Kogo reprezentuje osoba

Grzęda Krzysztof Stanisław

w KRS

Krzysztof Stanisław Grzęda

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Grzęda
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Katowice (Śląskie), Poniatowa (Lubelskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Werbkowice (Lubelskie)
Przetargi:12 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burak Jan, Cegłowski Mirosław, Kamieniec Kazimierz, Kawka Edmund Bartłomiej, Kniaź Kazimierz, Mardofel Bogdan, Szułczyński Walerian, Zinkiewicz Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Życzyński Wiktor
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobny Jan Andrzej, Faryna Michał Adam, Godlewski Arkadiusz Mariusz, Kocurek Józef Grzegorz, Mutke Marek Edmund, Olejnik Wojdat Bożena Sta-niusława, Pczycki Piotr Stefan, Rospond Marian Bronisław, Szywacz Marek, Wróbel Eugeniusz Józef, Zając Stanisław Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojda Paweł
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Jerzy Sławomir, Bobel Jan, Chyła Eugeniusz, Grzeszczyk Dariusz, Kochan Beata, Kowalski Piotr Adam, Mazurek Andrzej Eugeniusz, Olender Dariusz, Popiołek Beata Urszula, Stachyra Dariusz Marek, Wagner Witold, Zubrzycki Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojdat Dariusz Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Roszkowski Krzysztof, Smółko Artur, Strzelecki Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zakrzewski Mariusz Bogumił

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Acs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312312
  2. Adepharma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354118
  3. Agro-upol Sp. Z O.O., Hrubieszów − KRS 0000241851
  4. Aktywna Społeczność, Kraków − KRS 0000564161
  5. Alfa Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200322
  6. Anshar Studios S.A., Katowice − KRS 0000489367
  7. Apteka Akademicka. Dr Farm.anna Kowalska, Mgr Farm.magdalena Kowalska-dróżdż. Sp. J., Gdańsk − KRS 0000084390
  8. Belvar Complete Gdynia Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000523033
  9. Biopolimed Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000494488
  10. Brass Polska Sp. Z O.O., Poniatowa − KRS 0000014094
  11. Business Consulting Clp Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000383828
  12. Business Consulting Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000098504
  13. Business Consulting Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000070541
  14. Business Raport Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000743816
  15. Caritas Archidiecezji Katowickiej, Katowice − KRS 0000221725
  16. Casinos Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016809
  17. Centralny Wodociąg Żuławski Sp. Z O.O. W Nowym Dworze Gdańskim, Nowy Dwór Gdański − KRS 0000185843
  18. Centrum Inwest Spółka Z Ograniczoną Odowiedzialnością, Katowice − KRS 0000225286
  19. Centrum Medyczne Mavit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035148
  20. Chopin Airport Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047774
  21. Chopin Airport Hospitality Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541978
  22. Cominvest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304260
  23. Consulting Plus Hospitality Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000698138
  24. Dom Aukcyjny Nieruchomości Dan Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000122782
  25. Eko-bryza Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000093489
  26. Elektrobud Sp. Z O.O., Czernichów − KRS 0000150408
  27. Elektroeko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000256581
  28. Eopus Spółka Z Ograniczoną Odowiedzialnością, Toruń − KRS 0000601950
  29. Europejskie Stowarzyszenie Nieruchomości, Kraków − KRS 0000187395
  30. Federacja Związków Zawodowych Pracowników Gospodarki Komunalnej i Terenowej W Polsce, Warszawa − KRS 0000168367
  31. Feliks, Adamaszek i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Katowice − KRS 0000458916
  32. Ferrum S.A., Katowice − KRS 0000063239
  33. Fundacja Minoratio, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000345081
  34. Fundacja Na Dobro Harcerstwa Górnośląskiego, Katowice − KRS 0000146013
  35. Fundacja Park Śląski, Chorzów − KRS 0000439455
  36. Fundacja Think Silesia, Katowice − KRS 0000692894
  37. Gtl-service Sp. Z O.O., Pyrzowice − KRS 0000087930
  38. Izar Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000546424
  39. Lokalna Grupa Działania Kampinos, Izabelin − KRS 0000316498
  40. Oregano Sp. Z O.O., Legionowo − KRS 0000173725
  41. Poniatowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Poniatowa − KRS 0000171165
  42. Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasz Dom, Poniatowa − KRS 0000181693
  43. Rada Zamojska Federacji Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej W Zamościu, Zamość − KRS 0000061413
  44. Stowarzyszenie Akcja Rolnicy - Rolnikom, Warszawa − KRS 0000218526
  45. Stowarzyszenie Bezpieczne Gliwice, Gliwice − KRS 0000172464
  46. Stowarzyszenie Na Rzecz Remontu Drewnianego Kościoła Zabytkowego W Werbkowicach, Werbkowice − KRS 0000333140
  47. Telekomunikacja Gminna S.A., Toruń − KRS 0000423333
  48. Towarzystwo Przyjaciół Poniatowej, Poniatowa − KRS 0000084331
  49. Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa Zuzanna, Tychy − KRS 0000060299
  50. Zamojska Izba Gospodarcza, Zamość − KRS 0000223128

