Kogo reprezentuje osoba

Kania Piotr Paweł

w KRS

Piotr Paweł Kania

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Paweł
Nazwisko:Kania
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1974 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Nowiny (Świętokrzyskie), Ropczyce (Podkarpackie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:23 w aktualnych firmach, 1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bonter Rafał Paweł, Borchert Marcin, Conradi Hartmut, Cynkar Magdalena Maria, Durandet Geoffroy Andre, Ernst Andrzej Olaf, Fac Tomasz Marcin, Gulan Bor, Guła Bartosz Józef, Hubenova Petya, Iwańczuk Katarzyna Anna, Kisiliczyk Paweł Jakub, Kuivalainen Matti, Martinez De La Riva Javier, Mika Pavel, Muszyński Robert Wojciech, Okoń Marcin, Rutkowski Szymon Jan, Samengo Turner Joseph Paul, Saniternik Paweł Henryk, Stickler Uno Matthias, Trojanowska Kolibowska Beata Grażyna, Wrona Anna Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wierzbicki Wiesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buzzi Luigi, Kieres Krzysztof Tadeusz, Kocik Krzysztof Wojciech, Krężelewski Rafał, Laskowski Marek Janusz, Lose Otto, Paris Massimo, Plack Heiko, Schultz Norbert, Sonnabend Volker, Zelano Paolo

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniczko Wiesława Teresa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drożdżewski Jerzy Andrzej, Durandet Geoffroy, Gesing Liszka Ewelina Iwona, Gromadzki Emil, Kuivalainen Matti, Mika Pavel, Muszyński Robert Wojciech, Niewiadomski Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Cezary
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gesing Liszka Ewelina, Jakubowicz Katarzyna, Kopala Jolanta Beata, Maguda Tadeusz, Malimanek Vaclav, Mędrek Hubert, Muszyński Robert Wojciech, Norman Gregory, Otten Bart Arnold, Pick Marc, Ponce Fernandez Monica

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zięba Daniel Łukasz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajorek Grzegorz Andrzej, Czołgosz Robert, Elert Michał Sebastian, Gajewski Rafał Konrad, Maj Jakub Józef, Marciniak Maciej Jacek, Miłuch Janusz Zygmunt, Rusecki Piotr Marek, Sokołowski Kamil Paweł, Świderski Maciej Rafał, Świerczyński Wojciech Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żyła Łukasz Jerzy

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ab Finance Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000227694
  2. Ab-prefabrykaty Sp. Z O.O., Miękinia − KRS 0000358924
  3. Abet - Pawlak Sp. J., Siechnice − KRS 0000071398
  4. Air Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274213
  5. Andra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000128727
  6. Arcor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000218211
  7. B.r.s. Sp. Z O.O., Odrano-wola − KRS 0000696639
  8. Barg Betontechnik Polska Sp. Z O.O., Ożarów Mazowiecki − KRS 0000029357
  9. Barg Naprawy i Wzmocnienia Konstrukcji Budowlanych Sp. Z O.O., Ożarów Mazowiecki − KRS 0000435594
  10. Barg S.A., Ożarów Mazowiecki − KRS 0000409608
  11. Barg Serwis Sp. Z O.O., Ożarów Mazowiecki − KRS 0000043347
  12. Białostockie Kopalnie Surowców Mineralnych Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000030567
  13. Biopro Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000657876
  14. Bt Topbeton Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000030769
  15. Budokrusz M.k.m.charzyńscy Sp. J., Odrano-wola − KRS 0000304438
  16. Budokrusz S.A., Odrano-wola − KRS 0000549985
  17. Budokrusz-serwis Sp. Z O.O., Odrano-wola − KRS 0000201717
  18. Carrier Chłodnictwo Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030399
  19. Cement Ożarów S.A., Warszawa − KRS 0000038326
  20. Cemex Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037375
  21. Centrum Technologiczne Betotech Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000095010
  22. Centrum Technologiczne Budownictwa Instytut Badań i Certyfikacji Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000002382
  23. Chełmski Cement Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000051898
  24. Crh Materials Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000255211
  25. Cwcc.con Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000031721
  26. Dom Bianco Sp. Z O.O., Raszyn − KRS 0000150655
  27. Drycon Pro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000813757
  28. Drycon Pro Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000833750
  29. Dyckerhoff Polska Sp. Z O.O., Nowiny − KRS 0000024753
  30. Elevator Spare Parts Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000498457
  31. Eltel Networks Energetyka S.A., Gutkowo − KRS 0000019827
  32. Fabryka Przetworów Chemicznych Rędziny S.A., Częstochowa − KRS 0000260860
  33. Fundacja Cemex Budujemy Przyszłość, Warszawa − KRS 0000327696
  34. Fundacja Teatr 21, Warszawa − KRS 0000602352
  35. High Innovative Detection Engineering Polska Sp. Z O.O., Sieradz − KRS 0000757856
  36. Otis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171415
  37. Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego Polish Green Building Council (plgbc), Gliwice − KRS 0000317576
  38. Polskie Stowarzyszenie Producentów Dźwigów, Warszawa − KRS 0000166383
  39. Riello Palniki Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000230107
  40. Rug Riello Urządzenia Grzewcze S.A., Warszawa − KRS 0000211105
  41. Sm Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000835407
  42. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Techniczna, Warszawa − KRS 0000107963
  43. Stowarzyszenie Motocyklistów Moto Guzzi Klub Polska, Warszawa − KRS 0000236056
