Kogo reprezentuje osoba

Hanczarek Tomasz Wojciech

w KRS

Tomasz Wojciech Hanczarek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tomasz
Drugie imię:Wojciech
Nazwisko:Hanczarek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1969 r., wiek 51 lat
Miejscowości:Częstochowa (Śląskie), Katowice (Śląskie), Kraków (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:15 w aktualnych firmach, 7 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Apiecionek Robert, Augustyniak Roman, Bujak Tomasz, Christodoulou Paul Andrew, Christodoulou Paul Andrew, Dymitruk Jarosław, Gajek Piotr Maciej, Grzybowski Wojciech, Hadjiev Rossen Borissov, Ignasiak Arkadiusz, Jacaszek Andrzej, Janeczek Aleksander, Kaczmarczyk Krzysztof Robert, Kamin Everett, Kamiński Piotr Maciej, Knights Robert, Knights Robert Francis, Kościołek Paweł, Kowalczewski Michał, Krutin Mirosław Zygmunt, Kukowski Piotr Aleksander, Leone John, Mellinger Pierre Francois, Misiak Krystyna, Misiak Tomasz Wojciech, Moroz Tomasz, Nowak Tomasz, Pawlak Konrad, Pawłowicz Adam Maciej, Rewers Krzysztof, Rochman Dariusz Jerzy, Rozpędek Hubert Andrzej, Ruka Paweł Henryk, Schmidt Przemysław, Skrobowski Wiesław Jerzy, Ślęzak Tomasz, Sofianos Panagiotis, Sofianos Paul, Szephalmi Geza, Szmitkowska Iwona Anna, Szpikowski Feliks, Szpikowski Tomasz Piotr, Walendowski Dawid Melchior, Witucki Maciej Krzysztof, Wojtaszek Tomasz Jakub, Żabski Piotr Krzysztof, Żarna Błażej, Żegleń Piotr, Żelazny Anna Katarzyna, Ługowski Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Witkowski Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert Piotr, Matkowski Paweł, Matuszczak Tomasz, Nowak Tomasz, Szewczyk Paweł
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Misiak Ewa Maria, Misiak Tomasz Wojciech, Rozpędek Hubert Andrzej, Ślęzak Tomasz, Szmitkowska Iwona Anna, Witucki Maciej Krzysztof
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert Piotr, Hanczarek Cezary, Kędzierska Agnieszka Kornelia
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kędzierska Agnieszka Kornelia
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balsewicz Maciej Henryk, Brzoska Rafał, Dziubiński Marek Jacek, Hadjiev Rossen Borissov, Maj Paweł, Misiak Tomasz, Orłowski Leszek, Owerko Marian
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Balicki Jacek Jerzy, Brzoska Rafał Piotr, Hadjiev Rossen Borissov, Misiak Tomasz Wojciech, Nowak Robert Tomasz, Owerko Marian Bogdan
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Inglot Krzysztof Zenon, Krucan Michał Jerzy

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert, Mirek Piotr, Nowak Tomasz, Starybrat Michał, Żołądź Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarnota Dariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bukina Krystian, Czarkowski Andrzej Wiktor, Dul Jerzy Zygmunt, Dynak Zbigniew, Fita Krzysztof Stanisław, Galar Roman, Gubalski Zbigniew, Hajłasz Zbigniew, Janowska Biernat Justyna, Jawor Małgorzata, Kawicki Edward Marian, Kotarba Wiesław Jan, Kozubek Zbigniew, Krzykała Marcin, Lorenc Sebastian Łukasz, Mularczyk Maria Roma, Nieć Krzysztof Stanisław, Podyma Dariusz Adam, Ruciński Adam Robert, Sebastian Zbigniew Mieczysław, Skorupa Zbigniew, Sroka Kazimierz Marian, Szulc Tadeusz, Tomkowiak Joanna, Wierzęć Krzysztof Waldemar, Zaleski Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdrojewska Ewa
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert, Augustyniak Roman, Jankiewicz Leszek, Misiak Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozak Waldemar Piotr
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert, Janeczek Aleksander, Misiak Tomasz Wojciech, Nowak Tomasz, Szpikowski Tomasz Piotr, Żelazny Anna Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kawecki Arkadiusz Paweł
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Apiecionek Robert, Augustyniak Roman, Bujak Tomasz, Christodoulou Paul Andrew, Christodoulou Paul Andrew, Dymitruk Jarosław, Gajek Piotr Maciej, Grzybowski Wojciech, Hadjiev Rossen Borissov, Ignasiak Arkadiusz, Jacaszek Andrzej, Janeczek Aleksander, Kaczmarczyk Krzysztof Robert, Kamin Everett, Kamiński Piotr Maciej, Knights Robert, Knights Robert Francis, Kościołek Paweł, Kowalczewski Michał, Krutin Mirosław Zygmunt, Kukowski Piotr Aleksander, Leone John, Mellinger Pierre Francois, Misiak Krystyna, Misiak Tomasz Wojciech, Moroz Tomasz, Nowak Tomasz, Pawlak Konrad, Pawłowicz Adam Maciej, Rewers Krzysztof, Rochman Dariusz Jerzy, Rozpędek Hubert Andrzej, Ruka Paweł Henryk, Schmidt Przemysław, Skrobowski Wiesław Jerzy, Ślęzak Tomasz, Sofianos Panagiotis, Sofianos Paul, Szephalmi Geza, Szmitkowska Iwona Anna, Szpikowski Feliks, Szpikowski Tomasz Piotr, Walendowski Dawid Melchior, Witucki Maciej Krzysztof, Wojtaszek Tomasz Jakub, Żabski Piotr Krzysztof, Żarna Błażej, Żegleń Piotr, Żelazny Anna Katarzyna, Ługowski Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Witkowski Andrzej
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Chajderowski Piotr Adam, Gajek Piotr Maciej, Malinowski Andrzej, Misiak Tomasz Wojciech, Nowak Tomasz, Rewers Krzysztof, Rochman Dariusz Jerzy, Rozpędek Hubert Andrzej, Ślęzak Tomasz, Szmitkowska Iwona Anna, Szpikowski Feliks, Tokarski Ziemowit Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Radwan Adam Grzegorz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Apiecionek Robert, Dymitruk Jarosław, Rochman Dariusz Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żmijewski Nikodem
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Dymitruk Jarosław, Kaczmarczyk Karina, Misiak Ewa Maria, Misiak Tomasz Wojciech, Rochman Dariusz Jerzy, Szpikowski Feliks, Szpikowski Tomasz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skiba Artur Piotr
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Apiecionek Robert Piotr, Dymitruk Jarosław, Garczarek Krzysztof, Kleszczewski Andrzej, Rochman Dariusz Jerzy, Rozpędek Hubert Andrzej, Ryński Jacek Przemysław, Szpikowski Tomasz Piotr, Włudyka Tomasz Sebastian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabłocka Ryba Grażyna Danuta
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabowski Ryszard Piotr, Heinke Marek Jerzy, Męczkowski Marcin Cezary, Szpikowski Tomasz Piotr, Wołodźko Tomasz Jarosław, Zduńczyk Antoni, Zduńczyk Daniel, Zduńczyk Justyna Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sankowska Katarzyna
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert Piotr, Szpikowski Tomasz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Misiak Elżbieta Joanna
