Nr Wa.309.2015 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej z dnia 26 października 2015 roku w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Miasto Sulejówek pożyczki długoterminowej w wysokości 3.067.000,00 zł. - załącznik nr 10,
    e. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2014 r. - załącznik nr 11,
    f. Sprawozdania Rb-Z, Rb-N i Rb-NDS za 2014 r., sprawozdania za III kwartał 2015 r. - załącznik nr 12,
    g. Sprawozdania Rb 27S i Rb 28S za 2014 r., sprawozdania za III kwartał 2015 r. - załącznik nr 13,
    h. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, decyzje w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego - NIP - załącznik nr 14.
    17. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z płatnościami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego. Nie przewiduje się składania na tę okoliczność zaświadczeń w/w instytucji natomiast, jeżeli byłaby taka konieczność Zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy ww. zaświadczenia
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Halinów i jednostek organizacyjnych w okresie od 25.08.2015r. do 25.08.2019r
    Zamawiający: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, Halinów
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Halinów i jednostek organizacyjnych w okresie od 25.08.2015r. do 25.08.2019r.
  6. Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych
    Zamawiający: Miasto Sulejówek, Sulejówek
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych;
    kwota kredytu: 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych);
    okres kredytowania: 5 lat;
    karencja w spłacie kredytu: do 31.03.2016 r.;
    uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego nie później niż do 30.06.2015 r.
    Po okresie karencji spłata kredytu nastąpi w kwartalnych ratach na koniec kwartału kalendarzowego, począwszy od końca I kwartału 2016 r., do końca IV kwartału
    2020 r. w wysokości 150 000,00 zł każda,
    Odsetki będą płatne od kwoty zadłużenia w okresach kwartalnych wraz ze spłatą kredytu, na koniec kwartału (kalendarzowego), przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec I kwartału 2016 r., a ostatnie na koniec IV kwartału 2020 r.,
    Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale,
    Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie:
    b - stawka bazowa - oprocentowanie kredytu liczone jest na bazie stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o marżę banku za dany (kwartalny) okres odsetkowy,
    m - stała marża banku,
    Prowizja (przygotowawcza) będzie uiszczona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, od kwoty kredytu, przy czym prowizja nie może być wyższa niż 0,50 %,
    Spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetu Zamawiającego,
    Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    O kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie i drogą mailową na adres: finanse@umsulejowek.pl w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od kredytu stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego;
    Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie;
    Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek;
    Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do:
    wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części,
    wcześniejszej spłaty poszczególnych rat;
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do wydłużenia spłaty kredytu gdy ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe Zamawiającego mające wpływ na spłatę. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
    Zamawiający celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej, udostępnia Wykonawcom następującą dokumentację:
    Uchwała Budżetowa na rok 2015 Miasta Sulejówek Nr V/16/2014 z dnia 29 grudnia 2014 r. - załącznik nr 7 do SIWZ,
    Uchwała Nr V/15/2014 Rady Miasta Sulejówek z dnia 29 grudnia 2014 r.
    w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sulejówek na lata 2015 - 2020 - załącznik nr 8 do SIWZ,
    Uchwały Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej - załącznik nr 9 do SIWZ w sprawie:
    zaopiniowania projektu uchwały budżetowej na 2015 rok;
    opinii do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2020;
    wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 rok wraz z informacją o stanie mienia.
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2014 r. - załącznik nr 10,
    Sprawozdania Rb-Z, Rb-N i Rb-NDS za 2014 r., sprawozdania za pierwszy kwartał 2015 r. - załącznik nr 11 do SIWZ,
    Sprawozdania Rb 27S i Rb 28S za 2014 r., sprawozdania za pierwszy kwartał
    2015 r. - załącznik nr 12 do SIWZ,
    Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, decyzje w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego - NIP - załącznik Nr 13 do SIWZ,
    Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą kredytu będącego przedmiotem postępowania - załącznik nr 14 do SIWZ.
    Zamawiający oświadcza, że nie zalega z płatnościami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego. Nie przewiduje się składania na tę okoliczność zaświadczeń w/w instytucji natomiast, jeżeli byłaby taka konieczność Zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy ww. zaświadczenia.