  44. Stowarzyszenie Producentów Betonu Towarowego W Polsce, Kraków − KRS 0000155346
  45. Stowarzyszenie Producentów Cementu, Kraków − KRS 0000099684
  46. Stowarzyszenie Właścicieli Działek Rekreacyjnych Werlas, Werlas − KRS 0000471029
  47. Tonbo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000790974
  48. Utc Ccs Manufacturing Polska Sp. Z O.O., Ropczyce − KRS 0000075060
  49. Utc Hvac Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033943
  50. Xylem Water Solutions Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000097028

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agroma-goya Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000160977
  2. Armenia Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006810
  3. Barg Laboratorium Materiałów Budowlanych Dolny Śląsk Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000022557
  4. Beton Towarowy Kędzierzyn Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000083759
  5. Beton Towarowy Pomorze Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000048843
  6. Bt Bielsko-biała Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000089776
  7. Bt Cem-pył Gdańsk Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000057005
  8. Bt Częstochowa Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000155377
  9. Bt Katowice Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000007716
  10. Bt Kraków Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000038701
  11. Bt Nowy Targ Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000068762
  12. Carrier Rental Systems Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083233
  13. Cementownia Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037579
  14. Cemex Beton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007168
  15. Cemex Infrastruktura Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400038
  16. Centrum Produkcji i Usług Technicznych Poldźwig Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030071
  17. Cgs Aktywa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000011541
  18. Contractor Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000036218
  19. Cwcc.con Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Katowice − KRS 0000733510
  20. Dbt Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000135198
  21. Dyckerhoff Beton Polska Sp. Z O.O., Sitkówka-nowiny − KRS 0000033247
  22. Ergon Poland Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000191850
  23. Faelbud Prefabrykaty Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000295523
  24. General Electric Company Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000073794
  25. Górażdże Beton Sp. Z O.O., Chorula − KRS 0000051234
  26. Górażdże Kruszywa Sp. Z O.O., Chorula − KRS 0000026495
  27. Hilti (poland) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003816
  28. Honeywell Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033934
  29. Jd Beton Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000038304
  30. Lafarge Cement S.A., Małogoszcz − KRS 0000062569
  31. Lafarge Kruszywa i Beton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000069305
  32. Lt Silo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000036217
  33. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Nauka, Warszawa − KRS 0000169562
  34. Nowiny - Administracja Nieruchomości Sp. Z O.O. Z Siedzibą W Sitkówce - Nowinach, Sitkówka-nowiny − KRS 0000171486
  35. Polish Gravel Industry Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019798
  36. Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział W Rzeszowie, Rzeszów − KRS 0000073679
  37. Przedsiębiorstwo Produkcji Kruszyw W Działdowie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264199
  38. Przedsiębiorstwo Produkcyjne Pp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000102192
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe Polkrusz Sp. Z O.O., Borowce − KRS 0000110049
  40. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych-surowce Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000036751
  41. Rmc Kruszywa Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000118081
  42. Schaumaplast Polska Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000050084
  43. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Dom Przy Ul. Mokotowskiej 51/53 W Warszawie, Warszawa − KRS 0000230025
  44. Stowarzyszenie Przemysłu Wapienniczego, Kraków − KRS 0000225038
  45. Stulz Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000177789
  46. Tbg Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000049535
  47. Trzuskawica S.A., Sitkówka − KRS 0000096034
  48. Yeoman Poland Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000059829
  49. Zielonogórskie Kopalnie Surowców Mineralnych S.A., Chorula − KRS 0000012854
  50. Zu - Inwestycje Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000089530

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. Wykonanie remontu trzech dźwigów w budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz prowadzenie ich konserwacji w okresie gwarancji
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu trzech dźwigów w budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz prowadzenie ich konserwacji w okresie gwarancji, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
    2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
  2. Modernizacja dwóch dźwigów towarowych służących do transportu dekoracji
    Zamawiający: Teatr Narodowy, Warszawa
    Modernizacja dwóch dźwigów towarowych służących do transportu dekoracji.