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr Robert, Ambrozowicz Piotr Wojciech, Dymitruk Jarosław, Inglot Krzysztof, Rochman Dariusz Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pertek Maria Magdalena
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Bogacz Adam, Dymitruk Jarosław, Gos Paweł Aleksander, Kochański Jarosław Grzegorz, Krysiak Marcin, Misiak Tomasz Wojciech, Opala Jacek Piotr, Pawlak Konrad, Szpikowski Tomasz Piotr, Walaszczyk Lesław, Wawrzynowicz Piotr Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dłubała Urszula Agnieszka
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cygan Piotr, Dymitruk Jarosław, Misiak Tomasz Wojciech, Szpikowski Tomasz Piotr
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Bernecki Tomasz Tadeusz, Christodoulou Paul, Cieślik Smela Joanna, Kowalczykiewicz Leszek Krzysztof, Misiak Tomasz, Pyrak Tomasz Julian, Rochman Dariusz Jerzy, Rykaczewski Piotr, Smela Marceli Paweł, Sofianos Panagiotis, Tomana Ewa Maria, Łyskawa Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szymański Mateusz Grzegorz
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert, Hanczarek Cezary, Misiak Ewa, Misiak Krystyna, Misiak Tomasz Wojciech, Szmitkowski Ryszard Dariusz, Szpikowski Tomasz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczypiński Zbigniew
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Broncher Piotr, Habaj Łukasz Tadeusz, Koziołek Grzegorz Michał, Kozłowski Andrzej Zbigniew, Kręski Łukasz Marcin, Rewers Krzysztof, Rochman Dariusz Jerzy, Ślęzak Tomasz, Soja Michał, Szmitkowska Iwona Anna, Tokarska Karina, Truskolaski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Schab Maciej
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Misiak Tomasz Wojciech, Szpikowski Tomasz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kempa Szpikowska Joanna
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balsewicz Maciej, Chajderowski Piotr Adam, Christodoulou Paul Andrew, Dymitruk Jarosław, Kaczmarczyk Karina, Kasprzak Mirosław, Kolman Jenkins Adam Piotr, Misiak Ewa Maria, Pawlak Konrad Marcin, Pawłowicz Adam Maciej, Szpikowski Tomasz Piotr, Witucki Maciej Krzysztof, Żukowski Juliusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kociębażabski Paweł
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dubiel Jolanta, Giżewska Dorota, Graboń Bogusław Ireneusz, Grabowiecki Adam Antoni, Idczak Witold Lech, Janik Magdalena, Jawor Małgorzata, Rybak Leszek Krzysztof, Sadowski Krzysztof, Więckowski Tadeusz Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Urbaniak Piotr Jan
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Dymitruk Jarosław, Mandzios Pawlos Theodoros, Misiak Ewa Maria, Nowak Agnieszka Beata, Podkański Marcin, Rewers Krzysztof, Rochman Dariusz Jerzy, Skrobowski Wiesław Jerzy, Szmitkowska Iwona Anna, Tokarski Grzegorz Marcin
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drożdż Witold Ryszard, Fogelman Lejb, Frydman Roman, Kielmans Dariusz, Kobosko Michał Andrzej, Mierzejewski Michał, Misiak Tomasz Wojciech, Niewierko Wojciech, Piecuch Ireneusz Maciej, Pinchinat Miernik Piotr Antonio, Różycki Radosław Cezary, Schmidt Przemysław Aleksander, Sroka Jarosław, Wewiór Maciej
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apiecionek Robert Piotr, Hanczarek Cezary, Kędzierska Agnieszka Kornelia
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr, Christodoulou Paul Andrew, Gajek Piotr Maciej, Rochman Dariusz, Rozpędek Hubert Andrzej, Szmitkowska Iwona Anna, Witucki Maciej Krzysztof
  25. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogacz Adam, Dengusiak Dariusz, Gos Paweł Aleksander, Kochański Jarosław Grzegorz, Kwaśny Wioletta Jolanta, Malinowski Andrzej, Misiak Tomasz Wojciech, Opala Jacek, Walaszczyk Lesław, Waluga Michał, Wawrzynowicz Piotr Jacek, Wieczorek Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strąk Wiesław Piotr
  26. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duś Zbigniew, Kamin Everett, Leone John, Mellinger Pierre, Misiak Tomasz, Ślęzak Tomasz, Sofianos Panagiotis

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 X 3 S.A., Krzęcin − KRS 0000314345
  2. 4pv Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000456475
  3. Action S.A. W Restrukturyzacji, Zamienie − KRS 0000214038
  4. Advanced Innovation Technologies Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000688401
  5. Agencja Rozwoju Doliny Bobru Sp. Z O.O., Wleń − KRS 0000771510
  6. Agro - Pack Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000169121
  7. Akademicki Dom Europejski Pałacyk, Wrocław − KRS 0000106981
  8. Alchemia Adventure Sp. Z O.O., Olszyna − KRS 0000433112
  9. Allsberg Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000645231
  10. Alta S.A., Warszawa − KRS 0000149976
  11. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  12. App Media Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000436190
  13. Aqua Łososiowice Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000657656
  14. Ar Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000563489
  15. Archicom S.A., Wrocław − KRS 0000555355
  16. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  17. Artmann Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000063679
  18. Asi Prime Fund Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000783766
  19. Asm Group S.A., Warszawa − KRS 0000363620
  20. Aspa Electro Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000268940
  21. Aspa S.A., Wrocław − KRS 0000056708
  22. Asseco South Eastern Europe S.A., Rzeszów − KRS 0000284571
  23. Automotive Assembly Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000255644
  24. Avanta Audit Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000332048
  25. Avanta Audit Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielany Wrocławskie − KRS 0000350760
  26. Awal Finanse Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000502448
  27. Axa Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000329866
  28. Axa Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000271543
  29. Axa Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000041216
  30. Bakalland Brands Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235712
  31. Bakalland S.A., Warszawa − KRS 0000253890
  32. Bank Spółdzielczy W Obornikach Śląskich, Oborniki Śląskie − KRS 0000124028
  33. Bcgl Balicki Czekański Gryglewski Lewczuk Sp. J., Warszawa − KRS 0000765971
  34. Benhauer Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000523346
  35. Bergman Engineering Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000394281
