Kogo reprezentuje osoba

Kaczmarczyk Bogusław Andrzej

w KRS

Bogusław Andrzej Kaczmarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogusław
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Kaczmarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Kobielice (Śląskie), Opole (Opolskie), Żory (Śląskie)
Przetargi:19 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bigosiński Zbigniew, Ficer Stanisław, Gurdak Janusz, Janic Marek Dariusz, Kopica Monika Małgorzata, Modlasiński Tadeusz Stanisław, Morawiec Andrzej Józef, Obrzut Władysław, Pisula Mirosława, Piszczór Józef, Piwońska Natalia Leokadia, Potoczak Mariusz, Spik Jan, Suchecki Tadeusz, Wojciechowski Leszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tymczyszyn Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aberbach Maria Irena, Bogaczyk Anna Maria, Bryś Roman, Dera Aniela Maria, Herrmann Jerzy Edmund, Jabłonka Bronisława Anna, Kokot Iwona Maria, Kościelny Paweł Piotr, Kowalczyk Bronisława Zofia, Kozik Monika Maria, Kuczera Anna Jolanta, Kuczera Jan Mikołaj, Lassek Hildegarda Jadwiga, Maciończyk Maria Helena, Nowak Danuta, Pilar Bolesław, Procner Anna Renata, Pruciak Agnieszka Anna, Prządka Grażyna Stanisława, Prządka Józef, Prządka Maciej Maria, Sikba Bożena Alina, Smusz Czesław Stanisław, Smusz Spyra Magdalena Mirosława, Sławik Emil, Talik Bożena Iwona, Tarasiuk Elżbieta, Tomecki Wacław Jacek, Urbanek Gabriela Iwona, Urbanek Lidia Albina, Wagner Edyta, Wróblewska Bogusława Barbara, Wuwer Teresa Elżbieta, Zielonka Maria Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gamoń Alojzy

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bigosiński Zbigniew, Ficer Stanisław, Gurdak Janusz, Janic Marek Dariusz, Kopica Monika Małgorzata, Modlasiński Tadeusz Stanisław, Morawiec Andrzej Józef, Obrzut Władysław, Pisula Mirosława, Piszczór Józef, Piwońska Natalia Leokadia, Potoczak Mariusz, Spik Jan, Suchecki Tadeusz, Wojciechowski Leszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tymczyszyn Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryś Roman, Drzyzga Jan Ludwik, Dziadek Jerzy, Kasperczyk Józef Tomasz, Lubecka Jadwiga Teresa, Mura Herbert Eryk, Nocoń Roman Ludwik, Pawlas Józef Wawrzyniec, Stęchły Aleksandra Barbara, Szendera Joanna Magdalena, Wróbel Ludwik Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pryszcz Jan Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agromadex Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000165040
  2. Agrominor Sp. Z O.O., Mokrzeszów − KRS 0000178685
  3. Bank Spółdzielczy W Żorach, Żory − KRS 0000117790
  4. Brasika Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000310121
  5. Gospodarstwo Hodowlane Uprawa Sp. Z O.O. W Lubiatowie, Lubiatów − KRS 0000041393
  6. Gowar 2 Sp. Z O.O., Lubiatów − KRS 0000396470
  7. Groszek Świdnica Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000392765
  8. Grupa Transportowo Spedycyjna Dolny Śląsk S.A., Wrocław − KRS 0000083377
  9. Jaromiks Sp. Z O.O., Jaroszów − KRS 0000058802
  10. Kluczborska Spółdzielnia Producentów Rzepaku Bis, Rożnów − KRS 0000444490
  11. Kombinat Rolny Świdnica Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000178139
  12. Kółko Rolnicze Kobielice, Kobielice − KRS 0000173768
  13. Minor Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000267931
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Żorach-osinach, Żory − KRS 0000045371
  15. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Mila W Rybniku, Rybnik − KRS 0000093155
  16. Polae Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000609075
  17. Polski Związek Owczarski, Warszawa − KRS 0000176268
  18. Powiatowy Bank Spółdzielczy W Złotoryi, Złotoryja − KRS 0000067698
  19. Regionalny Związek Hodowców Owiec i Kóz, Opole − KRS 0000059299
  20. Rolnik - Świdnica Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000310420
  21. Solanium Świdnica Sp. Z O.O., Pszenno − KRS 0000456729
  22. Stowarzyszenie Absolwentów Studiów Podyplomowych Ciop, Warszawa − KRS 0000152826
  23. Stowarzyszenie Artystyczne Żorskie Plenery, Żory − KRS 0000281800
  24. Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Mstowskiej, Mstów − KRS 0000077121
  25. Wojewódzki Związek Plantatorów Roślin Okopowych, Gliwice − KRS 0000195824
  26. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Imienia Franciszka Stefczyka, Warszawa − KRS 0000160603
  27. Żorskie Stowarzyszenie Edukacyjno-kulturalne, Żory − KRS 0000300947

