Kogo reprezentuje osoba

Kaczmarczyk Barbara Maria

w KRS

Barbara Maria Kaczmarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Barbara
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Kaczmarczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1954 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Dobrodzień (Opolskie), Gliwice (Śląskie), Opole (Opolskie), Strzelce Opolskie (Opolskie)
Przetargi:30 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baron Helga, Baron Krzysztof Franciszek, Bartek Rafał Jan, Brodacka Krystyna, Brol Ewelina, Bursy Piotr, Czaja Herbert, Donath Kasiura Zuzanna Teresa, Donitza Ryszard Hubert, Gaida Bernard, Gaida Waldemar, Galla Ryszard, Gisman Edyta, Honka Norbert Jan, Kerner Róża, Kotyś Józef, Lenort Jan, Paździor Helmut, Przewdzing Dieter, Rasch Norbert, Stannek Walter, Swaczyna Józef Jerzy, Urban Rudolf, Wysdak Krzysztof, Zgorzelska Róża

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wolitzki Franz Augustyn
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Gabriela Elżbieta, Adamska Patrycja Ilona, Adler Sabina, Babik Elżbieta Katarzyna, Barska Maria Krystyna, Bedrunka Hubert Wincenty, Bojdunik Janina, Bojer Anna, Bretsznajder Anna, Broncel Agnieszka, Bujoczek Irmgarda Maria, Cisowski Paweł Stefan, Czyżewska Jadwiga Janina, Derek Ryszard Karol, Drzymała Joachim, Dudrak Elżbieta Maria, Dynak Jadwiga, Fandrych Edyta Ewa, Firlej Bogusława Ewa, Foltyn Ewelina Dorota, Gaida Małgorzata Karina, Garbacz Józef, Glik Ewa Agnieszka, Gołąbek Bronisław Jan, Grabolus Marcelina Jadwiga, Greitzke Piotr, Grodzińska Małgorzata, Gruszka Łącznie Z, Grzesista Jolanta Jadwiga, Jaksa Irena, Jakubiak Monika Barbara, Janiszewska Chaj Agnieszka Izabela, Jarosz Jerzy Jan, Jochem Anna Maria, Jochem Ilona, Jureczko Roman Piotr, Juros Henryk, Kaczmarczyk Beata Barbara, Klimasara Aldona, Kokot Joanna, Kolender Mariola, Korol Sylwana, Kozioł Dorota Agnieszka, Kołodziej Agnieszka Maria, Krasowska Magdalena Alicja, Krysowaty Władysław Eugeniusz, Kukuczka Ewelina Anna, Kura Gabriela Anita, Kurzał Renata, Larysz Danuta Maria, Machalska Iwona Danuta, Macheta Antoni Józef, Malik Monika Agata, Marek Teresa, Matuszek Monika, Mróz Anna Maria, Murawska Aneta, Muszkiet Beata Elżbieta, Nowak Joanna Agnieszka, Nowakowski Wiktor, Pietraszko Józef, Piś Stanisław, Plachetka Małgorzata Jolanta, Polok Joanna Jadwiga, Przybyłek Daniel, Pyclik Władysław, Pytel Roman, Płatkowska Elżbieta Teresa, Radziej Augustyn Florian, Rogucka Maria, Ryncarz Sybilla Anna, Simon Barbara, Sitnik Andrzej Leszek, Skorupa Marianna Jadwiga, Śnichowska Beata Katarzyna, Soćko Katarzyna Iwona, Sordon Anna Zofia, Sordoń Zofia, Sosulska Małgorzata Joanna, Sówka Zygmunt, Staś Leon, Stopyra Justyna Anna, Swaczyna Monika Maria, Świerk Mariola Joanna, Szendzielorz Tobiasz, Szeremeta Katarzyna Elżbieta, Szlachta Maria, Trusz Wiesław, Trybała Agnieszka, Trzepizur Gizela Anna, Twardawski Krystyna Maria, Tylkowska Ewa Maria, Waloszek Gabriela Maria, Weintritt Kornelia Katarzyna, Wenszka Irena Barbara, Werner Karina Maria, Wieszołek Ewelina Teresa, Wittek Beata Dorota, Wójcik Natalia, Wysocka Lidia, Wyszyńska Barbara Józefa
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lenort Jan
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baron Piotr, Burdzik Lidia, Galla Ryszard, Kurzał Hubert, Lippa Marcin, Machowski Henryk, Neumann Maria, Ochmann Cornelius, Pawlik Wiktor, Siedlaczek Henryk, Szymański Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kasiura Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Apn Service Sp. Z O.O., Boguszyce − KRS 0000518091
  2. Apn Service Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Opole − KRS 0000631753
  3. Apn Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000393119
  4. Bank Spółdzielczy W Leśnicy, Strzelce Opolskie − KRS 0000067776
  5. Beskidzki Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Kęty − KRS 0000218149
  6. Centrum Badań Mniejszości Niemieckiej, Opole − KRS 0000636333
  7. Centrum Terapii Nerwic W Mosznej Sp. Z O.O., Moszna − KRS 0000490720
  8. Dc System-autocom Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000176710
  9. Dom Współpracy Polsko-niemieckiej, Gliwice − KRS 0000001456
  10. Fundacja Rozwoju Śląska, Opole − KRS 0000041765
  11. Fundacja Sanktuarium Góry Świętej Anny, Góra Świętej Anny − KRS 0000017527
  12. Gaber Fg Sp. Z O.O., Dobrodzień − KRS 0000590296
  13. Gaber Fg Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Dobrodzień − KRS 0000595488
  14. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe W Leśnicy, Leśnica − KRS 0000059334
  15. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Głuchołazach, Głuchołazy − KRS 0000098671
  16. Górnośląskie Centrum Kultury i Spotkań Im. Eichendorffa, Łubowice − KRS 0000049076
  17. Handlowo-usługowa Spółdzielnia Osób Prawnych Samopomoc Chłopska W Warszawie, Warszawa − KRS 0000275133
  18. Ibkm Gogolin Sp. Z O.O., Gogolin − KRS 0000200489
  19. Izba Gospodarcza Śląsk, Opole − KRS 0000076267
  20. Kadaro Sp. Z O.O., Prusków − KRS 0000645165
  21. Kędzierzyńsko-strzelecki Subregionalny Obszar Funkcjonalny, Kędzierzyn-koźle − KRS 0000617757
  22. Konwersatorium Im. Josepha Von Eichendorffa, Opole − KRS 0000024148
  23. Kustos Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000554875
  24. Ludowy Klub Sportowy Gwiazda W Komprachcicach, Komprachcice − KRS 0000054797
  25. Mach Management - Sp. J. Adam Machalski, Iwona Machalska, Opole − KRS 0000273182
  26. Niemieckie Towarzystwo Oświatowe, Opole − KRS 0000056277
  27. Nyskie Księstwo Jezior i Gór, Nysa − KRS 0000262940
  28. Ochotnicza Straż Pożarna, Markowice − KRS 0000038963
  29. Ochotnicza Straż Pożarna, Izbicko − KRS 0000026010
  30. Ochotnicza Straż Pożarna W Jemielnicy, Jemielnica − KRS 0000280057
  31. Ochotnicza Straż Pożarna W Krośnicy, Krośnica − KRS 0000032858
  32. Ochotnicza Straż Pożarna W Łaziskach, Łaziska − KRS 0000296784
  33. Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna, Opole − KRS 0000165252
  34. Opolski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000032168
  35. Opolski Związek Rolników i Organizacji Społecznych W Opolu, Opole − KRS 0000067302
  36. Opolskie Stowarzyszenie Oświatowe, Opole − KRS 0000352713
  37. Polskie Stowarzyszenie Edukacji i Animacji Muzycznej, Warszawa − KRS 0000547935
  38. Polsko-niemieckie Towarzystwo Im.stanisława Bieniasza, Gliwice − KRS 0000117286
  39. Poltax Sp. Z O.O., Olesno − KRS 0000051222
  40. Przedsiębiorstwo Obsługi Rolnictwa Agroizba Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000202718
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Havrysh Sp. Z O.O. W Oleśnie, Olesno − KRS 0000621785
  42. Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Ii Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000422130
  43. Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne, Opole − KRS 0000014443
  44. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Leśnica − KRS 0000144244
  45. Rr Team Diagnostic Service Sp. J., Otmice − KRS 0000522159
  46. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 W Rybniku, Rybnik − KRS 0000067701
  47. Silesiapress Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000026712
  48. Societas Scientiis Favendis Silesiae Superioris Towarzystwo Tych, Którzy Sprzyjają Naukom Na Górnym Śląsku, Katowice − KRS 0000259902
  49. Spółdzielnia Handlowo-usługowa Rolnik W Głuchołazach, Nowy Świętów − KRS 0000048451
  50. Śląskie Stowarzyszenie Samorządowe, Leśnica − KRS 0000047662

