Kogo reprezentuje osoba

Jelec Danuta Stanisława

w KRS

Danuta Stanisława Jelec

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Danuta
Drugie imię:Stanisława
Nazwisko:Jelec
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1954 r., wiek 69 lat
Miejscowości:Wołów (Dolnośląskie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Demski Maciej Marian, Krawiec Helena, Krawiec Zygmunt, Mokrzycki Franciszek, Nocuń Barbara Elżbieta, Paczuszka Jolanta, Szewczyk Józef, Witkowski Bogdan, Zwiech Beata, Zwiech Jarosław, Zwiech Jerzy Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Thulie Jolanta Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bandrowicz Igor Krystian, Białkowska Aleksandra, Borkowska Urszula, Granat Bartosz Paweł, Huska Danuta Maria, Krasowski Marek, Wojnarowski Marek, Włosek Jacek Bogusław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzka Anna Bernadetta
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamska Halina, Bobrowicz Janina, Chmura Maria, Ciosek Alicja, Czernow Danuta, Dudek Wacław, Fukiet Wiktoria, Gutowski Bronisław, Jastrzębski Marian, Jedynak Anna, Jedynak Mikołaj, Juszczak Bogusława, Konarzewski Zenobiusz, Kulas Krzysztof, Połujańska Anna, Sawicki Zbigniew, Serwatyńska Elżbieta, Śniechowska Karolina, Świątek Izabela, Świątek Marian, Słobodzian Florentyna, Trzaska Małgorzata, Wachowicz Jan, Wechman Lucyna, Zimnicka Elżbieta, Żuchowicz Alicja

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wątorska Maria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Obrotu Wierzytelnościami Progres Wojnarowski i Wspólnicy Sp. J., Lubin − KRS 0000162365
  2. Alaza Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000470451
  3. Arhat Sp. Z O.O., Trzebnica − KRS 0000234640
  4. Awm Budownictwo S.A., Wrocław − KRS 0000519660
  5. Belmonte Sp. Z O.O., Wołów − KRS 0000181638
  6. Dolnośląska Fundacja Transplantacji, Wrocław − KRS 0000042273
  7. Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A., Wrocław − KRS 0000319739
  8. Dolnośląski Ruch Samorządowy, Wrocław − KRS 0000643003
  9. Dolnośląskie Centrum Okulistyczne - Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000081796
  10. Dolnośląskie Stowarzyszenie Dobroczynności, Wrocław − KRS 0000035182
  11. Excavex Sp. Z O.O., Ziemnice − KRS 0000353150
  12. Friendly Corporate Communication Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000503279
  13. Fundacja Inicjatyw Społecznych Sapere Aude, Wrocław − KRS 0000577677
  14. Fundacja Pro Arte, Wrocław − KRS 0000085851
  15. Fundacja Pro Arte 2002, Wrocław − KRS 0000395157
  16. Fundacja Przyjaźni Naturze, Środa Śląska − KRS 0000814145
  17. Giza Sp. Z O.O., Krynica-zdrój − KRS 0000422221
  18. Gwardia Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000798446
  19. Hirsz-bud Sp. Z O.O., Marcinkowo − KRS 0000468828
  20. Instalex Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000313904
  21. Intelligent Building Systems Poland Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000022264
  22. Jaw Nieruchomości Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000271425
  23. Jeleniogórskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000021794
  24. Kancelaria Lexcon Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000385104
  25. Klub Rotariański Wrocław-centrum - Rotary Club Wrocław-centrum, Wrocław − KRS 0000191902
  26. Klub Siatkarski Milicz, Milicz − KRS 0000062203
  27. Lubin - Twoim Miastem, Lubin − KRS 0000079318
  28. Mediaserwis Zbigniew Kasprzyk Sp. J., Wrocław − KRS 0000255347
  29. Miejski Klub Piłkarski W Wołowie, Wołów − KRS 0000113916
  30. Młody Dolny Śląsk, Wrocław − KRS 0000503624
  31. Msj Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000465403
  32. Ngt Serwis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000618846
  33. Pama Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000198225
  34. Panoramic Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000475293
  35. Poltrans West Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000439944
  36. Powiatowe Centrum Medyczne W Wołowie Sp. Z O.O., Wołów − KRS 0000305310
  37. Probatum Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000425556
  38. Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne Proeko Sp. Z O.O., Prusice − KRS 0000697516
  39. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy - Sp. Z O.O., Milicz − KRS 0000255485
  40. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej W Wołowie Sp. Z O.O., Wołów − KRS 0000110229
  41. Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno Montażowych Exprim Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000055149
  42. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Kan-rem Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000178469
  43. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Nysa Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000076200
