Kogo reprezentuje osoba

Januś Zbigniew

w KRS

Zbigniew Januś

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zbigniew
Nazwisko:Januś
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Rzeszów (Podkarpackie)
Przetargi:19 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Maciej Roman, Bróż Andrzej Jan, Nowak Michał Piotr, Nowak Stanisław Antoni, Noworolski Ludwik

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Maciej Roman, Januś Jakub

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tondos Kamil Rafał

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agro-mark Rzeszów Ochrona Roślin Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000001216
  2. Autosan S.A. Likwidacyjnej, Sanok − KRS 0000067912
  3. Bc Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000027097
  4. Bjs Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000185668
  5. Cell-fast Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000362780
  6. Ctsl Energia Sp. Z O.O., Hrubieszów − KRS 0000445803
  7. Dromark Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000083174
  8. Eviva Gizałki Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000302098
  9. Fabryka Maszyn W Leżajsku Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Leżajsk − KRS 0000106213
  10. Martifer Renewables S.A., Kraków − KRS 0000236614
  11. Primoris Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000267719
  12. Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług Afterall Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000095735
  13. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Watex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000187928
  14. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Danex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000003017
  15. Stowarzyszenie Sportowo Turystyczne Gminy Łańcut Sportur, Kosina − KRS 0000370938
  16. Temat Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000037656
  17. Weddpol Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000002981
  18. Wind Farm Bukowsko Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000318662
  19. Wind Farm Jawornik Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000317420
  20. Wind Farm Łada Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000316819
  21. Wind Farm Markowa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000317912
  22. Wind Farm Oborniki Śląskie Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000382374
  23. Wind Farm Odrzechowa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000314871
  24. Wind Farm Piersno Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000317879
  25. Wodrol S.A. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000071937

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Car-pol Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000121516
  2. Centrostal-stalowa Wola Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Stalowa Wola − KRS 0000175263
  3. Centrum Fotografii Cyfrowej Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000223130
  4. Gabos Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000125103
  5. Inmax Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000205532
  6. Instal-rzeszów Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000051210
  7. Matrex Sp. Z O.O. Sp. J., Rzeszów − KRS 0000077418
  8. Orion Engineered Carbons Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000093322
  9. Panres Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000248958
  10. Pinus Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łańcut − KRS 0000107144
  11. Polimex S.A., Wola Dalsza − KRS 0000135545
  12. Przedsiębiorstwo Budoinż Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000173905
  13. Przedsiębiorstwo Handlowo-produkcyjne Hanspol Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000103468
  14. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Drewban Urban Rusiecki Sp. J. Likwidacyjnej, Chałupki Dębniańskie − KRS 0000179692
  15. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bonex Sp. Z O.O., Żołynia − KRS 0000118290
  16. Roland Sp. Z O.O., Racławówka − KRS 0000042302
  17. Rzeszowskie Przedsiębiorstwo Budowlano-montażowe Montares S.A., Rzeszów − KRS 0000003622
  18. Tsl Sp. Z O.O. -, Rzeszów − KRS 0000279806
  19. Zakłady Odzieżowe Vicon Sp. Z O.O., Łańcut − KRS 0000137398

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. Wykonanie instalacji odgromowej dla budynku Nr 3A oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kotłownię w budynku nr 3A w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, Górno
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wykonanie instalacji odgromowej dla budynku Nr 3A oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kotłownię w budynku nr 3A w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie. Zakres robót objętych specyfikacją: Instalacja odgromowa Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie, Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej, Montaż iglic na dachu, Montaż przewodów instalacji odgromowej na budynku. Pomiar rezystancji uziemienia. Wewnętrzna instalacja gazowa Wykonanie bruzd w ścianach dla prowadzenia przewodów gazowych, Wykonanie przejść przewodów przez przegrody budowlane, Wykonanie przewodów i urządzeń wraz z uzbrojeniem rozprowadzające gaz do kotłów kotłowni w Pawilonie Nr 3A, Próby hydrauliczne ciśnieniowe i szczelności, Odbiory i uruchomienie
  2. Wykonanie wspomagania podgrzewu c.w.u. systemem solarnym w kotłowni K-2 (budynek Nr 5) i kotłowni K-SR (budynek Sue Ryder) w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, Górno
