Kogo reprezentuje osoba

Knitter Urszula Barbara

w KRS

Urszula Barbara Knitter

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Urszula
Drugie imię:Barbara
Nazwisko:Knitter
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1957 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Puck (Pomorskie), Łebcz (Pomorskie)
Przetargi:19 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budda Filip Piotr, Burczyk Ryszard, Ciskowski Zdzisław Jan, Czerwiński Roman Marian, Herrmann Tomasz Piotr, Kaczykowski Andrzej Zbigniew, Kamińska Bożena Barbara, Kwidziński Franciszek Józef, Litzau Elżbieta, Rotuski Tadeusz Antoni, Skotzke Elżbieta, Świdziński Jacek Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badzio Marietta Anna, Behr Kazimiera Bronisława, Czerepuk Janusz Bogdan, Dębicki Sławomir Stanisław, Dettlaff Stanisław Brunon, Dettlaff Zenon, Grubba Jan, Mazurkiewicz Marianna Krystyna, Rubaszewski Mariusz Wojciech, Skowroński Kazimierz, Sołtysiak Zdzisław Paweł, Szczerba Maciej, Tałałas Jakub Sebastian, Wendt Błażej, Wendt Ryszard Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wawrzyniuk Jakub

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 115 Szpital Wojskowy Z Przychodnią, Hel − KRS 0000047400
  2. Eko-hel Sp. Z O.O., Hel − KRS 0000495025
  3. Fundacja Harcerstwa Centrum Wychowania Morskiego Związku Harcerstwa Polskiego, Gdynia − KRS 0000384173
  4. Fundacja Pozytywne Inicjatywy, Puck − KRS 0000404767
  5. Itohouse Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000513114
  6. Kółko Rolnicze - Koło Gospodyń Wiejskich W Celbowie, Celbowo − KRS 0000317882
  7. Krokowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Żarnowiec − KRS 0000116392
  8. Lekkoatletyczny Klub Sportowy Ziemi Puckiej, Puck − KRS 0000096639
  9. Mg Trans M.falkowski, G.zasada Sp. J., Puck − KRS 0000346019
  10. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Diagnosis Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000266906
  11. Polskie Stowarzyszenie Klasy Puck, Puck − KRS 0000043194
  12. Pomorski Okręgowy Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego, Gdańsk − KRS 0000027407
  13. Pucka Gospodarka Komunalna Sp. Z O.O., Puck − KRS 0000181647
  14. Puckie Stowarzyszenie Wspierające Osoby Niepełnosprawne Umysłowo Razem, Puck − KRS 0000024132
  15. Stowarzyszenie Miast Partnerskich Przyjaciele, Puck − KRS 0000398159
  16. Stowarzyszenie Mieszkańców Gminy Krokowa Na Rzecz Rozwoju Turystyki Szelp, Dębki − KRS 0000039144
  17. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Swarzewo Turystyczne Swarzewo, Puck − KRS 0000568133
  18. Stowarzyszenie Północnokaszubska Lokalna Grupa Rybacka, Władysławowo − KRS 0000340618
  19. Stowarzyszenie Ratowania Dziedzictwa Rybołówstwa Morskiego Bałtyku, Władysławowo − KRS 0000242364
  20. Stowarzyszenie Regionalna Organizacja Turystyczna Szlak Wodny Im. Króla Stefana Batorego, Warszawa − KRS 0000707836
  21. Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby Północne Lokalna Organizacja Turystyczna, Puck − KRS 0000008727
  22. Tsv Polska Sp. Z O.O., Puck − KRS 0000375332
  23. Wejherowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000163521
  24. Zakład Usług Komunalnych W Wejherowie Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000444147
  25. Związek Miast i Gmin Morskich, Gdańsk − KRS 0000045355
  26. Związek Zawodowy Pracowników Puckiej Gospodarki Komunalnej, Puck − KRS 0000607426

