Kogo reprezentuje osoba

Kaczmarczyk Łukasz Stanisław

w KRS

Łukasz Stanisław Kaczmarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Łukasz
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Kaczmarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1981 r., wiek 36 lat
Miejscowości:Bochnia (Małopolskie), Kraków (Małopolskie), Ostrów Królewski (Małopolskie)
Przetargi:283 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apostoluk Paweł, Bereta Zygmunt, Bzdak Bogusław Roman, Domagała Robert, Dziedzic Zofia Józefa, Fasuga Leszek, Figiel Barbara, Fiołek Jan, Gicala Wojciech Kazimierz, Gucwa Kazimierz, Hanek Leszek, Janiczek Maria, Janik Wojciech, Juszczyk Irena Zofia, Kania Adam Dariusz, Kania Zofia, Koziara Jan Mieczysław, Krypel Marian, Kuklicz Władysława, Kurek Stanisław Jerzy, Loryś Dorota Katarzyna, Mika Bogusława Izabela, Nowak Józef, Pająk Małgorzata Katarzyna, Satoła Maria, Sotoła Wojciech, Stach Adam, Stach Bogusława Elżbieta, Szostak Kazimierz, Wnęk Andrzej Mariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojkowska Teresa Wiktoria
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apostoluk Paweł, Bereta Zygmunt, Bzdak Bogusław Roman, Domagała Robert, Dziedzic Zofia Józefa, Fasuga Leszek, Figiel Barbara, Fiołek Jan, Gicala Wojciech Kazimierz, Gucwa Kazimierz, Hanek Leszek, Janiczek Maria, Janik Wojciech, Juszczyk Irena Zofia, Kania Adam Dariusz, Kania Zofia, Koziara Jan Mieczysław, Krypel Marian, Kuklicz Władysława, Kurek Stanisław Jerzy, Loryś Dorota Katarzyna, Mika Bogusława Izabela, Nowak Józef, Pająk Małgorzata Katarzyna, Satoła Maria, Sotoła Wojciech, Stach Adam, Stach Bogusława Elżbieta, Szostak Kazimierz, Wnęk Andrzej Mariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojkowska Teresa Wiktoria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ochotnicza Straż Pożarna W Łapanowie, Łapanów − KRS 0000136555
  2. Ochotnicza Straż Pożarna W Ostrowie Królewskim, Ostrów Królewski − KRS 0000022004
  3. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Bochnia − KRS 0000118489
  4. Sala Kupiec Sp. Z O.O., Sterkowiec − KRS 0000449516
  5. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Drwinii, Drwinia − KRS 0000225372
  6. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Kobylcu, Kobylec − KRS 0000189415
  7. Stowarzyszenie Lipniczaki, Lipnica Murowana − KRS 0000460857
  8. Stowarzyszenie Producentów Mleka W Bejscach, Bejsce − KRS 0000032854
  9. Stowarzyszenie Społeczno-kulturalne Sołtysów i Członków Rad Sołeckich Ziemi Bocheńskiej, Bochnia − KRS 0000178143

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Cp Recycling Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Kraków − KRS 0000112078

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa artykułów żywnościowych do Stołówki – Caritas Kielecka Zespół Placówek Opiekuńczo – Leczniczych w Miechowie.
    Zamawiający: Caritas Kielecka Zespół Placówek Opiekuńczo-Leczniczych, Miechów
    Dostawa artykułów żywnościowych do Stołówki – Caritas Kielecka Zespół Placówek Opiekuńczo – Leczniczych w Miechowie.