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wspomagania podgrzewu c.w.u. systemem solarnym w kotłowni K-2 (budynek Nr 5) i kotłowni KSR (budynek Sue Ryder) w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie. 1. Zakres robót objętych specyfikacją: a) Zainstalowanie kolektorów słonecznych na dachu , b) Zainstalowanie zasobników solarnych c.w.u. w pomieszczeniach kotłowni, c) Zainstalowanie pomp, d) Zainstalowanie sterownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ). 2. Realizacja przedmiotu zamówienia. 2.1. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.2. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: a) zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż kwota wynagrodzenia umownego brutto, w całym okresie realizacji robót, b) zachować wysoki standard wykonania robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. Zastosowane materiały przy realizacji zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowanie w budownictwie określone w ustawie prawo budowlane jak również winny być dopuszczonym do stosowania w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. Przy wyborze materiałów i technologii wykonania robót należy się kierować wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia i materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę, nazwę oferowanych materiałów lub urządzeń. Użycie materiałów urządzeń i technologii równoważnych obliguje wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, kartach katalogowych aprobatach technicznych, certyfikatach itp. c) zagospodarować plac budowy oraz doprowadzić niezbędne media dla potrzeb budowy wraz z ich opomiarowaniem, d) usunąć wszelkie uszkodzenia pokrycia dachowego oraz ścian pomieszczeń kotłowni, związane z montażem instalacji solarnej, e) dozorować budowę w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji, f) urządzić zaplecze budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, g) zabezpieczyć i oznakować plac budowy celem zapewnienia bezpieczeństwa dla pacjentów, pracowników i osób postronnych, h) zachować szczególną ostrożność ze względu na prowadzenie robót na terenie czynnego szpitala, i) zapewnić porządek i komunikację na terenie obiektu, j) zapewnić organizację robót, dostawę materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń itd.), k) zapewnić warunki BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) wygrodzić teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ł) zabezpieczyć obiekt przed kradzieżą i zniszczeniem, m) w przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie je usunąć na własny koszt, n) wywieźć gruz i odpady na wysypisko (dokonać na własny koszt utylizacji o ile byłaby wymagana), o) zatrudnić, kadrę w odpowiedniej ilości i o odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosować odpowiedni sprzęt, p) w razie konieczności prowadzić prace na wydłużonym dniu pracy i w soboty, r) dostarczyć instrukcje i schematy obsługi urządzeń (tablice znamionowe na urządzeniach i DTR w języku polskim), s) uporządkować teren i zlikwidować plac budowy po całkowitym zakończeniu robót, t) wystawić fakturę w terminie uzgodnionym z zamawiającym, z terminem płatności wynoszącym do 30 dni
  3. MODERNIZACJA GOSPODARKI CIEPLNEJ DLA GMIN: BYTOM I RADZIONKÓW - KONTRAKT VIII - MODERNIZACJA SIECI CIEPŁOWNICZYCH (2011) - CZĘŚĆ A
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., Bytom
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja bytomskiego systemu ciepłowniczego w ramach Kontraktu VIII - Część A dla projektu pn.: Modernizacja gospodarki cieplnej dla gmin: Bytom i Radzionków.
    Zakres robót obejmuje wymianę na preizolowane ok. 1,95 km sieci ciepłowniczych,
    wymianę izolacji termicznej na długości ok. 1,1 km napowietrznej sieci ciepłowniczej oraz budowę (modernizację) 25 węzłów cieplnych.
  4. MODERNIZACJA GOSPODARKI CIEPLNEJ DLA GMIN: BYTOM I RADZIONKÓW - KONTRAKT VIII - MODERNIZACJA SIECI CIEPŁOWNICZYCH (2011)
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., Bytom
    Zakres robót obejmuje:
    CZĘŚĆ A: wymianę na preizolowane ok. 1,95 km sieci ciepłowniczych,
    wymianę izolacji termicznej na długości ok. 1,1 km napowietrznej sieci
    ciepłowniczej oraz budowę (modernizację) 25 węzłów cieplnych.


    CZĘŚĆ B: wymianę na preizolowane ok. 2,05 km sieci ciepłowniczych,
    wymianę lub przebudowę na preizolowane ok. 0,6 km zewnętrznych instalacji
    odbiorczych oraz budowę (modernizację) 8 węzłów cieplnych.
  5. Przebudowa sieci cieplnej wysokich parametrów w dzielnicy Czekaj w Ropczycach
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ropczycach Sp. z. o.o., Ropczyce
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie sieci cieplnej w dzielnicy Czekaj w Ropczycach. Przebudowa polega na budowie podziemnego odcinka sieci cieplnej wysokich parametrów, który zastąpi istniejącą sieć ułożoną na estakadzie i realizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych 217/5, 216/3, 215/5, 2237/4, 2231/19, 2946, 5956, 2918, 2919, 2922, 2923, 2924, 2925, 179, 174/4, położonych w obrębie ewidencyjnym 001 Ropczyce. Odcinek sieci o długości L=2 x 887,2 mb wykonany ma być z rur preizolowanych o średnicy DN 80 mm z instalacją impulsową.
    2. Zakres robót obejmuje: 1)Prace ziemne 2)Prace montażowe: a) Rurociągi preizolowane - roboty technologiczne b) Rurociągi tradycyjne c) Telemetria 3)Prace budowlane: a) Roboty demontażowe i odtworzeniowe b) Podwierty
    3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych. 4. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i 60 miesięcy gwarancji na wbudowane materiały preizolowane.