  44. Stowarzyszenie Gmin Turystycznych Wzgórz Trzebnickich i Doliny Baryczy, Żmigród − KRS 0000098618
  45. Stowarzyszenie O Charakterze Strzeleckim Legion, Wołów − KRS 0000428470
  46. Stowarzyszenie Prusiczanin, Prusice − KRS 0000417918
  47. Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Syców − KRS 0000049042
  48. Velena Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000179611
  49. Wołowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Wołów − KRS 0000176847
  50. Zakład Wydobywczo Produkcyjny Uranos Sp. Z O.O., Przedmoście − KRS 0000318642

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ae Development S.A., Rzeszów − KRS 0000555330
  2. Baumit Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000050943
  3. Baumit-polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000081737
  4. Bayosan Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000037934
  5. Bims Plus Wrocław Technika Grzewcza, Sanitarna i Domowa Sp. Z O.O., Stanowice − KRS 0000053811
  6. Biuro Inżynierskie Jbw Sp. Z O.O., Duszniki Zdrój − KRS 0000172603
  7. C-projekt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000635972
  8. Diamond Wing Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000430944
  9. Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-spożywczego S.A., Wrocław − KRS 0000099256
  10. Dr C Sp. Z O.O., Polanica-zdrój − KRS 0000179472
  11. Ergotax Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000596794
  12. Friendly Real Estate Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000539252
  13. Fundacja Dolnośląskie Forum Wodociągowe, Legnica − KRS 0000049893
  14. Impact - Skiba Zalewska - Sp. J., Wrocław − KRS 0000115495
  15. Investcom Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000233952
  16. Jan Dworniak Sp. Z O.O. Centrum Badań Audytorskich Analiz i Doradztwa Finansowego, Warszawa − KRS 0000132031
  17. Klub Sportowy Łozina, Łozina − KRS 0000030749
  18. Kostrzyńsko - Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Kostrzyn Nad Odrą − KRS 0000066104
  19. Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000021945
  20. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Termal S.A. W Lubinie, Lubin − KRS 0000018162
  21. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000027173
  22. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O. W Lubinie, Lubin − KRS 0000141601
  23. Milickie Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Milicz − KRS 0000367386
  24. Moto-partner Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000080898
  25. Natursaft-prusice Sp. Z O.O., Prusice − KRS 0000219515
  26. Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037701
  27. Ośrodek Badawczo - Naukowo - Dydaktyczny Chorób Otępiennych Im. Księdza Henryka Kardynała Gulbinowicza - Ośrodek Alzheimerowski Sp. Z O.O., Ścinawa − KRS 0000522451
  28. Plan International Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000064063
  29. Polish Belgian Holdings S.A., Wrocław − KRS 0000399423
  30. Polska Firma Elektryczna Energia Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000244142
  31. Poltronic S.A., Wrocław − KRS 0000349566
  32. Progres Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000224079
  33. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000069904
  34. Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych Doltel S.A., Wrocław − KRS 0000091816
  35. Przedsiębiorstwo Teleinformatyczne Eskacard Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000254862
  36. Przedsiębiorstwo Wodno-kanalizacyjne Wołów Sp. Z O.O., Wołów − KRS 0000081778
  37. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji - Wąsosz Sp. Z O.O., Wąsosz − KRS 0000536619
  38. Przychodnia Rejonowo-specjalistyczna Sp. Z O.O., Jelcz-laskowice − KRS 0000136148
  39. Regionalne Centrum Sportowe Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000033961
  40. Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O. W Złotoryi, Złotoryja − KRS 0000030576
  41. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Port Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, Wrocław − KRS 0000300736
  42. Spółdzielnia Handlowo-produkcyjna Rolnik W Wołowie, Wołów − KRS 0000199891
  43. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa Im. Dr Jana Wyżykowskiego, Lubin − KRS 0000205635
  44. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa W Trzebnicy, Trzebnica − KRS 0000040200
  45. Spółdzielnia Mieszkaniowa Obywatelski Dom, Wołów − KRS 0000142715
  46. Spółdzielnia Mieszkaniowa Rotunda, Wrocław − KRS 0000067541
  47. Stefpol Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000133726
  48. Stowarzyszenie Na Rzecz Ochrony Zdrowia Ewa Med, Wołów − KRS 0000021507
  49. Walcownia Metali Łabędy S.A., Gliwice − KRS 0000037044
  50. Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Wrocław − KRS 0000055657

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Budowa sieci wodociągowych w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce.
