Kogo reprezentuje osoba

Jakubowski Piotr Tomasz

w KRS

Piotr Tomasz Jakubowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Tomasz
Nazwisko:Jakubowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:12 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fronc Sebastian, Kiełtyka Rafał Michał, Kusznierewicz Mateusz Andrzej, Nowak Tomasz, Paszkowski Andrzej Jerzy, Stępień Witold

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratański Rafał Marcin, Białousz Jerzy Adam, Jakubowska Małgorzata Joanna, Janiszewski Bartłomiej Aleksander, Laskowska Grażyna Anna, Laskowski Piotr, Maciejewski Adam Dariusz, Mirek Sławomir Władysław, Niedźwiedź Grzegorz Jan, Paszkowski Andrzej Jerzy, Stępień Krzysztof Wiktor, Stępień Witold
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratański Rafał Marcin, Janiszewski Bartłomiej Aleksander, Kujawiński Marek Karol, Lebiedziński Artur, Maciejewski Adam Dariusz, Majchrzycka Maciejewska Magdalena, Malewicz Anna, Paszkowski Andrzej Jerzy, Rozesłaniec Robert Seweryn, Stępień Iwona, Stępień Witold, Szuladziński Trojan Janusz, Wiatr Rafał, Wierzba Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ypma Dirk
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Paszkowski Andrzej Jerzy, Piekarski Włodzimierz Wojciech
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratański Rafał, Jakubowska Małgorzata Joanna, Janiszewska Magdalena, Janiszewski Bartłomiej Aleksander, Paszkowski Andrzej Jerzy, Rozesłaniec Robert Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziemniak Grzegorz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janiszewski Bartłomiej Aleksander, Paszkowski Andrzej Jerzy, Piestrak Grzegorz Mariusz, Stępień Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skiepko Paweł
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewski Adam Dariusz, Rozesłaniec Robert Seweryn, Stępień Witold
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewski Adam Dariusz, Rozesłaniec Robert Seweryn, Stępień Witold
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janiszewski Bartłomiej Aleksander, Maciejewski Adam Dariusz, Paszkowski Andrzej Jerzy, Rozesłaniec Robert Seweryn, Stępień Witold
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fronc Sebastian, Kiełtyka Rafał Michał, Kusznierewicz Mateusz Andrzej, Nowak Tomasz, Paszkowski Andrzej Jerzy, Stępień Witold

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A-z Finanse S.A., Wrocław − KRS 0000290015
  2. A.y.c. Group S.A., Warszawa − KRS 0000684639
  3. Ab-micro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029724
  4. Ade Line S.A. Likwidacyjnej, Prusice − KRS 0000236981
  5. Akademia Żeglarska, Warszawa − KRS 0000637027
  6. Apartamenty Wilanów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248949
  7. Artespharm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000574252
  8. Atlanta Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000672032
  9. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  10. Bdb Development Sp. Z O.O., Obręb − KRS 0000260566
  11. Blue Cold Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000413716
  12. Blue Line Engineering S.A., Krzywopłoty − KRS 0000413254
  13. Connected Boat Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000629970
  14. Db Beton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000321713
  15. Dolnosląskie Surowce Skalne S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000326977
  16. Dom Maklerski Banku Handlowego S.A., Warszawa − KRS 0000002963
  17. Etravel S.A., Warszawa − KRS 0000394089
  18. Expedyt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336653
  19. Farma Lutry Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000309917
  20. Findpoland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576169
  21. Fundacja Abc Rozwoju, Warszawa − KRS 0000525071
  22. Fundacja Agencja Rozwoju Regionalnego W Koszalinie, Koszalin − KRS 0000113256
  23. Fundacja Navigare, Gdańsk − KRS 0000291395
  24. Fundacja Promocji i Innowacji Technicznych Tachoforum, Warszawa − KRS 0000217877
  25. Fundacja Szkolna, Warszawa − KRS 0000038806
  26. Getin Holding S.A., Wrocław − KRS 0000004335
  27. Greenstone Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000703176
  28. Grupa Azoty Kopalnie i Zakłady Chemiczne Siarki Siarkopol S.A., Grzybów − KRS 0000185170
  29. Idh S.A., Warszawa − KRS 0000290680
  30. Inventia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023113
  31. Kieleckie Kopalnie Surowców Mineralnych S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000171630
  32. Korporacja Kgl S.A., Mościska − KRS 0000092741
  33. Kusznierewicz Spólka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Gdańsk − KRS 0000597583
