Kogo reprezentuje osoba

Kaczmarek Jan

w KRS

Jan Kaczmarek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jan
Nazwisko:Kaczmarek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 75 lat
Miejscowości:Gryfice (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Trzebiatów (Zachodniopomorskie), Wolin (Zachodniopomorskie)
Przetargi:28 w aktualnych firmach, 7 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Zdzisław, Jasiński Tadeusz, Karman Witold, Kałużny Eugeniusz, Kmita Zbigniew Piotr, Maguńska Ewa Teresa, Miksza Roman Bolesław, Sosnówka Henryk Witold, Starczewski Jan, Suryn Zbigniew, Zabłocki Roman, Żurek Leopold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczakowski Adam Marian

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arsoba Leszek Piotr, Berezowski Dariusz Bogdan, Białowolski Leszek, Durkin Stanisław, Długosz Robert Kazimierz, Fogt Roman Marian, Góralczyk Krzysztof Zygmunt, Jefremienko Władysław, Kaczmarek Aleksander Ludomir, Kozłowski Marek Maciej, Kunowski Bogusław Kazimierz, Milczarkowski Henryk Antoni, Mockało Tadeusz, Mozga Grzegorz, Nosowicz Janusz, Nykiel Eugeniusz, Piątek Krzysztof Janusz, Poźniak Andrzej Kamil, Sosnówka Henryk Witold, Staruk Grzegorz, Stasiukiewicz Jerzy Stanisław, Sulżycki Zbigniew Jerzy, Szulejko Dariusz, Tetela Adam, Tunkiewicz Waldemar Jan, Uciurkiewicz Zbigniew Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrodny Kuczer Jolanta Janina
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balazs Anna, Banasiak Seweryn Mariusz, Bodzak Władysława, Bożęcka Wanda, Brasiun Paulina, Brodzińska Agnieszka, Byczkiewicz Marta, Ciemniewski Paweł Piotr, Cieślik Marietta Andżelika, Czaboćko Wioletta, Dunder Edward, Ekiert Iwona Dorota, Garda Krzysztof Wojciech, Hippmann Marta Magdalena, Hryniewicz Antoni, Hryniewicz Monika Donata, Hutniczak Jolanta Dorota, Jezierska Marzena, Kalinowska Marta, Karwecka Aleksandra, Kazimierska Pożoga Ewelina Tatiana, Kazubek Ewa Maria, Kędzior Zieziula Maria, Kędziora Agnieszka, Kowalewska Anna, Kulesza Izabela, Kulińska Justyna Agata, Maciążek Jan, Maciejewska Krystyna, Maciejewski Łukasz, Malesa Monika Anna, Malikowska Paszkiewicz Kamila, Marszałek Łukasz Mateusz, Mazur Beata, Michalska Teresa, Mielniczuk Mirosław, Mikołajczyk Kazimiera Zuzanna, Nahorska Halina, Pałubska Łucja, Piekarska Natalia, Pietraś Kinga, Pitucha Katarzyna Magdalena, Proszowska Grażyna Krystyna, Romanowska Krystyna, Rudyk Ewa Aldona, Rybińska Magdalena, Sarnow Kazimierz, Śliwa Barbara Anna, Śliwińska Magdalena, Spychalska Marzena, Szajner Wacław Franciszek, Szambelan Iwona, Szaszkowski Marek, Szymańska Monika, Szymkowiak Małgorzata, Słupecka Danuta, Trubiło Teresa Krystyna, Tryścień Zofia, Walczyk Ryszard, Wojciechowska Elżbieta, Wolska Anna, Woronowicz Małgorzata, Wypijewska Agnieszka, Zagórska Magdalena, Zajfert Halina, Zawadzka Małgorzata, Zdunek Krystyna, Ziajka Lucyna Mirosława

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczak Marzanna Genowefa
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Zdzisław, Jasiński Tadeusz, Karman Witold, Kałużny Eugeniusz, Kmita Zbigniew Piotr, Maguńska Ewa Teresa, Miksza Roman Bolesław, Sosnówka Henryk Witold, Starczewski Jan, Suryn Zbigniew, Zabłocki Roman, Żurek Leopold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczakowski Adam Marian
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bobik Kazimierz, Buczkowski Borys, Górski Tadeusz, Gościniak Stefan, Kotwa Elżbieta Teresa, Kozubowski Stanisław, Kuliberda Róża Halina, Libera Zenon Andrzej, Myślicki Zbigniew, Sarnecka Irena, Śliwa Mariusz Grzegorz, Warcholak Stefan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A. Tetela M. Tetela Ertel Sp. J., Kamień Pomorski − KRS 0000338415
  2. Agrozbyt-gryf Sp. Z O.O., Płoty − KRS 0000165156
  3. Bank Spółdzielczy W Międzyzdrojach, Międzyzdroje − KRS 0000098182
  4. Bank Spółdzielczy W Wolinie, Wolin − KRS 0000042690
  5. Bydgoskie Centrum Edukacyjne Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000194667
  6. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców, Nowogard − KRS 0000081281
  7. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców, Goleniów − KRS 0000004317
  8. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000291099
  9. Cech Rzemiosł Metalowych i Elektrycznych, Szczecin − KRS 0000038809
  10. Cech Rzemiosł Różnych, Świnoujście − KRS 0000241344
  11. Cech Rzemiosł Różnych, Szczecin − KRS 0000092845
  12. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców, Łobez − KRS 0000199102
  13. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców, Gryfice − KRS 0000076333
  14. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców, Gryfino − KRS 0000100184
  15. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców W Choszcznie, Choszczno − KRS 0000027782
  16. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców W Kamieniu Pomorskim, Kamień Pomorski − KRS 0000110418
  17. Cech Rzemiosł Spożywczych, Szczecin − KRS 0000012676
  18. Choszczeńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, Choszczno − KRS 0000239322
  19. Federacja Stowarzyszeń Radiestezyjnych W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000036024
  20. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Wsi Polska Wieś 2000 Im. Macieja Rataja, Warszawa − KRS 0000100089
  21. Fundacja Rzemiosła Szczecińskiego Na Rzecz Uczniów Rzemiosła Im. Edwarda Wódkiewicza Przewodniczącego Rady Izby Rzemieślniczej W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000020944
  22. Globetrade Sp. Z O.O., Gryfice − KRS 0000362139