  2. Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2017 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Kraków
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny – łącznie 2286 kg, mięso drobiowe - łącznie 1758 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg;
    Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: mleko, śmietana - łącznie 11610 L, masło, margaryna - łącznie 1062 kg, sery różne - łącznie 1953 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1530 L,
    Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: chleb pszenno-żytni, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.;
    Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: cukier, cukier puder - łącznie 1122 kg, cukier waniliowy, miód - łącznie 216 szt., herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 780 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez - łącznie 420 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 1836 szt., sól 300 kg, przyprawy cukiernicze - łącznie 192 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 4050 szt., budynie i kisiele – 1500 szt., fasola, groch, śliwki, grzyby suszone – łącznie 138 kg, ocet, sól – łącznie 360 kg, andrut, groszek ptysiowy, suchary - łącznie 126 szt, soki , woda mineralna – łącznie 4824 szt. łącznie jaja - 17280 szt.;
    Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: herbatniki, wafle - łącznie 720 szt.,
    Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2017 r. do 30.09.2017 r.: warzywa: łącznie 3017 kg, kalafior młody, sałata zielona, brokuł – łącznie 775 szt., szczypiorek , rzodkiewka - łącznie 390 pęczków, ziemniaki 4800 kg, owoce - łącznie 700 kg
    Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa, owoce: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, kapusta, cebula, koper - łącznie 2556 kg, ziemniaki 4725 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 420 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 855 szt., ogórek zielony, pomidor , pieczarka - łącznie 360 kg, cytrusy, banany, kiwi – łącznie 732 kg, jabłka 1440 kg;
    Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2820 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1980 szt., śledź solony matjas, karp – łącznie - 222 kg,

    Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2017 r.
    Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone – 100 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 400 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 50 kg;
  3. Dostawy mleka i jego przetworów, masła i margaryny, serów, jogurtów i kefirów
    Zamawiający: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, Tarnów
    Dostawy mleka i jego przetworów, masła i margaryny, serów, jogurtów i kefirów.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 pakiety. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-4 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Pakiecie Nr 3 poz.5 i 6. Za równoważny Zamawiający uzna produkt o takich samych lub bardzo zbliżonych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych, składzie surowcowym, sposobie użycia i terminie przydatności do spożycia w Pakiecie Nr 3 poz. 5 i 6. Zamawiający nie dopuszcza produktu seropodobnego.
  4. Dostawy żywności: nabiału, mięsa, wędlin, warzyw i ziemniaków.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Myślenice
    Dostawy żywności: nabiału, mięsa, wędlin, warzyw i ziemniaków.
  5. dostawy: produkty mleczarskie, oleje spożywcze,
    Zamawiający: "Uzdrowisko Rabka" S.A., Rabka-Zdrój
    dostawy produktów mleczarskich
    szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. i 3.2. do SIWZ
  6. Dostawa produktów mleczarskich ,tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w I półroczu 2017 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w I półroczu 2017 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy ( rozładunek I dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych ( m.in. mleka, śmietany, kefiru, serów, margaryny) i jaj, w okresie od podpisania umowy do 30.06.2017r., w podziale na 3 n/w części: Część nr 1: produkty mleczarskie Część nr 2: tłuszcze jadalne Część nr 3: jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1.produkty mleczarskie; nr 5.2.asortyment dla części nr 2.tłuszcze jadalne; nr 5.3 asortyment dla części nr 3.jaja 2. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy: 1) Towar I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015r. poz. 594 z późn.zm.) oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.12.2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych( Dz.U z 2015r. poz. 29 z późn. zmianami).Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: a) nazwa środka spożywczego b)nazwa producenta, c) wykaz składników występujących w środku spożywczym d) termin przydatności do spożycia. 2) Dostawy ( w tym rozładunek) do magazynów Domu Pomocy Społecznej . 3) Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. 4) Dostawy: a) produkty mleczarskie : codziennie od poniedziałku do soboty w godz. między 500 a 600 rano b) tłuszcze jadalne, jaja – w dniach roboczych, szczegółowe terminy dostaw wskazane w zamówieniu 5) Zamówienie składane na jeden dzień przed dostawą: • przesłane faxem lub elektronicznie • lub telefoniczne 6) Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości asortymentu objętego zamówieniem. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i zmiany asortymentu objętego umową, do wysokości kwoty określonej w § 4 pkt 1 umowy. 9) W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy: a) przedstawić, w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u n/w dokumenty:  Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalającą na przewóz produktów mleczarskich i tłuszczy jadalnych  Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno- epidemiologicznych osoby dostarczającej towar b) Umożliwić kontrolę:  środka transportu pod kątem czystości i właściwej temperatury  pojemników pod kątem ich czystości 10) Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: • handlowy dokument identyfikacyjny • WZ lub Fakturę 11) Opakowania wypożyczone Zamawiającemu nieodpłatnie lub wliczone w cene towaru. 12) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  7. DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU
    Zamawiający: Zespół Szkół - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie, Czernichów
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych zwanych dalej „artykułami żywnościowymi” do stołówki internatu ZSRCKU w Czernichowie zgodnie z SIWZ
  8. Dostawy nabiału
    Zamawiający: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, Rzeszów
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym na Załączniku nr 1 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres 12 miesięcy. 4. Wymagania Zamawiającego: a)Dostawa masy towarowej na koszt i ryzyko wykonawcy do magazynu żywnościowego Zamawiającego tj. od poniedziałku do soboty w godzinach od 5.30 do 6.30. b)Realizacja zamówienia loco Magazyn Żywnościowy w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia pisemnie lub faxem przez Dział Zaopatrzenia. c)Dostarczony towar musi posiadać opis (metkę): nazwę dostawcy, wagę lub pojemność, termin przydatności do spożycia wg wskazań producenta. d)W przypadku złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodnego z zamówieniem, zamawiający odmawia jego przyjęcia, a wykonawca wymienia go w ciągu 4 godzin na wolny od wad. e)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość, wagę, rodzaj, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy – fakturę VAT. 5.
