Kogo reprezentuje osoba

Jarocki Arkadiusz Mikołaj

w KRS

Arkadiusz Mikołaj Jarocki

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Arkadiusz
Drugie imię:Mikołaj
Nazwisko:Jarocki
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Biłgoraj (Lubelskie), Gdańsk (Pomorskie), Grodziec (Pomorskie), M. Gdańsk (Pomorskie), Sade Budy (Mazowieckie)
Przetargi:27 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Osojca Piotr Maciej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burzykowski Paweł, Lulek Aleksander Ryszard, Pawłowski Daniel, Podedworny Wojciech, Wilk Marek Adam
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarocka Anna Beata, Jarocki Jonatan Krzysztof
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawłowski Daniel
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Giedyk Dariusz Artur

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duray Beniamin Roger
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bęben Robert, Burzykowski Paweł, Lulek Aleksander Ryszard, Pawłowski Daniel, Sadowski Wojciech, Wilk Marek Adam

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Zbigniew Marian, Bartczak Bogusław Stefan, Bojanowski Daniel, Błażewicz Marcin Damian, Chmiel Marzena Jolanta, Dzik Zofia, Formela Dariusz Marek, Galewski Bogusław Marek, Kardas Łukasz Edmund, Kierepka Sławomir Szczepan, Kilian Stanisław, Lella Janusz Aleksander, Lorens Roman Zdzisław, Mróz Adam Benedykt, Nowakowski Maciej Robert, Oleś Wiesław Piotr, Ostrowicki Tomasz, Pilawa Sąsiadek Anna Maria, Pokarowska Halina, Pokarowski Marek, Rojek Krzysztof, Rutkowski Robert Jan, Sobieraj Olga, Warzecha Katarzyna Elżbieta, Wojciechowski Andrzej Filip, Wolski Wojciech Jan, Wyszomierski Rafał Szymon

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łatka Irena
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Konopka Mikołaj Krzysztof, Moszczyński Andrzej Adam, Słowik Ireneusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojdyński Dariusz Tomasz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kardas Łukasz Edmund, Ostrowicki Tomasz, Podedworny Wojciech, Pokarowski Marek, Warzecha Katarzyna Elżbieta, Wojciechowski Andrzej Filip, Wyszomierski Rafał Szymon, Wyszomierski Rafał Szymon, Żurowicz Elżbieta Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żurowicz Krzysztof Robert
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Proć Paweł
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Filipek Piotr, Jarocka Anna Beata, Sochacki Mileniusz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Jarocka Anna Beata, Konopka Mikołaj Krzysztof, Potapo Iwona, Siedlarski Grzegorz Marek, Tchórzewski Janusz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Konopka Mikołaj Krzysztof, Potapo Iwona

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Jarosław Sylwester
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ostrowski Bartłomiej Roman, Pawłowski Daniel

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Studzieniecki Adam Wojciech
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Król Tomasz Jan, Snochowska Natalia
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Król Tomasz Jan, Snochowska Natalia Anna
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Król Tomasz Jan, Snochowska Natalia Anna
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Król Tomasz Jan, Snochowska Natalia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przechadzki Waldemar
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Król Tomasz Jan, Snochowska Natalia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przechadzki Waldemar
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Królikowski Marek, Zakrzewski Jarosław Zbigniew
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozłowski Artur Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojdyr Piotr
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Konopka Mikołaj Krzysztof, Snochowska Natalia Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kinda Agnieszka Patrycja
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frost Dawid Józef, Giedyk Dariusz Artur, Giedyk Eunika Marta, Giedyk Nadia Lena, Pawłowski Daniel

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duray Beniamin Roger
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarocka Anna Beata, Jarocki Jonatan Krzysztof
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Konopka Mikołaj Krzysztof
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Oleś Wiesław Piotr, Rawski Artur, Woźniak Szpakiewicz Ewelina Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rodzynkiewicz Mateusz Maria
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Konopka Mikołaj Krzysztof, Osojca Piotr Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Serocki Radosław Jan
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bęben Robert, Bojanowski Daniel, Konopka Mikołaj Krzysztof, Mróz Adam, Osojca Piotr Maciej, Podedworny Wojciech, Sadowski Wojciech Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zalewski Janusz Włodzimierz
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frost Dawid Józef, Giedyk Dariusz Artur, Giedyk Eunika Marta, Giedyk Nadia Lena, Pawłowski Daniel