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Armada Development S.A., Bytom − KRS 0000144185
  2. Aurora S.A., Katowice − KRS 0000133937
  3. Biuro Centrum Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000087037
  4. Bytomska Spółka Informatyczna Coig-4 Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000101883
  5. Centrum Banku Śląskiego Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000047713
  6. Coig - Software Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000193954
  7. Coig S.A., Katowice − KRS 0000092497
  8. Consortia Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bytom − KRS 0000040009
  9. Cukrownia Werbkowice S.A., Werbkowice − KRS 0000021189
  10. Data Park Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000237715
  11. Fundusz Północny S.A., Warszawa − KRS 0000068249
  12. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Poniatowa − KRS 0000040948
  13. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  14. Grankrusz Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000133059
  15. Gtl Travel Sp. Z O.O., Pyrzowice − KRS 0000140986
  16. Hotel Atrium Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025759
  17. Ing Bank Śląski S.A., Katowice − KRS 0000005459
  18. Ing Investment Management (polska) S.A., Warszawa − KRS 0000043737
  19. Instal Płock S.A., Płock − KRS 0000021531
  20. Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-kanalizacyjna Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000281711
  21. King-plast Sp. Z O.O., Poniatowa − KRS 0000124962
  22. Linie Lotnicze Silesian Air Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000140330
  23. Lotniczy Catering Service Sp. Z O.O., Pyrzowice − KRS 0000070099
  24. Ls Technics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152229
  25. Lubelskie Linie Autobusowe Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000455199
  26. Lumena S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000278938
  27. Lumena Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000036038
  28. Miejski Klub Sportowy Stal Poniatowa, Poniatowa − KRS 0000059196
  29. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Błoniu Sp. Z O.O., Błonie − KRS 0000031968
  30. Międzynarodowe Targi Katowickie Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000049485
  31. Międzynarodowy Port Lotniczy Im. Jana Pawła Ii Kraków-balice Sp. Z O.O., Balice − KRS 0000008522
  32. Orlen Oil Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000102722
  33. Pge Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A., Bogatynia − KRS 0000005140
  34. Pkp Energetyka S.A., Warszawa − KRS 0000322634
  35. Pkp Energetyka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014327
  36. Pks Tomaszów Lubelski Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Dzierążnia − KRS 0000411886
  37. Polskie Linie Lotnicze Lot S.A., Warszawa − KRS 0000056844
  38. Port Lotniczy Poznań-ławica Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000003431
  39. Przedsiębiorstwo Innowacyjno-budowlane Domex-bis Sp. Z O.O., Komorów − KRS 0000127374
  40. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Zamościu Sp. Z O.O., Zamość − KRS 0000295699
  41. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000271948
  42. Pumar Energomontaż Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000142494
  43. Recykling Wojkowice Sp. Z O.O., Wojkowice − KRS 0000027044
  44. Servit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318888
  45. Spółdzielnia Mieszkaniowa Budowlani, Hrubieszów − KRS 0000168930
  46. Stowarzyszenie Europa Jest Prosta, Katowice − KRS 0000236501
  47. Śląskie Wesołe Miasteczko Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000499958
  48. Towarowa Giełda Energii S.A., Warszawa − KRS 0000030144
  49. Wbp Zabrze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000103826
  50. Węglokoks S.A., Katowice − KRS 0000095342

