Kogo reprezentuje osoba

Jędrzejewska Magdalena

w KRS

Magdalena Jędrzejewska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Magdalena
Nazwisko:Jędrzejewska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1971 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:20 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berendes Michael, Gemra Piotr, Górski Grzegorz Jan, Heuveldop Guido, Janiszewski Hubert Andrzej, Kaczmarek Mariusz, Kalicki Krzysztof Marian, Koch Thorsten, Kowalski Tomasz, Kulczycki Marek Waldemar, Larena Landeta Pedro Antonio, Niemycki Leszek, Otte Jens, Podlewski Adam, Ricken Christian, Sonnenberg Juergen, Świrski Adam, Wenthin Marco

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaczek Piotr Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Cognor Holding S.A., Poraj − KRS 0000071799
  2. Db Securities S.A., Warszawa − KRS 0000066290
  3. Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022493
  4. Deutsche Services Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000393429
  5. Dzikie Zioła Sp. Z O.O., Waplewo − KRS 0000666315
  6. Elektrownia Wiatrowa Błaszki Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000306794
  7. Euro Bank S.A., Wrocław − KRS 0000025313
  8. Forum Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Kraków − KRS 0000264440
  9. Fundacja - Instytut Na Rzecz Ekorozwoju, Warszawa − KRS 0000134492
  10. Fundacja Bator Tabor Polska, Warszawa − KRS 0000342855
  11. Fundacja Dobry Szpital, Kraków − KRS 0000523550
  12. Fundacja Oświęcimskie Centrum Praw Człowieka W Oświęcimiu, Oświęcim − KRS 0000007777
  13. Go Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000292229
  14. Hiperbariamed M. Iwanowska Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000593138
  15. Inventity Foundation, Gdańsk − KRS 0000350684
  16. Kolegium Wigierskie, Kraków − KRS 0000301371
  17. Konfederacja Pracodawców Lewiatan, Warszawa − KRS 0000213512
  18. Krajowe Towarzystwo Lotnicze-aopa Poland, Warszawa − KRS 0000058309
  19. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  20. Lambourn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323374
  21. Mediacap S.A., Warszawa − KRS 0000302232
  22. Moko Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000629242
  23. Nest Bank S.A., Warszawa − KRS 0000030330
  24. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Na Siemiradzkiego Im. Rafała Czerwiakowskiego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000138500
  25. Pelion S.A., Łódź − KRS 0000049482
  26. Pko Faktoring S.A., Warszawa − KRS 0000320367
  27. Pko Leasing S.A., Łódź − KRS 0000022886
  28. Polski Związek Pracodawców Prywatnych Banków i Instytucji Finansowych, Warszawa − KRS 0000177502
  29. Raiffeisen-leasing Polska S.A., Warszawa − KRS 0000032423
  30. Raport S.A., Koszalin − KRS 0000192029
  31. Rj Kudła Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394259
  32. Samodzielne Koło Terenowe Nr 29 Społecznego Towarzystwa Oświatowego, Warszawa − KRS 0000158224
  33. Soho Development S.A., Warszawa − KRS 0000019468
  34. Stellarium International Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000611228
  35. Stellarium Sp. Z O.O., Niedźwiada-kolonia − KRS 0000515246
  36. Stowarzyszenie Absolwentów Kanadyjskiego Programu Executive Mba, Warszawa − KRS 0000223207
  37. Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej Korporacja Hz, Warszawa − KRS 0000228796
  38. Stowarzyszenie Nasze Poddasze, Warszawa − KRS 0000264703
  39. Towarzystwo Naukowe - Instytut Finansów i Bankowości - Członek Centrum Imienia Mirosława Dzielskiego, Kraków − KRS 0000151090
  40. Wojkowa Sp. Z O.O., Wojkowa − KRS 0000657962
  41. Związek Banków Polskich, Warszawa − KRS 0000104695
  42. Związek Polskiego Leasingu, Warszawa − KRS 0000125400
  43. Związek Pracodawców Lewiatan, Warszawa − KRS 0000164807