  34. Lamak Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000312550
  35. M2m Team Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000359780
  36. Mobiledata Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000679188
  37. Mobilelabs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000656864
  38. Moll Telecom Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000261147
  39. Netmedia S.A., Warszawa − KRS 0000259747
  40. Nextep Technologies Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000668765
  41. Nsoft S.A., Warszawa − KRS 0000369368
  42. Omnicapital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000269879
  43. Polish Dairy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000603574
  44. Polski Związek Żeglarski, Warszawa − KRS 0000081118
  45. Promenada Sopocka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254405
  46. Protekt International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208707
  47. Protekt-bis Sp. Z O.O., Kozłowo − KRS 0000217814
  48. Quicksand Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000425085
  49. Red Bull Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132170
  50. Rr Studio Kreatywne Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000372516

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab - Micro Jerzy Białousz , Anna Białousz Sp. J., Warszawa − KRS 0000088100
  2. Accounting Amp; Financial Advisory Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000005922
  3. Acg S.A., Warszawa − KRS 0000417372
  4. Agencja Inwestycyjna Corp-sa S.A., Warszawa − KRS 0000034662
  5. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  6. Akademia Kusznierewicza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000409414
  7. Alfa Intelligence Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000616738
  8. Artman S.A., Kraków − KRS 0000180735
  9. Autoguard Insurance Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzilanością, Warszawa − KRS 0000029534
  10. Autoguard S.A., Warszawa − KRS 0000287629
  11. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  12. Awp Multimedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000053642
  13. Baltic Bridge S.A., Warszawa − KRS 0000045531
  14. Bankier.pl S.A., Warszawa − KRS 0000007720
  15. Bankowe Towarzystwo Kapitałowe S.A., Warszawa − KRS 0000042764
  16. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  17. Blue Gaz Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000362767
  18. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  19. Bondspot S.A., Warszawa − KRS 0000022931
  20. Bowim S.A., Sosnowiec − KRS 0000001104
  21. Bps Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000303993
  22. British Automotive Centrum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000094317
  23. Centrum Biurowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000174863
  24. Centrum Finansowe Puławska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022499
  25. Cube. Corporate Release S.A., Warszawa − KRS 0000287632
  26. Cube.itg S.A. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000314721
  27. Czerwona Torebka S.A., Poznań − KRS 0000292312
  28. Dobre Jachty Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000191251
  29. Dom Maklerski Banku Bps S.A., Warszawa − KRS 0000304923
  30. Dom Maklerski Pbk - S.A., Warszawa − KRS 0000025327
  31. Ekome Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000292179
  32. Electus Hipoteczny Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000019361
  33. Electus S.A., Lubin − KRS 0000156248
  34. Emonety.pl S.A., Warszawa − KRS 0000312819
  35. Eniro Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116894
  36. Eskord S.A., Warszawa − KRS 0000096449
  37. Exeltis Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000247718
  38. Finder S.A., Warszawa − KRS 0000271125
  39. Finder Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009152
  40. For Fit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356752
  41. Fundacja Gdańska, Gdańsk − KRS 0000052463
  42. Fundacja Im. Lesława A. Pagi, Warszawa − KRS 0000324112
  43. Fundacja Primus, Warszawa − KRS 0000127973
  44. Fundacja Róbmy Swoje Dla Kultury, Gdańsk − KRS 0000485592
  45. Garden Hotel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000404101
  46. Gemalto M2m Gmbh Sp. Z O.O. - Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000331610
  47. Ghr Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000228265
  48. Giełda Papierów Wartościowych W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000082312
  49. Gino Rossi S.A., Słupsk − KRS 0000043459