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Opolszczyzny S.A., Opole − KRS 0000138711
  2. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  3. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  4. Centrum Technologii Bankowości Spółdzielczej Ctbs S.A., Warszawa − KRS 0000245553
  5. Club Silesius Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000007568
  6. Dc System Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000285089
  7. Dom Mody Elegancja Przedsiębiorstwo Państwowe, Katowice − KRS 0000068859
  8. Firma Handlowa Cemstal Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000207058
  9. Fundacja Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej W Raciborzu, Racibórz − KRS 0000156820
  10. Fundusz Górnośląski S.A., Katowice − KRS 0000042922
  11. Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000174418
  12. Huta Zygmunt S.A., Bytom − KRS 0000158098
  13. Hutnicze Przedsiębiorswto Budowlano-montażowe Budohut - Czeladź, Czeladź − KRS 0000054019
  14. Invest Navigator Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000138895
  15. Jokey Plastik Blachownia Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000073523
  16. Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Krapkowice − KRS 0000312406
  17. Laurens Tullemans Trucking Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000436551
  18. Międzynarodowe Targi Katowickie Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000049485
  19. Oleski Klub Sportowy, Olesno − KRS 0000145450
  20. Opolskie Centrum Rehabilitacji Sp. Z O.O., Korfantów − KRS 0000253230
  21. Opolskie Forum Organizacji Socjalnych, Opole − KRS 0000153864
  22. Państwowe Przedsiębiorstwo Remontów i Eksploatacji Domów Łabędy, Gliwice − KRS 0000031204
  23. Polskie Stowarzyszenie Przyjaciół Seniora, Opole − KRS 0000143264
  24. Polskie Towarzystwo Carla Orffa, Warszawa − KRS 0000144658
  25. Przedsiębiorstwo Budowlane, Bytom − KRS 0000053899
  26. Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń Micon S.A., Trzebcz − KRS 0000070165
  27. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Strzelcach Opolskich S.A., Strzelce Opolskie − KRS 0000054067
  28. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Ecebud Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000140935
  29. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Krufam Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000095156
  30. Przedsiębiorstwo Przemysłowo-handlowo-usługowe Metalchem Impex Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000082475
  31. Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000213943
  32. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Cemat Sp. Z O.O., Dukla − KRS 0000139046
  33. Regionalna Izba Gospodarcza W Katowicach, Katowice − KRS 0000163418
  34. Scm Sp. Z O.O., Kup − KRS 0000260716
  35. Spółdzielnia Usługowo-produkcyjno-handlowa, Zębowice − KRS 0000008586
  36. Towarzystwo Dobroczynne Niemców Na Śląsku, Opole − KRS 0000131551
  37. Towarzystwo Społeczno-kulturalne Niemców Na Śląsku Opolskim, Opole − KRS 0000017757
  38. Transprzęt Hpr Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000096471
  39. Warszawskie Centrum Expo Xxi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021016
  40. Wzorekbud Sp. Z O.O., Ligota Dobrodzieńska − KRS 0000317899
  41. Xcanti Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000152247
  42. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Prószków − KRS 0000134245
  43. Zakłady Piwowarskie Głubczyce S.A., Głubczyce − KRS 0000031608
  44. Zespół Producencki Pro Futura Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000155053
  45. Związek Stowarzyszeń Im. Jocoba Boehme, Opole − KRS 0000209024
  46. Związek Województw Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000117252

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 8.092.845zł
    Zamawiający: Powiat Prudnicki, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 8.092.845zł. zgodnie z uchwałą Rady Powiatu w Prudniku Nr XXXII/215/2017 z dnia 24 lutego 2017r. oraz zmieniającą uchwałą Rady Powiatu w Prudniku Nr XXXV/232/2017 z dnia 26 maja 2017r.

    1) Podstawowe dane o kredycie:
    a) Rodzaj transakcji : udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego,
    b) Kwota i waluta kredytu : 8.092.845 - PLN, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.12.2017r.
    W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu:
    - 30 sierpnia 3.000.000zł.
    - 30 października 3.000.000zł.
    - 30 listopada 2.092.845zł.
    Rzeczywisty termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie.
    2) Okres kredytowania: do 31.12.2026 r.
    3) Spłata kredytu nastąpi z dochodów powiatu uzyskanych ze środków europejskich,
    udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz z subwencji ogólnej z
    budżetu państwa , w sposób następujący:
    a) w 2018r. w kwocie 3.895.227zł. z dochodów środków europejskich, w miarę
    wpływu ich na dochody powiatu.
    Na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy spłaty:
    - 1.900.000,00zł płatne 31.03.2018r.
    - 1.995.227,00zł płatne 30.06.2018r.

    b) w 2018r. w kwocie 544.790zł. rocznie ( 11 rat po 45.400zł., 12 rata – 45.390zł.)
    c) w latach 2019 do 2021 w kwocie 509.804zł. rocznie ( 11 rat po 42.485zł., 12 rata
    42.469zł.)
    d) w latach 2022 do 2025 w kwocie 424.602zł. rocznie ( 11 rat po 35.385zł., 12 rata
    35.367zł.)
    e) w 2026r. w kwocie 425.008zł. rocznie ( 11 rat po 35.420zł., 12 rata 35.388zł.)

    - płatne ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca.