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Firma Handlowa Jago S.A. Likwidacyjnej, Książenice − KRS 0000038011
  2. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Mstowie, Mstów − KRS 0000147526
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Żorach, Żory − KRS 0000055720
  4. Mikołowski Bank Spółdzielczy W Mikołowie, Mikołów − KRS 0000099638
  5. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Chojnowie, Chojnów − KRS 0000137041
  6. Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000109135
  7. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Pszczyna-brzeźce, Brzeźce − KRS 0000172147
  8. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Suszec, Kobielice − KRS 0000125280
  9. Spółdzielnia Mieszkaniowo - Administracyjna W Budziwojowie, Budziwojów − KRS 0000144148
  10. Stacja Paliw Petrus Pastor, Gorzko Sp. J., Suszec − KRS 0000009686
  11. Towarzystwo Miłośników Ziemi Zawierciańskiej, Zawiercie − KRS 0000060062
  12. Żorska Izba Gospodarcza, Żory − KRS 0000049321

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 6000000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Pszczynie, Pszczyna
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 6000000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
  2. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Powiat Wodzisławski, Wodzisław Śląski
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.870.000,00 złotych (słownie: jeden milion osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów zgodnie z Uchwałą Nr 499/2016 Zarządu Powiatu Wodzisławskiego z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2016 r. Zamawiający zastrzega, iż spłata udzielonego kredytu rozpocznie się począwszy od dnia 15.01.2017 r. w 120 miesięcznych ratach malejących, płatnych 15 dnia każdego miesiąca. Raty kapitałowe od zaciągniętego kredytu będą spłacane łącznie z odsetkami. Raty kapitałowe będą dotyczyć bieżącego miesiąca, natomiast odsetki miesiąca poprzedniego. Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy oprocentowania, równej wysokości stawki bazowej WIBOR 1M powiększonej o marżę wykonawcy, ustaloną na podstawie złożonej oferty.
  3. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5.000.000,00 zł
    Zamawiający: Miasto Ustroń, Ustroń
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5.000.000,00 zł. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
    1) Cel kredytowania: kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na:
    a) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 2.700.000,00 zł
    b) finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 2.300.000,0 zł
    2) Kwota kredytu: 5.000.000,00 zł.
    3) Okres kredytowania: 2015-2022.
    4) Okres spłaty: 7 lat, tj. 2016-2022.
    5) Uruchomienie kredytu: przewiduje się 1 transzę w wysokości 5.000.000,00 zł w terminie: 29.09.2015r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów, ilości i kwot uruchomienia transz, jak również prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O zamiarze uruchomienia transz kredytu z podaniem kwot i terminu, zamawiający drogą faksową zawiadomi bank z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
    6) Spłata kapitału w następujących okresach: kwartalnych, ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego począwszy od dnia 31.03.2016r. w 28 ratach kwartalnych:
    a) raty 1-4 po 50.000,00 zł każda
    b) raty 5-28 po 200.000,00 zł każda. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu kwoty spłacanych rat ulegną proporcjonalnemu zmniejszeniu.
    7) Spłata odsetek: w okresach kwartalnych, ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego.
    8) Oprocentowanie: WIBOR 3M + niezmienna marża banku.
    9) Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    10) Inne warunki:
    a) wadium w wysokości 10.000,00 zł
    b) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji,
    c) możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów.
    d) możliwość prolongaty spłaty rat kredytu,
    e) odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia począwszy od dnia wpływu na rachunek bankowy Kredytobiorcy nr 60 1050 1070 1000 0001 0102 5211 pierwszej transzy kredytu lub całego kredytu w przypadku uruchomienia kredytu w jednej transzy do dnia poprzedzającego spłatę kredytu włącznie.
    f) Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaciągniętego kredytu.
    g) Zamawiający nie przewiduje poddania się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego,
    h) informacje (zestawienia) dotyczące zadłużenia Miasta z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń i gwarancji, jak również udzielonych przez Miasto pożyczek - zostaną udostępnione wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy
  4. Zaciągnięcie kredytu bankowego, długoterminowego w kwocie do 1 300 000,00 zł