  50. Global R.c. Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009634

Powiązane przetargi (12 szt.):
  1. Dostawa urządzeń chłodniczych ZP/PN-16/16
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, Białystok
    <br>1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń chłodniczych:<br>
    1) Część 1 - dostawa zamrażarki niskotemperaturowej szufladowej - 1 szt.<br>
    2) Część 2 - dostawa szafy chłodniczej jednokomorowej - 3 szt.<br>
    3) Część 3 - dostawa zamrażarki niskotemperaturowej laboratoryjnej - 1 szt.<br>
    4) Część 4 - dostawa zamrażarki niskotemperaturowej laboratoryjnej szufladowej - 1 szt.<br>
    5) Część 5 - dostawa chłodziarki laboratoryjnej - 1 szt.<br>
    6) Część 6 - dostawa chłodziarki laboratoryjnej dwukomorowej - 1 szt.<br>
    7) Część 7 - dostawa zamrażarki samochodowej wraz z przenośną drukarką termiczną - 1 szt.<br>
    na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.<br>
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaje i ilości urządzeń chłodniczych określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ
  2. Zaprojektowanie, przebudowa oraz rozbudowa i wyposażenie istniejących pomieszczeń kotłowni pod magazyn osocza dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Warszawa
    1 Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, przebudowa oraz rozbudowa i wyposażenie istniejących pomieszczeń kotłowni pod magazyn osocza dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie.
    2 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu
    o załączony Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
    3 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
    3.1 Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
    1) projektu budowlanego do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
    2) projektu architektury i konstrukcji magazynu osocza,
    3) branżowych projektów wykonawczych wszystkich instalacji wewnętrznych, zewnętrznych i podłączeń do niezbędnych mediów, instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, zasilania rezerwowego, instalacji odgromowej, teletechnicznych i pozostałych instalacji określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym, wraz z zaprojektowaniem właściwych urządzeń, w tym urządzeń dla wymiennikowni ciepła, elektroenergetycznych i teletechnicznych,
    4) projektu przełożenia podziemnych instalacji, kolidujących z projektowaną inwestycją wraz z uzgodnieniami gestorów mediów,
    5) projektu wystroju i aranżacji wnętrz dla magazynu osocza, z uwzględnieniem wszystkich materiałów wykończeniowych i kolorystyki,
    6) projektu zagospodarowania terenu wokół magazynu osocza, w tym ciągów pieszo- jezdnych, miejsc parkingowych, powierzchni manewrowych,
    7) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż,
    8) przedmiarów robót dla wszystkich branż,
    9) kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach.
    3.2 Uzyskanie decyzji administracyjnej wymaganej prawem - pozwolenia na budowę, w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego.
    3.3 Realizacja całej inwestycji wraz z podłączeniem do wszystkich niezbędnych mediów (wod-kan., energii elektrycznej, ciepła systemowego i cwu, infrastruktury teletechnicznej - Internet, telefonia stacjonarna, kontrola dostępu, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, instalacja odgromowa, itp.), z dostawą niezbędnych urządzeń pracujących w temperaturze -32 ° oraz w otoczeniu magazynu, z robotami wykończeniowymi, zagospodarowaniem terenu, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i uporządkowaniem terenu wokół budynku.
    3.4 Kompleksowa współpraca z gestorami sieci w sprawie przyłączenia magazynu osocza do zewnętrznych sieci zasilających w media oraz z instytucjami, na których terenie te sieci i/lub urządzenia są zlokalizowane
    3.5 Koordynacja wszystkich uzgodnień i wykonawstwa instalacji zarezerwowanych dla gestorów mediów.
    3.6 Dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego.
    3.7 Obsługa geodezyjna i geotechniczna inwestycji.
    3.8 Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.
    3.9 Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika/-ów robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
    3.10 Zgłoszenie i uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego pozytywnej decyzji administracyjnej dopuszczającej budynek do użytkowania, w tym prowadzenie uzgodnień i dopełnienie odbiorów branżowych przez odpowiednie władze i gestorów mediów.
    3.11 Dostawa systemu informatycznego obsługującego magazyn osocza oraz integracja systemów informatycznych z zainstalowanym u Zamawiającego systemem produkcyjnym Bank Krwi firmy Asseco.