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abruko Sp. Z O.O., Władysławowo − KRS 0000092245
  2. Eco Start Sp. Z O.O., Rekowo Górne − KRS 0000468093
  3. Fundacja Europejskie Spotkania Kaszubskie Centrum Kultury Krokowa, Krokowa − KRS 0000080638
  4. Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Kostkowo − KRS 0000250436
  5. Hmd Sp. Z O.O., Puck − KRS 0000663606
  6. Huta Stalowa Wola S.A., Stalowa Wola − KRS 0000004324
  7. Janikowskie Zakłady Sodowe Janikosoda S.A., Warszawa − KRS 0000023517
  8. Kancelaria Radców Prawnych Cognitor Leszek i Krzysztof Skrobańscy Spółka Partnerska, Gdańsk − KRS 0000072934
  9. Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Ekowik Sp. Z O.O., Władysławowo − KRS 0000139035
  10. Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociagów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Milanówek − KRS 0000407126
  11. Nitroerg S.A., Bieruń − KRS 0000268394
  12. Pekaes S.A., Błonie − KRS 0000022906
  13. Przedsiębiorstwo Budowlane Pomorze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000422097
  14. Pzl Sędziszów S.A., Sędziszów Małopolski − KRS 0000059050
  15. Qwert 55 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000385695
  16. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Grenadierów, Warszawa − KRS 0000179583
  17. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa, Puck − KRS 0000194446
  18. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa We Władysławowie, Władysławowo − KRS 0000125724
  19. Szkuner Sp. Z O.O., Władysławowo − KRS 0000289941
  20. Szpital Pucki Sp. Z O.O., Puck − KRS 0000462529
  21. Szpital Pucki Sp. Z O.O., Puck − KRS 0000316861
  22. Tauron Polska Energia S.A., Katowice − KRS 0000271562
  23. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Dana Sp. Z O.O., Łebcz − KRS 0000068137
  24. Zoeller Tech Sp. Z O.O., Rekowo Górne − KRS 0000114047