    Zamawiający: Muzeum Miejskie w Żorach, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu bankowego: 1)Kredyt przeznaczony jest na organizację wystaw stałych Muzeum Miejskiego w Żorach. 2)Kwota kredytu: do 1 300 000,00 zł. 3)Jako datę udostępnienia kredytu należy przyjąć dzień 01.02.2015 r. 4)Odsetki będą naliczane od kwoty faktycznego zadłużenia. 5)Planowany koszt przedsięwzięcia wynika z biznes planu. 6)Poniesione przez Muzeum nakłady na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania wynikają z biznes planu. 7)Zabezpieczeniem kredytu będzie: hipoteka na nieruchomościach: przy Al. Zjednoczonej Europy 45A w Żorach o wartości 1 600 000 zł oraz przy ul. Męczenników Oświęcimskich w Żorach o wartości 855 000 zł (akty notarialne, księgi wieczyste, operaty szacunkowe stanowią załączniki do SIWZ). 8)Przewiduje się, że wykorzystanie całej kwoty kredytu powinno nastąpić najpóźniej do końca III kwartału 2015 roku. 9)Spłata kredytu nastąpi w ciągu 3 lat płatna do ostatniego dnia każdego miesiąca w następujący sposób: od 28.02.2015 r. do 30.09.2015 r. spłata odsetek, od 31.10.2015 r. do 31.01.2018 r. spłata raty kapitałowej wraz z odsetkami. W przypadku gdy ostatni dzień miesiąca będzie dniem świątecznym, niedzielą lub dniem wolnym od pracy, to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 10)Zamawiający zobowiązuje się dokonać spłaty kredytu w ratach w następujący sposób: -W roku 2015 - 3 raty kapitałowe po 46.430,00 zł miesięcznie płatnych do ostatniego każdego miesiąca, co daje roczną kwotę 139 290,00 zł; -w roku 2016 - 12 rat kapitałowych po 46.430,00 zł miesięcznie płatnych do ostatniego każdego miesiąca, co daje roczną kwotę 557 160,00 zł; -w roku 2017- 12 rat kapitałowych po 46.430,00 zł miesięcznie płatnych do ostatniego każdego miesiąca, co daje roczną kwotę 557 160,00 zł; -w roku 2018 ostatnia rata kapitałowa w wysokości 46.390,00 zł płatna do ostatniego dnia miesiąca. 11)Zamawiający zastrzega sobie w uzasadnionych okolicznościach zmiany ww. terminów określonych w punkcie 6, 8 i 9 za zgodą Wykonawcy. 12)Stała prowizja od udzielonego kredytu w wysokości 13 000 zł zostanie zapłacona przez Zamawiającego po wypłacie pierwszej transzy kredytu.
  5. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 5.200.000,00 zł dla Powiatu Bielskiego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2014 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Powiat Bielski, Bielsko-Biała
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 5.200.000,00 zł dla Powiatu Bielskiego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2014 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w wysokości 5.200.000,00 zł na warunkach określonych w umowie kredytu. Kredyt będzie spłacony w latach 2015-2020
  6. ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
    Zamawiający: Gmina Brenna, Brenna
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 730.000,00 zł z czego kwotę 200.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, a kwota 530.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 2. Kredyt uruchomiony będzie w wysokości 730.000,00 zł w terminie do 3 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata kredytu nastąpi do 30 grudnia 2022 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone poniżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. Odsetki będą płatne miesięcznie od dnia uruchomienia kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu, deklaracji wekslowej, oświadczeniu o poddaniu egzekucji oraz umowie kredytowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu do: 31.03.2017 - 32.500,00 + odsetki 30.06.2017 - 32.500,00 + odsetki 30.09.2017 - 32.500,00 + odsetki 30.12.2017 - 32.500,00 + odsetki 31.03.2018 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2018 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2018 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2018 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2019 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2019 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2019 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2019 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2020 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2020 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2020 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2020 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2021 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2021 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2021 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2021 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2022 - 50.000,00 + odsetki 30.06.2022 - 50.000,00 + odsetki 30.09.2022 - 50.000,00 + odsetki 30.12.2022 - 50.000,00 + odsetki 8. Spłata odsetek ma następować na koniec każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 10. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Okres kredytowania będzie wynosił od 2014 do 2022 roku. 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 13. Uchwała nr XXXIII/374/14 Rady Gminy Brenna z dnia 11.09.2014r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu - załącznik nr 6 14. Pozytywną opinię RIO zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 15. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia całego kosztu kredytu w postaci prowizji. Prowizja nie może być wyższa niż 5% wartości kredytu 16. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne. 17. NIP , REGON Gminy Brenna - załącznik nr 7 18. Zaświadczenie o wyborze wójta, powołanie zastępcy wójta, powołanie skarbnika Gminy - załącznik nr 5.
  7. Udzielenie Gminie Krzepice kredytu w kwocie 1.102.210,45 zł. z przeznaczeniem na pokrycie deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Krzepice, Krzepice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Krzepice kredytu w kwocie 1.102.210,45 zł., w tym na pokrycie deficytu 620.181,10 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 482.029,35 zł.
    Okres kredytowania : od 01.10.2014 r. do 30.04.2019 r.
    Uruchomienie kredytu:
    I transza 01.10.2014 r - 482.029,35 zł.;
    II transza 27.10.2014 r. - 620.181,10 zł.;