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abc Data S.A., Warszawa − KRS 0000287132
  2. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  3. Adm Malbork S.A., Szamotuły − KRS 0000236570
  4. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  5. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  6. Bankers Trust Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030621
  7. Bgk Nieruchomości S.A., Warszawa − KRS 0000494251
  8. Bigpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000182765
  9. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000006421
  10. Bnp Paribas Leasing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098813
  11. Borealis-3 Easy Times Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, M. Łódź − KRS 0000353106
  12. Bph Pbk Zarządzanie Funduszami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000185789
  13. Carefleet S.A., Wrocław − KRS 0000212408
  14. Cognor S.A., Poraj − KRS 0000211496
  15. Compfort Meridian Polska S.A., Warszawa − KRS 0000609612
  16. Credit Agricole Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000039887
  17. Credit Agricole Polska S.A., Wrocław − KRS 0000010746
  18. Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000020832
  19. Direct Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033860
  20. Dom Maklerski Capital Partners S.A., Warszawa − KRS 0000065126
  21. Elektrim S.A., Warszawa − KRS 0000039329
  22. Esaliens Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000002717
  23. Eurofactor Polska S.A., Warszawa − KRS 0000390039
  24. Europejski Fundusz Leasingowy S.A., Wrocław − KRS 0000026609
  25. Ewb1 Sp. Z O.O., Niedźwiady − KRS 0000353782
  26. Ewb2 Sp. Z O.O., Sarzyna − KRS 0000352764
  27. Ewg Malechowo Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000278539
  28. Fca-group Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000029286
  29. Finfactoria Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000445976
  30. Finfactoria Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000454555
  31. Firma Handlowa Jago S.A. Likwidacyjnej, Książenice − KRS 0000038011
  32. Forum Nieruchomości Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000452763
  33. Fundacja Centrum Ppp, Warszawa − KRS 0000316351
  34. Huta Pokój S.A., Ruda Śląska − KRS 0000106428
  35. Ifas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000291704
  36. Ifas Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000292995
  37. Infinitum - Zarządzanie Inwestycjami Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000234256
  38. Investors Fundusze Otwarte Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000065346
  39. Lubelskie Zakłady Przemysłu Spirytusowego Polmos S.A. Skrót: Polmos Lublin S.A., Lublin − KRS 0000041869
  40. Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171197
  41. Mci Capital S.A., Warszawa − KRS 0000004542
  42. Netia S.A., Warszawa − KRS 0000041649
  43. Pioneer Consulting Services S.A., Warszawa − KRS 0000022020
  44. Polski Fundusz Infrastrukturalny S.A., Warszawa − KRS 0000231176
  45. Polski Fundusz Rozwoju S.A., Warszawa − KRS 0000466256
  46. Polsko-niemiecka Izba Przemysłowo-handlowa, Warszawa − KRS 0000093438
  47. Raiffeisen Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000014540
  48. Stacja Narciarska Sucha Dolina Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Piwniczna-zdrój − KRS 0000301123
  49. Unimil S.A., Kraków − KRS 0000070443
  50. Żagiel S.A., Lublin − KRS 0000016161

Powiązane przetargi (20 szt.):
  1. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Zielonki
    Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Zielonki w latach 2012-2015
  2. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.480.107,00 zł
    Zamawiający: Gmina Sulików, Sulików
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości
    2.480.107,00 zł z przeznaczeniem na:
    - finansowanie planowanego deficytu w wysokości 1.497.607,00 zł
    - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 982.500,00 zł

    2) Zaciągnięty kredyt zostanie spłacony w latach 2013 - 2018 z dochodów własnych gminy

    3) waluta - PLN

    4) oprocentowanie: zmienne

    5) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:

    - do oferty : według stawki WIBOR 3M 4,64%

    - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia kwartału poprzedzającego miesiąc podpisania umowy i stałej marży Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia kwartału poprzedzającego okres obrachunkowy powiększoną o marże wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego kwartału.

    6) raty kapitałowe kredytu - płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat do ostatniego dnia kończącego kwartał, począwszy od I kwartału roku 2013
    Spłata kredytu:
    - 2013 230.107,00 zł (3 raty po 57.527,00 a 4 rata po 57.526,00 zł
    - 2014 450.000,00 zł (4 raty po 112.500,00 zł)
    - 2015 450.000,00 zł (4 raty po 112.500,00 zł)
    - 2016 450.000,00 zł (4 raty po 112.500,00 zł)
    - 2017 450.000,00 zł (4 raty po 112.500,00 zł)
    - 2018 450.000,00 zł (4 raty po 112.500,00 zł)

    7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego.

    8) zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów)

    9) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco ze stosowną deklaracją wekslową oraz przewidzianymi przepisami Prawo bankowe.