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch dźwigów towarowych
    służących do transportu dekoracji w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie:
    a) dźwigu usytuowanego w budynku głównym Teatru przy Pl. Teatralnym 3
    o numerze ewidencyjnym UDT 312703144, zwanego dalej dźwigiem D2,
    b) dźwigu usytuowanego w budynku technicznym Teatru przy ul. Wierzbowej 3
    o numerze ewidencyjnym UDT 312703143, zwanego dalej dźwigiem D3.
    2. Zakres prac (dla każdego z dźwigów osobno):
    a) opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji zawierającej m.in: charakterystykę techniczną i zakres modernizacji, opis techniczny, rysunki, obliczenia, instrukcje, atesty, certyfikaty. Dokumentacja wymaga uzgodnienia z organem właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego, dalej UDT.
    b) dokumentacja techniczna modernizacji przed złożeniem do UDT powinna zostać przedłożona Zamawiającemu w celu potwierdzenia jej zgodności z wymaganiami określonymi w Programach Funkcjonalno-Użytkowych, dalej PFU.
    – w następujących terminach:
    1) najpóźniej 3 miesiące od dnia podpisania umowy – dla dźwigu D 2,
    tj. do17 kwietnia 2017 r.
    2) najpóźniej 6 miesięcy od dnia podpisania umowy – dla dźwigu D 3,
    tj. do 17 lipca 2017 r.
    c) przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji technicznej modernizacji dla dźwigu D2, wymagane jest wykonanie ekspertyzy budowlanej dotyczącej obniżenia otworu drzwiowego na przystanku nr 5 – do poziomu podłogi przystanku.
    d) przy opracowaniu dokumentacji technicznej modernizacji należy zwrócić szczególną uwagę na dobór mechanizmu napędowego gilotynowych drzwi szybowych. Z uwagi na ich dużą masę i wymiary, do tego rodzaju drzwi nie można zastosować typowych napędów z grupy dźwigów osobowych,
    e) ponieważ parametry techniczne dźwigów różnią się tylko ilością i rodzajem przystanków oraz ilością gilotynowych drzwi szybowych – Zamawiający wymaga by zastosowane
    w obu dźwigach podzespoły dźwigowe napędów, sterowania, urządzeń bezpieczeństwa
    i łączności, kontroli dostępu itp. – były takie same,
    f) demontaż istniejących podzespołów dźwigowych podlegających wymianie
    – zdemontowane podzespoły Wykonawca wywiezie i podda utylizacji na własny koszt.
    g) dostawa i montaż nowych części i podzespołów dźwigowych.
    h) uruchomienie i przekazanie dźwigu do eksploatacji.