    Spłata w 7 ratach w terminach:
    28.02.2018 r - 100.000,00 zł;
    30.06.2018 r.- 200.000,00 zł.;
    30.09.2018 r.- 200.000,00 zł;
    30.11.2018 r.- 200.000,00 zł;
    30.01.2019 r. - 200.000,00 zł;
    30.03.2019 r. -100.000,00 zł;
    30.04.2019 r. - 102.210,45 zł.

    Rodzaj oprocentowania : zmienne.
    Oprocentowanie kredytu WIBOR 1M + marża bankowa.
    Podstawą wyliczenia ceny kredytu są parametry podane wyżej oraz kwota uruchomionego kredytu w transzach jak wyżej.
    Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca.

    Forma zabezpieczenia kredytu - wyłącznie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    Podstawa zaciągnięcia kredytu: Uchwała Rady Miejskiej w Krzepicach Nr 45.358.2014 z dnia 22.05.2014 r. oraz Nr 47.383.2014 z dnia 31.07.2014 r.
  8. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Rybnickiego
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Rybniku, Rybnik
    Zgodnie z art. 264 ust 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm. ) bankową obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego może wykonywać wyłącznie bank. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Rybnickiego obejmującego poniższe jednostki organizacyjne: 1) Starostwo Powiatowe w Rybniku 2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku 3) Dom Pomocy Społecznej w Lyskach 4) Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku 5) Powiatowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Czerwionce-Leszczynach 6) Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Czerwionce Leszczynach 7) Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach 8) Zespół Szkół Specjalnych im. W.Sherborne w Czerwionce-Leszczynach 9) Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Czerwionce-Leszczynach 2. Uruchomienie i prowadzenie kasy w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku w godzinach dostosowanych do pracy urzędu (w dniach od poniedziałku do środy w godzinach: od 7.30 do 15.00, w czwartek od 7.30 do 17.30, w piątek od 7.30 do 12.30). Zamawiający udostępni Wykonawcy lokal o powierzchni 18,18 m², na podstawie umowy użyczenia, jednakże Wykonawca będzie zobowiązany do ponoszenia kosztów bieżącego utrzymania lokalu zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zarząd Powiatu w Rybniku. Otwarcie punktu kasowego nastąpi najpóźniej 2 maja 2014 roku. 3. Przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat od osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej w kasie, o której mowa w ust. 2 oraz w siedzibie banku, na rachunki bankowe Zamawiającego prowadzone w banku wykonującym obsługę budżetu powiatu. 4. Otwarcie, bieżące prowadzenie i zamknięcie rachunków bankowych ( Starostwa i 8 jednostek organizacyjnych wg stanu na dzień 31.12.2013 ogółem 54 rachunki) obejmujące w szczególności: 1) realizację poleceń przelewów na rachunki w innych bankach w kraju oraz pomiędzy rachunkami Zamawiającego poprzez system bankowości elektronicznej; 2) realizację przelewów wewnątrz Banku (w czasie rzeczywistym); 3) przyjmowanie przelewów uznających rachunek Zamawiającego, dokonanych w PLN i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych oraz z banku Wykonawcy; 4) wydawanie blankietów czekowych oraz, przyjęcie -realizacja zastrzeżenia, odwołania zastrzeżenia utraconego czeku; 5) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń; 6) zamianę nominałów znaków pieniężnych na inne nominały; 7) zmiany na Karcie wzorów podpisów; 8) potwierdzanie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie Zamawiającego; 9) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków. Dokonywanie wypłat gotówkowych; 10) potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (tj. codzienne sporządzanie WB do pobrania w formie pliku elektronicznego); 11) w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem z winy banku - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej. 5. Dokonanie przez Wykonawcę, niezwłocznie po podpisaniu umowy instalacji i uruchomienia systemu bankowości elektronicznej - w Starostwie Powiatowym w Rybniku minimum na 3 stanowiskach, jak również w jednostkach organizacyjnych Powiatu Rybnickiego na minimum 8 stanowiskach ( łącznie 11 stanowisk ). Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: 1) bieżąca aktualizacji oprogramowania; 2) obsługę serwisową oprogramowania; 3) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu; 4) kompleksowa obsługę elektroniczną w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo; 6. Dopisywanie naliczonych odsetek od środków zgromadzonych na rachunku - na koniec każdego miesiąca. 7. Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Powiatu Rybnickiego w wysokości 3.000.000 zł ( słownie: trzy miliony złotych) na rok 2014 zgodnie z uchwałą budżetową Rady Powiatu Rybnickiego, na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego Powiatu. Rada Powiatu Rybnickiego corocznie uchwałą ustala wysokość deficytu przejściowego, na dany rok budżetowy. Kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, odsetki płatne będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Kredyt oprocentowany będzie w skali roku, według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa - zmienna stawka WIBOR 1M, marża banku- stała dla całego okresu kredytowania. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. W latach 2010-2013 powiat nie zaciągał kredytu odnawialnego. 8. Liczba rachunków bankowych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 9. Liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 10. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom 11. Kod CPV - 66110000-4 - usługi bankowe 12. Informujemy, że na stronie www.bip.starostwo.rybnik.pl w poszczególnych zakładkach dostępne są następujące informacje: 1) Statut powiatu, 2) Uchwały budżetowe, 3) Sprawozdania z wykonania budżetu, 4) Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013, poz. 907 z późn. zm. )
  9. Udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 1.900.000 zł na finansowanie wkładu UE na realizację zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
    Zamawiający: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe, Zawiercie
    Szczegółowy przedmiot zamówienia:

    a) kredyt w kwocie 1.900.000 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy zł 00/100)

    b) przeznaczenie kredytu:
    kredyt zostanie wykorzystany na sfinansowanie wkładu UE na realizację zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, na które Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

    c) spłata kredytu nastąpi w ciągu 5 lat (2013 do 2017) ze środków własnych powiatu w ratach następujących:

    2013r - od stycznia do grudnia - 37.000,00 zł na m-c
    2014r. - od stycznia do grudnia - 10.000,00 zł na m-c
    2015r - od stycznia do grudnia - 10.000,00 zł na m-c
    2016r. - od stycznia do grudnia - 37.000,00 zł na m-c
    2017r. - od stycznia do listopada - 64.000,00 zł na m-c
    2017r. - grudzień - 68.000,00 zł

    d) okres karencji spłaty kredytu: do 30.01.2013 r.


    e) oprocentowanie: zmienne na podstawie stawki referencyjnej WIBOR dla depozytów międzybankowych 1 M (publikowanej w serwisie informacyjnym Reuter`a o godz. 11.00) notowanej na 2 dni robocze przed podpisaniem umowy kredytowej (w pierwszym okresie kredytowania) oraz na 2 dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów kredytowania - powiększonej o marżę banku stałą w okresie kredytowania

    f) prowizja za uruchomienie kredytu: liczona jako % od poszczególnych kwot uruchamianego kredytu; prowizja nie może być płatna poprzez pomniejszenie kwoty dostępnego kredytu

    g) naliczanie odsetek: w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku

    h) spłata kapitału i odsetek: na koniec każdego miesiąca kalendarzowego

    i) zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji

    j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmniejszenia kredytu, a także zmiany harmonogramu spłat bez dodatkowej prowizji i opłat

    k) w ramach uzyskanego kredytu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji:
    - wydatków poniesionych ze środków własnych od 02.01.2012 r., a związanych z finansowaniem wkładu UE na realizację inwestycji na potrzeby której zaciągnięty zostanie kredyt

    l) wymagany termin realizacji: Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012r.