    10) odsetki od kredytu płatne będą w okresach kwartalnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał począwszy od IV kwartału 2011 r.
    Liczbą bazową do obliczenia odsetek jest 365 dni.
  3. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 720 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego w kwocie 720 000 zł na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa boiska wiejskiego w Nowej Karczmie, Budowa boiska wiejskiego w Wesołówce, Budowa boiska wiejskiego w Wyrębie, Budowa boiska wiejskiego w Rudzicy, oraz na udział gminy w przebudowie drogi powiatowej Nr 2454D Siekierczyn-Nowa Karczma. Łączny koszt inwestycji wynosi: 1 493 200,00 zł. Źródła finansowania inwestycji: środki własne gminy 32 853,00 zł, środki z dotacji/pożyczki 740 347,00 zł, kredyt bankowy: 720 000,00 zł. 2.Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 18 maja 2011 r. do 28 października 2011 r. 3.Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące kredytowanej inwestycji zostaną udostępnione wykonawcy przed podpisaniem umowy kredytu. 4.Warunki szczegółowe: 1) Kwota kredytu - 720 000,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia tysięcy zł). 2) Okres kredytowania - 10 lat, tj. od lipca 2011 do września 2021 r. 3) Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 14 września 2012 roku. 4)Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy, a ostatecznym terminem uruchomienia kredytu, który upływa 30.12.2011 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 6 transzach. 5) Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat. 6) Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31 lipca 2011 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 7) Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 1%. 8) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco . 9) Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 10) Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 11) Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M. 12) Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ tj.,- rozdziału 3 - opis przedmiotu zamówienia.13. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.14) W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 15) Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu.
  4. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 720 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych.
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego w kwocie 720 000 zł na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa boiska wiejskiego w Nowej Karczmie, Budowa boiska wiejskiego w Wesołówce, Budowa boiska wiejskiego w Wyrębie, Budowa boiska wiejskiego w Rudzicy, oraz na udział gminy w przebudowie drogi powiatowej Nr 2454D Siekierczyn-Nowa Karczma. Łączny koszt inwestycji wynosi: 1 493 200,00 zł. Źródła finansowania inwestycji: środki własne gminy 32 853,00 zł, środki z dotacji/pożyczki 740 347,00 zł, kredyt bankowy: 720 000,00 zł. 2.Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 18 maja 2011 r. do 28 października 2011 r. 3.Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące kredytowanej inwestycji zostaną udostępnione wykonawcy przed podpisaniem umowy kredytu. 4.Warunki szczegółowe: 1) Kwota kredytu - 720 000,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia tysięcy zł). 2) Okres kredytowania - 10 lat, tj. od lipca 2011 do września 2021 r. 3) Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 14 września 2012 roku. 4)Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy, a ostatecznym terminem uruchomienia kredytu, który upływa 30.12.2011 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 6 transzach. 5) Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat. 6) Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31 lipca 2011 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 7) Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 1%. 8) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco . 9) Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 10) Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 11) Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M. 12) Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ tj.,- rozdziału 3 - opis przedmiotu zamówienia.13. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.14) W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 15) Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu..
  5. Udzielenie i obsługa kredytów złotowych długoterminowych o łącznej wysokości 3.007.548,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011
    Zamawiający: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych złotowych o łącznej wysokości 3.007.548 ,00 zł, przeznaczonych na finansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 Gminy Mysłakowice,
    2.1.1. Kredyt zostanie wykorzystany w trzech transzach tj. do 30.06.2011 w kwocie 1.000.000,00 zł, do 15.07.2011 roku w kwocie 1.000.000,00 zł. oraz do 30.09.2011 r. w kwocie 1.007.548 zł.
    2.1.2. Planowane terminy spłaty kredytu:
    - rok 2012 kwota 674.528,00 zł, do 30.03.2012 - 168.528,00 zł ); do 30.05.2012 - 168.500,00 zł ; do 30.07.2012-168.500,00 zł.; do 30.11.2012- 169.000,00 zł.
    - rok 2013 kwota 702.044,00zł: do 30.03.2013 - 175.511,00 zł; do 30.05.2013 - 175.511,00 zł ; do 30.07.2013-175.511,00 zł.; do 30.11.2013-175.511,00zł.
    - rok 2014 kwota 925.915,00 zł: do 30.03.2014 - 231.915,00 zł; do 30.05.2014 - 231.000,00 zł.; do 30.07.2014-231.000,00 zł.; do 30.11.2014- 232.000,00 zł.
  6. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych.
    Zamawiający: Gmina Leśna, Leśna
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania kredytu w kwotach niższych niż określone w punkcie 7. Naliczanie oprocentowania następować będzie od faktycznej kwoty kredytu. 2) Planowany okres kredytowania - do dnia 28 sierpnia 2018 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie:
    zmienne 5) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty : według stawki WIBOR 1M na dzień 25.03.2011 r. - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc podpisania umowy i stałej marży Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy, czyli np. odsetki od 1-go sierpnia - WIBOR 1M z 31 lipca. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 6) raty kapitałowe kredytu - płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu - płatna w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał począwszy od I kwartału roku 2012 Liczba rat kredytowych -12 rat : - 30 kwietnia 2012 roku w kwocie 50.000 zł - 25 kwietnia 2013 roku w kwocie
    50.000 zł - 25 kwietnia 2014 roku w kwocie 100.000 zł - 20 kwietnia 2015 roku w kwocie 200.000 zł - 20 maja 2015 roku w kwocie 200.000 zł - 20 września 2015 roku w kwocie 200.000 zł - 25 czerwca 2016 roku w kwocie 200.000 zł - 25 września 2016 roku w kwocie 200.000 zł - 25 lipca 2017 roku w kwocie 200.000 zł
    - 20 września 2017 roku w kwocie 200.000 zł - 25 marca 2018 roku w kwocie 200.000 zł - 25 sierpnia 2018 roku w kwocie 200.000 zł 7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego na podstawie wniosku w następującym terminie i wielkości: - 30 czerwca 2011 w wysokości 500.000,00 zł - I transza Do oferty należy przyjąć termin wypłaty I szej transzy kredytu - 30 czerwca 2011 rok. - 29 lipca 2011 w wysokości 500.000 zł - II transza - 30 sierpnia 2011 w wysokości 500.000 zł - III transza - 30 września 2011 w wysokości 500.000 zł - IV transza 8) zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości 9) zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów) 10) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco ze stosowną deklaracją wekslową oraz przewidzianymi przepisami Prawo bankowe. 11) odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał począwszy od I kwartału roku 2012. Liczbą bazową do obliczenia odsetek jest 365 dni. 12) Prowizję banku należy w ofercie wykazać osobno
