Kogo reprezentuje osoba

Kaczmarczyk Franciszek Antoni

w KRS

Franciszek Antoni Kaczmarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Franciszek
Drugie imię:Antoni
Nazwisko:Kaczmarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1940 r., wiek 77 lat
Miejscowości:Rumia (Pomorskie)
Przetargi:2 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamek Anna, Bank Alicja Maria, Bańka Małgorzata Bogumiła, Baranowska Joanna Małgorzata, Barzowska Aneta Monika, Baska Dorota Monika, Bednarz Joanna Marta, Bernaciak Małgorzata, Brejwo Natalia Oliwia, Bronk Anna Grażyna, Cieplińska Sabina Iwona, Ciereszko Karolina Wiktoria, Czaja Grażyna Róża, Dąbrowska Karolina, Foigt Justyna Ewa, Formella Joanna, Formella Marcin Paweł, Frankowski Witold Franciszek, Garbowska Renata, Gawęda Aleksandra, Gałązka Krzysztof, Gburek Elżbieta, Górski Andrzej Stanisław, Gorzkiewicz Hanna Małgorzata, Grabiec Agnieszka, Jarosz Elżbieta, Jaskuła Dorota Karolina, Kasprzyk Katarzyna Anna, Klawikowska Sylwia Maria, Kois Elżbieta, Komorowska Agnieszka Alicja, Koralewski Lech, Kowalska Barbara Elżbieta, Krause Ewa, Krause Tomasz, Krezymon Aleksandra, Krzemińska Jolanta Małgorzata, Kudlicka Michalina Maria, Kuptz Katarzyna Lucyna, Kwaśniewska Wioletta Maria, Lange Bernadeta, Lenckowska Katarzyna Helena, Lesner Katarzyna Agnieszka, Ludek Jacek Marek, Magrian Maja Ewa, Makowski Piotr Andrzej, Mandrysz Joanna Maria, Marcinkowska Beata Małgorzata, Matczak Małgorzata, Matlakowska Kamila Felicja, Mierska Aleksandra Joanna, Miklaszewicz Alfred, Morzycka Dorota Teresa, Mrugowska Elżbieta Maria, Myśliwiec Magdalena Małgorzata, Necel Dorota, Niewidziała Wojciech, Nlklas Sylwia Grażyna, Ozdowska Wioletta Anna, Pek Małgorzata, Piestrzeniewicz Agnieszka, Popielarz Joanna Dorota, Poźniak Kilkowska Ewa Krystyna, Rogowski Kazimierz, Rumpca Agnieszka Agata, Sadowska Emilia, Sapletta Józef Stanisław, Sikorska Iwona, Skrynka Ewelina Agnieszka, Śledziewska Aleksandra Helena, Smeja Urszula, Śmiejikowski Marcin Lech, Socha Marzena Ewa, Soliwoda Michał, Stenka Iwona Małgorzata, Swakoń Bożena Maria, Słoma Joanna Wiesława, Wandtke Joanna Agnieszka, Wandtke Golińska Izabela, Wiczling Marzena Aleksandra, Wieleba Monika Magdalena, Wilgan Joanna Mariola, Wiśniewska Paulina Małgorzata, Wolińska Agnieszka Jolanta, Wolska Anna Maria, Woźniak Piotr Mieczysław, Żebrowska Hanna, Ziemann Magdalena Aleksandra, Żukowski Zygmunt Adam, Łynka Dorota Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zając Aneta Maria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agrofruit Sp. Z O.O., Puck − KRS 0000025171
  2. Bank Rumia Spółdzielczy, Rumia − KRS 0000073381
  3. Bank Spółdzielczy W Smętowie Granicznym, Smętowo Graniczne − KRS 0000157275
  4. Bob-rollo Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000163263
  5. Eg-complex Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000428188
  6. Fundacja Pomocy Społecznej Przy Banku Rumia Spółdzielczym, Rumia − KRS 0000054705
  7. Gdyńska Spółdzielnia Ogrodniczo - Pszczelarska, Gdynia − KRS 0000133127
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Wejherowo − KRS 0000053478
  9. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Puck − KRS 0000024461
  10. Grupa Producentów Owoców i Warzyw Polfarm Sp. Z O.O., Chwaszczyno − KRS 0000388601
  11. Haase Farm Sp. Z O.O., Barniewice − KRS 0000664322
  12. Inter Plaza Sp. Z O.O., Kielno − KRS 0000330464
  13. Jaworek Spartan Domy Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Suchy Dwór − KRS 0000499502
  14. Klinika Suchy Dwór Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000653107
  15. Lsm Sp. Z O.O., Kosakowo − KRS 0000239129
  16. Międzynarodowe Stowarzyszenie Miłośników Kultury Japonii Budokan Sakura, Rumia − KRS 0000224665
  17. Mm Doradztwo J.ludek, M. Ludek Sp. J., Kielno − KRS 0000357380
  18. Nordsam Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kosakowo − KRS 0000561404
  19. Pamrol Sp. Z O.O., Niedźwiedziówka − KRS 0000174930
  20. Polfarm S.A., Chwaszczyno − KRS 0000112036
  21. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Plast-rollo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000213489
  22. Sbr Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000166137