    Terminy spłaty odsetek : spłata odsetek będzie się odbywać w okresach
    miesięcznych, począwszy od stycznia 2018r. do grudnia 2026 r. w terminie 14 dni od
    dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia o ich wysokości. Odsetki
    naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym na koniec danego
    miesiąca.
    Dla porównywalności ofert przyjmuje się WIBOR 1M 1,66% w stosunku rocznym.

    4) Oprocentowanie kredytu : kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy
    procentowej obowiązującej w okresach za który odsetki są naliczane.

    5) Opis sposobu obliczenia oprocentowania: oprocentowanie kredytu ustala się na
    stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o marżę banku w wysokości ……. % w
    stosunku rocznym. ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne
    udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich
    notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do
    ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia
    miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za
    poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca
    przez cały okres kredytowania.

    6) Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć stawkę bazową
    WIBOR 1M w wysokości 1,66% oraz spłaty rat kapitału w sposób określony w pkt 3.
    W przypadku wcześniejszej spłaty części kapitału lub całości, odsetki będą naliczone
    od faktycznego zadłużenia.

    7) Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
    określającą warunki jego wypełnienia.

    8) Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą.
    9) Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych dyspozycji kredytobiorcy
    w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2017 r.

    10) Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji.
    11) Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu
    udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w siwz i przedstawionymi w ofercie.

  2. Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r.
    Zamawiający: Gmina Izbicko, Izbicko
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r. m.in.:
    1) Udziały w spółce międzygminnej WIK Opole – kwota 450 000 zł
    2) Termomodernizacja budynku gimnazjum i PSP w Izbicku – kwota 20 000 zł
    3) Remont obiektu mostowego w ciągu ul. Waryńskiego w Boryczy na rzece Jemielnica – kwota 180 000 zł 4) Dotacja dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich – kwota 50 000 zł

    Kredyt o którym mowa wyżej spłacony będzie w latach 2018,2020-2023 w ratach kwartalnych, odsetki natomiast miesięcznie od 2016 do 2023 roku.
    Źródłem spłaty kredytu wraz z należnym odsetkami będą dochody własne Gminy Izbicko zabezpieczone z podatku rolnego i podatku od nieruchomości.
    Zabezpieczeniem wykonania warunków umowy kredytu ze strony Gminy będzie weksel własny „in blanco” z deklaracją wekslową.
    Dostępność kredytu w kwocie 700 000 zł do dn.21.11.2016r.
    1) Spłaty kredytu;
    31.03.2018r. – 10 000,00
    2019r. –
    31.03.2020r. – 12 500,00
    30.06.2020r. – 12 500,00
    30.09.2020r. - 12 500,00
    20.12.2020r. – 12 500,00

    31.03.2021r. – 50 000,00
    30.06.2021r. – 50 000,00
    30.09.2021r. – 50 000,00
    20.12.2021r. – 50 000,00

    31.03.2022r. – 50 000,00
    30.06.2022r. – 50 000,00
    30.09.2022r. – 50 000,00
    20.12.2022r. – 50 000,00

    31.03.2023r. – 60 000,00
    30.06 2023r. – 60 000,00
    30.09.2023r. – 60 000,00
    20.12.2023r. – 60 000,00

    2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.12.2023r.
    3) Okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2018r.
    4) Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 10 następnego miesiąca począwszy od grudnia 2016r.
    5) Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy. 6) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu udzielania kredytu oraz za ewentualne sporządzenie aneksów. 7) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 8) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9) W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
    10) Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat.
    11) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
  3. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Strzelce Opolskie
    Zamawiający: Gmina Strzelce Opolskie, Strzelce Opolskie
    Zamówienie polegać będzie na prowadzeniu przez okres czterech lat kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy wraz z zapewnieniem możliwości korzystania z krótkoterminowego kredytu oraz przyjmowaniem wolnych środków na lokaty krótkoterminowe. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy, w szczególności Urzędu Miejskiego, Gminnego Zarządu Oświaty i Wychowania, Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy.
  4. Czynności bankowe związane z obsługą bankową budżetu Gminy Głuchołazy i jej jednostek organizacyjnych: Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach (OPS), Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Głuchołazach (GOSiR) oraz Żłobka Miejskiego w Głuchołazach.
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

    a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych,
    b) dokonywanie przelewów bankowych (w formie elektronicznej i papierowej) - Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystanie z przelewu w formie papierowej incydentalnie w razie wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności związanych z niemożliwością wykonania przelewu w formie elektronicznej,
    c) przyjmowanie wpłat gotówkowych - Zamawiający wymaga aby wpłaty przyjmowane były w formie zamkniętej, Zamawiający dopuszcza dokonywanie wpłat w formie otwartej w razie wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności,
    d) dokonywanie wypłat gotówkowych - Zamawiający wymaga aby wypłaty realizowane były z pominięciem tradycyjnych papierowych zleceń wypłaty przygotowywanych przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza dokonywanie wypłat z zastosowaniem tradycyjnych papierowych dyspozycji pobrania gotówki w razie wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności,
    e) udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego,
    f) zapewnienie obsługi bezgotówkowej w kasach Zamawiającego - Zamawiający informuje, iż wymagać będzie instalacji dwóch terminali do obsługi płatności bezgotówkowych, jeden wykorzystywany stale w kasie Urzędu Miejskiego i drugi wykorzystywany sezonowo na basenie miejskim oraz lodowisku miejskim a także w razie konieczności w innych lokalizacjach, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie udział podwykonawcy w zakresie montażu i serwisu, Zamawiający informuje, iż w co najmniej w jednej lokalizacji nie ma dostępu do sieci internetowej,
    g) udostępnienie dokonywania księgowania przelewów przychodzących na indywidulane konta księgowe - tzw. Elektroniczną Identyfikację Należności,
    h) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych oraz lokatach typu Overnight - Zamawiający nie jest w stanie oszacować poziomu środków jakie zamierza lokować,
    i) zapewnienie obsługi bankowej za pomocą programów do elektronicznej obsługi rachunków (usługa HOME BANKING) dla każdej jednostki objętej przetargiem.