    Zamawiający: Gmina Kobierzyce, Kobierzyce
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja p/n /Budowa sieci wodociągowych w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce/, obejmująca w podziale na 3 zadania budowę sieci wodociągowych. Zamawiający dokonał podziału realizacji na 3 zadania (części): Zadanie nr 1: /Przebudowa odcinka sieci wodociągowej na dz. nr 31/2 w miejscowości Królikowice./ Zadanie polegać będzie na wykonaniu na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy sieci wodociągowej fi160 na odcinku od węzła Wi1 do węzła Wi2 o długości ok. 61,15 m w Królikowicach, dz. 31/2, zgodnie z poglądowym załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: A1) Projekt budowlany A2) Projekt wykonawczy A3) STWIOR A4) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Teresę Ziemkowską - Ciura prowadzącą działalność pod firmą TZP Plus Teresa Ziemkowska-Ciura z siedzibą 54-530 Wrocław, ul. Płużna 19, i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. UWAGA Zamawiający zwraca uwagę, że zakres realizacji zadania nie obejmuje całego przedmiotu dokumentacji projektowo-technicznej. Zadanie nr 2:/Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kobierzyce - budowa wybranego odcinka - od węzła WP2 do węzła W53 oraz od WP1 do W15./ Zadanie polegać będzie na budowie na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej sieci wodociągowej fi160 w miejscowości Kobierzyce - ul. Kolejowa, ul. Nowa na odcinku od węzła WP2 do węzła W53 o długości ok. 186,46 m oraz na odcinku od węzła WP1 do węzła W15 o długości ok. 337,42 m, zgodnie z poglądowym załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: B1) Projekt Budowlany B2) Projekt wykonawczy B3) STWIOR B4) Przedmiar Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Marka Drozdowicza prowadzącego działalność pod firmą /Projektowanie - Usługi MIMAR/ inż. Marek Drozdowicz z siedzibą 58-310 Szczawno-Zdrój ul. Mickiewicza 30 a, i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. UWAGA Zamawiający zwraca uwagę, że zakres realizacji zadania nie obejmuje całego przedmiotu dokumentacji projektowo-technicznej. Roboty drogowe do wykonania przez Wykonawcę: Część drogowa Rodzaj drogi przed budową: a.droga gruntowa - ok. 89 m: Wykonanie drogi tłuczniowej: Technologia wykonania: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1, Drogę na szerokości 5 m wykonać w następującej konstrukcji: Korytowanie - gł. 40 cm, Warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm, Warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm, Warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm b.droga tłuczniowa (sieć w poboczu drogi tłuczniowej i w części w drodze tłuczniowej) - ok. 222 m: - sieć w poboczu drogi tłuczniowej: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1 W przypadku, gdy budowana sieć znajduje się w poboczu, po zakończonych pracach należy drogę tłuczniową oczyścić z pozostałości po wykopach (humus) i wyrównać warstwą kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm, sieć w drodze tłuczniowej: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1, Na szerokości wykopu odtworzyć nawierzchnię w następującej konstrukcji: Warstwa piasku (zasypka) - zagęścić, Warstwa tłucznia, który przed przystąpieniem do robót został usunięty, Warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm, Warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm, Warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm c.droga o nawierzchni bitumicznej (sieć w poboczu) - ok. 155 m: Technologia wykonania w przypadku prowadzenia prac w poboczu: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1, Na szerokości 0,5 m od granicy nawierzchni bitumicznej, należy wykonać podbudowę o następującej konstrukcji: Warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm (przed warstwą piasku należy w wykopie umieścić tłuczeń, który przed przystąpieniem do robót został usunięty), Warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm, Warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm. W przypadku zniszczenia nawierzchni bitumicznej: odtworzenie o następującej konstrukcji: Wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej (warstwa ścieralna 5 cm z asfaltobetonu 0/12,8 ) na podbudowie z warstwy kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm; - na powierzchni uszkodzenia. d.droga