  23. Spartan Development Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000393792
  24. Spartan Domy Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000451163
  25. Spartan Investment Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000410093
  26. Spartan S.A., Puck − KRS 0000132336
  27. Stowarzyszenie Angielski W Medycynie, Gdańsk − KRS 0000501972
  28. Stowarzyszenie Mieszkańcy Dzieciom, Dobrzewino Karczemki − KRS 0000026525
  29. Stowarzyszenie Nasza Rumia, Rumia − KRS 0000550653
  30. Towarzystwo Przyjaciół Gminy Szemud, Szemud − KRS 0000067544
  31. W.c.t. Haase Władysław, Czesław, Tadeusz Haase, Sp. J., Pępowo − KRS 0000145475
  32. Zrzeszenie Kaszubsko-pomorskie, Gdańsk − KRS 0000228279

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Sztumie, Sztum − KRS 0000084617
  2. Calisia Renata Dębowa i Justyna Gulczyńska Sp. J., Chwaszczyno − KRS 0000383580
  3. Casini Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143713
  4. Centrum Warzywno-owocowe Calisia Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000201504
  5. Chiquita Poland Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000041713
  6. Dystrybucja Logistyka Serwis-s.a., Płock − KRS 0000029105
  7. Gospodarstwo Rolne W Szałwinku Sp. Z O.O., Szałwinek − KRS 0000130172
  8. Inwestycje Kapitałowe S.A., Gdańsk − KRS 0000044722
  9. Ludek Sp. Z O.O., Koleczkowo − KRS 0000328569
  10. Mars Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000118082
  11. Pro Logistyka S.A., Częstochowa − KRS 0000038004
  12. Przedsiębiorstwo Handlowe Neta S.A., Puck − KRS 0000133597
  13. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Bob-rollo Sp. J., Henryk Bobrucki, Marian Bobrucki, Rumia − KRS 0000076468
  14. Rexpol Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000134614
  15. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  16. Spartan Development S.A.-spółka Komandytowo-akcyjna, Suchy Dwór − KRS 0000290082
  17. Spartan Jaworowe Wzgórze Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000451191
  18. Spartan Trade Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000011450
  19. Spółdzielnia Mieszkaniowa Janowo, Rumia − KRS 0000033322
  20. Spółdzielnia Mleczarska Polmlek - Maćkowy, Gdańsk − KRS 0000073370
  21. Vistal Stocznia Remontowa Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000103754

Powiązane przetargi (2 szt.):
  1. Udzielenie w latach 2010 - 2011 kredytu długoterminowego w wysokości 1.148.678 PLN z terminem spłaty do 2019 roku
    Zamawiający: Gmina Szemud, Szemud
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w zakresie dotyczącym realizacji inwestycji pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Szemud w: Bojanie, Koleczkowie, Dobrzewinie dofinansowanego z budżetu Unii Europejskiej 2.Walutą kredytu będzie złoty polski. 3.Kwota kredytu - 1.148.678 PLN (słownie: jeden milion sto czterdzieści osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt osiem złotych 00/100) 4.Wykorzystanie kredytu w okresie od dnia 02.08.2010 r. do dnia 30.11.2011 r. w sześciu transzach (dla celów sporządzenia ofert należy założyć wykorzystanie kredytu według planowanych transz, tj. 12 sierpnia 2010 r. - kwota 379.145 zł; 10 listopada 2010 r. - kwota 294.070 zł; 11 lutego 2011 r. - kwota 169.183 zł; 12 maja 2011 r. - 125.000 zł; 12 sierpnia 2011 r. - kwota 125.000 zł; 10 listopada 2011 r. - kwota 56.280 zł). 5.Uruchomienie transz kredytu będzie następować w złotych polskich (PLN) w formie bezgotówkowej poprzez uznanie podstawowego rachunku Gminy Szemud w Banku Rumia Spółdzielczym nr 70 8351 0003 0000 0228 2000 0010, na pisemny wniosek (dyspozycję) Zamawiającego, złożony Wykonawcy na 5 (pięć) dni roboczych przed planowanym uruchomieniem transzy kredytu. Wniosek (dyspozycja) będzie zawierał termin uruchomienia transzy kredytu oraz jej kwotę. 6.Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z wnioskami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. 7.Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu w terminie 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu na podstawie pisemnej decyzji wystawionej przez Wykonawcę w dniu uruchomienia danej transzy kredytu na rachunek wskazany przez Wykonawcę. W prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy (w tym: prowizja przygotowawcza, prowizja za obsługę kredytu itp.). 