    2. Liczba rachunków niezbędnych do prowadzenia obsługi bankowej: a) Gmina Głuchołazy - do 30, szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy (bieżący) budżetu Gminy - dwadzieścia dziewięć rachunków pomocniczych, b) Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach - do 5 szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy OPS-u - cztery rachunki pomocnicze c) Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Głuchołazach - do 3 szt. z tego: - jeden rachunek podstawowy GOSiR-u - dwa rachunki pomocnicze d) Żłobek Miejski w Głuchołazach - do 2 szt., z tego : - jeden rachunek podstawowy Żłobka Miejskiego - jeden rachunek pomocniczy 3. Umowy na prowadzenie rachunków bankowych zawierane będą odrębnie przez Gminę Głuchołazy, Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Głuchołazach i Żłobek Miejski w Głuchołazach. 4. Ze względu na codzienną gotówkową obsługę Zamawiającego w przetargu mogą uczestniczyć wyłącznie Banki posiadające oddział w Głuchołazach 5. Bank prowadzący obsługę bankową - zobowiązany jest do udzielenia na Wniosek Gminy Głuchołazy kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: a) kredyt ma charakter odnawialny, b) kwota kredytu - do 5.000.000 zł, jednak nie więcej niż kwota zapisana w uchwale budżetowej na rok w którym obowiązywać będzie umowa kredytowa, c) kredyt zostanie udzielony na podstawie umowy kredytowej, d) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową, e) wszelkie dokumenty związane z obsługą bankową w tym dokumenty kredytowe zostaną podpisane przez Burmistrza Głuchołaz i opatrzone kontrasygnatą Skarbnika, f) kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany w każdym roku budżetowym na wniosek Gminy Głuchołazy na podstawie upoważnienia zawartego w budżecie gminy na dany rok budżetowy. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy. g) w 2016 roku umowa kredytu zostanie podpisana w dniu podpisania umów na prowadzenie rachunków bankowych, h) w ostatnim roku trwania umowy o obsługę bankową umowa kredytowa zawarta będzie na okres nie dłuższy niż okres obowiązywania umowy o obsługę bankową, i) stały dostęp do kredytu w rachunku bieżącym w okresie obowiązywania umowy kredytu bez konieczności składania dodatkowego wniosku, j) Gmina Głuchołazy nie przewiduje ponoszenia innych kosztów kredytu poza jego oprocentowaniem, k) oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Banku (marża banku stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową gminy). Ustala się miesięczny okres odsetkowy. Pierwszy dzień każdego miesiąca jest dniem zmiany oprocentowania kredytu na dany miesiąc. Stawkę WIBOR 1M na dany okres odsetkowy ustala się na zasadach przyjętych przez bank składający ofertę na obsługę budżetu Gminy. W umowie kredytu zostanie określony dzień roboczy, z którego będzie pochodzić stawka WIBOR 1M do wyliczenia oprocentowania kredytu. l) odsetki od kredytu naliczane są od kwoty wykorzystanego kredytu. m) każdorazowo przed zawarciem umowy o kredyt w rachunku bieżącym Zamawiający określi wysokość kredytu jaka winna zostać zapisana w zawieranej umowie kredytowej, z zastrzeżeniem, iż kwota kredytu nie może przekroczyć wartości zapisanej w Uchwale budżetowej obowiązującej w danym roku budżetowym, n) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości kredytu w rachunku bieżącym w trakcie roku budżetowego na zasadzie aneksu do zawartej umowy kredytowej, z zastrzeżeniem, iż kwota kredytu nie może przekroczyć wartości zapisanej w Uchwale budżetowej obowiązującej w danym roku budżetowym. 6. Przelewy zewnętrze realizowane przez Bank zarówno w formie elektronicznej będą typu ELIXIR. 7. Dostęp do bieżących wpływów zasilających rachunek bankowy bez opłat i prowizji bankowych (wypłaty i przelewy ze środków, które wpłynęły na rachunek w danym dniu). 8. Lokowanie wolnych środków - Bank prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunkach bankowych, w postaci lokat terminowych, lokat typu Overnight. Szczegółowe warunki lokowania środków zostaną ustalone z bankiem z którym zostanie podpisana umowa na obsługę bankową. 9. Bank prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych - 2 razy w tygodniu - (wtorek i czwartek) - w godz. od 9.30 do 11.00. b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe - codziennie w godz. od 11.00 do 16.00. Zamawiający dopuszcza możliwość sporadycznego zwiększenia w tygodniu krotności podjęcia gotówki z banku (w szczególnie uzasadnionych przypadkach) 10. Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków (usługa HOME BANKING) dla Gminy Głuchołazy oraz każdej jednostki objętej przetargiem. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego zainstalowania oprogramowania, bezpłatnego szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Oprogramowanie do elektronicznej obsługi rachunków powinno zostać uruchomione w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy..
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego
    Zamawiający: Powiat Strzelecki, Strzelce Opolskie
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2016 r. ÷ 31.12.2018 r. obejmującej: 1. Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego: a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego, b) rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, c )rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego: o Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich, o Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich, o Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy, o Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich, o Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich, o Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, d) rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego sukcesywnie wraz z wygaszeniem umów obecnie obowiązujących (max termin otwarcia rachunków do dnia 31 marca 2016 r.): o Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem, o Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy, o Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Górze Świętej Anny. 2. Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu: - overnight (bez limitów), - weekendowe (bez limitów). Oprocentowanie lokat typu overnight oraz weekend liczone będzie w odniesieniu do wskaźnika WIBID O/N jako średnia arytmetyczna stóp, po jakich Banki przyjmują depozyty typu overnight i weekend ustalona na godz. 11:00 w dniu uruchomienia lokaty x współczynnik Banku. 3. Nieodpłatne zakładanie dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych. 4. Nieodpłatne potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 5. Realizację transakcji poprzez system bankowości elektronicznej w ramach którego posiadacz rachunku będzie miał w szczególności zapewnione; a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b. autoryzację transakcji przez uprawnione osoby, c. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, d. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, e. informowanie bieżące o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), f. bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, g. w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, możliwość złożenia przelewów w formie dyspozycji pisemnej bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, h. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych podlegających Powiatowi. 6. Terminową realizację poleceń przelewów wewnętrznych we wszystkie dni robocze. 7. Realizację poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET 8. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych - realizacja czeków. 9. Wykonywanie czynności bankowych w oddziale/placówce Wykonawcy położonej na dzień ogłoszenia o przetargu w odległości max 1000 m od siedziby Zamawiającego. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę na dzień ogłoszenia o przetargu oddziału/placówki położonej w odległości max 1000 m od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego: - odbioru w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach: - w poniedziałki w godz. od 15:00 ÷15:30, - w pozostałe dni w godz. od 14:30 ÷15:00, - przekazywanie do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym do godz. 1500 (dotyczy wyłącznie wyciągów bankowych, których nie można wydrukować z systemu w siedzibie Zamawiającego), - obsługę czeków obejmującą: kompensatę kwoty wypłaty wymienionej w czeku z przekazywanymi wpłatami, ewentualne dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego w przypadku braku możliwości kompensaty wpłaty z wypłatą, - dostarczanie czeków gotówkowych do siedziby Zamawiającego. 10. Możliwość udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu odnawialnego kredytu krótkoterminowego bez kosztów, prowizji i opłat jednorazowyh do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w projekcie budżetu Powiatu Strzeleckiego na rok 2016 jest to kwota do 3 000 000 zł). Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następować będzie codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej jego kwoty - oprocentowanie wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy NIE WYŻSZĄ NIŻ 1%. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczone są odsetki skorygowane o marżę Banku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego. 11. Możliwość negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie. 12. Lokowanie pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia przez bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowywania środków na rachunku (dotyczy wszelakiego rodzaju lokat). 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. 14. Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek. 15. Naliczanie odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 16. Nieodpłatne udostępnienie oprogramowania do obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego, w tym jednostek wymienionych w pkt. 2.1. niniejszej specyfikacji. 17. Bezpłatne zainstalowanie pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej (2 stanowiska w siedzibie Starostwa i po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości stanowisk korzystających z programu. 18. Serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin. 19. Wyznaczenie ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego). 20. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Powiatu. PONADTO: 21. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym. 22. Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. 23. W przypadku przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Powiatu będą one obsługiwane przez Bank na warunkach określonych w zawartej umowie. W przypadku przekształceń po stronie banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać obsługę bankową Powiatu na niezmiennych zasadach. 24. Oferta nie obejmuje realizacji przelewów zagranicznych. 