    m) uruchamianie kredytu nastąpi na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych dyspozycji, w których Zamawiający określi kwotę i termin uruchomienia; uruchomienie nastąpi poprzez przekazanie środków z rachunku kredytowego na rachunek bankowy Zamawiającego

    n) Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji:
    - za przyznanie kredytu
    - od kwoty kredytu postawionej do dyspozycji Zamawiającego a nie wykorzystanej
    - od kwoty wykorzystanego kredytu,
    - od zmian warunków zawartej umowy

    o) Zamawiający dopuszcza możliwość założenia rachunku do obsługi kredytu bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji
  10. Udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 2.945.345,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe, Zawiercie
    Szczegółowy przedmiot zamówienia:

    a) kredyt w kwocie 2.945.345,00 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy trzysta czterdzieści pięć złotych 00/100)

    b) przeznaczenie kredytu:
    kredyt zostanie wykorzystany na częściowe sfinansowanie planowanego na rok 2012 deficytu budżetu powiatu w kwocie 1.121.242,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1.824.103,00 zł przypadających do spłaty w IV kwartale 2012r.
    kredyt na pokrycie planowanego deficytu dotyczy następujących zadań inwestycyjnych:
    - Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1713S relacji Zawiercie -Włodowice -Kotowice w miejscowości Włodowice - w kwocie 358.067,00 zł
    - Przebudowa drogi powiatowej nr 1777S relacji Szczekociny - Rokitno - Dzwonowice ( etap I ) - w kwocie 763.175,00 zł

    c) spłata kredytu nastąpi w ciągu 5 lat (2013 do 2017) ze środków własnych powiatu w ratach następujących:

    2013r - listopad i grudzień - 78.450,00 zł na m-c
    2014r. - od stycznia do grudnia - 10.000,00 zł na m-c
    2015r - od stycznia do grudnia - 58.450,00 zł na m-c
    2016r. - od stycznia do grudnia - 88.450,00 zł na m-c
    2017r. - od stycznia do września - 88.450,00 zł na m-c
    2017r. - październik - 109.595,00 zł
    d) okres karencji spłaty kredytu: do 29.11.2013 r. z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu

    e) oprocentowanie: zmienne na podstawie stawki referencyjnej WIBOR dla depozytów międzybankowych 1 M (publikowanej w serwisie informacyjnym Reuter`a o godz. 11.00) notowanej na 2 dni robocze przed podpisaniem umowy kredytowej (w pierwszym okresie kredytowania) oraz na 2 dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów kredytowania - powiększonej o marżę banku stałą w okresie kredytowania

    f) prowizja za uruchomienie kredytu: liczona jako % od poszczególnych kwot uruchamianego kredytu; prowizja nie może być płatna poprzez pomniejszenie kwoty dostępnego kredytu

    g) naliczanie odsetek: w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku

    h) spłata kapitału i odsetek: na koniec każdego miesiąca kalendarzowego

    i) zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji

    j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmniejszenia kredytu, a także zmiany harmonogramu spłat bez dodatkowej prowizji i opłat

    k) w ramach uzyskanego kredytu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji:
    - wydatków poniesionych ze środków własnych od 02.01.2012 r., a związanych z zadaniami inwestycyjnymi, których dotyczy kredyt na pokrycie planowanego deficytu
    - rozchodów zrealizowanych ze środków własnych w IV kwartale 2012r. z tytułu spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań

    l) wymagany termin realizacji: Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012r.

    m) uruchamianie kredytu nastąpi na podstawie złożonej przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji, w której Zamawiający określi kwotę i termin uruchomienia; uruchomienie nastąpi poprzez przekazanie środków z rachunku kredytowego na rachunek bankowy Zamawiającego

    n) Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji:
    - za przyznanie kredytu
    - od kwoty kredytu postawionej do dyspozycji Zamawiającego a nie wykorzystanej
    - od kwoty wykorzystanego kredytu,
    - od zmian warunków zawartej umowy