8.Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego we wnioskach (dyspozycjach) składanych do Wykonawcy. 9.Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30 listopada 2011 r. 10.Niewykorzystanie kredytu w całości lub części w terminie określonym w pkt. 9 oznacza rezygnację z dalszego wykorzystania kredytu lub jego części. 11.Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu. 12.W przypadku rezygnacji Zamawiającego z uruchomienia środków z kredytu, Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja. 13.W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia, czy przedterminowa spłata części kredytu będzie powodować zmniejszenie wysokości ustalonych rat kredytu lub/i skrócenie okresu kredytowania. 14.Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 15.Spłata kredytu nastąpi w latach 2012 - 2019 w 32 ratach wg niżej podanego harmonogramu: Lp. Data spłaty Kwota spłaty 1. 29.02.2012 36.000 2. 31.05.2012 36.000 3. 31.08.2012 36.000 4. 30.11.2012 36.000 5. 28.02.2013 36.000 6. 31.05.2013 36.000 7. 31.08.2013 36.000 8. 30.11.2013 36.000 9. 28.02.2014 36.000 10. 31.05.2014 36.000 11. 31.08.2014 36.000 12. 30.11.2014 36.000 13. 28.02.2015 36.000 14. 31.05.2015 36.000 15. 31.08.2015 36.000 16. 30.11.2015 36.000 17. 29.02.2016 36.000 18. 31.05.2016 36.000 19. 31.08.2016 36.000 20. 30.11.2016 36.000 21. 28.02.2017 36.000 22. 31.05.2017 36.000 23. 31.08.2017 36.000 24. 30.11.2017 36.000 25. 28.02.2018 36.000 26. 31.05.2018 36.000 27. 31.08.2018 36.000 28. 30.11.2018 36.000 29. 28.02.2019 36.000 30. 31.05.2019 36.000 31. 31.08.2019 36.000 32. 30.11.2019 32.678 Razem x 1.148.678 16.Zamawiający zastrzega sobie zmianę określonych w punkcie 15 terminów spłat rat kredytowych, w ramach danego roku budżetowego, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy. Zmiana terminów wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 17.Jeżeli termin spłaty rat kapitałowych przypada na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 18.Spłata kredytu będzie realizowana na wskazane przez Wykonawcę konto w terminach i kwotach określonych w punkcie 15. 19.Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień obciążenia podstawowego rachunku bankowego Zamawiającego. 20.Udzielenie kredytu nie zobowiąże Gminy do przeniesienia rachunku bankowego budżetu Gminy do banku Wykonawcy oraz konieczności zakładania konta pomocniczego w banku Wykonawcy. 21.Gmina zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 22.Przedterminowa spłata nie będzie skutkować zachowaniem odsetek od całości udzielonego kredytu. Odsetki będą naliczone tylko od niespłaconego zadłużenia. 23.Spłata odsetek w okresie karencji oraz w okresie spłaty kredytu - w okresach kwartalnych, w ostatni dzień roboczy kwartału, z zastrzeżeniem, iż: a) pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy i kończy się ostatniego dnia miesiąca kończącego dany kwartał, b) ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu i odsetki płatne będą wraz ze spłatą ostatniej raty kredytu. 24.Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą według zmiennej stopy bazowej określonej przez wykonawcę. Dla jednakowego obliczenia ceny oferty należy przyjąć stopę bazową określoną na dzień 07 czerwca 2010 r. Poprzez stopę bazową należy rozumieć stopę procentową WIBOR 3M z dnia 07 czerwca 2010 r. powiększoną lub pomniejszoną o stałą (nie ulegającą w trakcie trwania umowy zmianom) marżę Wykonawcy. 25.Oprocentowanie określone przez Wykonawcę (stopa bazowa), o którym mowa w punkcie 24 w okresie umownym będzie ulegało zmianom (podwyższeniu lub obniżeniu) i ustalane będzie za dany kwartał jako stawka WIBOR 3M z dnia 20-go miesiąca, w którym przypada termin płatności odsetek, powiększona lub pomniejszona o stałą (wynikającą z oferty i umowy) marżę Wykonawcy. W sytuacji, gdy notowanie stawki WIBOR 3M o którym mowa wyżej nie będzie w tym dniu (20-go) dla ustalenia stopy bazowej przyjmuje się dzień poprzedzający, w którym notowania miały miejsce. 26.Odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. 27.Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego - 366 dni. 28.Spłata odsetek będzie realizowana na podstawie każdorazowej pisemnej decyzji (informacji) wystawionej przez Wykonawcę. Decyzja (informacja), o której mowa wyżej, będzie przekazywana przez Wykonawcę Gminie nie później niż do 25-go dnia miesiąca, w którym przypada termin płatności odsetek i winna zawierać następujące dane: - niespłaconą kwotę kapitałową, - wysokość stopy procentowej ustalonej zgodnie z pkt. 25, - wysokość odsetek, - termin do zapłaty, - numer rachunku bankowego, na który należy dokonać spłaty odsetek. 29. Wnioskowany kredyt Gmina zabezpieczy w formie weksla in blanco. 30. Wszystkie rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 31. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez wykonawcę usługi od jakichkolwiek zdarzeń. 32. Cenę oferty stanowi suma prowizji Wykonawcy oraz odsetek za okres kredytowania naliczonych przy uwzględnieniu stopy bazowej określonej na dzień 07 czerwca 2010 r., o której mowa z pkt. 24.
  2. Bankowa i Kasowa obsługa budżetu Gminy kosakowo
    Zamawiający: Urząd Gminy, Kosakowo
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej i kasowej obsługi budżetu Gminy Kosakowo w okresie od dnia 1.08.2009r. do dnia 31.07.2012r. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Kosakowo przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Zakres zmówienia obejmuje: Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy w Kosakowie oraz niżej wymienionych jednostek: - Szkoła Podstawowa im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Pogórzu, ul. Szkolna 15 w Kosakowie - Zespół Szkoły Podstawowej im. Kępy Oksywskiej i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Dębogórzu ul. Pomorska 30 w Kosakowie, - Szkoła Podstawowa im Piotr Dunina w Mostach ul. Szkolna 16 w Kosakowie, - Gimnazjum w Mostach , ul. Szkolna 16 w Kosakowie, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żeromskiego 69 w Kosakowie. - GOKiS z siedzibą w Rewie ul. Morska 56 w Kosakowie - Biblioteka Publiczna im Augustyna Necla ul. Żeromskiego 53a w Kosakowie w tym w szczególności: a) rachunków bieżących Gminy Kosakowo - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, b) rachunków pomocniczych Gminy Kosakowo - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych, c) rachunków walutowych, d) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania z zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Naliczanie odsetek następować będzie w miesięcznych okresach odsetkowych w oparciu o średnią arytmetyczną wszystkich notowań stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w wysokości ___%. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy. Jeżeli pierwszy dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia roboczego po pierwszym dniu miesiąca. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego ujmując wysokość oprocentowania w wyciągach bankowych. e) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w wyszczególnionym aktualnym na dzień głoszenia postępowania przetargowego wykazie jednostek. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania umowy do objęcia obsługą bankową na zasadach wynikających z warunków. Zamówienia również inne jednostki organizacyjne z uwzględnieniem ograniczenia obsługi do maksymalnej liczby 50 rachunków bankowych. 4. Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym 5. Przelewy z rachunku bankowego w systemie elektronicznym oraz papierowym. 6. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych 7. Uznanie i obciążenie rachunków bankowych w dniu operacji 8. Automatyczne przekazywanie na rachunki bankowe, w dniu kapitalizacji, odsetek od zgromadzonych środków na wskazane rachunki dochodów budżetowych 9. Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez użytkownika ze stacji roboczej 10. Przekazywanie wyciągów bankowych nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od daty operacji. 11. Umożliwienie Skarbnikowi Gminy Kosakowo dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia 12. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych ( w tym również typu overnight). Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych ( tym również overnight ) oparte na stawce WIBID T/N, 1M powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w wysokości ___%. 13. Automatyczne lokowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 10 000 zł. 14. Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do limitu określonego corocznie Uchwałą Rady Gminy w Kosakowie (limit ustalony na rok 2009 wynosi 500 tys.zł.). Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w wysokości ___%. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach zgodnie z art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249 poz. 2104 ze zm.). 16. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem elektronicznej bankowości i właściwą konfiguracją, w tym a) aktualizacja, b) serwis, c) szkolenie użytkowników (w tym: po każdej aktualizacji systemu) 17. W przypadku awarii systemu Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w ciągu 24 godzin. 18. Możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie (m.in. Elixir). 19. Wydawanie książeczek czeków gotówkowych 20. Możliwość świadczenia usług na terenie gminy Kosakowo. Dopuszcza się inne miejscowości gminy w przypadku zmiany siedzib prowadzenia działalności przez jej jednostki organizacyjne 21. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył projekt umowy rachunku bankowego uwzględniając wszystkie określone w SWIZ w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy 22. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami Gminy Kosakowo Katalog czynności składających się na obsługę budżetu Gminy Kosakowo A. Kredyt w rachunku bieżącym 1. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącego na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. 2. Każda spłata części lub całości kredytu będzie dawała możliwość ponownego zadłużania do wysokości maksymalnego limitu. 3. Bank będzie pobierał odsetki od wykorzystanego kredytu. 4. Odsetki będą naliczane w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej w wysokości ustalonej na podstawie stawki WIBOR 1M z uwzględnieniem stałej marży Banku. 5. Wysokość marży Banku będzie niezmienna w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 lipca 2012 r. 6. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR-1M złotowych depozytów międzybankowych wyliczanych jako średnia z ostatnich 10 dni poprzedzających, powiększonej o stałą marżę banku 7. Bank będzie naliczał odsetki za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 8. W okresie kredytowania odsetki będą naliczane za miesięczne okresy obrachunkowe - miesiąc kalendarzowy tj. okres od 1 do ostatniego dnia danego miesiąca. Za niepełne okresy obrachunkowe odsetki będą naliczane za okres faktycznego korzystania przez kredytobiorcę z kredytu. 9. Odsetki będą naliczane od faktycznego salda zadłużenia a miesięczny okres obrachunkowy równy będzie miesiącowi kalendarzowemu. 10. Spłata odsetek następować będzie w każdym ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc. W przypadku gdy ostatni dzień danego miesiąca jest dniem wolnym od pracy, spłata odsetek nastąpi w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. 11. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się iż rok liczy 365 dni. 12. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco. 13. Kredyt w rachunku bieżącym zostanie uruchomiony na wniosek Zamawiającego - do kwoty określonej corocznie w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy - bez dodatkowej prowizji przygotowawczej ze strony Zamawiającego. B. Obsługa budżetu Gminy Kosakowo w zakresie: 1. Otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych obejmujących; Gminę Kosakowo, 6 jednostek budżetowych (w tym Urząd Gminy) oraz 2 instytucji kultury. 2. Dokonywania wpłat gotówkowych na rachunki w banku obsługującym. 3. Dokonywania wypłat gotówkowych. 4. Wydawania książeczek czekowych. 5. Home banking - instalacja i szkolenie. 6. Home banking - prowadzenie. 7. Internet banking 8. Potwierdzenia stanu salda na koniec każdego dnia roboczego (wyciąg bankowy). 9. Oprocentowania środków pieniężnych na rachunku bieżącym. 10. Lokowania okresowo wolnych środków pozostających na rachunku bieżącym lub rachunkach pomocniczych, w ramach lokat: a) jednodniowych, b) weekendowych, c) tygodniowych,.