  23. Hurtownia Materiałów Budowlanych Budmat Leszek Cedro Dariusz Szulejko Sp. J., Nowogard − KRS 0000082023
  24. Izba Rzemieślnicza Małej i Średniej Przedsiębiorczości, Szczecin − KRS 0000008022
  25. Izba Rzemiosła i Małej Przedsiębiorczości W Radomiu, Radom − KRS 0000077783
  26. Kamieńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kamień Pomorski − KRS 0000350515
  27. Marbud Sp. Z O.O., Goleniów − KRS 0000315843
  28. Marbud Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Goleniów − KRS 0000318486
  29. Miejski Klub Sportowy Flota W Świnoujściu, Świnoujście − KRS 0000074778
  30. Ochotnicza Straż Pożarna W Reczu, Recz − KRS 0000145297
  31. Ogólnopolska Izba Rzemieślnicza i Przedsiębiorczości Bioenergoterapeutów i Radiestetów, Bydgoszcz − KRS 0000367201
  32. Ogólnopolski Cech Bioenergoterapeutów i Radiestetów, Bydgoszcz − KRS 0000011888
  33. Partner Plus Sp. Z O.O., Stargard Szczeciński − KRS 0000118069
  34. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Świerznie Sp. Z O.O., Świerzno − KRS 0000497591
  35. Psb-mrówka-marbud Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Goleniów − KRS 0000327277
  36. Pyrzycka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Pyrzyce − KRS 0000169172
  37. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Płotach, Płoty − KRS 0000264675
  38. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Wolin, Recław − KRS 0000150193
  39. Spółdzielnia Przedsiębiorców Budowlanych Budowa, Szczecin − KRS 0000057007
  40. Spółdzielnia Rrzemieślnicza W Goleniowie, Goleniów − KRS 0000229115
  41. Spółdzielnia Rzemieślnicza Budowlana, Gryfice − KRS 0000108619
  42. Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, Stargard Szczeciński − KRS 0000136656
  43. Stowarzyszenie Absolwentów i Sympatyków Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 1 Im. Inż. Dypl. Franciszka Siemiradzkiego W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000368087
  44. Stowarzyszenie Demokratyczne, Szczecin − KRS 0000392848
  45. Stowarzyszenie Międzyzdrojski Klub Biznesu, Międzyzdroje − KRS 0000269980
  46. Stowarzyszenie Opieki Nad Dziećmi Im. Świętej Urszuli Ledóchowskiej, Świnoujście − KRS 0000024305
  47. Stowarzyszenie Producentów Rolnych W Wolinie, Recław − KRS 0000138442
  48. Stowarzyszenie Radiestezyjne, Bydgoszcz − KRS 0000025556
  49. Stowarzyszenie Społeczno - Edukacyjno - Kulturalne Młodzieżowa Orkiestra Dęta W Płotach, Płoty − KRS 0000596527
  50. Stowarzyszenie Świnoujście - Wspólnota Samorządowa, Świnoujście − KRS 0000179074

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-max Sp. Z O.O., Sycewice − KRS 0000139298
  2. Bałtycki Bank Spółdzielczy, Darłowo − KRS 0000139617
  3. Bank Spółdzielczy Rzemiosła W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000058068
  4. Bank Spółdzielczy W Gryficach, Gryfice − KRS 0000136329
  5. Bank Spółdzielczy W Płotach, Płoty − KRS 0000153997
  6. Bank Spółdzielczy W Trzebiatowie, Trzebiatów − KRS 0000143382
  7. Centrum Wyszkolenia Jeździeckiego Hipodrom Wola Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000159246
  8. Daboma Sp. Z O.O., Pucice − KRS 0000473818
  9. Investon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031611
  10. Izba Rzemiosła i Przedsiębiorców W Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000072544
  11. Margips Maria Lewandowska, Mirosława Lewandowska Sp. J., Goleniów − KRS 0000098599
  12. Masarnia Wiejska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000443346
  13. Miejski Klub Sportowy Gryf Szczecin, Szczecin − KRS 0000141187
  14. Mlekofarm Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000284560
  15. Obrzańska Spółdzielnia Mleczarska, Kościan − KRS 0000119078
  16. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Kamień Pomorski − KRS 0000139486
  17. Ośrodek Międzycechowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035153
  18. Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego, Warszawa − KRS 0000100924
  19. Polskie Poddasza Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000563183
  20. Pomorski Bank Spółdzielczy W Świdwinie, Świdwin − KRS 0000107331
  21. Poręczenia Kredytowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000233310
  22. Prima Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000233249
  23. S-c Rusztowania Sp. Z O.O., Gryfino − KRS 0000018309
  24. Spółdzielnia Mieszkaniowa Gryf W Płotach, Płoty − KRS 0000201114
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa Przecław - Zielone Pole, Przecław − KRS 0000177351
  26. Spółdzielnia Rzemieślnicza Remont, Kamień Pomorski − KRS 0000290250
  27. Stowarzyszenie Goleniów Obywatelski, Stawno − KRS 0000345635
  28. Stowarzyszenie Instytut Rozwoju Regionalnego, Szczecin − KRS 0000076264
  29. Stowarzyszenie Producentów Rolnych Ziemi Kamieńskiej, Grabowo − KRS 0000138382
  30. Trzebiatowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Trzebiatów − KRS 0000205863
  31. Związek Rzemiosła Polskiego, Warszawa − KRS 0000103276

Powiązane przetargi (35 szt.):
  1. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z kolektorami pobocznymi i przyłączami do budynków mieszkalnych z jednoczesnym doprowadzeniem przyłącza wodociągowego do oczyszczalni w m. Dreżewo Gmina Karnice
    Zamawiający: Gmina Karnice, Karnice
    Przedmiotem zamówienia jest:

    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z kolektorami pobocznymi i przyłączami do budynków mieszkalnych z jednoczesnym doprowadzeniem przyłącza wodociągowego do oczyszczalni w m. Dreżewo Gmina Karnice.