    5. Realizację przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić według:1) kompletu posiadanych przez Zamawiającego branżowych dokumentacji projektowych, 2) przedmiaru robót, 3) szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do określenia ceny ofertowej. 6. Dokumentacja projektowa została opracowana w technologii LOGSTOR i stanowi materiał informacyjny. W przypadku zastosowania systemu preizolowanego innego niż przewidziany w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część SIWZ, wykonawca musi załączyć do Oferty: 1) Schemat montażowy (geometria) sieci cieplnej preizolowanej opracowany w oferowanej technologii (innej niż w załączonej dokumentacji) rur preizolowanych z podaniem nazw, numerów katalogowych i wymiarów elementów oraz nazwy producenta systemu preizolowanego; 2) Zestawienia materiałów wraz z opisem i specyfikacją techniczną oferowanych wyrobów wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków zawartych w SIWZ i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej; 3) Adaptowane schematy montażowe i zestawienia materiałów muszą obejmować komplet elementów niezbędnych do wykonania sieci o długościach i kształcie wynikającym z dokumentacji projektowej pod rygorem odrzucenia oferty;
    4) Rozwiązanie musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w dokumentacji projektowej, SSTWIOR, niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej; UWAGA! Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy.
    7. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż w projekcie. W takim przypadku należy spełnić warunki rozdziału III ust. 5 i 6. Wykonawca, który złoży ofertę równoważną do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania techniczne określone przez Zamawiającego.
  6. Modernizacja systemu ciepłowniczego Miasta Małogoszcz
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, Małogoszcz
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

    Projekty modernizacji systemu ciepłowniczego Miasta Małogoszcz.

    Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót do materiałów przetargowych są materiałami pomocniczymi do wyliczenia ceny oferty. W przypadku pominięcia jakiejkolwiek pozycji kosztorysowej w załączonych przedmiarach robót, a wykonanie tych robót będzie wynikać z opracowanej dokumentacji projektowej Wykonawca robót winien wykonać te roboty w ramach przedstawionej oferty przetargowej.
  7. wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadanie pn.: Likwidacja lokalnych źródeł emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez rozbudowę sieci ciepłowniczych w Ustrzykach Dolnych - etap I.
    Zamawiający: Gmina Ustrzyki Dolne, Ustrzyki Dolne
    Zakres prac i termin wykonania wg elementów budowy sieci w tabeli poniżej:



    L.p. Zakres prac Planowany termin
    wykonania do
    1. Budowa sieci cieplnej na odcinku Liceum Ogólnokształcące - Hala Sportowa
    - w tym odcinek brzeg rzeki - budynek szkoły nr 1 do wykonania do końca 30.06.2011 r.
    30.07.2011
    2. Budowa sieci cieplnej na odcinku Hala Sportowa - Przedszkole nr 2
    (odcinek do budynku policji)
    30.09.2011
    3. Instalacja wymiennikowni ciepła c.o. + c.w.u. w budynku Ustrzyckiego Domu Kultury
    30.09.2011
    4. Budowa sieci cieplnej na odcinku Hala Sportowa - Przedszkole nr 2
    (odcinek od budynku policji do przedszkola)
    30.06.2012
    5. Instalacja wymiennikowni ciepła c.o. + c.w.u. w budynku Przedszkola nr 2
    30.06.2012
  8. Przebudowa sieci cieplnej wysokich parametrów w obrębie osiedla mieszkaniowego przy ul. Piłsudskiego w Ropczycach
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ropczycach Sp. z. o.o., Ropczyce
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie sieci cieplnej w obrębie osiedla mieszkaniowego przy ul. Piłsudskiego w Ropczycach. Przebudowa polega na budowie podziemnego odcinka sieci cieplnej wysokich parametrów dla połączenia istniejącego ciepłociągu przy ul. Kolejowej i ciepłociągu przy ul. Piłsudskiego i realizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych: 557/7,556/4, 171/19, 461, 171/3, 2341/14, 2341/12, 2341/13, 579 położonych w obrębie ewidencyjnym 0001 Ropczyce. Odcinek sieci o długości L=2 x 378 mb wykonany ma być z rur preizolowanych o średnicy DN 250 mm z instalacją impulsową. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Prace ziemne, 2) Prace montażowe: a) Rurociągi preizolowane b) Podwierty pod drogami c) Telemetria, 3) Prace budowlane: a) Roboty rozbiórkowe b) Roboty budowlane i odtworzeniowe 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych. 4. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i 60 miesięcy gwarancji na wbudowane materiały preizolowane. 5. Realizację przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić według: 1) kompletu posiadanych przez Zamawiającego branżowych dokumentacji projektowych, 2) przedmiaru robót, 3) szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do określenia ceny ofertowej. 