Kogo reprezentuje osoba

Kaczmarczyk Robert

w KRS

Robert Kaczmarczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Robert
Nazwisko:Kaczmarczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 43 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:37 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bergvoll Geir, Burkle Thomas Stephan, Carlsson Peter Henry, Chytła Bartosz Tomasz, Czachowicz Przemysław Jan, Czerski Tomasz, Dramiński Adam Jacek, Dziemba Marianna, Gębal Krzysztof, Grześkiewicz Adam, Hagen Torstein, Hansen Leif Rene, Jęczeń Konrad, Kowalczuk Tomasz Włodzimierz, Kowalewski Paweł, Kuliszewski Grzegorz, Kuźmierz Tomasz, Laegreid Andres, Landmark Ola, Langeland Peter, Leszczyńska Julia, Melbye Gronn Margrethe, Meyer Cord, Michel Lelental Anita Magdalena, Miłachowski Krzysztof, Ozolins Andris, Porębska Burczyn Agnieszka, Prusak Marcin Filip, Rzączyńska Karolina Małgorzata, Samuelsen Tony, Seidel Olof Stefan, Skramstad Eline, Sture Edlbjorg, Sus Maciej, Sztandera Przemysław Jan, Szyller Wójcik Jolanta Barbara, Szymańska Alicja, Titarenko Jekaterina, Tomaszewski Artur Hieronim, Turnes Terje, Żelezik Adam, Łaganowski Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Edmund Łucjan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Korpus Mariusz Tomasz, Lipka Agnieszka Joanna, Szymański Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tlustak Karel

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 23 Rs Quanti Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374118
  2. Abercromby Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000291891
  3. All Money S.A., Warszawa − KRS 0000432609
  4. Amethyst Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254573
  5. Artom Development Mokotów Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000675100
  6. Artom Development Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000561899
  7. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  8. Bestmobi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000418324
  9. Biuro Rachunkowe Jmk Buchhalter Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000397363
  10. Ca Consulting S.A., Warszawa − KRS 0000255669
  11. Camp4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000581763
  12. Casa Management And Consulting Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000333618
  13. Comarch Healthcare S.A., Kraków − KRS 0000303079
  14. Comarch Management Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000290948
  15. Comarch Pointshub S.A., Kraków − KRS 0000316077
  16. Comarch Polska S.A., Kraków − KRS 0000307263
  17. Comarch S.A., Kraków − KRS 0000057567
  18. Comarch Technologies Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000224455
  19. Comparizone Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000548420
  20. Dąbrowski Finance Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000438010
  21. Df Capital Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000434724
  22. Dnb Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022156
  23. Dnb Investment Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008234
  24. Fundacja Centrum Ppp, Warszawa − KRS 0000316351
  25. Fundacja Im. Jerzego Ficowskiego, Warszawa − KRS 0000555679
  26. Fundacja Lupus, Skierdy − KRS 0000608338
  27. Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000094358
  28. Fundacja Na Rzecz Standardów Doradztwa Finansowego, Warszawa − KRS 0000330605
  29. Fundacja Polska Bezgotówkowa, Warszawa − KRS 0000693176
  30. Fundacja Towarzystwa Dziennikarskiego Fundusz Mediów, Warszawa − KRS 0000477127
  31. Ggml Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000466272
  32. Ggml Inwestycje Sp. Z O.O. Br Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000547647
  33. Ggml Inwestycje Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000512102
  34. Ggml Inwestycje Sp. Z O.O. Tz Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000529481
  35. Gsg Towers Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000335646
  36. Haitong Bank, S.A. S.A. Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000302998
  37. Inspigram Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000503115
  38. M.w. Trade S.A., Wrocław − KRS 0000286915
  39. Małopolski Fundusz Ekonomii Społecznej, Kraków − KRS 0000335921
  40. Medhouse Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000473564
  41. Nest Bank S.A., Warszawa − KRS 0000030330
  42. Operator Wola Parking Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000644212
  43. Polska Grupa Biogazowa S.A., Warszawa − KRS 0000479209
  44. Stocznia Gdańsk S.A., Gdańsk − KRS 0000059342
  45. Torpee Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000548684
  46. Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000473114
  47. Walsall Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000656462
  48. Wealth Solutions - Inwestycje Ziemskie Sp. Z O.O. V Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000382388
  49. Zurna Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000594792
  50. Żelazna Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000472252