25. Dane do obliczenia odległości siedziby banku Wykonawcy zostaną określone na podstawie strony internetowej www.targeo.pl parametry trasy: krótka. Dodatkowe informacje niezbędne do określenia zdolności kredytowej Powiatu Strzeleckiego: Na dzień sporządzania informacji: - Powiat jest jedynym akcjonariuszem spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A., z siedzibą w Strzelcach Opolskich , 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59, numer REGON - 000616899. Posiada 362 000 akcji imiennych (po 10,00 zł każda) o wartości minimalnej 3 620 000,00 zł, z tego: umowa nieodpłatnego przeniesienia praw akcji zawarta w dniu 17 czerwca 2010 r. w Warszawie pomiędzy Skarbem Państwa - Zbywcą a Powiatem- Nabywcą - 332 000 akcji imiennych po 10 zł każda o wartości nominalnej 3 320 000,00 zł. W okresie od 01.01.2011 do 31.12.2011 r. Powiat Strzelecki nabył dodatkowo 30 000 akcji imiennych spółki PKS S. A. ( po 10 zł każda) - docelowo na dofinansowanie kosztów zakupu nowego autobusu o łącznej wartości nominalnej 300 000,00 zł, - Powiat posiada 50 udziałów o wartości 1 000,00 zł każdy, o łącznej wartości 50 000,00 zł (pokryte gotówką) w kapitale spółki Opolski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., z siedziba w Opolu przy ul. Reymonta 30, numer REGON - 532200419, - Powiat nie zawarł umów leasingowych z producentem lub finansującym, w których ryzyko i korzyści z tytułu własności są przeniesione na korzystającego z rzeczy, - Powiat nie zawarł umów o partnerstwie publiczno - prywatnym, - Powiat nie zawarł umów sprzedaży, w których cena płatna jest w ratach, - Powiat wyemitował obligacje w 2014 r. na kwotę 4.000.000 zł ponadto Powiat zawarł umowę w dniu 30.09.2015 r. na emisję obligacji w maksymalnej kwocie 3.700.000 zł. Na dzień sporządzenia SIWZ nie wydano zlecenia emisji. W załączniku do SIWZ przedstawiono zobowiązania finansowe Powiatu Strzeleckiego na dzień 30.06.2015 r. - Powiat nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności (forfaiting, eFinancing), - Powiat nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, - Powiat nie jest obecnie w procesie restrukturyzacji i nie była prowadzona restrukturyzacja w okresie ostatnich 12 miesięcy, - Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Powiatem Strzeleckim - załącznik Nr 8 do SIWZ. Informacje dodatkowe w zakresie budżetu oraz mienia Powiatu Strzeleckiego znajdują się na stronie internetowej: www.bip.powiatstrzelecki.pl Władze, budżet w zakładkach: - Budżet - Mienie Powiatu Strzeleckiego. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Prudnik, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w wysokości
    1 300 000,00 zł, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Prudniku Nr XV/193 /2015 z dnia 24 września 2015 r.
    Okres kredytowania:
    - data spłaty pierwszej raty kredytu - 31.03.2016 r.,
    - data spłaty ostatniej raty kredytu i odsetek - 31.03.2024 r.,
    - data spłaty pierwszej raty odsetek - 31.12.2015 r.
  7. Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 1.390.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dobrodzień, Dobrodzień
    Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt I - długoterminowy zaciągnięty w roku 2015 do kwoty 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) na realizację inwestycji Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pludrach . Kredyt II - długoterminowy zaciągnięty w roku 2015 do kwoty 490.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów
  8. Udzielenie i obsługa kredytów złotowych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Kędzierzyn-Koźle
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa dwóch kredytów złotowych przeznaczonych na: a. sfinansowanie planowanego deficytu, w tym zaplanowanych wydatków majątkowych i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, b. wydatki związane z wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków Unii Europejskiej na wydatki majątkowe związane z realizacją w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013 projektu: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1403 O Roszowice - Biadaczów i nr 1404 O Cisek - Bierawa: Etap II. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tj. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego oraz Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
  9. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł
    Zamawiający: Powiat Oleski, Olesno
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł Przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Okres kredytowania: kredyt zostanie spłacony do 31 grudnia 2019 roku Karencja w spłacie kapitału: do 31 grudnia 2014 r. Spłata kapitału : w okresach miesięcznych - do 25-tego każdego miesiąca. Oprocentowanie: WIBOR 3M Zabezpieczenie : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową Zamawiający planuje spłatę kredytu w latach: Rok 2015 - 180 000 zł Rok 2016 - 240 000 zł Rok 2017 - 12 000 zł Rok 2018 - 60 000 zł Rok 2019 - 208 000 zł
  10. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do łącznej kwoty 1.420.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dobrodzień, Dobrodzień
    Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt I - długoterminowy zaciągnięty w roku 2014 do kwoty 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na realizację inwestycji Przebudowa drogi gminnej Nr 102963 O w miejscowości Klekotna, ul. Boczna Gmina Dobrodzień. Kredyt II - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 430.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2014 r. deficytu budżetu gminy. Kredyt III - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w roku 2014 na realizację inwestycji Modernizacja budynku zaplecza socjalnego stadionu miejskiego w Dobrodzieniu. Kredyt IV - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 490.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w roku 2014 do kwoty 190.000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w roku 2015 do kwoty 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)
  11. Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 2.261.533 zł..
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 2.261.533 zł. Kredyt przeznaczony jest na pokrycie następujących wydatków inwestycyjnych: 1) Dziedzictwo księstwa nyskiego i wspólna historia w Jeseniku i Głuchołazach, 2) Dziedzictwo Wincentego Priessnitza na pograniczu polsko-czeskim II, 3) Odnowienie i konserwacja zabytkowej wieży zegarowej w Głuchołazach - Renowacja tarcz zegarowych, 4) Ograniczenie antropopresji na różnorodność biologiczną, dziedzictwo kulturowe i historyczne - zrównoważony rozwój obszaru Gór Opawskich i Bramy Morawskiej, 5) Budowa szatni sportowej w Gierałcicach - etap III, 6) Spaceruj i ćwicz w Pokrzywnej. Kredyt zaciągany na podstawie uchwały XXXVII/387/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego zmienionej uchwałami: - uchwałą Nr XLI/428/14 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 kwietnia 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXXVII/387/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego - uchwałą Nr XLIII/448/14 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXXVII/387/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego Uwaga: Uchwała nr XXXVII/387/13 z dnia 30 grudnia 2013r. w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego (z późniejszymi zmianami) zawiera upoważnienie do zaciągnięcia kredytu bankowego do kwoty 2.314.436 zł. W związku z osiągnięciem niższych cen przetargowych na wykonanie robót budowlanych niż pierwotnie zakładano, kwota zaplanowanego do zaciągnięcia kredytu obniżono do kwoty 2.261.533 zł. Ponadto zmiana uchwały nr XXXVII/387/13 dokonana uchwałą nr XLIII/448/14 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 25 czerwca 2014 r. polega tylko na zwiększeniu katalogu zadań inwestycyjnych zaplanowanych do sfinansowania przedmiotowym kredytem. 2. Kwota zaciąganego kredytu: 2.261.533 zł (słownie: dwa miliony dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset trzydzieści trzy złote), z tego kwoty kredytu przeznaczone na poszczególne inwestycje przedstawiono w siwz. 3. Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w transzach na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku w terminie do dnia 19 grudnia 2014 roku. 4. Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w 6 ratach płatnych do 20 dnia każdego miesiąca zgodnie z załączonym do siwz harmonogramem spłat. 5. Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. 6. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie podpisane przez Burmistrza wraz z kontrasygnatą Skarbnika. 7. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. 8. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 1,0 % kwoty zaciąganego kredytu. 9. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu. 10. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. 12. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 4 lipca 2014 roku (WIBOR 1M z dnia 4 lipca 2014r. - 2,61%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 1M (2,61%) + marża banku (.............%) = ..............%.
  12. Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 894.986,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    a) Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 894.986 zł na realizację dwóch następujących inwestycji: - Dziedzictwo księstwa nyskiego i wspólna historia w Jeseniku i Głuchołazach, - Dziedzictwo Wincentego Priessnitza na pograniczu polsko-czeskim II, - Budowa nowych punktów świetlnych na terenie gminy, - Odnowienie i konserwacja zabytkowej wieży zegarowej w Głuchołazach - Renowacja tarcz zegarowych, - Ograniczenie antropopresji na różnorodność biologiczną, dziedzictwo kulturowe i historyczne - zrównoważony rozwój obszaru Gór Opawskich i Bramy Morawskiej, - Dokapitalizowanie Spółki Wodociągi na potrzeby przyłączeń do sieci wodno-kanalizacyjnej, - Opracowanie projektu budowy części ul. Żeromskiego w Głuchołazach, - Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską, - Budowa ścieżki rowerowej w Charbielinie, - Budowa szatni sportowej w Gierałcicach - etap III, - Spaceruj i ćwicz w Pokrzywnej. b) Kredyt zaciągany na podstawie uchwały XXXVII/388/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego, zmienioną uchwałami: - nr XLI/429/14 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 kwietnia 2014 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXXVII/388/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego, - nr XLIII/449/14 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 25 czerwca 2014 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXXVII/388/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego. c) Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w transzach na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o uruchomienie transzy w terminie do dnia 19 grudnia 2014 roku d) Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w 12 ratach płatnych do 20 dnia każdego miesiąca 2021 roku. Pierwsza rata kredytu płatna do dnia 20 stycznia 2021 roku a ostatnia płatna do dnia 20 grudnia 2021 roku zgodnie z harmonogramem spłat rat kapitałowych określonych w siwz. e) Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. f) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie podpisane przez Burmistrza wraz z kontrasygnatą Skarbnika. g) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. h) Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 1,0% kwoty zaciąganego kredytu. i) Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu. j) Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. k) Zamawiający zastrzega sobie oprawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. l) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 3 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 3M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 3M z dnia 4 lipca 2014 roku (WIBOR 3M z dnia 4 lipca 2014r. - 2,68%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 3M (2,68%) + marża banku (.............%) = ..............%.