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna), Szczytna
    Opis przedmiotu zamówienia: a) kredyt długoterminowy w kwocie: : 800000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych i zero groszy), b) waluta kredytu i rachunku kredytowego - PLN, c) okres kredytowania - od momentu zawarcia umowy kredytowej do 31.12.2012 roku - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć dzień uruchomienia kredytu na 01.12.2010 roku i uruchomienie kredytu w kwocie całkowitej tj. 800000,00 zł. d) okres spłaty kredytu (kapitału) - od 31.12.2011 roku do 31.12.2012 roku - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danych latach i miesiącach e) oprocentowanie zmienne, naliczane od aktualnego salda w skali rocznej według formuły WIBOR 1M + stała marża, f) spłata odsetek na koniec miesiąca - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjmować spłatę odsetek na ostatni dzień każdego miesiąca bez względu na to czy wypada on w dzień wolny od pracy czy też nie, g) spłata kapitału następować będzie w sposób następujący: - I rata kapitałowa w wysokości 680000,00 - spłata do 31.12.2011r., - II rata kapitałowa w wysokości 30000,00 zł - spłata do 31.03.2012r. - III rata kapitałowa w wysokości 30000,00 zł - spłata do 30.06.2012r. - IV rata kapitałowa w wysokości 30000,00 zł - spłata do 30.09.2012r. - V rata kapitałowa w wysokości 30000,00 zł - spłata do 31.12.2012r. - na potrzeby wyliczenia ceny kredytu należy przyjmować spłatę kapitału na ostatni dzień każdego miesiąca bez względu na to czy wypada on w dzień wolny od pracy czy też nie., h) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco, i) prowizja za rozpatrzenie wniosku - 0%, j) prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu - 0 %, k) prowizja za niewykorzystany kredyt - 0 %, l) z tytułu udzielenia kredytu prowizja nie większa niż - 0,5 % od całkowitej kwoty kredytu, m) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - od momentu zawarcia umowy do 30.12.2011r. Zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w późniejszym terminie jednak w celu przygotowania oferty i wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć założenia jak podano powyżej. Zamawiający dopuszcza w okresie trwania umowy kredytowej, przesunięcie spłat odsetek i rat kapitałowych, jeżeli będą one przypadały na dni wolne, jednak w celu przygotowania oferty i wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć założenia jak podano powyżej..
  8. zaciągniecie kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000 zl. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań..
    Zamawiający: Gmina Jasienica, Jasienica
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000 PLN na okres 2010-2015 z okresem karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do dnia 30.03.2011 roku, zabezpieczonego wekslem in blanco z oprocentowaniem zmiennym o stawkę WIBOR 1M ze stałą marżą banku. Raty kapitałowe po 250 000 PLN - rocznie po 1 000 000 PLN..
  9. Udzielenie Gminie Konarzyny kredytu bankowego w wysokości 500.000,00 zł. na realizację zadania pn.: Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, gmina Konarzyny.
    Zamawiający: Urząd Gminy Konarzyny, Konarzyny
    1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie w 500.000,00 zł. ( słownie pięćset tysięcy złotych 00/100 ) na warunkach określonych w umowie kredytowej.
    2) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2013 r.
    3) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.
    4) Wykonawca dokona uruchomienia transzy kredytu najpóźniej do dnia 30.11.2010 roku.
    5) Wykonawca uruchomi środki kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego składanymi do Wykonawcy.
    6) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30.11.2010 r.
    7) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu.
    8) Wykorzystanie kredytu będzie następować w walucie polskiej.
    9) Kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa będzie równa wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marże Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty.
    10) Zobowiązania zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych , jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1 miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty.
    11) Odsetki naliczane będą na bazie 365 dni w roku, przy czym w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, a każdy dzień za 1/365 część roku.
    12) O wysokości stawki bazowej ( WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę w terminie do 20 dnia tego miesiąca.
    13) Marża Wykonawcy jest stałą w umownym okresie kredytowania.
    14) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym:
    a) Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego
    b) Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu;
    15) W okresie dostępności kredytu Wykonawca pobierze proporcjonalnie do kwoty uruchomianej transzy kredytu prowizję w wysokości wynikającej z rachunku kredytowego otwartego przez Wykonawcę.
    16) Pobrane prowizje nie podlegają zwrotowi.
    17) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych powiadomień Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin określony w § 4 punkt 6 poz. 36 umowy może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy, po podjęciu uchwały przez Radę Gminy w Konarzynach w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych, jeśli termin ten wykraczałby poza 30 czerwca 2013 roku.
    18) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
    19) Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia.
    20) Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie.
    21) Kredyt zostanie spłacony do 30 czerwca 2013 r.
    22) Spłata kredytu nastąpi w poniższych terminach:
    1. pierwsza rata - 31 stycznia 2011 roku - 18.000,00;
    2. druga rata- 28 lutego 2011 roku - 18.000,00;
    3. trzecia rata - 31 marca 2011 roku - 18.000,00;
    4. czwarta rata - 30 kwietnia 2010 roku -18.000,00;
    5. piata rata - 31 maja 2010 roku - 18.000,00;
    6. szósta rata - 30 czerwca 2010 roku - 18.000,00;
    7. siódma rata - 31 lipca 2011 roku -18.000,00;
    8. ósma rata - 31 sierpnia 2011 roku - 18.000,00;
    9. dziewiąta rata - 30 września 2011- 18.000,00;
    10. dziesiąta rata- 31 października 2011 roku - 18.000,00;
    11. jedenasta rata - 30 listopada 2011 roku - 18.000,00
    12. dwunasta rata - 31 grudnia 2011 roku - 18.000,00
    13. trzynasta rata - 31 stycznia 2012 roku - 18.000,00
    14. czternasta rata - 28 lutego 2012 roku - 18.000,00
    15. piętnasta rata - 31 marca 2012 roku - 18.000,00
    16. szesnasta rata - 30 kwietnia 2012 roku - 18.000,00
    17. siedemnasta rata - 31 maja 2012 roku - 18.000,00
    18. osiemnasta rata - 30 czerwca 2012 roku - 18.000,00
    19. dziewiętnasta rata - 31 lipca 2012 roku - 18.000,00
    20. dwudziesta rata - 31 sierpnia 2012 roku - 18.000,00
    21. dwudziesta pierwsza rata - 30 września 2012 roku - 18.000,00
    22. dwudziesta druga rata - 31 października 2012 roku - 18.000,00
    23. dwudziesta trzecia rata - 30 listopada 2012 roku - 18.000,00
    24. dwudziesta czwarta rata - 31 grudnia 2012 roku - 18.000,00
    25. dwudziesta piąta rata - 31 stycznia 2013 roku - 18.000,00
    26. dwudziesta szósta rata - 28 lutego 2013 roku - 10.000,00
    27. dwudziesta siódma rata - 31 marca 2013 roku - 10.000,00
    28. dwudziesta ósma rata - 30 kwietnia 2013 roku - 10.000,00
    29. dwudziesta dziewiąta rata - 31 maja 2013 roku - 10.000,00
    30. trzydziesta rata - 30 czerwca 2013 roku - 10.000,00

