Kogo reprezentuje osoba

Gryczman Leszek Jarosław

w KRS

Leszek Jarosław Gryczman

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Leszek
Drugie imię:Jarosław
Nazwisko:Gryczman
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1956 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Kleczew (Wielkopolskie), Kołobrzeg (Zachodniopomorskie), Ślesin (Wielkopolskie)
Przetargi:11 w aktualnych firmach, 1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Maciej, Donowska Aneta, Garczyński Wojciech, Kocaj Krzysztof Ryszard, Kruszyński Zbigniew Jerzy, Sypniewska-sojka Ewa

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buszko Krzysztof Antoni, Dopierała Danuta Maria, Duszyk Mirosław Antoni, Jarecki Stanisław, Jeruzel Mieczysław, Kaczor Dopierała Maria Danuta, Karaszewski Tomasz Krzysztof, Kasztelewicz Zbigniew Kazimierz, Kruszyński Zbigniew, Lisiak Andrzej Franciszek, Mach Ryszard Stanisław, Mazurek Sławomir Grzegorz, Rybczyński Tomasz Kazimierz, Skłodowska Hończar Mariola, Slanina Jacek Mariusz, Sykucki Sławomir Krzysztof, Włodarczyk Bronisław Kazimierz, Łuczak Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zajączkowski Mirosław Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryska Barbara, Cierzniak Kazimierz, Durka Andrzej Zdzisław, Dziardziel Jarosław, Graczyk Augustjańska Danuta Maria, Jaskólski Waldemar Antoni, Mazurek Sławomir Grzegorz, Młynarczyk Paweł Wirgiliusz, Okońska Maria, Piłatowicz Grzegorz Adam, Ragin Tworek Małgorzata, Rychter Anna Małgorzata, Sykucki Sławomir, Szatkowska Wioletta Katarzyna, Woźniak Ryszard Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Grzegorz Jan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adamiec, Koziara i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000718119
  2. Aquakon Sp. Z O.O., Police − KRS 0000163607
  3. Arka Medical Spa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598230
  4. Bob - Rol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000498411
  5. Centrum Zdrowia i Relaksu Verano Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000072201
  6. Comex S.A., Gdańsk − KRS 0000334933
  7. Cyfrowy Polsat S.A., Warszawa − KRS 0000010078
  8. Cyfrowy Polsat Technology Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000254220
  9. Dal - Agri Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000498420
  10. Dobro-agra Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000438608
  11. Dworek Bielin Sp. Z O.O., Bielin − KRS 0000316893
  12. Eko-surowce Sp. Z O.O., Kleczew − KRS 0000332872
  13. Elektrim - Megadex S.A., Warszawa − KRS 0000032649
  14. Elektrim S.A., Warszawa − KRS 0000039329
  15. Elektrownia Pątnów Ii Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000003952
  16. Elmar - Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348285
  17. Energoinwest Serwis Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000148752
  18. Eska Tv S.A., Warszawa − KRS 0000066941
  19. Forum Polskiej Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000552618
  20. Fundacja Ars Sacra Przy Archidiecezji Metropolitarnej Szczecińsko-kamieńskiej, Szczecin − KRS 0000366061
  21. Fundacja Bazalt, Strzegom − KRS 0000380085
  22. Fundacja Ekologiczna Wolni Od Azbestu, Szczucin − KRS 0000011303
  23. Fundacja Im. Stefana Kisielewskiego, Warszawa − KRS 0000561933
  24. Fundacja Kultury Irlandzkiej, Poznań − KRS 0000152784
  25. Konsorcjum Bioenergia Na Rzecz Rozwoju Wsi, Szczecin − KRS 0000126847
  26. Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Koszalin − KRS 0000045345
  27. Lokalna Organizacja Turystyczna Marina, Konin − KRS 0000318462
  28. Megadex Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000175944
  29. Megadex Expo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000135353
  30. Megadex Księży Młyn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000501701
  31. Megadex Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000170349
  32. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Konin Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000084967
  33. Międzynarodowa Korporacja Gwarancyjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000107392
  34. Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Represjonowanych W Stanie Wojennym, Częstochowa − KRS 0000211576
  35. Pollytag S.A., Gdańsk − KRS 0000138061
  36. Polskie Stowarzyszenie Wyceny Złóż Kopalin, Kraków − KRS 0000281978
  37. Przedsiębiorstwo Golczewska Woda Sp. Z O.O., Golczewo − KRS 0000382665
  38. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Koninie S.A., Konin − KRS 0000245491
  39. Regionalne Stowarzyszenie Turystyczno-uzdrowiskowe W Kołobrzegu, Kołobrzeg − KRS 0000197366
  40. Stowarzyszenie Edukacyjno - Naukowe Hotelarstwa, Warszawa − KRS 0000297544
  41. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa, Katowice − KRS 0000074163