  9. Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., Wieliczka
    : 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych zwanych dalej „artykułami żywnościowymi” na potrzeby Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o., zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 2. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia magazynu żywnościowego w budynku KAMPUSU WIELICKIEGO, 32-020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105, zwane dalej „miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych”, wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń. 3. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dodatkowych substancji dodatkowych i innych składników żywności /Dz.U z 2003 r. Nr 21, poz. 179/. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał; a. produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b. artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, c. produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia, d. asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu/ilości sztuk, e. produkty pierwszego gatunku, f. produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g. produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych: ziemniaki, marchew, seler, burak itp.), h. produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością i. produkty przetworzone /wędliny i przetwory mięsne/ zgodnie z polską normą powinny posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy zawartości mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania części wędlin w formie plasterkowanej i możliwością próżniowego zapakowania, j. mięso należy dostarczać w zamkniętych pojemnikach lub opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego pojemnika winna być dołączona etykieta zawierająca informacje dotyczące m.in: nazwę i adres producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, klasę jakości i termin przydatności do spożycia. 5. Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. 7. UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym „systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących). 8. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 9. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 10. Koszty przewozu mm opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Opakowania, w których są dostarczane przez wykonawcę powinny spełniać wymogi sanitarno-higieniczne / pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone/. 11. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 12. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 13. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić: a. decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia, b. dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. 14. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 15. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
  10. Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie
    Zamawiający: Zakład Karny w Pińczowie, Pińczów
    Część A zamówienia:
    -mleko spożywcze 2% luzem, kod CPV 15511000-3, spełniające wymagania normy PN-A-86003 w rocznej ilości około 50 000litrów,
    -śmietana spożywcza 30% luzem, kod CPV 15512000-0, spełniająca wymagania normy PN 90/A 86050 w rocznej ilości około 4 000litrów,
    -twaróg półtłusty (w kostkach), kod CPV 15542100-0, spełniający wymagania normy PN-A-91/A-86300 w rocznej ilości około 5000kg,
    Część B zamówienia:
    - serek topiony tłusty -zawartość tłuszczu: nie mniej niż 27%, kod CPV 15540000-5, roczna ilość około 3800kg (waga 1szt./100g),
    - serek typu Fromage (100g/szt.)– roczna ilość około 1600kg, kod CPV 15540000-5
    o smaku: z czosnkiem, z warzywami, ze szczypiorkiem, naturalny bez dodatków
    smakowych.