    23) Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu.
  10. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 648.636,00 zł na zadania inwestycyjno-remontowe pn.: - Przebudowa ul. Lubelskiej od skrzyżowania z ulicą Warszawską do skrzyżowania z ulicą Wesołą w Zawidowie - Poznawanie się i wzajemne zrozumienie poprzez spotkania dla mieszkańców miast przygranicznych - Budowa i modernizacja obiektów edukacyjnych Zespołu Szkół w Zawidowie - Prace remontowo-modernizacyjne na stadionie miejskim II przetarg
    Zamawiający: Urząd Miejski w Zawidowie, Zawidów
    DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO W WALUCIE POLSKIEJ, ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WARUNKAMI:

    1. Kwota kredytu 684.636,00 zł (słownie sześćset osiemdziesiąt cztery tysiące sześćset trzydzieści sześć złotych 00/100).
    2. Przeznaczenie środków na finansowanie wydatków na realizacje zadań inwestycyjno remontowych:
    a) Przebudowa ulicy Lubelskiej od skrzyżowania z ulicą Warszawską do skrzyżowania z ulicą Wesołą w Zawidowie
    b) Poznawanie się i wzajemne zrozumienie poprzez spotkania dla mieszkańców miast przygranicznych - Budowa i modernizacja obiektów edukacyjnych Zespołu Szkół w Zawidowie
    c) Prace remontowo -modernizacyjne na stadionie miejskim
    3. Uruchomienie środków kredytu nastąpi:
    1) Wypłata środków w jednej transzy w kwocie 684.636,00 zł w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
    2) Transza kredytu uruchomiona będzie przelewem na rachunek bieżący budżetu gminy.
    4. Spłata kredytu nastąpi w okresie 6 lat od 2011r. począwszy, w ratach rocznych płatnych do 31. marca każdego roku:
    1) spłata I raty rocznej w wysokości 108.636 zł - 2011 rok
    2) spłata II raty rocznej w wysokości 108 000 zł - 2012 rok
    3) spłata III raty rocznej w wysokości 108 000 zł - 2013 rok
    4) spłata IV raty rocznej w wysokości 108 000 zł - 2014 rok
    5) spłata V raty rocznej w wysokości 108 000 zł - 2015 rok
    6) spłata VI raty rocznej w wysokości 108 000 zł - 2016 rok

