Kogo reprezentuje osoba

Grodzka Edyta

w KRS

Edyta Grodzka

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Edyta
Nazwisko:Grodzka
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1975 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Białystok (Podlaskie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grodzki Robert, Surowiec Agnieszka, Surowiec Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 5w Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000443184
  2. Tare Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000342263

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową doziemną, zgodnie z załącznikami graficznymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania oddzielnie na poszczególne miejscowości: -Część I: Lewickie do CHM, Lewickie do torów, Olmonty ul. Dębowa, Olmonty ul. Jaśminowa, Olmonty ul. Wrzosowa, Olmonty ul. Miła, Radosna, Pogodna, Księżyno ul. Pawia, Księżyno ul. Sokola, Księżyno ul. Witosa. -Część II: Niewodnica Nargilewska Kol., Solniczki, Nasz Dom Solniczki, Hołówki Duże, Kożany, Bogdanki, Janowicze Kolonia, - Zaprojektowanie punktów pomiarowych na koloniach.
    Zamawiający: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, Juchnowiec Kościelny
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową doziemną, zgodnie z załącznikami graficznymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania oddzielnie na poszczególne miejscowości:
    -Część I: Lewickie do CHM, Lewickie do torów, Olmonty ul. Dębowa, Olmonty
    ul. Jaśminowa, Olmonty ul. Wrzosowa, Olmonty ul. Miła, Radosna, Pogodna, Księżyno
    ul. Pawia, Księżyno ul. Sokola, Księżyno ul. Witosa.
    -Część II: Niewodnica Nargilewska Kol., Solniczki, Nasz Dom Solniczki, Hołówki Duże, Kożany, Bogdanki, Janowicze Kolonia, - Zaprojektowanie punktów pomiarowych na koloniach.
  2. Modernizacja sal szkoleniowych i zainstalowanie platformy do archiwum w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań modernizacyjnych: 1) Zadanie nr 1 - Modernizacja sal szkoleniowych nr 113 i 312 zlokalizowanych w obrębie Centrum Szkolenia ZUS w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie; 2) Zadanie nr 2 - Zainstalowanie platformy dźwigowej pomiędzy parterem i piwnicą w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 w Augustowie. 2. Roboty realizowane zgodnie z dokumentacją techniczną rozumianą jako: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - Decyzja nr 312/14 z dnia 02.10.2014 r. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia: Część nr 1: Modernizacja sal szkoleniowych nr 113 i 312 zlokalizowanych w obrębie Centrum Szkolenia ZUS w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie 1. Miejsca realizacji zamówienia i podstawowe dane techniczne budynku: 1) Miejscem realizacji zamówienia jest budynek przy ul. Hożej 8 w Augustowie. W budynku zlokalizowany jest Inspektorat ZUS oraz Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie. 2) Zadanie nr 1 realizowane będzie w obrębie Centrum Szkolenia: w sali szkoleniowej nr 113 usytuowanej na I piętrze budynku i sali szkoleniowej 312 położonej na poddaszu z wejściem od strony Inspektoratu; a) Sala 113 - pomieszczenie o powierzchni 68,8 m2; b) Sala 312 - pomieszczenie o powierzchni 105,0m2 + zaplecze -10m2; 3) Podstawowe dane techniczne budynku: Ściany konstrukcyjne zewnętrzne - murowane gr 38 cm, stropy kanałowe, słupy i podciągi żelbetowe, ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej - tynk cementowo -wapienny. 2. Przedmiot zamówienia opisany dokumentacją projektową zadania obejmuje: a) demontaż wierzchnich warstw posadzek do warstwy konstrukcyjnej stropu kanałowego w salach 113 i 312 oraz zapleczu sali 312, okładzin ścian wewnętrznych z boazerii na ścianach, słupach i sufitach, stolarki drzwiowej, grzejników żeliwnych, parapetów z lastriko, verticali i żaluzji; b) demontaż na czas trwania prac remontowych klimatyzatorów ściennych i czujek instalacji SAP, odpowiednie ich zabezpieczenie oraz ponowny montaż; c) oczyszczenie powierzchni stropu kanałowego w miejscu demontażu warstw posadzkowych we wszystkich pomieszczeniach, zwężenie otworu drzwiowego w sali 113 poprzez