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. A.blikle Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152100
  2. Abn Amro Leasing (polska)Sp. Z O.O.., Warszwa − KRS 0000044247
  3. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  4. Agro - Universal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000109523
  5. Allfordogs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000433259
  6. Allfordogs Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000435218
  7. Aton-ht S.A., Wrocław − KRS 0000240980
  8. Ballinger Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025858
  9. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  10. Bank Inicjatyw Społeczno-ekonomicznych S.A., Warszawa − KRS 0000031319
  11. Bank Rozwoju Cukrownictwa S.A., Poznań − KRS 0000007876
  12. Bgż Bnp Paribas Faktoring Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000225155
  13. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  14. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000006421
  15. Bnp Paribas Polska S.A., Warszawa − KRS 0000009600
  16. Bractwo Strzeleckie W Żorach, Żory − KRS 0000002177
  17. Campbell Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000293915
  18. Cee Property Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000284634
  19. Centralne Biuro Konstrukcji Kotłów S.A., Tarnowskie Góry − KRS 0000096004
  20. Comarch Infrastruktura S.A., Kraków − KRS 0000319227
  21. Comarch Kraków S.A., Kraków − KRS 0000016330
  22. Comarch Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040461
  23. Deutsche Leasing Polska S.A., Warszawa − KRS 0000010251
  24. Dmw Ekspres Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdańsk − KRS 0000382550
  25. Dnb Assets Holdco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000000743
  26. Dominanta Praska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000471487
  27. Getin Holding S.A., Wrocław − KRS 0000004335
  28. Gort S.A., Warszawa − KRS 0000187933
  29. Idea Money S.A., Warszawa − KRS 0000292108
  30. Inter Energia S.A., Warszawa − KRS 0000035636
  31. Interfin Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000438340
  32. Joseph Global Restaurants Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000547065
  33. Kghm Polska Miedź S.A., Lubin − KRS 0000023302
  34. Medhouse Bw18 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000267149
  35. Meritum Bank Icb S.A., Gdańsk − KRS 0000005245
  36. Międzynarodowa Korporacja Gwarancyjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000107392
  37. Mimpi S.A., Gdynia − KRS 0000476352
  38. Monetia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000011441
  39. Nowy Przewoźnik Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000213990
  40. Pge Gaz Toruń Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000572868
  41. Pmi Poland Chapter (pmi Oddział Polski), Warszawa − KRS 0000167986
  42. Pol-euro Linie Żeglugowe Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000143352
  43. Polski Fundusz Rozwoju S.A., Warszawa − KRS 0000466256
  44. Qteam Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000351740
  45. Raiffeisen Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000014540
  46. Relpol S.A., Żary − KRS 0000088688
  47. Sawan S.A., Zabierzów − KRS 0000105984
  48. Wirtualna Polska S.A., Gdańsk − KRS 0000068548
  49. Wspólnota On Line Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000011236
  50. Żelazna Dom Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000246648

Powiązane przetargi (37 szt.):
  1. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ostrowiec Świętokrzyski
    Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. w okresie od 01.11.2013r. do 31.01.2015r. W zakres obsługi kasowej wchodzi: 1) przyjmowanie gotówkowych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych bez prowizji bankowej i opłat bankowych dla wpłacających - podatników, płatników właściwych miejscowo dla Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św. oraz pracowników Zamawiającego, na poczet: a)podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatków pośrednich, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn, b)dochodów państwowej jednostki budżetowej, c)wydatków państwowej jednostki budżetowej, d)Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2) przyjmowanie bez prowizji i opłat bankowych wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych ze ściągniętych należności z tytułów wykonawczych przekazywanych na wskazane rachunki Zamawiającego, 3) przekazywanie na rachunek Zamawiającego w NBP przyjętych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego z tytułu: zwrotu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, zwrotu niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym oraz zwrotu pozostałych dochodów z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, 5) zabezpieczenie gotówki w kasie oraz jej wywóz z siedziby Zamawiającego, 6) dostarczanie Głównemu Księgowemu Zamawiającego zestawienia przyjętych wpłat za dany dzień, w ciągu dwóch dni roboczych.
