Kogo reprezentuje osoba

Janik Mirosław Bernard

w KRS

Mirosław Bernard Janik

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Mirosław
Drugie imię:Bernard
Nazwisko:Janik
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1955 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Jelcz-laskowice (Dolnośląskie)
Przetargi:106 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janik Marcin Rafał, Muller Frederic, Muller Wolfgang, Wójcik Waldemar Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fundacja Samorząd Gospodarczy, Wrocław − KRS 0000328102
  2. Muller Jelcz-laskowice Sp. Z O.O., Jelcz-laskowice − KRS 0000187255
  3. Polsko-niemieckie Towarzystwo Społeczno-kulturalne Polonica, Wrocław − KRS 0000408861
  4. Stowarzyszenie Klub Absolwenta V Lo We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000332221

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Grostra Bau Polska Sp. Z O.O., Zachowice − KRS 0000265723

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Modernizacja placu zabaw przy ulicy Szopienickiej 21, 23, 25.
    Zamawiający: Zakład Zieleni Miejskiej, Katowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja placu zabaw
    przy ulicy Szopienickiej 21, 23, 25”.
    2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, pomiędzy budynkami wielorodzinnymi zlokalizowanymi przy ulicy Szopienickiej nr 21, 23 i 25, w jednostce ewidencyjnej Miasta Katowice, karta mapy 1, Obręb 0008 Mysłowice Las na działce nr 2012/86.

    3. BILANS TERENU
    Powierzchnia terenu objętego wnioskiem 1383,5 m2
    Powierzchnia placu zabaw 1144,6 m2
    w tym:
    Powierzchnia nawierzchni trawiastej 639.8 m2
    Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej piaskowej 315,8 m2
    Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej syntetycznej 137,2 m2
    Powierzchnia chodników z kostki betonowej 5,7 m2

    4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1) likwidację istniejącej piaskownicy,
    2) demontaż, naprawa i ponowny montaż pozostałych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury,
    3) wykonanie ogrodzenia ograniczającego plac zabaw,
    4) wykonanie na placu zabaw trzech rodzajów nawierzchni: bezpiecznej piaskowej oraz poliuretanowej pod urządzeniami zabawowymi, a także trawiastej pod częścią urządzeń zabawowych
    i na pozostałej części placu zabaw,
    5) montaż nowych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury ( ławki, kosz na śmieci),
    6) wykonanie chodników łączących projektowany plac zabaw z już istniejącymi chodnikami.
    Szczegóły dotyczące projektowanego zagospodarowania terenu przedstawiono w dokumentacji projektowej.
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik
    Nr 8 do SIWZ zawierający projekt w tym:
    1) Przedmiar robót,
    2) Opis techniczny z Informacją BIOZ,
    3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne,
    4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  2. Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji i pozwoleń administracyjnych, budowa i opracowanie dokumentacji powykonawczej placu zabaw dla dzieci i młodzieży w Białymstoku przy ul. Pieczurki dz. nr 837/4,838/4, 839/4,840/4,841/4,842/4,843/2,844/2,845/2,846/3 obręb 18 - Pieczurki.
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji i pozwoleń administracyjnych, budowa i opracowanie dokumentacji powykonawczej placu zabaw dla dzieci i młodzieży w Białymstoku przy ul. Piczurki dz. nr 837/4,838/4,839/4,840/4,841/4, 842/4,843/2, 844/2,845/2,846/3 obręb 18 – Pieczurki.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  3. „Budowa dwóch boisk do piłki plażowej wraz z placem zabaw przy ul. Żurawiej w Jelczu-Laskowicach”.
    Zamawiający: Gmina Jelcz-Laskowice, Jelcz-Laskowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch boisk do piłki plażowej dwóch boisk do piłki plażowej oraz placu zabaw na działce nr 31/10, 31/11 przy ul. Żurawiej w Jelczu-Laskowicach. W zakresie powyższego zadania ujęte jest: - Wykonanie boisk o nawierzchni piaszczystej z obrzeżem betonowym; - Dostawa i montaż 2 kompletów słupków do piłki plażowej; - Dostawa i montaż piłkochwytu o wysokości 4m; - Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej; - Wykonanie placu zabaw o nawierzchni piaszczystej z obrzeżem betonowym. W skład placu zabaw wchodzi 8 urządzeń zabawowych, 4 ławki, 2 kosze na śmieci, regulamin placu zabaw oraz 2 stojaki na rowery; - Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego h=1,6m wokół terenu inwestycji wraz z furtką i dwoma bramami wjazdowymi
  4. Przebudowa placu zabaw w Przedszkolu Publicznym nr 1 w Świnoujściu w ramach zadania pn.: „Przedszkole Publiczne nr 1 przy ul. Warszawskiej - prace inwestycyjne
    Zamawiający: Gmina Miasto Świnoujście, Świnoujście
    Przebudowa placu zabaw i zagospodarowanie terenu w Przedszkolu Publicznym nr 1 przy ul. Warszawskiej w Świnoujściu.
  5. Remont placu zabaw na podwórku stanowiącym własność miasta Stołecznego Warszawy: Część przetargowa I przy ul. Krajewskiego 2a Część przetargowa II przy ul. Popiełuszki 11, 11a, 13 Część przetargowa III przy ul. Generała Zajączka 8
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz, Warszawa
    Remont placu zabaw na podwórku stanowiącym własność miasta Stołecznego Warszawy:
    Część przetargowa I
    przy ul. Krajewskiego 2a
    Część przetargowa II
    przy ul. Popiełuszki 11, 11a, 13
    Część przetargowa III
    przy ul. Generała Zajączka 8

    wymiana zabawek i podłoża
  6. BO - Strefa workout i siłownia plenerowa w Szkole Podstawowej nr 65 im. Gustawa Morcinka w Katowicach przy ul. Kukułek 2a.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 65 im. G. Morcinka, Katowice
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem fragmentu terenu Szkoły pod utworzenie strefy workout i siłowni plenerowej, w ramach budżetu obywatelskiego, obejmujące: prace przygotowawcze przy oczyszczaniu terenu, usunięcie karczów, przycięcie konarów i gałęzi drzew, wycięcie pni drzew, skucie i usunięcie płyty betonowej, zebranie i składowanie humusu, wyrównanie gruntu, wytyczenie geodezyjne obiektów, wykopy ziemne pod fundamenty urządzeń i krawężników, wykonanie podsypek z piasku zagęszczonego pod fundamenty urządzeń i krawężników, wykonanie fundamentów betonowych pod krawężniki, montaż pylonów urządzeń siłowni oraz stóp fundamentowych street workout, zabetonowanie stóp fundamentowych street workout, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego, montaż ławek parkowych na własnych fundamentach, montaż krawężników elastycznych, montaż obrzeży chodnikowych betonowych, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 35-65 mm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0,5-5 mm, montaż tablicy informacyjnej oraz kosza na śmieci, wykonanie nawierzchni bezpiecznej w płytkach gr. 40,00mm - 205,00m2, wykonanie nawierzchni bezpiecznej w płytkach gr. 80,00mm - 98,00m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie opaski żwirowej wokół drzew, montaż urządzeń street workout, montaż urządzeń siłowni na pylonach, wykonanie trawników. Wyposażenie podstawowe: Pylony zestawów urządzeń siłowni plenerowej wykonane będą z profili stalowych zamkniętych rurowych ocynkowanych ogniowo i powlekanych lakierem akrylowym. Na każdym pylonie zamontowane będą 2 urządzenia. Słupki konstrukcji nośnej urządzeń street workout wykonane będą z profili stalowych zamkniętych kwadratowych, drążki i drabinki - z profili rurowych. Wszystkie elementy stalowe będą ocynkowane ogniowo i dodatkowo powleczone lakierem akrylowym. Siłowania plenerowa: 1. Zestaw narciarz zjazdowy + twister, 2. Zestaw rowerek + steper, 3. Zestaw sternik 4 + sztanga w leżeniu, 4. Zestaw ławka uniwersalna + urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej, 5. Zestaw narciarz biegowy + masażer, 6. Zestaw wiosła + prasa nożna, II. Street workout, np. System Kalos nr kat. 88007 lub równoważny o charakterystyce urządzenia, jak niżej: 1. Wymiary i elementy składowe: a) Wymiary obszaru swobodnego upadku_1141 cm / 884 cm (według rysunku), b) Maksymalna wysokość swobodnego upadku_260 cm, c) Elementy składowe zestawu: drążki do podciągania - 5 szt., drabinka pozioma - 1 szt., drabinka pionowa - 1 szt., drążek pionowy - 1 szt., poręcze równoległe wysokie - 2 szt., poręcze równoległe niskie - 2 szt., ławeczka do brzuszków skośna z drabinką - 1 szt., drążek długi - 4 szt..