    5. Spłata kwoty odsetek od kredytu wykorzystanego - po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do dnia 28. każdego miesiąca, począwszy od stycznia 2011r.
    6. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od salda kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni.
    7. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek.
    8. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez Bank umowy kredytu w tej części.
    9. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 6 i 7, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy.
    10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu.
    11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    12. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    13. Rozliczenie wykorzystanych środków nastąpi w II kwartale 2011r
  11. Kredyt długoterminowy na sfinansowanie bieżących wydatków oświatowych
    Zamawiający: Urząd Gminy Czempiń, Czempiń
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu na sfinansowanie bieżących wydatków oświatowych

    które wymaga zachowania następujących warunków:

    - kwota kredytu: 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych),
    - wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej,
    - okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 października 2015 roku
    - karencja w spłacie kapitału: do dnia 31 marca 2011 roku
    - karencja w spłacie odsetek: do 31 grudnia 2010 r.,
    - spłata kapitału po upływie okresu karencji: (zgodnie z proponowanym harmonogramem spłat rat kapitałowych),
    - spłata odsetek po upływie okresu karencji: w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca). Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się każdy miesiąc po 30 dni, a rok obrachunkowy 360 dni.
    - oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 1M oznaczająca notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów jednomiesięcznych. Stawka bazowa ustalana jest na okres miesięczny jako średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1 M z poprzedniego miesiąca,
    - o wysokości stawki bazowej (WIBOR 1 M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Bank w terminie do trzech dni przed terminem spłaty.
    - marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania.
    - zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową (zgodnie ze wzorem stosowanym przez dany bank), (na żądanie Banku podpisane zostanie także oświadczenie o poddaniu się egzekucji, w maksymalnej kwocie stanowiącej dwukrotność uzyskanego kredytu),
    - Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia,
    - Spłata kredytu i odsetek będzie następować przelewem.
    - kredyt zostanie wykorzystany w terminie do 31 grudnia 2010r.
    - środki postawione do dyspozycji kredytobiorcy - 3 transze, przy czym, najpóźniej trzy dni (pierwsza transza jeden dzień) przed udostępnieniem środków Zamawiający faxem przekaże do Banku dyspozycję uruchomienia transzy, uruchomienie transz nie wymaga złożenia odrębnego wniosku kredytowego

    proponowane terminy i wysokość transz:
    Transza kwota w zł Data
    1 300 000,00 23.09.2010
    2 250 000,00 22.10.2010
    3 250 000,00 23.11.2010

    Uwaga:
    data wypłaty każdej z transz może zostać przesunięta przez Zamawiającego o dwa tygodnie.

    - Zamawiający wpłaci proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu prowizję w terminie do 3 (trzech) dni roboczych po uruchomieniu danej transzy kredytu, liczonych od dnia następnego po wpływie środków kredytu na rachunek podstawowy,
    - Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy,
    - Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu wcześniej niż określono w umowie - przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie, w przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu lub jego całości Bank dokona przeliczenia odsetek za okres obrachunkowy, w którym nastąpiła spłata i poinformuje pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek za bieżący okres obrachunkowy w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania przez Bank pisemnego powiadomienia o wcześniejszej spłacie. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
    - Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanych kredytów, wcześniejszej spłaty kredytów oraz z tytułu administrowania kredytami, naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu,
    - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości,
    - Bank prowadzić będzie rachunek kredytowy nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy,
    - Za sporządzenie aneksów do umowy kredytu Bank nie będzie pobierał prowizji.
    - Bank nie ma prawa naliczać żadnych opłat, prowizji itd. które nie będą określone w umowie,
  12. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 435.500 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego w kwocie 435 500 zł na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2454D i placu przy remizie OSP w Siekierczynie oraz zabezpieczenie środków na dotację celową w realizowanym przez Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siekierczynie zadaniu inwestycyjnym pn. Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Rudzicy
    Łączny koszt inwestycji wynosi: 801 416 zł, w tym:

    Źródła finansowania inwestycji:
    środki własne gminy 33 153 zł
    środki z dotacji 332 763 zł
    kredyt bankowy: 435 500 zł

    2. Przewidywany okres realizacji inwestycji: od listopada 2009 r. do 30 czerwca 2010 r.

    3. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące kredytowanych inwestycji zostaną udostępnione wykonawcy przed podpisaniem umowy kredytu.