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 5m Inwestycje Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000858289
  2. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  3. Andrew Moszczynski Group Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000413605
  4. Apartamenty Piekarnicza Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000714300
  5. Arctic Paper S.A., Kostrzyn Nad Odrą − KRS 0000306944
  6. Artom Development Mokotów Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000675100
  7. At Asset Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000857276
  8. Bau-form Sp. Z O.O., Przodkowo − KRS 0000629318
  9. Bau-form Sp. Z O.O. Budownictwo Spółka Komandytowa, Przodkowo − KRS 0000678425
  10. Bau-form Sp. Z O.O. Deweloper Spółka Komandytowa, Przodkowo − KRS 0000702597
  11. Bau-form Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Przodkowo − KRS 0000644671
  12. Baukrane Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494829
  13. Baukrane Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000940665
  14. Bio-nik Energia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000358639
  15. Black Red White S.A., Biłgoraj − KRS 0000089493
  16. Blue Media S.A., Sopot − KRS 0000320590
  17. Browary Park Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000334488
  18. Brw Comfort Sp. Z O.O., Słupy − KRS 0000143728
  19. Buon Posto Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000940915
  20. Ccc S.A., Polkowice − KRS 0000211692
  21. Celon Pharma S.A., Kiełpin − KRS 0000437778
  22. Centrum Mięsne Makton S.A., Warszawa − KRS 0000296148
  23. Cloud Services Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000350284
  24. Comodo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000642803
  25. Comp Soft Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000038165
  26. Concreate S.A., Tenczynek − KRS 0000597053
  27. Connect Finance Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000258915
  28. Cpd S.A., Warszawa − KRS 0000277147
  29. Daal Sp. Z O.O., Lubaczów − KRS 0000544757
  30. Dea Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000807741
  31. Dm Real Estate Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000755431
  32. Dmd Modular Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000637841
  33. Dom Development S.A., Warszawa − KRS 0000031483
  34. Domimy Sp. Z O.O., Sade Budy − KRS 0000847537
  35. Eagles Free Group, Warszawa − KRS 0000336755
  36. Eep Holding Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000851102
  37. Elumatec Polska Sp. Z O.O., Września − KRS 0000029039
  38. Energen Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000740505
  39. Enersystem Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000741556
  40. Euro Decor Furniture Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000231825
  41. Euro Styl Construction Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000642028
  42. Euro Styl Development Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000309994
  43. Euro Styl Montownia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000852294
  44. Euro Styl S.A., Gdańsk − KRS 0000671284
  45. Euro Styl Vertex Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000472018
  46. Fabryka Zieleni Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000902233
  47. Fabryka Zieleni Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000651194
  48. Forum Nieruchomości Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000452763
  49. Forum Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Kraków − KRS 0000264440
  50. Fruity Tree Sp. Z O.O., Janowice − KRS 0000316103

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3 Wings S.A., Gdańsk − KRS 0000492528
  2. 3 Wings Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000308897
  3. Agrowind Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000344177
  4. Akademia Piłkarska Legii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000504867
  5. Akademia Piłkarska Mam Talent S.A., Filipowice − KRS 0000802474
  6. Altiplano Elektrownie Wiatrowe B1 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000531275
  7. Altiplano S.A., Gdańsk − KRS 0000508979
  8. Altus S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  9. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  10. Alvena Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019404
  11. Amica S.A., Wronki − KRS 0000017514
  12. Amrest Holdings Se, Wrocław − KRS 0000320252
  13. Arbud - Nieruchomości Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494799
  14. Arbud - Nieruchomości Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000183057
  15. Arbud-nieruchomości Budownictwo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000532459
  16. Arkony Sopot Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000543810
  17. Astaroth Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000345351
  18. Avalon Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000415831
  19. Bałtyckie Towarzystwo Budowlane Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000047869
  20. Barista S.A., Warszawa − KRS 0000368581
  21. Barista Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229700
  22. Barter S.A., Białystok − KRS 0000283787
  23. Basel Olten Pharm S.A., Warszawa − KRS 0000607178
  24. Baukrane Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000311802
  25. Benefit Systems S.A., Warszawa − KRS 0000370919
  26. Bio-nik Agro Sp. Z O.O., Grodziec − KRS 0000397708
  27. Bio-nik Elektra Sp. Z O.O., Grodziec − KRS 0000397485
  28. Bio-nik Gaz Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000390007
  29. Bionika Energia Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Gdańsk − KRS 0000358243
  30. Black On White Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000391714
  31. Blek-meble Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000213249
  32. Bosman Browar Szczecin S.A., Szczecin − KRS 0000046160
  33. Brad Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344356
  34. Brepay S.A., Warszawa − KRS 0000387124
  35. Brilliantmodule Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000460732
  36. Brilum S.A., Konstancin-jeziorna − KRS 0000040145
  37. Brw Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000146864
  38. Carlsberg Supply Company Polska S.A., Warszawa − KRS 0000035347
  39. Castim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262074
  40. Castorama Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024785
  41. Cedar Plan Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000289154
  42. Centrum Mięsne Makton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000428121
  43. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  44. Ceramika Paradyż Sp. Z O.O., Opoczno − KRS 0000125109
  45. City Nieruchomości Sp. Z O.O., Ostróda − KRS 0000463354
  46. Clay S Art Sp. Z O.O., Gniew − KRS 0000062661
  47. Cmt Development Sp. Z O.O. - Spółka Komandytowa, Szubin − KRS 0000492146
  48. Comodo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000654654
  49. Condohotels Group Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000261050
  50. Condohotels Management Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000327342