6. Dokumentacja projektowa została opracowana w technologii LOGSTOR i stanowi materiał informacyjny. W przypadku zastosowania systemu preizolowanego innego niż przewidziany w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część SIWZ, wykonawca musi załączyć do Oferty: 1) Schemat montażowy (geometria) sieci cieplnej preizolowanej opracowany w oferowanej technologii (innej niż w załączonej dokumentacji) rur preizolowanych z podaniem nazw, numerów katalogowych i wymiarów elementów oraz nazwy producenta systemu preizolowanego; 2) Zestawienia materiałów wraz z opisem i specyfikacją techniczną oferowanych wyrobów wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków zawartych w SIWZ i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej; 3) Adaptowane schematy montażowe i zestawienia materiałów muszą obejmować komplet elementów niezbędnych do wykonania sieci o długościach i kształcie wynikającym z dokumentacji projektowej pod rygorem odrzucenia oferty; 4) Rozwiązanie musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w dokumentacji projektowej, SSTWIOR, niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej; UWAGA! Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. 7. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż w projekcie. W takim przypadku należy spełnić warunki rozdziału III ust. 6 i 7. Wykonawca, który złoży ofertę równoważną do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania techniczne określone przez Zamawiającego
  9. Wykonanie montażu muf na sieciach cieplnych preizolowanych metodą zgrzewania elektrooporowego na terenie Rzeszowa. Znak sprawy: KZP-2/344/DR-5/11.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rzeszów
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    montaż muf na sieciach cieplnych preizolowanych metodą zgrzewania elektrooporowego z zapewnieniem nieniszczącej kontroli poprawności zgrzewania z archiwizacją procesu wraz z wypełnieniem pianką poliuretanową i połączeniem przewodów impulsowej sygnalizacji alarmowej, z materiałów Zamawiającego, bezpośrednio na placu budowy dla:
    Część 1 - sieci cieplnej z rur i materiałów preizolowanych o średnicy fi323,9/450 mm wyprodukowanych przez Logstor Polska Sp. z o.o., dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa sieci cieplnej od komory B-9 do B-12/1 ul. Boya - Żeleńskiego w Rzeszowie. Mufy fi323,9/450 mm - nr kat. 56100450001000. Przewidywana ilość - 107 szt.
    Część 2 - sieci cieplnej z rur i materiałów preizolowanych o średnicy fi323,9/450 mm wyprodukowanych przez Logstor Polska Sp. z o.o. dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa sieci cieplnej od komory E-2 do E-5 wraz z przyłączami ul. Pułaskiego i ul. Mochnackiego w Rzeszowie. Mufy fi323,9/450 mm - nr kat. 56100450001000. Przewidywana ilość - 70 szt.
    Część 3 - sieci cieplnej z rur i materiałów preizolowanych o średnicy fi406,4/560 mm wyprodukowanych przez Z.P.U. Międzyrzecz Polskie Rury Preizolowane
    Sp. z o.o., dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa sieci od G-4
    ul. Hetmańska do zapory na rz. Wisłok. Mufy fi406,4/560 - nr kat. DX-560/750 - Przewidywana ilość - 96 szt. oraz mufy fi355,6/500 nr kat. DX-500/750 - Przewidywana ilość muf - 4 szt.
    2. Zamawiający wymaga aby:
    - usługa została wykonana narzędziami i sprzętem do zgrzewania Wykonawcy, z należytą starannością i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
    - każda mufa została poddana próbie szczelności na ciśnienie 0,2 bara, potwierdzonej protokołem spisanym w obecności przedstawiciela Zamawiającego,
    - każda mufa, po zakończeniu piankowania została poddana pomiarowi pod kątem prawidłowości połączenia instalacji alarmowej,
    - każdy odcinek sieci zrealizowany jednorazowo został poddany po zakończeniu mufowania pomiarowi instalacji alarmowej pod kątem prawidłowości połączenia, potwierdzonemu protokołem odbioru częściowego,
    - po zakończeniu w całości każdej części dokonano pomiaru kompleksowego sprawdzenia instalacji alarmowej, stwierdzającego prawidłowość połączenia instalacji oraz stopień zawilgocenia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego (dla każdej części),
    - po zakończeniu prac objętych przedmiotem zamówienia dla każdej części dostarczono:
    a) schemat sieci z naniesionymi mufami i ich numeracją,
    b) dokumenty z kontroli poprawności zgrzewania złączy mufowych - wydruki procesu zgrzewania,
    które stanowić będą załączniki do protokołu odbioru końcowego.
    - wykonawca wymienił na nowe, we własnym zakresie i na własny koszt, powierzone przez Zamawiającego materiały (w tym mufy) uszkodzone przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi.
    3. Wykonawca wykonywał będzie usługi na podstawie zgłoszeń składanych faksem przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W zgłoszeniu podana zostanie: ilość muf do zgrzewania, miejsce wykonywania usługi, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, bądź inne uwarunkowania związane z realizacją danego zgłoszenia.
    4. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszelkich odpadów wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, Ustawy Prawo ochrony środowiska wraz z przepisami wykonawczymi.
    5. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dojazdów, diet, ewentualnych noclegów (ryczałtów) ponosi Wykonawca.