    4. Warunki szczegółowe :
    1) Kwota kredytu - 435 500,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści pięć tysięcy pięćset zł),
    2) Okres kredytowania - 9 lat i 9 miesięcy, tj. od maja 2010 do stycznia 2020 r.
    3) Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 15 stycznia 2011 roku,
    4) Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w dwóch równych transzach :
    do dnia 04 maja 2010 r. - I transza,
    do dnia 10 lipca 2010 r. - II transza.
    5) Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat.
    6) Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy
    od 31 maja 2010 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego.
    7) Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo.
    8) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco .
    9) Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy.
    10) Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych
    - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku.
    11) Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
    12) Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ
    tj.,- rozdziału 3 - opis przedmiotu zamówienia.
    13) Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.
    14) W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty
    ( nie dotyczy obliczenia ceny oferty).
    15) Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu,
  13. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.270.000 zł na zadanie inwestycyjne pn. Poznawanie się i wzajemne zrozumienie poprzez spotkania dla mieszkańców miast przygranicznych - Budowa i modernizacja obiektów edukacyjnych Zespołu Szkół w Zawidowie.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Zawidowie, Zawidów
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA W ZAKRESIE UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO W WALUCIE POLSKIEJ, ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WARUNKAMI:

    1. Kwota kredytu 1.270.000,00 zł (słownie jeden milion dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych).
    2. Przeznaczenie środków na finansowanie wydatków na realizacje zadania pn. Poznawanie się i wzajemne zrozumienie poprzez spotkania dla mieszkańców miast przygranicznych - Budowa i modernizacja obiektów edukacyjnych Zespołu Szkół w Zawidowie.
    3. Uruchomienie środków kredytu nastąpi:
    1) Wypłata środków w jednej transzy w kwocie 1.270.000,00 zł w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
    2) Transza kredytu uruchomiona będzie przelewem na rachunek bieżący budżetu gminy.
    4. Spłata kredytu nastąpi w okresie 6 lat od 2012r. począwszy, w ratach rocznych płatnych do 30. marca każdego roku:
    1) spłata I raty rocznej w wysokości 270 000 zł - 2012 rok
    2) spłata II raty rocznej w wysokości 200 000 zł - 2013 rok
    3) spłata III raty rocznej w wysokości 200 000 zł - 2014 rok
    4) spłata IV raty rocznej w wysokości 200 000 zł - 2015 rok
    5) spłata V raty rocznej w wysokości 200 000 zł - 2016 rok
    6) spłata VI raty rocznej w wysokości 200 000 zł - 2017 rok