  7. Rewitalizacja alejki między Hospicjum a Gimnazjum Nr 6 łączącej ul. Główną i Piętnastolecia nowym miejscem dla Ciebie i Twojej rodziny. Nowe ścieżki dla pieszych i rowerów, oświetlenie, sprzęt sportowy i fitness, plac zabaw, ławki. Każdy znajdzie coś dla siebie, dlatego liczymy na Ciebie.
    Zamawiający: Gmina Wałbrzych, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych i rekreacyjnych. W ramach przedmiotu Umowy jest zakup dostawa i montaż następujących urządzeń: 1) fitness wahadło kpl 1, 2) fitness biegacz kpl 1, 3) fitness narciarz biegowy kpl 1, 4) fitness twister kpl 1, 5) fitnes motyl kpl 1, 6) fitnes drążek kpl 1, 7) tablica regulaminowa siłowni kpl 1, 8) bujak samochodzik kpl 1, 9) karuzela tarczowa kpl 1, 10) huśtawka podwójna kpl 1, 11) zestaw zabawowy z wieżami z zadaszeniem, ściankami wspinaczkowymi, zjeżdżalnią stalową, balkonem, rurą do zjeżdżania oraz schodkami wejściowymi kpl 1, 12) stół betonowy do tenisa, wkopywany kpl 1, 13) stolik szachowy betonowy z siedziskami drewnianymi kpl 1, 14) kosze na psie odchody kpl 6, 15) ławki parkowe ze stali nierdzewnej zgodnie z opisem w dokumentacji kpl 8, 16) ławki parkowe z drewnianym siedziskiem zgodnie z opisem w dokumentacji kpl 6, 17) stojak na rowery kpl 1, 18) kosze parkowe EKO z daszkiem kpl 14, 19) tablica regulaminowa placu zabaw kpl 1, Szczegółowy opis urządzeń i miejsce ich lokalizacji według dokumentacji projektowej opracowanej przez: Biuro Realizacji Inwestycji inż .Sławomir Sobusiak z Jedliny Zdroju (58-330) ul. Plac Zwycięstwa 6/1 Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Dostawca jest zobowiązany do nawiązania współpracy z Wykonawcą robót budowlanych na tym zadaniu w celu: a) ustalenia terminu wejścia na teren budowy, który został przekazany Wykonawcy robót budowlanych, b) przekazania Wykonawcy robót budowlanych parametrów urządzeń koniecznych do wykonywania przez niego nawierzchni, c) ustaleniaterminów przystąpienia do wykonania posadowienia urządzeń, d) stałej koordynacji prac z Wykonawcą robót budowlanych, e) zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony budowy i montowanych urządzeń w okresie współpracy z Wykonawcą robót budowlanych. Dostawca urządzeń mają obowiązek zapoznać się z Dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dokonać wizji lokalnej terenu przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  8. II przetarg nieograniczony Budowa placu zabaw w miejscowości Skokowa
    Zamawiający: Gmina Prusice, Prusice
    1.Przedmiotem umowy jest realizacja zadania pn. Budowa placu zabaw w miejscowości Skokowa obejmującego budowę placu zabaw na działce nr 263/8, AM-1obręb Skokowa, Gmina Prusice, między innymi w następującym zakresie: a)urządzenia zabawowe i elementy małej architektury, b)wyposażenie dodatkowe, c)ścieżki, d)nawierzchnie w strefach bezpieczeństwa, e)nasadzenia zieleni, f)ogrodzenie. 2.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz własnym transportem. 4.Wszelkie podane wymiary urządzeń zabawowych oraz wyposażenia dodatkowego są wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 5%. 5.Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych. 6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku wskazania w dokumentacji producenta lub nazwy urządzenia albo kodu istnieje możliwość zastosowania urządzeń równoważnych z zastrzeżeniem powyższych zapisów. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia, które spełniać będą te same funkcje, co wymagane przez Zamawiającego. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. 7.Na przedmiot zamówienia składa się, w szczególności: 1)Huśtawka wagowa typu Tarantula: a)grupa wiekowa 3-14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 0,95 m c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 2,91 x 1,52 x 0,81 m d)konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej e)płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm f)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne g)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30 2)Łuk linowy: a)grupa wiekowa 5-14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 1,20 m c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 3,09 x 3,09x 1,31 m d)konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, łączników kulowych oraz uchwytów z tworzywa sztucznego e)liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym f)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne g)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30 3)Bujak typu Delfin: a)grupa wiekowa 3-14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 0,47 m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 0,91 x 0,38 x 0,84 m, d)konstrukcja wykonana ze stali oraz polietylenowej HDPE, e)konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, f)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 4)Bujak typu Statek: a)grupa wiekowa 3-14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 0,47 m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 0,88 x 0,38 x 0,81 m, d)konstrukcja wykonana ze stali oraz polietylenowej HDPE, e)konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, f)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 5)Zestaw zabawowy typu Dżungla: a)grupa wiekowa do 14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 1,23 m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 4,83 x4,05 x 3,37 m, d)konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, łączników, e)kulowych oraz uchwytów z tworzywa sztucznego, f)płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, g)liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym, h)podesty z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej, i)zjeżdżalnia z frezowanej płyty HDPE gr. 19 mm oraz stali nierdzewnej gr. 2mm, j)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, k)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 6)Zestaw zabawowy typu Wilk Morski: a)grupa wiekowa do 14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 1,50 m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 6,66 x3,50 x 3,90 m, d)konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, łączników kulowych oraz uchwytów z tworzywa