  36. Bezpieczny List Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000335669
  37. Biznespark Rokita Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000039889
  38. Bizzit S.A., Katowice − KRS 0000436334
  39. Black Pearls Vc S.A., Gdańsk − KRS 0000611378
  40. Bnb Poland Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000727418
  41. Bnesis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000681757
  42. Bp Vc Gp1 Sp. Z O.O. Vc Ii Spółka Komandytowa Asi, Gdańsk − KRS 0000791486
  43. Britannia Investments Amp; Properties Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000776429
  44. British Automotive Polska S.A., Warszawa − KRS 0000574729
  45. Bsc Drukarnia Opakowań S.A., Poznań − KRS 0000032771
  46. Bsc Firma Zarządzająca Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000050421
  47. Bumech S.A., Katowice − KRS 0000291379
  48. Bvalue Angels 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000642275
  49. Bvalue Bridge Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000610258
  50. Bvalue Bridge Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000616062

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1450 S.A. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000304919
  2. 1450 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000304540
  3. 2 B Estates Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000272940
  4. 3 Gon Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284282
  5. 3gon Europe Sp. Z O.O. Amp; Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000192975
  6. 3gon Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000126885
  7. 3media S.A., Wrocław − KRS 0000333458
  8. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  9. A-z Finanse S.A., Wrocław − KRS 0000290015
  10. Ab Inwestycje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000229484
  11. Ab S.A., Magnice − KRS 0000053834
  12. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  13. Adama Manufacturing Poland S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000011753
  14. Advanced Trade Management Fx Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347029
  15. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  16. Agat Consulting Management Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialn0ścią, Nowa Wieś Grodziska − KRS 0000214132
  17. Agencja Rozwoju Regionalnego Arleg S.A., Legnica − KRS 0000073983
  18. Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008283
  19. Agros Nova Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012443
  20. Agrovox Sp. Z O.O., Wołomin − KRS 0000227913
  21. Agueda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000528507
  22. Akomex Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Starogard Gdański − KRS 0000358550
  23. Alfa Security Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000238332
  24. Alpha Finanse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021916
  25. Alsen Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000218144
  26. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  27. Amarone Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000480280
  28. Ammono S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000388410
  29. Amrest Holdings Se, Wrocław − KRS 0000320252
  30. Amw Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003772
  31. Angitia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479230
  32. Antal International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117277
  33. Antal Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000105676
  34. Aplikacjeit Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000398918
  35. Apteka Orzechowa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000565960
  36. Apteki Polskie S.A., Kraków − KRS 0000015498
  37. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  38. Arkady Wrocławskie S.A., Wrocław − KRS 0000130042
  39. Artmannia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000131297
  40. Ascor Med Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374370
  41. Ascor S.A., Warszawa − KRS 0000053945
  42. Asi Gt Technologies Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielany Wrocławskie − KRS 0000729979
  43. Asseco Business Solutions S.A., Lublin − KRS 0000028257
  44. Asseco Systems S.A., Warszawa − KRS 0000288727
  45. Assets Management Black Lion Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-akcyjna Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000371563
  46. Atm Grupa S.A., Bielany Wrocławskie − KRS 0000157203
  47. Atm Inwestycje Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000298851
  48. Aton-ht S.A. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000240980
  49. Auto-gryf Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000067680
  50. Automatyka-miedź Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000019009

Powiązane przetargi (22 szt.):
  1. Prowadzeniu strefy płatnego parkowania w Raciborzu.
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu strefy płatnego parkowania na około 380 stanowisk postojowych w formie pobierania opłat przez parkingowych.
    Miejsca postojowe objęte strefą określa zał. nr 7 - Zestawienie parkingów w strefie płatnego parkowania.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4 do SIWZ.

    Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ.
  2. Przetarg nieograniczony na wynajem sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Legnicy w dniach od 28 do 30 listopada 2016r w związku z organizacją szkolenia pt.” Narzędzie do badania kompetencji”.
    Zamawiający: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Legnicy w dniach od 28 do 30 listopada 2016r w związku z organizacją szkolenia pt.
    ” Narzędzie do badania kompetencji”. Szkolenie będzie prowadzone przez dwóch trenerów pracowników Zamawiającego. Liczba uczestników szkolenia to 14 osób oraz 2 trenerów. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby osób uczestniczących w szkoleniu i korzystających z usług maksymalnie o 5 osób.Wykonawca zapewni przestronną salę szkoleniową, o powierzchni nie mniejszej niż 56 m2, zapewniającą miejsca do komfortowego siedzenia z 14 stanowiskami komputerowymi dla wszystkich uczestników szkolenia oraz jednym stanowiskiem komputerowym dla trenerów.
  3. Przetarg nieograniczony na wynajem sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi hotelarskiej i gastronomiczno-cateringowej w związku z organizacją przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy szkolenia na temat: Kwestionariusz Zainteresowań Zawodowych - narzędzie pracy doradcy zawodowego.