  2. Udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, Sandomierz
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego o wartości 2 000.000,00 zł. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  3. Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 5 100 000,00 zł na okres 1 roku.
    Zamawiający: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 5 100 000,00 zł na okres 1 roku.

    Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na bieżąca działalność .
    Kredyt udzielony będzie na okres 12 miesięcy od dnia wypłaty środków z kredytu.
    Wykonawca otworzy rachunek bieżący (z dostępem do bankowości elektronicznej) najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania.
    Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w ciągu dwóch dni od dnia ustanowienia prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu ( zgoda NFZ na cesję wierzytelności).
    Od kwoty udzielonego kredytu Wykonawca pobierze wyłącznie prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1,0 % wartości kredytu.
    Wykonawca dokona uruchomienia kredytu jednorazowo zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.
    Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
    Odsetki płatne wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 1 M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty.
    Naliczanie odsetek od dziennych sald zadłużenia w walucie kredytu od daty wypłaty kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej pełną spłatę. Odsetki płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym.
    Okresy odsetkowe są jednomiesięczne. Pierwszy okres odsetkowy trwa od dnia pierwszego wykorzystania kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne okresy odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni okres odsetkowy trwa do dnia poprzedzającego dzień ostatecznej spłaty (włącznie). Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia.
    Wysokość stopy zmiennej ustala się według notowań stopy bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego. Zmiana wysokości stopy bazowej nie stanowi zmiany umowy. W przypadku, gdy nie jest możliwe ustalenie określonej w umowie stopy bazowej dla danego okresu odsetkowego, Wykonawca i Zamawiający uzgodnią inną odpowiednią stopę bazową. W przypadku, gdy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia Wykonawcy o niemożności ustalenia stopy bazowej określonej w umowie, nie zostanie uzgodniona inna stopa bazowa, Wykonawca samodzielnie ustali stopę bazową na podstawie kwotowań czterech banków wiodących na rynku krajowym.
    Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w okresie odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 365 dni. Powyższe zasady stosuje się również do dodatkowych obciążeń z tytułu opóźnienia, prowizji oraz innych opłat.
    Spłata kredytu nastąpi jednorazowo w ostatnim dniu obowiązywania umowy
  4. Usługa udzielenia pożyczki (18/2013)
    Zamawiający: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia pożyczki lub kredytu w złotych polskich w wysokości 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100) dla 7 SZPITALA MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA KONTRADMIRAŁA WIESŁAWA ŁASIŃSKIEGO W GDAŃSKU, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie nr 3 w SIWZ
  5. Udzielenie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000,00 zł na okres 6 lat na rzecz SPZZOZ w Staszowie.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  6. USŁUGA FINANSOWANIA W FORMIE POŻYCZKI LUB KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 1.000.000,00 ZŁ
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi, Nowy Tomyśl
    Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowania w formie pożyczki lub kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań cywilno-prawnych i sfinansowanie bieżącej działalności Zamawiającego.
  7. Usługa pośrednictwa finansowego.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, Warszawa
    Usługi pośrednictwa finansowego w formie zastępczej obsługi kasowej, w siedzibie ZGN w Dzielnicy Bielany. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  8. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Wspólnocie Mieszkaniowej przy ul. Księcia Bogusława X 51 w Szczecinie
    Zamawiający: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Szczecin
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Wspólnocie Mieszkaniowej przy ul. Księcia Bogusława X 51 w Szczecinie
  9. Wykonanie usług uzupełniających do zamówienia podstawowego, pn.: Obsługa kasowa Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
    Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i prowadzenie obsługi kasowej w punktach kasowych w zakresie: przyjmowania wpłat gotówkowych od podmiotów zobowiązanych względem Zamawiającego jak i podmiotów zobowiązanych wobec kontrahentów Zamawiającego
    z którymi ten ma zawarte umowy oraz odprowadzania ich na właściwe rachunki bankowe.
  10. usługi pośrednictwa finansowego - zastępczą obsługę kasową na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na miesiąc styczeń- grudzień 2013 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
    przyjmowanie wpłat dokonywanych na rzecz Zamawiającego przez najemców mieszkalnych lokali komunalnych, na wskazane rachunki bankowe Zamawiającego, których wykaz stanowi załącznik nr 5 do niniejszej s.i.w.z.
  11. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w 2013 r. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/63/12
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę kasową Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, polegającą na przyjmowaniu wpłat gotówkowych, tytułem należności wynikających z czynności administrowania zasobem lokalowym stanowiącym własność m.st. Warszawy oraz przyjmowanie opłat za specyfikacje istotnych warunków zamówienia. Obsługa kasowa realizowana będzie w pomieszczeniach usytuowanych w 4 siedzibach Administracji Obsługi Mieszkańców ZGN.
  12. Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
    1. Obsługa kasowa w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku będzie polegała na: 1) przyjmowaniu wpłat gotówkowych od uprawnionych podatników i egzekutorów skarbowych dokonywanych na konta Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku; 2) dokonywanie wypłat nadpłaconych podatków dla upoważnionych podatników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku (na zlecenie) z otwartego w tym celu pomocniczego rachunku bankowego; 3) przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłaconych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku prowadzone przez NPB o/o Gdańsk. 2. Obsługa kasowa będzie odbywała się w wyodrębnionych dwóch boksach o łącznej powierzchni około 9 m2. Pomieszczenia do obsługi kasowej znajdują się na I piętrze. Każde z wymienionych pomieszczeń wyposażone jest w instalacje sygnalizacji alarmu i włamania, sygnalizację wykrywania pożaru. Pomieszczenia do obsługi kasowej posiadają ponadto instalację elektryczną, telefoniczną i komputerową oraz centralne ogrzewanie. Za najem pomieszczeń z dostępem do mediów (woda, odprowadzanie ścieków, energia elektryczna, energia cieplna, ochrona fizyczna i elektroniczna) i pomieszczeń socjalnych Zamawiającego (WC, śniadalnie) pobierana będzie zryczałtowana opłata w wysokości 700,00 zł brutto. Stanowiska kasowe wyposażone są w sejfy wrzutnie. Wykonawca we własnym zakresie wyposaży pomieszczenia w sprzęt i urządzenia biurowe, które uzna za niezbędne do prawidłowej pracy. 3. Godziny obsługi kasy Zamawiającego: 1) poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 8.00 - 15.00; 2) środa 8.00 - 18.00.
    4. Wykonawca poza obsługą kasową będzie mógł świadczyć inne usługi bankowe na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z obsługą kasową Zamawiającego. 5. Podatnicy i egzekutorzy skarbowi dokonujący wpłat lub wypłat obsługiwani są w pierwszej kolejności. 6. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowane wpłaty. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego odbioru gotówki i przewiezienia jej do banku. 8. Pomocniczy rachunek bankowy prowadzony przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę będzie prowadzony bezpłatnie przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Obroty kasowe w latach 2009-2012: Rok 2009: 1) wpłaty - 39.679 sztuk na ogólną kwotę 25.864.247 zł; 2) wypłaty - 3.889 sztuk na ogólną kwotę 3.156.756 zł; Rok 2010: 1) wpłaty 33.795 sztuk na ogólną kwotę 14.498.346 zł; 2) wypłaty - 4.537 sztuk na ogólną kwotę 3.318.937 zł, Rok 2011: 1) wpłaty - 36.737 sztuk na ogólną kwotę 15.948.180 zł; 2) wypłaty - 3.976 sztuk na ogólną kwotę 2.783.350 zł, Rok 2012 (02.01.2012 - 31.10.2012): 1) wpłaty - 35.266 sztuk na ogólną kwotę 17.542.998 zł; 2) wypłaty - 4.549 sztuk na ogólną kwotę 2.718.840 zł.
  13. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi: obsługa kasowa Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa organu podatkowego - Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43.
    2.W ramach obsługi kasowej będą wykonywane następujące czynności:
    1)przyjmowanie wpłat gotówkowych od uprawnionych podatników i poborców skarbowych dokonywanych na konta podatkowe Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku,
    2)przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych dokonywanych na inne niż podatkowe konta Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku,
    3)przyjmowanie wpłat gotówkowych od poborców skarbowych dokonywanych na konta obcych wierzycieli,
    4)dokonywanie wypłat nadpłaconych podatków dla upoważnionych podatników Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku ( na zlecenie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku) z otwartego w tym celu rachunku bankowego,
    5)przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłacanych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku prowadzone przez NBP O/O Gdańsk,
    6)przyjmowanie wpłat od pracowników Urzędu na konto zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
    7)pobieranie, jako inkasent, opłaty skarbowej na rzecz Prezydenta m. Gdańska, po zawarciu odrębnej umowy z Prezydentem m. Gdańska.
    3.Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowanie wpłat wymienionych w ust. 2 pkt.1) i 2)
    4. Godziny obsługi kasy Urzędu ( organ podatkowy):
    - poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 730 - 1500
    - środa - 730 - 1800
    5.Obsługa kasowa będzie się odbywać w wyodrębnionym pomieszczeniu o powierzchni ok. 28 m2..
    6.Za najem pomieszczenia kasowego z dostępem do mediów pobierana będzie zryczałtowana opłata miesięczna w wysokości 800,00 zł (słownie zł: osiemset 00/100) brutto.
    7.Poza obsługą kasową organu podatkowego, możliwe jest świadczenie innych usług bankowych na zasadach ogólnie przyjętych u wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z obsługą kasową organu podatkowego. Podatnicy i poborcy skarbowi dokonujący czynności wymienionych w punkcie 2 obsługiwani są w pierwszej kolejności.
    8.Urząd umożliwia wykonawcy zamontowanie tablic identyfikujących ( logo) wewnątrz Urzędu (Sala obsługi podatników) oraz na zewnątrz.
    9. Przewidywane obroty kasowe w okresie rocznym:
    wpłaty - 33,9 tys szt. na kwotę 20,0 mln zł
    wypłaty - 2,8 tys. szt. na kwotę 2,0 mln zł
    wpłaty na konta wierzycieli obcych ( z prowizja bankową) - 5 tys. szt.,
    inkaso opłaty skarbowej 700 tys. zł.
  14. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 255.000,00 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sienkiewicza 7 - 9 w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
    Przedmiotem zamówienia są koszty udzielonego kredytu inwestycyjnego przeznaczonego na: remont elewacji wraz z kolorystyką, wymianę pokrycia dachowego wraz z wymianą konstrukcji loggi, naprawa ogrodzenia budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sienkiewicza 7-9 w Inowrocławiu. Kredyt bez premii z Banku Gospodarstwa Krajowego. Wymagane warunki do realizacji zamówienia:
    a) nie dopuszcza się poręczenia wekslem In Blanco,
    b) nie dopuszcza się ustanowienia hipoteki dla nieruchomości.