    5. Spłata kwoty odsetek od kredytu wykorzystanego - po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do dnia 28. każdego miesiąca, począwszy od stycznia 2010r.
    6. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od salda kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni.
    7. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek.
    8. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez Bank umowy kredytu w tej części.
    9. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 6 i 7, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy.
    10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu.
    11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    12. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    13. Rozliczenie wykorzystanych środków nastąpi w I kwartale 2011r.
    14. W/w zapisy muszą znaleźć się w przyszłej umowie kredytowej.
  14. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 882.350,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Lubomierz, Lubomierz
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 882 350.00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych zaplanowanych na 2009 rok. 1.Waluta kredytu - PLN 2.Okres kredytowania - 97 miesięcy. 3.Uruchomienie kredytu - w całej kwocie w dniu 21 grudnia 2009 r. 4.Prowizja jednorazowa - płatna po uruchomieniu kredytu. 5.Odsetki płatne przez cały okres trwania umowy na koniec każdego półrocza za to półrocze. 6.Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blanco. 7.Oprocentowanie kredytu zmienne, wskaźnik oprocentowania WIBOR 1 M + marża (marża stała przez cały okres spłaty kredytu). 8.Spłata kapitału w równych półrocznych ratach od czerwca 2010 r
  15. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 560 000.00 PLN
    Zamawiający: Gmina Lubomierz, Lubomierz
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 560 000.00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych zaplanowanych na 2009 rok. 1.Waluta kredytu - PLN 2.Okres kredytowania - 85 miesiące. 3.Uruchomienie kredytu - w całej kwocie w dniu 8 grudnia 2009 r. 4.Prowizja jednorazowa - płatna po uruchomieniu kredytu. 5.Odsetki płatne przez cały okres trwania umowy na koniec każdego miesiąca za ten miesiąc. 6.Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blanco. 7.Oprocentowanie kredytu zmienne, wskaźnik oprocentowania WIBOR 1 M + marża (marża stała przez cały okres spłaty kredytu). 8.Spłata kapitału w równych półrocznych ratach od czerwca 2010 r.
  16. Kredyt długoterminowy w wysokości 861 000 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: I etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym
    Zamawiający: Gmina Lubań, Lubań
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 861 000 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. I etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym.
    Warunki szczegółowe:
    1) Kwota kredytu: 861000 zł
    2) Udostępnienie kredytu: 01.12.2009 r.
    3) Początek spłaty kredytu: 31.01.2010 r.
    4) Ilość rat: 72 ( kapitał raty równe/ algorytm malejące saldo)
    5) Spłata kredytu obywać się będzie w okresach miesięcznych , w terminie do 31 dnia każdego miesiąca.
    6) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy o udzielenie kredytu.
    7) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy tj. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    8) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco.
    9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez bank innych opłat i prowizji niż tych
    wskazanych w ofercie.
  17. Kredyt długoterminowy w wysokości 320 376 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. I etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym , Średnim i Górnym
    Zamawiający: Gmina Lubań, Lubań
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 320 376 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. I etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym
    Warunki szczegółowe:
    1) Kwota kredytu: 320 376 zł
    2) Udostępnienie kredytu: 01.12.2009 r.
    3) Początek spłaty kredytu: 05.01.2010 r.
    4) Koniec spłaty kredytu: 05.12.2015 r.
    5) Spłata kredytu odbywać się będzie w okresach miesięcznychw równych ratach, w terminie do 5 dnia każdego miesiąca.
    6) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy o udzielenie kredytu.
    7) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy tj. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    8) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco.
    9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez bank innych opłat i prowizji niż tych wskazanych w ofercie.
  18. II przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu w wysokości 260 000 zł na sfinansowanie inwestycji pn. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulic wraz z oświetleniem ul. Prusa, Miłosza, Mickiewicza oraz Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem ul. Szkolna w Zawidowie.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Zawidowie, Zawidów
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 260 000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulic wraz z oświetleniem ul. Prusa, Miłosza, Mickiewicza oraz Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem ul. Szkolna w Zawidowie.
    1.Wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy , w dniu uruchomienia kredytu tj. data podpisania umowy .
    2.Zaciągnięty kredyt podlega spłacie w 2 rocznych ratach :
    1/ Spłata I raty rocznej w wysokości 130 000 zł płatna do 30 listopada 2010r.
    2/ Spłata II raty rocznej w wysokości 130 000 zł płatna do 30 listopada 2011r.
    3.Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca następnego, w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu.
    4.Sposób ustalania stawki WIBOR 3M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz Projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającego jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w SIWZ.
    5.Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni zaś, rok 365 dni.
    6.Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek.
    7.Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami.
    9.Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową.
    W/w zapisy muszą znaleźć się w przyszłej umowie kredytowej.
  19. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego, długoterminowego w łącznej wysokości 760 410,00 zł
    Zamawiający: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice
    Przedmiotem zamówienia jest: 1udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 760 410,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Mysłakowice w 2009 roku z przeznaczeniem na zadanie Budowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mysłakowicach w wysokości 375 410,00 zł oraz na usuwanie skutków powodzi lipcowej na terenie gminy Mysłakowice w wysokości 385 000,00 zł. 2 uruchomienie kredytu w części dotyczącej Budowy SP ZOZ w Mysłakowicach w wysokości 375 410,00 zł nastąpi do dnia 15.12.2009 r.; uruchomienie kredytu w części dotyczącej usuwania skutków powodzi lipcowej na terenie gminy Mysłakowice w wysokości 385 000,00 zł nastąpi do dnia 23.11. 2009 r. 3 kredyt dotyczący budowy SP ZOZ w Mysłakowicach w wysokości 375 410,00 zostanie spłacony do dnia 20.06.2011; kredyt dotyczący usuwania skutków powodzi lipcowej na terenie gminy Mysłakowice w wysokości 385 000,00 zostanie spłacony w latach 2010 - 2012, spłata kapitału półrocznie, na koniec każdego półrocza, 4 odsetki od kredytu będą płacone od roku 2010 w okresach kwartalnych.
  20. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice
    Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł. na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Mysłakowice z przeznaczeniem na wykonanie remontu dróg na terenie gminy na których prowadzona była budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach Karkonoskiego Systemu Wodociągów i Kanalizacji

Inne osoby dla Jędrzejewska (209 osób):