Powiązane przetargi (12 szt.):
  1. Odbieranie i transport od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaziska odpadów komunalnych w 2017 r
    Zamawiający: Gmina Łaziska, Łaziska
    Odbieranie i transport od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaziska odpadów komunalnych w 2017 r.
  2. Wywóz odpadów komunalnych zbieranych z obiektów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych Policji województwa lubelskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych zbieranych z obiektów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych Policji województwa lubelskiego. 2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1 - 1.51 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  3. Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Wilków - cz. II.
    Zamawiający: Gmina Wilków, Wilków
    Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Wilków - część II.
    Zakres prac obejmuje:
    Odbieranie i transport w 2016r od właścicieli i użytkowników nieruchomości z terenu gminy Wilków do RIPOK Puławy odpadów komunalnych w ilości 420,00Mg.
    Szczegóły techniczne wykonania:
    CHARAKTERYSTYKA GMINY WILKÓW
    1.Powierzchnia Gminy: 79,5 km2.
    2.Liczba gospodarstw domowych od których odbierane będą odpady - 1 321.
    3.Liczba budynków wielorodzinnych - 10.
    4.Liczba miejsc do gromadzenia odpadów przy zabudowie wielorodzinnej -10.
    5.Liczba nieruchomości niezamieszkałych - 109.
    6.Liczba nieruchomości częściowo niezamieszkałych - 14.
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych , z terenu nieruchomości które w części zamieszkują mieszkańcy a w części z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy , oraz z nieruchomości niezamieszkałych w n/w miejscowościach:
    Brzozowa, Dobre, Kąty, Kępa Chotecka, Kłodnica, Kosiorów, Kolonia Wrzelów, Lubomirka, Machów, Majdany, Podgórz, Polanówka, Rogów, Rybaki, Szczekarków, Szczekarków Kolonia, Szkuciska, Urządków, Wilków, Wilków Kolonia, Wólka Polanowska, Zagłoba, Zarudki, Zastów Karczmiski, Zastów Polanowski, Żmijowiska.
    Rodzaje odpadów
    Odpady z terenu gminy
    -frakcja mokra
    -frakcja sucha /odpady zbierane selektywnie/
    Odpady odbierane z PSZOK
    a/odpady selektywnie zebrane po ich wysegregowaniu w PSZOK,
    b/przeterminowane leki,
    c/przeterminowane chemikalia (farby, kleje, lakiery, oleje, smary itp.),
    d/zużyte baterie i akumulatory,
    e/zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
    f/odpady wielkogabarytowe (meble, gruz, odpady rozbiórkowe itp.)
    g/zużyte opony.
    h/odpady zielone
    Używane skróty
    RIPOK - Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Puławach ul Dęblińska 96
    PSZOK - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rogowie
    DŁUGOŚĆ I RODZAJ TRAS
    I . FRAKCJA MOKRA Odbiór odpadów z pojemników o pojemności 120L lub 1100L z terenu zabudowy jednorodzinnej, wielorodzinnej, niezamieszkałej i częściowo niezamieszkałej.
    TRASA PIERWSZA
    miejscowości- Szkuciska - Kępa Chotecka - Machów - Kąty - Wilków Kolonia - Zarudki - Zastów Karczmiski - Zastów Polanowski - Podgórz - RIPOK. Ilość km: 90.
    TRASA DRUGA
    miejscowości- Szczekarków Kolonia - Wilków - Urządków - Dobre - Wólka Polanowska - Polanówka - Rogów - RIPOK. Ilość km: 108.
    TRASA TRZECIA
    miejscowości- Szczekarków - Kłodnica - Kosiorów - Żmijowiska - Wrzelów Kolonia - Zagłoba - Brzozowa - Rybaki - Majdany - Lubomirka - RIPOK. Ilość km: 110.
    Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz w miesiącu w godzinach od 8.00 do 18.00, tj.
    Trasa Nr 1 - druga środa miesiąca,
    Trasa Nr 2 - drugi czwartek miesiąca,
    Trasa Nr 3 - drugi piątek miesiąca,
    II. FRAKCJA SUCHA- Odbiór odpadów segregowanych zbieranych do: worków koloru żółtego i zielonego oraz z pojemników do segregacji odpadów z terenu zabudowy jednorodzinnej, wielorodzinnej, zamieszkałej i częściowo niezamieszkałej.
    TRASA PIERWSZA
    miejscowości- Szkuciska - Kępa Chotecka - Machów - Kąty - Wilków Kolonia - Zarudki - Zastów Karczmiski - Zastów Polanowski - Podgórz - RIPOK. Ilość km: 90.
    TRASA DRUGA-
    Miejscowości- Szczekarków Kolonia - Wilków - Urządków - Dobre - Wólka Polanowska - Polanówka - Rogów - RIPOK. Ilość km: 108.
    TRASA TRZECIA
    miejscowości- Szczekarków - Kłodnica - Kosiorów - Żmijowiska - Wrzelów Kolonia - Zagłoba - Brzozowa - Rybaki - Majdany - Lubomirka - RIPOK. Ilość km: 110.
    Częstotliwość wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz na miesiąc w godzinach 8.00 - 18.00, tj.
    Trasa Nr 1 - czwarta środa miesiąca,
    Trasa Nr 2 - czwarty czwartek miesiąca,
    Trasa Nr 3 - czwarty piątek miesiąca.
    III. Wywóz odpadów z cmentarzy / pojemniki 1100L, oraz odpady zgromadzone luzem w betonowych boksach znajdujących się przy cmentarzach / - do załadunku przez Wykonawcę.
    Rodzaje tras
    Cmentarz Zagłoba - RIPOK Puławy
    Cmentarz Wilków - RIPOK Puławy
    Wywóz w ostatni tydzień miesiąca, lub częściej w miarę wypełnienia.
    IV. Wywóz odpadów z PSZOK - załadunek Wykonawcy.
    Rogów PSZOK - RIPOK Puławy - jeden raz na kwartał (ostatni tydzień każdego kwartału).
    Uwaga - ważne informacje:
    -Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wilków.
    -W przypadku, gdy termin odbioru odpadów komunalnych przypada w dzień ustawowo wolny od pracy - przesuwa się termin odbioru odpadów na inny termin uzgodniony uprzednio z Zamawiającym, uwzględniając to w harmonogramie.
    -Podane w niniejszej SIWZ długości tras są wielkościami orientacyjnymi. W ramach wyznaczonej trasy wykonawca może zmienić kolejność przejazdu przez poszczególne miejscowości, pod warunkiem, że odbierze odpady od wszystkich mieszkańców na danej trasie.
    Przebieg tras obrazuje mapa - zał. nr 9 do SIWZ.
    SZCZEGÓŁY TECHNICZNE WYKONANIA
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz częściowo zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Wilków i dostarczenie ich do RIPOK Puławy.
    Zabudowa wielorodzinna- zbiórka do pojemników ustawionych w wyznaczonych miejscach.
    a)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - frakcja mokra (kod 20 03 01)
    zbierane będą do pojemników o pojemności 120L lub 1100L.
    Selektywne zbieranie odpadów komunalnych - frakcja sucha- (tj. tworzywa sztuczne, papier, metal, odpady wielomateriałowe) odbywać się będzie do oddzielnych oznakowanych pojemników o pojemności 120L, 1100 L lub do worków.
    Zabudowa jednorodzinna
    Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy do zbiórki odpadów komunalnych
    -Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - frakcja mokra (kod 20 03 01) - gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120L.
    -Selektywna zbiórka odpadów komunalnych - frakcja sucha (kody: 20 01 01; 20 01 02; 20 01 10; 20 01 11; 20 01 39; 20 01 40; 20 01 99) odbywać się będzie w systemie workowym. Wprowadza się dwa rodzaje worków
    -żółty do gromadzenia odpadów surowcowych suchych,
    -zielony na szkło.
    Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia w miejsce odebranego pełnego worka - worek pusty w sposób umożliwiający odebranie go przez właściciela nieruchomości.
    Nieruchomości niezamieszkałe i częściowo niezamieszkałe:
    -Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - frakcja mokra (kod 20 03 01) zbierane będą do pojemników ustawionych na tych nieruchomościach o pojemności 120L lub 1100L zgodnie z oświadczeniem w deklaracji składanej przez właściciela nieruchomości lub zarządzającego nieruchomością.
    -Selektywne zbieranie odpadów komunalnych odbywać się będzie do oddzielnych oznakowanych pojemników lub w systemie workowym /zgodnie z oświadczeniem w deklaracji składanej przez właściciela nieruchomości lub zarządzającego nieruchomością/.
    Nieruchomości niezamieszkałe - cmentarze parafialne:
    -Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą zbierane do boksów znajdujących się przy cmentarzach oraz do pojemników 1100L.
    Opis urządzeń do gromadzenia odpadów /pojemniki , worki/
    Oddzielne opisane pojemniki o poj. 1100L lub worki do selektywnej zbiórki odpadów:
    materiał - folia polietylenowa LDPE - przezroczysta umożliwiająca identyfikację zawartości worka,
    -pojemność - 120 dm3,
    -kolor - żółty, zielony,
    -grubość - co najmniej 70 mikronów,
    -wytrzymałość - co najmniej 30 kg,
    -dopuszczalny nadruk - jednostronny
    treść nadruku
    -worki żółte
    -pierwsza linia - GMINA WILKÓW
    -druga linia - Frakcja sucha
    -worki zielone
    -pierwsza linia- GMINA WILKÓW
    -druga linia - SZKŁO
    Pojemniki do zbiorki frakcji mokrej
    -materiał - plastik,
    -pojemność - 120 L , 1 100L.