sztucznego, e)płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm oraz tworzywa HPLgr 6-8mm, f)liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym, g)podesty z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej, h)zjeżdżalnia z frezowanej płyty HDPE gr. 19 mm oraz stali nierdzewnej gr. 2mm, i)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, j)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 7)Łódź Pirata: a)grupa wiekowa 3-14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 0,5 m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 2,4 x1,19 x 2,17 m, d)konstrukcja nośna wykonana z profili zamkniętych 40x40 mm , blach i płaskowników stalowych, e)konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, f)płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, g)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, h)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 8)Zestaw typu Statek duży: a)grupa wiekowa 3-14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 1,9 m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 11,37 x 3,86 x 4,46 m, d)podesty z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej, e)liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym, f)konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, g)płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, h)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, i)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 9)Huśtawka pojedyncza typu Dżungla: a)grupa wiekowa do 14 lat, b)max wysokość swobodnego upadku 1,24m, c)wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 1,58 x 2,01 x 2,21 m, d)konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, e)płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, f)el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, g)łańcuchy ze stali nierdzewnej, h)fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30. 8.Urządzenia zabawowe objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania polskiej normy PN-EN 1176:2009 w tym jej poszczególnych części w zależności od rodzaju urządzenia. 9.Nawierzchnie stosowane na placu muszą spełniać wymagania normy PN-EN1177:2009 określającej wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placach zabaw, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których niezbędna jest amortyzacja upadku. 10.Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. 11.Na urządzeniach należy zamontować tabliczki znamionowe z informacją o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. 12.Do łączenia elementów powinno stosować się śruby maszynowe ocynkowane. 13.Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami dwuczęściowymi a tam gdzie jest to niemożliwe nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009. 14.W strefach bezpieczeństwa (upadku) oraz komunikacyjnych zaprojektowano bezspoinowa syntetyczną nawierzchnię z przeznaczeniem na place zabaw, wykonaną na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego. 15.Wyposażenie dodatkowe: 1)Ławki parkowe: 5szt. Ławka betonowa z drewnianym siedziskiem oraz oparciem o wymiarach ok. 200x50x80cm, podstawa: beton w kolorze szarym, siedzisko oraz oparcie z desek gr. min. 38 mm impregnowanych lakierobejcą, elementy stalowe mocujące oraz konstrukcyjne ocynkowane ogniowo. 2)Kosze na śmieci: 6szt. obudowa z betonu na planie koła lub kwadratu z daszkiem lub kosz stalowy z daszkiem oraz słupkiem montowany trwale w podłożu, wykończony farbą proszkową, wkład ze stali ocynkowanej o pojemności min. 40 l. 3)Tablica informacyjna z regulaminem - 1szt. Stelaż z profili stalowych 40x40mm lub rur fi 40mm ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo, słupy osadzone w fundamencie betonowym, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw o wymiarach min. 40x60 cm. Wysokość tablicy min. 200 cm. Regulamin powinien określać zasady użytkowania placu zabaw oraz informować o zarządcy terenu, położeniu najbliższego telefonu, numerach telefonów alarmowych, numerach kontaktowych do właściciela lub zarządcy placu zabaw w celu powiadomienia o zniszczeniach lub awarii. Treść tablicy uzgodnić ostatecznie z Zamawiającym. 4)Wycieraczka: 1szt. z kratownicy stalowej ocynkowanej, wielkość oczka ok. 34 x 11 mm, grubość płaskownika nośnego 2 mm, osadzić w zagłębieniu wys. 35 mm z w ramie stalowej, wymiary wycieraczki 180x100 cm. 16. Zieleń istniejąca oraz projektowana: W obrębie opracowania występują drzewa wysokie, pojedyncze krzewy oraz zieleń ekstensywna w postaci trawników. Planowana inwestycja nie narusza istniejącego drzewostanu i nie wymaga wycinki. Krzewy w ilości 35 sztuk kolidujące z planowanym placem zabaw należy przesadzić w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie działki nr 263/8. Istniejące drzewa na terenie inwestycji należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem, a prace prowadzone w ich pobliżu prowadzić ze szczególną uwagą. Po zakończeniu zasadniczych prac budowlanych należy uporządkować teren oraz odtworzyć zniszczone nawierzchnie trawiaste. 17.Graficzne zestawienie poszczególnych elementów stanowi jedno z opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej. 18.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz wykonane roboty budowlane. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 19.W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 20.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 21.W przypadku rozbieżności w zapisach poszczególnych elementów dokumentacji projektowej, w tym nieujęciu elementów robót w przedmiarach, pierwszeństwo będą miały zapisy projektu budowlanego i wykonawczego. W/w dokumenty należy czytać łącznie, a pełny zakres prac określa ich zestawienie w całość
  9. MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY UL. ZAMENHOFA W OLSZTYNIE - ETAP I
    Zamawiający: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i wyposażenie placu zabaw przy ulicy Zamenhofa w Olsztynie - Etap I polegający na:
    Zakupie i montażu następujących urządzeń placu zabaw:
    1) przejazd szynowy;
    2) podwójna huśtawka z oparciem dla malucha;
    3) piaskownica;
    4) przeplotnia np. Globus;
    5) wieża np. Polonez;
    6) ławka z oparciem.