    i) przekazanie zmodernizowanych dźwigów Zamawiającemu i włączenie ich
    do eksploatacji po odbiorze dokonanym przez Urząd Dozoru Technicznego
    i wydaniu przez UDT decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji,
    j) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji niezbędnej do obsługi dźwigu, w tym instrukcji użytkowania
    i konserwacji,
    k) dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgłoszeń oraz pokrycie związanych z tym kosztów (uzgodnienia z UDT, zgłoszenie odbioru urządzeń itp.),
    l) przeprowadzenie rozruchu, prób ruchowych i regulacji po montażu dźwigu,
    m) udział w badaniu końcowym dźwigów po modernizacji, przeprowadzonym przez UDT.
    n) przekazanie Zamawiającemu zaktualizowanej przez UDT, książki rewizji dźwigu,
    o) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
    a) Załącznik nr 1 – „Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dźwig towarowy D2”,
    b) Załącznik nr 2 – „Przedmiar robót – D2”,
    c) Załącznik nr 4 – „Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dźwig towarowy D3”,
    d) Załącznik nr 5 – „Przedmiar robót – D3”,
    e) Zamawiający posiada uzgodniony i zaakceptowany przez Urząd Dozoru Technicznego,
    zakres i warunki techniczne planowanej modernizacji, przedstawione w wyżej wymienionych programach funkcjonalno-użytkowych dźwigów D2 i D3.
  3. MODERNIZACJA DŻWIGU w Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznym w Warszawie przy ul. Dąbrowszczaków 5a
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dźwigu w Centrum Diagnostyczno-
    Specjalistycznym zlokalizowanym przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie.
    2. Zakres prac obejmuje:
    1) demontaż wszystkich podzespołów dźwigu, wywiezienie i utylizację,
    2) dostosowanie istniejącego szybu windowego do zamontowania nowego dźwigu,
    3) dostawę kompletnego urządzenia dźwigowego,
    4) montaż nowego urządzenia dźwigowego,
    5) doprowadzenie instalacji elektrycznej do zasilania nowego dźwigu,
    6) doprowadzenie sygnału pożarowego z obecnej maszynowni do nadszybia windy,
    7) podłączenie windy do działającego w obiekcie systemu p.poż.
    8)uzyskanie decyzji dopuszczającej nowy dźwig do użytkowania przez Urząd Dozoru
    Technicznego,
    9) wykonanie robót budowlanych towarzyszących, związanych z demontażem
    dotychczasowych podzespołów dźwigu.
  4. Remont dwóch dźwigów osobowych w budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2016
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch dźwigów osobowych w budynku C-7 przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu.
    Zakres robót szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU),stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. PFU obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania ( Etap I), wykonanie robót budowlano- montażowych wraz z uzyskaniem dopuszczenia do
    eksploatacji i rejestracją w UDT urządzeń dźwigowych (Etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji Etapu II umowy.
    Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
    Prace będą wykonywane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Realizacja prac następować będzie w poniższych Etapach: ETAP I: -opracowanie
    dokumentacji projektowej na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla Etapu II niniejszej umowy,
    -opracowanie projektu budowlanego oraz elementów projektu wykonawczego niezbędnych dla realizacji zadania , -uzyskanie ostatecznej
    decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie konieczna), -pozostałe opracowania – np. STWiORB, kosztorysy inwestorskie, przedmiary,
    -uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień właściwych organów i innych wymaganych szczegółowymi przepisami. ETAP II: -realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach Etapu I niniejszej umowy wraz z dostawą i montażem urządzeń, -uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji i rejestrację w UDT urządzeń dźwigowych po remoncie, -pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udziela Zamawiającemu okresu gwarancji – min. 3 lata na urządzenie dźwigowe (oceniane w kryterium oceny ofert) oraz 5 - letniej gwarancji na dokumentację projektową i roboty budowlane. W ramach okresu gwarancji na urządzenie dźwigowe Wykonawca zapewni na swój koszt serwis zainstalowanego urządzenia, w tym comiesięczną
    konserwację eksploatacyjną zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) zamontowanych urządzeń i zaleceniami UDT.
    Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 16 wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Klasyfikacja zamówienia wg
    Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 42416100-6 Windy 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45313100-5 Instalowanie wind 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 42961000-0 System sterowania i kontroli 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
  5. Przegląd, naprawy i konserwacje dźwigów osobowo-towarowych w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i Centrum Diagnostyczno - Leczniczego we Włocławku
    Zamawiający: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przegląd, naprawy i konserwacje dźwigów osobowo-towarowych w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i Centrum Diagnostyczno - Leczniczego we Włocławku
  6. Serwis i naprawa urządzeń transportu bliskiego
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
    Przedmiotem Zamówienia jest serwis i naprawa urządzeń transportu bliskiego w tym: a)CZĘŚĆ A: -Dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny -Dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański -Dźwig MONITOR na parkingu P+R A. Krakowska Szczegółowe informacje dotyczące Przedmiotu Zamówienia dla części A określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załączniki nr 1a do SIWZ. b)CZĘŚĆ B: Dźwigi Schindler na parkingu P + R Ursus Niedźwiadek. Szczegółowe informacje dotyczące Przedmiotu Zamówienia dla części B określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ. c)CZĘŚĆ C: Dźwigi OTIS na parkingu P + R Metro Stokłosy. Szczegółowe informacje dotyczące Przedmiotu Zamówienia dla części C określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1c do SIWZ. d)CZĘŚĆ D:Podnośniki hydrauliczne ELFO XL zamontowane na terenie przejścia podziemnego pod torami kolejowymi linii nr 1 Warszawa – Katowice i linii podmiejskiej nr 447 Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki w sąsiedztwie parkingu strategicznego P+R Ursus Niedźwiadek.

    Serwis obejmuje (dotyczy części A-D zamówienia): a)prace serwisowe, w tym prace konserwacyjne, prace awaryjne, prace dodatkowe, b)prace naprawcze.

    Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dysponował całodobową obsługą centrum zgłoszeniowego z funkcją nagrywania celem weryfikacji zgłoszeń oraz zapewnieniu jakości ich obsługi (dotyczy części A-D zamówienia). Termin wykonania zamówienia dla części A – D: od 01 grudnia 2016r. do 30 listopada 2018r.

    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
  7. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu dwóch dźwigów osobowych w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 7/9 we Wrocławiu (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    Realizacja umowy następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej: ETAP I: opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla Etapu II niniejszej umowy, opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego, uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie konieczna), pozostałe opracowania - np. STWiORB, kosztorysy inwestorskie, przedmiary, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień właściwych organów i innych wymaganych szczegółowymi przepisami. ETAP II: realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach Etapu I niniejszej umowy wraz z dostawą i montażem urządzeń, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji i rejestrację w UDT urządzeń dźwigowych po remoncie, pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  8. Konserwacja schodów ruchomych zainstalowanych w przejściu podziemnym pod ul. 3 Maja w Gdańsku.
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Wykonywanie czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych schodów ruchomych produkcji firmy OTIS Austria o numerach fabrycznych: 32 NZ 2192 i 32 NZ 2193 zainstalowanych w przejściu podziemnym pod ul. 3 Maja zapewniających utrzymanie ich w pełnej sprawności technicznej i elektrycznej zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  9. USŁUGA KONSERWACJI I UTRZYMANIA W GOTOWOŚCI I SPRAWNOŚCI TECHNICZNO - EKSPLOATACYJNEJ DŹWIGÓW OSOBOWYCH, TOWAROWO - OSOBOWYCH ORAZ SUWNIC
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej dźwigów osobowych, towarowo-osobowych oraz suwnic, wyszczególnionych w poniższej tabeli:
    Lp. Adres dźwigu
    /ilość przystanków/ Typ dźwigu
    /udźwig - kg/ Numer
    fabryczny Numer
    ewidencyjny ROK
    budowy
    1. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1057/1 N3112031476 2007
    2. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1058/2 N3112031477 2007
    3. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1059/3 N3112031485 2007
    4. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1060/4 N3112031478 2007