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. BIEŻĄCE PRACE PORZĄDKOWO - UTRZYMANIOWE ORAZ SPRZĄTANIE NAWIERZCHNI ULIC I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH:w podziale na części/zadania:
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług sezonowych związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników na terenie działania Rejonów Dróg Wojewódzkich w podziale na następujące części / zadania:
    Część 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie: Zadanie 1: na terenie miasta Bytów – w ciągu DW 209, 212, 228;
    Część 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie: Zadanie 2: na terenie miasta Miastko- w ciągu DW 206;
    Część 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie 1: na terenie miasta Brusy – w ciągu DW 235, 236,– na terenie msc. Swornegacie, Wielkie Chełmy, Czyczkowy oraz Brusy Jaglie w ciągu DW 236;
    Część 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie 2: na terenie miasta Chojnice – w ciągu DW 212, 235, 240;
    Część 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie 3: na terenie msc. Pawłówko- Pawłowo;
    Część 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie 4: na terenie miasta Czarne – w ciągu DW 201 i 202;
    Część 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie 5: na terenie miasta Czersk – w ciągu DW 237;
    Część 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie 6: na terenie msc. Pawłowo – Silno – w ciągu DW 240;
    Część 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie 1: na terenie msc. Przejazdowo – Wiślinka – w ciągu DW 226 i 501;
    Część 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie 2: na terenie miasta Pruszcz Gdański – wciągu DW 227;
    Część 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie 3: na terenie msc. Borkowo i Straszyn – w ciągu DW 222;
    Część 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie 4: na terenie msc. Jagatowo, Trąbki Wielkie i Gołębiewko – w ciągu DW 222;
    Część 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie 5: na terenie msc. Kowale, Lublewo i Kolbudy – w ciągu DW 221;
    Część 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach: Zadanie 1: na terenie powiatu kartuskiego – w ciągu DW 211, 214, 218, 224, 228;
    Część 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach: Zadanie 2: na terenie powiatu kościerskiego - w ciągu DW 214, 221, 224, 226, 235;
    Część 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku: Zadanie 1: na terenie miasta Ustka – w ciągu DW 203;
    Część 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku: Zadanie 2: na terenie miasta Lębork – w ciągu DW 214;
    Część 6: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku: Zadanie 1: na terenie miasta Reda-w ciągu DW 216;
    Część 6: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku: Zadanie 2: na terenie msc. Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel – w ciągu DW 216;
    Część 6: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku: Zadanie 3: na terenie miasta Wejherowo – w ciągu DW 218,
    Część 6: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku: Zadanie 4: na terenie miasta Rumia-w ciągu DW 100;
    Część 6: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku: Zadanie 5: na terenie miasta Puck-w ciągu DW 216;
    Część 7: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gd: Zadanie 1: na terenie msc. Tczew, Ropuchy, Pelplin, Wola, Rudno, Gniew, Gogolewo i Skarszewy – w ciągu DW 224, 234, 229, 230;
    Część 7: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gd: Zadanie 2: na terenie msc. Borzechowo, Lubichowo, Zelgoszcz, Jabłówko, Bobowo, Pączewo, Wolental, Skórcz, Kopytkowo, Kolonia Ostrowicka i Starogard Gdański – w ciągu DW 214, 222, 231;
    Część 7: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gd: Zadanie 3: w ciągu DW 224, 229, 230;
    Część 7: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gd: Zadanie 4: w ciągu DW 214, 222, 231, 234, 623;
    Część 8: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie 1: na terenie miasta Malbork – w ciągu DW 515;
    Część 8: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie 2: na terenie msc. Dzierzgoń – w ciągu DW 515, 527;
    Część 8: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie 3: na terenie miasta Kwidzyn – w ciągu DW 532;
    Część 8: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie 4: na terenie msc. Prabuty – w ciągu DW 521, 522;
    Część 8: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie 5: na terenie msc. Sztum – w ciągu DW 516, 517;
    Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części/zadań przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
    Część I RDW Bytów (Zadania 1 i 2) : w terminie do 31.10.2017 r. – sukcesywne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników; w terminie do 17.12.2017 r. – sukcesywne opróżnianie koszy ulicznych;
    Część II RDW Chojnice (Zadania 1- 6) – w terminie do 10.11.2017 r.
    Część III RDW Gdańsk (Zadania 1 - 4) – w terminie do 30.11.2017 r.
    Część IV RDW Kartuzy (Zadania 1 i 2) – w terminie do 30.11.2017 r.
    Część V RDW Lębork (Zadania 1 i 2) - w terminie do 30.11.2017 r.
    Część VI RDW Puck (Zadania 1 - 5) – w terminie do 31.10.2017 r.
    Część VII RDW Starogard Gdański (Zadania 1 - 4) – w terminie od 15.05.2017 do 30.10.2017 r.
    Część VI RDW Sztum (Zadania 1 - 5) – w terminie do 31.10.2017 r.
  2. Przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku warsztatowo - magazynowego z wiatą, oznaczonego jako budynek C wraz z zagospodarowaniem terenu dla inwestycji Przeniesienia bazy Puckiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. do Błądzikowa, Gmina Puck..
    Zamawiający: Pucka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., Puck
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku warsztatowo - magazynowego z wiatą oznaczonego symbolem C zlokalizowanego na działkach 211/4 i 212/3 w obrębie wsi Błądzikowo, Gmina Puck na podstawie pozwolenia na budowę nr AB/RW-6740/61/16/GP. Obiekt będzie pełnił funkcję budynku warsztatowego z pomieszczeniami dla stolarzy, ślusarzy, dekarzy, hydraulików i elektryków oraz z pomieszczeniami magazynowymi. Budynek istniejący jest wolno stojący, jednokondygnacyjny, bez podpiwniczenia, kryty dwuspadowym dachem. Obiekt ma konstrukcję słupową. Inwestycja ma polegać na przebudowie istniejącego budynku warsztatowo - magazynowego oraz na dobudowie zewnętrznej wiaty wzdłuż ściany wschodniej. Budynek wyposażony będzie w instalacje wewnętrzne t.j. elektryczną, wodociągowo-kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania, wentylacyjną. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie zagospodarowania terenu na podstawie pozwolenia na budowę nr AB/KF-6740/40/12/GP w zakresie ograniczonym do budynku B i C ( mapka pokazująca zakres stanowi załącznik nr 10 do siwz ) oraz niżej przedstawionego opisu technicznego, zakładającego wykonanie poniższych zadań: - rozbiórki utwardzenia terenu z płyt jomb 450 m² - utwardzenia terenu kostką betonową grubości 8 cm ( kolorowa ) - krawężników 436 m - ogrodzenia 123 m ( wizualizacja ogrodzenia w załączniku nr 8 i 9 do siwz ) - bramy przesuwnej o szerokości 5,7 m - furtki o szerokości 1,20 m - murki z cegły klinkierowej pełnej 3x2.0m.
  3. Bieżące prace porządkowo-utrzymaniowe oraz sprzątanie nawierzchni ulic i chodników w ciągu dróg wojewódzkich w podziale na części/zadania
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług sezonowych związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników na terenie działania Rejonów Dróg Wojewódzkich w podziale na następujące części/zadania:
    Część nr I: RDW Bytów
    Zadanie 1: na terenie miasta Bytowa - w ciągu dróg wojewódzkich nr 209, 212, 228;
    Zadanie 2: na terenie miasta Miastko - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 206;
    Część nr II: RDW Chojnice
    Zadanie 1: na terenie miasta Brusy - w ciągu dróg wojewódzkich nr 235 i 236;
    Zadanie 2: na terenie miasta Chojnice - w ciągu dróg wojewódzkich nr 212, 235 i 240;
    Zadanie 3: na terenie msc. Pawłówko i Pawłowo;
    Zadanie 4: na terenie miasta Czarne - w ciągu dróg wojewódzkich nr 201 i 202;
    Zadanie 5: na terenie miasta Czersk - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 237;
    Zadanie 6: na terenie miasta Człuchów - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 188;
    Zadanie 7: na terenie miasta Debrzno - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 188;
    Zadanie 8: na terenie miejscowości Silno - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 240;
    Część nr III: RDW Kartuzy
    Zadanie 1: na terenie powiatu kartuskiego - w ciągu dróg wojewódzkich nr 211, 214, 218, 224, 228;
    Zadanie 2: na terenie powiatu kościerskiego - w ciągu dróg wojewódzkich nr 214, 221, 224, 226, 235;
    Część nr IV: RDW Lębork
    Zadanie 1: na terenie miasta Ustka - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 203;
    Zadanie 2: na terenie miasta Lębork - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 214;
    Część nr V: RDW Puck
    Zadanie 1: na terenie miasta Reda - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216;
    Zadanie 2: na odcinku Kuźnica - Hel-w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216;
    Zadanie 3: na terenie miasta Wejherowo - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 218;
    Zadanie 4: na terenie miasta Rumia - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 100;
    Zadanie 5: na terenie miasta Puck - w ciągu DW nr 216;

    Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części/zadań przedmiotu zamówienia
    Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
    Część I RDW Bytów (Zadania 1,2):
    - do 31.10.2015 r. - sukcesywne oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników,
    - do 31.12.2015 r. - sukcesywne opróżnianie koszy ulicznych
    Część II Chojnice (Zadania 1-8):
    - do 28.11.2015 r.
    Część III Kartuzy (Zadania 1,2):
    - do 30.11.2015 r.
    Część IV Lębork (Zadania 1,2):
    - do 30.11.2015 r.
    Część V Puck (Zadania 1-5):
    - do 31.10.2015 r.
  4. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Miasta Puck i ich zagospodarowanie
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie administracyjnym Gminy Miasta Puck, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym również z tzw. nieruchomości mieszanych, gdzie w części zamieszkują mieszkańcy i jednocześnie część nieruchomości jest niezamieszkała np. jest prowadzona działalność gospodarcza w zakresie:
    1) Odbiór następujących odpadów komunalnych:
    a) odpady komunalne zmieszane - w każdej ilości,
    b) odpady ze szkła zebrane w sposób selektywny określony w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Puck - w każdej ilości,
    c) odpady z opakowań wielomateriałowych i tworzyw sztucznych, zebrane w sposób selektywny określony w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Puck - w każdej ilości,
    d) odpady biodegradowalne i zielone zebrane w sposób selektywny określony w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Puck - w każdej ilości w okresie od kwietnia do listopada danego roku.
    2) Odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników/worków na odpady komunalne, zgodnie z wymaganiami obowiązującymi Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Puck, z częstotliwością określoną w tym Regulaminie oraz w Uchwale Rady Miasta Pucka nr XLIV/9/2014 z dnia 29 maja 2014 r w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
    3) Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych.
    4) Worki na odpady zakupuje Zamawiający i przekazuje Wykonawcy
  5. Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utworzenia, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK, dla mieszkańców miasta Puck.
    Do nieruchomości, na której utworzony będzie PSZOK, Wykonawca musi posiadać tytuł prawny z prawem dysponowania nieruchomością nie krótszym niż okres trwania umowy.
    2.Przyjmowanie następujących frakcji odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny:
    1)resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna
    oraz opakowania po nich,
    2)rozpuszczalniki, środków czyszczących, substancji do wywabiania plam i opakowania po nich,
    3)zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji
    i dezynsekcji,
    4)środki ochrony roślin oraz opakowań po nich,
    5)lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki,
    6)baterie i akumulatory,
    7)zużyte kartridże i tonery,
    8)przepracowane oleje,
    9)przeterminowane lub częściowo wykorzystane leki,
    10)odpady wielkogabarytowe,
    11)metal,
    12)opony - w ilości 4 szt. rok lokal mieszkalny,
    13)odpady budowlane i rozbiórkowe - w ilości 160 l rok lokal mieszkalny,
    14)makulatura,
    15)odpady biodegradowalne i zielone,
    16)tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe,
    17)szkło.
    Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec katalog odpadów komunalnych przyjmowanych przez PSZOK, wynikający z ewentualnych nowelizacji przepisów regulujących gospodarkę odpadami komunalnymi w gminach.
    3.Przyjmowanie odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców następuje po okazaniu dokumentu potwierdzającego dokonanie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wniesionej na rzecz miasta Puck lub po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie miasta (dowód osobisty, umowa najmu itp.)
    4.Wykonawca utworzy Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
    z zachowaniem następujących warunków:
    1)lokalizacja na terenie miasta Puck bądź poza terenem administracyjnym miasta Puck
    w odległości nie przekraczającej 3 km od granic miasta,
    2)powierzchnia nieruchomości oraz jej lokalizacja winna zapewnić łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, z możliwością zaparkowania pojazdu przy lub na terenie PSZOK,
    3)teren nieruchomości ogrodzony, oświetlony, utwardzony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu PSZOK, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.),
    4)wyposażony w wagi: towarową oraz precyzyjną, z ważnymi świadectwami zgodności
    i legalizacją Głównego Urzędu Miar,
    5)wyposażony w odpowiednią ilość i rodzaj oznaczonych pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienionych w ustępie 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
    6)pojemniki i kontenery zabezpieczone w taki sposób aby chroniły zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt,
    7)plac manewrowy o powierzchni pozwalającej na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady,
    8)zapewniona profesjonalna obsługa PSZOK przez co najmniej jedną odpowiednio przeszkoloną osobę,
    9)pomieszczenie biurowo - socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
    10)PSZOK czynny w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach
    od 1000 do 1800 oraz w soboty w godzinach od 800 do 1600.