    6. Na wykonane prace Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 60 miesięcy gwarancji i 36 miesięcy rękojmi licząc od daty odbioru końcowego usługi.
    7. Podane w pkt.1 ilości muf do zgrzewania są wielkościami maksymalnymi przewidywanymi do wykonania. Rzeczywiste ilości mogą ulec zmianie - w trakcie realizacji.
    8. Jest to zamówienie na usługę o kodzie numerycznym słownika podstawowego CPV Nr 71330000-0 (Różne usługi inżynieryjne).
  10. Modernizacja sieci cieplnej w Krośnie
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Krosno
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej sieci ciepłowniczej magistralnej kanałowej na sieć z rur preizolowanych obejmujących realizację dwóch zadań : - Część A zamówienia : Modernizacja sieci cieplnej dla budynków mieszkalnych przy ul. Staszica w Krośnie (budowa 6 węzłów kompaktowych, wymiana sieci wysokich parametrów wykonanej w technologii kanałowej), - Część B zamówienia : Modernizacja sieci magistralnej dla zasilania osiedla Markiewicza w Krośnie (DN 350 od K-4 do K-5 oraz DN 250 i DN 200 od pkt. A do K-21). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Sieci oraz węzły cieplne należy przebudować zgodnie z projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi ,pozwoleniami na budowę, przedmiarami robót oraz załącznikami. - Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w obrębie dróg oraz uzyska wszystkie potrzebne pozwolenia i uzgodnienia. - Wykonawca pokryje koszty zajęcia pasów drogowych, - Wykonawca zapewni wycinkę drzew wraz z pokryciem wszystkich kosztów z tym związanych - Roboty objęte będą 36 - miesięczną gwarancją liczoną od dnia protokolarnego odbioru robót. W ramach robót budowlanych objętych zamówieniem zostaną wykonane wszystkie prace, oraz wszystkie opłaty związane z właściwą realizacją zadania w tym między innymi takie jak: - urządzenie i zagospodarowanie placów budowy, - pomiary, badania, nadzory i odbiory, - media do celów budowy, - zabezpieczenie warunków bhp i ppoż, - zabezpieczenie ciepłej wody użytkowej do budynków zasilanych z modernizowanej sieci ciepłowniczej w przypadku przerwy w dostawie c.w.u. dłuższej niż 7dni. - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą realizowanych obiektów, - dokonana zostanie naprawa lub poniesione koszty naprawy uszkodzonych dróg, chodników, ogrodzeń, pomieszczeń itp. - teren wokół budowy zostanie przywrócony do stanu pierwotnego, - gruz, beton wełnę mineralną itp. Wykonawca przekaże podmiotom posiadającym stosowne uprawnienia w zakresie gospodarowania odpadami, - dostarczenia do magazynu Zamawiającego lub innego wskazanego przez niego miejsca materiałów ( np. złomu stalowego, płyt żelbetonowych ) odzyskanego w trakcie budowy . Przebudowa sieci nie może spowodować: 1) przerwy w dostawie c.o. w czasie trwania sezonu grzewczego, 2) przerwy w dostawie c.w.u dłuższej niż 7 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Wszystkie nazwy własne materiałów i nazwy producentów, użyte w SIWZ powinny być rozumiane jako definicje standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie w projekcie, a do realizacji zamówienia mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o parametrach równoważnych, tj. nie niższych niż przewiduje projekt lub założenia Zamawiającego, a wszystkie koszty wynikające z tytułu zamiennych rozwiązań ponosi Wykonawca. Zamawiający w załączniku Nr 7 i 8 do SIWZ określił parametry równoważności.
  11. Rozbudowa i nadbudowa budynku nr 13 A szpitala na działce 3909/3, położonej w Łańcucie, przy ul. Paderewskiego 5. Znak sprawy: SZP/380/34/2010
    Zamawiający: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Łańcut
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres rzeczowy robót budowlanych stanowi Załącznik nr 2. Do SIWZ są również dołączone przedmiary robót budowlanych (14 części). Dokumenty te są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.