    5. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1061/5 N3112031431 2007
    6. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1062/6 N3112031410 2007
    7. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1063/7 N3112031411 2007
    8. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1064/8 N3112031412 2007
    9. Szpital Kuchnia - Pralnia /2/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 51030/802 N3112000802 1985
    10. Szpital Kuchnia - Pralnia /2/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 51031/803 N3112000803 1985
    11. Szpital Kuchnia - Pralnia /2/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 51028/800 311200800 1985
    12. Szpital segm. A-1 /4/ PPD - towarowy - mały / 160/ 55891/051 311201051 1991
    13. Szpital segm. A-2 /4/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 53047/025 311201025 1987
    14. Szpital segm. B-6 /5/ GEN2 PREMIER GA13928W /1000/ D8KEG302 N3112034086 2012
    15. Szpital segm. B-2 platforma /2/ DELTA ALTECH /225/ SP3184 N3012000617 2010
    16. Szpital zewnętrzna panorama /2/ GeN2 GB 08923 D /630/ D8NE7600 N3112032532 2009
    17. Szpital segm. B-2 suwnica IPER maszynownia /2000/ 37150 N3312000544 1980
    18. Szpital segm. B-2 suwnica IPER maszynownia /2000/ 37149 N3312000543 1980

    2. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
    a) wykonanie bieżących przeglądów i czynności konserwacyjno-naprawczych dźwigów szpitalnych nie rzadziej niż raz w miesiącu,
    b) utrzymanie dźwigów szpitalnych w sprawności technicznej tj. w ruchu,
    c) w przypadku wystąpienia wypadków nagłych, w których zagrożone jest życie lub zdrowie ludzi, w tym m. in. zacięcie ludzi w dźwigu, przesłania w miejsce użytkowania dźwigu pogotowia technicznego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia,
    d) wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych,
    e) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji dźwigów szpitalnych, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego lub z przepisów powszechnie obowiązujących
    - wykaz, wymagania i opis czynności, określony szczegółowo jest w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji
    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    4. Oferty nie posiadające pełnego zakresy przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
    5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3.
  10. Roboty remontowe szybu dźwigowego oraz urządzenia dźwigowego w budynku M-V Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
    Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, Kraków
    Roboty remontowe szybu dźwigowego oraz urządzenia dźwigowego w budynku M-V Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
  11. Modernizacja dźwigu towarowego w budynku technicznym Teatru Narodowego, przy ul. Wierzbowej 3 - Recepcja C
    Zamawiający: Teatr Narodowy, Warszawa
    1) Modernizacja dźwigu towarowego o numerze ewidencyjnym UDT 3127002810, usytuowanego w budynku technicznym Teatru Narodowego przy ul. Wierzbowej 3 (Recepcja C), 2) Modernizacja dźwigu obejmuje: a)Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji dźwigu, zgodnie
    z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznik nr 1 do SIWZ
    - Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - dźwigu towarowego przy recepcji C oraz obowiązującymi przepisami prawa. Załącznik nr 1 stanowi integralną część SIWZ, b) Roboty związane z wykonaniem modernizacji dźwigu, szczegółowo opisane są w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), c) Przekazanie zmodernizowanego dźwigu Zamawiającemu i włączenie go
    do eksploatacji, poprzez: odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego z jednoczesnym wydaniem decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji, przekazanie Zamawiającemu książki rewizji dźwigu, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowych instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu, d) Serwisowanie, konserwację i monitoring techniczny zmodernizowanego dźwigu w okresie 36 miesięcznej gwarancji jakości i odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady, 3) Oferenci przed złożeniem ofert, dokonają wizji lokalnej wymagającego modernizacji dźwigu towarowego, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ. Termin wizji lokalnej wymaga pisemnego zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym
  12. Konserwacja i utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz dokonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych i corocznych pomiarów elektrycznych dźwigów osobowych, małych dźwigów towarowych oraz urządzeń dla osób niepełnosprawnych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zlokalizowanych w Katowicach, Katowicach-Ligocie oraz Sosnowcu i Zabrzu w okresie od 01.01.2016r do 14.05.2017r.