    3.12 Przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, aktualną mapą geodezyjną, świadectwem efektywności energii elektrycznej budynku, kartami gwarancyjnymi (budynku i urządzeń), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji i urządzeń, instrukcjami obsługi i eksploatacji, itp. dokumentami.
    4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ.
  3. Dostawa, montaż, uruchomienie i utrzymanie systemu monitoringu temperatur
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, Słupsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa,montaż, uruchomienie i utrzymanie systemu monitoringu temperatur.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację urządzeń, uruchomienie, utrzymanie systemu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ
    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających
    o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
    7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    8. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
    9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
    11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
    13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
    14. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
    W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm)podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp,
    w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych 2 art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany
    w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    15. Wspólny słownik zamówień CPV:
    51210000-7 usługi instalowania urządzeń pomiarowych
    38931000-0 testery temperatur i wilgotności
  4. Rozbudowa systemu zdalnego systemu monitoringu temperatury krwi i osocza firmy M2M TEAM Sp. z o.o. i wdrożenie zdalnego systemu monitoringu temperatury krwi i osocza w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych znajdujących się w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmującego kontrolę, nadzór, naprawę, walidację wdrożonego systemu przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia.
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu zdalne o systemu
    monitoringu temperatury krwi i osocza firmy M2M TEAM Sp. z o.o. i wdrożenie zdalnego systemu monitoringu
    temperatury krwi i osocza stacjonarnych urządzeniach chłodniczych
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje -
    dostawa urządzeń pomiarowych wraz z czujnikami (sterowniki, czujniki) w ilości a) czujniki temperatury -maksymalnie 100 szt. b) czujniki wilgotności i temperatury - maksymalnie 30 szt. - dostawa okablowania,
    osprzętu instalacyjnego i montażowego - montaż elementów układu we wskazanych urządzeniach, - integracja i podłączenie dostarczonych urządzeń do działającego u Zamawiającego systemu Monitoring M2M firmy M2M Team Sp. z o.o
    - integracja i podłączenie działającego u Zamawiającego systemu Monitorowania Banku Tkanek firmy Info - Lab do systemu Monitoringu firmy M2M Team Sp. z o.o.
    - rozbudowa i montaż okablowania
    - uruchomienie całości systemu - dokumentacja techniczna i eksploatacyjna, mapowanie, - walidacja pomiarów
    potwierdzona stosownym protokołem powykonawczym i okresowym nie rzadziej niż raz w roku - serwis sprzętowy oraz systemowy przez okres 24 miesięcy
  5. Dostawa urządzeń medycznych
    Zamawiający: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, Warszawa
    Pakiet nr 1: Chłodziarka do KKCz.
    Wielkość zamówienia: 1 sztuka. 1) Posiada znak CE. 2) Urządzenie jest fabrycznie nowe. 3) Przystosowane do
    przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4st.C. 4) Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1 st.C. 5)
    Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej - wiszącej, wyposażone w zestaw do
    przechowywania krwi w pozycji wiszącej (liczba haczyków min. 120 szt.). 6) Posiada wyposażenie dodatkowe
    umożliwiające przechowywanie KKCz w pozycji wiszącej. 7) Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od
    420 do 450 litrów. 8) Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 85
    cm x 85 cm x 185 cm. 9) Wyposażone w co najmniej 5 półek. 10) Posiada pojedyncze drzwi zewnętrzne z
    możliwością zamykania na klucz zaopatrzone w szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie
    szkła. 11) Posiada co najmniej 5 sztuk przezroczystych wewnętrznych drzwi wykonanych z przezroczystego
    tworzywa minimalizujących podniesienia temperatury wewnątrz urządzenia. 12) Posiada wewnętrzne oświetlenie.