  10. ROZKWIT PARKU STAWY JANA
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Łódź
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest Rozkwit Parku Stawy Jana w szczególności: Część 1 - Dostawa i montaż elementów skateparku. Nazwa elementu Długość [m] Szerokość [m] Wysokość [m] 1 Quoter 3,2 4,5 1,5 2 Spine transfer 5,6 5,8 1,5/0,6 3 Quoter 3,2 4,5 1,5 4 Wallride transfer 2,4 5,0 1,0 5 Barcelona bank/manual pad 5,4/4,0 3,2/1,5 0,9/0,25 6 banks 5,0 2,0 0,5 7 Flat box 4,0 0,5 0,4 8 Bank transfer 3,3 5,8 1,0 9 Flat rail 4,0 0,06 0,4 10 Curb 3,0 0,15 0,15 Obiekty skatingowe Wykonane z prefabrykatów [Klasa użytego betonu C35/45] montowanych na placu budowy, wg technologii firm specjalizujących się w dostawach prefabrykowanych elementów wyposażenia skateparków, np. Concrete Gmbh., Müller Jelcz-Laskowice, MPG sp.cyw., UKSkateParks Lmt ., itp. Poszczególne obiekty wtopione w posadzkę, w sposób umożliwiający płynny najazd. Zabrania się stosowania elementów pośrednich [ np. blach najazdowych - kradną je złomiarze, lub się ciągle odkręcają. Ponadto przy najeżdżaniu hałasują]. Wszystkie krawędzie jezdne zabezpieczone profilem zamkniętym 30x30x3 ze stali kwasoodpornej 1.4301 Z uwagi na walory użytkowe i trwałość, zabrania się wykonywania elementów na placu budowy, np. technikami torkretowania, mokrymi, itp., Nawierzchnie jezdne mają odzwierciedlać spód formy, w której są wykonywane. Całość zgodna z PN-EN 14974 Urządzenia dla użytkowników sprzętu rolkowego. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Szczegółowe rozmieszczenie elementów skateparku i wygląd poszczególnych elementów został przedstawiony na rysunkach stanowiących załączniki do SIWZ. Sposób wykonania elementów opisano w STWiOR będącą załącznikiem do SIWZ. Część 2 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z ogrodzeniem. Należy dostarczyć i zamontować elementy placu zabaw w rejonie zaznaczonym na mapie (plan zagospodarowania terenu) kolorem żółtym. 1. Statek: - szt. 1 Wymiary: nie mniejszy niż dł. 11 m, szerokość 3 m, Charakterystyka urządzenia: - Zestaw zabawowy wykonać by forma przypominała Statek piracki: Ważne jest żeby statek był wyposażony w pokład o minimalnej powierzchni 9 m2 Statek musi być wyposażony w zjeżdżalnię i dwie przeplotnie linowe wykonane z lin zbrojonych, drabinkę linową, dostęp do statku wykonać w formie otworu w burtach lub trapu, Opis materiałów - Podłogi wykonać ze sklejki antypoślizgowej, wypełnienia wykonać z kolorowej płyty HPL/HDPE - Ślizg zjeżdżalni z nierdzewnej blachy stalowej. - Przeplotnię linową oraz drabinki linowe wykonać z trwałej liny fi16mm zbrojonej stalą. - Całość konstrukcji stalowej zabezpieczyć antykorozyjnie i malować lakierem akrylowym, strukturalnym. - Urządzenie zamontować na stopach fundamentowych, które zagłębić minimum 35-45 cm poniżej terenu 2. Piramida linowa - szt. 1 Maksymalna wysokość swobodnego upadku: 1,00m Wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.): 8,00x8,00x4,00m Wymiary powierzchni zderzenia średnica: 4,85m Charakterystyka urządzenia - Urządzenie składać się będzie z masztu na którym napięta jest konstrukcja linowa. Dodatkowo są linowe płaszczyzny poziome na wysokości 1m i 2,5m. Od wierzchołka piramidy do dolnego piętra zamocowanć jest szyb linowy ułatwiający przemieszczanie się wewnątrz piramidy. Ilość użytej liny to 316m. Opis materiałów - Główny element konstrukcyjny wykonać jako słup stalowy fi139,7mm, który należy zabezpieczyć przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe. Konstrukcję linową tworzy sześć lin głównych które należy zakotwić w gruncie za pomocą sześciu śrub rzymskich ocynkowanych umożliwiających korekcję naciągu. Pomiędzy sąsiadującymi linami nośnymi rozpiąć sześć ścian linowych oraz dwa podesty linowe. Sieć wykonać z liny polipropylenowej ś. 16cm wzmocnionej strunami stalowymi ocynkowanymi galwanicznie. Elementy łączące liny ze sobą wykonać z tworzywa sztucznego i aluminium. Elementy łączące liny ze słupem wykonać z e stali nierdzewnej. 3. Huśtawka bocianie gniazdo - szt. 1 Maksymalna wysokość swobodnego upadku: nie większa niż 1,30 m Wymiary urządzenia minimum (dł. x szer. x wys.): 3x2x2m Wymiary powierzchni zderzenia minimum (dł. x szer.): 7x2m Charakterystyka urządzenia - Urządzenie składa się z ramy z rur stalowych oraz elementu w formie bocianiego gniazda mocowanego do ramy poprzez cztery liny. Opis materiałów - Konstrukcja urządzenia wykonać z rur stalowych o ca 76,1x3,2, o 57x2,9 i o 48,3x2,9mm - Zawiesie huśtawki wykonać z liny lub łańcucha chromowego fi 5mm, teflonu i elementów chromowych - Zastosować tulejki z teflonu aby układ wahadłowy nie wymagał konserwacji - Stopy fundamentowe zagłębić minimum 45cm poniżej terenu. 4. Walec wąski - szt. 1 Maksymalna wysokość swobodnego upadku maksymalnie 0,65m Wymiary urządzenia ca (dł. x szer. x wys.): 0,82x0,60x1,41m Wymiary powierzchni zderzenia ca (dł. x szer.): 3,89x3,60m Charakterystyka urządzenia - Urządzenie składa się z dwóch stalowych pionowych elementów zwieńczonych owalnymi uchwytami dla użytkownika stanowiące zarazem konstrukcję nośną dla układu obrotowego walca Opis materiałów - Konstrukcję urządzenia wykonać z rur stalowych o wymiarach ca 38x2,9mm - Bęben walca obłożyć elementami z płyty HDPE - Układ obrotowy urządzenia oprzeć na łożyskach bezobsługowych, niewymagających konserwacji - Uchwyty wykonać w kształcie okręgów z rury o 38x2,9mm, umożliwiają chwyt dla dzieci o różnym wzroście - Konstrukcję zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować lakierem akrylowym, strukturalnym - Stopy fundamentowe Ø 500 gr. 15cm zagłębić minimum 57cm poniżej terenu 5. Ogrodzenie - 69 mb Wokół terenu zaprojektowano ogrodzenie wysokości 1 m. Ogrodzenie zaprojektowano jako panelowe. Słupki: zgodnie z wybranym systemem np. 60x40x2mm, zamknięte od góry mrozoodpornym systemowym daszkiem - nakładką. Słupki mocowane w fundamencie (min. 70cm poniżej gruntu) oraz prefabrykowanym łączniku w rozstawie co 250cm (zgodnie z systemem). Panele ogrodzeniowe: zaprojektowano z maty zgrzewanej z pionowych i poziomych prętów o średnicy 5mm. Pionowe pręty w rozstawie co 50mm, poziome w rozstawie co 20mm. Zabezpieczenie antykorozyjne: ocynkowane ogniowo lub ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo poliestrem. Panele zakończone na płasko. Wysokość paneli 100cm. Panele zaprojektowano z możliwością demontażu przęsła w celu wymiany piasku na placu zabaw. Podmurówka: z prefabrykowanych płyt betonowych o wymiarach 237x27x6cm oraz łączników. Podmurówka pełni jednocześnie funkcję obrzeża placu zabaw. Furtka wejściowa dwuskrzydłowa wg systemu zgodnego z systemem ogrodzenia. Minimalna szerokość furtki 2x100cm. Jedno skrzydło w wykonaniu z trzpieniem mocowanym w gruncie, uniemożliwiającym swobodne otwieranie. Przestrzeń między słupkami furtki zabezpieczyć podmurówką. Obrzeże. Wokół całego terenu placu zabaw zaprojektowano płot panelowy na podmurówce z płyt betonowych 237x27x6 cm pełniących jednocześnie funkcję obrzeża. 6. Nawierzchnia Warstwę humusu zebrać. Teren wyniwelować. Z uwagi na brak urządzeń o krytycznej wysokości upadku większej lub równej 200cm, zaprojektowano nawierzchnię piaszczystą grubości 20cm. Nawierzchnię wykonać z piasku o frakcji 0,2-2,0 mm. Zaleca się stosowanie piasku kopalnego z niskim wskaźnikiem cząstek iłowych i pylastych. 