Powiązane przetargi (27 szt.):
  1. Dostawa tuszy, farb, matryc, tonerów, bębnów,fuserów, opasek, płyt CD-R i DVD-R, kopert na płyty oraz materiałów biurowych, czajników, telefonów, krzeseł biurowych, ławek do poczekalni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
    Zamawiający: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia dostawa tuszy, farb, matryc, tonerów, bębnów, fuserów, opasek, płyt CD-R i DVD-R, kopert na płyty oraz materiałów biurowych, czajników, telefonów, krzeseł biurowych, ławek do poczekalni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 pakietów: Numer pakietu i nazwa 1 Tusz 2 Farba, matryca 3 Toner, bęben, fuser 4 Toner, folia 5 Toner, bęben, folia, tusz
    6 Opaski 7 Płyty CD-R do nadruku atramentowego, płyty DVD-R, koperty na płyty 8 Materiały biurowe 9 Papiery 10 Czajniki bezprzewodowe 11 Telefony bezprzewodowe 12 Krzesła biurowe obrotowe 13 Ławki do poczekalni,fotele
  2. Dostawa nowych mebli i krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą nowych mebli i krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
  3. Dostawy: Część 1: foteli i taboretów obrotowych, krzeseł; Część 2: tac na leki; Część 3: podajników na mydło, ręczniki, papier, koszy pedałowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, Zgierz
    Dostawy: Część 1: foteli i taboretów obrotowych, krzeseł; Część 2: tac na leki; Część 3: podajników na mydło, ręczniki, papier, koszy pedałowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu,ul. Parzęczewska 35. Część 1 obejmuje swoim zakresem 6 pozycji asortymentowych, część 2 obejmuje swoim zakresem 1 pozycję asortymentową, część 3 obejmuje swoim zakresem 4 pozycje asortymentowe. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 39.11.00.00-6, 34.92.84.80-6. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Dostawa wyposażenia
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, Choroszcz
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 – Alkomat Pakiet nr 2 – Sprzęt ADG i RTV Pakiet nr 3 – Krzesła Pakiet nr 4 – Szafy ubraniowe Pakiet nr 5 – Rolety okienne Pakiet nr 6 - Materace Pakiet nr 7 – Kserokopiarka Pakiet nr 8 – Flipchart Pakiet nr 9 – Meble biurowe Pakiet nr 10 – Meble na wymiar Pakiet nr 11 – Szafki przyłóżkowe Pakiet nr 12 – Tabliczki na drzwi Pakiet nr 13 – Urządzenie wielofunkcyjne Pakiet nr 14 - Komputery 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo – cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  5. ZP/138/2016 Dostawa wyposażenia dla nowej Kliniki Diagnostyki i Leczenia Niepłodności Instytutu „CZMP” - meble biurowe, meble medyczne, drobne wyposażenie
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    Dostawa wyposażenia dla nowej Kliniki Diagnostyki i Leczenia Niepłodności
    Instytutu „CZMP” - meble biurowe, meble medyczne, drobne wyposażenie
  6. Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu AGD, telewizorów oraz żaluzji pionowych okiennych stanowiących wyposażenie internatu i kwater internatowych zlokalizowanych w Poznaniu, Lesznie, Kruszewni i Witkowie – (zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ – wykaz asortymentowo-ilościowy).
    Zamawiający: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu AGD, telewizorów oraz żaluzji pionowych okiennych stanowiących wyposażenie internatu i kwater internatowych zlokalizowanych w Poznaniu, Lesznie, Kruszewni i Witkowie – (zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ – wykaz asortymentowo-ilościowy).
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części w odniesieniu do dostarczanego asortymentu:
    Część 1 (Meble) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy;
    Część 2 (Sprzęt RTV) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy;
    Część 3 (Sprzęt AGD) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy;
    Część 4 (Żaluzje pionowe okienne - verticale) – zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ formularz cenowy.
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia. Części zamówienia nie podlegają dalszym podziałom.
    3.Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynków na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż, zainstalowanie (ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego), regulacja, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej.
    4.W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie koszty: robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze, dodatkowe kable, wtyczki itp. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z posprzątaniem pomieszczeń po montażu i doprowadzeniem pomieszczeń do stanu zastanego.

