Kogo reprezentuje osoba

Grodzka Katarzyna Dorota

w KRS

Katarzyna Dorota Grodzka

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Drugie imię:Dorota
Nazwisko:Grodzka
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1976 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Gorzów Wielkopolski (Lubuskie)
Przetargi:9 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lotko Izabela, Nowicki Jan Józef, Świdrowska Jolanta Barbara, Świdrowski Ryszard Edward, Łebkowski Wojciech Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Urbański Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Air Fitness Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000252031
  2. All 4 Office Bis Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000514618
  3. Biuart Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000161518
  4. Black Pearl S.A., Milanówek − KRS 0000343453
  5. Eko Podlasie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000604061
  6. F - Inwestment Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000221696
  7. Hurtownia Owoców i Warzyw Sp. Z O.O., Lubasz − KRS 0000418226
  8. Kana Kz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000465705
  9. Koga Nieruchomości Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000633338
  10. Lambda Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000076303
  11. Mm Grupa Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000650611
  12. Mm Grupa Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000652881
  13. Nole Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000610221
  14. Park Wiatrowy G1 Sp. Z O.O., Lubasz − KRS 0000418135
  15. Park Wiatrowy G2 Sp. Z O.O., Lubasz − KRS 0000419327
  16. Park Wiatrowy O2 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000419338
  17. Partner Xxi - Pik Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000086678
  18. Partner Xxi Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000095164
  19. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Taro Sp. Z O.O., Lisi Ogon − KRS 0000013204
  20. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Taro Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Lisi Ogon − KRS 0000690107
  21. Reklama Dla Biznesu Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000545466
  22. S2 Inwestycje Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000684948
  23. Schweigatz Polska Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000226973

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 01cyberaton S.A., Warszawa − KRS 0000293918
  2. Biuro Plus-telefax Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000261071
  3. Jumbo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000280284
  4. Koga Inwestycje Budowlane Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000633340
  5. Lambda 4 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000052779
  6. Lambda-1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038045
  7. Mac Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000658374
  8. Mechanik As Transport Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000653874
  9. Noviko Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000102855
  10. Pamatech Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000597720
  11. Partner Xxi - Pik Dariusz Barański Andrzej Walczak Sp. J., Bydgoszcz − KRS 0000024582
  12. Paws Inwestycje Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000630731
  13. Pro Vento Energia Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000572395
  14. Pro-fill Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000022384
  15. Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Kappa Sp. Z O.O., Swarzędz − KRS 0000631414
  16. Rafmar Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000620525
  17. S2 Inwestycje Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000624460