    Zamawiający: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi hotelarskiej i gastronomiczno-cateringowej w związku z organizacją szkolenia pt. Kwestionariusz Zainteresowań Zawodowych - narzędzie pracy doradcy zawodowego. Uczestnikami szkolenia będą doradcy zawodowi zatrudnieni w Powiatowych Urzędach Pracy województwa dolnośląskiego i w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy. Szkolenie będzie prowadzone przez dwóch trenerów przygotowanych przez MPiPS do prowadzenia szkoleń w tym zakresie. Szkolenie odbędzie się na terenie miasta Legnica, w dniach od 06.06 do 08.06.2016r. Liczba uczestników szkolenia to 17 osób.
  4. PROWADZENIE W 2016 ROKU STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA ULICACH PLAC WOJSKA POLSKIEGO, PLAC SIENKIEWICZA, KOLSKA, KALISKA, SZEROKA, BROWARNA W TURKU.
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Turku, Turek
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje następujący zakres rzeczowy do wykonania:
    1. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w pasie drogowym na terenie miasta Turku, w ciągu następujących ulic gminnych: Pl. Wojska Polskiego, Pl. Sienkiewicza, ul. Kolska, ul. Kaliska, ul. Szeroka, ul. Browarna. Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z uchwałą nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku, która reguluje sposób pobierania opłat parkingowych, prowadzenie parkingów, czas parkowania, wysokość stawek opłat parkingowych oraz uchwałami Rady Miejskiej Turku nr VI/52/07 z dnia 29 marca 2007 r., nr XIV/157/08 Rady Miejskiej Turku z dnia 21 lutego 2008 r., nr XXIII/194/12 z dnia 6 grudnia 2012 r. i nr XXXV/315/14 z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku. Dowody wniesienia opłaty za parkowanie pojazdu w strefie płatnego parkowania, w postaci abonamentów i biletów opłaty parkingowej, dostarczy zamawiający.
    2. Opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania pobierane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godz. od 10:00 do 14:00, w następujących wysokościach:
    1) za pierwsze pół godziny parkowania - 1,00 PLN
    2) do jednej godziny parkowania - 2,00 PLN
    3) za każdą następną rozpoczętą godzinę - 2,00 PLN
    3. Ponadto do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
    -dokonywanie wpłat pobranych codziennie należności z tytułu opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych najpóźniej w dniu następnym za dzień poprzedni bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Turku lub rachunek bankowy Zamawiającego;
    -rozliczanie się z pobranych druków opłat parkingowych i abonamentów miesięcznych oraz z wpłat dokonanych z tytułu nałożonych opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych przynajmniej raz w miesiącu, jednakże nie później niż do dnia 10-go każdego miesiąca za poprzedni miesiąc. Wzór rozliczenia stanowi załącznik do niniejszej umowy;
    -miesięczne rozliczanie się z dokonanych dziennych wpłat należności z tytułu pobranych opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych za poprzedni miesiąc, nie później niż do dnia 10-go każdego następnego miesiąca w kasie Urzędu Miejskiego w Turku;
    -w przypadku wystąpienia sytuacji nie uiszczenia opłaty parkingowej przez parkującego w strefie, prowadzenie niezbędnych czynności przygotowawczych mających na celu egzekucję opłaty dodatkowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
    -kwartalne rozliczanie się z wpływów z tytułu opłat dodatkowych.
    -ponoszenie pełnej odpowiedzialności z tytułu wszelkich nieprawidłowości i szkód wynikłych z pobierania opłat parkingowych i abonamentowych.
  5. Usługa zarządzania parkingami (operator parkingowy) znajdującymi się w strefie płatnego parkowania (SPP) na ulicach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Inowrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania parkingami (operator parkingowy)
    znajdującymi się w strefie płatnego parkowania (SPP) na ulicach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Do strefy należą parkingi
    znajdujące się na następujących ulicach powiatowych: -ul. Toruńska - od ul. Królowej Jadwigi do ul. Bpa Antoniego Laubitza (55 miejsc); -ul. Solankowa - od ul. Królowej
    Jadwigi do ul. Stanisława Staszica (24 miejsca); -ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza - od u. Królowej Jadwigi do ul. Stanisława Staszica (25 miejsc); -ul. Poznańska - od
    ul. Szerokiej do ul. Świętokrzyskiej (45 miejsc); -ul. Solankowa - od ul. Stanisława Staszica do ul. Prezydenta Franklina D. Roosevelta (53 miejsca). Operator do wykonania
    zamówienia musi mieć/zatrudnić min 5 inkasentów, którzy będą pobierać opłaty na parkingach. Zamawiający nie dopuszcza ustawienia parkomatów.
  6. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu strefy płatnego parkowania na około 380 stanowisk postojowych, w formie pobierania opłat przez parkingowych. Do zadań prowadzącego strefę płatnego parkowania należeć będzie: a)Pobieranie opłat godzinowych, dziennych i miesięcznych za parkowanie pojazdów w SPP w wysokości i na warunkach określonych w § 5 uchwały. b)Wprowadzenie bezterminowych kart postojowych oraz zapewnienie ich dystrybucji, na koszt prowadzącego strefę. c)Pobieranie opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty parkingowej na zasadach określonych w § 9 uchwały. d)Kontrola uiszczenia przez kierowców opłaty za postój pojazdów w strefie. e)Prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej oraz pisemne poświadczenie o anulowaniu wezwania gdy -bilet parkingowy jest wykupiony w czasie nie dłuższym niż 5 minut od czasu wystawienia przez kontrolera wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej. -bilet kolejny jest wykupiony w czasie nie dłuższym niż 10 minut od czasu utraty ważności wcześniej wykupionego biletu parkingowego. -kierujący lub właściciel pojazdu posiadał ważny bilet parkingowy, abonament lub kartę parkingową dla osoby niepełnosprawnej, ale nie umieścił go w miejscu widocznym za przednią szybą pojazdu. -wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej zostało wystawione za parkowanie pojazdu na parkingu w obrębie którego nie było osoby pobierającej opłaty parkingowy f) Przygotowanie niezbędnych materiałów do prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji. g) Zapewnienie parkingowym kompletnego, jednolitego i całorocznego ubioru roboczego, to jest kamizelek w sygnalizacyjno-ostrzegawczym pomarańczowym lub żółtym kolorze z czarnym napisem Parkingowy. h) Kompletna obsługa kasowa z wykorzystaniem kas rejestrujących będących własnością Miasta Racibórz oraz utrzymanie i konserwacja w/w kas. i) Wyposażenie pracownika/pracowników w środki łączności w celu kontaktu ze Strażą Miejską w przypadku naruszenia przez parkujących przepisów o ruchu drogowym m.in. nieprawidłowego parkowania j) Dystrybucja materiałów promocyjnych/reklamowych promujących miasto oraz podmioty handlowo-usługowe prowadzące działalność gospodarczą na terenie Miasta Racibórz przez parkingowych klientom SPP podczas wydawania dowodu opłaty parkingowej. k)Wszelkie bieżące prace porządkowe, wynikające z ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2012 r. poz.391. ), na odcinkach ulic objętych płatnym parkowaniem o łącznej powierzchni ok. 5500 m2 ( odśnieżanie, uprzątnięcie i wywóz błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń ). l) Bieżące rozliczanie się z tut. urzędem za pobrane opłaty dwa razy w miesiącu. ł) Sporządzanie miesięcznych raportów wpływów z opłat z podziałem na poszczególne pasy drogowe ulice, place: -miesięczne zestawienie pobranych opłat- bilety, -miesięczne zestawienie pobranych opłat - karnety, -miesięczne zestawienie sprzedanych biletów w wyznaczonych punktach sprzedaży, -miesięczne zestawienie wystawionych opłat dodatkowych (zapłaconych i niezapłaconych). -miesięczne zestawienie oraz kopie korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej
  7. PROWADZENIE OD 02.05.2015 DO 31.12.2015 STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA ULICACH PLAC WOJSKA POLSKIEGO, PLAC SIENKIEWICZA, KOLSKA, KALISKA, SZEROKA, BROWARNA W TURKU.