    5.W związku z realizacją zadania Wykonawca jest obowiązany do:
    1)wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    2)posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez wójta lub burmistrza właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych,
    3)posiadania zezwolenia na zbieranie, magazynowanie i odzysk odpadów oraz zezwolenia na transport odpadów wydanego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania powyższych czynności.
    4)do uzyskania wszelkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń m.in. wynikających z prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, przepisów przeciwpożarowych, przepisów BHP,
    5)postępowania z odpadami zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami wytyczoną przepisami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) oraz obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego,
    6)ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK,
    7)ponoszenia wszystkich kosztów związanych z procesami odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zebranych w PSZOK,
    8)opracowania regulaminu PSZOK, a po uzgodnieniu z Zamawiającym podania do publicznej wiadomości,
    9)umieszczenia na terenie PSZOK w widocznym miejscu tablicy informacyjnej PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH dla mieszkańców Gminy Puck, ze wskazaniem nazwy operatora PSZOK, dni i godzin pracy, wykazem przyjmowanych odpadów komunalnych oraz regulaminu PSZOK.
    6.W celu utrzymania i obsługi PSZOK Wykonawca jest zobowiązany do:
    1)prowadzenia ewidencji przyjmowanych w PSZOK odpadów, zawierającej co najmniej informację o rodzaju, kodzie, masie lub ilości (dotyczy opon) odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia, oznaczeniu nieruchomości, z której pochodzą oraz sposobie ich zagospodarowania,
    2)odbierania w PSZOK wysegregowanych odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców Gminy Puck po uprzednim:
    a)okazaniu przez mieszkańca dokumentu potwierdzającego wnoszenie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz miasta Puck lub po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie miasta (dowód osobisty, umowa najmu itp.)
    b)ustaleniu adresu nieruchomości zamieszkałej, z której pochodzą odpady,
    c)zważeniu lub określeniu ilości przyjętych odpadów (dotyczy opon) i odnotowaniu ich w ewidencji,
    3)rozładunku dostarczonych odpadów przez osoby obsługujące PSZOK,
    4)przekazywania odpadów do recyklingu, odzysku lub unieszkodliwiania uprawnionym podmiotom z częstotliwością zapewniającą odpowiednie utrzymanie czystości
    i porządku na terenie PSZOK,
    5)przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego raportu w formie pisemnej w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport, zawierającego następujący zakres informacji:
    a) dane osoby przekazującej odpady,
    b) adres nieruchomości, z której pochodzą odpady,
    c) data przyjęcia odpadów,
    d) rodzaj i kod odpadów,
    e) ilość odpadów,
    6) przekazywania comiesięcznego raportu dotyczącego rodzaju i ilości przekazanych do recyklingu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wraz z kartami przekazania odpadów Zamawiającemu w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport,
    7) utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym kontenerów, pojemników i wiat oraz całego terenu PSZOK
  6. Usługa w zakresie utworzenia, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK, dla mieszkańców Gminy Puck
    Zamawiający: Urząd Gminy Puck, Puck
    Usługa w zakresie utworzenia, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK, dla mieszkańców Gminy Puck w okresie od 1 lipca 2014 roku do 30 czerwca 2017r
  7. Wykonanie zamówienia uzupełniającego w ramach zamówienia podstawowego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Krokowa, na których zamieszkują mieszkańcy oraz zagospodarowanie tych odpadów
    Zamawiający: Gmina Krokowa, Krokowa
    Dodatkowy odbiór segregowanych odpadów komunalnych od mieszkańców gminy Krokowa:
    - biodegradowalnych,
    - z tworzyw sztucznych, papieru, metalu i opakowań wielomateriałowych.
  8. Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Gdańsk
    Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników:
    1) Część I - RDW Bytów:
    - na terenie miasta Bytów - w ciągu dróg wojewódzkich nr 209, 212 i 228,
    - na terenie miasta Miastko - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 206,
    - na terenie miasta Kępice - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 208.
    2) Część II - RDW Chojnice:
    - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie m. Brusy,
    - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta na terenie m. Chojnice,
    - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta na terenie m. Czarne,
    - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie miasta na terenie m. Czersk,
    - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Człuchów,
    - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Debrzno,
    - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Silno,
    - Zadanie 8: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich na terenie m. Chojnice.