    5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia wykonania szczegółowych obmiarów. Dotyczy to wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji. Na podstawie obmiaru Wykonawca zaprojektuje wymiary verticali.
    6. Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów i parametrów wyposażenia.
    7. Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie.
  7. ZP/120/2016 Dostawa wyposażenia dla Kliniki Interny Instytutu "CZMP"
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    Pakiet 1 – meble
    Pakiet 2 - krzesła i taborety
    Pakiet 3 - meble metalowe i nierdzewne
    Pakiet 4 - asortyment do utrzymania czystości
    Pakiet 5 - stoły i stoliki
    Pakiet 6 - meble wykonywane na wymiar
    Pakiet 7 - meble metalowe wykonywane na wymiar
    Pakiet 8 - wózek inwalidzki
  8. Dostawa i montaż mebli do Oddziałów ZUS w Płocku i Olsztynie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, Płock
    Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia:
    1)Część 1 – dostawa i montaż mebli do Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych,
    2)Część 2 – dostawa krzeseł biurowych do Oddziału ZUS w Olsztynie,
    3)Część 3 – dostawa i montaż mebli do Oddziału ZUS w Olsztynie.
  9. Dostawa i montaż mebli
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli z podziałem na zadania: a) Zadanie I - Dostawa mebli wraz z montażem do budynku nr 27 DEDAL, b)Zadanie II - Dostawa mebli wraz z montażem do budynku nr 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym) oraz w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia nr 1a, 1b, 1c 1d – dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 6. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej budynku, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie oferent. 7. Termin wizji lokalnej ustala się na godz. 10.00 w 2 dniu roboczym (tj. 04.10.2016 r.) od dnia ogłoszenia postępowania. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
  10. Dostawa do Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Krakowie różnych mebli i wyposażenia
    Zamawiający: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Krakowie różnych mebli i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  11. Dostawa mebli do Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Biłgoraj
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach.
  12. Zakup 1800 szt. składanych krzeseł wraz z łącznikami do rzędów w ilości 250 szt. do Centralnego Ośrodka Sportu przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie z przeznaczeniem do używania podczas imprez masowych
    Zamawiający: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Warszawa
    1. Dostawę fabrycznie nowych 1800 sztuk składanych krzeseł z przeznaczeniem do używania podczas imprez masowych. 2. Dostawę fabrycznie nowych łączników do mocowania krzeseł w rzędy w ilości 250 sztuk. 3 Dostawę fabrycznie nowych palet wraz z osprzętem do transportu 1800 sztuk składanych krzeseł wraz z łącznikami. 4. Dostawę stojaków metalowych o wysokości 2,5 m do oznaczenia sektorów (A,B,C,D... itp.) - 20 sztuk
  13. zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 6 pakietów
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 6 pakietów
  14. DOSTAWA MATERACY I OCHRANIACZY POD MATERACE
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materacy i ochraniaczy pod materace.
    Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
  15. Zakup: pakiet 1: basenów, kaczek sanitarnych; pakiet 2: tacy na leki; pakiet 3: materacy, poduszek, kocy; pakiet 4: pojemników transportowych; pakiet 5: taboretów, foteli obrotowych, krzeseł; pakiet 6: wózków na brudną bieliznę; pakiet 7: koszy na odpady, pojemników na mydło, papier, ręczniki; pakiet 8: lodówek, czajników; pakiet 9: foteli pakiet 10: materacy przeciwodleżynowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, Zgierz