    Tabelaryczne zestawienie nieruchomości - zał. nr 10 do SIWZ.
    Wybrany do realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bez dodatkowej opłaty właścicielom nieruchomości pojemników i worków do gromadzenia odpadów przed dniem 01 marca 2016r, oraz harmonogramu odbierania odpadów na cały okres obowiązywania umowy.
    Imienny wykaz nieruchomości do których należy dostarczyć pojemniki i worki zamawiający przekaże wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy na wykonanie usługi.
    ZBIORCZE ZESTAWIENIE POJEMNIKÓW ORAZ WORKÓW DO PIERWSZEGO WYDANIA
    - pojemniki 120L - 1 346 szt
    - pojemniki 1 100L - 16 szt
    - worki żółte do pierwszego wydania - 1 347 szt
    - worki zielone do pierwszego wydania - 1 329szt
    - pojemniki o pojemności minimum 1100L do selektywnej zbiórki odpadów
    - opisane - frakcja sucha 11 szt
    - opisane - szkło 10 szt
    Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bezpłatnie dodatkowych pojemników na odpady komunalne na wniosek właściciela nieruchomości, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie indywidualnego zgłoszenia właściciela nieruchomości lub dzierżawcy.
    Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia przybędą dodatkowe punkty odbioru odpadów / powstanie nowe gospodarstwo domowe lub nowy podmiot działalności gospodarczej / wykonawca na pisemny wniosek zamawiającego dostarczy nieodpłatnie do tego punktu odpowiedni pojemnik i worki, oraz harmonogram odbioru odpadów.
    Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i częściowo zamieszkałych położonych na terenie gminy Wilków. Usługa zobowiązuje Wykonawcę do dojazdu do punków trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu ) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionym dojeździe.
    Zobowiązuje się Wykonawcę do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego.
    Zobowiązuje się Wykonawcę do przekazywania danych do sprawozdań które powinien złożyć zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    W celu weryfikacji danych Wójt Gminy może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów
    Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do instalacja RIPOK w Puławach.
    Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122).
    Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności:
    -ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (T. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi,
    -ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) wraz z przepisami wykonawczymi,
    -ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (T. jedn. Dz. U. z 2013r poz. 1232 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi,
    -Plan gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 (uchwała Nr (XXIV/396/12 z dnia 30 lipca 2012 r.),
    -uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wilków (Uchwała Nr XXXVI/112/2012 Rady Gminy Wilków z dnia 28 grudnia 2012 r. - Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2013 r., poz. 1201 z późn.zm.)
    -oraz innych obowiązujących w tym zakresie przepisów.
  4. Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Chodel oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK
    Zamawiający: Gmina Chodel, Chodel
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chodel od stycznia 2016r do grudnia 2017 roku włącznie.
    2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
    1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 800 Mg czyli ok. 33 Mg/miesiąc).
    2) Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość - 144 Mg czyli ok. 6 Mg/miesiąc) zbierane w 3 workach na poszczególne frakcje w następujących kolorach:
    a) NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę;
    b) ŻÓŁTY z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe;
    c) ZIELONY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane;
    3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, dostosowanymi również do dróg o szerokości 3 m i węższych w tym gruntowych.
    4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Chodel. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych(szczególnie zimą i w okresie wzmożonych odpadów deszczu i śniegu)poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych.
    5. Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Chodel ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją -z tych miejsc Wykonawca odbierze odpady.
    6. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chodel. Szacunkowa liczba mieszkańców, od których będą odbierane odpady komunalne wynosi 6794.
    7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane)z następującymi częstotliwościami:
    a) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w miejscowości Chodel - jeden raz w miesiącu w roku 2016 - 12 razy, w roku 2017 -12 razy)Łącznie 24 razy w okresie 2016/2017.
    b) w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej w pozostałych miejscowościach zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez zamawiającego;(w roku 2016 - 8 razy, w roku 2017 - 8 razy) Łącznie 16 razy, w roku 2016/2017.
    8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00,
    9. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać harmonogram przedłożony przez zamawiającego. Dwukrotna zbiórka odpadów w terminach innych niż w harmonogramie ,a nie uzgodniona z zamawiającym upoważnia zamawiającego do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
    10. Każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody zamawiającego.
    11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l lub 140 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 60 l, 80 l, 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, posiadających logo gminy Chodel, oraz innych workach umożliwiających identyfikację zawartości (odpadów).
    12. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny przeźroczyste (niebieskie, żółte, zielone) worki 60 l, 80 l, 120 l z folii LDPE posiadające logo Gminy Chodel w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość po 3 worki każdego koloru.
    13. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w każdym roku trwania umowy objazdową zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zbiórkę mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Chodel. Terminy zbiórek zostaną ustalone w umowie.
    14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. Przekazywanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu przekazania odpadów.
    15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera:
    1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych,
    2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
    a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
    b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
    3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
    4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Chodel. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.
    16. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, Wójt Gminy Chodel może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów;
    17. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów instalacja RIPOK w Bełżyce, W razie awarii lub braku mocy przerobowych RIPOK-u odpady kierowane będą do instalacji zastępczej wskazanej przez Zamawiającego określonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego.
    18. Zamawiający posiada umowę z wskazaną w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego regionalną instalacją przetwarzania odpadów komunalnych.
    19. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych podlegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie ze wskazanymi przepisami.
    20. W przypadku nieosiągnięcia wyznaczonego poziomu (2016 i 2017 rok) i nałożenia na gminę kary wykonawca zamówienia zobowiązuje się do jej pokrycia.
    21. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości permanentnie nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca zawiadamia zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie Roz.3 SIWZ wyszczególniając nieruchomość.
    22. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego(nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia)powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia, który powinien zawierać: adres nieruchomości na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny; dzień, w którym doszło do ustalenia; krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości; dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół oraz zdjęcie w postaci cyfrowej dotyczące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Zdjęcia muszą być wykonane w taki sposób aby nie budziło wątpliwości przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości;