    3) Część III - RDW Kartuzy:
    - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr 214, 221, 226, 235,
    - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr 211, 214, 218, 224, 228.
    4) Część IV - RDW Lębork:
    - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 203 na terenie m. Ustka,
    - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 214 na terenie m. Lębork,
    5) Część V - RDW Puck:
    - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Reda,
    - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Kuźnica, Jastarni, Jurata,
    - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Hel,
    - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 218 na terenie m. Wejherowo,
    - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 100 na terenie m. Rumia,
    - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulicy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Puck,
    - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Rekowo, Wedlino, Sławutówko, Celbowo, Swarzewo, skrzyżowanie Połchowo i Żelistrzewo, rondo Gnieżdżewo.
    6) Część VI - RDW Starogard Gdański:
    - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Starogard Gdański,
    - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 na terenie m. Tczew,
    - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 na terenie m. Skarszewy,
    - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Godziszewo, Siwiałka, Trzcińsk i Kokoszkowy,
    - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Jabłowo, Bobowo, Pączewo, Wolental i Skórcz,
    - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 234 na terenie m. Gniew oraz w m. Borkowo (wiadukt autostradowy),
    - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 229 (Obwodnica Pelplina) oraz na terenie m. Pelplin.
    7) Część VII - RDW Sztum:
    - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 i nr 527 na terenie m. Dzierzgoń,
    - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521 i nr 532 na terenie m. Kwidzyn,
    - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521 i nr 522 na terenie m. Prabuty,
    - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 i nr 515 na terenie m. Malbork,
    - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 516 i nr 517 na terenie m. Sztum.
    Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w niżej określonych terminach:
    - Część I - w terminie do 01.11.2013 r.,
    - Część II - w terminie do 15.11.2013 r.,
    - Część III - w terminie do 30.11.2013 r.,
    - Część IV - w terminie do 30.11.2013 r.,
    - Część V - w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
    - Część VI - w terminie 10 dni od daty podpisania umowy,
    - Część VII - w terminie 10 dni od daty podpisania umowy
  9. Pozimowe oczyszczenie nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego oraz dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
    Zamawiający: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku, Puck
    Przedmiotem zamówienia jest pozimowe oczyszczenie nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Puckiego i Wejherowskiego oraz dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa, polegające na pozimowym posprzątaniu z piasku nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, wysepek kanalizujących ruch na skrzyżowaniach, zatok postojowych, wpustów ulicznych oraz studni kanalizacyjnych wraz z posprzątaniem zanieczyszczeń z pasa drogowego obejmujące zadania: Zadanie nr 1. Drogi powiatowe miejskie - Miasto Wejherowo Zadanie nr 2. Drogi powiatowe zamiejskie - Powiat Wejherowski Zadanie nr 3. Drogi powiatowe zamiejskie - Powiat Pucki Zadanie 1: Dwukrotne oczyszczenie z piasku nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysepek kanalizujących ruch na skrzyżowaniach, wpustów ulicznych, studni kanalizacji deszczowej wraz ze zbieraniem zanieczyszczeń z pasa drogowego w tym papierów, folii, butelek, puszek, brył gruzu, betonu, gałęzi, liści, odpadów organicznych, oleju, niedopałków, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych, elementów zgubionych przez pojazdy i innych. Zadanie 2 i 3: Jednokrotne oczyszczenie z piasku nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysepek kanalizujących ruch na skrzyżowaniach, wpustów ulicznych, studni kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót został załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  10. Opróżnianie pojemników na tworzywa sztuczne i pojemników na odpady opakowaniowe ze szkła zlokalizowanych na terenie Gminy Puck.
    Zamawiający: Urząd Gminy Puck, Puck
    Opróżnianie pojemników na tworzywa sztuczne i pojemników na odpady opakowaniowe ze szkła zlokalizowanych na terenie Gminy Puck.
  11. Usługi wywozu stałych odpadów komunalnych na terenie miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: wywozie stałych odpadów komunalnych na terenie miasta Puck.
    Ilość pojemników na odpady komunalne:
    - pojemnik 8 m³ - 2 sztuki,
    - pojemnik 1,1 m³ - 5 sztuk (2 sztuki cmentarz komunalny, 1 sztuka ul. 1 Maja 13,
    1 sztuka ul. 1 Maja 16, 1 sztuka USC),
    Pojemniki na odpady komunalne są dostarczane przez Wykonawcę.
    Zakres prac:
    a)Wywóz stałych odpadów komunalnych, które ze względu na swoje właściwości i rozmiary mogą być gromadzone w typowych pojemnikach z następujących nieruchomości:
    - targowisko miejskie w Pucku (Manhattan),
    - budynek przy ulicy 1 Maja 13,
    - budynek przy ulicy 1 Maja 16,
    - budynek Ratusza, Plac Wolności 1,
    - cmentarz komunalny,
    - inne wskazane przez Zamawiającego miejsca według bieżących potrzeb.
    b) Łączna ilość wywożonych śmieci z w/w nieruchomości w ciągu roku około 2.000 m³
    c) Częstotliwość wywożenia odpadów będzie ustalona według potrzeb Zleceniodawcy średnio:
    - targowisko miejskie w Pucku - średnio 9 razy w miesiącu 2 pojemniki,
    - budynek przy ul. 1 Maja 13 - średnio 6 razy w miesiącu,
    - budynek przy ul. 1 Maja 16 - średnio 2,3 razy w miesiącu,
    - budynek Ratusza, Plac Wolności 1 - średnio 2,3 razy w miesiącu,
    - cmentarz komunalny - średnio 4,5 razy w miesiącu.
    1 m³ stałych odpadów komunalnych = 250 kg
  12. Usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: opróżnianiu i wywozie odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck.
    Terminy opróżniania pojemników : 3 razy w tygodniu: PET, szkło, papier, w okresie maj - listopad 1 raz na 2 tygodnie -odpady biodegradalne.
    Przewiduje się możliwość zmiany tj. zmniejszenia wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości pojemników i zmniejszenia częstotliwości opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
  13. Usługi w zakresie utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Puck.
    1.Pielęgnacja trawników: a)koszenie, b)podlewanie, c)dosiewanie traw, d)grabienie, e)wywóz grabek.
    2.Koszenie i wywóz trawy z placów zabaw cztery razy w ciągu roku.
    3.Pielęgnacja rabat kwiatowych:
    a)jednokrotne obsadzenie kwietników (kwiecień-czerwiec) uwzględniając dobór gatunków kwiatów w uzgodnieniu z Zamawiającym,
    b)stała pielęgnacja kwiatów w tym: podlewanie, nawożenie, pielenie, zabiegi związane z ochroną roślin,
    c)uzupełnienie zniszczonych kwiatów-do 10% ogólnej ilości nasadzeń,
    d)uprzątnięcie kwiatów w okresie jesiennym i przygotowanie rabat pod nowe obsadzenia.
    4.Pielęgnacja żywopłotów:
    a)cięcia formujące żywopłoty,
    b)cięcia sanitarne,
    c)nawożenie,
    d)zabiegi ochrony chemicznej.
    5.Pielęgnacja krzewów, iglaków, głogów i róż:
    a)cięcia sanitarne,
    b)nawożenie i zabiegi ochrony chemicznej,
    c)wykonanie misek oraz odchwaszczanie i usuwanie odrostów.
    6.Zakładanie terenów zielonych: (na zlecenie Zamawiającego z wpisem do dziennika)
    a)wykonanie trawników siewem,
    b)obsadzenie kwietników, skrzynek i waz bylinami, roślinami cebulkowymi, roślinami jednorocznymi.
    7.Inne prace:
    a)wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym i niezadrzewionym,b)karczowanie drzew.
    8.Utrzymanie miejsc pamieci narodowej.
    9.Okolicznościowe flagowanie miasta - średnio 120 flag 5 razy w roku.
    10.Świąteczny wystrój miasta w okresie Bożonarodzeniowym.
    W zakres wystroju wchodzi: zakup 1 szt. świerku o wys. min. 15 m, montaż i demontaż świerku. Dekoracja obejmuje iluminację świetlną oraz ozdoby choinkowe-min. 100 klp. żarówek po 100 szt. 0,5 W oraz dekorację glogów 170 kpl. o w/w parametrach
  14. Usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck. Terminy opróżniania pojemników: 01.05.2011r.-30.09.2011r. 2 razy w tygodniu. W pozostalym okresie 1 raz w tygodniu. Przewiduje się możliwość zmiany tj. zmniejszenia wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości pojemników i zmniejszenia częstotliwości opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
  15. Usługi wywozu stałych odpadów komunalnych na terenie miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Ilość pojemników na odpady komunalne:
    -pojemnik 8 m3-2 sztuki, -pojemnik 1,1m3-5 sztuk (2 sztuki cmentarz komunalny, 1 sztuka ul. 1 Maja 13, 1 sztuka ul. 1 Maja 16, 1 sztuka USC).
    Pojemniki na odpady komunalne są dostarczane przez Wykonawcę. Zakres prac:a)Wywóz stałych odpadów komunalnych, które ze względu na swoje właściwości i rozmiary mogą być gromadzone w typowych pojemnikach z następujących nieruchomości: -targowisko miejskie w Pucku (Manhattan), -budynek przy ul. 1 Maja 13, -budynek przy ul. 1 Maja 16, budynek Ratusza, Plac Wolności 1,-cmentarz komuanlny, -inne wskazane przez Zamawiajacego miejsca według bieżących potrzeb, b) łączna ilość wywożonych śmieci z w/w nieruchomości w ciągu roku około 2.300 m3, c) częstotliowość wywożenia odpadów komunalnych będzie ustalona według potrzeb Zleceniodawcy średnio: -targowisko miejskie w Pucku-średnio 10 razy w miesiącu 2 pojemniki, -budynek przy ul. 1 Maja 13-średnio 7 razy w miesiącu, -budynek przy ul. 1 Maja 16-średnio 3,5 razy w miesiącu, -budynek Ratusza, Plac Wolności 1-średnio 2,5 razy w miesiącu, -cmentarz komunalny-średnio 3,5 razy miesiącu 1m3 stałych odpadow komunalnych = 250 kg
  16. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków w budynkach jednostek organizacyjnych ZUS Oddział w Gdańsku: Inspektorat w Pucku, Inspektorat w Wejherowie, Inspektorat w Gdyni, Inspektorat w Pruszczu Gdańskim, Inspektorat w Tczewie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Gdańsk
    część I - Inspektorat ZUS w Pucku