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Miasto Gorzów Wlkp., Gorzów Wielkopolski
    Dostawa: tonery, tusze, taśmy, płyty CD, DVD, dyskietki, pianki czyszczące, etykiety.
  2. Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
    Zamawiający: Gmina Krosno Odrzańskie, Krosno Odrzańskie
    Zamówienie obejmuje zakup i dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.
  3. Dostawa akcesoriów komputerowych do siedziby ZGM i ADM 1-5.
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Gorzów Wielkopolski
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych (wkłady drukujące, bębny, pasy transferowe, zespoły utrwalające, pojemniki na zużyty toner, nośniki informacji, środki czystości, klawiatury, myszki, podkładki, listwy przedłużające).
    2. Wszystkie zaproponowane akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, oryginalnie zapakowane.
    3. Wszystkie zaproponowane w ofercie wkłady drukujące, bębny, pasy transferowe, zespoły grzewcze, pojemniki na zużyty toner muszą być zgodne z zaleceniami producenta drukarki (stosowne informacje na stronie internetowej producenta i w instrukcji obsługi urządzeń) lub równoważne z nimi.
    4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddawane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów. W przypadku elementów równoważnych wymagane jest oświadczenie producenta, że produkt spełnia powyższe wymogi tzn., że są one zgodne z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi urządzeń. Wzór oświadczenia zawiera załącznik 3.
    5. W przypadku, gdy zaproponowane akcesoria, spowodują uszkodzenie sprzętu, Wykonawca zostanie obciążony kosztami naprawy i kosztami sporządzenia stosownej ekspertyzy potwierdzającej, że usterka wynikała z powodu stosowania akcesoria nie spełniającego zaleceń producenta sprzętu (o ile takiej ekspertyzy zażąda wykonawca).
    6. Wkłady drukujące, u których w trakcie eksploatacji będzie zauważalny spadek jakości względem jakości początkowej (jaśniejszy wydruk, smużenie, zaszarzenie kartki) lub gdy wydajność będzie w sposób znaczący mniejsza od deklarowanej, będą traktowane jako wadliwe i wymieniane w ciągu najpóźniej 2 dnia roboczego od daty uznania reklamacji na nowe bez żadnych dodatkowych kosztów.
    7. Wykonawca będzie miał 5 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
    8. Wszystkie wkłady drukujące muszą być hermetycznie zamknięte, zabezpieczone odpowiednim opakowaniem kartonowym lub plastykowym, opisanym nazwą producenta, modelem drukarki do jakiej można je stosować oraz oznaczeniem pozwalającym stwierdzić, że dostarczony wkład jest tym, jaki został zaproponowany w formularzu ofertowym przez dostawcę.
    9. Zaproponowane akcesoria do czyszczenia komputerów powinny być renomowanego producenta i dobre jakościowo. Na ich opakowaniu powinna być napisana ilość sztuk (w przypadku chusteczek) lub objętość środka w przypadku powietrza, pianki, czy spray do ekranów. Na opakowaniu powinna być nazwa producenta i opis, do czego dany środek służy (zgodny z zamówieniem).
    10. Propozycje nośników informacji powinny dotyczyć tylko nośników renomowanych firm, dających pewność poprawnego zapisu i długotrwałego zachowania informacji oraz gwarantujących kompatybilność z wszystkimi urządzeniami, obsługującymi nośniki danego typu. Nośniki CD i DVD powinny być pakowane pojedynczo w plastykowe pudełka i zabezpieczone folią. Nazwa producenta oraz opis nośnika powinny znajdować się na płycie (w przypadku płyt CD i DVD) lub taśmie (w przypadku taśm do streamera) oraz na papierowej wkładce wewnątrz pudełka. Dyskietki powinny być pakowane po 10 szt., w kartonowych lub plastykowych pudełkach, opisanych nazwą producenta, zabezpieczone hermetycznie folią.
    11. Czas dostawy od daty złożenia zamówienia nie może przekraczać 2 dni roboczych, w przeciwnym wypadku Zleceniodawca obciąży karami umownymi Wykonawcę za każdy dzień zwłoki, a zakupu może dokonać u innego dostawcy, kosztami obciążając wykonawcę.
    12. Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt dostarczyć zamawiane akcesoria, dokonać instalacji, jeśli tego zażyczy sobie zamawiający również przyjąć zużyte akcesoria w celu ich unieszkodliwienia.
    13. Odbiór każdego zamówionego materiału eksploatacyjnego musi być potwierdzony podpisem osoby upoważnionej na zbiorczym dokumencie WZ sporządzanym co miesiąc, który będzie załącznikiem do wystawianej za dany miesiąc faktury, potwierdzającym wykonanie dostaw znajdujących się na fakturze.
    14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych elementów dostawy w zależności od potrzeb,z zastrzeżeniem, że kwota umowna pozostaje stała.
    15. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca obowiązany będzie dostarczać akcesoria komputerowe na odrębne zamówienia każdej z jednostek do ich siedzib, tj.
    ZGM - ul. Wełniany Rynek 3
    ADM Nr 1 - ul. Mickiewicza 17
    ADM Nr 2 - ul. Śląska 4
    ADM Nr 3 - ul. Armii Polskiej 29
    ADM Nr 4 - ul. Drzymały 10
    ADM Nr 5 - ul. Gwiaździsta 4
    które zobowiązane będą dostarczone artykuły odebrać.
    Zamawiający, tj. ZGM, ADM 1-5 będzie składał zamówienia telefonicznie, faksem lub przez pocztę elektroniczną, przy czym w każdej jednostce zostaną wskazane osoby do kontaktów z Wykonawcą. Wykonawca poda stosowne numery telefoniczne, numer faksu i adres e-mail do kontaktów w formularzu oferty cenowej załącznik nr 1. arametrt, ilość rodzaj akcesoriów wyspecyfikowano w pkt. 3 - opis przedmiotu zamowienia. zamawiający przewiduje :a) możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień,
    c)zmianę treści umowy jedynie w przypadku zmiany osób wymienionych w § 2 pkt. 2 oraz zmiany ilości elementów dostawy bez możliwości zwiększenia wartości umowy.
    Modyfikacja o której mowa wyżej, może być dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
  4. Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