    - serek homogenizowany zawartość tłuszczu 1,8% z dodatkami smakowymi (wanilia, truskawka, etc.), kod CPV 15540000-5 roczna ilość około 650kg – waga 1szt./150g),
    -serek homogenizowany naturalny bez dodatków smakowych, kod CPV 15540000-5, spełniający wymagania normy PN-91/A-86300 roczna ilość około 650kg – waga 1szt/150g),
    - serek kanapkowy – naturalny, opakowanie twarde 125 lub 150g/szt., produkt wolny od zawartości glutenu oraz żelatyny wieprzowej, kod CPV 15542200-1, roczna ilość około 1500kg
    - serek wiejski ziarnisty (twarożek ziarnisty) – naturalny, opakowanie twarde 150 lub 200g/szt. produkt wolny od zawartości glutenu oraz żelatyny wieprzowej, kod CPV 15542200-1, roczna ilość około 1500kg
    - jogurt naturalny - opakowanie twarde 125 lub 150g/szt., produkt wolny od zawartości glutenu oraz żelatyny wieprzowej, kod CPV 15551310-1, roczna ilość około 1000kg
  11. Produkty mleczarskie i produkty głęboko mrożone
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Brzesko
    zadanie nr 1-produkty mleczarskie,zadanie nr 2 -Produkty głęboko mrożone
  12. Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
    Zamawiający: Zakład Karny w Trzebini, Trzebinia
    PAKIET I
    Ryby mrożone i przetworzone
    1)ryba mrożona
    ilość: 1040 kg
    2)matias słabo solony
    ilość: 600 kg
    3)sałatka jarzynowo-rybna
    ilość: 600 kg
    PAKIET II
    Konserwy i przetwory z mięsa
    1)konserwa mięsna wieprzowa o gramaturze 300g lub 330g
    ilość: 1200 kg
    2)pasztet drobiowy o gramaturze 300g lub 330g
    ilość: 1200 kg
    3)paprykarz szczeciński o gramaturze 300g lub 330g
    ilość: 1200 kg
    4)sałatka rybna z makreli o gramaturze 300g lub 330g
    ilość: 1200 kg
    5)szprot w pomidorach o gramaturze 300g lub 330g
    ilość: 1200 kg
    6)szprot w oleju o gramaturze 300g lub 330g
    ilość: 1200 kg
    7)konserwa mięsna wieprzowa o gramaturze 130g lub 131g
    ilość: 1170 kg
    8)pasztet drobiowy o gramaturze 130g lub 131g
    ilość: 1170 kg
    PAKIET III
    Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
    1)tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa
    ilość: 6500 kg
    2)olej roślinny jadalny
    ilość: 2500 l
    PAKIET IV
    Produkty mleczarskie
    1)ser żółty
    ilość: 200 kg
    2)ser topiony
    ilość: 1400 kg
    3)serek wiejski
    ilość: 600 kg
    4)twaróg półtłusty
    ilość: 1600 kg
    5)serek homogenizowany
    ilość: 600 kg
    6)serek twarogowy
    ilość: 600 kg
    7)jogurt owocowy
    ilość: 600 kg
    8)kefir
    ilość: 400 kg
    9)śmietana
    ilość: 1200 kg
    10)mleko w proszku
    ilość: 700 kg
    PAKIET V
    Jaja
    1)jaja kurze świeże
    ilość: 50 000 szt.
    PAKIET VI
    Różne produkty spożywcze
    1)dżem owocowy
    ilość: 1320 kg
    2)marmolada owocowa
    ilość: 1320 kg
    3)chrzan tarty
    ilość: 240 kg
    4)sałatka szwedzka
    ilość: 1800 l
    5)sałatka wielowarzywna
    ilość: 1800 l
    6)cukier biały
    ilość: 3500 kg
    7)kasza jęczmienna
    ilość: 3500 kg
    8)ryż biały
    ilość: 3500 kg
    9)mąka pszenna
    ilość: 1800 kg
    10)płatki kukurydziane
    ilość: 345 kg
    11)kasza manna
    ilość: 800 kg
    12)makarony różne
    ilość: 4200 kg
    13)barszcz czerwony w proszku
    ilość: 210 kg
    14)zupa grzybowa w proszku
    ilość: 210 kg
    15)zupa jarzynowa w proszku
    ilość: 350 kg
    16)zupa ogonowa w proszku
    ilość: 210 kg
    17)zupa pieczarkowa w proszku
    ilość: 210 kg
    18)zupa kalafiorowa w proszku
    ilość: 210 kg
    19)żurek śląski w proszku
    ilość: 210 kg
    20)sos boloński w proszku
    ilość: 290 kg
    21)sos myśliwski w proszku
    ilość: 290 kg
    22)sos grzybowy w proszku
    ilość: 290 kg
    23)pieprz czarny mielony
    ilość: 95 kg
    24)kminek
    ilość: 35 kg
    25)majeranek
    ilość: 35 kg
    26)ziele angielskie
    ilość: 35 kg
    27)liść laurowy
    ilość: 35 kg
    28)sól
    ilość: 1000 kg
    29)ocet spożywczy
    ilość: 130 l
    30)przyprawa do zup w płynie
    ilość: 600 l
    31)herbata granulowana
    ilość: 990 kg
    32)majonez
    ilość: 1800 kg
    33)musztarda
    ilość: 1800 kg
    34)ketchup
    ilość: 1800 kg
    35)koncentrat pomidorowy
    ilość: 900 kg
    36)przyprawa do zup w proszku
    ilość: 700 kg
    37)fasola jaś
    ilość: 700 kg
    38)groch cały
    ilość: 700 kg
    39)kostka sojowa
    ilość: 700 kg
    PAKIET VII
    Owoce i podobne produkty
    1)jabłko
    ilość: 9500 kg
    PAKIET VIII
    Woda naturalna
    1)woda mineralna 1500ml
    ilość: 29 980 szt.