    Kody CPV
    45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
    45.11.21.00-6 Roboty w zakresie kopania rowów,
    45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
    45.23.32.00-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarze robót.
  2. Przebudowa chodnika na odc. Zapolice - Rogozina w ciągu drogi wojewódzkiej nr 102 - zamówienie uzupełniające do postępowania ZZDW.6/391/88/4/2014 zakończonego umową nr 292/4/2014 z dnia 02.07.2014r.
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Koszalin
    Zamówienie obejmuje wykonanie chodnika i zjazdów na odcinku od km 57+043,20 do km 57+153,20.
  3. Przebudowa świetlicy w Kiełpinie
    Zamawiający: Gmina Brojce, Brojce
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa świetlicy w Kiełpinie. Prace obejmują m.in.: wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, częściowa przebudowa ścian i ścianek działowych, wymiana pokrycia dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (kolor nowej stolarki złoty dąb bądź zbliżony do złoty dąb), częściowa wymiana tynków wewnętrznych oraz wykonanie okładzin ścian, wykonanie posadzek, wykonanie wymalowani pomieszczeń, wykonanie elewacji, w tym docieplenia budynku, wykonanie ogrodzenia działki, demontaż wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, sanitarnej i c.o (włącznie z kotłem), wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem kotła na paliwo stałe o mocy 20 kW, de-montaż istniejącej instalacji elektrycznej w budynku, przeniesienie istniejącego układu pomiarowego na ścianę zewnętrzną (w porozumieniu z dostawcą energii), wykonanie zasilania oraz tablicy rozdzielczej TR, wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: oświetlenia, gniazd wtykowych, okablowania podgrzewaczy, wykonanie instalacji teletechnicznych w zakresie: rozprowadzenie internetu (sala komputerowa), okablowanie instalacji TV (1 punkt) wraz z masztem antenowym na zewnątrz oraz okablowanie alarmu, montaż osprzętu instancyjnego oraz opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik SIWZ: Nr 7 projekt budowlany (załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  4. Remont ul. Leśnej w Gryficach- etap I
    Zamawiający: Gmina Gryfice, Gryfice
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Leśnej w Gryficach- etap I. Zakres prac polega na wykonaniu nowej nawierzchni istniejącej jezdni bitumicznej oraz częściowe poszerzenie jezdni, wykonanie nowej nawierzchni na stanowiskach postojowych dla samochodów osobowych oraz chodniki dla pieszych na odcinku pomiędzy ul. Wojska Polskiego a ul. Górską w Gryficach. 1.2. Konstrukcja jezdni ulic: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S - warstwa wiążąca- wyrównanie nawierzchni bitumicznej po frezowaniu AC16W w ilości średnio 75 kg/m2 - istniejąca konstrukcja ulic 1.3. konstrukcja parkingów: - 8 cm kostka brukowa betonowa prostokątna 20x10 kolor grafit (z pasami oddzielającymi stanowiska w kolorze białym) - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - 10cm warstwa odcinająco - odsączająca z piasku. - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 1.4. konstrukcja zjazdów: - 8 cm kostka brukowa betonowa prostokątna 20x10 kolor czerwony - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - 10 cm warstwa podsypki z piasku. 1.5. konstrukcja dróg manewrowych EF - GH: - 8 cm kostka brukowa betonowa prostokątna 20x10 kolor szary - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - 10cm warstwa odcinająco - odsączającej z piasku. 1.6. konstrukcja chodników: - 6 cm kostka betonowa brukowa bezfazowa w kolorze żółtym i grafitowym - 5 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 - 10cm warstwa odcinająco -odsączająca z piasku 1.7. konstrukcja zabruków: - kamień narzutowy(kocie łby) / (brukowiec) 16-20 cm - 5 cm kruszywo łamane (kliniec) 4/6mm - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - 10cm warstwa odcinająco- odsączająca z piasku. 2.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zrealizowania robót zgodnie z: - wymogami określonymi w Projekcie budowlanym, STWiOR oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ 7. Wymagania organizacyjne W trakcie robót zapewnić osobom(mieszkańcom) korzystającym z przebudowywanego odcinka drogi gminnej jego bezpieczne użytkowanie. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia a po wykonaniu robót inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (4 szt.) 8. Wymagania dot. gwarancji Na wykonany zakres robót objętych przedmiotem przetargu Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres 36 m-cy licząc od daty końcowego odbioru robót. Uwagi: - Każdy z Wykonawców może dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. - Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza złożenie w ofercie materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych bądź wyższych niż wskazane w dokumentacji.
  5. Budowa sieci wodociągowej w rejonie ulicy Ogrodowej i Zdrojowej w Gryficach
    Zamawiający: Gmina Gryfice, Gryfice
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej Ø125 PE o dł. ok. 737 m, Ø110 PE o dł. ok 430 m, wraz z przyłączami Ø40 PE o dł. ok. 155 m, oraz montaż hydrantów nadziemnych p. poż. w rejonie ulicy Ogrodowej i Zdrojowej w Gryficach. 2. Wymagania stawiane wykonawcy: 2.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 2.4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.5 Zrealizowania robót zgodnie z: - wymogami określonymi w Projekcie budowlanym, STWiOR oraz przedmiarach robót (dokument pomocniczy) stanowiących załączniki do SIWZ 3. Wykonawca ponosi koszty zajęcia pasa drogowego, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (5 szt.) oraz odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego. Na wykonany zakres robót objętych przedmiotem przetargu Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres 36 m-cy licząc od daty końcowego odbioru robót. Uwagi: - Każdy z Wykonawców może dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. - Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza złożenie w ofercie materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych bądź wyższych niż wskazane w dokumentacji.
  6. Przebudowa chodnika na odc. Zapolice - Rogozina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 102
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Koszalin
    Zamówienie obejmuje przebudowę chodnika na odc. Zapolice - Rogozina w ciągu drogi wojewódzkiej nr 102. Przebudowa chodnika realizowana będzie na odc. od km 57+153,20 do km 58+000. W zakresie zamówienia ujęte zostały roboty z branży drogowej, mające na celu korektę geometrii chodnika i wjazdów oraz zmianę istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na chodniku i 8cm na zjazdach.
  7. Przebudowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej Nr 3125Z w miejscowości Mirosławice
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Gryfice
    Przebudowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej Nr 3125Z w miejscowości Mirosławice
  8. PRZEBUDOWA I NAPRAWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE OSW BAŻYNA W POGORZELICY
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Gryfice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na przebudowie i naprawie dróg wewnętrznych oraz wymianie nawierzchni chodnikowych na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Bażyna w Pogorzelicy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarze robót) - stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233251-3 Wymiana nawierzchni UWAGA: Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty
  9. UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DLA GMINY LIPIANY W WYSOKOŚCI 624.000 ZŁ NA OKRES 2013-2023 ROK
    Zamawiający: Gmina Lipiany, Lipiany
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości 624.000 PLN (słownie; sześćset dwadzieścia cztery tysiące) na sfinansowanie rozchodów Gminy Lipiany w 2013 r. na okres 2013-2023 rok . -Kredyt bankowy musi być przekazany na rachunek podstawowy budżetu Gminy Lipiany. -Karencja w spłacie kredytu do 31 maja 2014 roku. -Wypłaty kredytu w transzach na pisemne zapotrzebowanie zamawiającego. -Zamawiający może zrezygnować z części kredytu bez ponoszenia opłat z tego tytułu. -Zamawiający może dokonać wcześniejszej spłaty rat kapitałowych bez ponoszenia opłat z tego tytułu. -Na koszt kredytu składać ma się wyłącznie zmienna stawka referencyjna WIBOR 3M z 20 - go dnia ostatniego miesiąca oraz marża banku. -Odsetki będą naliczane i pobierane od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok równa się rzeczywistej liczbie tj. 365/366, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. -Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. Wypłaty rat kapitałowych kredytu jak w tabeli dla celu wyliczenia kosztów odsetek na ostatni dzień miesiąca : Kwota raty / PLN/ Termin wypłaty /m-c, rok/ 624.000 01 .10. 2013 r. Razem 624.000 złotych Spłata rat kapitałowych kredytu, z karencją w latach 2013-2014 , na ostatni dzień miesiąca jak w tabeli: Kwota spłaty / PLN/ Termin spłaty /m-c, rok/ 5.000 Maj 2014 r. 4.000 Marzec 2015 r. 5.000 Maj 2015 r. 5.000 Maj 2016 r. 5.000 Wrzesień 2016 r. 5.000 Wrzesień 2017 r. 5.000 Listopad 2017 r. 5.000 Maj 2018 r. 5.000 Wrzesień 2018 r. 5.000 Marzec 2019 r. 5.000 Maj 2019 r. 5.000 Wrzesień 2019 r. 5.000 Listopad 2019 r. 5.000 Marzec 2020 r. 5.000 Maj 2020 r. 5.000 Wrzesień 2020 r. 5.000 Listopad 2020 r. 5.000 Marzec 2021 r. 5.000 Maj 2021 r. 5.000 Wrzesień 2021 r. 5.000 Listopad 2021 r. 5.000 Marzec 2022 r. 5.000 Maj 2022 r. 5.000 Wrzesień 2022 r. 5.000 Listopad 2022 r. 100.000 Marzec 2023 r. 100.000 Maj 2023 r. 150.000 Wrzesień 2023 r. 150.000 Listopad 2023 r. 624.000 RAZEM -Kredyt nie może być oprocentowany stawką inną jak WIBOR 3M. -Oprocentowanie będzie liczone w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 3M z 20 - go dnia ostatniego miesiąca (na miesiąc kolejny), każdego miesiąca kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą jeżeli w tym dniu nie ma notowania, ustalona stawka oprocentowania ma zastosowanie od 1- dnia następnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu z którego pochodzi notowanie, -Cenę oferty należy podać jako wielkość kwoty odsetek prognozowanych do zapłacenia przez zamawiającego w okresie trwania umowy kredytowej powiększonej o marżę dla banku. - Kwota prognozowanych do zapłacenia odsetek, marży bankowej powinna jednoznacznie wynikać z dołączonego do projektu umowy na udzielenie kredytu, harmonogramu spłaty kredytu. -Cena musi być wyrażona w walucie PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. -Do ustalenia ceny oferty wysokość 3 miesięcznego WIBOR- u przyjąć na dzień 31 lipca 2013 r. -Odsetki od udzielonego kredytu płatne będą na ostatni dzień miesiąca, za który zostały naliczone, jeżeli ostatni dzień miesiąca jest dniem świątecznym odsetki będą płatne pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. -Dla celu ustalania ceny należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w kolejnych latach do czasu spłaty rat kapitałowych. Informacje dla oferenta: Bilans Skonsolidowany Gminy Lipiany za rok 2011 i 2012, Sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2011 i 2012. Uchwała w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2013 r. Uchwała o udzieleniu absolutorium za rok 2012 r. Uchwały: -o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2012 r. -o udzieleniu absolutorium za rok 2012 r. - w sprawie zaciągnięcia kredytu. Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej o; -projekcie budżecie gminy na rok 2013, -opinia w sprawie wieloletniej prognozy finansowej -opinia w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2012, -opinia w sprawie możliwości spłaty kredytu przez Gminę Lipiany (niezwłocznie po otrzymaniu zostanie umieszczona na stronie internetowej zamawiającego bip.lipiany.pl ( miejscu umieszczenia specyfikacji), -sprawozdania budżetowe Rb-NDS, Rb- Z, Rb-N, Rb-27 S, Rb-28 S za rok 2011 i 2012 oraz za I i II kwartał 2013 r. Wieloletnia prognoza finansowa na lata 2013-2025 Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Lipiany. Informacja o mieniu komunalnym. Wykaz kredytów długoterminowych i pożyczek na dzień 30 czerwca 2013 r
  10. Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 351 i 352 w miejscowości Wrzosowo o długości 0,350km
    Zamawiający: Gmina Kamień Pomorski, Kamień Pomorski
    Zakres robót do wykonania na w/w drodze: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne i rozbiórkowe - korytowanie na całej szerokości jezdni o głębokości 30 cm - 806,480 m2 - korytowanie na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm - 264,010 m2 - profilowanie , i zagęszczenie mechaniczne - 1607,400 m2 - warstwa odcinająca z piasku - 1607,400 m2 - podbudowa z kruszyw łamanych naturalnych - 1960,11 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem koloru szarego z pasami szerokości 30 cm przy krawężniku z kostki w kolorze czerwonym, z wykonaniem przejść dla pieszych z kostki koloru białego i czerwonego - typ kostki cegła - 1.671,400 m2 - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka koloru żółtego - 214,560 m2 - wjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm - 138,150 m2 - ułożenie krawężnika betonowego15x30 łukowego na ławie betonowej - 140 mb - ułożenie krawężników betonowych najazdowych prefabrykowanych o wymiarach 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem - 488,120 mb - ułożenie opornika betonowego wystającego wymiary 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem 201,180 mb - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 - 136,300 mb - obrzeże betonowe o wymiarach 30x8 - obramowanie wjazdów - 38,100 mb - roboty wykończeniowe , takie jak : humusowanie skarp z obsianiem trawą , plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, regulacja zaworów wodociągowych, gazowych i studzienek telefonicznych oraz włazów kanałowych, wymiana pokrywy nastudziennej włazu, oznakowanie pionowe Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji kosztorysowo-projektowej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  11. Remont nawierzchni drogowej w SPZZOZ w Gryficach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Gryfice
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogowej w SPZZOZ w Gryficach:
    -Rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej
    -Rozebranie istniejących krawężników drogowych
    -Demontaż studzienek ulicznych
    -Wykonanie podbudowy betonowej
    -Ułożenie krawężników drogowych
    -Ułożenie kostki typu POLBRUK
    -Wykonanie odwodnienia
    -Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej
  12. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wolin
    Zamawiający: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Wolin
    1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie obsługi budżetu Gminy Wolin oraz jednostek budżetowych, instytucji kultury i samorządowego zakładu budżetowego Gminy Wolin . 2. Przedmiot zamówienia stanowią : 1) otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych, 2) realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, 3) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówki, 4) przyjmowanie czeków do rozliczenia w obrocie zagranicznym, 5) obsługę płatności masowych, 6) świadczenie usługi bankowości elektronicznej, 7) sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych, 8) tworzenie lokat overnight poprzez proces konsolidacji środków, 9) zainstalowanie oprogramowania do bankowości elektronicznej na stanowiskach wskazanych przez Gminę i jego serwisowanie, 10) przeszkolenie w zakresie użytkowania bankowości elektronicznej wyznaczonych pracowników i udzielenie im wsparcia telefonicznego oraz poprzez pocztę elektroniczną co najmniej w godzinach pracy jednostek, 11) zapewnienie bezpiecznej komunikacji w systemie bankowości elektronicznej, 12) zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego przez doradców bankowych ustanowionych dla Gminy , 13) wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy, 14) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawierają załączniki do SIWZ , a szczególności załącznik pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy. Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do 31.12.2017 r
  13. Dostosowanie pomieszczeń do wymogów prawodawstwa krajowego w tym ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury dostosowanej do osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Rodziewiczówny, działka 150/3 w Gryficach
    Zamawiający: Gmina Gryfice, Gryfice
    Dostosowanie pomieszczeń do wymogów prawodawstwa krajowego w tym ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury dostosowanej do osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Rodziewiczówny, działka 150/3 w Gryficach polegających na: wykonaniu prac remontowych, instalacji elektrycznych, instalacji wodociągowych (zimna i ciepła woda), instalacji kanalizacyjnych. Wymiana podłóg, stolarki wewnętrznej oraz ocieplenie i podwieszenie sufitu zgodnie z dokumentacją SIWZ
  14. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.