    Szacowana wielkość zamówienia 1 079 673,355 euro
  12. Przebudowa sieci cieplnej w Tarnobrzegu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Tarnobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sieci ciepłowniczej w systemie rur preizolowanych z alarmem do budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej i obiektów handlowych. Zakres projektu obejmuje następujące zadania: a)Sieć cieplna w rejonie ul. Dekutowskiego b)Sieć cieplna os. Stare Miasto, c)Sieć cieplna os. Przywiśle - Obwód Grzewczy nr 1, d)Sieć cieplna os. Przywiśle - Obwód Grzewczy nr 2 e)Sieć cieplna os. Przywiśle - Obwód Grzewczy nr 3 Łączna długość sieci do przebudowy ok. 8200 m
  13. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów Nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, Górno
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów Nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie (I ETAP realizacji inwestycji). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W ramach powyższego zadania należy wykonać I Etap inwestycji pt. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Pawilonów nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie. Na zakres I Etapu budowy składa się: - rozbudowa Pawilonu nr 2 o budynek 2A (nowy), - wyburzenie przewiązki i budowa w tym miejscu budynku 3A, - przełożenie istniejących przyłączy mediów zewnętrznych (przyłącza: co, ccw, ks, wody), - zagospodarowanie terenu wraz z układem komunikacyjnym, - przebudowa i remont budynku nr 2. Uwaga zamawiającego: Przedmiotem niniejszego przetargu jest wykonanie I etapu inwestycji, którego zakres określony został w pkt 3. Realizacja II Etapu inwestycji w zakres którego wchodzi: przebudowa i remont budynku nr 3, oraz wykonanie instalacji chłodniczej dla budynków 3, 3A, 2, 2A i instalacji gazów medycznych dla budynków nr 3 i 3A przewidywana jest w przyszłości. Jednakże ponieważ budynek nr 3A będący przedmiotem niniejszego przetargu łączył się będzie z budynkiem nr 3, który nie podlega obecnie przebudowie zamawiający dołącza również do niniejszej siwz dokumentację dotyczącą II etapu czyniąc to wyłącznie w celach informacyjnych. Zakres robót dla budynku 2, 2A, 3A, infrastruktura: - Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, - Roboty ziemne pod fundamenty, - Ławy i ściany fundamentowe, - Roboty murowe, nadproża, podciągi, - Izolacje przeciwwilgociowe ścian, drenaż, - Stropy, wieńce, nadproża, podciągi, rdzenie, - Płyta stropowa schody, - Podłoża, posadzki, - Tynki i okładziny ścienne, - Stolarka drzwiowa, - Stolarka okienna, - Stolarka p. poż, - Uzupełnienie stropu drewnianego, - Ślusarka aluminiowa i p. poż, - Ślusarka- poręcze, uchwyty, balustrady, - Obudowa stropodachu, pionów instalacyjnych i wentylacji płytami GKF, - Sufity podwieszane, obudowa p. poż stropu, - Schody i balustrady drewniane, - Malowanie, gładź gipsowa, - Dach, konstrukcja, pokrycie, - Posadzka przemysłowa P6 - dojazd dla karetek, - Izolacje przeciwwilgociowe - sanitariaty, taras, balkon, posadzka P6, - Schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych, - Elewacja, roboty zewnętrzne, - Windy osobowe, INSTALACJE: -Wentylacja, -Instalacja wodno-kanalizacyjna, -Centralne ogrzewanie, -Instalacje elektryczne wewnętrzne, -Ciepło technologiczne wentylacji, -Instalacja gazów medycznych i sygnalizacji świetlno-akustycznej, INFRASTRUKTURA: -Kotłownia, -Instalacja solarna, -Przełożenie sieci cieplnej, -Przełożenie kanalizacji sanitarnej z przyłączami, ZAGOSPODAROWANIE TERENU I DROGI: -Roboty przygotowawcze, -Roboty ziemne, -Odwodnienie korpusu drogowego, -Podbudowy, -Nawierzchnie, -Roboty wykończeniowe, -Elementy ulic, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ). Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz warunkami określonymi w: -specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót, -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, -harmonogramie robót budowlanych (załącznik A - Harmonogram robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: rozbudowa, przebudowa i nadbudowa pawilonów nr 2 i 3 Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc w Górnie) Wykonawca przed rozpoczęciem robót sporządzi i przedłoży zamawiającemu PLAN BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: -zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż kwota wynagrodzenia umownego brutto, w całym okresie realizacji robót, -zachować wysoki standard wykonania robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. Zastosowane materiały przy realizacji zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowanie w budownictwie określone w ustawie prawo budowlane jak również winny być dopuszczonym do stosowanie w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. Przy wyborze materiałów i technologii wykonania robót należy się kierować wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia i materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę, nazwę oferowanych materiałów lub urządzeń. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nie równoważnych spowoduje odrzucenie oferty. Użycie materiałów urządzeń i technologii równoważnych obliguje wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawa porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, kartach katalogowych aprobatach technicznych, certyfikatach itp. Zamawiający informuje, że w sytuacji gdy proponowane przez wykonawcę materiały zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadają parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez zamawiającego że złożona oferta nie odpowiada treści siwz w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie odrzucona. -zagospodarować plac budowy oraz doprowadzić niezbędne media dla potrzeb budowy wraz z ich opomiarowaniem, -utrzymywać, odtworzyć i oznakować drogę dojazdową do placu budowy, -dozorować budowę w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji, -urządzić zaplecze budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, -zabezpieczyć i oznakować plac budowy celem zapewnienia bezpieczeństwa dla pacjentów, pracowników i osób postronnych, -zachować szczególną ostrożność ze względu na prowadzenie robót na terenie czynnego szpitala, -zapewnić porządek i komunikację na terenie obiektu, -zapewnić organizację robót, dostawę materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń itd.), -zapewnić warunki BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, -wygrodzić teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, -zabezpieczyć obiekt przed kradzieżą i zniszczeniem, -w przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie je usunąć na własny koszt, -wywieźć gruz i odpady na wysypisko (dokonać na własny koszt utylizacji o ile byłaby wymagana), -zatrudnić, kadrę w odpowiedniej ilości i o odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosować odpowiedni sprzęt, -w razie konieczności prowadzić prace na wydłużonym dniu pracy i w soboty, -dostarczyć instrukcje i schematy obsługi kotłowni oraz innych urządzeń (tablice znamionowe na urządzeniach i DTR w języku polskim), -zastosować tablice rozdzielcze i pomiarowe zamykane na klucz, -zastosować windy zamykane na klucz, -uporządkować teren i zlikwidować plac budowy po całkowitym zakończeniu robót, -wystawić faktury w terminach uzgodnionych z zamawiającym, z terminem płatności wynoszącym do 30 dni. -odzyskane materiały z rozbiórki tj. grzejniki co., zawory, stolarka okienna stanowią własność zamawiającego i zostaną przekazane na podstawie sporządzonego na tę okoliczność protokołu zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym spełniającym wymogi instytucji zarządzającej
  14. Likwidacja kotłowni w Kielcach
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Kielce
    Zamówienie sektorowe dla zadania inwestycyjnego Likwidacja kotłowni przy ul. Zapomnianej 5 i przyłączenie do miejskiego systemu ciepłowniczego budynków na osiedlu Chęcińskie w Kielcach Zamówienie stanowią roboty budowlano-montażowe wraz z dostawą materiałów w zakresie: -budowy sieci ciepłowniczej oraz przebudowy sieci i przyłączy sieci ciepłowniczej -budowy kładki nad torami w rejonie ul. Karczówkowskiej pod potrzeby budowy sieci ciepłowniczej -przebudowy budynku kotłowni przy ul. Zapomniana 5 wraz z wewnętrznymi instalacjami pod potrzeby węzła cieplnego oraz zaplecza socjalno-biurowo-magazynowego i warsztatu -zagospodarowania terenu wokół budynku -budowy węzła cieplnego -przebudowy gazociągu niskiego ciśnienia Dn 150 w ulicy Mielczarskiego, związanej z przebudową sieci ciepłowniczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (dokumentacja przetargowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót).
  15. Przebudowę istniejącej kanałowej sieci ciepłowniczej na nowoczesną wykonaną w technologii rur preizolowanych wraz z przyłączami i kablem (monitoringu i sieci inkasenckiej) do budynków na terenie pomiędzy ulicami : al. Jana Pawła II - Królowej Jadwigi - Meissnera - al. Lisa - Wojska Polskiego w Kędzierzynie - Koźlu. Etap V dokumentacji.
    Zamawiający: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Kędzierzyn-Koźle
    Przebudowa i modernizacja istniejących, zdekapitalizowanych sieci ciepłowniczych i zastąpienie systemu kanałowego przez bardziej nowoczesny system preizolowany.
    Optymalizacja średnic i przebiegów ciepłociągów po terenie istniejącego osiedla mieszkaniowego.
    Przedmiotowy ciepłociąg to inwestycja liniowa złożona z dwóch równoległych rurociągów stalowych izolowanych sztywną pianką poliuretanową w płaszczu osłonowym z polietylenu o dużej gęstości oraz niskonapięciowego kabla (monitoringu i sieci inkasenckiej) ułożonego w terenie w rurze polietylenowej Ø 50 usytuowanej w osi sieci ciepłowniczej, a w budynkach w rurach plastikowych Ø28 łączonych złączkami karbowanymi Ø28 (mocowanych do ścian budynków).
    Podziemny ciepłociąg będzie wykonany w technologii preizolowanej (bezkanałowej) i ułożony na głębokości 1÷2 m.
    Ciepłociąg będzie wyposażony w instalację alarmową umożliwiającą kontrolę stanu zawilgocenia rurociągów.
    Dane techniczne ciepłociągów :
    Sieci ciepłownicze wysokoparametrowe Dn25-Dn250 (gdzie odcinek sieci Dn250 jest w komorze przyłączeniowej na włączeniu sieci preizolowanej do istniejącego systemu zasilania) o łącznej długości ok. 2 395m, w tym :
    - sieci rozdzielcze o długości ok. 1 663,4 m oraz przyłącza o długości ok. 731,2 m,
    - kabel monitoringu i inkasencki typ XzTKMXpw 9x2x0,8 w rurze PE Ø50 (prowadzonej na zewnątrz) o długości 3 760m i w rurze plastykowej Ø28 (prowadzonej wewnątrz budynków) o długości 820m. Łączna długość kabla j.w. wyniesie 4 580m.