  13. Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych złotowych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Kędzierzyn-Koźle
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa dwóch kredytów długoterminowych, przeznaczonych na sfinansowanie planowanego deficytu, w tym zaplanowanych wydatków majątkowych - wkład własny powiatu na realizację zadań w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój oraz wkład własny powiatu na realizację zadań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 dotyczących Przebudowy ciągu dróg powiatowych nr 1403 O Roszowice - Biadaczów i nr 1404 O Cisek - Bierawa: Etap I i Etap II - w budżecie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego na 2014 rok i wydatki majątkowe związane z realizacją zadania: Modernizacja budynku B wraz z łącznikiem do budynku C w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształczących w Kędzierzynie-Koźlu oraz wydatków związanych z wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków budżetu państwa i Unii Europejskiej na wydatki majątkowe związane z realizacją w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013 projektów: a.Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1404 O Cisek - Bierawa, b.Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1403 O Roszowice - Biadaczów i nr 1404 O Cisek - Bierawa: Etap I, c.Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1403 O Roszowice - Biadaczów i nr 1404 O Cisek - Bierawa: Etap II.
  14. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 937 834 PLN dla Gminy Głogówek na wydatki inwestycyjne.
    Zamawiający: Gmina Głogówek, Głogówek
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 1 937 834 PLN z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne 2.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na pisemny wniosek zamawiającego do dnia 31.12.2014r. 3.Przewidywany harmonogram spłat kredytu 1 rata 30.03.2015r. 32 311,00 PLN 2 rata 30.06.2015r. 32 297,00 PLN 3 rata 30.09.2015r. 32 297,00 PLN 4 rata 30.12.2015r. 32 297,00 PLN 5 rata 30.03.2016r. 32 297,00 PLN 6 rata 30.06.2016r. 32 297,00 PLN 7 rata 30.09.2016r. 32 297,00 PLN 8 rata 30.12.2016r. 32 297,00 PLN 9 rata 30.03.2017r. 32 297,00 PLN 10 rata 30.06.2017r. 32 297,00 PLN 11 rata 30.09.2017r. 32 297,00 PLN 12 rata 30.12.2017r. 32 297,00 PLN 13 rata 30.03.2018r. 32 297,00 PLN 14 rata 30.06.2018r. 32 297,00 PLN 15 rata 30.09.2018r. 32 297,00 PLN 16 rata 30.12.2018r. 32 297,00 PLN 17 rata 30.03.2019r. 32 297,00 PLN 18 rata 30.06.2019r. 32 297,00 PLN 19 rata 30.09.2019r. 32 297,00 PLN 20 rata 30.12.2019r. 32 297,00 PLN 21 rata 30.03.2020r. 32 297,00 PLN 22 rata 30.06.2020r. 32 297,00 PLN 23 rata 30.09.2020r. 32 297,00 PLN 24 rata 30.12.2020r. 32 297,00 PLN 25 rata 30.03.2021r. 32 297,00 PLN 26 rata 30.06.2021r. 32 297,00 PLN 27 rata 30.09.2021r. 32 297,00 PLN 28 rata 30.12.2021r. 32 297,00 PLN 29 rata 30.03.2022r. 32 297,00 PLN 30 rata 30.06.2022r. 32 297,00 PLN 31 rata 30.09.2022r. 32 297,00 PLN 32 rata 30.12.2022r. 32 297,00 PLN 33 rata 30.03.2023r. 32 297,00 PLN 34 rata 30.06.2023r. 32 297,00 PLN 35 rata 30.09.2023r. 32 297,00 PLN 36 rata 30.12.2023r. 32 297,00 PLN 37 rata 30.03.2024r. 32 297,00 PLN 38 rata 30.06.2024r. 32 297,00 PLN 39 rata 30.09.2024r. 32 297,00 PLN 40 rata 30.12.2024r. 32 297,00 PLN 41 rata 30.03.2025r. 32 297,00 PLN 42 rata 30.06.2025r. 32 297,00 PLN 43 rata 30.09.2025r. 32 297,00 PLN 44 rata 30.12.2025r. 32 297,00 PLN 45 rata 30.03.2026r. 32 297,00 PLN 46 rata 30.06.2026r. 32 297,00 PLN 47 rata 30.09.2026r. 32 297,00 PLN 48 rata 30.12.2026r. 32 297,00 PLN 49 rata 30.03.2027r. 32 297,00 PLN 50 rata 30.06.2027r. 32 297,00 PLN 51 rata 30.09.2027r. 32 297,00 PLN 52 rata 30.12.2027r. 32 297,00 PLN 53 rata 30.03.2028r. 32 297,00 PLN 54 rata 30.06.2028r. 32 297,00 PLN 55 rata 30.09.2028r. 32 297,00 PLN 56 rata 30.12.2028r. 32 297,00 PLN 57 rata 30.03.2029r. 32 297,00 PLN 58 rata 30.06.2029r. 32 297,00 PLN 59 rata 30.09.2029r. 32 297,00 PLN 60 rata 30.12.2029r. 32 297,00 PLN 4.Okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 30 grudnia 2029r. 5.Okres karencji w spłacie kredytu: do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej zgodnie z pkt.3. 6.Termin spłaty odsetek: kwartalnie. 7.Okres karencji w spłacie odsetek: do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej. 8.Rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa. 9.Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na bazie stawki WIBOR dla depozytów 3M z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o marżę banku. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - refinansowania płatności uregulowanych w 2014r. w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu, - nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, - dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku, 11.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 12.Bank nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu. 13.W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.
  15. UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.690.642,00 ZŁ PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY, SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ ORAZ SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.
    Zamawiający: Gmina Pawonków, Pawonków
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.690.642,00 PLN (jeden milion sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy sześćset czterdzieści dwa zł 00 ) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz sfinansowanie zadania inwestycyjnego -Modernizacji drogi gminnej ul. Lublinieckiej w Solarni.
  16. Udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości maksymalnej 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Powiat Strzelecki, Strzelce Opolskie
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości maksymalnej 1.200.000,00 PLN i jego obsługa w okresie kredytowania z oprocentowaniem ustalonym na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane są odsetki powiększonej o marżę Wykonawcy, której wysokość wyrażona w punktach procentowych nie może zostać zwiększona w okresie kredytowania, z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 30 listopada 2013 r. Zamawiający wykorzysta środki z kredytu najpóźniej do dnia 31.12.2013 r. Zamawiający zastrzega: a. możliwość uruchomienia kredytu w transzach, na wniosek Zamawiającego z określeniem przez niego terminu uruchamiania i wielkości transz (przewiduje się dwie transze); b. naliczanie odsetek od kolejnych transz kredytu od dnia ich uruchomienia; c. możliwość niewykorzystania przyznanego kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów; d. możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat (pobierania prowizji rekompensacyjnej); e. możliwość wydłużenia terminu spłaty na warunkach określonych w pkt h; f. uruchomienia transzy w ciągu 3 dni licząc od dnia wydania przez Zamawiającego dyspozycji do uruchomienia danej transzy; g. oprocentowanie naliczane będzie od wykorzystanej a nie postawionej do dyspozycji Zamawiającego kwoty kredytu; h. wysokość oprocentowania będzie przeliczana raz w miesiącu na podstawie zmiennej stopy WIBOR 1M wyliczanej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane są odsetki powiększonej o marżę Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (w wysokości punktów procentowych), przy czym zakłada się możliwość negocjowania w okresie kredytowania niższej marży; i. odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w okresach miesięcznych; j. zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek; k. do obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku; l. spłata odsetek będzie następować w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca lub w przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, to spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym dniu, na podstawie zawiadomienia określającego wysokość odsetek przekazanego przez Bank w dniu spłaty odsetek drogą e-mailową (do godz.10.00) do siedziby Zamawiającego; m. spłata rat kredytu dokonywana będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca; n. stopa procentowa ustalana jest na jednomiesięczne okresy obowiązywania oprocentowania, z których pierwszy rozpoczyna się w pierwszym dniu uruchomienia i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym rozpoczął się pierwszy okres obowiązywania oprocentowania; o. w przypadku dokonania przedterminowej całkowitej spłaty kredytu odsetki należne z tytułu kredytu nalicza się do dnia poprzedzającego dzień dokonywania wcześniejszej spłaty (włącznie); p. wszystkie ceny oraz marże podane przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i mogą ulec zmianie wyłącznie w zakresie korzystnym dla Zamawiającego; q. zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; r. kontrasygnata skarbnika zostanie złożona na umowie kredytowej oraz na deklaracji wekslowej; s. dopuszcza się w umowie kredytu zawarcie oświadczenia z art.97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. 3. Spłata kredytu dokonana zostanie wg poniższego: W przypadku wykorzystania kwoty kredytu w pełnej wysokości 1.200.000 PLN spłata rat kredytu dokonana zostanie na następujących warunkach: 96 równych rat w kwocie 12 500,00 PLN każda, płatne w ostatnim dniu miesiąca, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi w dniu 31 stycznia 2014 roku. W przypadku wykorzystania kredytu w kwocie niższej spłata następować będzie na tożsamych zasadach w 96 równych miesięcznych ratach, których wysokość wynikać będzie z kwoty faktycznego wykorzystania kredytu. W przypadku braku możliwości podziału kwoty na 96 równych rat w: 95 równych miesięcznych ratach, ostatnia 96 rata płatna 31 grudnia 2021 roku w kwocie stanowiącej różnicę do faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 4. Zamawiający nie dopuszcza udzielania wykonawcy zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zastrzega, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, że Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom jakiejkolwiek części lub całości zamówienia. 10. Przed uruchomieniem kredytu Powiat przedłoży aktualne zaświadczenie o braku zaległości wobec ZUS i US..
  17. Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego
    Zamawiający: Powiat Strzelecki (OR), Strzelce Opolskie
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2013r. - 31.12.2015r. polegającej na;
    3.1.Otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego:
    a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego,
    b) rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich,
    c)rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego sukcesywnie wraz z wygaszeniem umów obecnie obowiązujących (max termin otwarcia rachunków do dnia 28 lutego 2013 r.):
    -Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich,
    -Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich,
    -Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy,
    -Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich,
    -Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich,
    -Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich,
    -Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie,
    -Zespół Szkół Specjalnych w Strzelcach Opolskich.

    3.2 Możliwości złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu:
    - overnight (bez limitów),
    - weekendowe (bez limitów)

    3.3 Nieodpłatnym zakładaniu dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych.
    3.4 Nieodpłatnym potwierdzaniu otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
    3.5 Realizacji transakcji poprzez system bankowości elektronicznej (przelewy).
    3.6 Terminowej realizacji przelewów.
    3.7 Przyjmowaniu wpłat gotówkowych.
    3.8 Dokonywaniu wypłat gotówkowych.
    3.9 Obsłudze czeków.
    3.10 Codziennym odbieraniu w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach:
    - w poniedziałki w godz. od 1500 ÷1530,
    - w pozostałe dni w godz. od 1430 ÷1500
    oraz w jednostce DPS w Strzelcach Op. przy ul. Strażackiej 8 codziennie w godz. 1400 ÷1430
    Zamawiający nie wymaga posiadania przez Wykonawcę placówki bankowej na terenie Strzelec Opolskich.
    3.11 Możliwości udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w projekcie budżetu na rok 2013 jest to kwota do 3 000 000 zł). Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu się egzekucji, każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu.
    3.12 Możliwości negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie.
    3.13 Lokowaniu pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia przez bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowywania środków na rachunku (dot. wszelakiego rodzaju lokat).
    3.14 Dokonywaniu kwartalnej kapitalizacji odsetek.
    3.15 Naliczaniu odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.
    3.16 Przekazywaniu do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym do godz. 1500. Wyciągi w formie elektronicznej dostępne w systemie bankowości elektronicznej nie spełniają tego warunku.
    3.17 Dostarczaniu czeków gotówkowych do siedziby Zamawiającego (brak możliwości wprowadzenia tzw. czeku elektronicznego).
    3.18 Nieodpłatnym udostępnieniu oprogramowania do obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego, w tym jednostek wymienionych w pkt. 3.1 niniejszej specyfikacji.
    3.19 Bezpłatnym zainstalowaniu pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej (2 stanowiska w siedzibie Starostwa i po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości stanowisk korzystających z programu.
    3.20 Bezpłatnym przeszkoleniu wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej.
    3.21 Serwisie oprogramowania, przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizacyjnych, usuwaniu awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin.
    3.22 Wyznaczeniu ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego).
    3.23 Usłudze wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającej na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Powiatu.
    3.24 Możliwości złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów.
    3.25 Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat poza wymienionymi w formularzu ofertowym.
    3.26 Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały prze okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych.
    3.27 Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu, wymienionymi w specyfikacji zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej na warunkach będących przedmiotem zamówienia, z wyłączeniem:
    - ceny bieżącej obsługi bankowej obejmującej zryczałtowany miesięczny koszt,
    - oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym,
    - jednorazowej opłaty za przyznanie limitu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym.
  18. Udzielenie Gminie Izbicko pożyczki lub kredytu długoterminowego gotówkowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w 2012 roku i spłatę wcześniejszych zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Izbicko, Izbicko
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie pożyczki lub kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 2 290 000,00 zł ( słownie: dwa miliony dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy zł ) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w 2012 roku i spłatę wcześniejszych zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    1) Dostępność kredytu ( pożyczki ) :

    transza I 500 000,00 zł - 08.10.2012 r.
    transza II 790 000,00 zł - 25.10.2012 r.
    transza III 690 000,00 zł - 29.11.2012 r.
    transza IV 310 000,00 zł - 18.12.2012 r.

    2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30.06.2022r.
    3) Okres karencji w spłacie kredytu ( pożyczki ) obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r.
    4) Spłata rat kapitałowych kredytu( pożyczki) następować będzie ostatniego dnia każdego kwartału, począwszy od 1 lipca 2015r.
    5) Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ( pożyczki ) naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 5 następnego miesiąca
    6) Oprocentowanie kredytu ( pożyczki ) według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy.
    7) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielania kredytu ( pożyczki ) oraz za ewentualne sporządzenie aneksów.
    8) Jako zabezpieczenie kredytu ( pożyczki ) ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    9) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu ( pożyczki ) bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    10) W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
    11) Spłata kredytu ( pożyczki ) :
    30.09.2015 r. - 10.000,00 zł

    31.03.2016 r. - 50.000,00 zł
    30.06.2016 r. - 50.000,00 zł
    30.09.2016 r. - 50.000,00 zł
    31.12.2016 r. - 50.000,00 zł

    31.03.2017 r. - 50.000,00 zł
    30.06.2017 r. - 50.000,00 zł
    30.09.2017 r. - 50.000,00 zł
    31.12.2017 r. - 50.000,00 zł

    31.03.2018 r. - 50.000,00 zł
    30.06.2018 r. - 50.000,00 zł
    30.09.2018 r. - 50.000,00 zł
    31.12.2018 r. - 50.000,00 zł

    31.03.2019 r. - 10.000,00 zł
    30.06.2019 r. - 10.000,00 zł
    30.09.2019 r. - 10.000,00 zł
    31.12.2019 r. - 10.000,00 zł

    31.03.2020 r. - 75.000,00 zł
    30.06.2020 r. - 75.000,00 zł
    30.09.2020 r. - 75.000,00 zł
    31.12.2020 r. - 75.000,00 zł

    31.03.2021 r. - 150.000,00 zł
    30.06.2021 r. - 150.000,00 zł
    30.09.2021 r. - 150.000,00 zł
    31.12.2021 r. - 150.000,00 zł

    31.03.2022 r. - 370.000,00 zł
    30.06.2022 r. - 370.000,00 zł
    12) Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji.
    13) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu (pożyczki) o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu (pożyczki) oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji...
  19. UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 770.000,00 ZŁ PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.
    Zamawiający: Gmina Pawonków, Pawonków
    UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 770.000,00 ZŁ PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.
  20. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Strzelce Opolskie
    Zamawiający: Gmina Strzelce Opolskie, Strzelce Opolskie
    Zamówienie polegać będzie na prowadzeniu przez okres czterech lat kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy wraz z zapewnieniem możliwości korzystania z krótkoterminowego kredytu oraz przyjmowaniem wolnych środków na lokaty krótkoterminowe. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy, w szczególności Urzędu Miejskiego, Gminnego Zarządu Oświaty i Wychowania, Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy
  21. UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.187.766,00 ZŁ PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Pawonków, Pawonków
  22. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 3 800 000 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Krapkowice, Krapkowice
  23. Zadanie nr 1 : Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krapkowice w roku 2011, w wysokości 2 000 000,00 zł Zadanie nr 2: Udzielenie i obsługę kredytu w wysokości 4 000 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Krapkowice, Krapkowice
  24. Udzielenie długoterminowego kredytu do wysokości 3 000 000,00 zł.
    Zamawiający: Burmistrz Ozimka, Ozimek
  25. Udzielenie promesy kredytu inwestycyjnego o wartości 1 700 000 zł dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Strzelce Opolskie
  26. Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego
    Zamawiający: Powiat Strzelecki (MP), Strzelce Opolskie
  27. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Burmistrz Ozimka, Ozimek
  28. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi- wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki pieniężnej do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Opole
  29. Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego
    Zamawiający: Burmistrz Ozimka, Ozimek
  30. Udzielenie promesy i kredytu inwestycyjnego o wartości 2 144 870 zł
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Strzelce Opolskie

Inne osoby dla Kaczmarczyk Barbara Maria (55 osób):