  42. Stowarzyszenie Wielkopolska Obywatelska W Koninie, Konin − KRS 0000007796
  43. Termy Ślesińskie Sp. Z O.O., Ślesin − KRS 0000383194
  44. Tm Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000621680
  45. Towarzystwo Społeczno-gospodarcze Dwa Mosty, Ślesin − KRS 0000007689
  46. Turystyka Zdrowotna Verano Plus Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000508457
  47. Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki Pib Chorzelów Sp. Z O.O., Chorzelów − KRS 0000000570
  48. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Ślesin − KRS 0000411535
  49. Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000157554
  50. Zespół Elektrowni Pątnów-adamów-konin S.A., Konin − KRS 0000021374

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Jaworzno − KRS 0000134320
  2. Agencja Rynku Energii S.A., Warszawa − KRS 0000021306
  3. Arcelormittal Shared Service Centre Europe Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000005395
  4. Arka - Mega S.A., Warszawa − KRS 0000372966
  5. Bioenergetyka Zachodniopomorska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000191095
  6. Cefarm Białystok S.A., Białystok − KRS 0000204961
  7. Chemat Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000407033
  8. Destylacje Polskie Sp. Z O.O., Oborniki − KRS 0000233609
  9. Diotech Sp. Z O.O., Dzierżoniów − KRS 0000042323
  10. Ekocem Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000122567
  11. El Pak Serwis Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000505559
  12. Embud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000165473
  13. Enercom Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000256522
  14. Energia-nova S.A., Łódź − KRS 0000166194
  15. Europoles Sp. Z O.O., Krągola − KRS 0000025634
  16. Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Będzin − KRS 0000069315
  17. Fabryka Transformatorów W Żychlinie Sp. Z O.O., Żychlin − KRS 0000062242
  18. Fin Plus Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000096315
  19. Fundacja Edukacja Dla Rozwoju Europy: Prawo, Finanse, Oświata, Zdrowie, Warszawa − KRS 0000172029
  20. Fundusz Górnośląski S.A., Katowice − KRS 0000042922
  21. Gamrat S.A., Jasło − KRS 0000091367
  22. Geotermia Konin Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000437694
  23. Gpr Zgoda Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000457275
  24. Hotele Olsztyn Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000045295
  25. Jeleniogórska Przędzalnia Czesankowa Anilux S.A. Likwidacyjnej, Jelenia Góra − KRS 0000103117
  26. Klub Żeglarski Przy Kopalni Węgla Brunatnego Konin, Konin − KRS 0000168252
  27. Koniński Klub Szermierczy, Konin − KRS 0000033106
  28. Kopalnia Soli Kłodawa S.A., Kłodawa − KRS 0000219532
  29. Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych S.A., Micigózd − KRS 0000058885
  30. Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Toruń − KRS 0000084678
  31. Kwe Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000367061
  32. L-contact Sp. Z O.O., Rumin − KRS 0000067835
  33. Lech Investment Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000317402
  34. Ms Energy Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000141245
  35. Ochrona Osób i Mienia Asekuracja Sp. Z O.O., Kleczew − KRS 0000009996
  36. Orlen Administracja Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000252883
  37. Pak Górnictwo Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000317814
  38. Pak Kopalnia Węgla Brunatnego Adamów S.A., Warenka − KRS 0000061592
  39. Pak Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A., Kleczew − KRS 0000010058
  40. Pak-volt S.A., Warszawa − KRS 0000021500
  41. Pcc Power Gubin S.A., Warszawa − KRS 0000274646
  42. Pge Elektrownia Turów S.A., Bogatynia − KRS 0000026392
  43. Pge Łódzki Zakład Energetyczny S.A., Łódź − KRS 0000021271
  44. Poliklinika Dąbrowska Prinn Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000165773
  45. Polska Izba Hotelarstwa, Warszawa − KRS 0000122910
  46. Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia W Białymstoku Radio Białystok S.A., Białystok − KRS 0000037873
  47. Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia W Katowicach Radio Katowice S.A., Katowice − KRS 0000139719
  48. Polskie Radio-regionalna Rozgłośnia W Warszawie Radio Dla Ciebie S.A., Warszawa − KRS 0000075953
  49. Poltegor-instytut Instytut Górnictwa Odkrywkowego, Wrocław − KRS 0000096934
  50. Powszechne Towarzystwo Emerytalne Polsat S.A., Warszawa − KRS 0000054552

Powiązane przetargi (12 szt.):
  1. Utrzymanie przejezdności dróg powiatowych w okresie zimowym 2016/2017.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności dróg powiatowych na terenie powiatu konińskiego w okresie zimowym 2016/2017.
