Kogo reprezentuje osoba

Jakubowski Anna Maria

w KRS

Anna Maria Jakubowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Anna
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Jakubowski
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1967 r., wiek 51 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:5 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boniuk-gorzelańczyk Julianna, Cordoso Rodrigues Bicho Fernando Maria, Coutinho Franca Castro Pereira Luis Maria, Da Silva Amado Nuno Manuel, Da Silva Teixeira Rui Manuel, De Beck Christopher, De Campos Pereira De Braganca Miguel, Evans Clifford W., Gajewski Michał Andrzej, Gliński Andrzej Marek, Haase Wojciech, Henriques Barreto De Matos De Campos Maria Jose, Hryniewicz Bieniek Agnieszka, Jędrys Grzegorz Andrzej, Kalinowski Wiesław Stanisław, Klingensmith David Harris, Kott Bogusław Jerzy, Koźmiński Andrzej, Lima Bras Jorge Joao Nuno, Maya Dias Pinheiro Miguel, Rosati Dariusz Kajetan, Rybak Wojciech Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdrzałka Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blondet Gilles Bernard, Bujarska Ciszek Joanna Judyta, Korzeniecka Agnieszka, Laugery Stephane Jacques

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waśniewski Bogdan Grzegorz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Albrychiewicz Izabela Maria, Badziak Zbigniew Tadeusz, Berkan Barbara Anna, Borucka Katarzyna, Diskau Stanisław Karol, Dobrzyński Bartosz Marcin, Gmyrek Krzysztof Aleksander, Gorajewska Elżbieta, Gudowicz Marcin Mikołaj, Jakubowski Rafał Zbigniew, Janowski Stanisław Andrzej, Juszczyk Maria Jolanta, Kaczoń Lech Mieczysław, Kossakowski Grzegorz Arkadiusz, Kowalewski Paweł Maciej, Marszałek Arkadiusz Marek, Matuszyński Andrzej, Olechowski Jacek Maria, Pawłowicz Bohdan Lech, Potrzebowski Jakub Michał, Śmigielski Aleksander Paweł, Sora Agnieszka Barbara, Sudbury Katarzyna Aleksandra, Werpachowski Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łakińska Bogna Katarzyna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopko Daniel, Śmigielska Urszula Halina

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ereminowicz Ewa Magdalena, Hałas Agnieszka Patrycja, Holder Bradley Elliott, Kaczmarek Tomir Maciej, Machinandierena Martin, Martin Stuart

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woodward Paul
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bai József, Ereminowicz Ewa Magdalena, Holder Bradley Elliott, Kalaitzidakis Nikolaos, Novikov Vitaliy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woodward Paul James
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bober Mariusz, Janiak Szymon, Kaźmierczak Wojciech, Moroz Tomasz, Szczurowski Tomasz Marian, Ulicz Grzegorz, Łazarewicz Łukasz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczyn Marcin Alfred