  7. Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 736.500 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 263.500 zł
    Zamawiający: Gmina Łaskarzew, Łaskarzew
    1.Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Łaskarzew kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łaskarzew w kwocie 736.500 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 263.500 zł.
    2.Wypłata kredytu nastąpi jednorazowo lub w dowolnych transzach, uruchomionych na wniosek Zamawiającego.
    3.Okres kredytowania - do dnia 31.12.2021 r.
    4.Spłata kredytu (kapitału) - karencja w spłacie kapitału do dnia 30.03.2016 r., tj. do dnia poprzedzającego dzień spłaty pierwszej raty kredytu (kapitału). Spłata kapitału w latach 2016-2021 w wielkości i terminach podanych w załączniku nr 1 (formularz cenowy) do załącznika nr 4 (formularz oferty) do SIWZ.
    5.Spłata odsetek - pierwsze odsetki płatne do 30.06.2015 r. Następne odsetki płatne będą w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału kalendarzowego. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2021 r. - na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank.
    6.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki bazowej WIBOR 1M, ustalonej jako średnia arytmetyczna notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczone są odsetki, powiększone o stałą marżę banku.
    7.Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia. Przy naliczeniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni.
    8.Cenę oferty (koszt kredytu) stanowi suma odsetek (stawka WIBOR + stała marża banku). Nie dopuszcza się naliczania i pobierania żadnych innych opłat i prowizji (np. za prowadzenie rachunków, przelewy, za wydawanie opinii co do realizacji spłat kredytu, za udzielenie/przyznanie kredytu, od zaangażowania, wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, itp.).
    9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu lub/i niewykorzystania części kredytu i w związku z tym ewentualną zmianę harmonogramu spłat kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i kar. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę.
    10.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Kredytobiorcy. Do weksla będzie wystawiona deklaracja wekslowa.
    11.Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji
  8. Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 681 043 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie kredytu na; 1)Zabezpieczenie udziału własnego Gminy Jakubów w realizowaniu inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mistów wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Leontyna, Gmina Jakubów w kwocie 631 043 zł, 2)Spłątę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 50 000 zł. Realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu na rachunek bieżący Gminy Jakubów; I transza - 482 000 zł- 22 grudnia 2014 r., II transza - 199 043 zł - 28 luty 2015 r. Okres kredytowania ustala się na lata 2015- 2020 Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 2,08 % ogłoszoną w dniu 24 listopada 2014 r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 31.07.2015 r do 31.10.2020 r Ilość rat kapitałowych - 19 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) do 31.07.2015 r. - 5 500 zł 14) do 30.04.2019 r. - 10 000 zł 2) do 30.04.2016 r. - 10 000 zł 15) do 31.07.2019 r. - 50 000 zł 3) do 31.07.2016 r. - 50 000 zł 16) do 31.10.2019 r . - 50 000 zł 4) do 31.10. 2016 r. - 30 000 zł 17) do 31.12.2019 r. - 50 000 zł 5) do 31.12.2016 r - 20 000 zł 6) do 30.04.2017 r - 10 000 zł 18) do 30.04.2020 r. - 10 000 zł 7) do 31.07.2017 r. - 50 000 zł 19) do 31.07.2020 r. - 94 500 zł 8) do 31.10 .2017 r.- 30 000 zł 9) do 31.12. 2017 r. - 20 000 zł 10) do 30.04.2018r. - 10 000 zł 11) do 31. 07.2018 r. - 100 000 zł 12) do 31.10.2018 r. - 50 000 zł 13) do 31.12..2018 r. -31 043 zł. Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych - 24 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową.
  9. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy Halinów
    Zamawiający: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, Halinów
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Halinów w okresie od 24.08.2012r. do 24.08.2015 r. Obsługą bankową objęte byłyby jednostki organizacyjne wymienione w załączniku do SIWZ
  10. Obsługa bankowa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta w okresie pięciu lat
    Zamawiający: Urząd Miasta Sulejówek, Sulejówek
    Obsługa bankowa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta w okresie pięciu lat