    Zamawiający: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o, Puszczykowo
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów.
    Część I - Artykuły biurowe
    ASORTYMENT JEDN. MIARY ILOŚĆ
    Cienkopis mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt 500
    Folia do fax-u typ Panasonic KX -FA52X szt 20
    Folia przezroczysta A4 do laminowania 75, opakowanie a 100 szt opakowanie 12
    Gumka do mazania szt 20
    Klej biurowy sztyft nie mniej niż 20g szt 100
    Klej biurowy tubka nie mniej niż 40g szt 50
    Koperta biała B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 szt opak opakowanie 10
    Koperta brązowa B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 sztopak opakowanie 40
    Koperta biała B5 176 x 250 mm samoklejąca 250 szt opak. opakowanie 10
    Koperta biała C6 114 x 162 mm samoklejąca 500 sztopak. opakowanie 5
    Koperta do RTG szara 370 x 450 mm cięta z dłuższego boku szt 7500
    Korektor w pisaku szt 100
    Korektor w taśmie szt 10
    Kostka biurowa klejona 82mm x 84mm kolor biały szt 60
    Kostka/bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm szt 100
    Koszulka z klapką A4 10szt opakowanie opakowanie 10
    Linijka 30 cm szt 20
    Marker do tablic suchościeralnych czarny szt 30
    Notatnik A4 96 kart. twarda oprawa szt 40
    Notatnik A4 96 kart. miękka oprawa szt 50
    Nożyczki długość ostrza 12 cm. szt 19
    Obwoluta na dokumenty A4 opak. po 100 szt opakowanie 240
    Obwoluta na dokumenty z klapką (opak.po 100 szt) szt 10
    Ołówek szt 80
    Papier do faxu termiczny w rolce szer. min. 210 mm, dł. 30m 55g/m2 szt 30
    Papier komputerowy składanka 240x12 - 2 warstwowy opakowanie 10
    Papier komputerowy składanka 240x12 - 1 warstwowy opakowanie 12
    Papier ksero A3 biały, 80g/m2, ryza 500 szt szt 50
    Papier ksero A4 biały, 80g/m2, ryza 500 szt szt 1900
    Pisak mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt 400
    Pisak wodoodporny cienki czarny do pisania po szkle szt 350
    Pisak wodoodporny gruby czarny (do pisania po szkle) szt 320
    Pisak- zakreślacz - mix kolorów (pomarańczowy, żółty zielony) szt 100
    Płyta CD-RW szt 300
    Segregator 7 cm - kolor ciemnoniebieski oprawa twarda z mechanizmem dźwigniowym szt 470
    Segregator 4,5 cm- kolor ciemnoniebieski z mechan. Dźwigniowym szt 200
    Skoroszyt papierowy A4 szt 60
    Skoroszyt plastikowy miękkie okładki A4 szt 450
    Skoroszyt plastikowy niebieski do wpięcia w segregator z zawieszką szt 373
    Skoroszyt plastikowy z twardą okładką szt 200
    Spinacz duży 50 mm 100 szt w opakowaniu opakowanie 140
    Spinacz mały 28 mm 100 szt w opakowaniu opakowanie 230
    Taśma gęsia skórka szt 75
    Taśma samoprzylepna 2cm szt 163
    Teczka A4 wiązana papierowa szt 220
    Teczka A4 wiązana plastikowa szt 220
    Teczka papierowa z gumką szt 260
    Zeszyt 32k kratka A5 szt 30
    Zeszyt 60k A5 kratka szt 75
    Zeszyt 80 kart. A5 szt 120
    Zeszyt 96k A5 kratka twarda okładka szt 10
    Zszywki 24/6 1000 szt opak. 200
    Atrament do drukarki Canon CLI 8B szt 3
    Atrament do drukarki Canon Pixma IP 4200 PGI -5B szt 4
    Atrament do drukarki HP 15 szt 28
    Atrament do drukarki HP 27 szt 24
    Atrament do drukarki HP 336 szt 12
    Atrament do drukarki HP 56 szt 12
    Atrament do drukarki HP17 szt 3
    Atrament do drukarki HP28 szt 4
    Taśma do drukarki OKI ML 320 szt 6
    Taśma do drukarki STAR LC15PL szt 2
    Taśma do drukarki EPSON LX 300 szt 2
    Taśma do drukarki Panasonic KXP1150 szt 3
    Toner do drukarki Brother TN-2000 szt 58
    Toner do drukarki Brother TN3130 szt 7
    Toner do drukarki HP 06A szt 3
    Toner do drukarki HP 12A szt 40
    Toner do drukarki HP 13X szt 1
    Toner do drukarki HP 15A szt 1
    Toner do drukarki HP 49X szt 9
    Toner do drukarki HP Q6000A szt 10
    Toner do drukarki Konica - Minolta P1710-5600-02 szt 6
    Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-04 szt 3
    Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-05 szt 3
    Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-06 szt 3
    Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-07 szt 3
    Toner do drukarki OKI PAGE 09004078 szt 4
    Toner do urządzenia HP Q6001A szt 4
    Toner do urządzenia HP Q6002A szt 4
    Toner do urządzenia HP Q6003A szt 4
    Toner do urządzenia LEXMARK 12A8400 szt 11
    Toner do urządzenia SAMSUNG ML-1710 szt 1
  5. DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PROJEKTU BĄDŹMY ZDROWI - WIEMY, WIĘC DZIAŁAMY
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna, Poznań
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych do programu Bądźmy zdrowi - wiemy, więc działamy.

    Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale III oraz w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
  6. Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim, Gorzów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do faksów i drukarek do siedziby Zamawiającego w okresie 12 miesięcy. Szczegółowy opis stanowi zestawienie asortymentowo - ilościowo - cenowe, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji.
  7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42.
  8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Miasto Gorzów Wlkp., Gorzów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, loco Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4. Materiały będą dostarczane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie dwóch dni od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Umowa podpisana z dostawcą będzie obowiązywała do końca 2009 roku, jednak nie dłużej niż do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na jej realizację
  9. Dostawa - materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału Terenowego BAMW w 2009 roku
    Zamawiający: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, Gorzów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w 2009 roku