    Przedmiotem zamówienia, jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków w budynku jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Gdańsku, tj. w Inspektoracie ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck, począwszy od dnia 01.01.2011 roku.

    część II - Inspektorat ZUS w Wejherowie

    Przedmiotem zamówienia, jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków w budynku jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Gdańsku, tj. w Inspektoracie ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo, począwszy od dnia 01.12.2010 roku.

    część III - Inspektorat ZUS w Gdyni

    Przedmiotem zamówienia, jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków w budynku jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Gdańsku, tj. w Inspektoracie ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia, począwszy od dnia 01.11.2010 roku.

    część IV - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim

    Przedmiotem zamówienia, jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków w budynku jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Gdańsku, tj. w Inspektoracie ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański, od dnia 01.11.2010 roku.

    część V - Inspektorat ZUS w Tczewie

    Przedmiotem zamówienia, jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków w budynku jednostki organizacyjnej ZUS Oddział w Gdańsku, tj. w Inspektoracie ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew, od dnia 01.12.2010 roku.

    Znak sprawy: 10 00 00/370/19/2010/OZ
  17. Usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Przedmiotem zmówienia są usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck.
    01.05.2010r.-30.09.2010r. dwa razy w tygodniu, w pozostalym okresie 1 raz w tygodniu.
  18. Dostawa wody i odprowadzenie ścieków z budynków i obiektów Gminy Miasta Puck
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Dostawa wody i odprowadzenie ścieków z budynkóqw i obiektów Gminy Miasta Puck:
    a) ul. 1 Maja 16
    b) ul. 1 Maja 13
    c) Plac Wolności 1
    d) Plac Obroców Wybrzeża
    e) Żeglarzy
    f) Nowy Świat
    g) Park im. F. Nowowiejskiego
  19. Usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Puck.
    Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Puck
    Przedmiotem zamówienia są usługi opróżniania i wywozu odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z terenu miasta Puck.
    Terminy opróżniania pojemników:
    01.05.2009r. - 30.09.2009r. 2 razy w tygodniu. W pozostałym okresie 1 raz w tygodniu.

Inne osoby dla Knitter (39 osób):