    23. Rozliczenie usługi następować będzie w formie ryczałtu. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie zadania w okresie od 15 stycznia 2016 roku do 31.12.2017 r
    24. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ,który mieścić się będzie na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chodlu ul. Piłsudskiego 13,24-350 Chodel następujących rodzajów odpadów: odpady komunalne ulegające biodegradacji -20 Mg, Odpady zielone -20 Mg, Przeterminowane leki -1,5Mg,Chemikalia- 2,0 Mg, Zużyte baterie i akumulatory -1,5 Mg, Meble i inne wielkogabarytowe -4 Mg, Odpady budowlane i rozbiórkowe -20 Mg, Zużyte opony -15 Mg, Popiół -20 Mg oraz dostarczenia w/w odpadów do RIPOK. Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji którą wykonawca odbierze z PSZOK-u i dostarczy do RIPOK. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównywania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystywania ilości wskazanych w zestawieniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.
    25. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u będzie uzależniona od napełnienia pojemników/kontenerów .Zamawiający poinformuje telefonicznie o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas realizacji Wykonawcy na dokonanie odbioru wynosi max.7 dni robocze od zgłoszenia.
    26. Wynagrodzenie dotyczące odpadów z PSZOK -u stanowić będzie iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym.
    27. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK: ilość odpadów ulegających biodegradacji-[Mg]ilości odebranych odpadów zielonych- [Mg],ilości odebranych przeterminowanych leków[ Mg],ilości odebranych chemikaliów[ mg],ilości odebranych zużytych baterii i akumulatorów-[Mg],ilości odebranych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych-[Mg],ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych-[Mg],ilości odebranych zużytych opon-[Mg],ilości odebranego popiołu-[Mg]oraz sposób zagospodarowania w/w odpadów. Oświadczenia o których mowa wraz z kartami przekazania odpadów(jeżeli dotyczą)muszą być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej lub elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym i podpisane przez Wykonawcę. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  5. Dostawa energii elektrycznej dla PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Poniatowej
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Poniatowa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 2977,128 MWh dla zamówienia podstawowego, a z uwzględnieniem prawa opcji w ilości 3274,841 MWh dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Poniatowej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie www.pgk.poniatowa.pl 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 5.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 5.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 5.3. złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych. 6. Zamawiający złoży/ł wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w załączniku nr 2 do SIWZ kolumna Okres dostaw-od). 7. W Załączniku nr 2 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w pkt. 1 niniejszego rozdziału. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego (zakupu większej ilości energii elektrycznej) spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, określonych w załączniku numer 2 do SIWZ lub zwiększeniem liczby punktów poboru, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp w wysokości do 10% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie
  6. 4/O/2015
    Zamawiający: Zakład Karny w Opolu Lubelskim, Opole Lubelskie
    1 Wywóz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie w pojemnikach 1100l
    -frakcja sucha szt. 180
    2 Wywóz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie w pojemnikach 1100l
    -frakcja biodegradowalna szt. 120
    3 Wywóz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie w pojemnikach 1100l
    -frakcja zmieszana (nie obejmująca frakcji suchej i frakcji biodegradowalnej) szt. 170
    4 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów budowlanych i poremontowych szt. 10
  7. Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chodel oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z Gminnego Punktu Selektywnehj Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK
    Zamawiający: Gmina Chodel, Chodel
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chodel od lipca 2014r włącznie i 2015 roku.
    2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
    1)Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 600 Mg czyli ok. 33 Mg/miesiąc).
    2)Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość - 100 Mg czyli ok. 6 Mg/miesiąc) zbierane w 3 workach na poszczególne frakcje w następujących kolorach:
    a)NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę;
    b)ŻÓŁTY z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe;
    c)ZIELONY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane;
    3.Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, dostosowanymi również do dróg o szerokości 3 m i węższych w tym gruntowych.
    4.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Chodel. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych(szczególnie zimą i w okresie wzmożonych odpadów deszczu i śniegu)poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych.
    5.Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Chodel ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z tych miejsc Wykonawca odbierze odpady.
    6.W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chodel. Szacunkowa liczba mieszkańców, od których będą odbierane odpady komunalne wynosi 6836.
    7.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane)z następującymi częstotliwościami:
    a)w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej w miejscowości Chodel - jeden raz w miesiącu w roku 2014 - 6 razy, w roku 2015 -12 razy)Łącznie 18 razy w okresie 2014/2015.
    b)w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej w pozostałych miejscowościach zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji;(w roku 2014 - 4 razy, w roku 2015 - 8 razy) Łącznie 12 razy, w roku 2014/2015.
    8.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00,
    9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać harmonogram przedłożony przez zamawiającego. Dwukrotna zbiórka odpadów w terminach innych niż w harmonogramie ,a nie uzgodniona z zamawiającym upoważnia zamawiającego do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
    10.Każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody zamawiającego.
    11.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l lub 140 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 60 l, 80 l, 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, posiadających logo gminy Chodel, oraz innych workach umożliwiających identyfikację zawartości (odpadów).
    12.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny przeźroczyste (niebieskie, żółte, zielone) worki 60 l, 80 l, 120 l z folii LDPE posiadające logo Gminy Chodel w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość po 3 worki każdego koloru.
    13.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w każdym roku trwania umowy objazdową zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zbiórkę mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Chodel. Terminy zbiórek zostaną ustalone w umowie.
    14.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. Przekazywanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu przekazania odpadów.
    15.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera:
    1)informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych,
    2)informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
    a)przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
    b)nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
    3)liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
    4)wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Chodel. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.
    16.W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, Wójt Gminy Chodel może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów;
    17.Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów instalacja RIPOK w Bełżyce, W razie awarii lub braku mocy przerobowych RIPOK-u odpady kierowane będą do instalacji zastępczej wskazanej przez Zamawiającego określone w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego.