    PAKIET IX
    Warzywa świeże i przetworzone
    1)marchew korzeń
    ilość: 5000 kg
    2)pietruszka korzeń
    ilość: 5000 kg
    3)seler korzeń
    ilość: 5000 kg
    4)burak czerwony ćwikłowy
    ilość: 5000 kg
    5)cebula
    ilość: 5000 kg
    6)kapusta biała świeża
    ilość: 5000 kg
    7)kapusta czerwona świeża
    ilość: 5000 kg
    8)por
    ilość: 5000 kg
    9)kapusta kiszona
    ilość: 5000 kg
    10)ogórek kiszony
    ilość: 5000 kg
    11)ziemniak jadalny
    ilość: 50 000 kg
  13. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 37 pakietów. W szczególności zamówienie obejmuje produkty, takie jak:
    -PRODUKTY MLECZARSKIE
    -MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE, WĘDLINY
    -RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
    -OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY
    -RYBY MROŻONE, WĘDZONE, KONSERWY RYBNE
    -PRODUKTY Z ZIARNA I SKROBI
    -OLEJE I MARGARYNY
    -WODY MINERALNE
  14. Dostawa produktów spożywczych (nabiał i jego przetwory oraz tłuszcze)
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
    Dostawa produktów spożywczych (nabiał i jego przetwory oraz tłuszcze)
  15. Sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich i margaryny dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. 3. Wszystkie dostarczone Zamawiającemu produkty, w ramach Umowy mają spełniać odpowiednie wymagania ilościowe i jakościowe, bezpośrednio po dostarczeniu przez Wykonawcę. 4. Produkty równoważne - mają to być produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w Załączniku Nr 1 do Umowy. 5. Dostarczony towar będący przedmiotem Umowy ma być: 1) świeży, pierwszej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, 2) posiadający aktualne terminy przydatności do spożycia podane na opakowaniu – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w Wykazie Asortymentu, stanowiącym Załącznik Nr 1, 3) produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia mają posiadać co najmniej 1 miesięczną datę przydatności do spożycia - licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, 4) prawidłowo opakowany, oznakowany i dostarczany (pojemniki, worki foliowe nieuszkodzone, czyste), 5) wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, 6) oznakowany etykietą zawierającą: a) nazwy środka spożywczego, b) wagę towaru, c) wykaz składników występujących w środku spożywczym, d) termin przydatności do spożycia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów, tj. zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów objętych niniejszą Umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego oraz do zachowania tzw. ciągu chłodniczego ( transportu i przechowywania wyrobów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie), 2) załączenia do każdorazowej dostawy towaru Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego, 3) przy każdorazowej dostawie do odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu, 4) w przypadku towarów dostarczanych w opakowaniach – dostarczyć zamówioną ilości towaru netto, tj. nie wliczana waga opakowania np. (kartonów, sznurków, foli, siatek),w wagę zamówionego towaru, 5) do odbioru opakowań zbiorczych (nie dotyczy opakowań indywidualnych produktu), tj. kartonów; pudeł; folii, po dostarczonym Zamawiającemu towarze, co najmniej 1 razy w tygodniu, 6) nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy.
  16. Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Rynek 30 na rok kalendarzowy 2017
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa w Wojniczu, Wojnicz
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Rynek 30 w roku kalendarzowym 2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr. 4 do SIWZ z podziałem na części. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres roku i służą do obliczenia ceny oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdą z 7-miu części osobno. Uwzględniając cały asortyment z danej części:
    - część 1. Artykuły spożywcze (różne).
