Kogo reprezentuje osoba

Knitter Radosław

w KRS

Radosław Knitter

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Radosław
Nazwisko:Knitter
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1971 r., wiek 48 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 28 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Edmund, Lewandowski Paweł Wiktor, Stoltmann Małgorzata, Zalewski Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Moskalik Urszula Teresa

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Andrzej Jan, Borucki Edmund, Borucki Maciej, Borucki Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuffel Rajmund
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Edmund, Lewandowski Paweł Wiktor, Stoltmann Małgorzata, Zalewski Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Moskalik Urszula Teresa
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Edmund, Borucki Maciej, Borucki Łukasz, Melnyk Oleksandr, Tomczyk Wojciech Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koziczak Ewa
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Andrzej Jan, Borucki Edmund, Lewandowski Paweł Wiktor, Tomczyk Wojciech Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mikołajczyk Bogusław Stefan
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Edmund, Lewandowski Paweł Wiktor, Melnyk Oleksandr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Klichut Vitalii
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borucki Edmund, Lewandowski Paweł Wiktor

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alstar 7 Bis Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146998
  2. Alstar 7 Bis Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000511746
  3. Bl Team Sp. Z O.O., Różankowo − KRS 0000390762
  4. Bohamet - Armatura Sp. Z O.O., Ciele − KRS 0000750390
  5. Bohamet S.A., Ciele − KRS 0000471258
  6. Bydgoskie Towarzystwo Żeglarskie, Bydgoszcz − KRS 0000209332
  7. Daukus Sp. Z O.O., Kołaczkowo − KRS 0000349376
  8. Deger Sp. Z O.O., Jezuicka Struga − KRS 0000018982
  9. Exim Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000122981
  10. Fasdexim Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000753226
  11. Finance Partner Group Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000393342
  12. Gajowa 74 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000659331
  13. Glass Jarosław Halarewicz Marcin Staniewicz Sp. J., Poznań − KRS 0000319768
  14. Impet Systems Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000362638
  15. Kostal Sp. Z O.O., Koronowo − KRS 0000285015
  16. Makk-bau Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000269853
  17. Nadwiślański Związek Pracodawców Lewiatan, Bydgoszcz − KRS 0000299298
  18. Nowa Instytut Innowacji Sp. Z O.O., Widełki − KRS 0000609082
  19. Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa, Potulice − KRS 0000157823
  20. Polex Sp. Z O.O., Ciechocinek − KRS 0000144521
  21. Pomorska Grupa Konsultingowa S.A., Bydgoszcz − KRS 0000107024
  22. Przedsiębiorstwo Mediator Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000043609
  23. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Galpex Ii Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000105279
  24. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Solebor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000218110
  25. Solber Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000794893
  26. Stowarzyszenie Absolwentów Wyższej Szkoły Handlu Morskiego, Wyższej Szkoły Ekonomicznej Oraz Wydziałów Ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot − KRS 0000064724
  27. Stowarzyszenie Dla Dzieci i Młodzieży Uzdolnionej Gest, Bydgoszcz − KRS 0000331952
  28. Tańscy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Turzany − KRS 0000268748
  29. Werkpol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000752688
  30. World Of Asia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Różankowo − KRS 0000718633
  31. Zakład Produkcyjny Bohamet Henryk Bogusz, Jarosław Halarewicz Sp. J., Ciele − KRS 0000102908
  32. Zakłady Elektroniczne Spółdzielnia Inwalidów Likwidacyjnej, Nowe − KRS 0000105799

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alstar 7 Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000310786
  2. Amarpol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000314058
  3. Argento Pmt S.A., Wrocław − KRS 0000371006
  4. Autoryzowana Stacja Obsługi Brzoza Sp. Z O.O., Brzoza − KRS 0000149101
  5. Bear Trade Sp. Z O.O., Koronowo − KRS 0000379130
  6. Bin - Effekt Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000064849
  7. Biuro Projektów Biprochem Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000058258
  8. Boa2 Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000248798
  9. Bracia Boruccy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szubin − KRS 0000297087
  10. Bydgoska Fabryka Urządzeń Chłodniczych S.A., Bydgoszcz − KRS 0000061976
  11. Cerama Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gniewkowo − KRS 0000070145
  12. Eko-pharma Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000147358
  13. Firma Handlowo-usługowa Agat Sp. Z O.O., Ciechocinek − KRS 0000176045
  14. Glas-hart Sp. Z O.O., Swarzędz − KRS 0000217834
  15. Glas-tech S.A., Swarzędz − KRS 0000090640
  16. Grand Work Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000730992
  17. Index-system Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000097514
  18. Janitex Sp. Z O.O., Janikowo − KRS 0000010831
  19. Jml Facility Management Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000276280
  20. Konfektia Anchy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej., Gniewkowo − KRS 0000152853
  21. Lease System S.A., Bydgoszcz − KRS 0000119959
  22. Lenox Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000297339
  23. Lux-wood-industry Sp. Z O.O., Sępólno Krajeńskie − KRS 0000172747
  24. Meblarska Spółdzielnia Pracy W Bydgoszczy Z Siedzibą W Nakle N/notecią, Nakło Nad Notecią − KRS 0000252546
  25. Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000111252
  26. Noren Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Osielsko − KRS 0000216452
  27. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Żninie, Żnin − KRS 0000022202
  28. Petrooil Sp. Z O.O., Reda − KRS 0000403670
  29. Pomorska Agencja Finansowa S.A., Szczecin − KRS 0000018313
  30. Proteh Glassdeep Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000630307
  31. Prywatna Komunikacja Miejska For - Bus Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000214234
  32. Przedsiębiorstwo Handlowo-produkcyjne Restbud Cast Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000152650
  33. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Horus Sp. J. Robert Połczyński, Jarosław Paluka, Marek Wojda, Ryszard Wojda, Bydgoszcz − KRS 0000006228
  34. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowo-produkcyjne Biuro-technika Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000140092
  35. Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Weltinex Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000165841
  36. Przedsiębiorstwo Poznachowski Transport Usługi Spedycyjne - Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000030639
  37. Przedsiębiorstwo Produkcji Elementów Budowlanych Prebud Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000112164
  38. Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe Nipros Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000090126
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Metis Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000087842
  40. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kokilform Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Bydgoszcz − KRS 0000129461
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Ergom Sp. Z O.O., Białe Błota − KRS 0000105970
  42. Przedsiębiorstwo Rolne Agrodrób Sp. Z O.O., Drzycim − KRS 0000101569
  43. Przedsiębiorstwo Rolnicze Wierzbiczany Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wierzbiczany − KRS 0000019495
  44. Przedsiębiorstwo Rolno-budowlane Prb-ewan Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000292029
  45. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Andpol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000202643
  46. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Carimpex Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000226495
  47. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Instalwent Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000116453
  48. Przedsiębiorstwo-produkcyjno-handlowo-usługowe Szóstka Sp. Z O.O., Świecie N/w. − KRS 0000150911
  49. Rail - Bohamet Sp. Z O.O., Ciele − KRS 0000387856
  50. Raw - Bud Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000296451

Powiązane przetargi (29 szt.):
  1. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
    Zamawiający: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Część I: Produkty żywnościowe sypkie i przetwory.
    Część II: Mięso zwierząt rzeźnych oraz wędlin
    Część III: Pieczywo i wyroby cukiernicze
    Część IV: Drób i wyroby drobiarskie
    Część V: Ryby i przetwory rybne
    Część VI: Jaja świeże
    Część VII: Mrożonki warzywne
    Część VIII: Mleko i nabiał
  2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Moszczu.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Lisewo
    PAKIET I: RYBY CPV 03311000-2 PAKIET II: ARTYKUŁY KONSERWOWE CPV 15330000-0 PAKIET III : ARTYKUŁY MĄCZNE CPV 15612000-1 PAKIET IV: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE CPV 15890000-3 PAKIET V : TŁUSZCZE ROŚLINNE I ZWIERZĘCE CPV 15400000-2 PAKIET VI: OWOCE WARZYWA CPV 03220000-9 PAKIET VII: PIECZYWO CPV 15810000-9 PAKIET VIII : JAJA CPV 03142500-3 PAKIET IX : MIĘSO WĘDLINY CPV 15100000-9 PAKIET X : ARTYKUŁY MLECZARSKIE CPV 15511000-3
  3. Dostawa artykułów spożywczych - 1/Z/2015
    Zamawiający: Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Chełmża
    Dostawa artykułów spożywczych
  4. Dostawa produktów żywnościowych dla stołówki internatu Zespołu Szkół Drzewnych
    Zamawiający: Zespół Szkół Drzewnych im. Stanisława Staszica, Bydgoszcz
    Dostawa produktów żywnościowych dla stołówki internatu Zespołu Szkół Drzewnych w Bydgoszczy
  5. Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35
    Zamawiający: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące, Toruń
    Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 - 8 pakietów załączniki 5A-5H do SIWZ
  6. Dostawa mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo - Opiekuńczego w Raciążku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy, Raciążek
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb SPZLO w Raciążku,
  7. Dostawa mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo - Opiekuńczego w Raciążku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy, Raciążek
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb SPZLO w Raciążku.
  8. dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
    Zamawiający: Zespół Szkół Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Gimnazjum i Liceum Akademickie, Toruń
    Dostawa do stołówki szkolnej mięsa, drobiu, wędlin oraz produktów mleczarskich i serowarskich na potrzeby wyżywienia wychowanków w internacie w roku 2014
  9. Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35
    Zamawiający: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące, Toruń
    Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego
    i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35. Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z następującymi pakietami:
    1.Dostawa mięsa i wędlin do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    2.Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    3.Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb, warzyw mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    4.Dostawa jaj do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    5.Dostawa różnych produktów spożywczych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    6. Dostawa pieczywa do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    7.Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciasta do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
    8.Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
  10. Dostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Łubianka
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży , realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego (dwa razy w tygodniu).
    Szacunkowe zapotrzebowanie na mięso , wędliny, drób i przetwory drobiowe w okresie trwania umowy, stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane ilości są ilościami szacunkowymi , które mogą ulec zmianie w toku obowiązywania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Niezrealizowane przez Zamawiającego zakupy nie powodują powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Za-mawiającego.
    Wykonawca zobowiązany jest zaoferować mięso , wędliny, drób i przetwory drobiowe , zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
    Wykonawca zobowiązany jest zaoferować asortyment , zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ lub produkty równoważne ( zastosowanie nazw służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia ). Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych , posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja ) oraz zawierające w swoim składzie co naj-mniej te same bądź lepsze parametry użyte do produkcji , co produkty określone przez Za-mawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował wyrób równoważny , ma obo-wiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo cenowym , wpisując nazwę produktu równoważnego w rubryce nr 3.
    Dostarczony przez Wykonawcę asortyment musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, w terminach przydatności do spożycia , bez zanieczyszczeń, fizycznych uszkodzeń , obcych zapachów, posmaków, oślizgłości , nalotów pleśni, zazielenień, zabrudzeń, w oznakowanych opakowaniach Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności do spożycia , nazwę dostawcy - producenta , adres, warunki przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem.
    Dostawa towaru do siedziby zamawiającego odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt , środkami transportu specjalnie do tego przystosowanymi Wspólny Słownik Zamówień :
    15100000 - 9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
    15111100 - 0 - wołowina
    15131640 - 3 - siekane mięso wołowe
    15131600 - 1 - produkty wołowe
    15131400 - 9 - produkty wieprzowe
    15131130 - 5 - wędliny
    15112100 - 7 - świeży drób
    15114000 - 0 - podroby
    15131134 - 3 - kaszanka i inne wędliny krwiste
    15131400 - 9 - produkty wieprzowe
    15131700 - 2 - przetwory mięsne
    15131410 - 2 - szynka
    15131310 - 1 - pasztety
    15131135 - 0 - wędliny drobiowe
    15131500 - 0 - produkty drobiowe
    15112300 - 9 - wątróbki drobiowe
  11. Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ul.Wierzbińskiego 49 ,88-100 Inowrocław
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, Inowrocław
    dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu

    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu , ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15100000-9; 15112000-6; 15131100-6; 15131120-2; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. Na poszczególne partie dostawy zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem.
    2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
    3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji.
    4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
    5.Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
    6.Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2).
    7.Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia.
    8.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe,patenty czy pochodzenie-należy przyjąć,że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach(tj.skład surowcowy produktu)nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia-podstawa prawna art.29 ust.3 ustawy Pzp.9.W przypadku wątpliwości co do równoważności ,Zamawiający w toku postępowania zgodnie z art.87 ust.1 ustawy Pzp,wezwie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego do złożenia wyjaśnień poprzez przedstawienie próbek wybranych pozycji asortymentowych celem dokonania oceny jakościowej. Po zakończonym postępowaniu na wniosek Wykonawców (wniosek należy przesłać w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) Zamawiający na podstawie faktury VAT zapłaci należną kwotę za otrzymane próbki. Cena brutto 1 sztuki próbki nie może być wyższa niż w złożonym w tym przetargu Formularzu Cenowym. W przypadku Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wartość dostarczonych próbek uwzględniona zostanie w fakturze dotyczącej pierwszej dostawy.
    10.Wykonawca zobowiązany jest do:
    a)sukcesywnego dostarczanie przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach;
    b)dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP;
    c)dostarczanie towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko;
    d)dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego;
    e)dołączania do każdej dostawy faktury VAT;
    f)terminowego dostarczania zamówionych towarów.
    11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    16.Zamawiający nie organizuje zebrania z Wykonawcami.
    17.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  12. Dostawa wędlin
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ
  13. Dostawa artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Chełmża
    Dostawa artykułów żywnościowych - 6 grup:
    -przetwory mleczne i tłuszcze
    -mięso, wędliny
    -art. spożywcze-różne
    -pieczywo
    -warzywa i owoce
    -ziemniaki
  14. dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Zespół Szkół Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Gimnazjum i Liceum Akademickie, Toruń
    dostawa produktów mleczarskich i serowarskich
    mięsa wieprzowego, drobiowego, przetworów mięsnych i wyrobów wędliniarskich
  15. D/Kw-220/02/2012 Dostawy mięsa i wędlin
    Zamawiający: Areszt Śledczy Inowrocław, Inowrocław
    1) Wieprzowina - Boczek surowy - 600 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 13000-3, Polska Norma: PN-86A-82002
    2) Wyroby mięsne - Wędliny podrobowe - Kaszanka - 600 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31134-3, Polska Norma: PN -A82007
    3) Wędlina - Kiełbasa średnio rozdrobniona typu grillowa - 1 800 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    4) Wędlina - Kiełbasa drobno rozdrobniona typu mortadela - 1 800 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    5) Wędlina - Kiełbasa drobno rozdrobniona typu parówkowa - 1 800 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    6) Wędlina - Kiełbasa typu szynkowa - 200 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    7) Wędlina - Kiełbasa drobno rozdrobniona typu zwyczajna - 1 100 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    8) Produkty zwierzęce - Kości - 4 100 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 00000-9
    9) Produkty mięsno-wędlin - Kiełbasa drobno rozdrobniona typu metka - 1 800 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    10) Produkty mięsno-wędliniarskie - Wędlina średnio rozdrobniona - Mielonka popularna typ luncheon -1 200 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31120-2, Polska Norma: PN-A-82007
    11) Kawałki wołowe - wołowina gulaszowa kl. II - 900 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 11100-0, Polska Norma: PN-88A-82003
    12) Wyroby mięsne - Wędliny podrobowe - Wątrobianka - 1 400 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31310-1, Polska Norma: PN-A-82007
    13) Produkty mięsno-wędliniarskie -Wędzonki - Podgardle wędzone - 500 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31100-6, Polska Norma: PN-A-82007
    14) Produkty mięsne - Mięso mielone wołowo-wieprzowe - 1 900 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 15100000-9, Polska Norma: PN-A-82009
    15) Mięso wołowe - Szponder kl. II - 100 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 15100000-9,Polska Norma: PN-88A-82003
    16) Wieprzowina - Podroby - Ozory wieprzowe - 90 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 14000-0, Polska Norma: PN-86A-82004
    17) Wyroby mięsne - Wędliny podrobowe - Salceson czarny - 750 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31700-2, Polska Norma: PN-A-82007
    18) Wyroby mięsne - Wędliny podrobowe Salceson biały - 1 000 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 31700-2, Polska Norma: PN-A-82007
    19) Podroby - Ośrodki wieprzowe - 900 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 151 14000-0,Polska Norma: PN-86A-82-82004
    20) Tłuszcze zwierzęce - Słonina wędzona - 1 000 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 154 12100-0, Polska Norma: PN-85-A-85800
    21) Tłuszcze zwierzęce - Smalec - 1 000 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 154 12100-0, Polska Norma: PN-90-A-85802
  16. Dostawa produktów żywnościowych dla Internatu ZSD
    Zamawiający: Zespół Szkół Drzewnych im. Stanisława Staszica, Bydgoszcz
    Produkty żywnościowe
  17. Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcacego w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35
    Zamawiający: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące, Toruń
    Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcacego w Torunia u. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością okresloną w formularzach cenowych - załączniki 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G, 4H do SIWZ
  18. Dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz drobiu na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Toruniu do dnia 31.12.2012 r. w celu przygotowania posiłków w warsztatach gastronomicznych znajdujących się w: 2-4 Środowiskowym Hufcu Pracy w Toruniu, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń oraz w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu, ul. Parkowa 18, 86-300 Grudziądz
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Toruń
    Przedmiotem postępowania jest dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz drobiu na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Toruniu do dnia 31.12.2012 r. w celu przygotowania posiłków w warsztatach gastronomicznych znajdujących się w: 2-4 Środowiskowym Hufcu Pracy w Toruniu, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń oraz w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu, ul. Parkowa 18, 86-300 Grudziądz
  19. Inowrocław: sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ul.Wierzbińskiego 49 88-100 Inowrocław
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, Inowrocław
    dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu

    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu , ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15100000-9; 15112000-6; 15131100-6; 15131120-2; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. Na poszczególne partie dostawy zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem.
    2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
    3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji.
    4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
    5.Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
    6.Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2).
    7.Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia.
    8.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
    9.W przypadku wątpliwości co do równoważności, Zamawiający w toku postępowania zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego do złożenia wyjaśnień poprzez przedstawienie próbek wybranych pozycji asortymentowych celem dokonania oceny jakościowej. Po zakończonym postępowaniu na wniosek Wykonawców (wniosek należy przesłać w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) Zamawiający na podstawie faktury VAT zapłaci należną kwotę za otrzymane próbki. Cena brutto 1 sztuki próbki nie może być wyższa niż w złożonym w tym przetargu Formularzu Cenowym. W przypadku Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wartość dostarczonych próbek uwzględniona zostanie w fakturze dotyczącej pierwszej dostawy.
    10.Wykonawca zobowiązany jest do:
    a)sukcesywnego dostarczanie przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach;
    b)dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP;
    c)dostarczanie towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko;
    d)dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego;
    e)dołączania do każdej dostawy faktury VAT;
    f)terminowego dostarczania zamówionych towarów.
    11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    16.Zamawiający nie organizuje zebrania z Wykonawcami.
    17.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  20. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety: Pakiet nr 1 - Warzywa a)warzywa cebulowe, b)warzywa owocowe, c)warzywa liściaste, d)warzywa kapustne, e)warzywa korzeniowe, f)ziemniaki. Pakiet nr 2 - Mięso i jego przetwory a)mięso wieprzowe, b)mięso drobiowe, c)wędzonki i wędliny wieprzowe, d)wędzonki i wędliny drobiowe, e)podroby wieprzowe. Pakiet nr 3 - Mleko i przetwory mleczne a)mleko, śmietana, jogurt, maślanka, b)sery: - biały twaróg klasy I półtłusty, - ser żółty pełnotłusty klasy I o zawartości tłuszczu 45%, - ser wędzony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 %, - ser topiony o zawartości tłuszczu 60%, - ser śmietankowy. Pakiet nr 4 - Koncentraty spożywcze i dodatki do żywności 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 4 - 7. 4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Dostarczany asortyment musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto każda dostawa musi zawierać świadectwo jakości na dostarczony asortyment w danej dostawie. 5.Warunki dodatkowe: a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b.dostawy do magazynu żywnościowego zamawiającego w godz. 6.00 - 13.00, /mleko i przetwory mleczne w godz. 6.00 - 6.20/ środkiem transportu i na koszt dostawcy..
  21. dostawa do stołówki szkolnej artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zespół Szkół Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Gimnazjum i Liceum Akademickie, Toruń
  22. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
    Zamawiający: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  23. Dostawy mięsa , wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży .
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Łubianka
  24. Dostawa artykułów spożywczych - mięsa i jego przetworów
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  25. dostawa do stołówki szkolnej artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zespół Szkół Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Gimnazjum i Liceum Akademickie, Toruń
  26. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
    Zamawiający: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  27. Dostawa produktów żywnościowych dla internatu Zespołu Szkół Drzewnych
    Zamawiający: Zespół Szkół Drzewnych im. Stanisława Staszica, Bydgoszcz
  28. Dostawy mięsa, wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Łubianka
  29. Dostawy mięsa, wędlin, drobiu i przetworów drobiowych na potrzeby Domu Pomocy Spolecznej w Pigży
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Łubianka

Inne osoby dla Knitter (42 osoby):