    Zamawiający: Gmina Dziwnów, Dziwnów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 2 000 000,00 zł.
    1) Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.
    2) Okres kredytowania Zamawiający określa na 5 lat.
    3) Raty kapitałowe płacone będą rocznie, a spłaty rat kredytowych będą następowały w ostatnim dniu roboczym grudnia kolejnego roku.
    4) Odsetki naliczane są co miesiąc, zgodnie z systemem bankowym i podlegają spłacie w okresach kwartalnych w ostatnim dniu roboczym kwartału kalendarzowego, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu.
    5) Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
    6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego planowanego kredytu.
    7) Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów.
    8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za możliwą przedterminową spłatę kredytu.
    9) Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę wekslową równą wielkości udzielonego kredytu wraz z należnymi odsetkami.
    10) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.12.2017 r.
    11) W celu porównania złożonych ofert Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do obliczenia ceny oferty przyjął datę uruchomienia i wykorzystania kredytu w całej wysokości na dzień 20.12.2012 r.
    12) Oprocentowanie kredytu ustalane będzie na podstawie stopy zmiennej, opartej na stawce WIBOR-1M, notowanej na dzień podpisania umowy kredytu oraz ten sam dzień każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego w okresie spłaty kredytu, powiększone o stałą w okresie kredytowania marżę banku.
    13) Wykonawca nie może pobierać żadnych innych opłat poza oprocentowaniem kredytu.
    14) Spłata kredytu w latach 2013 - 2017 w równych ratach rocznych, w ostatnim dniu roboczym grudnia, w wysokości 400 000,00 zł.
    15) Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu.
    16) Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni.
  15. UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO DLA GMINY LIPIANY W WYSOKOŚCI 598.000 ZŁ NA OKRES 2012-2022 ROK
    Zamawiający: Gmina Lipiany, Lipiany
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości 598.000 PLN (słownie; pięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy) na sfinansowanie rozchodów oraz wydatków inwestycyjnych oraz rozchodów Gminy Lipiany w 2012 r. na okres 2012-2022 rok
  16. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2 600 000 złotych na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy
    Zamawiający: Gmina Świerzno, Świerzno
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotowy w wysokości 2.600.000,00 zł (słownie dwa miliony sześćset tysięcy złotych)
    1) Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.600.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Świerzno, zgodnie z uchwałą nr XVII/123/2012 Rady Gminy Świerzno z dnia 29 czerwca 2012 r.
    2) Okres kredytowania Zamawiający określa na 14 lat ( 2013-2026)
    3) Umowa kredytowa zostanie zawarta do dnia 24.08.2012 r.
    4) Raty kapitałowe spłacane będą rocznie, spłata pierwszej raty kredytowej nastąpi 01.12.2013 r.
    5) Odsetki naliczane na koniec każdego miesiąca, płatne do 10 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni.
    6) Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
    7) Uruchamianie kredytu następować będzie w transzach lub jednorazowo, w okresie od 29.08.2012 do 31.12.2012 na pisemny wniosek Zamawiającego, składany w terminie 5 dni przed uruchomieniem transzy lub całości kredytu.
    8) Nie przewiduje się obciążania Zamawiającego z tytułu udzielenia kredytu prowizją bankową bądź innymi kosztami z tym związanymi.
    9) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości oraz możliwość spłat rat w innych terminach bądź w kwotach wyższych niż określone w zamówieniu bez stosowania przez Bank dodatkowych opłat lub prowizji. O każdej zmianie Zamawiający powiadomi Bank na 7 dni przed.
    10) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco oraz dopuszcza się obciążenie hipoteką nieruchomości zabudowane obiektami sportowymi w działkach wskazanych w uchwale Nr XVII/123/2012 rady Gminy Świerzno z dnia 29 czerwca 2012 r.


    2. Zasady kredytowania i spłata kredytu.
    1) Oprocentowanie kredytu, naliczane od faktycznego zadłużenia, ustalane miesięcznie, według zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M (dla depozytów 1-miesięcznych) zaokrągloną do drugiego miejsca po przecinku:
    - w dniu podpisania umowy - w wysokości stawki sprzed dwóch dni roboczych przed dniem podpisania umowy
    - dla kolejnych okresów - w wysokości stawki notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów, tj. miesiąca kredytowania.

    2) Spłata kredytu w ratach rocznych w następujących terminach i wysokościach:
    - I rata 01.12.2013 wysokość 50.000,00 zł,
    - II rata 01.12.2014 wysokość 10.000,00 zł,
    - III rata 01.12.2015 wysokość 10.000,00 zł,
    - IV rata 01.12.2016 wysokość 100.000,00 zł,
    - V rata 01.12.2017 wysokość 100.000,00 zł,
    - VI rata 01.12.2018 wysokość 100.000,00 zł,
    - VII rata 01.12.2019 wysokość 100.000,00 zł,
    - VIII rata 01.12.2020 wysokość 130.000,00 zł,
    - IX rata 01.12.2021 wysokość 130.000,00 zł,
    - X rata 01.12.2022 wysokość 130.000,00 zł,
    - XI rata 01.12.2023 wysokość 400.000,00 zł.
    - XII rata 01.12.2024 wysokość 440.000,00 zł.
    - XIII rata 01.12.2025 wysokość 450.000,00 zł
    - XIVrata 01.12.2026 wysokość 450.000,00 zł

    3. Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć
    1) Podjęcie kredytu w wysokości 2.600.000,00 zł z datą 29.08.2012 r.
    2) Odsetki liczone miesięcznie według stopy WIBOR 1 M obowiązującej na 31.07.2012 tj. 4,91% + marża banku.
    3) Spłaty kredytu według terminów i wysokości rat proponowanych w zasadach spłaty.
  17. Remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Dziadowo, Niedźwiedziska i Kukań-Gmina Gryfice
    Zamawiający: Gmina Gryfice, Gryfice
    Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach: Dziadowo (dz. nr 133/1, 133/4), Kukań (dz. nr 36/1, 36/2, 148), Niedźwiedziska (dz. nr 245, 248) polegające na: wykonaniu robót remontowych budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji wodociągowych (zimna i ciepła woda, instalacji kanalizacyjnych, wyposażeniu kuchni i pomieszczeń świetlicy, wykonaniu przyłączy wodociągowych, przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika szczelnego na ścieki. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej- zał. nr 7 do SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- zał. nr 8 do SIWZ.
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w roku 2012 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Płoty, Płoty
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w roku 2012 oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do kwoty 1 664 070,42 zł, w tym na:realizację zadania inwestycyjnego - budowa i wyposażenie świetlic wiejskich (Truskolas, Lisowo, Karczewie, Mechowo) do kwoty 552 990,29 zł;realizację zadania inwestycyjnego - remont i modernizacja obiektu sportowego - skocznia w dal oraz bieżnia przy boisku Orlik 2012 przy szkole Podstawowej Nr 2 w Płotach do kwoty 20 430,77 zł; realizację zadania inwestycyjnego - Rozbudowa i modernizacja systemu dróg gminnych w Gminie Płoty do kwoty 140 976,73 zł; spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 949 672,63 zł. a)Zamawiający dopuszcza możliwość sfinansowania inwestycji kredytem z Europejskiego Banku Inwestycyjnego; b)okres wykorzystania kredytu do dnia: 31 grudnia 2012 r. , jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu wykorzystania kredytu; c)karencja w spłacie rat do 30 marca 2014 r., d)okres spłaty kredytu: od dnia 31 marca 2014 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. w następujących terminach i ratach: 1. 31.03.2014 r. - 41 600,00 zł; 2.
    30.06.2014 r. - 41 600,00 zł; 3. 30.09.2014 r. - 41 600,00 zł; 4. 31.12.2014 r. - 41 600,00 zł; 5. 31.03.2015 r. - 41 600,00 zł; 6. 30.06.2015 r. - 41 600,00 zł; 7. 30.09.2015 r. - 41 600,00 zł; 8. 31.12.2015 r. - 41 600,00 zł; 9. 31.03.2016 r. - 41 600,00 zł; 10. 30.06.2016 r. - 41 600,00 zł; 11. 30.09.2016 r. - 41 600,00 zł; 12. 31.12.2016 r. - 41 600,00 zł; 13. 31.03.2017 r. - 41 600,00 zł; 14. 30.06.2017 r. - 41 600,00 zł; 15. 30.09.2017 r. - 41 600,00 zł; 16. 31.12.2017 r. - 41 600,00 zł; 17. 31.03.2018 r. - 41 600,00 zł; 18. 30.06.2018 r. - 41 600,00 zł; 19. 30.09.2018 r. - 41 600,00 zł; 20. 31.12.2018 r. - 41 600,00 zł; 21. 31.03.2019 r. - 41 600,00 zł; 22. 30.06.2019 r. - 41 600,00 zł; 23. 30.09.2019 r. - 41 600,00 zł; 24. 31.12.2019 r. - 41 600,00 zł; 25. 31.03.2020 r. - 41 600,00 zł; 26. 30.06.2020 r. - 41 600,00 zł; 27. 30.09.2020 r. - 41 600,00 zł; 28. 31.12.2020 r. - 41 600,00 zł; 29. 31.03.2021 r. - 41 600,00 zł; 30. 30.06.2021 r. - 41 600,00 zł; 31. 30.09.2021 r. - 41 600,00 zł; 32. 31.12.2021 r. - 41 600,00 zł; 33. 31.03.2022 r. - 41 600,00 zł; 34. 30.06.2022 r. - 41 600,00 zł; 35. 30.09.2022 r. - 41 600,00 zł; 36. 31.12.2022 r. - 41 600,00 zł; 37. 31.03.2023 r. - 41 600,00 zł; 38. 31.06.2023 r. - 41 600,00 zł; 39. 31.09.2023 r. - 41 600,00 zł; 40. 31.12.2023 r. - 41 670,42 zł; ŁĄCZNIE 1 664 070,42 zł e)Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, ostatniego dnia miesiąca, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. f)dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2012 r., jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu wykorzystania kredytu. g)Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek Zamawiającego; h)Koszty przygotowania kredytu: 0zł; i)Prowizja bankowa od udzielonego kredytu: 0,0%; j)Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, k)Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, l)Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco, m)W całym okresie kredytowania marża Oferenta pozostaje na niezmienionym poziomie; n)Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu; o)Oprocentowanie i marża W celu przygotowania oferty (obliczania kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą wartością stawki WIBOR 3M z dnia 4 czerwca 2012 r. powiększoną o stałą marżę banku. Udzielony kredyt będzie spłacany w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. stawkę WIBOR 3M z notowania na 20 dzień każdego kolejnego miesiąca spłaty kredytu, poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane, powiększoną o stałą marżę banku. W przypadku, gdy będzie to dzień ustawowo wolny od pracy, wysokość oprocentowania będzie ustalana w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Dzień roboczy jest dniem, w którym banki prowadzą działalność na rynku międzybankowym. p)metoda naliczania odsetek: kalendarz rzeczywisty. q)W całym okresie kredytowania marża Oferenta pozostaje na niezmienionym poziomie;
  19. Remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Świeszewo i Grądy- Gmina Gryfice
    Zamawiający: Gryficki Dom Kultury, Gryfice
    Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Świeszewo (dz. nr 317/3, 459) i Grądy (dz. nr 90, 138) polegające na: wykonaniu robót remontowych budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji wodociągowych (zimna i ciepła woda + c.o. (Świeszewo)), instalacji kanalizacyjnych, wyposażeniu kuchni i pomieszczeń świetlicy, wykonaniu przyłączy wodociągowych, przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika szczelnego na ścieki (Grądy). Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej- zał. nr 7 do SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- zał. nr 8 do SIWZ.
  20. Remont lokali mieszkalnych w m: Jaromin, Trzebiatów, Świnoujście, Dziwnów, Wałcz, Mrzeżyno, Kołobrzeg, Gryfice.
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w m: Jaromin bl. 41/5, 41/8, Trzebiatów ul. Kamieniecka 11b/9, 3a/7, Świnoujście ul. Grunwaldzka 17/16, Dziwnów ul. Dziwna 7/2, Wałcz ul. Poniatowskiego 16/8, ul. E. Plater 3/2, ul. Nowowiejska 23/9, ul. Woj. Polskiego 81/24, 85/49, Mrzeżyno ul. Słoneczna 73/9, 82c/5, Kołobrzeg ul. Koszalińska 31a/16, 31f/12, Gryfice ul. Brzozowa 3a/a10, ul. Sportowa 17/7 w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wzorem umowy.
  21. Nadleśnictwo Gryfice, Leśniczówki Prusinowo i Kołomąć - wykonanie prac remontowo-budowlanych w 2011 roku
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Gryfice
  22. Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Lipiany na lata 2011-2021
    Zamawiający: Gmina Lipiany, Lipiany
  23. Nadleśnictwie Gryfice, Podleśniczówka Gosław i Leśniczówka Rybokarty - wykonanie prac remontowo-budowlanych w 2011 roku.
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Gryfice
  24. Przebudowa drogi gminnej ul. Władysława Łokietka w Rewalu
    Zamawiający: Urząd Gminy, Rewal
  25. Modernizacja placu szkolnego przy LO w Gryficach
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Gryfice
  26. Przebudowa nawierzchni części ulicy 3-go Maja (nawierzchnia z kostki brukowej) w Gryficach
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Gryfice
  27. Przebudowa nawierzchni ulic 3 Maja, Ks. Stanisława Ruta, Sienkiewicza i Podwiejskiej w Gryficach
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Gryfice
  28. Przebudowa części drogi powiatowej ul. Osiedlowa w miejscowości Karnice.
    Zamawiający: Gmina Karnice, Karnice
  29. Modernizacja placu szkolnego przy L.O. w Gryficach
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Gryfice
  30. Roboty uzupełniające na zadaniu: Rozbudowa i przebudowa budynków na cele mieszkalne w Pogorzelicy przy ul. Wojska Polskiego 17B.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Rewal
  31. Przebudowa chodnika w m. Brojce w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 105 (II etap)
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Koszalin
  32. Rozbudowa i przebudowa budynków na cele mieszkalne w Pogorzelicy.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Rewal
  33. Rozbudowa i przebudowa budynków na cele mieszkalne w Pogorzelicy
    Zamawiający: Urząd Gminy, Rewal
  34. Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej z tłocznią ścieków w m. Gryfice
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Gryfice
  35. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury w części wypoczynkowo-ozdobnej ogrodu posiadającego elementy zaczerpnięte z ogrodów japońskich, zaprojektowanego w obrębie Parku Miejskiego w Gryficach
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej, Gryfice

Inne osoby dla Kaczmarek Jan (93 osoby):