    Zakres usług obejmuje:
    - usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami, zatokami autobusowymi i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
    - usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, zatok autobusowych, chodników, ścieżek
    pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
    - utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowanie dróg;
    - dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
  2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Ślesin
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie miasta i gminy Ślesin, polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym również nieruchomości zamieszkałych zabudowanych zabudową letniskową położonych w granicach administracyjnych miasta i gminy Ślesin, zgodnie z zapisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ślesin. Zakres obejmuje także prowadzenie szczegółowej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowej usługi
  3. Utrzymanie przejezdności dróg powiatowych w okresie zimowym 2015/2016
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Konin
    1.Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych. 2. Zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji.
  4. Termomodernizacja budynku obsługi oczyszczalni ścieków w Lubomyślu w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Ślesin
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w dwóch częściach:
    Część 1
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących dwóch dmuchaw systemu napowietrzania ścieków na oczyszczalni ścieków w Lubomyślu na nowe dmuchawy o następujących parametrach: Q = 22,5 m3/min P = 400 mbar W = 30 kW
    Część 2
    1.1. Termomodernizacja budynku obsługi oczyszczalni ścieków w Lubomyślu. Obiekt jest niepodpiwniczony, parterowy ze stropodachem płaskim o: - powierzchni zabudowy 130,10 m2 , - kubaturze - 541,00 m3 , - wysokości 5,00 m. Zakres termomodernizacji budynku między innymi obejmuje: - termomodernizację ścian zewnętrznych; - termomodernizację ścian fundamentowych do wysokości cokołu; - termomodernizację stropodachu budynku; - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wymiana parapetów zewnętrznych; - roboty remontowe i wykończeniowe (wykonanie nowych obróbek blacharskich termomodernizowanego stropodachu, wykonanie nowych rynien i rur spustowych, wykonanie opaski z kostki brukowej gr. 6 cm na całym obwodzie budynku, malowanie stalowej drabiny wejścia na dach, oczyszczanie i malowanie obróbki blacharskiej daszku nad wejściem do budynku, naprawa uszkodzonej nasady kominka wentylacji stropodachu, montaż kratek wentylacyjnych na istniejących otworach nawiewnych i wentylacji stropodachów. 1.2. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia. Oferta składana jest w jednym egzemplarzu. 1.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.4. W celu przygotowania oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zamówienia. 1.5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać roboty budowlane w sposób gwarantujący bezproblemowe funkcjonowanie obiektu.
    2. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przy realizacji przedmiotu zamówienia bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ; 2) używać materiały i urządzenia do wbudowania: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane znakiem budowlanym, d) wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń i produktów użyte w przedmiarach robót, projektach, specyfikacjach technicznych, mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. e) wszelkie użyte w projektach, specyfikacjach technicznych odniesienia do norm mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. f) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i produktów równoważnych (innych producentów) pod warunkiem: 1) że spełniać one będą, co najmniej takie same parametry techniczne, estetyczne, jakościowe, 2) wykonawca na własny koszt wykona i uzgodni niezbędne dokumentacje zamienne, 3) koszty serwisowania i eksploatacji nie będą większe niż materiałów, urządzeń i produktów założonych w projekcie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, produkty, wraz z opinią niezależnego podmiotu posiadającego niezbędne uprawnienia. Dokumenty te stanowić będą podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji. g) na wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania należy w trakcie realizacji dostarczyć dokumenty (świadectwa) stwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. ( Dz. U. Nr 92 z 2004 r. poz. 881 z późniejszymi zmianami), deklaracje zgodności oraz atesty. 3) miejsca wykonywanych prac utrzymywać w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia; 4) zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia; 5) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpdów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 ze zm.) i ustawą z dnia 27.04.2001 r. -Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r poz. 1232); 6) przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401); 7) usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę, 8) przed zgłoszeniem do odbioru Wykonawca winien wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania; 9) zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac i uczestniczyć w ich odbiorze; 10) zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1126), 3. Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym.
    Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych, STWiORB oraz w przedmiarze robót stanowiących część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.
    Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
    Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarach wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych oraz STWiORB 4. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy i plan płatności w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
  5. ZZP-2380-27/2015 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z jednostek Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów, Dz. U. z 2014, poz. 1923) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie tj. papier i tektura (kod wg katalogu odpadów 20 01 01), szkło (kod wg katalogu odpadów 20 01 02) oraz tworzywo sztuczne (kod wg katalogu odpadów 20 01 39) z jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Zamawiający podzielił zamówienie na 58 odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający podział zamówienia na części, miejsca świadczenia usług, rodzaj odpadów i częstotliwość ich wywozu oraz ilość i wielkość pojemników na odpady został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
  6. zakup i dostawa oleju napędowego
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Ślesin
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wg potrzeb około 95000 litrów oleju napędowego, w cyklach po około 5000 litrów oleju napędowego miesięcznie do zbiornika o pojemności 4000 - 6000 l. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową. W związku z możliwością ograniczenia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego z tytułu niezrealizowania przez niego umowy. Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 ze zm.) oraz wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12. Zasilanie zbiornika w olej napędowy powinno odbywać się za pomocą cystern samochodowych lub innych środków transportu, przeznaczonych do przewozu materiałów niebezpiecznych klasy III. Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenie pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika u Zamawiającego. Zarówno zbiornik jak i urządzenie pomiarowe (w auto cysternie i zbiornik) winny posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw oleju napędowego do siedziby Zamawiającego w ilościach podanych powyżej i do realizowania tych dostaw w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pomocą listu, faksu lub telefonicznie. Zamawiający wymaga aby poszczególne dostawy odbywały się w godzinach od 700 do 1400. Do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwa jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii. Odbiór danej partii oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony podpisem osoby uprawnionej przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktur częściowych za dostawę przedmiotu zamówienia. Wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi do zbiornika o pojemności 4000-6000 l, który Wykonawca na swój koszt zainstaluje i uruchomi na placu wskazanym przez Zamawiającego. Plac zostanie wyłożony płytami drogowymi betonowymi. Zbiornik wraz z dystrybutorem musi posiadać atest/homologację. Wstawiony zbiornik z dystrybutorem pozostaną własnością Wykonawcy, którego obowiązkiem będzie zapewnienie serwisu oraz dokonywanie okresowych przeglądów technicznych. Zainstalowanie zbiornika nastąpi w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy dostawy.
  7. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Ślesin
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie miasta i gminy Ślesin, polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym również nieruchomości zamieszkałych zabudowanych zabudową letniskową, położonych w granicach administracyjnych miasta i gminy Ślesin, zgodnie z zapisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ślesin. Zakres obejmuje także prowadzenie szczegółowej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowej usługi.
  8. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Ślesin
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie miasta i gminy Ślesin, polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym również nieruchomości zamieszkałych zabudowanych zabudową letniskową, położonych w granicach administracyjnych miasta i gminy Ślesin, zgodnie z zapisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ślesin. Zakres obejmuje także prowadzenie szczegółowej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowej usługi.
  9. Zagospodarowanie terenu nad Jeziorem Ślesińskim w ramach zadania pn.: Budowa ogólnie dostępnych placów zabaw, miejsc rekreacji oraz obiektów sportowych na terenie sołectw Piotrkowice, Ignacewo, Biskupie, Wąsosze, Ostrowąż, Głębockie, Licheń Stary oraz Ślesin
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    1) Przedmiotem zamówienia jest:
    a) budowa nowego pomostu rekreacyjnego o konstrukcji stalowej utwierdzonej w dnie jeziora. Nowy pomost zaprojektowano w miejscu rozebranego pomostu na działce nr 1152, 1186. Konstrukcja pomostu wykonana będzie z elementów stalowych połączonych poprzez skręcanie oraz spawanie. Pomost przystosowany będzie do cumowania jednej łodzi dla ratowników WOPR. Na pomoście zostaną zamontowane: knagi cumownicze, stanowisko ratownkowe i 12 ławek z oparciem. Maksymalna długość pomostu- 24,90 m., szerokość- 6 m. Powierzchnia zabudowy wynosi 149,40 m kw. Pokład z desek sosnowych ciśnieniowo impregrowanych, rowkowanych o grubości 50 mm), balustrada z elementów drewnianych ciśnieniowo impregrowanych;
    b) budowa oświetlenia pomostu, poprzez budowę 3 szt słupów aluminiowych o wys. 3,5 m wraz z montażem 3 szt opraw oświetleniowych w kształcie kuli białej - fi 450 z żarówkami metalohalogenkowymi;
    c) zagospodarowanie terenu przy plaży w Ślesinie, poprzez wykonanie placu zabaw, siłowni plenerowej i ścieżki zdrowia wraz z urządzeniami, wykonanie boiska do piłki plażowej, ustawienie przebieralni z czteroma stanowiskami, 2 wieży dla ratowników, 4 ławek bez oparcia, 8 ławek z oparciem, 12 koszy na śmieci, 2 bramki do piłki plażowej; d) przebudowa chodnika.