    Warunki kredytu:
    a) kredyt inwestycyjny bez premii,
    b) raty kapitałowe miesięczne stałe (sposób liczenia rat kredytowych wg programu wykonawcy),
    c) okres trwania umowy kredytowej 19 lat plus okres karencji (20 lat),
    d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski,
    e) kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową,
    f) dostępność kredytu w ciągu 30 dni od wykonania robót,
    g) okres spłaty kredytu 228 rat od następnego miesiąca kalendarzowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany okresu spłaty kredytu (ilość rat) - pomniejszony o okres karencji, w którym to okresie trwa wykonanie inwestycji.
    Przewidywane terminy:
    a) termin zakończenia inwestycji - do 30 czerwca 2013 r.
    b) środki do dyspozycji kredytobiorcy - do 30 lipca 2013 r.
    c) I rata kapitałowa wraz z odsetkami płatna - do 30 sierpnia 2013 r.
    Załącznik nr 5 do siwz (dokumenty wspólnoty) - zostanie przekazany Wykonawcom w formie elektronicznej, po pisemnym złożeniu wniosku wyrażającym chęć uczestnictwa w postępowaniu z podaniem formy przekazania powyższego załącznika.
  15. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Jodłownik
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Jodłownik. a) Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym. b) Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego. c) Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : Transza w wysokości 1 300 000,00 złotych dnia 15 październik 2012 roku. d) Karencja w spłacie kredytu : 54 - miesiące. e) Spłata odsetek w 123 miesięcznych ratach: od 31 października 2012 roku - do 31 grudnia 2022 roku. f) Spłata kapitału w 24 kwartalnych ratach : od 31 marca 2017 roku - do 31 grudnia 2022 roku. g) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu
  16. Przetarg nieograniczony na obsługę bankową szpitala wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie Kod CPV 66.11.00.00-4, tj:

    Obsługę bankową szpitala w zakresie:
    1) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 2 487 900,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji dotyczącej budowy Ośrodka Onkologicznego przy następujących warunkach:
    -uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat (bez kosztów za przygotowanie i obsługę kredytu),
    -Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu,
    -kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej,
    -Zamawiający płaci odsetki o rzeczywistego zadłużenia,
    -kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M,
    -odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
    -zabezpieczenie kredytu przez Zamawiającego: weksel in blanco, cesja wierzytelności z NFZ, (umowa z NFZ 063/100009/AOS/01/2011 na kwotę 5.422.422,20 zł),
    -marża stała przez cały okres trwania umowy,
    -każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu.
    2) Prowadzenie rachunków bankowych - 9 szt:
    -otwarcie, prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych,
    -likwidację rachunków na pisemny wniosek,
    -telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku,
    -zakładanie depozytów,
    -realizacja przelewów w formie elektronicznej (1700 szt miesięcznie),
    -przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,
    -wpłaty i wypłaty gotówkowe - sporadycznie (dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu Zamawiającego).
    3) Bankowość elektroniczna.
    -wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla 10 stanowisk w formie bankowości internetowej w tym zainstalowanie systemów bankowości elektronicznej,
    -serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin
    -przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb
    -system bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej:
    -dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
    -dokonywanie w czasie rzeczywistym,
    -możliwość dokonywania przelewów bankowych,
    -pełna informacja o dacie i godzinie operacji,
    -przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
    -nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji,
    -umożliwienie użytkownikowi autoryzowania zleceń płatniczych za pomocą elektronicznego klucza,
    -sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. Wyciągi muszą być sporządzone za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty z kompletem dokumentów źródłowych, będących podstawa zapisu w wyciągach bankowych oraz udostępnić je w formie elektronicznej (poprzez system elektronicznej obsługi bankowej) w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji do godz. 9.00 gdy przypada dzień wolny, w pierwszym dniu roboczym po dokonaniu operacji ,
    -wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku, pełna nazwę posiadacza rachunku,
    -wyciąg bankowy musi zawierać informacje o wszystkich operacjach pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji kontrahentów, księgowania odsetek i prowizji, a także informacje o saldzie początkowym i końcowym rachunku,
    -wyciąg bankowy musi zapewnić możliwość identyfikacji źródeł przychodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytuł płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności) daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź tez daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca (bankiem),
    -wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.

    4) Oprocentowanie wolnych środków na rachunkach bankowych liczone jako dzienna suma stawki WIBID 1M ustalona z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który będzie naliczane oprocentowanie i współczynnika określonego w ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy.

    Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 /formularz cenowy, /.
  17. Kredyt termomodernizacyjny
    Zamawiający: Gmina Żmigród, Żmigród
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytów termomodernizacyjnych do kwoty 2.128.042,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją: a)budynku Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie, b)budynku Przedszkola w Żmigrodzie, c)budynku Gimnazjum, d)budynku Szkoły Podstawowej w Barkowie, e)budynku Szkoły Podstawowej w Radziądzu, f)budynku Rybacka 17 na działce nr 52/4 AM-11. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadań: a)Zadanie nr 1 - udzielenie kredytu termomodernizacyjnego z premią BGK do kwoty 180.460,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie pl. Wojska Polskiego 2-3, b)Zadanie nr 2 - udzielenie kredytu termomodernizacyjnego z premią BGK do kwoty 278.362,97 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją Przedszkola w Żmigrodzie przy ulicy Czereśniowej 9, c)Zadanie nr 3 - udzielenie kredytu termomodernizacyjnego z premią BGK do kwoty 1.283.380,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją Gimnazjum w Żmigrodzie, d)Zadanie nr 5 - udzielenie kredytu termomodernizacyjnego z premią BGK do kwoty 213.500,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Barkowie, e)Zadanie nr 6 - udzielenie kredytu termomodernizacyjnego z premią BGK do kwoty 95.900,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Radziądzu, f)Zadanie nr 7 - udzielenie kredytu termomodernizacyjnego z premią BGK do kwoty 76.440,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją budynku Rybacka 17 w Żmigrodzie na działce nr 52/4 AM-11. 3. Przedsięwzięcia termomodernizacyjne objęte przedmiotem zamówienia zostaną zrealizowane do dnia 31.12.2012 r. 4. Kredyt nie będzie przeznaczony na refundację poniesionych wydatków (zapłaconych faktur). 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie (dotyczy 6 zadań objętych przedmiotem zamówienia): 1) weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 2) oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego do kwoty stanowiącej 2-krotność kwoty przyznanego kredytu. 6. Kredyty objęte przedmiotem zamówienia zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego od 03 września 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. (środki będą uruchamiane w transzach) 7. Po przekazaniu przez BGK premii termomodernizacyjnej, Wykonawca zaliczy ją na spłatę części wykorzystanego kredytu (dotyczy 6 zadań objętych przedmiotem zamówienia). 8. Po zaliczeniu na poczet spłaty kredytu kwoty premii przekazanej przez BGK, zostanie sporządzony nowy harmonogram spłat kredytu uwzględniający nowe wysokości rat kredytu i odsetek (dotyczy 6 zadań objętych przedmiotem zamówienia). 9. Pozostałą do spłaty część kredytu Zamawiający będzie spłacać zgodnie z nowym harmonogramem spłat sporządzonym po zaliczeniu premii na spłatę kredytu (dotyczy 6 zadań objętych przedmiotem zamówienia).. 10. Odsetki płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym (dotyczy 6 zadań objętych przedmiotem zamówienia).. 11. Oprocentowanie kredytu (dotyczy 6 zadań objętych przedmiotem zamówienia).. : 1) Kredyt będzie oprocentowany wg stopy zmiennej, równej stawce referencyjnej WIBOR 1 M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. 2) Odsetki naliczane będą od dziennych sald zadłużenia w walucie kredytu od daty wypłaty kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej pełną spłatę. Odsetki będą płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego -w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym. 3) Okresy odsetkowe - jednomiesięczne. Pierwszy okres odsetkowy - od dnia pierwszego wykorzystania kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne okresy odsetkowe - od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni Okres odsetkowy - do dnia poprzedzającego dzień ostatecznej spłaty (włącznie). 4) Wysokość stopy zmiennej według notowań stopy bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego. Zmiana wysokości stopy bazowej nie będzie stanowić zmiany umowy. W przypadku, gdy nie jest możliwe ustalenie określonej w umowie stopy bazowej dla danego okresu odsetkowego, Wykonawca i Zamawiający uzgodnią inną odpowiednią stopę bazową. W przypadku, gdy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia Wykonawcy o niemożności ustalenia stopy bazowej określonej w umowie, nie zostanie uzgodniona inna stopa bazowa, Wykonawca samodzielnie ustali stopę bazową na podstawie kwotowań czterech banków wiodących na rynku krajowym. 