o nawierzchni bitumicznej (sieć w drodze o nawierzchni bitumicznej) - ok. 58 m: W przypadku zniszczenia nawierzchni bitumicznej: odtworzenie o następującej konstrukcji: Wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej (warstwa ścieralna 5 cm z asfaltobetonu 0/12,8 ) na podbudowie z warstwy kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm Zadanie 3:/Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbice, ul. Lwowska - budowa wybranego odcinka - od węzła W9 do węzła WP2./ Zadanie polegać będzie budowie na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej wybranego odcinka sieci wodociągowej fi 160 w miejscowości Wierzbice - ul. Lwowska - od węzła W9 do węzła WP2 o dł. ok. 127,23 m, zgodnie z poglądowym załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: C1) Projekt budowlany C2) Projekt wykonawczy C3) STWIOR C4) Specyfikacja materiałowa C5) Zastępcza organizacja ruchu oraz Odbudowa nawierzchni C6) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: ECOTEQ I. Bors, R. Flis Sp. J z siedzibą 55-093 Kiełczów ul. Wilczycka 14 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. UWAGA Zamawiający zwraca uwagę, że zakres realizacji zadania nie obejmuje całego przedmiotu dokumentacji projektowo-technicznej. Do Wykonawcy należy ponadto w zakresie realizacji każdego z zadań: 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (3 komplety) w skład, której wejdą: mapy geodezyjne powykonawcze potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na przedmiotowej budowie, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, obejmującą w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych), w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, jak również inne koszty towarzyszące tj. np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg przez Wykonawcę, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego, itd., 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć, 6) Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2 - tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami, 8) Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, 9) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym i w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia rozpoczęcia przedmiotowych robót w Nadzorze budowlanym, 10) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów (wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane, 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla obszarów w obrębie inwestycji, 12) Koszty przeprowadzenia czynności odbiorowych leżą po stronie Wykonawcy, 13) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na swój koszt uzyska opinię sanitarną wydaną przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie wyrażonej zgody na zastosowanie użytych materiałów do wykonania wodociągu. 14) Po wykonaniu zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez akredytowane laboratorium i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody. 15) Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie zagęszczenia gruntu w pasie drogi w obrębie prowadzonej inwestycji. 16) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację odbiorową w 3 egz., w tym 1 oryginał. Na dokumentację odbiorową składa się: a)dziennik budowy, b)decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez akredytowane laboratorium (pobór wody przez pracownika akredytowanego przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). g) protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej, h) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, i) protokół włączeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wod.-kan. (obecnie KPWiK Sp. z o. o.), j) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z oświadczeniem o usytuowaniu obiektu budowlanego zgodnie projektem zagospodarowania działki lub terenu sporządzane przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, k) potwierdzenie z Nadzoru budowlanego braku sprzeciwu w/s zamiaru przystąpienia do użytkowania /decyzji pozwolenia na użytkowanie, l) protokół wydajności hydrantów, m) oświadczenia właścicieli działek o uporządkowaniu terenu po robotach, oraz że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami, n) oświadczenie Sołtysa miejscowości, w której wykonywana była inwestycja o uporządkowaniu terenu po robotach, o) wydruki zgrzewów (fakultatywne), 17) Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi w Nadzorze budowlanym zakończenie robót oraz uzyska potwierdzenie braku przeciwwskazań do użytkowania, 18) W przypadku zadania nr 2 i 3 w związku z częściową realizacją zakresu dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na rzecz Zamawiającego wszystkich dokumentów, które niezbędne są do uzyskania od Nadzoru budowlanego decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Wskazuje się w zamówieniu rolę KPWiK Sp. z o. o. Czynny udział KPWiK Sp. z o. o. w trakcie realizacji budowy sieci, poprzez kontrolę i monitoring na etapie realizacji budowy, przekazywanie zaleceń Wykonawcy związanych z użytkowaniem sieci oraz udział w rozruchach i odbiorach końcowych. Terminy związane z koniecznością wykonania prac na czynnych sieciach wodociągowej i/lub kanalizacyjnej Wykonawca uzgodni z KPWIK. Wpięcia do sieci należy dokonywać pod nadzorem KPWiK Sp. z o. o. Dokumentacja projektowa dla przedmiotowych zadań uzgadniania była z poprzednim Użytkownikiem sieci (Exprim Sp. z o. o.), z dniem 01.04.2016 r. KPWiK Sp. z o. o. weszło w prawa i obowiązki Użytkownika sieci i rozpoczęło swoją działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odbioru ścieków. Wykonawca, najpóźniej 7 dni przed pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru technicznego robót, przekaże kompletną dokumentację powykonawczą zadania wraz z dokumentacją odbiorową do Użytkownika sieci (KPWiK Sp. z o. o.), w celu jej weryfikacji i przygotowania się do odbioru końcowego zadania i przekazania do eksploatacji. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczające będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy (sporządzony przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Rozdz. II SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, STWiOR oraz wyceny własnej. Z kosztorysu winna wynikać cena ryczałtowa wpisana do formularza ofertowego. W przypadku pominięcia w kosztorysie ofertowym pewnych robót, czynności lub materiałów wynikających z technologii wykonania robót, Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach podanej ceny ryczałtowej, a ich koszt został ujęty w ramach innych pozycji ofertowych. Kosztorys sporządzany jest pomocniczo dla potrzeb upewnienia się co do poprawności wyliczenia ceny oferty oraz późniejszej prawidłowej realizacji i rozliczenia inwestycji).
  2. Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce.
    Zamawiający: Gmina Kobierzyce, Kobierzyce
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja p/n /Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce/, obejmująca w podziale na 5 zadań budowę sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej. Zamawiający dokonał podziału realizacji na 5 zadań (części): Zadanie nr 1: /Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Magnice, ul. Jesionowa, dz. nr 45/2, 20/3, 39/8, 39/11, 39/13, 2/19, 19/3, 10/47, 10/70/ (W ramach zadania budżetowego: Bieżąca rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy 40002-6050-INW-002). Zadanie polegać będzie na wykonaniu budowy sieci wodociągowej fi 160 w Magnicach na dz. nr 45/2, 20/3, 39/8, 39/11, 39/13, 2/19, 19/3, 10/47, 10/70 o dł. ok. 625,9 m. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: A1) Projekt budowlany A2) Projekt wykonawczy A3) STWIOR A4) Odbudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1959 D A5) Tymczasowa organizacja ruchu pod odbudowę nawierzchni drogi A6) Tymczasowa organizacja ruchu - branża drogowa A7) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo Inwestycyjnych PLAN Sp. z o. o. z siedzibą: 65-823 Zielona Góra ul. Browarna 1 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zadanie nr 2: /Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą, ul. Spadochroniarzy - Etap I, dz. nr 41/ (w ramach zadania budżetowego: Bieżąca rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy 40002-6050-INW-002). Zadanie polegać będzie na wykonaniu budowy sieci wodociągowej fi 160 w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 41 o dł. ok. 175,00 m. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: B1) Projekt budowlany B2) Projekt wykonawczy B3) STWIOR B4) Tymczasowa organizacja ruchu B5) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo Inwestycyjnych PLAN Sp. z o. o. z siedzibą: 65-823 Zielona Góra ul. Browarna 1 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zadanie 3: /Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem, dz. nr 55, 56/4, 56/10/ (w ramach zadania budżetowego: Bieżąca rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy 40002-6050-INW-002 oraz Bieżąca rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy 90001-6050-INW-048). Zadanie polegać będzie na wykonaniu budowy sieci wodociągowej fi 160 oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Tyniec Mały na dz. nr 55, 56/4, 56/10 o dł.: - sieć wodociągowa ok. 100,00 m, - sieć kanalizacji sanitarnej ok. 86,00 m. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: C1) Projekt budowlany /Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem/ C2) Projekt budowlany /Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem./ C3) Projekt wykonawczy Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem/ C4) Projekt wykonawczy /Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem./ C5) STWIOR /Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem/ C6) STWIOR /Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tyniec Mały, ul. Pod Lasem./ C7) Tymczasowa organizacja ruchu C8) Przedmiar robót - sieć wodociągowa C9) Przedmiar robót - sieć kanalizacyjna Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo Inwestycyjnych PLAN Sp. z o. o. z siedzibą: 65-823 Zielona Góra ul. Browarna 1 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zadanie nr 4: /Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wysoka, ul. Wiosenna dz. nr 11/24, 11/36/ (W ramach zadania budżetowego: Bieżąca rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy 40002-6050-INW-002). Zadanie polegać będzie na wykonaniu budowy sieci wodociągowej fi 160 w miejscowości Magnice na dz. nr 11/24, 11/36 o dł. ok. 61,00 m. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: D1) Projekt budowlany D2) Projekt Wykonawczy D3) STWIOR D4) Tymczasowa organizacja ruchu D5) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo Inwestycyjnych PLAN Sp. z o. o. z siedzibą: 65-823 Zielona Góra ul. Browarna 1 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zadanie nr 5: /Budowa odcinka połączeniowego sieci kanalizacyjnej do granicy działek 286/17, 286/18 w miejscowości Bielany Wrocławskie, ul. Jaśminowa dz. nr 328/10, 286/19/ (W ramach zadania budżetowego: Bieżąca rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy 90001-6050-INW-048). Zadanie polegać będzie na wykonaniu budowy odcinka połączeniowego sieci kanalizacyjnej w miejscowości Bielany Wrocławskie na dz. nr 328/10, 286/19 o łącznej dł. ok. 17,20 m. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: E1) Projekt budowlany E2) Projekt wykonawczy E3) STWIOR E4) Tymczasowa organizacja ruchu E5) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo Inwestycyjnych PLAN Sp. z o. o. z siedzibą: 65-823 Zielona Góra ul. Browarna 1 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Do Wykonawcy należy ponadto w zakresie wybranego zadania: 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (3 komplety) w skład, której wejdą: mapy geodezyjne powykonawcze potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na przedmiotowej budowie, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych. 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, jak również inne koszty towarzyszące tj. np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego, kamerowania (w przypadku kanalizacji sanit.) itd. 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć. 6) Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami; 8) Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji; 9) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 10) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. 11) Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi w Nadzorze budowlanym zakończenie robót oraz uzyska potwierdzenie braku przeciwwskazań do użytkowania. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczające będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń.
  3. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w ul. Kutrzeby we Wrocławiu
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w ul. Kutrzeby we Wrocławiu, w tym: 1) Budowa sieci wodociągowej w ul. Kutrzeby we Wrocławiu na rzecz Gminy Kobierzyce 2) Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Kutrzeby we Wrocławiu na rzecz MPWiK S.A