    2) Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) wykonanie prac pomiarowych, b) wykonanie nowego pomostu wraz z oświetleniem, c) wykonanie koryta pod w-wy konstrukcji, d) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcji, e) zabudowę obrzeży chodnikowych, f) montaż urządzeń siłowych, zabawowych, sprawnościowych, g) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, h) wykonanie boisk do piłki siatkowej i montaż bramek do piłki plażowej, i) montaż elementów małej architektury, j) zabudowę wierzy dla ratowników i przebieralni, k) roboty porządkowe.
  10. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Ślesin
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych miasta i gminy Ślesin, zgodnie z zapisami: - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017, - Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ślesin. oraz wyposażenie nieruchoomości w wymagane przez Zamawiającego ilości i rodzaje pojemników i worków. 2. Gmina Ślesin na dzień 05.06.2013 r liczyła 14218 mieszkańców, którzy znajdują się na terenie 26 sołectw i miasta Ślesin. W mieście Ślesin zameldowanych jest 3233, na terenie pozostałych sołectw 10985 osób. Na terenie gminy i miasta znajduje się około 3600 gospodarstw domowych. (Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilości nieruchomości zamieszkałych +,- 5%). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny wykonania usług.
  11. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wygoda
    Zamawiający: Gmina Ślesin, Ślesin
    Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej o konstrukcji kontenerowej, o pow. użytkowej 90,20 m2 , w której będą pomieszczenia (Nr1- Sala zebrań 68,70 m2, Nr2 - Zaplecze sali zebrań 11,40 m2, Nr3 - Węzeł sanitarny męski 5,10 m2, Nr4- Pomieszczenie porządkowe 1,60 m2, Nr6 - Węzeł sanitarny damski 3,40 m2) wraz z instalacjami wod-kan i elektrycznymi, wentylacją grawitacyjną i mechaniczną. Projektowany budynek jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym, w technologii szkieletowej stalowej, którego ściany zewnętrzne wykonane z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym grubości 10,00 cm, ściany wewnętrzne działowe wykonane z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym grubości 8,00 cm, okna z PCV w kolorze białym, drzwi wewnętrzne płycinowe pełne fabrycznie wykończone, drzwi zewnętrzne AL. termoizolowane, oszklone szkłem zespolonym bezpiecznym, dach dwuspadowy o powierzchni z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym grubości 12 cm i spadku 27%, ogrzewanie budynku konwektorowe, ścieki odprowadzane do bezodpływowego zbiornika ścieków o poj. 10 m3. Wykonanie opaski chodnikowej z kostki betonowej na obwodzie budynku. Szczegółowy opis robót znajduje się w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, z wyjątkiem robót dotyczacych wykonania dojścia i chodnika wg projektu zagospodarowania terenu (Zewnętrzne roboty wykończeniowe). Zamawiający informuje, że ściany i drzwi zewnętrzne należy wykonać w kolorze podstawowym RAL 9010, natomiast dach i zewnętrzne elementy konstrukcyjne w kolorze ustalonym z Zamawiającym.
  12. Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługi gastronomicznej i usługę hotelową dla uczestników warsztatów podnoszących umiejętności wychowawcze dla rodzin zastępczych oraz warsztatów psychologiczno-pedagogicznych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej i zawodowej =Bądźmy aktywni= realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, Września
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wynajecia sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelową niezbędną do przeprowadzenia warsztatów podnoszących umiejętności wychowawcze dla rodzin zastępczych (48 osób tj. 26 dzieci, 22 dorosłych w tym 5 osób prowadzących warsztaty) uczestników projektu.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wynajęcia sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelową niezbędna do przeprowadzenia warsztatów psychologiczno - pedagogicznych dla 29 (11 kobiet, 14 dzieci i 4 prowadzących) uczestników projektu

Inne osoby dla Gryczman (10 osób):