    - część 2. Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny.
    - część 3. Warzywa i owoce świeże, kiszonki , jaja.
    - część 4. Ryby mrożone. Lody. Mrożonki owocowe i warzywne.
    - część 5. Produkty gastronomiczne.
    - część 6. Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
    - część 7. Mleko i produkty mleczarskie
  17. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach - Łyszkowice 64, 32-104 Koniusza wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w VIII grupach (częściach) asortymentowych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego, Koniusza
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w podziale na 8 części wg kodu numerycznego Wspólnego Słownika Zamówień CPV 03142500-3 „Jaja”, 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane”, 15800000-6 „Różne produkty spożywcze”, „Produkty mleczarskie” ( o kodach CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie”, 15412200-1 „Tłuszcze roślinne”), 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne”, 15112000-6 „Drób”, Produkty mrożone (o kodach CPV 15300000-1 „Owoce, warzywa i podobne produkty”,15851000-8 „Produkty mączne”), 03222321-9 „Jabłka”. Wielkość dostaw określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb a także do rezygnacji z niektórych pozycji w wysokości do 30 % ilości poszczególnego asortymentu wskazanego w ofercie i załączniku Nr 1 do SIWZ
  18. Dostawa artykułów spożywczych w roku 2017 do Domu Pomocy Społecznej "Biały Potok" w Trzemeśni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Biały Potok", Trzemeśnia
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 2 pakiety
  19. dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (ZOL, DDP, mieszkańcy DPS)
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie, Tarnów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (ZOL, DDP, mieszkańcy DPS).
    2. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    wg CPV 15500000-3, 03140000-4, 15810000-9, 15200000-0, 15100000-9, 15300000-1, 15000000-8.
    3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej
    wymienione zadania:
    Zadanie nr 1 – Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa
    konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce
    (15600000, 15800000, 15331400, 15332100)
    Zadanie nr 2 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze
    (15810000)
    Zadanie nr 3 – Produkty mleczarskie (15500000)
    Zadanie nr 4 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
    (15100000)- drób
    Zadanie nr 5 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
    (15100000)
    Zadanie nr 6 – Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne
    (15200000, 15331170)
    Zadanie nr 7 – Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa
    owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce
    inne niż tropikalne (03212000,03221100, 03221200,
    03221300, 03222110, 03222300)
    Zadanie nr 8 – Jajka (03142500)

    Standardy jakościowe
    Zadanie nr 1 - produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe mąk i kasz 1kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
    Zadanie nr 2 - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Chleb winien być świeży. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę i datę przydatności do spożycia. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
    Zadanie nr 3 - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 7 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
    Zadanie nr 4 - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 3 dni.
    Zadanie nr 5 - produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa, termin ważność 3 dni na mięso a wędliny 7 dni . Zachowane odpowiednie warunki transportu. W okresie przedświątecznym i dłuższymi przerwami w pracy (tj. 5.01; 14 i 28.04; 14.06; 17.08; 22.12. 2017 r), mięso ma być pakowane hermetycznie (vacum) w ilościach zamówionych przez Zamawiającego, termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 6 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
    Zadanie nr 6 - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
    Zadanie nr 7- produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Zachowane odpowiednie warunki transportu.
    Zadanie nr 8 - jaja świeże, klasa A, rozmiar L, gramatura 63-73g o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym w dniu dostawy niż 14 dni i odpowiednich warunkach transportu.
    Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać ogólnie przyjętym normom w tym zakresie z zastrzeżeniem art. 357 ustawy Kodeks Cywilny.
    Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego /stanowiący załącznik do oferty/, który określa roczne potrzeby asortymentowo – ilościowe Zamawiającego.
    Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości.
    Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy.
    Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie, fax lub e-mail na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
    Terminarz dostaw:
    Dostawy towarów poszczególnych zadań muszą odbywać się w wyznaczonych dniach i godzinach.
    Zadanie nr 1 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.800-1100
    Zadanie nr 2 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730
    Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730
    Zadanie nr 4 i 5 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000
    Zadanie nr 6 - Ryby przetworzone i konserwowe -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.800-1100
    Zadanie nr 7 - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000
    Zadanie nr 8 – Jajka -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek w godz.800-1200.

    Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do właściwego magazynu Zamawiającego.
    Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę.
    Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu.
  20. dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II, przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2017
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie, Kraków
    Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku A – Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia z uwagi, że nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takim jak podane. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I świeże warzywa i owoce Część II mrożone artykuły spożywcze Część III jaja kurze świeże o gramaturze 53g-63g Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery Część V mięso świeże, wędliny i drób Część VI mleko i produkty mleczarskie


  21. „Dostawa żywności (towaru) przeznaczonego na potrzeby bieżące żywienia żołnierzy pełniących służbę w jednostkach wojskowych oraz żołnierzy ćwiczących”
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 3711, Nowa Dęba
  22. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach
    Zamawiający: Fundacja im. Brata Alberta, Rudawa
  23. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie, ul. Tyniecka 6
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących, Kraków
  24. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2017
    Zamawiający: Zespół Szkół w Świątnikach Górnych, Świątniki Górne
  25. Dostawa art. żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu 32-432 Pcim 638 wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu, Pcim
  26. Dostawa żywności
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Węgrzce
  27. dostawy artykułów żywnościowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Owczarach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Owczarach, Owczary
  28. Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 : Część I – Nabiał Część II – Przetwory mleczarskie.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Kraków
  29. Sukcesywną dostawę przetworów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 15 lutego 2017 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Kraków
  30. Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków
  31. Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych od stycznia do grudnia 2017 roku.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy, Dębica
  32. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Rzeszowie
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6 w Rzeszowie, Rzeszów
  33. Dostawa żywności w okresie od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017 roku dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS u. Czarna Droa 48 w Tarnowie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Tarnów
  34. Dostawa artykułów nabiałowych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2017
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Krzeszowice
  35. Dostawy mleka i nabiału
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Bolechowice
  36. Przedmiotem zamówenia jest sukcesywna dostawa art. żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Babińskiego 25
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kraków
  37. Dostawa mleka i przetworów mlecznych
    Zamawiający: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, Morawica
  38. Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. E. Gierat, Tarnów
  39. Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Dąbrowa Tarnowska
  40. Dostawa art. Spożywczych (mleka i art. nabiałowych,drobiu, mięsa i wędlin ,jajek ,makaronu,ryb przetworów rybnych i mrożonek, pozostałych art. spożywczych ).
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, Kamionka
  41. przetarg nieograniczony na dostawy art.mleczarskich
    Zamawiający: "Uzdrowisko Rabka" S.A., Rabka-Zdrój
  42. DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM.J. DIETLA W KRAKOWIE.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, Kraków
  43. Dostawa artykułów spożywczych – 3 grupy
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Kraków
  44. Dostawa jaj do Domu Pomocy Społecznej w Bochni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Bochni, Bochnia
  45. Zakup i dostawa produktów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATIA
    Zamawiający: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, Rzeszów
  46. Zamówienie na dostawy nabiały do AŚ w Krakowie, AŚ w Krakowie - Podgórzu, ZK w Krakowie - Nowej Hucie
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Kraków
  47. Dostawa produktów żywnościowych tj. mleka i przetworów mleczarskich przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania.
    Zamawiający: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Kraków
  48. Dostawa jaj do Domu Pomocy Społecznej w Bochni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Bochni, Bochnia
  49. Dostawa produktów mleczarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
    Zamawiający: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Busko-Zdrój
  50. Dostawa mleka i produktów mleczarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku- Zdroju
    Zamawiający: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Busko-Zdrój
  51. Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Kraków
  52. Sukcesywna dostawa mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych, jaj oraz masy jajowej.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Kraków
  53. Dostawy nabiału
    Zamawiający: Areszt Śledczy w Nisku, Nisko
  54. przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy : produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne
    Zamawiający: "Uzdrowisko Rabka" S.A., Rabka-Zdrój
  55. dostawy żywności: nabiału, mięsa, wędlin, warzyw i ziemniaków
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Myślenice
  56. Dostawę artykułów mleczarskich do kantyn PIGB CARPATIA w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, Rzeszów
  57. Dostawa produktów mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  58. dostawy produktów żywnościowych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1, Rzeszów
  59. Dostawa jaj do Domu Pomocy Społecznej w Bochni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Bochni, Bochnia
  60. Dostawy nabiału - powtórzenie
    Zamawiający: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, Rzeszów
  61. Produkty mleczarskie,ryby warzywa mrożone
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Brzesko
  62. Dostawa do Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie produktów mleczarskich
    Zamawiający: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Krakowie, Kraków
  63. Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie
    Zamawiający: Zakład Karny w Pińczowie, Pińczów
  64. Dostawa mleka i jego produktów dla punktów żywienia Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój
    Zamawiający: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., Krynica-Zdrój
  65. Dostawa artykułów żywnościowych (nabiał, makaron, ryby, mrożonki) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Tarnów
  66. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini - oznaczenie sprawy: DKw - 220/01/Ż/2016
    Zamawiający: Zakład Karny w Trzebini, Trzebinia
  67. Dostawa produktów spożywczych (nabiał i jego przetwory oraz tłuszcze)
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
  68. MLEKO DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, Dębica
  69. DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIANOCICACH
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Mianocicach, Książ Wielki
  70. Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzesku.
    Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Ignacego Łukasiewicza, Brzesko
  71. Dostawy mleka i nabiału
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Bolechowice
  72. Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej ul. Praska 25 w Krakowie od 04.01.2016 do 31.12.2016
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kraków
  73. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach
    Zamawiający: Fundacja im. Brata Alberta, Rudawa
  74. Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Rynek 30 na rok kalendarzowy 2016
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa w Wojniczu, Wojnicz
  75. Dostawa art. żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu 32-432 Pcim 638 wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych..
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu, Pcim
  76. Dostawy produktów mleczarskich
    Zamawiający: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, Myślenice
  77. Dostawa żywności w okresie od 2.01 do 31.12.2016 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie, Tarnów
  78. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Biały Potok", Trzemeśnia
  79. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach - Łyszkowice 64, 32-104 Koniusza wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w VIII grupach (częściach) asortymentowych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego, Koniusza
  80. dostawy
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Owczarach, Owczary
  81. Sprzedaż i dostawa art. spożywczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Batowicach, Węgrzce
  82. Artykuły spożywcze
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Staszów
  83. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Bejscach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Bejsce
  84. Dostawa żywności w okresie 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej , 33-101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Tarnów
  85. Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. E. Gierat, Tarnów
  86. Dostawa nabiału do DPS Czerna w okresie od 1 stycznia 2016r do 31 grudnia 2016r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Krzeszowice
  87. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie, ul. Tyniecka 6. Szczegółowy zakres zawarty został w załącznikach nr 2 SIWZ (załączniki do umowy nr 1.1. - 1.8.) stanowiących integralną część niniejszego SIWZ.
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących, Kraków
  88. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Stróżach w pierwszym półroczu 2016r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Zakliczyn
  89. dostawa artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kraków
  90. Zamówienie na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu. I.M.272.3.2015
    Zamawiający: Internat Międzyszkolny, Stary Sącz
  91. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Dom Wczasów Dziecięcych, Poręba Wielka
  92. Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2016 r
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Kraków
  93. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 43 w 2016r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kraków
  94. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Babińskiego 25 w okresie 1 -12. 2016 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kraków
  95. Dostawa mleka i przetworów mlecznych Nr sprawy EZP-252-23/2015.
    Zamawiający: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, Morawica
  96. Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Bochni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Bochni, Bochnia
  97. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Rzeszowie
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 6 w Rzeszowie, Rzeszów
  98. Dostawa ar. spożywczych (mleka i art.nabiałowych,drobiu,mięsa i wędlin,jajek,makaronu,ryb przetworów rybnych i mrożonek ,pozostałych art. spożywczych)
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, Kamionka
  99. ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW MLECZARSKICH,Procedura powtórzona
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Dąbrowa Tarnowska
  100. Dostawa artykułów żywnościowych na 2016r w podziale na 4 części: 1. Dostawa mięsa i produktów mięsnych 2. Dostawa mleka i produktów mlecznych 3. Dostawa produktów spożywczych 4. Dostawa pieczywa
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Karniowicach, Bolechowice
  101. 01/2015
    Zamawiający: Caritas Kielecka Zespół Placówek Opiekuńczo-Leczniczych, Miechów

Inne osoby dla Kaczmarczyk Łukasz Stanisław (32 osoby):