    Zakup: pakiet 1: basenów, kaczek sanitarnych; pakiet 2: tacy na leki; pakiet 3: materacy, poduszek, kocy; pakiet 4: pojemników transportowych; pakiet 5: taboretów, foteli obrotowych, krzeseł; pakiet 6: wózków na brudną bieliznę; pakiet 7: koszy na odpady, pojemników na mydło, papier, ręczniki; pakiet 8: lodówek, czajników; pakiet 9: foteli pakiet 10: materacy przeciwodleżynowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z czego: pakiet 1 zawiera 2 pozycje asortymentowe, pakiet 2 zawiera 1 pozycje asortymentową, pakiet 3 zawiera 5 pozycji asortymentowych, pakiet 4 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 5 zawiera 5 pozycji asortymentowych, pakiet 6 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 7 zawiera 4 pozycje asortymentowe, pakiet 8 zawiera 3 pozycje asortymentowe, pakiet 9 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 10 zawiera 1 pozycję asortymentową. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 39.11.00.00-6, 39.14.31.12-4, 39.50.00.00-7, 39.71.00.00-2, 44.41.10.00-4, 34.92.84.80-6. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie poniżej 209 tysięcy euro
  16. Sukcesywna dostawa i montaż mebli , krzeseł, foteli dla PL na rok 2016/2017,
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
    Zad.1. Temat: Sukcesywna dostawa i montaż mebli dla PL na rok 2016/2017
    Wspólny Słownik Zamówień: 39130000-2 - Meble biurowe
    Opis: Sukcesywna dostawa i montaż mebli ,
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Zad.2. Temat: Sukcesywna dostawa i montaż , krzeseł, foteli dla PL na rok 2016/2017
    Wspólny Słownik Zamówień: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
    Opis: Sukcesywna dostawa i montaż , krzeseł, foteli
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  17. Dostawa mebli o standardzie medycznym oraz mebli biurowych
    Zamawiający: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., Pleszew
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Część nr 1 - meble do wyposażenia sal chorych; - Część nr 2 - meble o standardzie medycznym i meble biurowe; - Część nr 3 - krzesła i fotele; 2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (patrz poniżej, sekcja OPIS TECHNICZNY). Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań Zamawiającego oferta zostanie odrzucona, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadkach, w których do określenia zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uczyniono to jedynie, aby przybliżyć przedmiot zamówienia, zawsze jednak dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. na artykuły posiadające minimum takie cechy jak podane w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadające równoważne rozwiązania techniczne lub technologiczne lub nie gorsze funkcjonalność. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają określone wymagania
  18. Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
    Zamawiający: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 1 - Meble biurowe, wyposażenie inne Zadanie nr 2 - Krzesła i fotele Zadanie nr 3 - Wyposażenie Kliniki Onkologii Klinicznej i Doświadczalnej Zadanie nr 4 - Pozostałe wyposażenie Zadanie nr 5 - Meble medyczne Zadanie nr 6 - Parawany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: - nr 1.1-1.6, tj. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadań nr 1-6, - nr 3.1-3.6, tj. Specyfikacje Asortymentowe w zakresie zadań nr 1-6
  19. zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 12 pakietów
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    zakup, dostawa mebli wraz z montażem - 12 pakietów
  20. IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych. Meble przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. 2. CPV: 39.10.00.00-3 Meble. 3. Termin realizacji wraz z montażem na miejscu u użytkownika: (dotyczy wszystkich zadań) do 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy
  21. Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15;
    Zamawiający: Politechnika Białostocka, Białystok
  22. Dostawa wyposażenia SZP 3820 - 38/15
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, Choroszcz
  23. BZP/PN/175/2015 - Dostawa mebli dla jednostek Politechniki Lubelskiej
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
  24. DOSTAWA WYPOSAŻENIA
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kraków
  25. Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
    Zamawiający: Politechnika Białostocka, Białystok
  26. sukcesywna dostawa odzieży medycznej, pościel, poduszek, kocy, serwet operacyjnych oraz obuwia profilaktycznego do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
    Zamawiający: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, Poznań
  27. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do nowego obiektu siedziby Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94 w Biłgoraju
    Zamawiający: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, Biłgoraj

Inne osoby dla Jarocki (101 osób):