    Parametry pracy sieci ciepłowniczej wysokich parametrów:
    - temperatura obliczeniowa czynnika grzewczego:
    - rurociąg zasilający - woda gorąca 135oC,
    - rurociąg powrotny - woda gorąca 65oC,
    - ciśnienie nominalne - 1,6 MPa,
    Sieci ciepłownicze niskoparametrowe Dn32-Dn100 o łącznej długości ok.371m, w tym :
    - sieci rozdzielcze o długości ok. 262,95 m oraz przyłącza o długości ok. 107,6 m,
    - kabel monitoringu i inkasencki typ YSTY 4x1,0 w rurze PE Ø50 o długości 800m (dla sieci niskich parametrów, rur Ø28 nie przewiduje się),
    Parametry pracy sieci ciepłowniczej niskich parametrów:
    - temperatura obliczeniowa czynnika grzewczego:
    - rurociąg zasilający - woda gorąca 90oC,
    - rurociąg powrotny - woda gorąca 70oC,
    - ciśnienie nominalne - 0,6 MPa,
  16. Budowa Domu Kultury w Besku
    Zamawiający: Urząd Gminy Besko, Besko
    Budynek w formie dworku, jako jedno bryłowy obiekt z podcieniem wejściowym wykończonym kolumnadą:
    kubatura-11168,00m³, powierzchnia zabudowy-615m², powierzchnia całkowita-1317,37m², powierzchnia użytkowa-1150m².
    Komunikacja w budynku zapewniona jest dwoma klatkami schodowymi znajdującymi się na ścianach szczytowych.
    Na parterze zlokalizowano salę wielofunkcyjną z zapleczem kuchennym, hol wejściowy z zapleczem sanitarnym.
    Na piętrzę zaprojektowano świetlicę, oraz pokoje zainteresowań.
    Na poddaszu technicznym zlokalizowano kotłownię
    Parter budynku jest dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez podjazd.
    Komunikacja-2820m² , miejsca postojowe-756m².
  17. Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Górnie
    Zamawiający: Powiat Rzeszowski, Rzeszów
    1.W ramach zamówienia należy wykonać rozbudowę budynku usługowo - technicznego DPS dobudowując do niego - dwukondygnacyjny budynek wraz z przewiązką oraz roboty zewnętrzne. 2.Zakres robót: Roboty budowlane - fundamenty, ściany parteru i piętra, stropy, konstrukcja dachu z przykryciem, stolarka okienna - stan surowy zamknięty. Roboty budowlane i wykończeniowe budynku - stan wykończony. Instalacje sanitarne, elektryczne i telewizji dozorowej wewnątrz budynku. Roboty zewnętrzne - przyłącza sanitarne, oświetlenie terenu, miejsca parkingowe, ogrodzenie, ukształtowanie terenu, chodniki). Wyposażenie. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ)
  18. I) Wykonanie Projektów Budowlanych i Projektów Wykonawczych przyłączy ciepłowniczych wysokich parametrów. II) Wykonanie przyłączy ciepłowniczych wysokich parametrów według dokumentacji projektowej.
    Zamawiający: Spółdzielnia Mieszkaniowa im.Jana Zamoyskiego w Zamościu, Zamość
    I) Wykonanie Projektów Budowlanych i Projektów Wykonawczych przyłączy ciepłowniczych wysokich parametrów dla następujących budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Zamościu: - ul. Wyszyńskiego: 28, 30, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48 - ul. Bohaterów Monte Cassino: 4, 8, 12 - ul. Infułacka: 7, 9, 15, 17, 19, 25, 27, 29 II) Wykonanie według w/w dokumentacji projektowej przyłączy ciepłowniczych wysokich parametrów do następujących budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Zamościu: - ul. Wyszyńskiego: 28, 30, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48 - ul. Bohaterów Monte Cassino: 4, 8, 12 - ul. Infułacka: 7, 9, 15, 17, 19, 25, 27, 29.
  19. roboty budowlane
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 SP ZOZ, Rzeszów
    I. Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i nadbudowa Przychodni Specjalistycznej. II. Miejsce wykonania zamówienia oraz termin ich realizacji: Przychodnia Specjalistyczna - Centrum diagnostyczne w Rzeszowie ul. Fredry 9. III. Szczegółowy zakres robót precyzują: 1. Dokumentacja techniczno - kosztorysowa wraz z projektami budowlano instalacyjnymi -do wglądu w Dziale Technicznym Zespołu. Telefon kontaktowy (017) 86-28-775, lub 85-090-52. 2. Przedmiary robót: a. przedmiar robót budowlanych, b. przedmiar robót instalacji elektrycznej, c. przedmiar robót instalacji pozostałych, d. przedmiar robót przebudowy kabla energetycznego i telekomunikacyjnego, 3. Rzuty: a. elewacje budynku b. Inwentaryzacja budynku c. Przekroje budynku d. Rzuty budynku e. Projekt Nasadzeń 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - złącznik N 4 do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ..