Kogo reprezentuje osoba

Kaszyński Michał Rafał

w KRS

Michał Rafał Kaszyński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Michał
Drugie imię:Rafał
Nazwisko:Kaszyński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Chrzanów (Małopolskie), Gliwice (Śląskie), Krynica-zdrój (Małopolskie), Oświęcim (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białobrzeski Grzegorz, Bigos Jaworowska Sabina, Biondo Diego, Błaszczyk Joanna, Chmielewski Mateusz Jakub, Ciurysek Gedir Roksana Grażyna, Czyż Artur Andrzej, Drozd Renata Maria, Gałat Mirosław Stanisław, Giejbatow Daniel, Grzymek Witold Marek, Głębikowska Michalak Justyna, Iannone Paolo, Janas Grzegorz, Kaczoruk Stanisław Ryszard, Kopyrski Andrzej, Kosmider Christopher, Koziarek Marek, Krakowiak Elżbieta, Krupiński Michał Tomasz, Kubiak Tomasz, Lehmann Michał Piotr, Lenkiewicz Adam Józef, Leszczyński Tomasz Jan, Lovaglio Luigi, Lusztyn Marek, Majcher Marian, Michalik Barbara, Niewiński Adam, Pavoni Enrico, Petsch Rafał Adam, Piwowar Grzegorz Paweł, Santini Stefano, Stępień Sylwester, Stopczyński Paweł, Styczyński Tomasz, Surówka Paweł, Suszczyński Paweł Cezary, Szczecki Błażej, Szymański Andrzej, Taborowska Wawrzyniak Joanna Katarzyna, Tomczuk Marek, Turło Zbigniew Stanisław, Ważyński Marian Tadeusz, Żuchaj Elżbieta Iwona, Łukaszewicz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźnicki Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bilski Adam Marian, Drabek Anna Katarzyna, Gil Włodzimierz Julian, Grądzka Bożena Anna, Stec Marek Krzysztof, Szydło Edward, Zawadzki Władysław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drążewski Adam, Kałka Marek, Kocjan Jerzy Jacek, Kowalczyk Dariusz, Kułaga Tadeusz Grzegorz, Lipiński Waldemar, Nowak Marek Andrzej, Puszer Maria Cecylia, Szumny Andrzej Wacław, Wieczorek Adam Jan, Zygmunt Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilkoń Alicja Maria
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedroń Grzegorz, Dominik Ewa, Gawłowski Przemysław Krzysztof, Gruca Łucja Ewa, Kulasińska Małgorzata, Ledniowski Krzysztof, Pióro Wiesław, Siniawa Michał, Uryga Stanisław Bogdan, Wieloch Stanisław, Woźniak Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojewoda Zbigniew Antoni
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drabek Anna, Gil Włodzimierz, Gucwa Tadeusz, Piecha Maciej Józef, Stec Marek, Szydło Edward

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmiel Jarosław Adam, Olszowska Halina, Olszowski Grzegorz Piotr, Sałęga Olga Barbara, Sałęga Stanisław Mirosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Olszowski Maciej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drążewski Adam, Kałka Marek, Kocjan Jerzy Jacek, Kowalczyk Dariusz, Kułaga Tadeusz Grzegorz, Lipiński Waldemar, Nowak Marek Andrzej, Puszer Maria Cecylia, Szumny Andrzej Wacław, Wieczorek Adam Jan, Zygmunt Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilkoń Alicja Maria
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieniek Józefa Janina, Czekońska Anna Maria, Duma-nowska Łucja, Kogut Maria, Kotlarek Henryka Emilia, Olszowska Halina, Olszowski Grzegorz Piotr, Sałęga Olga Barbara, Sałęga Stanisław Mirosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałęga Kamil Stanisław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szałaśny Rafał, Zawadzki Władysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieciera Iza Jolanta