  4. Budowa wodociągu dla Stacji badawczo - dydaktycznej w Samotworze. Sprawa RAP.272.44.2014.
    Zamawiający: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wrocław
    Inwestycja ma na celu doprowadzenie wody do Stacji Doświadczalnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, zlokalizowanej na terenie działek 112/7 i 112/5 w miejscowości Samotwór - Krzeptów w gminie Kąty Wrocławskie. Projektowana sieć wodociągowa przebiegać będzie w pasie dróg ziemnych Gminy Kąty Wrocławskie (dz.13 i 10 Obręb Kębłowice AM1, działka 113 Obręb Krzeptów AM2, dz.92 Obręb Samotwór AM, a zlokalizowana będzie w poboczu ww. dróg, możliwie blisko granicy z działkami przyległymi. Końcowy fragment sieci wodociągowej przebiegać będzie w obrębie działki 112/7 Obręb Krzeptów AM2, należącej do Uniwersytetu Przyrodniczego, na której zlokalizowana jest Stacja Badawczo-Dydaktyczna. Przedmiotem zamówienia jest zakres robót obejmujący: - budowę odcinka sieci wodociągowej z rury zgrzewanej PEHD dn110x6,6 o długości ok. 1467,55 m oraz odcinka z rury zgrzewanej PEHD dn90x5,4 o długości ok. 5,5m, - wykonanie spięcia z istniejącą siecią wodociągową dn80 w miejscowości Kębłowice, - wykonanie przyłączy wodociągowych do wykonanego rurociągu z zestawami wodomierzowymi - 2 szt., - montaż studzienki odwadniającej - 3szt., - montaż studzienki odpowietrzającej - 2szt., - montaż studzienki wodomierzowej z urządzeniem do chlorowania wody - 1szt., - montaż hydrantów p.poż. dn80 mm (typ nadziemny z zasuwami odcinającymi) dn80 mm - 2szt. - wykonanie przejścia rurociągu pod przewodem sieci gazowej, - odbudowę nawierzchni drogi , - odbudowę istniejących z
  5. Wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Jelczu-Laskowicach w ul. Bażantowa, Bociania, Łabędzia dz. nr 9, 4/1, 6/34, 7/39, 7/40, 7/41 AM-27 obręb Laskowice.
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Jelcz-Laskowice
    Wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Jelczu-Laskowicach w ul. Bażantowa, Bociania, Łabędzia dz. nr 9, 4/1, 6/34, 7/39, 7/40, 7/41 AM-27 obręb Laskowice.
    o podstawowych parametrach:
    I. SIEĆ I PRZYKANALIKI KANALIZACJI SANITARNEJ
    1.1. Rurociągi PCV-U 200 SN 8 lite - 999,00 m
    1.2. Rurociągi PCV-U 160 SN 8 lite - 280,00 m
    1.3.Studnie betonowe DN 1200 - 23 kpl
    1.4.Trójniki PCV 200/160 - 21 szt
    1.5.Rura stalowa ochronna DN300 - 10,0 m
    II. SIEĆ WODOCIĄGOWA
    2.1. Rurociągi PCV 160 PN 10 - 936,00 m
    2.2. Zasuwa DN 150 - 16 kpl
    2.3. Zasuwa DN 80 - 7 kpl
    2.4. Trójnik żeliwny kołnierzowy z żeliwa sweroidalnego 150/150 - 9 szt
    2.5. Trójnik żeliwny kołnierzowy z żeliwa sweroidalnego 150/80 - 7 szt
    2.6. Hydrant nadziemny DN 80 -7 kpl
  6. Budowa przyłącza wodociągowo - kanalizacyjnego wraz z przystosowaniem istniejącej instalacji na Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przyłącza wodociągowo - kanalizacyjnego wraz z przystosowaniem istniejącej instalacji na Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu, według posiadanej dokumentacji technicznej wykonanej przez WODUS Usługi Projektowe Krzysztof Sikora-Bigaj, ul. Parkowa 7, 55-095 Długołęka. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące bloki robót budowlanych: a) Sieć zewnętrzna wodociągowo - kanalizacyjna: - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, b) Przyłącza wodociągowo - kanalizacyjne: - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, c) Roboty nawierzchniowe: - Rozebranie nawierzchni, - Odtworzenie nawierzchni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Dokumentacja techniczna dot. Budowy przyłącza wodociągowo - kanalizacyjnego do SPA Wrocław, obejmująca następujące opracowania: - Projekt budowlany; - Projekt wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; - Projekt wykonawczy przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej; - Projekt wykonawczy organizacji ruchu zastępczego, odbudowa nawierzchni; - Dokumentacja geotechniczna; - Inwentaryzacja zieleni; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Umowy