zamurowanie; d) wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III w miejscach zamurowań i naprawę istniejących tynków wewnętrznych w miejscach demontażu boazerii oraz wykonanie gładzi gipsowych na wszystkich powierzchniach w sali 113, 312 i zapleczu; e) montaż nowoprojektowanej stolarki drzwiowej i parapetów; f) malowanie ścian i sufitów farbą lateksową; g) montaż podłogi technicznej w sali 113, 312 oraz w pom. zaplecze - podłoga podniesiona z wykładziną PCV- wersja antyelektrostatyczna; h) funkcjonalny podział sali 312 poprzez montaż mobilnych ścian dźwiękoszczelnych, montaż odbojnic na ścianach; i) montaż nowych grzejników płytowych w salach 113 i 312 oraz na zapleczu sali 312; j) wykonanie instalacji elektrycznej obejmujący demontaż opraw oświetleniowych, oraz pozostałego osprzętu elektrycznego, wykonanie nowych obwodów instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, oraz zasilania gniazd elektrycznych z nowoprojektowanych rozdzielni połączonych z rozdzielnią główną; k) wykonanie okablowania strukturalnego, podłogowego w podłodze technicznej w sali 312 - 18 PEL, w sali 113 - 20 PEL; l) wykonanie instalacji audiowizualnej - dostawa i zamontowanie nowego systemu AV kompletnego i spójnego pod względem dobranych urządzeń, uruchomienie i dostrojenie sprzętu, zagwarantowanie działania systemu jako spójnej całości.. W skład systemu wchodzą: system projekcji obrazu, system nagłośnienia, system sterowania automatycznego zasłonami i oświetleniem; m) dostawę urządzeń systemu AV ujętych w dokumentacji za wyjątkiem, wymienionych w dokumentacji: 2 szt. BLU RAY i laptopa. Część nr 2: Zainstalowanie platformy dźwigowej pomiędzy parterem i piwnicą w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 w Augustowie. 1. Miejsca realizacji zamówienia i podstawowe dane techniczne budynku: 1) Miejscem realizacji zamówienia jest budynek przy ul. Hożej 8 w Augustowie. W budynku zlokalizowany jest Inspektorat ZUS oraz Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie. 2) Zadanie nr 2 realizowane będzie w obrębie Inspektoratu ZUS - pokój biurowym nr 4 na parterze i składnica akt poniżej - w piwnicy. Przewidywana lokalizacja platformy będzie wymagać przebudowy istniejących schodów pomiędzy parterem a piwnicą. 3) Podstawowe dane techniczne budynku: ściany konstrukcyjne zewnętrzne - murowane gr 38 cm, stropy kanałowe, słupy i podciągi żelbetowe, ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej - tynk cementowo -wapienny. 2. Przedmiot zamówienia opisany dokumentacją projektową zadania obejmuje: a) demontaż fragmentu płyty stropowej w miejscu montażu platformy dźwigowej; b) wyburzenie części ścianek działowych gr. 12 cm na parterze i w piwnicy; c) zdemontowanie istniejącej i wykonanie nowej posadzki na gruncie w pom. archiwum; d) wykonanie płyty fundamentowej pod platformę dźwigową, wykonanie fundamentów pod przebudowę schodów oraz przebudowę istniejących schodów do archiwum; e) montaż platformy dźwigowej, (dźwig platformowy z napędem śrubowym), drzwi platformy od strony korytarza na parterze zamykane na klucz; f) wstawienie stalowych drzwi o odporności EI60 i zamurowaniu fragmentu otworu drzwiowego z bloczków betonowych; g) wykonanie nowych ścianek działowych wraz z wstawieniem nowej stolarki drzwiowej; h) uzupełnienie lamperii z okładziny kamiennej na projektowanej ścianie działowej od strony korytarza na parterze; i) wykonanie nowych posadzek z gresu oraz wykładzin rulonowych PVC w obrębie parteru; j) demontaż istniejącej balustrady przy schodach do archiwum i wykonanie nowej, stalowej malowanej proszkowo; k) naprawę tynków w pomieszczeniach, wykonanie nowych, szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów na kolor biały, malowanie grzejników; l) naprawę i odmalowanie ociepleń rur CO w pom. archiwum; m) przebudowę istniejącej instalacji elektrycznej - demontaż istniejących i montaż nowych opraw oświetleniowych, przeniesienie gniazd elektrycznych i logicznych; n) wykonanie nowego obwodu zasilania platformy z rozdzielni głównej.