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 1450 S.A., Wrocław − KRS 0000687842
  2. 38pr Content Communication Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000508714
  3. 3gns Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000316304
  4. Aart Design Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262670
  5. Acnielsen Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022140
  6. Agb Nielsen Media Research Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113457
  7. Ambient Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000462781
  8. Bank Millennium S.A., Warszawa − KRS 0000010186
  9. Bank Zachodni Wbk S.A., Wrocław − KRS 0000008723
  10. Bella Vista Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000211542
  11. Bizzit S.A., Katowice − KRS 0000436334
  12. Business Consulting Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000070541
  13. Clinicforyou Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000358322
  14. Coca-cola Poland Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023941
  15. Communication Unlimited Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100749
  16. Crepes Points Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474034
  17. D.górski Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000367927
  18. Dadvert Lighting Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000045860
  19. Efitness Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000334295
  20. Eska Tv S.A., Warszawa − KRS 0000066941
  21. Euromedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000056220
  22. Europe S Veggies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000586125
  23. Europe S Veggies Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000591277
  24. Eurozet Radio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042292
  25. Eurozet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014207
  26. Federacja Związków Komunikacji Marketingowej, Warszawa − KRS 0000283995
  27. Fundacja Akademia Sztuki Komunikacji, Warszawa − KRS 0000405775
  28. Fundacja Bankowa Im. Leopolda Kronenberga, Warszawa − KRS 0000052030
  29. Fundacja Dorastaj Z Nami, Warszawa − KRS 0000361265
  30. Fundacja Edukacyjna Perspektywy, Warszawa − KRS 0000176397
  31. Fundacja Garnizon Sztuki, Warszawa − KRS 0000511331
  32. Fundacja Global Dignity Poland, Warszawa − KRS 0000703640
  33. Fundacja Instytut Fotografii Fort, Warszawa − KRS 0000638516
  34. Fundacja Instytut Społeczeństwa Wiedzy, Warszawa − KRS 0000169429
  35. Fundacja Jednomandatowe Okręgi Wyborcze Imienia Prof. Jerzego Przystawy, Wrocław − KRS 0000521609
  36. Fundacja Kobieca Pracownia, Warszawa − KRS 0000436448
  37. Fundacja Pies Przewodnik, Warszawa − KRS 0000378829
  38. Fundacja Polska Aktywna, Wrocław − KRS 0000409290
  39. Fundacja Polska Fair Play, Wrocław − KRS 0000673719
  40. Fundacja Przyjaciół Mazurskiego Parku Krajobrazowego, Warszawa − KRS 0000179030
  41. Fundacja Radia Zet, Warszawa − KRS 0000127204
  42. Fundacja Rozwoju Fotografii Lookout, Warszawa − KRS 0000471181
  43. Fundacja Rozwoju Kardiologii Interwencyjnej, Katowice − KRS 0000035097
  44. Fundacja Świat Dzieciom, Kraków − KRS 0000166322
  45. Fundacja Trzeźwość, Katowice − KRS 0000523151
  46. Fundacja Via, Warszawa − KRS 0000070819
  47. Fundacja Vis Maior, Warszawa − KRS 0000136590
  48. Funeral Service Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000348506
  49. Gfk Polonia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000163116
  50. Goldenmark Center Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000534748

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3m Viscoplast S.A., Wrocław − KRS 0000026668
  2. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  3. Adpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023697
  4. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  5. Agora Tc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000105451
  6. Aipapolska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000050931
  7. Ams S.A., Warszawa − KRS 0000079299
  8. Andropol S.A., Andrychów − KRS 0000109997
  9. Andropol-trading S.A., Andrychów − KRS 0000115365
  10. Art Works Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000047711
  11. Aurum Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000010656
  12. Auto Śląsk Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000009374
  13. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  14. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  15. Bank Rozwoju Cukrownictwa S.A., Poznań − KRS 0000007876
  16. Bookoo Sp. Z O.O., M. Łódź − KRS 0000360433
  17. Bts Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000392111
  18. Business Consulting Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000144877
  19. Business Consulting Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000098504
  20. Business Point Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384730
  21. Bz Wbk Asset Management S.A., Poznań − KRS 0000000920
  22. Bz Wbk Faktor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000148117
  23. Bz Wbk Leasing S.A., Poznań − KRS 0000026084
  24. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  25. Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie − KRS 0000011723
  26. Cls Tr Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000217474
  27. Concept Liberty Group S.A., Warszawa − KRS 0000291246
  28. Core Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352373
  29. Cyfrowy Polsat S.A., Warszawa − KRS 0000010078
  30. Cyfrowy Polsat Technology Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000254220
  31. Datacom S.A., Warszawa − KRS 0000029419
  32. Dnb Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022156
  33. Em Lab Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000133305
  34. Energa Bio Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000110950
  35. Equinox Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262589
  36. Equinoxmedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000147949
  37. Estp S.A., Katowice − KRS 0000053484
  38. Eureko Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021133
  39. Expro Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000018416
  40. Fabryka Armatur Głuchołazy S.A., Głuchołazy − KRS 0000002304
  41. Fabryka Nakryć Stołowych Lefana Sp. Z O.O. W Legnicy, Legnica − KRS 0000071521
  42. Fabryka Samochodów Osobowych S.A., Warszawa − KRS 0000006822
  43. Financial Network Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254648
  44. Forinwest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045539
  45. Fundacja Banku Zachodniego Wbk S.A., Warszawa − KRS 0000120807
  46. Fundacja Piłkarstwa Polskiego, Warszawa − KRS 0000383389
  47. Fundacja Rosa, Wrocław − KRS 0000207472
  48. Geosat Resovia Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000171932
  49. Germanos Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052140
  50. Go Online S.A., Poznań − KRS 0000401874

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. obsługa bankowa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017 do 10.04.2021r
    Zamawiający: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Malbork
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu Powiatu Malborskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017r do 10.04.2021 r przy uwzględnieniu zwiększenia jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze z każdą wymienioną jednostką odrębną umowę. Nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania.
    Jednostki organizacyjne Powiatu Malborskiego objęte przedmiotem zamówienia:
    1. Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku, Plac Słowiański 17
    2.I Liceum Ogólnokształcące, Malbork, ul.17 Marca 6
    3. II Liceum Ogólnokształcące, Malbork, Al. Wojska Polskiego 493
    4. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, Malbork, Al. Wojska Polskiego 502
    5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, Malbork ul. Narutowicza 14
    6 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Malbork ul. Jagiellońska 79/82
    7. Specjalny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem,
    Malbork, ul Jagiellońska 79/82
    8. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Tadeusza Kościuszki, Malbork, ul Jagiellońska 94
    9. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Malbork, ul. Kotarbińskiego 32.
    10.Powiatowe Ognisko Plastyczne, Malbork, ul. Jagiellońska 78a.
    11.Dom Pomocy Społecznej, Malbork ul. Słowackiego 45
    12.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Malbork, Plac Słowiański 17
    13.Powiatowy Urząd Pracy, Malbork, ul, Armii Krajowej 70
    14.Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku, ul.Gen.de Gaulle a’ 75a
    15.Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, Malbork, ul. Armii Krajowej 70.
    16.Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Malbork, ul. Gen .J. Wybickiego 1.
    17.Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, Malbork, Plac Słowiański 17.
    18.Starostwo Powiatowe w Malborku, Plac Słowiański 17

    Zastrzega się, iż liczba jednostek organizacyjnych Powiatu, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1.Prowadzenie i obsługę rachunków bankowych dla 18 jednostek organizacyjnych.
    Na koszty prowadzenia i obsługi rachunków bieżących składają się:
    a) koszty otwarcia 97 rachunków
    b) roczne koszty prowadzenia 4656.rachunków ( 12 miesięcy x 97 ilość rachunków x 4)
    c) koszty 5000 wpłat gotówkowych o średniej szacunkowej wartości jednej wpłaty
    wynoszącej 5200 zł
    d) koszty 2350 wypłat gotówkowych o średniej szacunkowej wartości jednej wypłaty wynoszącej
    1760.zł
    e) koszty realizacji 400.czeków
    f)inne koszty związane z otwarciem i obsługą rachunku ( bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty)

    2.Otwarcie i prowadzenie bankowości elektronicznej ( 33stanowisk) dla 18 jednostek organizacyjnych
    Na koszty prowadzenia i obsługi bankowości elektronicznej składają się:
    a) koszty instalacji 33 stanowisk bankowości elektronicznej
    b) koszty prowadzenia 1584.stanowisk bankowości elektronicznej ( 12 x 33x4 )
    c) koszty przelewów w ramach tego samego banku przy założeniu 22700 szt przelewów
    d) koszty przelewów do innego banku 44100 szt
    e) inne koszty związane z bankowością elektroniczną (bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty.

    3. Uruchomienie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym.
    Na koszty uruchomienia i obsługę kredytu w rachunku bieżącym składają się:
    a) koszty uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (płatne w momencie złożenia wniosku), kredyt uruchamiany 4 razy przez okres obowiązywania umowy.
    Wnioskowana kwota kredytu 500 000,00 zł

    b) Koszty oprocentowania kredytu przy średnim wykorzystaniu kredytu przez okres obowiązywania całej umowy w wysokości 50 000,00 zł dziennie liczone jako średnia wartość WIBOR 1M w miesiącu poprzednim powiększony o marżę banku.
    Do oferty oprocentowanie należy obliczyć w sposób następujący:
    WIBOR na 01.03.2017r + marża banku. Odsetki płatne na koniec miesiąca

    c) Inne koszty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu ( bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty

    Odsetki płatne na koniec miesiąca
    4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym
    Liczone jako średnia wartość WIBID O/N w miesiącu poprzednim x współczynnik banku.
    Do oferty oprocentowanie należy obliczyć w następujący sposób
    WIBID O/N na 01.03.2017r x współczynnik banku
    Średnia szacunkowa dzienna wartość środków zgromadzonych na rachunkach bieżących wszystkich jednostek wynosi 2500 000,00 zł
    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia
    Posiadania placówki kasowej banku( oddziału/filii) na terenie Malborka lub utworzenie jej po podpisaniu umowy z zastrzeżeniem że będzie ona funkcjonować co najmniej w okresie obowiązywania umowy.
    • Zamawiający wymaga zainstalowania i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego tj. w Kasie Starostwa Powiatowego w Malborku terminalu umożliwiającego dokonywanie płatności
    kartami płatniczymi ( instalacja i obsługa bezpłatna)
    • Zamawiający wymaga bezpłatnego przeszkolenia pracowników do obsługi bankowości elektronicznej
    ----------------------------------------------------------------
    3. KODY CPV
    Główny przedmiot zamówienia:
    66.10.00.00-4 Usługi bankowe
    4. Podwykonawcy: Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę całości zamówienia.
    5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą bankową.
  2. Bankowa obsługa budżetu Miasta Kobyłka i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Miasto Kobyłka, Kobyłka
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta Kobyłka oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2020 (48 miesięcy). Na dzień 29 września 2016 r. Zamawiający przewiduje objęcie przedmiotem zamówienia następujących jednostek organizacyjnych Miasta Kobyłka:
    1) Urząd Miasta, Kobyłka, ul. Wołomińska 1,
    2) Publiczne Przedszkole Nr 1, Kobyłka ul. Kościuszki 6,
    3) Zespół Szkół Publicznych Nr 1, Kobyłka ul. Jezuicka 1,
    4) Zespół Szkół Publicznych Nr 2, Kobyłka ul. Elizy Orzeszkowej 3/5,
    5) Zespół Szkół Publicznych Nr 3, Kobyłka ul. Załuskiego 57,
    6) Miejska Biblioteka Publiczna, Kobyłka ul. Fałata 4a,
    7) Miejski Ośrodek Kultury, Kobyłka ul. Jana Pawła II 22,
    8) Ośrodek Pomocy Społecznej, Kobyłka ul. Żymirskiego 2,
    9) Ośrodek Sportu i Rekreacji, Kobyłka ul. Napoleona 2a.
  3. Świadczenie usług polegających na: - przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców i pracowników - obsłudze bankowej Funduszu Składkowego – obejmującej prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną ( za pośrednictwem Wykonawcy) świadczeń emerytalno – rentowych, zasiłków pogrzebowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłków chorobowych, macierzyńskich, jednorazowych odszkodowań) oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców i pracowników (część 1 zamówienia) oraz bankowa obsługa funduszu składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej ( część 2 zamówienia).
    2. Liczba świadczeniobiorców w zakresie części 1 zamówienia oraz przelewów w zakresie części 2 zamówienia są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców jak również ilości realizowanych przelewów.
    3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66110000-4 -usługi bankowe, 66000000-0 -usługi finansowe i ubezpieczeniowe

    A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania drogą elektroniczną ( za pośrednictwem Wykonawcy) wypłat świadczeń emerytalno – rentowych, zasiłków pogrzebowych, świadczeń krótkoterminowych (m.in. zasiłków chorobowych, macierzyńskich, jednorazowych odszkodowań) oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców i pracowników.
    2. Szacunkowe dane dotyczące wypłacanych świadczeń oraz wynagrodzeń będących przedmiotem zamówienia są następujące:
    a) szacunkowa liczba wypłat (poleceń przelewu) w okresie obowiązywania umowy -3.526.000 szt.
    b) przeciętna miesięczna liczba wypłat ( poleceń przelewu) – 81.820 szt.
    c) przeciętna miesięczna kwota wypłat – 80.244.000,00 zł
    3. Liczba poleceń przelewów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców i pracowników. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości pleceń przelewów w okresie realizacji zamówienia
    4. Wypłaty świadczeń realizowane będą w następujących terminach:
    a) świadczenia emerytalno – rentowych do:
    - 10 dnia każdego miesiąca – „termin 10”,
    - 15 dnia każdego miesiąca – „termin 15”,
    - 20 dnia każdego miesiąca – „termin 20”,
    - 25 dnia każdego miesiąca – „termin 25”,
    b) świadczenia emerytalno-rentowych i inne wypłaty z ubezpieczenia społecznego rolników poza terminami :
    - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby – max. 5 razy w tygodniu,
    c) świadczenia krótkoterminowe w terminie :
    - ok. 08 dnia każdego miesiąca
    - ok. 18 dnia każdego miesiąca
    - ok. 22 dnia każdego miesiąca
    - ok. 28 dnia każdego miesiąca
    - oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby,
    d) wynagrodzenia pracowników do końca miesiąca kalendarzowego,
    5. Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy.
    6. Wykonawca wskaże wewnętrzne rachunki rozliczeniowe, na które Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego będą przekazywane świadczenia oraz wynagrodzenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników.
    7. Usługa wykonywana będzie na podstawie zbiorczego przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego następnie Wykonawca przekaże świadczenia i wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego indywidualne rachunki ROR.
    8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował usługę za pośrednictwem własnego systemu bankowości internetowej ( zwanym dalej Systemem) w ramach, którego Zamawiający będzie składał Wykonawcy zlecenia płatnicze w formie zaimportowanych plików zawierających elektroniczne przelewy w formacie Videotel( standard NBP).
    System powinien posiadać funkcję bezpiecznej transmisji przez sieć Internet tj. szyfrowanie komunikacji protokołem SSL.
    System powinien być wyposażony w funkcję:
    - tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego przelewu z osobna,
    - możliwość importowania do jednej paczki co najmniej 25 000 dyspozycji przelewów
    - wielokrotnego importu przelewów do istniejącej paczki ( przed jej podpisaniem).
    System powinien posiadać zabezpieczenie przed podwójną realizacją tych samych plików.
    Wykonawca zapewni pomoc merytoryczną i informatyczną w trakcie realizacji usługi oraz wskaże osobę/osoby do kontaktu.
    9. Zamawiający pracuje w usługach terminalowych w systemie Windows serwer 2008 R2 64 bit i korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych i nie dopuszcza instalacji żadnego systemu na serwerze z wyjątkiem sterowników do np. kart do podpisu.
    10. Wykonawca zapewni, aby autoryzacja zleceń polegała na opatrzeniu każdej paczki dwoma znacznikami z dwóch różnych grup osób uprawnionych do podpisu. Przez autoryzację Zamawiający rozumie złożenie podpisu z użyciem np. tokenu lub karty mikroprocesorowej, które powinny być udostępnione przez Wykonawcę na jego koszt.
    Autoryzacji zleceń dokonywać będą wyłącznie osoby upoważnione przez Zamawiającego.
    11. Wykonawca wdroży system niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.
    12. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie dotyczącym korzystania z kanałów bankowości elektronicznej w formie porozumienia, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść porozumienia nie może naruszać postanowień SIWZ, umowy i oferty.
    13. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z standardami jakościowymi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
    B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zamówienia
    1. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usługi:
    a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników,
    b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne )
    c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie systemu umożliwiającego składanie dyspozycji przelewów za pośrednictwem bankowości internetowe w siedzibie Zamawiającego,
    2. Zamawiający pracuje w usługach terminalowych w systemie Windows serwer 2008 R2 64 bit i korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych i nie dopuszcza instalacji żadnego systemu na serwerze z wyjątkiem sterowników do np. kart do podpisu.
    3. Przeciętna średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 5.000,00-35.000,00 zł, w tym 3 razy w miesiącu około 1.400.000,00 – 1.800.000,00 zł.
    4. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w pkt XVII.B.SIWZ
    5. Wykonawca załączy do oferty projekt umowy zawierający postawienia zawarte w pkt XVII.B SIWZ.
  4. Udzielenie kredytu długoterminowego o wartości 3.000.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego na 2016 r. deficytu budżetu powiatu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętego kredytu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Zamościu, Zamość
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w wysokości 3.000.000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych i 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego na 2016 r. deficytu budżetu powiatu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętego kredytu, stosownie do art. 89 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.). Kredyt musi być uruchomiony w jednej transzy od dnia podpisania umowy do dnia 27.12.2016 r.
  5. Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. przygotowanie infrastruktury uniwersytetu zielonogórskiego pod potrzeby nowych kierunków kształcenia
    Zamawiający: Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra
    Usługa udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego w rachunku kredytowym w kwocie 8.720.000,00 PLN, na okres 24 miesięcy z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanych i refinansowanie poniesionych nakładów dla zadania inwestycyjnego pn. Przygotowanie infrastruktury Uniwersytetu Zielonogórskiego pod potrzeby nowych kierunków kształcenia

Inne osoby dla Jakubowski (939 osób):