    13) Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza. 14) Wyposażone w sterownik
    mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED. 15) Posiada automatyczny system odszraniania nie
    powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej. 16) Wnętrze komory wykonane ze stali nierdzewnej. 17)
    Urządzenie zaopatrzone w kółka ułatwiające przemieszczanie. 18) Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do
    centralnego monitoringu temperatury (posiada port dostępu na wprowadzenie czujnika temperatury). 19)
    Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury. 20) Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i
    dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia. 21) System
    chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC. 22) System sterowania pracą
    sprężarki i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny. 23) Zasilanie prądem zmiennym 230 V. 24)
    Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 25) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację,
    uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu
    przekazania nie później niŜ 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 26) Wykonawca
    zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego. 27) Wykonawca
    dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 28) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące
    gwarancji na urządzenie. 29) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych
    przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. 30) Wykonawca zapewni bezpłatną
    walidację instalacyjną. 31) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 32) Czas naprawy
    na terenie Polski - 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o
    parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności
    potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna
    producenta zaoferowanego powyżej urządzenia. Pakiet nr 2: Pojemnik izotermiczny do przewożenia krwi - duży.
    Wielkość zamówienia: 2 sztuki. 1. Posiada znak CE 2. Obudowa pojemnika wielowarstwowa. Obudowa
    zewnętrzna wykonana z tworzywa sztucznego, wewnątrz materiał izolacyjny o niskim współczynniku przewodzenia
    ciepła. 3. Pojemność całkowita: 80 l (+/- 5%), 4. Waga pojemnika maks. do 35 kg, 5. Moc max: 60 Wat , 6.
    Napięcie zasilania: DC 12-24 Volt oraz AC 110-240 Volt , 7. Zakres temperatur komory transportowej:
    -30st.C/+35st.C, 8. System chłodniczy: kompresorowy 12V, 9. System ogrzewania: grzałka elektryczna. 10.
    Moduł GSM quad band zgodny z R&TTE oraz EMC i CE, 11. Rejestrator temperatury z zasilaniem bateryjnym
    pracującym do 36 h bez zasilania podstawowego, wyposażony w dwa czujniki temperatury dowolnie
    konfigurowalne do pracy w powietrzu lub glicerolu, kompatybilne z systemem monitoringu zainstalowanym u
    Zamawiającego. 12. Możliwość konfiguracji sterowania chłodzeniem i ogrzewaniem pojemnika z dowolnego
    czujnika. 13. Możliwość regulacji histerezy sterownika w zakresie co najmniej od 1 st.C do 6 st.C 14. MoŜliwość
    zdalnej wymiany oprogramowania w rejestratorze pojemnika. 15. MoŜliwość dowolnego ograniczenia zakresu
    zadanej temperatury pojemnika. 16. Możliwość wpisania kalibracji dla czujnika sterującego temperaturą
    pojemnika. 17. Rozdzielczość pomiaru 0,1 st.C, 18. Błąd pomiaru max 0,5 st.C. 19. Gniazdo zewnętrznej drukarki
    w standardzie. 20. Urządzenie wyposażone w przenośną drukarkę raportów temperatury o zasilaniu bateryjnym.
    21. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 22. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację,
    uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu
    przekazania nie później niŜ 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 23. Wykonawca
    zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 24. Wykonawca
    dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 25. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące
    gwarancji na urządzenie. 26. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych
    przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. 27. Czas reakcji serwisu w okresie
    gwarancji nie przekracza 48 godzin. 28. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. 29. Na czas naprawy powyżej 7
    dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane w
    ofercie dokumenty: - dokument CE, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta
    zaoferowanego powyżej urządzenia. Pakiet nr 3: Urządzenie do schładzania i przechowywania FFP. Wielkość
    zamówienia: 14 sztuk. 1. Posiada znak CE. 2. Budowa szafowa z komorą chłodzenia zamykaną dwójką drzwi
    zewnętrznych o układzie góra-dół. 3. Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale
    temperaturowym od - 25 st.C do - 40st.C, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 st.C. 4. Wyposażone w
    sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym odczytem cyfrowym. 5. Pojemność: 480 +/- 10 litrów. 6.
    Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej
    temperatury, zaniku napięcia. 7. Wyposażone w pojemniki dostosowane do wymiarów półek, w minimalnej ilości
    10 szt. 8. Wymiary zewnętrzne nie przekraczają zakresu: 80-85 cm x 75-80 cm x 175-195 cm (szer. x głęb. x
    wys.). 9. Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki
    dezynfekcyjne. 10. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC. 11.