    Zamawiający: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz dokonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych i corocznych pomiarów elektrycznych dźwigów osobowych, małych dźwigów towarowych oraz urządzeń dla osób niepełnosprawnych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zlokalizowanych w Katowicach, Katowicach-Ligocie oraz Sosnowcu i Zabrzu w okresie od 01.01.2016r do 14.05.2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Specyfikacja asortymentowo-cenowa - załącznik nr 2, Zestawienie urządzeń dźwigowych - załącznik nr 3
  13. Serwis dźwigów osobowych i towarowych w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, Płock
    I. Przedmiotem zamówienia jest serwis dźwigów osobowych i towarowych w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. II. Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134.000 euro
  14. Dostawa i montaż dźwigu osobowego dla Komisariatu Policji Tarnów - Centrum
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana i uruchomienie dźwigu osobowego w budynku administracyjno-biurowym Komisariatu Policji Tarnów-Centrum, zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 6 w Tarnowie. Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności:
    a.dostarczenie dokumentacji montażowej nowego dźwigu uzgodnionej i zatwierdzonej przez UDT,
    b.opracowanie oraz przekazanie instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigu uzgodnionej i zatwierdzonej przez UDT,
    c.demontaż istniejących elementów dźwigu i drzwi szybowych oraz zdeponowanie (w tym transport) w Magazynie Technicznym KMP w Tarnowie przy ul. Mościckiego 27,
    d.wykonanie wszelkich wymaganych prac w szybie i maszynowni oraz na ościeżach i posadzce wokół wymienianych drzwi szybowych (zalecane odtworzenie stanu istniejącego) niezbędne do montażu dźwigu,
    e.wykonanie wszelkich niezbędnych prac mających na celu wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym oświetlenia maszynowni i szybu.
    f.dostawa dźwigu (transport) na miejsce montażu, w tym dostawa niezbędnych elementów handlowych, np. kabel zwisowy, przewody elektryczne itp.,
    g.montaż dźwigu w przygotowanym szybie i maszynowni,
    h.dostarczeniu dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigu napisanej w języku polskim,
    i.rozruch dźwigu,
    j.wykonanie pomiarów elektrycznych i instalacji ochronnej przeciwporażeniowej oraz sporządzenie stosownych protokołów,
    k.oznaczenie dźwigu znakiem CE,
    l.udział przy odbiorze dźwigu, uzyskanie decyzji dopuszczającej dźwig do eksploatacji, rejestrację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego - w ramach ceny oferty,
    m.przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu,
    n.konserwację dźwigu oraz udział przy okresowych badaniach dźwigu przez UDT, realizację uwag i zaleceń UDT dotyczących dźwigu w tym oświetlenia maszynowni i szybu w całym okresie obowiązywania gwarancji - w ramach ceny oferty.
    Szczegółowy zakres zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia - Zał. Nr 1 do SIWZ
    2.Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej. Termin wizji wyznacza się na dzień 31.08.2015 r. o godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - Recepcja Komisariatu Policji Tarnów-Centrum, zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 6 w Tarnowie.
    3.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie materiałów, urządzeń dla których wskazano nazwy producentów przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne może nieść za sobą ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte.
    UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
    4.Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
    Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 7 do SIWZ
  15. Modernizacja szybu windowego i montaż windy w budynku Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42
    Zamawiający: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szybu windowego i montaż windy w budynku Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42. 2. Roboty budowlane dotyczą następującego zakresu: 1) Instalowanie windy: a) montaż wyposażenia maszynowni; b) montaż wyposażenia szybu; c) transport podzespołów dźwigowych. 2) Konserwacja windy. 3) Instalacje elektryczne dźwigowe. 4) Prace projektowe, odbiory. 5) Roboty budowlane: a) roboty przygotowawcze; b) prace w maszynowni; c) prace w szybie windowym; d) przygotowanie otworów drzwiowych; remont ściany czołowej; e) roboty porządkowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 10 do SIWZ
  16. Okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne urządzeń dźwigowych budynku 9A WCB EIT+, usuwani awarii, wykonywanie napraw
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są
    okresowe przeglądy techniczno-konserwacyjne urządzeń dźwigowych budynku 9A WCB EIT+, usuwanie awarii,
    wykonywanie napraw. z podziałem na 3 zadania: 1) Zadanie nr 1 - świadczenie usług okresowych przeglądów
    technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii w zakresie dźwigów osobowych, 2) Zadanie nr 2 -
    świadczenie usług okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii w
    zakresie dźwigów towarowych oraz towarowo-osobowych, 3) Zadanie nr 3 - świadczenie usług okresowych
    przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii w zakresie platform do
    przemieszczania osób niepełnosprawnych..