7. Regulamin placu zabaw - szt. 1 Regulamin wykonać zgodnie z zarządzeniem Nr 4821/W/10 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 30 września 2010r. w sprawie funkcjonowania placów zabaw zarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne. Treść regulaminu zgodna z załączoną w opisie technicznym. Uwaga: Plac należy wykonać w kształcie prostokąta o wymiarach 40 x 24 m. Należy dostarczyć i zamontować 69 mb ogrodzenia dopinając się do istniejącego ogrodzenia od strony północnej i północno zachodniej. Inwestor wskaże usytuowanie ogrodzenia wraz z furtką. Prace ziemne polegające na zdjęciu warstwy darni i uzupełnieniu nawierzchni piaskiem należy wykonać tylko w strefach bezpieczeństwa zamontowanych urządzeń. Wybraną darń wraz z humusem należy złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (odległość nie większa niż 300 m). Wykończenie konstrukcji stalowych - ocynk lub rury stalowe malowane proszkowo lub stal nierdzewna Załączone zdjęcia są poglądowe. Wszystkie elementy placu zbaw powinny posiadać certyfikat zgodności z normami europejskimi PN-EN 1176-2009 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie). - Zastosowane rozwiązania projektowe mogą być, za zgodą projektanta, zastąpione przez inne zbliżone z uwzględnieniem wynikających z tych zmian konsekwencji. - Wszystkie użyte materiały powinny odpowiadać atestom technicznym zgodnie z odpowiednimi normami. - Roboty budowlane powinny być prowadzone zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. - Montaż urządzeń powinien być wykonany przez producenta albo przez osoby do tego uprawnione. - W razie wystąpienia zadrzewienia nie ujętego na mapie, należy zwrócić szczególną uwagę aby nie kolidowały one ze strefami bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń. - Strefy bezpieczeństwa różnych urządzeń nie powinny na siebie nachodzić. - Ze względu na możliwość występowania uzbrojenia terenu wszystkie prac ziemne należy prowadzić przy zachowaniu najwyższej ostrożności. W przypadku naruszenia przewodów uzbrojenia terenu natychmiast wezwać operatora zawiadującego daną siecią i stosować się do jego wskazań. - Na terenie przewidzianym pod plac zabaw mogą występować pozostałości po wcześniejszych ciągach komunikacyjnych np. krawężniki, płyty chodnikowe, które należy bezwzględnie usunąć. - Ogrodzenie panelowe wykonać w sposób uniemożliwiający przedostawanie się zwierząt na teren plac zabaw. - Wszystkie urządzenia zabawowe winny spełniać normy PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Część 3 - Dostawa i montaż elementów małej architektury. 1. Kosz betonowy - 17 szt. Wymiary urządzenia ca. (śr. x wys.): 0,65x1,05m Opis materiałów - Konstrukcję betonową wykonać z wibrowanego betonu klasy B30, malowanego farbą akrylową do podłoży betonowych. - Uchylny daszek stalowy ułatwiający opróżnianie wykonać z blachy stalowej. - Konstrukcję zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować lakierem akrylowym, strukturalnym 2. Grill betonowy - 3 szt. Wymiary urządzenia ca. (dł. x szer. x wys.): 1,60x1,20x1,75m 3. Ławka parkowa - 40 szt. Wymiary urządzenia ca. (dł. x szer. x wys.): 0,75x2,00x0,89m Opis materiałów - Konstrukcja Ławki składa się z betonowych boków połączonych poziomymi elementami tworzącymi siedzisko i oparcie. 4. Ławka parkowa typu Wrocław - 9 szt. Wymiary urządzenia ca. (dł. x szer. x wys.): 1,97x0,46x0,71m Opis materiałów - Konstrukcję ławki wykonać z rury stalowej o przekroju fi 76,1x3,2 mm, kątowników stalowych i stopek stalowych 120x80x8 mm. - Siedzisko wykonać z desek z drewna liściastego, klejonego i lakierowanego. - Deski z drewna są zabezpieczyć przed działaniem warunków atmosferycznych za pomocą impregnatów przeciw-grzybicznych i wysokiej jakości lakierobejcą. - Siedzisko połączyć się z podporami za pomocą śrub zamkowych zabezpieczonych antykorozyjnie, odpornych na działanie warunków atmosferycznych. - Konstrukcję zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować lakierem akrylowym, strukturalnym - Stopy fundamentowe gr. 16cm zagłębić minimum 36cm poniżej terenu 5. Parasol ze stolikiem - 5 szt. Wymiary urządzenia ca. (dł. x szer. x wys.): 3,00x3,00x3,00m Opis materiałów - Konstrukcję parasola wykonać z profili zamkniętych stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie. - Mata zacieniająca powinna ograniczać dostęp światła na poziomie minimum 50% - Fundament 210x120 z betonu B30 1.00m poniżej poziomu terenu 6. Przebieralnia - 6 szt. Wymiary urządzenia ca. (dł. x szer. x wys.): 1,90x2,76x1,50m Opis materiałów - Konstrukcję przebieralni wykonać z profili zamkniętych stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie. - Deski osłaniające łączone na pióro i wpust heblowane malowane lakierem bezbarwnym. - Fundament z betonu B30 0.65m poniżej poziomu terenu. Opis materiałów - Konstrukcję grilla wykonać z betonu B-30 malowanego farbą do podłoży betonowych. - Ramię grilla wykonać z rury stalowej o przekroju fi 50 mm, umożliwiającej podnoszenie i opuszczanie rusztu
  11. Zagospodarowanie placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 4 ul. A. Kmicica 5
    Zamawiający: Przedszkole Miejskie Nr 4, Łódź
    Zagospodarowanie placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 4 ul. A. Kmicica 5
  12. Zagospodarowanie terenu polegające na budowie placu zabaw na działce nr 111 w miejscowości Włynkówko oraz modernizacji placu zabaw na działce nr 233/3 w miejscowości Siemianice - Gmina Słupsk
    Zamawiający: Wójt Gminy Słupsk, Słupsk
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące zagospodarowania terenu polegające na budowie placu zabaw na działce nr 111 w miejscowości Włynkówko oraz modernizacji placu zabaw na działce nr 233/3 w miejscowości Siemianice - Gmina Słupsk z podziałem na zadania: 1) Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw na działce nr 111 w miejscowości Włynkówko. Zakres robót obejmuje: a) roboty w zakresie przygotowania terenu i roboty ziemne, b) montaż urządzeń terenu rekreacyjnego, w tym: - huśtawki, - zestawu zabawowego, - bujaka koniczynki czterolistnej, - huśtawki wagowej, - równoważni linowej, - piaskownicy, - tablicy informacyjnej z regulaminem, c) zagospodarowanie terenu, w tym montaż: - ławek z oparciem zgodnie z projektem, - koszy na śmieci, d) roboty w zakresie różnych nawierzchni - nawierzchnia bezpieczna na place zabaw, e) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - humusowanie skarp z obsianiem, - sadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych z całkowitą zaprawą dołów f) UWAGA! Z uwagi na fakt, iż realizacja niniejszej inwestycji następuje w związku z wcześniejszym wykonaniem innych robót przy Szkole Podstawowej we Włynkówku - budowie nowej sali gimnastycznej, w tym nowych ciągów pieszo - jezdnych - przy wykonywaniu robót należy przewidzieć użycie sprzętu, którego ciężar nie będzie przekraczał 18 ton. Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia szczególnej staranności aby w związku z realizacją niniejszej inwestycji (zarówno przez działanie jak i zaniechanie) nie doszło do uszkodzenia w wykonanych robotach. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń wynikających z winy Wykonawcy będzie on w obowiązku przywrócenia infrastruktury do stanu pierwotnego. 