    Zasilane prądem zmiennym 230V. 12. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu
    temperatury. 13. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 14. Wykonawca zapewnia
    bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niŜ 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby
    przez zamawiającego. 15. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez
    zamawiającego. 16. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 17.
    Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 18. W okresie gwarancyjnym Wykonawca
    zobowiązuje się do 1 corocznego, bezpłatnego przeglądu serwisowego w terminach wskazanych przez
    zamawiającego. 19. Wykonawca zapewni bezpłatną walidację instalacyjną. 20. Czas reakcji serwisu w okresie
    gwarancji nie przekracza 48 godzin. 21. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. 22. Na czas naprawy powyżej 7
    dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane w
    ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument
    równoważny, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej
    urządzenia
  6. Zamówienie uzupełniające do przeprowadzonego postępowania na Dostawę i wdrożenie zdalnego systemu monitoringu temperatury krwi i osocza w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych znajdujących się w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmującego kontrolę, nadzór, naprawę, walidację wdrożonego systemu przez okres 36 miesięcy od daty wdrożenia
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Katowice
    Instalacja systemu monitoringu temperatury w nowo wybudowanej chłodni w magazynie RCKiK polegającej na instalacji dwóch punktów pomiaru temperatury wraz z niezbędnym wyposażeniem, walidacją i podłączeniem do istniejącego systemu
  7. Dostawa i wdrożenie zdalnego systemu monitoringu temperatury krwi i osocza w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych znajdujących się w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmującego kontrolę, nadzór, naprawę, walidację wdrożonego systemu przez okres 36 miesięcy od daty wdrożenia
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zdalnego systemu monitoringu temperatury krwi i osocza w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych znajdujących się w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmującego kontrolę, nadzór, naprawę, walidację wdrożonego systemu przez okres 36 miesięcy od daty wdrożenia. W zakres wdrożenia systemu zdalnego monitoringu temperatur w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych wchodzi: dostawa urządzeń pomiarowych wraz z czujnikami (sterowniki, czujniki),dostawa okablowania, osprzętu instalacyjnego i montażowego,dostawa serwera do obsługi systemu. USŁUGI: montaż elementów układu we wskazanych urządzeniach, wdrożenie w urządzeniach przetwarzania informacji (oprogramowania do obsługi systemu),montaż okablowania układu uruchomienie całości systemu,szkolenie obsługi, dokumentacja techniczna i eksploatacyjna, mapowanie, walidacja pomiarów potwierdzona stosownym protokołem powykonawczym i okresowym nie rzadziej niż raz w roku,serwis sprzętowy oraz systemowy przez okres 36 miesięcy
  8. Dostawa urządzeń do schładzania i przechowywania KKCz, urządzeń do schładzania i przechowywania osocza, pojemników izotermicznych do przewożenia krwi i jej składników
    Zamawiający: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, Warszawa
    Pakiet Nr 1: Urządzenie do schładzania i przechowywania KKCz.
    Wielkość zamówienia - 2 sztuki.
    Pakiet Nr 2: Urządzenie do schładzania i przechowywania osocza - pionowe.
    Wielkość zamówienia - 9 sztuk.
    Pakiet Nr 3: Pojemnik izotermiczny akumulatorowo - sieciowy do przewożenia krwi i jej składników.
    Wielkość zamówienia - 3 sztuki.
    Pakiet Nr 4: Pojemnik izotermiczny akumulatorowo - sieciowy do przewożenia krwi i jej składników
    Wielkość zamówienia - 2 sztuki
  9. Dostawa pojemników izotermicznych akumulatorowo - sieciowych do przewożenia krwi i jej składników
    Zamawiający: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, Warszawa
    Pojemnik izotermiczny akumulatorowo - sieciowy do przewożenia krwi i jej składników. Wielkość zamówienia - 2 sztuki.
    1. Posiada znak CE
    2. Obudowa pojemnika wielowarstwowa. Obudowa zewnętrzna wykonana z blachy stalowej malowanej proszkowo, wewnątrz materiał izolacyjny o niskim współczynniku przewodzenia ciepła.