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  2. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  3. Audyt Vademecum Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000736909
  4. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  5. Beerlab Sp. Z O.O., Łoziska − KRS 0000483563
  6. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  7. Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000070489
  8. Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Warszawa − KRS 0000024477
  9. Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000030709
  10. Centrum Handlowo-usługowe Prakor Sp. Z O.O., Żarki − KRS 0000034903
  11. Centrum Kart S.A., Warszawa − KRS 0000169260
  12. Centrum Kształcenia i Usług Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000364444
  13. Chem Trans Logistic Haldex S.A., Sosnowiec − KRS 0000179052
  14. Delfarma Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000180304
  15. Delikatesy Dobra Cena Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000336882
  16. Edusmart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000423284
  17. Eficom-sinersio S.A., Warszawa − KRS 0000280815
  18. Firma Handlowa Energo-tur Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000013102
  19. Fokus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117707
  20. Fundacja Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, Łódź − KRS 0000172918
  21. Fundacja Historie Bydgoskie, Bydgoszcz − KRS 0000519176
  22. Fundacja Horyzont360, Wielogłowy − KRS 0000653767
  23. Fundacja Oświęcimskie Centrum Praw Człowieka W Oświęcimiu, Oświęcim − KRS 0000007777
  24. Gliwicki Zakład Usług Górniczych Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000030966
  25. Grupa Czh S.A., Katowice − KRS 0000075706
  26. Hotel Platinum Sp. Z O.O., Ostróda − KRS 0000749678
  27. Implansens Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000722858
  28. International Court Of Arbitration - Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy S.A., Wrocław − KRS 0000453748
  29. International Court Of Arbitration - Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000098080
  30. Kan Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000534305
  31. Klub Hipiczny Ikarion, Bobrek − KRS 0000532435
  32. Kopko Żuchaj Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000180861
  33. Krajowa Izba Gospodarcza Przemysł Rozlewniczy, Warszawa − KRS 0000038082
  34. Krakchemia S.A., Kraków − KRS 0000217348
  35. Ludowy Klub Sportowy Nadwiślanin Gromiec, Gromiec − KRS 0000051825
  36. Mrm Investment S.A., Oświęcim − KRS 0000276969
  37. Netguru S.A., Poznań − KRS 0000745671
  38. Nowobytomska Sieć Komputerowa Matrix Ruda Śląska, Ruda Śląska − KRS 0000067576
  39. Ogólnopolski Związek Pracodawców Szpitali Powiatowych, Garwolin − KRS 0000610477
  40. Oświęcimskie Stowarzyszenie Sportowo-rehabilitacyjne Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ola W Oświęcimiu, Oświęcim − KRS 0000059843
  41. Otb Fund Advisers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000635680
  42. Pekao Bank Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000027441
  43. Pekao Faktoring Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000086395
  44. Pekao Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030306
  45. Pekao Investment Banking S.A., Warszawa − KRS 0000149937
  46. Pekao Investment Management S.A., Warszawa − KRS 0000019966
  47. Pekao Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000060594
  48. Pekao Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000000867
  49. Pkp Polskie Linie Kolejowe S.A., Warszawa − KRS 0000037568
  50. Pl.2012+ Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000293205