    o) Zamawiający dopuszcza możliwość założenia rachunku do obsługi kredytu bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji
  11. Wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na kwotę 1 584 704,00 zł.
    Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na kwotę 1 584 704,00 zł., przez finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej rozumieć należy finansowanie i refinansowanie wydatków poniesionych w 2012 r. na realizację projektów, na które Gmina Sławków podpisała umowy na dofinansowanie:
    - Nr POIG.08.03.00-24-054/10-00 z dnia 7 lutego 2011 r. dla projektu Bezpłatny Internet dla mieszkańców Gminy Sławków - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu o numerze POIG.08.03.00-24-054/10 - planowane wydatki budżetowe finansowane ze środków UE
    w 2012 r. w wysokości: 538 136,00 zł.;
    - Nr UDA-RPSL.07.01.02-00-062/09-00 z dnia 23 sierpnia 2011 r. dla projektu Budowa drogi
    z poboczem na ul. Gen. Wł. Sikorskiego i ul. PCK pomiędzy
    ul. Obrońców Westerplatte i ul. Zawalną w Sławkowie - planowane wydatki budżetowe finansowane ze środków UE w 2012 r. w wysokości: 1 378 860,00 zł.;
    - Nr UDA-POKL.09.01.02-24-243/11-00 z dnia lipiec 2012 r. dla projektu Z wiedzą za pan brat - wzrost dostępności oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie - planowane wydatki budżetowe finansowane ze środków UE w 2012 r.
    w wysokości: 62 355,15 zł.
    3.2. Kwota kredytu 1 584 704,00 zł.
    3.3. Okres kredytowania 31.12.2012 roku.
    3.4. Kredyt uruchamiany w transzach do 31.12.2012 roku na podstawie wniosków Zamawiającego złożonych w banku do dnia 30.12.2012 roku. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu.
    3.5. Spłata kredytu nastąpi do 31.12.2012 roku. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku a w roku przestępnym 366 dni.
  12. Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Gminy Krzepice w kwocie 1.500.000,00 zł na kontynuację budowy kanalizacji sanitarnej w Osiedlu Kuźniczka Etap II zadanie 2.
    Zamawiający: Gmina Krzepice, Krzepice
    Kredyt w kwocie 1.500.000,00 zł. na kontynuację budowy kanalizacji sanitarnej w Osiedlu Kuźniczka Etap II zadanie 2.
    Okres kredytowania : od 25.05.2012 r. do 30.10.2016 r..
    Uruchomienie kredytu:
    - I transza 25.05.2012 r.- kwota 200.000,00 zł.
    - II transza 25.07.2012 r.- kwota 300.000,00 zł.
    - III transza 25.09.2012 r.- kwota 500.000,00 zł.
    - IV transza 25.10.2012 r.- kwota 500.000,00 zł.

    Spłata odbywać się będzie w latach 2015-2016 w 6 ratach
    - 31.07.2015 r - 77.000,00 zł
    - 31.01.2016 r - 300.000,00 zł
    - 31.03.2016 r - 300.000,00 zł
    - 31.05.2016 r - 300.000,00 zł
    - 31.08.2016 r - 300.000,00 zł
    - 30.10.2016 r - 223.000,00 zł

    Spłata odsetek odbywać się będzie w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca licząc od daty uruchomienia kredytu.
    Rodzaj oprocentowania : zmienne.
    Oprocentowanie kredytu WIBOR 1M + marża bankowa.
    Forma zabezpieczenia kredytu - wyłącznie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  13. Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Gminy Krzepice w kwocie 1.500.000,00 zł na dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Starokrzepicach.
    Zamawiający: Gmina Krzepice, Krzepice
    Kredyt w kwocie 1.500.000,00 zł. na dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Starokrzepicach
    Okres kredytowania : od 26.03.2012 r. do 30.11.2015 r..
    Uruchomienie kredytu:
    - I transza 26.03.2012 r.- kwota 310.000,00 zł.
    - II transza 25.05.2012 r.- kwota 600.000,00 zł.
    - III transza 25.07.2012 r.- kwota 370.000,00 zł.
    - IV transza 25.09.2012 r.- kwota 220.000,00 zł.

    Spłata odbywać się będzie w 2015 roku w 5 ratach
    - 28.02..2015 r - 300.000,00 zł
    - 30.04.2015 r - 300.000,00 zł
    - 30.06.2015 r - 300.000,00 zł
    - 30.09.2015 r - 300.000,00 zł
    - 30.11.2015 r - 300.000,00 zł