  17. Wymiana dźwigów towarowych oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Klubu Garnizonowego przy ul. Zyblikiewicza 1 w Krakowie.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów towarowych oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Klubu Garnizonowego przy ul. Zyblikiewicza 1 w Krakowie. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -wzór umowy, umowy gwarancji oraz instrukcja dla wykonawcy prac dotycząca ochrony środowiska w zakresie realizowanej usługi, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -dokumentacja projektowa, -przedmiar robót. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
  18. Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział ZUS w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wrocław
    Wykonywanie przeglądów i konserwacji urzadzeń dżwigowych w budynkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania.
    zadanie nr 1 - Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych w budynkach Oddziału ZUS w Legnicy,
    zadanie nr 2 - Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych w budynkach Oddziału ZUS w Opolu, eksploatowanych w budynkach na terenie miasta Opola,
    zadanie nr 3 - Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych w budynkach Oddziału ZUS w Opolu, eksploatowanych na terenie województwa opolskiego,
    zadanie nr 4 - Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych w budynkach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
  19. Wymiana istniejącego dźwigu hydraulicznego osobowego na elektryczny osobowo-towarowy z wykorzystaniem istniejącego szybu w budynku Narodowego Banku Polskiego - Oddział Okręgowy w Bydgoszczy
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego dźwigu hydraulicznego osobowego na elektryczny osobowo-towarowy z wykorzystaniem istniejącego szybu w budynku Narodowego Banku Polskiego - Oddział Okręgowy w Bydgoszczy.
    2.W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
    1)wykonania robót przygotowawczych - przygotowanie i wydzielenie terenu prowadzenia robót oraz zabezpieczenie zastępczej drogi transportu towarowego dla zamawiającego na czas wyłączenia dźwigu z eksploatacji w postaci podnośnika taśmowego oraz przeszkolenie stanowiskowe pracownika Zamawiającego w obsłudze tego taśmociągu (Wykonawca nie będzie zobowiązany w ramach robót przygotowawczych do przesunięcia (czasowego) dwóch kamer telewizji dozorowej, o którym mowa w dokumentacji projektowej),
    2)demontażu istniejącego dźwigu, wykonania robót adaptacyjnych istniejącego szybu oraz przygotowania instalacji do montażu nowego dźwigu,
    3)dostawy i montażu nowego dźwigu,
    4)wywozu i utylizacji wskazanych przez Zamawiającego materiałów porozbiórkowych,
    5)wykonania dokumentacji powykonawczej,
    6)wykonania dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia, zgłoszenie oraz uzyskanie wymaganej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację nowego urządzenia dźwigowego,
    7)przeprowadzenia instruktażu użytkowania dźwigu.
    3.Przedmiot zamówienia obejmuje również w okresie obowiązywania gwarancji jakości świadczenie przez Wykonawcę serwisu i konserwacji zamontowanego dźwigu elektrycznego osobowo-towarowego.
    4.Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót (STWiOR), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  20. Wykonanie wymiany dwóch dźwigów osobowych w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, Kielce
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany dwóch dźwigów osobowych w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 5.186.000 Euro
  21. Nr sprawy: AZP/261/RB/10/TIN/SRM.2121.DS2.2.80.2015 Wymiana dwóch dźwigów osobowych wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych wielobranżowych w bloku Nr 2 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz opracowaniem dokumentacji projektowej
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  22. Konserwacje, przeglądy i naprawy urządzeń dźwigowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie - symbol sprawy 030000/271/6/2015-CZP.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Biłgoraj
  23. Budowa wewnętrznego szybu windowego, montaż dźwigu osobowego przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych oraz budowa infrastruktury dla osób niepełnosprawnych
    Zamawiający: Gmina Żabia Wola, Żabia Wola
  24. Zakup betonu na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach.
    Zamawiający: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., Kielce

Inne osoby dla Kania Piotr Paweł (62 osoby):