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków − KRS 0000020720
  2. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  3. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  4. Anica System S.A., Lublin − KRS 0000041492
  5. Anilorak Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000149258
  6. Asset S.A., Warszawa − KRS 0000030805
  7. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  8. Bankowe Biuro Podróży Travelbank Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130137
  9. Bnp Paribas Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045093
  10. Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000343429
  11. Budopol-delta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047684
  12. Cenfin Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000109384
  13. Centrum Biznesu Małopolski Zachodniej Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000053973
  14. Centrum Finansowych Technologii Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000106118
  15. Centrum Kreacji Biznesu Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000286092
  16. Centrum Medyczne Bonifratrów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000351026
  17. Centrum Usług Księgowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234298
  18. Coig S.A., Katowice − KRS 0000092497
  19. Ctl Inwestor Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000039567
  20. Ctl Maczki-bór S.A., Sosnowiec − KRS 0000361438
  21. Ctl Maczki-bór Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000107691
  22. Cukrownia Leśmierz S.A., Leśmierz − KRS 0000125757
  23. Dom Inwestycyjny Xelion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061809
  24. Dor-med Polska Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000340876
  25. Ekoserwis Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000231156
  26. Enea Elektrownia Połaniec S.A., Zawada − KRS 0000053769
  27. Energa Elektrownie W Koszalinie Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000129864
  28. Energo-inwest-broker S.A., Toruń − KRS 0000050455
  29. Expander S.A., Warszawa − KRS 0000060268
  30. Fabryki Sprzętu i Narzędzi Górniczych Grupa Kapitałowa Fasing s.a., Katowice − KRS 0000120721
  31. Final S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000062921
  32. Firma Usługowo-handlowa Tech-bud S.A., Oświęcim − KRS 0000113629
  33. Fortaco Jl Sp. Z O.O., Janów Lubelski − KRS 0000027578
  34. Fundacja Dance Imperium, Warszawa − KRS 0000159374
  35. Getin Bank S.A., Katowice − KRS 0000027116
  36. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507
  37. Globe Trade Centre S.A., Warszawa − KRS 0000061500
  38. Górnośląska Spółka Brokerska Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000089465
  39. Gsu Pomoc Górniczy Klub Ubezpieczonych S.A., Gliwice − KRS 0000157268
  40. Haldex S.A., Katowice − KRS 0000082738
  41. Heba Sp. Z O.O., Jastrzębie Zdrój − KRS 0000228466
  42. Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030763
  43. Hotel Jan Iii Sobieski Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035202
  44. Hsbc Investment Services(poland) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000034397
  45. Huta Cynku Miasteczko Śląskie S.A., Miasteczko Śląskie − KRS 0000197025
  46. Impact Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000122553
  47. Investpromotion Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000086733
  48. Jana Kazimierza Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271808
  49. Jupiter S.A., Kraków − KRS 0000026567
  50. Kazimierz Matyka i Spółka Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000100091

Powiązane przetargi (3 szt.):
  1. Usługa udzielenia Gminie Susiec kredytu długoterminowego w wysokości 4 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Susiec
    Zamawiający: Gmina Susiec, Susiec
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Susiec.