    Spłata odsetek odbywać się będzie w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca licząc od daty uruchomienia kredytu.
    Rodzaj oprocentowania : zmienne.
    Oprocentowanie kredytu WIBOR 1M + marża bankowa.
    Forma zabezpieczenia kredytu - wyłącznie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  14. Prowadzenie punktu kasowego w budynku Urzędu Miasta Żory Rynek 9 .
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie punktu kasowego w budynku Urzędu Miasta Żory Rynek 9. Punkt kasowy prowadzić będzie obsługę wydziałów mieszczących się w budynku Rynek 9
    i bezpłatnie przyjmować wpłaty od Klientów Zamawiającego z tytułu:
    - opłaty za dowód osobisty,
    - opłaty za dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, nalepkę kontrolną, pozwolenie czasowe, tablice rejestracyjne, znak legalizacyjny,
    - opłaty ewidencyjnej,
    - opłaty za udostępnienie danych osobowych,
    - opłaty za wpis do rejestru działalności gospodarczej,
    - opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu,
    - opłaty dodatkowej,
    - opłaty skarbowej,
    - innych podatków i opłat lokalnych należnych budżetowi miasta.
  15. Wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na kwotę 637 771,00 zł.
    Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków
    Przedmiotem zamówienia jest wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na kwotę 637 771,00 zł., przez finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej rozumieć należy finansowanie i refinansowanie wydatków poniesionych w 2011 r. na realizację projektów, na które Gmina Sławków podpisała umowy na dofinansowanie. 3.1. Kwota kredytu 637 771,00 zł. 3.2. Okres kredytowania 31.12.2011 roku. 3.3.Kredyt uruchamiany w transzach do 31.12.2011 roku na podstawie wniosków Zamawiającego złożonych w banku do dnia 30.12.2011 roku. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 3.4.Spłata kredytu nastąpi do 31.12.2011 roku. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku a w roku przestępnym 366 dni. 3.5. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia i będą podlegać spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie transzy kredytu. 3.6.Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 05.07.2011 r. oraz stałej marży banku - w trakcie trwania umowy. 3.7.Prowizja będzie płatna każdorazowo od wysokości uruchamianych transz w dniu uruchomienia transzy kredytu. 3.8. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.9.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3.10. Dopuszcza się możliwość niepełnego wykorzystania kredytu. 3.11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności w zakresie zmian terminów spłat kredytu (zmiana harmonogramu spłat) w przypadku zmiany sytuacji finansowej gminy. Zmiana terminów spłat zwolniona będzie z opłat i prowizji bankowych. 3.12.Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie otrzymania środków z budżetu Unii Europejskiej przed dniem 31.12.2011 r. zostanie on spłacony w terminie późniejszym niż 31.12.2011 r. Zmiana terminu spłaty zwolniona będzie z opłat i prowizji bankowych. 3.13. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości zaciągnięcia i spłaty kredytu, o który ubiega się Miasto zostanie przedstawiona przez Kredytobiorcę przed zawarciem umowy kredytowej
  16. Wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na kwotę 4.457.212 PLN.
    Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków
    Przedmiotem zamówienia jest wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na kwotę 4.457.212 PLN. 1.Kwota kredytu 4.457.212 PLN. 2.Okres kredytowania 31.12.2010 roku. 3.Kredyt uruchamiany w transzach do 31.12.2010 roku na podstawie wniosków Zamawiającego złożonych w banku do dnia 30.12.2010 roku. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 4.Spłata kredytu nastąpi do 31.12.2010 roku. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku a roku przestępnym 366 dni 5.Spłata odsetek nastąpi w zależności od wykorzystania kredytu. 6.Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 12.05.2010 r. oraz stałej marży banku - w trakcie trwania umowy. 7.Prowizja będzie płatna każdorazowo od wysokości uruchamianych transz w dniu uruchomienia transzy kredytu. 8. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10. Dopuszcza się możliwość niepełnego wykorzystania kredytu. 11. Dopuszcza się możliwość zmiany terminów spłat kredytu wynikających z umowy w przypadku zmiany sytuacji finansowej gminy..
  17. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Rybnickiego
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Rybniku, Rybnik
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rybnickiego obejmującego poniższe jednostki organizacyjne: a) Starostwo Powiatowe w Rybniku b) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rybniku c) Dom Pomocy Społecznej w Lyskach d) Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku e) Powiatowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Czerwionce-Leszczynach f) Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Czerwionce Leszczynach g) Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach h) Zespół Szkół Specjalnych im. W.Sherborne w Czerwionce-Leszczynach i) Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Czerwionce-Leszczynach j) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rybniku. 3. Obsługa budżetu obejmuje: a) prowadzenie podstawowych rachunków bankowych, b) prowadzenie rachunków pomocniczych, c) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych, d) przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda, e) możliwość umieszczania wolnych środków na lokatach overnight, f) krótkoterminowy kredyt w rachunku bieżącym, g) świadczenie usług polegających na elektronicznym przekazywaniu przelewów, h) uruchomienie i prowadzenie kasy w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku w godzinach dostosowanych do pracy urzędu (w dniach od poniedziałku do środy w godzinach: od 7.30 do 15.00, w czwartek od 7.30 do 17.30, w piątek od 7.30 do 12.30). Zamawiający udostępni Wykonawcy lokal o powierzchni 18,18 m², na podstawie umowy użyczenia, jednakże Wykonawca będzie zobowiązany do ponoszenia kosztów bieżącego utrzymania lokalu zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zarząd Powiatu w Rybniku. i) przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat od osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej w w/wym. kasie na rachunki bankowe Starostwa prowadzone w banku wykonującym obsługę budżetu powiatu. 4. Informujemy, że średniomiesięczna ilość dokonywanych przez Zamawiającego przelewów wynosi 15 500 rocznie. 5. Przewiduje się po jednym stanowisku bankowości elektronicznej ( home banking ) w każdej jednostce, wskazanej w pkt 1, za wyjątkiem Starostwa Powiatowego, gdzie przewiduje się dwa stanowiska bankowości elektronicznej ( łącznie 11 stanowisk ). 6. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. 