    3. Pojemność całkowita: 45l (+/- 1%),
    4. Waga pojemnika maks. do 20 kg,
    5. Moc max: 60 Wat ,
    6. Napięcie zasilania: DC 12-24 Volt oraz AC 110-240 Volt ,
    7. Zakres temperatur komory transportowej: -24°C/+24°C,
    8. System chłodniczy: kompresorowy 12V,
    9. System ogrzewania: grzałka elektryczna.
    10. Moduł GSM quad band zgodny z R&TTE oraz EMC i CE,
    11. Rejestrator temperatury z zasilaniem bateryjnym pracującym do 36 h bez zasilania podstawowego, wyposażony w dwa czujniki temperatury dowolnie konfigurowalne do pracy w powietrzu lub glicerolu, kompatybilne z systemem monitoringu zainstalowanym u Zamawiającego.
    12. Możliwość konfiguracji sterowania chłodzeniem i ogrzewaniem pojemnika z dowolnego czujnika.
    13. Możliwość regulacji histerezy sterownika w zakresie co najmniej od 1 °C do 6 °C
    14. Możliwość zdalnej wymiany oprogramowania w rejestratorze pojemnika.
    15. Możliwość dowolnego ograniczenia zakresu zadanej temperatury pojemnika.
    16. Możliwość wpisania kalibracji dla czujnika sterującego temperaturą pojemnika.
    17. Rozdzielczość pomiaru 0,1 °C,
    18. Błąd pomiaru max 0,5 °C.
    19. Gniazdo zewnętrznej drukarki w standardzie.
    20. Urządzenie wyposażone w przenośną drukarkę raportów temperatury o zasilaniu bateryjnym.
    21. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
    22. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
    23. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
    24. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
    25. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
    26. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
    27. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
    28. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni.
    29. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
    Wymagane dokumenty:
    - dokument CE,
    - instrukcja w języku polskim,
    - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
  10. Dostawa lodówko-zamrażarek transportowych z monitoringiem temperatur oraz dostosowanie samochodu do przewozu urządzeń chłodniczych ZP/PN - 31/11
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, Białystok
    Dostawa lodówko-zamrażarek transportowych z monitoringiem temperatur oraz dostosowanie samochodu do przewozu urządzeń chłodniczych. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych lodówko - zamrażarek transportowych o pojemności 50-56 l i 40-46 l (1 szt. o pojemności 50-56 l i 7 szt. o pojemności 40-46 l) służących do transportu składników krwi z monitoringiem temperatur, 2) dostawa przenośnej drukarki, 3) dostawa wózka transportowego, 4) dostawa mobilnych stelaży z instalacją elektryczną w ilości 2 szt. przeznaczonych do przedmiotowych urządzeń chłodniczych, 5) dostosowanie posiadanego samochodu marki Ford Transit do jednoczesnego przewozu 8 lodówko - zamrażarek, 6) 4-godzinne szkolenie wskazanego przez Zamawiającego 6-8 osobowego personelu w zakresie prawidłowego użytkowania urządzeń, 7) 48 miesięczny serwis gwarancyjny na monitoring temperatury i 12 miesięczny na urządzenia pozostałe, obejmujący walidacje urządzeń (co najmniej raz do roku). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagania minimalne przedstawia Załącznik A do SIWZ
  11. Dostawa i wdrożenie systemu zdalnego monitoringu temperatur krwi i osocza w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych ZP/PN-24/10
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, Białystok