    CPV: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

    2. Przedmiotem zamówienia jest: usługa udzielenia długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Susiec.
    3. Wysokość udzielonego kredytu: 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych, 00/100) z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału i odsetek do 31.12.2017 roku. Zamawiający zobowiązuje się do ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu do dnia 31 grudnia 2022 roku.
    4. Wysokość udzielonego kredytu uruchamianego w transzach do dnia 31.12.2017 r. na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, będzie przekazywana na konto bankowe kredytobiorcy – zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział Susiec nr 76 9639 1051 2004 5100 0345 0001.
    5. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy kredytowej, do dnia 31.12.2017 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kredytu, a także do wykorzystania niższej od określonej w umowie kredytowej kwoty kredytu bez kosztów obciążających Zamawiającego.
    7. Wykorzystanie kredytu następować będzie w drodze realizacji przez Wykonawcę dyspozycji uruchomienia transzy kredytu, której wzór stanowił będzie załącznik do umowy o kredyt – na dobro rachunku bankowego Zamawiającego wskazanego w ww. dyspozycji, bez prowizji i opłat. Karta wzorów podpisów, osób upoważnionych do składania dyspozycji wypłaty kredytu w imieniu Kredytobiorcy, będzie stanowiła załącznik do umowy o kredyt. Transze kredytu uruchamiane będą przez Wykonawcę w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
    8. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M – wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę – powiększone o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR 3M na dzień 16.06.2017 roku przy założeniu uruchomienia kredytu w kwocie 4 500 000,00 zł dnia 30.07.2017 r.
    9. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku – w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku.
    10. Możliwość rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat.
    11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
    12. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane.
    13. Możliwość zmiany terminów spłaty kredytu za zgodą obu stron.
    14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej.
    15. Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez Zamawiającego we wniosku złożonym z wyprzedzeniem 2 dni roboczych.
    16. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31grudnia 2017 roku – forma wypłaty kredytu – na rachunek bieżący Zamawiającego.
    17. Oprocentowanie niespłaconych w terminie rat kredytu naliczone będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych.
    18. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej kwoty kredytu, wysokość odsetek będzie wynikała z wartości wykorzystanego kredytu.
    19. Postanowienia w umowie nie mogą zmieniać lub zaostrzać warunków określonych w niniejszej SIWZ.
    20. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotyczącym wysokości kredytu oraz terminów spłaty kredytu.
    21. Zamawiający zastrzega, na swój wniosek, możliwość przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji środków bez ponoszenia dodatkowych kosztów, przy czym zamówienie zostanie zrealizowane najpóźniej do 31.12.2017 roku. W przypadku przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji Zamawiającego środków, odsetki liczone będą od dnia faktycznego uruchomienia kredytu lub jego poszczególnych transz.
    22. Na cenę brutto oferty składają się wszelkie opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu, kredytu bankowego.
    23. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji, opłat z tytułu przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji.
  2. Bankowa obsługa budżetu Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Piastowa, Piastów
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na: bankowej obsłudze budżetu Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych: Urząd Miejski w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 1 w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 2 w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 3 w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 4 w Piastowie; Gimnazjum Nr 1 w Piastowie; Gimnazjum Nr 2 w Piastowie; Liceum Ogólnokształcące im. A. Mickiewicza w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 1 w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 2 w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 3 w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 4 w Piastowie; Centrum Usług Oświatowych w Piastowie; Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piastowie; Świetlica Socjoterapeutyczna im. Jana Pawła II w Piastowie; Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piastowie. Zakres zamówienia obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych; możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w wersji elektronicznej (papierowej w trakcie awarii); lokowanie codziennego salda; realizacja otwarcia i prowadzenia nowych rachunków bankowych i jej jednostek budżetowych, potwierdzenie stanu sald na każdy dzień; prowadzenie rachunków masowych płatności; przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówki; wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Urzędu i jego jednostek organizacyjnych; oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych, ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBID 1M powiększoną lub pomniejszoną o stałą marżę Banku. W celu ustalenia oprocentowania za dany okres odsetkowy przyjmuje się średnią arytmetyczną WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy; naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych; zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Miasta Piastowa; udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta do wysokości określonej corocznie upoważnieniem w uchwałach budżetowych; wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy oraz pozyskanie dodatkowych poręczeń i gwarancji bankowych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową; uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego; składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków w tym: kredytowych; tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach; generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego; generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu; przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej; sporządzanie elektronicznego wyciągu bankowego z rachunku na każdy dzień roboczy; elektroniczny przekaz przelewów. W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, realizacja przelewów w formie papierowej. Pełne zastosowanie podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej. System podpisów elektronicznych ma być zgodny z ustalonym systemem pełnomocnictw, na różnych poziomach autoryzacji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów. System pełnomocnictw i poziomów autoryzacji ma również obejmować indywidualne limity kwotowe ograniczające uprawnienia akceptacji dla poszczególnych użytkowników systemu. Wysokie wymogi bezpieczeństwa w tym w szczególności: zabezpieczenie przed manipulacją poprzez hasło transmisyjne, zastosowanie indywidualnych plików transmisyjnych, szyfrowania transmisji danych, automatyczna blokada po trzeciej próbie dostępu z błędnie podanym hasłem. Ponadto w ramach systemu musi być stworzony rejestr wszystkich czynności dokonywanych przez jego użytkowników. Możliwość automatycznego lokowania czasowo wolnych środków pieniężnych po godzinie 15.00. W ramach systemu Bank wprowadzi usługę rozliczania masowych płatności – współpracującą z programem księgowym stosowanym przez Zamawiającego. Płatności masowe dotyczyć będą gospodarki odpadami oraz podatków i opłat lokalnych. Możliwość przekazania środków pieniężnych Posiadacza rachunku do innego banku w tym samym dniu w przypadku złożenia dyspozycji najpóźniej do godziny 14.00. Udzielenie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską w Piastowie. W roku 2017 Rada Miejska upoważniła Burmistrza do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości 1.000.000 zł. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek): planowana liczba prowadzonych rachunków bieżących – 16, planowana liczba prowadzonych rachunków pomocniczych – 30, planowana liczba wpłat gotówkowych w skali roku – 200, planowana kwota wpłat gotówkowych w skali roku – 2.500.000 zł, planowana liczba wypłat gotówkowych w skali roku – 1500, planowana kwota wypłat gotówkowych w skali roku – 2.000.000 zł, planowana liczba przelewów w formie papierowej w skali roku – 100, planowana liczba przelewów w formie elektronicznej w skali roku – 75.000, planowany stan środków na wszystkich rachunkach na koniec dnia 6.000.000 zł, naliczanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych, liczba przelewów masowych w formie elektronicznej w skali 114 000. Zamawiający żąda, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował na terenie Miasta Piastowa siedzibą, oddziałem, filią lub placówką banku. Wykonawca zawrze odrębne umowy na prowadzenie obsługi bankowej Miasta Piastowa z każdą z jednostek organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołanie nowych jednostek organizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Zamawiający nie stawiania wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 j.t.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy.
  3. Udzielenie gminie Barczewo długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Barczewo, Barczewo
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gminie Barczewo długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.000.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek oraz kredytów. Wysokości udzielonego kredytu 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony złotych) uruchamianego w transzach do dnia 31 grudnia 2017 r. na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, przekazywanych na konto bankowe kredytobiorcy – Zamawiającego – MBS w Giżycku O/Barczewo nr 95 9343 1028 0000 0606 2000 0010. Termin uruchomienia transz kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 5 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożone pisemne zawiadomienie Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transz kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty, dotyczącej zaoferowanego przez Wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty (patrz Rozdział 13 siwz). Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu, kredytu bankowego. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31 marca 2018 r. Warunki spłaty kredytu: raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach oraz wysokości: do 31.03.2018 r. – 50.000 zł , 30.06.2018 r. – 50.000 zł , 31.10.2018 r. 50.000 zł , 30.11.2018 r. - 50.000 zł, 31.03.2019 r. – 50.000 zł , 30.06.2019 r. – 50.000 zł , 31.10.2019 r. – 50.000 zł , 30.11.2019 r. - 50.000 zł, 31.03.2020 r. – 50.000 zł , 30.06.2020 r. – 50.000 zł , 31.10.2020 r. – 50.000 zł , 30.11.2020 r. - 50.000 zł, 31.03.2021 r. – 125.000 zł , 30.06.2021 r. – 125.000 zł , 31.10.2021 r. 125.000 zł , 30.11.2021 r. - 125.000 zł, 31.03.2022 r. – 125.000 zł , 30.06.2022 r. – 125.000 zł , 31.10.2022 r. – 125.000 zł, 30.11.2022 r. - 125.000 zł, 31.03.2023 r. – 150.000 zł , 30.06.2023 r. – 150.000 zł , 31.10.2023 r. – 150.000 zł, 30.11.2023 r. - 150.000 zł, 31.03.2024 r. – 150.000 zł , 30.06.2024 r. – 150.000 zł , 31.10.2024 r. – 150.000 zł, 30.11.2024 r. - 150.000 zł, 31.03.2025 r. – 150.000 zł , 30.06.2025 r. – 150.000 zł , 31.10.2025 r. – 150.000 zł, 30.11.2025 r. - 150.000 zł, 31.03.2026 r. – 150.000 zł , 30.06.2026 r. – 150.000 zł , 31.10.2026 r. – 150.000 zł, 30.11.2026 r. - 150.000 zł. Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku – w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel In blanco. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M – wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę – powiększonej o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR-3M na dzień 31 marca 2017 r. przy założeniu uruchomienia kredytu w trzech transzach: 1.000.000 zł dnia 30 czerwca 2017 r., 2.000.000 zł dnia 30 września 2017 r. oraz 1.000.000 zł dnia 30 listopada 2017 r. Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej – załącznik do oferty wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. Kalendarz odsetkowy 365/365 dni. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno–formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald.







Inne osoby dla Kaszyński (68 osób):