5) Odsetki będą naliczane na bazie 360 dni w roku, przy czym w miesiącu przyjmuje się faktyczną liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu. 6) W przypadku, gdy termin spłaty przez Zamawiającego przypadanie na dzień, który nie jest dniem roboczym, Wierzytelność Wykonawcy będzie spłacona w pierwszym następującym po nim dniu roboczym. 12. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej - przed ustalonym w Umowie terminem - spłaty całości lub części kredytu, przy uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy w formie pisemnej z 7-dniowym wyprzedzeniem i podaniem wysokości spłacanej kwoty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty załączył projekty umów kredytowych dla wszystkich 6 zadań (zgodnie art. 384 ust. 1 kodeksu cywilnego). 14. W przypadku gdy zapisy projektu umowy kredytowej pozostają w sprzeczności z Regulaminami Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, którego treść stanowi, iż zapisy Regulaminów pozostające w sprzeczności z zapisami umowy kredytowej nie będą obowiązywać w stosunku do Zamawiającego
  18. Obsługa kasowa jednostki budżetowej Gminy Miejskiej Zabrze pod nazwą: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
    Zamawiający: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, Zabrze
    Obsługa kasowa jednostki budżetowej Gminy Miejskiej Zabrze pod nazwą: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
  19. Usługa pośrednictwa finansowego
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, Warszawa
    Usługa pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st.Warszawy w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  20. Udzielenie kredytu na prefinansowanie części inwestycji pn. Wprowadzenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 29 / XII / 11
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Kędzierzyn-Koźle
    Udzielenie kredytu na prefinansowanie części inwestycji pn. Wprowadzenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu
  21. OBSŁUGA KASOWA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
  22. Obsługa kasowa Drugiego Urędu Skarbowego w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  23. Usługi pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy na miesiąc styczeń - grudzień 2012 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  24. Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  25. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2012 r. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/51/11
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
  26. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 200.000,00 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Poznańska 1C w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  27. Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 151.031,00 zł na termomodernizację budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Solankowa 60-62 w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  28. Obsługa kasowa Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
  29. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  30. Usługi pośrednictwa finansowego - zastępcza obsługa kasowa na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy na miesiąc styczeń - grudzień 2011 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  31. Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w 2011 r. . Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/88/10.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Warszawa
  32. Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  33. obsługa kasowa Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, Gdańsk
  34. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Św..
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ostrowiec Świętokrzyski
  35. Obsługa kasowa Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
    Zamawiający: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, Zabrze
  36. udzielenie długoterminowego kredytu na okres 10 lat w wysokości 1.900.000,00 PLN
    Zamawiający: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, Sochaczew
  37. przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego za pośrednictwem punktów kasowych Wykonawcy
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Świętochłowice

Inne osoby dla Kaczmarczyk (753 osoby):