2) Zadanie nr 2 - Modernizacja placu zabaw na działce nr 233/3 w miejscowości Siemianice. Zakres robót obejmuje: a) roboty w zakresie przygotowania terenu i roboty ziemne, - UWAGA! Do wyceny nie należy przyjmować wycinki drzew w ilości 2 szt. - Zamawiający wycinki dokonał we własnym zakresie. Natomiast karczowanie pni pozostaje do wykonania przez Wykonawcę. b) montaż urządzeń terenu rekreacyjnego, w tym: - kolejki z dwoma wagonami, - zestawu zabawowego wielofunkcyjnego, - urządzenia typu komin wspinaczkowy, - urządzenia typu bocianie gniazdo, - bujaka sprężynowego czteroosobowego, - tablicy informacyjnej z regulaminem c) demontaż, renowacja i montaż istniejących urządzeń placu zabaw zgodnie z projektem, d) zagospodarowanie terenu, w tym montaż: - ławek z oparciem, - kosza na śmieci e) roboty w zakresie różnych nawierzchni - nawierzchnia bezpieczna na place zabaw, f) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - wykonanie trawników darniowaniem pełnym na terenie płaskim z nawożeniem - darń gotowa, - warstwa kory sosnowej, - sadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych z całkowitą zaprawą dołów 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdego zadania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 9 ust. 2 pkt 2 b) wzoru umowy. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej opisy techniczne, przedmiary robót, rysunki, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. 4. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 8. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego
  13. Budowa placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym przy ul. Dworcowej 42 w Radostowicach
    Zamawiający: Gmina Suszec, Suszec
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym przy ul. Dworcowej 42 w Radostowicach, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie budowy placu zabaw o pow.: 252,25m2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą (obejściami, zielenią, itp.). Powierzchnia zabudowy terenu: - nawierzchnia bezpieczna - 212,00 m2 - nawierzchnia trawiasta - 33,25 m2 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą m.in: - wyrównanie terenu, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, - położenie bezpiecznej nawierzchni, - uzupełnienie trawnika, - instalacja i montaż urządzeń zabawowych i innych urządzeń stanowiących elementy zagospodarowania placu zabaw, - wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, - wykonanie nawierzchni trawiastej, - usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. - uporządkowanie terenu. Koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego należy skalkulować w cenie ofertowej. Wyposażenie szkolnego placu zabaw obejmuje następujące urządzenia: 1. Zestaw zabawowy przedszkolak 2. Zestaw Bambino II 3. Huśtawka łańcuchowa ramieniowa dwuosobowa 4. Huśtawka wagowa 5. Piaskownica zamek 6. Bujak sprężynowy 4 osobowy 7. Stół z siedziskami gumowo betonowymi do wkopania - 2 sztuki 8. Skałka wspinaczkowa Maluch 02 9. Gra zręcznościowa UFO 10. Tablica rysunkowa DUO 11. Ławka z oparciem do wkopania (ocynk+lakier)- 3 sztuki 12. Kosz zewnętrzny z daszkiem okrągły metalowy (ocynk+lakier) - 3 sztuki 13. Tablica informacyjna z regulaminem użytkowania placu zabaw (ocynk+lakier). Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń i samych urządzeń zabawowych i innych urządzeń stanowiących elementy zagospodarowania placu zabaw określa dokumentacja projektowa. Uwaga: Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zestaw zabawowy może spełniać więcej funkcji, jednak nie mniej. Urządzenia zabawowe muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 2% w parametrach (w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych urządzeń, jeżeli nie wpłynie to na rozwiązania określone w projekcie. Wyposażenie szkolnego placu zabaw obejmujące w/w urządzenia, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót)- zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych i użytkowych, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w dokumentacji projektowej oraz w pkt 3.2 Uwagi dla urządzeń zabawowych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty
  14. Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w ramach inwestycji Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łochowie
    Zamawiający: Gmina Łochów, Łochów
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw o powierzchni około 800 m2 na terenie przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w miejscowości Łochów w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej placu zabaw o powierzchni około 800 m2; Wymagania dotyczące dokumentacji: Dokumentacja budowlana winna zostać wykonana na podstawie opisu technicznego Koncepcji idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych dostępnego na stronie http://www.radosnaszkola.men.gov.pl Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę powinna zawierać: a) projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz., w tym: - opis techniczny, - plan sytuacyjny - projekt zagospodarowania terenu, - projekt nawierzchni, przekroje konstrukcyjne, - rozmieszczenie wyposażenia, - karty techniczne urządzeń b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentacji również w formie elektronicznej (pliki w formacie DOC lub PDF). Ostateczna wersja projektu technicznego musi być zgodna z wersją zaakceptowaną przez Zamawiającego. 2) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej piankowej lub gumowej, przepuszczalnej w kolorze pomarańczowym paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 - Tieforange - amortyzującej upadki w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych - o powierzchni minimum 240 m2; 3) wykonanie niezbędnych ciągów komunikacyjnych w postaci ścieżek z nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w kolorze niebieskim paleta barw PANTONE: 540 C; RAL: 5003 Saphirblau - minimum 50 m2, 4) wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, kosz, ławki i tablicę informacyjną z regulaminem, 5) wykonanie dojścia do placu zabaw z kostki brukowej od strony schodów wejściowych prowadzących do auli oraz przyszłego chodnika - o powierzchni minimum 50m2. 6) wykonanie trawników o powierzchni uzupełniającej do 800 m2 - ok. 460 m2, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizytacji miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty i urządzenia na okres 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego, zaś na elementy zieleni 12 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego. 6. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 7. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 8. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych oraz ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Stosowanie tzw. urządzeń równoważnych wymaga przedstawienia dokumentacji fotograficznej i kart technicznych. Ponadto należy wykonać korektę projektu uwzględniającą urządzenia równoważne. Koszt wykonania należy do Wykonawcy
  15. Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu /RADOSNA SZKOŁA/ przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelcach Opolskich.
    Zamawiający: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, Strzelce Opolskie
    Przedmiotem zamówienia jest utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu /RADOSNA SZKOŁA/ przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelcach Opolskich.