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Turku, Turek
    Prowadzenie strefy płatnego parkowania w pasie drogowym na terenie miasta Turku, w ciągu następujących ulic gminnych: Pl. Wojska Polskiego, Pl. Sienkiewicza, ul. Kolska, ul. Kaliska, ul. Szeroka, ul. Browarna. Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z uchwałą nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku, która reguluje sposób pobierania opłat parkingowych, prowadzenie parkingów, czas parkowania, wysokość stawek opłat parkingowych oraz uchwałami Rady Miejskiej Turku nr VI/52/07 z dnia 29 marca 2007 r., nr XIV/157/08 Rady Miejskiej Turku z dnia 21 lutego 2008 r., nr XXIII/194/12 z dnia 6 grudnia 2012 r. i nr XXXV/315/14 z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku. Dowody wniesienia opłaty za parkowanie pojazdu w strefie płatnego parkowania, w postaci abonamentów i biletów opłaty parkingowej, dostarczy zamawiający.
    2. Opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania pobierane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godz. od 10:00 do 14:00, w następujących wysokościach:
    1)za pierwsze pół godziny parkowania - 1,00 PLN
    2)do jednej godziny parkowania - 2,00 PLN
    3)za każdą następną rozpoczętą godzinę - 2,00 PLN
    3.Ponadto do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
    -dokonywanie wpłat pobranych codziennie należności z tytułu opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych najpóźniej w dniu następnym za dzień poprzedni bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Turku lub rachunek bankowy Zamawiającego;
    -rozliczanie się z pobranych druków opłat parkingowych i abonamentów miesięcznych oraz z wpłat dokonanych z tytułu nałożonych opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych przynajmniej raz w miesiącu, jednakże nie później niż do dnia 10-go każdego miesiąca za poprzedni miesiąc. Wzór rozliczenia stanowi załącznik do niniejszej umowy;
    -miesięczne rozliczanie się z dokonanych dziennych wpłat należności z tytułu pobranych opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych za poprzedni miesiąc, nie później niż do dnia 10-go każdego następnego miesiąca w kasie Urzędu Miejskiego w Turku;
    -w przypadku wystąpienia sytuacji nie uiszczenia opłaty parkingowej przez parkującego w strefie, prowadzenie niezbędnych czynności przygotowawczych mających na celu egzekucję opłaty dodatkowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
    -kwartalne rozliczanie się z wpływów z tytułu opłat dodatkowych.
    -ponoszenie pełnej odpowiedzialności z tytułu wszelkich nieprawidłowości i szkód wynikłych z pobierania opłat parkingowych i abonamentowych.