  3. Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację oświetlenia ulicznego odcinka ul. gen. J. Bema, ul. Dolistowskiej, ul. Rolnej, ul. Pieczurki (od ul. Dolistowskiej do bud. nr 63), ul. 42 Pułku Piechoty oraz estakady pomiędzy ul. H. Dąbrowskiego i Al. Solidarności wraz z wjazdem z ul. Kolejowej w Białymstoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację oświetlenia ulicznego 6 ulic:
    1) ul. gen. J. Bema (odc. od ul. Cieszyńskiej do ul. kard. St. Wyszyńskiego),
    2) ul. Dolistowskiej,
    3) ul. Rolnej,
    4) ul. Pieczuki (odc. od ul. Dolistowskiej do bud. nr 63),
    5) na estakadzie pomiędzy ul. H. Dąbrowskiego i Al. Solidarności wraz z wjazdem z ul. Kolejowej,
    6) ul. 42 Pułku Piechoty (odc. od ul. Dolistowskiej do ul. Kazimierza Wielkiego)
    Zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi modernizacji urządzeń oświetlenia ulicznego - załączniki nr 6-9 do SIWZ.
    2. Zakres zamówienia (oddzielenie na każdą ulicę) obejmuje:
    1) Dokumentację projektową (projekt budowlany i projekt wykonawczy) opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi itp. - po 4 egz.,
    2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego - 2 egz.,
    3) Przedmiary robót - 2 egz.,
    4) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) - 1 egz.,
    5) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych prawem budowlanym,
    6) Projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonania prac, zatwierdzony w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku - 4 egz.,
    7) Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej opracowany w programie Microsoft Word, Excel (wersja licząca kosztorysu ofertowego), PDF - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 2 kpl.
    3. Zakres zamówienia obejmuje również (oddzielenie na każdą ulicę):
    1) Dołączenie oświadczenia projektanta o spełnieniu przez zmodernizowane oświetlenie normy oświetlenia PN-EN 13201.
    2) Przygotowanie danych projektowych do wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę.
    3) Uzyskanie i przygotowanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej.
    4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych.
    Uwaga:
    Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany:
    - wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych,
    - doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności
  4. Opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację oświetlenia ulicy Piastowskiej, ul. J. K. Branickiego, ul. Akademickiej, ul. Krasińskiego oraz ul. gen. Wł. Sikorskiego w Białymstoku.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację oświetlenia ulicznego:
    1) ul. Piastowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Sybiraków do Placu im. Antonowicza,
    2) ul. J. K. Branickiego na odcinku od ul. Świętojańskiej do skrzyżowania z ul. K. Ciołkowskiego,
    3) ul. gen. Wł. Sikorskiego od ul. Jana Pawła II do ul. ks. J. Popiełuszki - prawa strona,
    4) ul. Akademickiej i ul. Krasińskiego.
    Zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi modernizacji urządzeń oświetlenia ulicznego - załączniki nr 6-9 do SIWZ.
    2. Zakres zamówienia (oddzielenie na każdą część) obejmuje:
    1) Dokumentację projektową (projekt wykonawczy) opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi itp. - 5 egz. proj. wyk.,
    2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego - 2 egz. ,
    3) Przedmiary robót - 2 egz.,
    4) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) - 1 egz.,
    5) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień (m.in. pozwolenie na wykonanie robót w
    ul. Akademickiej otrzymane od Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków),
    6) Projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonania prac, zatwierdzony w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku - 5 egz.,
    7) Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej opracowane w programie Microsoft Word, Excel, PDF - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 2 kpl.,
    4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie, który jest objęty dokumentacją projektową.
    5. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

Inne osoby dla Grodzka (89 osób):