    Zakres robót obejmuje:
    Projektowane zamierzenie inwestycyjne swoim zakresem obejmuje:
    a) roboty makroniwelacyjne (zabezpieczenie darni i ziemi urodzajnej);
    b) realizację nowoprojektowanych nawierzchni placu zabaw i dojść;
    c) realizację elementów małej architektury (urządzenia zabawowe, ławki, kosze);
    d) urządzenie zieleni.
    Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót.
  16. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, piłkochwytów oraz ogrodzenia 4 placów zabaw w Głogowie
    Zamawiający: Gmina Miejska Głogów, Głogów
    Część I - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych w Głogowie.
    3.2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonych szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
    3.3. Zamówiony towar zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.
    3.4. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowalnych przewidzianych do wybudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego.
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów oraz ogrodzenia 4 placów zabaw w Głogowie.
    4.2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonych szczegółowo w załączniku nr 1c do SIWZ.
    4.3. Zamówiony towar zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.
    4.4. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowalnych przewidzianych do wybudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego.
  17. Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - sportowo - wypoczynkowego we wsi Strojec - dokończenie robót
    Zamawiający: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza, Praszka
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlano - montażowych związanych z zagospodarowaniem terenu rekreacyjno - sportowo - wypoczynkowego w miejscowości Strojec, obejmujące między innymi:
    a) roboty ziemne związane z ukształtowaniem terenu,
    b) wykonanie pomostu drewnianego,
    c) wykonanie utwardzonych ciągów pieszo - rowerowych,
    d) posadzenie zieleni wysokiej - liściastej,
    e) wykonanie elementów małej architektury,
    f) zagospodarowanie placu zabaw,
    g) zagospodarowanie placu rekreacyjno - sportowego.
    Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  18. Budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną na działce nr 1476 przy ulicy Bulwar w Sokołowie Podlaskim
    Zamawiający: Miasto Sokołów Podlaski, Sokołów Podlaski
    1. Opracowanie projektu technicznego - uproszczonego (w zakresie niezbędnym do zgłoszenia budowy) placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz siłowni zewnętrznej dla dorosłych o wymiarach minimalnych ok. 14 x 21 m (wg załączonego szkicu koncepcyjnego) wraz z wyposażeniem oraz dokonanie zgłoszenia zamierzenia budowy we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej. W ramach opracowania Wykonawca winien we własnym zakresie uzyskać komplet map, decyzji i uzgodnień wymaganych prawem, niezbędnych do dokonania zgłoszenia. 2. Przygotowanie terenu przeznaczonego pod budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej pod względem wysokościowym 3. Budowę nawierzchni i ogrodzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz dostawę i montaż urządzeń wyposażenia (sprzętu rekreacyjnego) na plac zabaw i siłownię, zgodnie z opracowaną i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją, o której mowa w p.1. 4. Dostawę i montaż pozostałych elementów wyposażenia uzupełniającego placu zabaw i siłowni jak : ławki, kosze na śmieci, ogrodzenie trwałe. 5. Wykonanie i montaż trwałej tablicy z regulaminem dla placu zabaw i siłowni oraz graficzną instrukcją korzystania z urządzeń siłowni zewnętrznej. Tablica wraz z konstrukcją wsporczą. 6. Wykonawca winien udzielić na dostarczony sprzęt, użyte materiały i wykonane przez siebie roboty przy realizacji przedmiotowego zamówienia, okresu gwarancji nie krótszego niż 3 lata
  19. Budowa parkowego miejsca spotkań w miejscowości Dzierżkowice
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Budowa parkowego miejsca spotkań w miejscowości Dzierżkowice
  20. Budowa Parku Street Workout
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Słupsk
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem Parku Street Workout, w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku wraz z dostawą i montażem urządzeń. 2.Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie bezpiecznej nawierzchni na terenie Parku, 2) dostawę i montaż urządzeń i elementów Parku Street Workout, 3) dostawę i montaż elementów małej architektury, 4) wykonanie i montaż wiaty, 5) wykonanie tablicy z regulaminem obiektu oraz jej montaż.
  21. Wybór wykonawcy zadania - Budowa Placu Zabaw pomiędzy ulicami Młynarską, Środkową i Grodzką (LBO) - w formule zaprojektuj i wybuduj. Obiekt w strefie ochrony konserwatorskiej.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
  22. Rozbudowa placu zabaw w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Tarnowskie Góry
  23. Montaż elementów ścieżki zdrowia w parku im. Jana Pawła II w Lubinie
    Zamawiający: Gmina Miejska Lubin, Lubin
  24. Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku ul. Św. M.M. Kolbe 11 w ramach programu RADOSNA SZKOŁA
    Zamawiający: Miasto Ełk, Ełk
  25. Dostawa i montaż elementów małej architektury na tereny rekreacyjne będące w Zarządzie Zieleni Miejskiej we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  26. Doposażenie ogródków jordanowskich na terenie Dzielnic I - XVIII Miasta Krakowa. Znak sprawy: 12/IX/2013
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
  27. Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Chojnowie
    Zamawiający: Urząd Miejski w Chojnowie, Chojnów
  28. Plac zabaw na osiedlu Rodziewiczówny w Nysie - zakup i montaż nowych urządzeń.
    Zamawiający: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, Nysa
  29. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Nałęczowie w ramach rządowego programu Radosna szkoła
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Nałęczowie, Nałęczów
  30. Budowy placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Turzu w ramach i zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Poświętne z siedzibą w Urzędzie Gminy w Poświętnem, Poświętne
  31. Wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w ramach programu rządowego Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Czyżew, Czyżew
  32. Zakup, dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw zlokalizowanych w wybranych przez Zamawiającego parkach miasta Słupska
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Słupsk
  33. Wykonanie szkolnego placu zabaw - Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół w Czyżewie w ramach programu rządowego Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Czyżew, Czyżew
  34. Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3
    Zamawiający: Gmina Miejska Zgorzelec, Zgorzelec
  35. Wykonanie placu zabaw zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła na terenie Zespołu Szkół nr 1 przy ulicy Młodzieżowej 1
    Zamawiający: Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim, Nowy Dwór Mazowiecki
  36. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta Olsztyna
    Zamawiający: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, Olsztyn
  37. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łubinie Kościelnym
    Zamawiający: Gmina Bielsk Podlaski, Bielsk Podlaski
  38. Budowa placu zabaw w Kryrach przy ul. Łoskutowa
    Zamawiający: Gmina Suszec, Suszec
  39. Budowa placu zabaw o pow.500 m2 na działce o rn ewid.286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18
    Zamawiający: Zespół Szkół w Gródku, Gródek
  40. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Czarnej Białostockiej
    Zamawiający: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej, Czarna Białostocka
  41. Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  42. Modernizacja szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer, Warszawa
  43. Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie, Olsztyn
  44. Budowa Placu zabaw w Nielubi
    Zamawiający: Gmina Żukowice, Żukowice
  45. Wymiana nawierzchni chodników oraz budowa elementów małej architektury na placu zabaw w Przedszkolu Samorządowym nr 65 w Białymstoku
    Zamawiający: Przedszkole Samorządowe Nr 65 w Białymstoku, Białystok
  46. Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 21 im. Olimpijczyków Polskich w Wałbrzychu w ramach rządowego programu -Radosna szkoła-
    Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Olimpijczyków Polskich w Wałbrzychu, Wałbrzych
  47. Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 6 w Augustowie przy ul. Tartacznej 21 w ramach programu rządowego Radosna Szkoła.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Augustowie, Augustów
  48. Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła w miejscowościach Antonie i Olszewo-Borki
    Zamawiający: Gmina Olszewo-Borki, Olszewo-Borki
  49. BUDOWA PLACU ZABAW W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Floriana Marciniaka w Koninie, Konin
  50. Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Drogoszach w ramach programu RADOSNA SZKoŁA
    Zamawiający: Gmina Barciany, Barciany
  51. Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku przy ul. Polowej 7/1, w ramach rządowego programu Radosna szkoła
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku, Białystok
  52. Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Gumowie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Ciechanów, Ciechanów
  53. Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bronowice (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Puławy, Puławy
  54. Budowa szkolnych placów zabaw przy ul. Suwalskiej 15 i ul. Szafera 2 w Ełku w ramach programu pn. RADOSNA SZKOŁA
    Zamawiający: Miasto Ełk, Ełk
  55. Utworzenie szkolnego placu zabaw - Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół w Rosochatem Kościelnem w ramach programu rządowego Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Czyżew, Czyżew
  56. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE PLACU ZABAW NA TERENIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W BIAŁYMSTOKU
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 3, Białystok
  57. Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 79 im. Arkadego Fiedlera przy ulicy Jesionowej 14 w Poznaniu w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 79 im. Arkadego Fiedlera, Poznań
  58. Dostawa i montaż zabawki na plac zabaw na terenie Osiedla Żbik w Krzeszowicach.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Krzeszowice
  59. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Milówce w ramach Programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Milówka, Milówka
  60. Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych placów zabaw na terenie miasta Poznania
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Poznań
  61. Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile - wykonanie placu zabaw dla małych dzieci
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, Piła
  62. Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  63. Dostawa i montaż 15 ławek na skwerach i zieleńcach miasta Poznania
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Poznań
  64. Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie istniejących placów zabaw miasta Olsztyna
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie, Olsztyn
  65. ZP.271.11.2011 Budowa czterech placów zabaw przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Karczew w ramach programu rządowego Radosna Szkoła, część I, II, III, IV
    Zamawiający: Gmina Karczew, Karczew
  66. Dostawa i montaż urządzeń w ramach zadania Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Rypinie
    Zamawiający: Gmina Miasta Rypina, Rypin
  67. Naprawa, demontaż istniejących oraz dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie istniejących placów zabaw miasta Olsztyna
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie, Olsztyn
  68. Modernizacja (przebudowa) placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rytwianach
    Zamawiający: Gmina Rytwiany, Rytwiany
  69. Budowa placu zabaw o pow. 240 m2 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła dla SSP w Lubczy
    Zamawiający: Gmina Wodzisław, Wodzisław
  70. Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych.
    Zamawiający: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, Słupsk
  71. Budowa placów zabaw, w ramach którego zostaną wykonane 4 place zabaw przy szkołach podstawowych z urządzeniami zabawowymi i nawierzchniami na zadaniach: Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa w Warszowicach Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa w Krzyżowicach Zadanie nr 4 - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Golasowicach
    Zamawiający: Urząd Gminy Pawłowice, Pawłowice
  72. Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 6 im. Żwirki i Wigury w Mielcu, przy ul. Solskiego 8
    Zamawiający: Gmina Miejska Mielec, Mielec
  73. Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 9 im. Władysława Jasińskiego w Mielcu, przy ul. Drzewieckiego 11
    Zamawiający: Gmina Miejska Mielec, Mielec
  74. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bieruniu w ramach programu Radosna Szkoła w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa dwóch placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Bieruń
  75. Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Bieruniu w ramach programu Radosna Szkoła w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa dwóch placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Bieruń
  76. Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  77. Urządzenie placów zabaw w Gminie Golczewo, w miejscowościach: Kłodzino, Upadły, Wysoka Kamieńska
    Zamawiający: Gmina Golczewo, Golczewo
  78. Dostawa urządzeń zabawowych do obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji - Pływalni Anin przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer, Warszawa
  79. Wyposażenie terenów zieleni Gminy Miasta Gdańsk w elementy małej architektury
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  80. Utworzenie placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 5 w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
  81. Utworzenie placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
  82. Utworzenie placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 8 w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
  83. Utworzenie placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 6 w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
  84. Utworzenie placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 9 w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
  85. Utworzenie placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 12 w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
  86. Zaprojektowanie i budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci przy ul. Żwanowieckiej w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy, Warszawa
  87. Zagospodarowanie terenu na plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Chmielowicach i przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Polskiej Nowej Wsi w ramach programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Urząd Gminy, Komprachcice
  88. Dostawa i montaż metalowych urządzeń zabawkowych na place zabaw miejscowościach Rakoszyce, Szczepanów i Chwalimierz
    Zamawiający: Gmina i Miasto Środa Śląska, Środa Śląska
  89. Dostawa i montaż metalowych urządzeń zabawowych na place zabaw miejscowościach Środa Ślaska,Rakoszyce,Bukówek, Ciechów.
    Zamawiający: Gmina i Miasto Środa Śląska, Środa Śląska
  90. Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie gminy Żmigród
    Zamawiający: Gmina Żmigród, Żmigród
  91. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla potrzeb doposażenia placów zabaw znajdujących się na terenie miasta Głogowa
    Zamawiający: Gmina Miejska Głogów, Głogów
  92. Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  93. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gołdap
    Zamawiający: Gmina Gołdap, Gołdap
  94. Zakup urządzeń komunalnych: koszy betonowych, koszy na psie odchody wraz z dystrybutorem, ławek, konstrukcji kwietnikowych dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/4/2010)
    Zamawiający: Miasto Oleśnica, Oleśnica
  95. Dostawa urządzeń zabawowych, przeznaczonych do ustawienia na terenach rekreacyjnych miasta Bielska-Białej.
    Zamawiający: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  96. Dostawa urządzeń zabawowych i elementów wyposażenia placów zabaw
    Zamawiający: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, Warszawa
  97. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Budowlanych oraz, na teren Przedszkola Publicznego nr 1 w Głogowie
    Zamawiający: Gmina Miejska Głogów, Głogów
  98. Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw w Teatrze Letnim w Szczecinie.
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych, Szczecin
  99. Dostawa i instalacja urządzeń będących wyposażeniem placów zabaw.
    Zamawiający: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, Łódź
  100. Dostawa i montaż elementów małej architektury na placach zabaw we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  101. Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw na zieleńcu przy ul. Nehringa oraz urządzeń rekreacyjno - sportowych na plac zabaw w parku im. Andersa w Szczecinie
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych, Szczecin