    18.Zamawiający posiada umowę z wskazaną w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego regionalną instalacją przetwarzania odpadów komunalnych.
    19.Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych podlegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie ze wskazanymi przepisami.
    20.W przypadku nieosiągnięcia wyznaczonego poziomu (za rok 2014 II półrocze)(2015 cały rok) i nałożenia na gminę kary wykonawca zamówienia zobowiązuje się do jej pokrycia.
    21.W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości permanentnie nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika (worku) znacznik informujący właściciela nieruchomości o obciążeniu opłatą za odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie Roz.3 SIWZ wyszczególniając nieruchomość.
    22.Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego(nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia)powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia, który powinien zawierać: adres nieruchomości na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny; dzień, w którym doszło do ustalenia; krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości; dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół oraz zdjęcie w postaci cyfrowej dotyczące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Zdjęcia muszą być wykonane w taki sposób aby nie budziło wątpliwości przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości;
    23.Rozliczenie usługi następować będzie w formie ryczałtu. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie zadania w okresie od 15 lipca 2014 roku do 31.12.2015 r
    24.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ,który mieścić się będzie na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chodlu ul. Piłsudskiego 13,24-350 Chodel następujących rodzajów odpadów: odpady komunalne ulegające biodegradacji -15 Mg, Odpady zielone -15 Mg, Przeterminowane leki -1Mg,Chemikalia- 1,5 Mg, Zużyte baterie i akumulatory -1 Mg, Meble i inne wielkogabarytowe -3 Mg, Odpady budowlane i rozbiórkowe -15 Mg, Zużyte opony -9 Mg, Popiół -15 Mg oraz dostarczenia w/w odpadów do RIPOK. Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji którą wykonawca odbierze z PSZOK-u i dostarczy do RIPOK. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównywania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystywania ilości wskazanych w zestawieniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.
    25.Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u będzie uzależniona od napełnienia pojemników/kontenerów .Zamawiający poinformuje telefonicznie o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas realizacji Wykonawcy na dokonanie odbioru wynosi max.7 dni robocze od zgłoszenia.
  8. Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Poniatowa
    Zamawiający: Gmina Poniatowa, Poniatowa
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Poniatowa w terminie 01.07.2014 do 31.12.2015 roku od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
    2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
    1) Zmieszane odpady komunalne .
    2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.), metale, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, biodegradowalne oraz przeterminowane leki.
    3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne.
    4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami:
    1) Zmieszane odpady komunalne:
    a) w zabudowie zagrodowej - jeden raz w miesiącu;
    b) w zabudowie jednorodzinnej - dwa razy w miesiącu;
    c) w zabudowie wielorodzinnej - nie mniej niż dwa razy w tygodniu;
    2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.), metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła:
    a) w zabudowie zagrodowej - jeden raz w miesiącu;
    b) w zabudowie jednorodzinnej - dwa razy w miesiącu;
    c) w zabudowie wielorodzinnej - jeden raz w tygodniu;
    3) Przeterminowane leki - jeden raz w miesiącu
    5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 20.00,
    6. Wykonawca zobowiązany jest przygotować, nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem usługi, harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu.
    7. Na terenie gminy Poniatowa zamieszkuje 14 783 mieszkańców w tym 7 307 osoby w zabudowie wielorodzinnej.
    8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości, w tym odpadów biodegradowalnych, w pojemnikach o pojemności 110/120 l,
    1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz w przeźroczystych workach 120 l z folii LDPE lub pojemnikach 1100 l i 7000 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny.
    9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w przeźroczyste worki 120 l z folii LDPE, z napisem GMINA PONIATOWA w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu.
    10. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania i odbioru pojemników stanowiących własność Gminy Poniatowa do gospodarstw w miarę potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców.
    11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania przeterminowanych leków z pojemników ustawionych co najmniej w trzech punktach. Odbiór min. jeden raz w miesiącu.
    12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować trzykrotnie (w 2014 roku - raz, w 2015 roku - dwa razy) w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Poniatowa. Terminy zbiórek zostaną ustalone przed podpisaniem umowy.
    13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego.
    14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera:
    1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych,
    2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
    a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
    b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
    3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
    4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Poniatowa. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.
    15. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 12 Burmistrz Poniatowej może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów
    16. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Bełżycach.
    17. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676).
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  9. Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Chodel oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK
    Zamawiający: Gmina Chodel, Chodel
    Przedmiotem zamówienia jest:
    Zadanie nr 1:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Chodel w 2013 i 2014 roku.
    2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
    1)Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 440 Mg czyli ok. 36,66 Mg/miesiąc).
    2)Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość - 36 Mg czyli ok. 3 (Mg/miesiąc) zbierane w 3 workach na poszczególne frakcje w następujących kolorach:
    a)NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę;
    b)ŻÓŁTY z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe;
    c)ZIELONY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane;
    d)Dopuszcza się odbiór odpadów w workach innego koloru pozwalające na identyfikację rodzaju odpadów oraz miejsca zebrania;
    3.Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, dostosowanymi również do dróg o szerokości 3 m i węższych w tym gruntowych.
    4.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Chodel . Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych.
    5.Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Chodel ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z tych miejsc Wykonawca odbierze odpady.
    6.W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Szacunkową liczbę mieszkańców ,od których będą odbierane odpady komunalne zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
    7.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane) z następującymi częstotliwościami:
    a)w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej w miejscowości Chodel - jeden raz w miesiącu;
    b)w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej w pozostałych miejscowościach raz na kwartał;
    8.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00,
    9.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać harmonogramu przedłożonego przez zamawiającego. Dwukrotna zbiórka odpadów w terminach innych niż w harmonogramie, a nie uzgodniona z zamawiającym upoważnia zamawiającego do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
    10.Każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody zamawiającego.