7. Informujemy, że na stronie www.bip.starostwo.rybnik.pl w poszczególnych zakładkach dostępne są następujące informacje: a) Uchwała Nr X/54/03 Rady Powiatu w Rybniki z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie statutu powiatu rybnickiego - zakładka statut powiatu, b) Informacje z wykonania budżetu za lata 2008-2009 - zakładka sprawozdania, c) Uchwała nr 4100/V/149/2007 z dnia 3 grudnia 2007 roku V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Rybnickiego projekcie budżetu na 2008 roku wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, d) Uchwała nr 4100/III/108/2008 z dnia 3 grudnia 2008 roku III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Rybnickiego projekcie budżetu na 2009 roku wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, e) Uchwała Nr 4100/II/134/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Rybnickiego projekcie uchwały budżetowej na 2010 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i uzasadnieniem - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, f) Uchwała nr 4100/V/150/2007 z dnia 3 grudnia 2007 roku V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 341.679 zł przedstawionego w projekcie budżetu na 2008 rok Powiatu Rybnickiego - - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, g) Uchwała nr 4100/III/109/2008 z dnia 3 grudnia 2008 roku III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 3.044.019 zł przyjętego w projekcie budżetu na 2009 rok Powiatu Rybnickiego - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, h) Uchwałą nr 4100/II/135/2009 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 3.127.603,71 zł przedstawionego w projekcie budżetu na 2010 rok Powiatu Rybnickiego - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, i) Uchwała nr 4100/V/151/2007 z dnia 3 grudnia 2007 roku V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości dołączonej do projektu uchwały budżetowej na 2008 rok prognozy kwoty długu Powiatu Rybnickiego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia przestrzegania przepisów ustawy dotyczących uchwalania i wykonywania budżetów w następnych latach - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, j) Uchwała nr 4100/III/110/2008 z dnia 3 grudnia 2008 roku III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości załączonej do projektu uchwały budżetowej na 2009 rok prognozy kwoty długu Powiatu Rybnickiego - zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej k) nr 4100/II/136/2009 - w sprawie opinii o prawidłowości dołączonej do projektu uchwały budżetowej na 2010 rok prognozy kwoty długu Powiatu Rybnickiego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia przestrzegania przepisów ustawy dotyczących uchwalania i wykonywania budżetów w następnych latach- zakładka Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, l) Uchwała Nr XXXVII/259/10 Rady Powiatu w Rybniku z dnia 07.01.2010 r. w sprawie uchwały budżetowej powiatu rybnickiego na 2010 wraz z załącznikami - zakładka rada powiatu - rejestr uchwał Rady Powiatu w latach - 2010, m) Upoważnienie dla Zarządu Powiatu do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego zawarte jest § 1 pkt 11 Uchwały Nr XXXVII/259/10 Rady Powiatu w Rybniku z dnia 07.01.2010 r. w sprawie uchwały budżetowej powiatu rybnickiego na 2010 wraz z załącznikami - zakładka rada powiatu - rejestr uchwał Rady Powiatu w latach - 2010, Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. ).
  18. UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA FINANSOWANIE WYDATKÓW BIEŻĄCYCH W WYSOKOŚCI 500 000,00 PLN
    Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków
    Określenie przedmiotu zamówienia: a) rodzaj transakcji: długoterminowy kredyt na finansowanie wydatków bieżących w wysokości 500 000,00 PLN, Przeznaczenie kredytu: finansowanie zadań bieżących na 2009 r., b) kwota i waluta kredytu: 500 000,00 PLN, c) okres kredytowania: 48 miesięcy, d) okres karencji w spłacie kapitału: - 1 rok, e) terminy spłaty kapitału: miesięcznie, raty zmienne, f) oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa, liczona w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR-3M, g) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M notowanej na dzień 31 lipca 2009 r. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, h) termin spłaty odsetek: miesięcznie, i) okres karencji w spłacie odsetek: - , j) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, k) pożądany termin zawarcia umowy - zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, l) wysokość prowizji za uruchomienie kredytu - 0%, ł) wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu - 0%, m) wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem - 0%, n) spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi wg harmonogramu spłaty kredytu, o) odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia, p) w sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane, r) czas maksymalnego wykorzystania kredytu nie dłużej niż do 31.12.2009 r., s) zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu, t) zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej, u) uruchomienie kredytu następować będzie w transzach, o czym Zamawiający poinformuje Bank z 2 - dniowym wyprzedzeniem,.
  19. Udzialenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 2.734.052 PLN
    Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków
    - Określenie przedmiotu zamówienia:
    a) rodzaj transakcji: długoterminowy kredyt inwestycyjny w wysokości 2.734.052 PLN.
    Przeznaczenie kredytu: Finansowanie zadań na 2009 r. z Wieloletniego Programu Inwestycyjnego
    b) kwota i waluta kredytu: 2.734.052 PLN,
    c) okres kredytowania: 36 miesięcy ,
    d) okres karencji w spłacie kapitału: - 1 rok
    e) terminy spłaty kapitału: miesięcznie, raty stałe
    f) oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa, liczona w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR-3M
    g) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem okresu kredytowania powiększona o marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej.
    h) termin spłaty odsetek: miesięcznie,
    i) okres karencji w spłacie odsetek: -,
    j) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
    k) pożądany termin zawarcia umowy - zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
    l) wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu - 0%,
    ł) wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem - 0%,
    m) spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi wg harmonogramu spłaty kredytu,
    n) odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia,
    o) w sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane,
    p) czas maksymalnego wykorzystania kredytu nie dłużej niż do 31.12.2009 r., przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu wykorzystania kredytu,
    r) zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu,
    s) zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej,
    t) zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchamiania kredytu w transzach, o czym poinformuje Bank z 2- dniowym wyprzedzeniem,
    u) dokumenty lub informacje, o jakie mogą wystąpić Wykonawcy w trakcie postępowania przetargowego celem wykonania procedur i ocen niezbędnych do złożenia oferty:
    1. budżet miasta Sławkowa,
    2. Sprawozdanie z wykonania budżetu,
    3. Prognoza finansowa miasta Sławkowa, uwzględniająca poziom wskaźników, o których mowa w art. 169 i art. 170 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. nr 249, poz. 2104 z 2005 r. z późn. zmianami)
    4. sprawozdania określone w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

Inne osoby dla Kaczmarczyk Bogusław Andrzej (34 osoby):