    Dostawa i wdrożenie systemu zdalnego centralnego monitoringu temperatur oraz wilgotności w urządzeniach/pomieszczeniach do przechowywania krwi i jej składników, produktów krwiopochodnych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów medycznych, zwanych dalej urządzeniami/pomieszczeniami, w: a) oddziałach terenowych RCKiK: - w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, - w Hajnówce, ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka, - w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-400 Łomża, - w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, b) w punktach szpitalnych: - w SP ZOZ Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, Położnictwo/Ginekologia, ul. Warszawska 15, 15-950 Białystok - w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa, ul. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, - w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym, ul. M. Skłodowskiej - Curie 24a, 15-276 Białystok, - w SP ZOZ w Łapach, ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmującego kontrolę, nadzór, naprawę, walidację wdrożonego systemu przez okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. System zdalnego centralnego monitorowania temperatury i wilgotności w urządzeniach - pomieszczeniach powinna obejmować rozwiązanie kompleksowe - pod klucz. W zakres układu ciągłego monitorowania i nadzoru informacji źródłowych z urządzeń / pomieszczeń wchodzą: DOSTAWY - dostawa urządzeń pomiarowych wraz z czujnikami - sterowniki, - czujniki, - dostawa urządzeń przetwarzania informacji, - oprogramowanie do obsługi systemu, -dostawa okablowania, osprzętu instalacyjnego i montażowego (jeśli dotyczy), - dostawa sprzętu komputerowego (jeśli dotyczy). USŁUGI - montaż elementów układu we wskazanych pomieszczeniach, - montaż okablowania układu (jeśli dotyczy)*, - uruchomienie całości systemu, - szkolenie obsługi, -dokumentacja techniczna i eksploatacyjna, -walidacja pomiarów potwierdzona stosownym protokołem powykonawczym i okresowym nie rzadziej niż raz w roku - serwis sprzetowy przez okres 12 miesięcy, - serwis systemowy przez okres 48 miesięcy
  12. WDROŻENIE I OBSŁUGA SYSTEMU MONITOROWANIA POJAZDÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA OPARTEGO NA TECHNOLOGII GPS WRAZ Z DZIERŻAWĄ 35 SZT. URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH PRZEZ TRZY SEZONY ZIMOWE TJ. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Opole
    1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i obsługa systemu monitorowania pojazdów zimowego utrzymania opartego na technologii GPS wraz z dzierżawą 35 szt. urządzeń rejestrujących przez trzy sezony zimowe tj. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 63.72.40.00-0 - Usługi nawigacyjne. 2. System monitorowania pojazdów musi zapewnić: - możliwość obserwacji pojazdów w czasie rzeczywistym z częstotliwością nie mniejszą niż 1 minuta oraz ich wizualizację na cyfrowej mapie na monitorze stacjonarnym, - pomiar czasu odpłużania i sypania materiałów (sól lub mieszanka) wraz z wizualizacją przebytej trasy na mapie cyfrowej, - rozliczenie czasu pracy pojazdów w dowolnym okresie czasu, w formie raportu drogowego z możliwością jego wydruku, - tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy pojazdów, ilości przejechanych kilometrów: odpłużania oraz posypywania, - automatyczną archiwizację danych zgromadzonych na serwerze oraz ich odczyt na nośnikach DVD, CD. - jednoczesny dostęp do systemu przez 5 użytkowników. 3. System monitorowania pojazdów musi charakteryzować się następującą funkcjonalnością: 3.1. Oprogramowanie musi posiadać funkcję raportowania z uwzględnieniem następujących informacji: a) raport tras z danego dnia z uwzględnieniem fragmentów odśnieżonych tras dla jednego pojazdu, b) raport ogólny z następującymi danymi: - informacja o pojeździe którego dotyczy raport, - miejsce i godzina początku trasy, - miejsce i godzina końca trasy, - czasu i długości trasy, - długość trasy z opuszczonym pługiem, - długość trasy z uruchomioną rozsypywarką, - informacja o postoju - czasu postoju. c) system powinien gwarantować możliwość przetwarzania danych z poszczególnych raportów do pliku Microsoft Excel. 3.2. Oprogramowanie musi zapewnić możliwość bieżącego monitorowania pojazdów oraz stanów dotyczących pługu i posypywarki. System musi uwzględniać następujące informacje: - wyświetlanie aktualnej pozycji pojazdu, bądź kilku pojazdów na mapie cyfrowej z możliwością odświeżania pozycji na mapie z zadaną częstotliwością, - wyświetlanie stanu rozsypywarki (czy posypuje), - wyświetlenie stanu pługa (czy odpłuża)

Inne osoby dla Jakubowski Piotr Tomasz (110 osób):