  8. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu strefy płatnego parkowania na około 400 stanowisk postojowych, w formie pobierania opłat przez parkingowych. Do zadań prowadzącego strefę płatnego parkowania należeć będzie: a)Pobieranie opłat godzinowych, dziennych i miesięcznych za parkowanie pojazdów w SPP w wysokości i na warunkach określonych w par. 5 uchwały. b)Wprowadzenie bezterminowych kart postojowych oraz zapewnienie ich dystrybucji, na koszt prowadzącego strefę. c)Pobieranie opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty parkingowej na zasadach określonych w par. 9 uchwały. d)Kontrola uiszczenia przez kierowców opłaty za postój pojazdów w strefie. Prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej oraz pisemne poświadczenie o anulowaniu wezwania gdy: -bilet parkingowy jest wykupiony w czasie nie dłuższym niż 5 minut od czasu wystawienia przez kontrolera wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej. -bilet kolejny jest wykupiony w czasie nie dłuższym niż 10 minut od czasu utraty ważności wcześniej wykupionego biletu parkingowego. -kierujący lub właściciel pojazdu posiadał ważny bilet parkingowy, abonament lub kartę parkingową dla osoby niepełnosprawnej, ale nie umieścił go w miejscu widocznym za przednią szybą pojazdu. -wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej zostało wystawione za parkowanie pojazdu na parkingu w obrębie którego nie było osoby pobierającej opłaty parkingowy e)Przygotowanie niezbędnych materiałów do prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji. f)Zapewnienie parkingowym kompletnego, jednolitego i całorocznego ubioru roboczego, to jest kamizelek w sygnalizacyjno-ostrzegawczym pomarańczowym lub żółtym kolorze z czarnym napisem Parkingowy. g)Kompletna obsługa kasowa z wykorzystaniem kas rejestrujących będących własnością Miasta Racibórz oraz utrzymanie i konserwacja ww kas. h)Wszelkie bieżące prace porządkowe, wynikające z ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2012 r. poz.391. , na odcinkach ulic objętych płatnym parkowaniem o łącznej powierzchni ok. 5500 m2 odśnieżanie, uprzątnięcie i wywóz błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń . i)Bieżące rozliczanie się z tut. urzędem za pobrane opłaty dwa razy w miesiącu j)Sporządzanie miesięcznych raportów wpływów z opłat z podziałem na poszczególne pasy drogowe ulice, place: -miesięczne zestawienie pobranych opłat - bilety, -miesięczne zestawienie pobranych opłat - karnety -miesięczne zestawienie sprzedanych biletów w wyznaczonych punktach sprzedaży -miesięczne zestawienie wystawionych opłat dodatkowych zapłaconych i niezapłaconych. -miesięczne zestawienie oraz kopie korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: - przekazywania Zamawiającemu, comiesięcznej informacji o liczbie osób zatrudnionych pracowników, w tym liczbie zatrudnionych osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; - przedstawienia na każde wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych; - ewidencjonowania czasu pracy osób niepełnosprawnych
  9. Prowadzenie Strefy Płatnego Parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu strefy płatnego parkowania na około 400 stanowisk postojowych, w formie pobierania opłat przez parkingowych przez okres 12 miesięcy
  10. Prowadzenie od 08 czerwca 2013 r. do 30 kwietnia 2015 r. strefy płatnego parkowania na ul. Kaliskiej w Turku na odcinku od ul. Gorzelnianej do ul. Szkolnej
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Turku, Turek
    Prowadzenie od 08 czerwca 2013 r. do 30 kwietnia 2015 r. strefy płatnego parkowania na ul. Kaliskiej w Turku na odcinku od ul. Gorzelnianej do ul. Szkolnej
  11. USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Z OBSŁUGĄ SANITARNĄ SZPITALA
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania w obiektach Zamawiającego, w szczególności w zakresie:
    - utrzymania czystości,
    - obsługi sanitarnej szpitala,
    - usługi transportu wewnętrznego,
    na podstawie:
    - planu higieny szpitalnej
    - zakresu prac - zestawienia zbiorczego powierzchni
    - wykazu obsady stanowisk
    Do obowiązków Wykonawcy w trakcie trwania umowy należeć będzie również sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych remontach oraz dodatkowo w sytuacjach awaryjnych (na przykład awaria kanalizacji, dodatkowa dezynfekcja pomieszczeń w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej).
  12. USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Z OBSŁUGĄ SANITARNĄ SZPITALA
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania w obiektach Zamawiającego, w szczególności w zakresie:
    - utrzymania czystości,
    - obsługi sanitarnej szpitala,
    - usługi transportu wewnętrznego,
    na podstawie:
    - planu higieny szpitalnej
    - zakresu prac
    - zestawienia zbiorczego powierzchni
    - wykazu obsady stanowisk
    Do obowiązków Wykonawcy w trakcie trwania umowy należeć będzie również sprzątanie pomieszczeń po przeprowadzonych remontach oraz dodatkowo w sytuacjach awaryjnych (na przykład awaria kanalizacji, dodatkowa dezynfekcja pomieszczeń w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej)..
  13. PROWADZENIA W LATACH 2012-2015 STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA TERENIE MIASTA TURKU
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Turku, Turek
    1. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w pasie drogowym na terenie miasta Turku, w ciągu następujących ulic gminnych: Pl. Wojska Polskiego, Pl. Sienkiewicza, ul. Kolska, ul. Kaliska, ul. Szeroka, ul. Browarna. Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z uchwałami: nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku, nr VI/52/07 z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie zmiany uchwały nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27.112003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku, nr XIV/157/08 Rady Miejskiej Turku z dnia 21 lutego 2008 r. w sprawie zmiany uchwały nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27.112003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku. Dowody wniesienia opłaty za parkowanie pojazdu w strefie płatnego parkowania, w postaci abonamentów i biletów opłaty parkingowej, dostarczy zamawiający.
    2. Opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie pobierane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godz. od 10:00 do 14:00, w następujących wysokościach:
    1) za pierwsze pół godziny parkowania - 1,00 PLN
    2) do jednej godziny parkowania - 2,00 PLN
    3) za każdą następną rozpoczętą godzinę - 2,00 PLN
    3. W przypadku wystąpienia sytuacji nie uiszczenia opłaty parkingowej przez parkującego w strefie, wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia niezbędnych czynności przygotowawczych mających na celu egzekucję opłaty dodatkowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  14. Świadczenie usługi doradztwa personalnego dla UCK
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa personalnego i pośrednictwa pracy dla UCK zgodnie z wymaganiami opisanymi w zaproszeniu do negocjacji.
  15. Obsługa płatnych miejsc postojowych znajdujących się w strefie płatnego parkowania w mieście Koszalinie
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, Koszalin
    Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na: 1. pobieraniu opłat za parkowanie samochodów na wyznaczonych miejscach postojowych położonych w strefie płatnego parkowania. Obszar wykonywania zamówienia określają załączniki nr 1, 2 oraz 2a, 2b, 2c.
  16. Prowadzenie Strefy Płatnego Parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu strefy płatnego parkowania na około 400 stanowisk postojowych, w formie pobierania opłat przez parkingowych. Do zadań prowadzącego strefę należy m.in.: 1) Pobieranie opłat (godzinowych, dziennych i miesięcznych) za parkowanie pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania. 2) Wprowadzenie bezterminowych kart postojowych oraz zapewnienie ich dystrybucji na koszt prowadzącego strefę. 3) Pobieranie opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty parkingowej. 4) Kontrola uiszczenia przez kierowców opłaty za postój pojazdów w strefie. 5) Prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej. 6) Przygotowanie niezbędnych materiałów do prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji. 7) Prowadzenie sprzedaży jednorazowych kart postojowych w co najmniej czterech ogólnodostępnych punktach handlowych prowadzących działalność w obrębie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania. 8) Zapewnienie parkingowym kompletnego, jednolitego i całorocznego ubioru roboczego. 9) Kompletna obsługa kasowa z wykorzystaniem kas fiskalnych będących własnością Urzędu Miasta Racibórz. 10) Utrzymanie i konserwacja kas fiskalnych. 11) Prowadzenie biura w zakresie obsługi klientów w obrębie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania, czynnego w dni robocze co najmniej 5 godzin dziennie w godzinach funkcjonowania strefy. 12) Wszelkie bieżące prace porządkowe na terenie miejsc postojowych objętych płatnym parkowaniem (odśnieżanie, uprzątnięcie i wywóz błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń). 13) Utrzymanie pod względem estetycznym oznakowania pionowego związanego z prawidłowym funkcjonowaniem strefy. 14) Prowadzenie kontroli oznakowania pionowego. 15) Rozliczanie się z Zamawiającym za pobrane opłaty dwa razy w miesiącu. 16) Sporządzanie miesięcznych raportów wpływów z opłat
  17. Obsługa płatnych miejsc postojowych znajdujących się w strefie płatnego parkowania w mieście Koszalinie
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, Koszalin
    Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na: 1. pobieraniu opłat za parkowanie samochodów na wyznaczonych miejscach postojowych położonych w strefie płatnego parkowania. Obszar wykonywania zamówienia określają załączniki nr 1, 2 oraz 2a, 2b, 2c. Łączna ilość płatnych miejsc postojowych w dniu podpisania umowy wynosi 473. Dodatkowo 22 miejsca przeznaczone są do parkowania bezpłatnego, dla oznakowanych pojazdów konstrukcyjnie przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych o obniżonej sprawności ruchowej lub pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, 2. kontroli wnoszenia opłat, 3. wykonywaniu innych czynności, związanych z obsługą miejsc parkingowych, m.in.: - zatrudnieniu inkasentów parkingowych w celu prowadzenia sprzedaży biletów parkingowych na obszarach wyznaczonych do płatnego parkowania w czasie obowiązywania strefy płatnego parkowania, - sprzedaży biletów parkingowych i abonamentów miesięcznych, - prowadzeniu kontroli uiszczania opłat przez kierowców parkujących na obszarach z płatnymi miejscami do parkowania, - sporządzaniu wezwań do zapłaty stwierdzeniu parkowania pojazdu bez uiszczenia opłaty oraz przekazywanie Zamawiającemu kopii tych zawiadomień, - zapewnieniu na swój koszt zatrudnionym przez siebie pracownikom, uzgodnionych z Zamawiającym, wyróżniających elementów ubioru wraz z identyfikatorami, - przekazywaniu Zamawiającemu informacji o pojazdach, których stan wskazuje na to, że nie są one używane, - zorganizowaniu systemu kontroli zapobiegającemu niewłaściwemu zachowaniu inkasentów parkingowych, - rozpatrywaniu skarg kierowców na inkasentów i informowanie o tym Zamawiającego, - systematyczne zamiatanie ręczne powierzchni płatnych miejsc postojowych wraz z przyległymi chodnikami i ciągami pieszych w częstotliwości 5 dni w tygodniu z intensywnością dostosowana do potrzeb, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki (wizualny efekt czystej nawierzchni), - zamontowaniu ulicznych koszy na śmieci (o pojemności min. 45 l) przy płatnych miejscach postojowych w ilości 1 kosz na 10 miejsc postojowych i zapewnieniu ich systematycznego opróżniania oraz wywozu nieczystości na miejsce składowania w częstotliwości dostosowanej do bieżących potrzeb ale nie rzadziej niż 5 razy w tygodniu, - montażu i demontażu uszkodzonych koszy na śmieci, naprawie koszy częściowo uszkodzonych, konserwacji i malowaniu oraz wymienianiu koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb w najkrótszym możliwym czasie ale nie dłuższym niż 7 dni, - utrzymaniu w czystości, koszy na śmieci poprzez ich mycie i dezynfekcję w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, - w warunkach zimowych, podczas występowania opadów śniegu i śliskości, odśnieżanie i posypywanie terenu płatnych miejsc postojowych wraz z przyległym chodnikiem i innymi ciągami pieszych z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 30 poz. 1960 z 2005 r.), polegające na : -posypywaniu pisakiem lub innymi środkami uszorstniającymi lub mieszanka pisaku z chlorkiem sodu, wapnia lub magnezu za pomocą posypywarki lub ręcznie, -odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie, -wywozie nadmiaru odgarniętego śniegu (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych i samochodowych), -organizacji ruchu na czas trwania prac. - zapewnieniu właściwego sprzętu do prowadzenia letnich i zimowych prac porządkowych dla każdego pracownika obsługi oraz miejsca gromadzenia odpadów komunalnych powstałych w wyniku sprzątania, - ponoszeniu kosztów wydruku biletów i abonamentów.
  18. Świadczenie usług w zakresie rekrutacji i szkoleń oraz finansów w ramach projektu Akademia Euro
    Zamawiający: PL 2012 sp. z o. o., Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie rekrutacji i szkoleń w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie finansów w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku.

    Usługa będąca przedmiotem zamówienia jest realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie na podstawie czterech wniosków o dofinansowanie regionalnych projektów pt. Akademia Euro. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

    Zamówienie podzielono na 8 części zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ:
    Część 1 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie rekrutacji i szkoleń w Warszawie;
    Część 2 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie rekrutacji i szkoleń we Wrocławiu;
    Część 3 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie rekrutacji i szkoleń w Poznaniu;
    Część 4 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie rekrutacji i szkoleń w Gdańsku;
    Część 5 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie finansów w Warszawie;
    Część 6 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie finansów we Wrocławiu;
    Część 7 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie finansów w Poznaniu;
    Część 8 zamówienia - samodzielne świadczenie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego usług w zakresie finansów w Gdańsku;
    Szczegółowy zakres wymagań w stosunku do każdej części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  19. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzenie strefy płatnego parkowania na około 400 stanowisk postojowych, w formie pobierania opłat przez parkingowych. 2.Do zadań prowadzącego strefę należy: - pobieranie opłat (godzinowych, dziennych i miesięcznych) za parkowanie pojazdów w SPP, - wprowadzenie bezterminowych kart postojowych oraz zapewnienie ich dystrybucji na koszt prowadzącego strefę, - pobieranie opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty parkingowej , - kontrola uiszczenia przez kierowców opłaty za postój pojazdów w strefie, - prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z odwołaniami od opłaty dodatkowej, - przygotowanie niezbędnych materiałów do prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji, - prowadzenie sprzedaży jednorazowych kart postojowych w co najmniej czterech ogólnodostępnych punktach handlowych prowadzących działalność w obrębie funkcjonowania SPP, - zapewnienie parkingowym kompletnego, jednolitego i całorocznego ubioru roboczego, - kompletna obsługa kasowa z wykorzystaniem kas fiskalnych będących własnością Urzędu Miasta, - utrzymanie i konserwacja kas fiskalnych, - prowadzenie biura w zakresie obsługi klientów w obrębie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania, czynnego w dni robocze co najmniej 5 godzin dziennie w godzinach funkcjonowania strefy, - wszelkie bieżące prace porządkowe na terenie miejsc postojowych objętych płatnym parkowaniem, wynikające z ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. z 2005 r. Dz.U. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), o łącznej powierzchni ok. 5000 m2 (uprzątnięcie i wywóz błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń), - utrzymanie pod względem technicznym i estetycznym właściwego oznakowania pionowego związanego z prawidłowym funkcjonowaniem strefy , - rozliczanie się z Zamawiającym za pobrane opłaty dwa razy w miesiącu, - sporządzanie miesięcznych raportów wpływów z opłat z podziałem na poszczególne pasy drogowe (ulice, place)
  20. Obsługa płatnych miejsc postojowych znajdujących się w strefie płatnego parkowania w Koszalinie
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, Koszalin
    Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na: 1. pobieraniu opłat za parkowanie samochodów na wyznaczonych miejscach postojowych położonych w strefie płatnego parkowania. Obszar wykonywania zamówienia określają załączniki nr 1, 2 oraz 2a, 2b, 2c. Łączna ilość płatnych miejsc postojowych w dniu podpisania umowy wynosi 473. Dodatkowo 22 miejsca przeznaczone są do parkowania bezpłatnego, dla oznakowanych pojazdów konstrukcyjnie przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych o obniżonej sprawności ruchowej lub pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, 2. kontroli wnoszenia opłat, 3. wykonywaniu innych czynności, związanych z obsługą miejsc parkingowych, m.in. - zatrudnieniu inkasentów parkingowych w celu prowadzenia sprzedaży biletów parkingowych na obszarach wyznaczonych do płatnego parkowania w czasie obowiązywania strefy płatnego parkowania, - sprzedaży biletów parkingowych i abonamentów miesięcznych, - prowadzeniu kontroli uiszczania opłat przez kierowców parkujących na obszarach z płatnymi miejscami do parkowania, - sporządzaniu zawiadomień o stwierdzeniu parkowania pojazdu bez uiszczenia opłaty oraz przekazywanie Zamawiającemu kopii tych zawiadomień, - zapewnieniu na swój koszt zatrudnionym przez siebie pracownikom, uzgodnionych z Zamawiającym, wyróżniających elementów ubioru wraz z identyfikatorami, - przekazywaniu Zamawiającemu informacji o pojazdach, których stan wskazuje na to, że nie są one używane, - zorganizowaniu systemu kontroli zapobiegającemu niewłaściwemu zachowaniu inkasentów parkingowych, - rozpatrywaniu skarg kierowców na inkasentów i informowanie o tym Zamawiającego, - systematyczne zamiatanie ręczne powierzchni płatnych miejsc postojowych wraz z przyległymi chodnikami i ciągami pieszych w częstotliwości 5 dni w tygodniu z intensywnością dostosowana do potrzeb, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki (wizualny efekt czystej nawierzchni), - zamontowaniu ulicznych koszy na śmieci (o pojemności min. 45 l) przy płatnych miejscach postojowych w ilości 1 kosz na 10 miejsc postojowych i zapewnieniu ich systematycznego opróżniania oraz wywozu nieczystości na miejsce składowania w częstotliwości dostosowanej do bieżących potrzeb ale nie rzadziej niż 5 razy w tygodniu, - montażu i demontażu uszkodzonych koszy na śmieci, naprawie koszy częściowo uszkodzonych, konserwacji i malowaniu oraz wymienianiu koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb w najkrótszym możliwym czasie ale nie dłuższym niż 7 dni, - utrzymaniu w czystości, koszy na śmieci poprzez ich mycie i dezynfekcję w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, - w warunkach zimowych, podczas występowania opadów śniegu i śliskości, odśnieżanie i posypywanie terenu płatnych miejsc postojowych wraz z przyległym chodnikiem i innymi ciągami pieszych z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 30 poz. 1960 z 2005 r.), polegające na : -posypywaniu pisakiem lub innymi środkami uszorstniającymi lub mieszanka pisaku z chlorkiem sodu, wapnia lub magnezu za pomocą posypywarki lub ręcznie, -odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie, -wywozie nadmiaru odgarniętego śniegu (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych i samochodowych), -organizacji ruchu na czas trwania prac. - zapewnieniu właściwego sprzętu do prowadzenia letnich i zimowych prac porządkowych dla każdego pracownika obsługi oraz miejsca gromadzenia odpadów komunalnych powstałych w wyniku sprzątania, - ponoszeniu kosztów wydruku biletów i abonamentów. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Średni przychód ze sprzedanych biletów i abonamentów w 2009 roku, wyniósł: 862.885,80 złotych (słownie: osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt pięć złotych osiemdziesiąt groszy), przy czym Zamawiający oczekuje, że wraz z dniem podpisania umowy, zostanie rozpoczęta obsługa płatnych miejsc postojowych znajdujących się w strefie płatnego parkowania w Koszalinie (planowane rozpoczęcie usługi: 25.05.2010 r.). Aktualne stawki opłat parkingowych oraz dni i godziny ich pobierania określa Uchwała Nr XI/159/2003 Rady Miejskiej z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych miasta Koszalina. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)
  21. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
  22. Usługi merchandisingowe (usługi organizacji marketingu i promocji) dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica- Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój
    Zamawiający: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., Krynica