    11.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l lub 140 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 60 l,80 l,120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, posiadających logo Gminy Chodel;
    12.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny przeźroczyste (niebieskie, żółte, zielone) worki 60 l,80 l,120 l z folii LDPE posiadające logo Gminy Chodel w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 3 worki każdego koloru.
    Zadanie nr 2:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu gminy Chodel w 2013 i 2014 roku.
    2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
    1)Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 85 Mg czyli ok. 7 Mg/miesiąc).
    2)Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość - 15 Mg czyli ok. 1,25 Mg/miesiąc) zbierane w 3 workach na poszczególne frakcje w następujących kolorach:
    a.NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę;
    b.ŻÓŁTY z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe;
    c.ZIELONY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane;
    d.Dopuszcza się odbiór odpadów w workach innego koloru pozwalające na identyfikację rodzaju odpadów oraz miejsca zebrania;

    3.Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, dostosowanymi również do dróg o szerokości 3 m i węższych w tym gruntowych.
    4.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i częściowo zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Chodel .Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych.
    5.Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Chodel ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z tych miejsc Wykonawca odbierze odpady.
    6.W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy Chodel, jeden raz w miesiącu. Liczbę mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ.
    7.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00,
    8.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać harmonogramu przedłożonego przez zamawiającego. Dwukrotna zbiórka odpadów w terminach innych niż w harmonogramie, a nie uzgodniona z zamawiającym upoważnia zamawiającego do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
    9.Każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
    10.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l lub 140 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 60 l,80 l,120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywnych, posiadających logo Gminy Chodel;
    11.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości niezamieszkałych od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny przeźroczyste (niebieskie, żółte, zielone) worki 60 l,80 l,120 l z folii LDPE posiadające logo Gminy Chodel w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 3 worki każdego koloru.

    Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.

    Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w trakcie trwania umowy jedną zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Chodel w terminie uzgodnionym z zamawiającym.

    Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. Przekazanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu przekazania odpadów.
    Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.
    Sprawozdanie zawiera:
    a.informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych,
    b.informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
    i.przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
    ii.nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
    c.liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
    d.wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Chodel. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.
    W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 3 Wójt Gminy Chodel może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów.

    Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów(jeżeli w czasie obowiązywania umowy zostanie uruchomiona instalacja RIPOK w Bełżycach, Zamawiający może zmienić miejsce dostarczania odpadów do instalacji w Bełżycach, co nie będzie stanowić zmiany umowy z Wykonawcą).W razie awarii lub braku mocy przerobowych RIPOK-u w Kraśniku odpady kierowane będą do instalacji zastępczej wskazanej przez Zamawiającego.

    Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U z 2012r.,poz.391),Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r.,poz.645),oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r.w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów(Dz. U z 2012r.poz.676).

    W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych regularnie (permanentnie)nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik informujący właściciela nieruchomości o obciążeniu opłatą za odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie ust.14 SIWZ wyszczególniając nieruchomość.

    Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia),powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza protokół z zaistnienia zdarzenia, który powinien zawierać:

    a.adres nieruchomości na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny
    b.dzień, w którym doszło do ustalenia;
    c.krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości;
    d.dane pracownika Wykonawcy sporządzającego protokół oraz
    zdjęcie w postaci cyfrowej dotyczące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Zdjęcia muszą być wykonane w taki sposób aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości.

    Rozliczenie usługi z zadania 1 i 2 następować będzie w formie ryczałtu. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie zadania nr 1 - odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w okresie od dnia 01.07.2013r do 30.062014r. oraz cenę ryczałtową za wykonanie zadania nr 2 odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w okresie od dnia 01.07.2013r do 30.062014r.


    Zadanie nr 3:
    1)W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który mieścić się będzie na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chodlu ul. Piłsudskiego 13, 24-350 Chodel następujących rodzajów odpadów:
    a) Odpady komunalne ulegające biodegradacji - 10 Mg
    b) Odpady zielone - 10 Mg
    c) Przeterminowane leki -0,5 Mg
    d) Chemikalia- 1 Mg
    e) Zużyte baterie i akumulatory- 1Mg
    f) Meble i inne odpady wielkogabarytowe -2 Mg
    g) Odpady budowlane i rozbiórkowe- 10 Mg
    h) Zużyte opony- 6 Mg
    i) Popiół - 10 Mg
    oraz dostarczenia w/w odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku. W nawiasach zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji którą Wykonawca odbierze z PSZOK-u i dostarczy do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku w czasie trwania umowy.
    2)Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.
    3)Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Zamawiający poinformuje telefonicznie o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas reakcji Wykonawcy na dokonanie odbioru wynosi max. 3 dni robocze od zgłoszenia.
    4)Wynagrodzenie za zadanie nr 3 stanowić będzie iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym.
    5)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK:
    1. ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji - [Mg]
    2. ilości odebranych odpadów zielonych [Mg]
    3. ilości odebranych przeterminowanych leków- [Mg]
    4. ilości odebranych chemikaliów- [Mg]
    5. ilości odebranych zużytych baterii i akumulatorów- [Mg]
    6. ilości odebranych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych- [Mg]
    7. ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych- [Mg]
    8. ilości odebranych zużytych opon- [Mg]
    9. ilości odebranego popiołu- [Mg]
    oraz sposób zagospodarowania w/w odpadów.

    6)Oświadczenia ,o których mowa wraz z kartami przekazania odpadów (jeżeli dotyczą)muszą być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej oraz elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym i podpisane przez Wykonawcę.
    7)Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
    8)Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  10. Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Poniatowa
    Zamawiający: Gmina Poniatowa, Poniatowa
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Poniatowa w terminie 01.07.2013 do 30.06.2014 roku od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
    2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
    1) Zmieszane odpady komunalne .
    2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.), metale, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe .
    3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne.
    4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami:
    1) Zmieszane odpady komunalne:
    a) w zabudowie zagrodowej - jeden raz w miesiącu;
    b) w zabudowie jednorodzinnej - dwa razy w miesiącu;
    c) w zabudowie wielorodzinnej - nie mniej niż dwa razy w tygodniu;
    2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.), metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła:
    a) w zabudowie zagrodowej - jeden raz w miesiącu;
    b) w zabudowie jednorodzinnej - dwa razy w miesiącu;
    c) w zabudowie wielorodzinnej - jeden raz w tygodniu;
    5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 20.00,
    6. Wykonawca zobowiązany jest przygotować, nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem usługi, harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu.
    7. Na terenie gminy Poniatowa zamieszkuje 15 171 mieszkańców w tym 7 307 osoby w zabudowie wielorodzinnej.
    8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 110/120 l,
    1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz w przeźroczystych workach 120 l z folii LDPE lub pojemnikach 1100 l i 7000 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny.
    9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w przeźroczyste worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 2 worki.
    10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwukrotnie (w 2013 roku - raz, w 2014 roku - raz) w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Poniatowa. Terminy zbiórek zostaną ustalone przed podpisaniem umowy.
    11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego.
    12. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera:
    1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych,
    2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
    a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
    b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
    3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
    4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Poniatowa. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.
    13. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 12 Burmistrz Poniatowej może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów
    14. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku (jeżeli w czasie obowiązywania umowy zostanie uruchomiona instalacja RIPOK w Bełżycach, dopuszcza się możliwość skierowania odpadów do instalacji w Bełżycach).
    15. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676).
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  11. Usługi transportu odpadów
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Opole Lubelskie
    Usługi transportu odpadów
    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1.Wywóz odpadów komunalnych (jeden raz w tygodniu) własnym transportem na wysypisko miejskie ze Szpitala Powiatowego w Opolu Lubelskim ul. Szpitalna 9 oraz Administracji i Poradni Specjalistycznych w Opolu Lub. ul. Przemysłowa 4a, gromadzonych w miejscu składowania w pojemnikach i kontenerach będących własnością Wykonawcy oraz sporadyczne luzem - w ilości około 56m3 miesięcznie (rocznie 672m3)
    2.Wywóz odpadów komunalnych (dwa razy w tygodniu) własnym transportem na wysypisko miejskie ze Szpitala Powiatowego w Poniatowej ul. Fabryczna 18 oraz Przychodni Specjalistycznej ul. 11 Listopada - w ilości około 40m3 miesięcznie (480m3)
  12. Transport odpadów komunalnych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim, Opole Lubelskie
    Usługi Transportu odpadów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim