Kogo reprezentuje osoba

Koczywąs Anna

w KRS

Anna Koczywąs

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Anna
Nazwisko:Koczywąs
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1968 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Skierniewice (Łódzkie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Augustyniak Rafał, Bakalarska Anna, Baran Jadwiga, Bartkowicz Stanisław, Bartosik Barbara, Becińska Karolina, Bednarek Mirosław, Belta Aleksandra, Biegas Edyta, Blus Urszula Agata, Błoński Dariusz Krzysztof, Bogdańska Monika Iwona, Broniarek Marzena Halina, Bujak Stanisław, Bury Katarzyna, Burzyńska Dorota, Chałubek Edyta Teresa, Chmurska Jolanta, Chybińska Paulina Marta, Cichowicz Mariola, Dałek Anna, Dańczak Danuta, Dańczak Marian, Dąbrowski Marek, Deliga Zofia, Dobroszek Iwona, Dura Depta Anna, Dworak Kopania Anna, Dybowska Róża Dorota, Dyśko Jerzy, Działak Wioleta, Dziedzic Jan, Dzikowska Danuta, Florkiewicz Ewelina, Foks Grażyna, Gałka Dorota, Garbarczyk Monika, Gessek Anna, Gorczyński Piotr, Grabarczyk Dorota Sabina, Grabowska Sas Justyna Bogumiła, Grabska Ewa, Gradowska Dorota, Gruchała Feliks, Grześkowiak Agnieszka, Grzybowska Ewelina Anna, Hołymczuk Dominika Anna, Iwon Dorota Jadwiga, Jagodzińska Dorota, Jassa Urszula, Jaworska Jadwiga Urszula, Jędra Anna, Jóźwiak Karolina Dominika, Jóźwik Romuald Szymon, Kalata Joanna Małgorzata, Kamińska Agnieszka, Karwat Anna, Kępka Marzena, Klażyńska Jasionowska Martyna Łucja, Klażyński Władysław Janusz, Klemba Cezary, Klimkowska Katarzyna Maria, Kobuszewska Anna Katarzyna, Kochanek Marek, Kocus Anika, Kocus Paweł, Korczyński Norbert, Korupczyńska Joanna, Korzeniewski Tomasz, Kosiorek Beata Klotylda, Kostrzewa Urszula, Kośmider Anna Agnieszka, Koza Jolanta, Koziarska Nina, Krokocka Szlaska Anna Agnieszka, Kucała Sabina Aleksandra, Kucikowicz Sławomir, Kurzeja Justyna, Kwiatkowska Anna, Lepieszka Agnieszka, Liedke Karolina, Lijek Jakub, Limanówka Barbara, Lubecki Andrzej, Machnicka Bożena, Majchrzak Joanna, Malinowska Agnieszka, Małek Renata Monika, Marlenga Agata Karolina, Marszałek Magdalena, Marszałowska Marta, Matulska Krystyna, Matuszewski Marek, Mędygrał Bożena, Michalak Iwona, Michalak Katarzyna, Michalak Radosław Marcin, Michalska Anna, Mike Anna, Mitek Dorota Danuta, Młynarski Cezary Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zarębski Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4dent S.A., Warszawa − KRS 0000106440
  2. Alzen Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000217557
  3. Bank Spółdzielczy W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000105572
  4. Box-24 Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000487721
  5. Cech Rzemiosł Różnych W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000246271
  6. Centrum Finansowe Banku Bps S.A., Warszawa − KRS 0000366338
  7. Częstochowska Spółdzielnia Studencka Elektra, Częstochowa − KRS 0000162865
  8. Destylarnie Polskie S.A., Legionowo − KRS 0000022271
  9. Frontera Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000484527
  10. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Głuchowie, Głuchów − KRS 0000177444
  11. Inter-garden Sp. Z O.O., Strobów − KRS 0000117070
  12. Izba Rzemieślnicza W Łodzi, Łódź − KRS 0000022135
  13. Kingdom Enterprise Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354514
  14. Klim-eko 2 Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000207504
  15. Klim-eko Pielesiek Sp. J., Łódź − KRS 0000009707
  16. Magnus Nowicki Gickel Sp. J., Dzierżoniów − KRS 0000447796
  17. Mariański Ruch Inicjatyw Ekonomiczno-społecznych, Puszcza Mariańska − KRS 0000092138
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Białyninie, Białynin − KRS 0000233079
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Jesieniu, Jasień − KRS 0000289615
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Michałowie, Michałów − KRS 0000130924
  21. Ochotnicza Straż Pożarna W Sierzchowie, Sierzchów − KRS 0000181589
  22. Ochotnicza Straż Pożarna W Skoczykłodach, Skoczykłody − KRS 0000233156
  23. Ochotnicza Straż Pożarna W Starej Rawie, Stara Rawa − KRS 0000249182
  24. Ochotnicza Straż Pożarna W Żelaznej, Żelazna − KRS 0000197789
  25. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000093148
  26. Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Poddębice − KRS 0000384815
  27. Przedsiębiorstwo Budowlano-montażowe Pebex Krzysztof Zarębski, Maciej Barcikowski Sp. J., Skierniewice − KRS 0000107191
  28. Przedsiębiorstwo Budowlano-usługowe Polbudex Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000266893
  29. Przedsiębiorstwo El-in Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000428558
  30. Przedsiębiorstwo El-in Tomasz Wach i Wspólnicy Sp. J., Skierniewice − KRS 0000118831
  31. Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe Motoryzacji U-car Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000048869
  32. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Wołomin − KRS 0000002980
  33. Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Radpec S.A., Radom − KRS 0000050068
  34. Sfamasz Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000242245
  35. Skierniewicka Izba Gospodarcza, Skierniewice − KRS 0000168661
  36. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Nowym Kawęczynie, Nowy Kawęczyn − KRS 0000196797
  37. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa Bielany, Skierniewice − KRS 0000095068
  38. Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych Przystanek Humin, Humin − KRS 0000316923
  39. Stowarzyszenie Na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju Polski, Warszawa − KRS 0000255690
  40. Stowarzyszenie Osób Z Przewlekłą Chorobą Nerek i Cukrzycą Nephros, Skierniewice − KRS 0000388996
  41. Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Z Siedzibą W Makowie, Maków − KRS 0000138452

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bankowa Spółka Audytorsko-konsultingowa Audytor Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000227389
  2. Eco-partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000155370
  3. Fumos - Zakład Mechanizacji Rolnictwa i Ogrodnictwa - Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000130673
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Łyszkowice − KRS 0000149175
  5. Grupa Kapitałowa G-8 Inwestycje Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000274157
  6. Investars Kuczyński Sp. J., Łódź − KRS 0000448670
  7. Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A., Warszawa − KRS 0000016255
  8. Mielec-diesel Gaz Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000060173
  9. Ochotnicza Straż Pożarna W Łyszkowicach, Łyszkowice − KRS 0000252387
  10. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000167049
  11. Polska Izba Agroturystyki, Warszawa − KRS 0000219128
  12. Próchnik S.A., Łódź − KRS 0000079261
  13. Pw-development Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000298102
  14. Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa, Wołomin − KRS 0000051692
  15. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa Standard, Skierniewice − KRS 0000021320
  16. Spółdzielnia Świetlik-reaktywacja W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000449321
  17. Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000176199
  18. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Rp W Warszawie, Warszawa − KRS 0000063938

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Kredyt długoterminowy w kwocie 1.300.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu na 2012 r..
    Zamawiający: Urząd Gminy Maków, Maków
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Kredyt długoterminowy w kwocie 1.300.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu na 2012 r. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego od 15.06.2012 r. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2019 r. Okres karencji spłaty kredytu do 30 marca 2013 r. Spłata kredytu nastąpi: w 28 ratach kwartalnie od 31 marca 2013 do 31.12.2019 r.Spłata odsetek - odsetki naliczone miesięcznie, od kwoty zadłużenia a ich spłata do ostatniego dnia miesiąca Naliczane odsetki według zmiennej stawki WIBOR dla depozytów - 3M z dnia podpisania umowy kredytowej powiększonej o stałą marżę banku w całym okresie kredytowania (do celów porównania ofert należy przyjąć WIBOR- 3M z dnia 24.05.2012 r.) Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel In blanco Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów i oprocentowanie do dnia spłaty kredytu Uruchomienie kredytu w dwóch transzach: I - 500.000,00 zł do 18.06.2012 r., II - 800.000,00 zł. do 10.09.2012 r. Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  2. Bankowa obsługa budżetu Powiatu Łowickiego
    Zamawiający: Powiat Łowicki, Łowicz
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa Powiatu Łowickiego oraz wszystkich jednostek podległych Powiatowi Łowickiemu obejmująca: a) Prowadzenie rachunków bankowych - Otwarcie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków bieżących i pomocniczych wszystkich jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Łowickiemu. - Prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków bieżących i pomocniczych wszystkich jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Łowickiemu. - Realizację poleceń przelewu. Maksymalny dopuszczalny czas realizacji przelewów wynosi 24 godziny. - Przyjmowanie wpłat gotówkowych. - Dokonywanie wypłat gotówkowych. - Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy w formie wyciągu bankowego z dnia poprzedniego do godziny 9.00 dnia następnego. - Wydawanie opinii bankowych. - Udzielanie gwarancji bankowych. - Uruchomienie obsługi elektronicznej na jednym stanowisku komputerowym, która umożliwia dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku. b) Oprocentowanie środków na rachunkach zamawiającego oraz przyjmowanie w ramach umowy wolnych środków na lokaty krótkoterminowe: - jednodniowe lokaty nocne ( overnight) - miesięczne. Kwoty na lokatach powinny być nie niższe niż 50 000 zł. c) Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Zamawiającego. d) Otwarcie punktu obsługi kasowej w budynku Starostwa Powiatowego w Łowiczu. Całość kosztów związanych z otwarciem i prowadzeniem punktu ponosi Wykonawca. Starostwo Powiatowe w Łowiczu udostępni pomieszczenie, w którym Wykonawca będzie prowadził punkt obsługi kasowej odpłatnie lub bez pobierania opłat - zgodnie z wyborem Wykonawcy
  3. Usługi bankowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, Płock
    Przedmiotem zamówienia jest wybór instytucji mających otworzyć i prowadzić rachunek pomocniczy PUP w Płocku i dokonywać z tego rachunku wypłat świadczeń pieniężnych wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, dla bezrobotnych i innych osób uprawnionych.
    Liczba bezrobotnych i innych osób uprawnionych pobierających świadczenia miesięcznie z poszczególnych gmin:
    Z gminy Bodzanów - około 50
    Z gminy Bielsk - około 60
    Z gminy Brudzeń Duży - około 60
    Z gminy Bulkowo - około 50
    Z gminy Łąck - około 40
    Z gminy Mała Wieś - około 30
    Z gminy Nowy Duninów - około 60
    Z gminy Radzanowo - około 60
    Z gminy Stara Biała - około 70
    Z gminy Staroźreby - około 60
    Z gminy Słupno - około 40
    Z gminy Słubice - około 30
    Z Miasta i Gminy Drobin - około 70
    Z Miasta i Gminy Gąbin - około 60
    Z Miasta i Gminy Wyszogród -około 30
    Płock - około 70
    Liczba bezrobotnych i innych osób uprawnionych do wypłaty świadczeń wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy nie jest liczbą stałą. Liczba ta w każdym miesiącu może być inna z uwagi, że osoby tracą prawo do zasiłku po ustawowym okresie jego pobierania, podejmują zatrudnienie lub inną pracę zarobkową, rozpoczynają pozarolniczą działalność gospodarczą, rejestrują się jako bezrobotne itd.
  4. UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.490.000 zł
    Zamawiający: Gmina Głuchów, Głuchów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 1.490.000 zł (słownie: jeden milin czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy
  5. UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 717.000 zł.
    Zamawiający: Gmina Głuchów, Głuchów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 717.000 zł (słownie: siedemset siedemnaście tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy
  6. Przedmiotem postępowania jest Udzielenie Gminie Bolimów kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000,00 zł. na okres 4 lat.
    Zamawiający: Gmina Bolimów, Bolimów
    Przedmiotem postępowania jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy) na okres 4 lat. CPV: 66.113000-5 Warunki kredytu: 1. kwota i waluta kredytu: 1 350 000,00 PLN 2. okres spłaty kredytu 4 lata 3. sposób spłaty - wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. karencja w spłacie kapitału - 7 miesięcy z możliwością wcześniejszej spłaty 5. spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych na koniec ostatniego dnia każdego miesiąca 6. termin wykorzystania kredytu - w okresie od dnia 10 grudnia 2010 roku do dnia 29 grudnia 2010 rok na pisemny wniosek Zamawiającego o uruchomienie kredytu. Uwaga: Dla potrzeb obliczenia ceny usługi należy przyjąć 10 grudnia 2010 roku jako pierwszy dzień uruchomienia kredytu 7. marża banku stała w całym okresie kredytowania 8. sposób ustalenia stopy procentowej - oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, składającej się ze stałej marży banku oraz zmiennej stawki bazowej ustalonej jako średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1M dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych w PLN, która jest liczona za okres od pierwszego do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane będą odsetki. 9. spłata odsetek w ratach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu 10. wysokość jednorazowej prowizji bankowej: a) od rozpatrzenia wniosku oraz udzielenia kredytu - 0% b) od niewykorzystanej kwoty kredytu 0% c) od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty 0% 11. sposób zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco 12. dla potrzeb wyliczeń oraz porównania i oceny ofert należy przyjąć: a) notowanie wskaźnika WIBOR 1M z dnia 02.11.2010 r. w wysokości 3,61 % b) rzeczywistą liczbę dni w danym roku c) w przypadku gdy termin spłaty kredytu i odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, to wymagalna rata uregulowana będzie w pierwszy dzień roboczy przypadający następujący po wyznaczonej dacie spłaty. d) oprocentowanie zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 1M. Informacje dla Wykonawców o sytuacji finansowej i zdolności kredytowej Zamawiającego zamieszczone zostały w Załączniku Nr 3 do SIWZ który obejmuje: - opinia RIO z dnia 9 grudnia 2009 roku w sprawie opinii dotyczącej możliwości sfinansowania deficytu budżetowego planowanego na 2010 rok oraz prognozy kształtowania się długu publicznego Gminy Bolimów. - opinia RIO z 13 kwietnia 2010 roku w sprawie opinii dotyczącej sprawozdania Wójta Gminy Bolimów z wykonania budżetu za 2009 rok - Uchwała nr XLIV/260/2010 Rady Gminy Bolimów z dnia 29 października 2010 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego Opinia RIO o możliwości spłaty przez Gminę Bolimów kredytu długoterminowego w wysokości 1 350 000,00 zł zostanie przedstawiona przy podpisaniu umowy. W/w informacje oraz sprawozdania opisowe Zamawiającego są umieszczone na stronach WWW.bolimow.bipst.pl.
  7. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
    Zamawiający: Gmina Głuchów, Głuchów
    1. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na rachunek bieżący w dniu podpisania umowy.
    2. Uruchomienie środków nastąpi na podstawie powiadomienia banku o terminach uruchomienia.
    3. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywista liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.
    4. Spłata kapitału w okresach kwartalnych w następujących terminach:
    I rata - 31.03.2011 r. - kwota 62.500,00 PLN
    II rata - 30.06.2011 r. - kwota 62.500,00 PLN
    III rata - 30.09.2011 r. - kwota 62.500,00 PLN
    IV rata - 31.12.2011 r. - kwota 62.500,00 PLN
    V rata - 31.03.2012 r. - kwota 62.500,00 PLN
    VI rata - 30.06.2012 r. - kwota 62.500,00 PLN
    VII rata- 30.09.2012 r. - kwota 62.500,00 PLN
    VIII rata- 31.12.2012 r. - kwota 62.500,00 PLN
    IX rata - 31.03.2013 r. - kwota 62.500,00 PLN
    X rata - 30.06.2013 r. - kwota 62.500,00 PLN
    XI rata - 30.09.2013 r. - kwota 62.500,00 PLN
    XII rata- 31.12.2013 r. - kwota 62.500,00 PLN,
    natomiast spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca.
  8. Obsługa bankowa wraz z udzieleniem linii kredytowej w rachunku bieżącym w kwocie 1.500.000,00 zł dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Brzezinach
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Zdrowia w Brzezinach - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Brzeziny
    Obsługa bankowa wraz z udzieleniem linii kredytowej w rachunku bieżącym w kwocie 1.500.000,00 zł dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Brzezinach. Przewidywane planowane przychody roczne PCZ w Brzezinach wynoszą ok. 31.000.000,00 zł (NFZ) + pozostałe przychody 1.000.000,00 zł
  9. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1290599,47 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie, Nowy Kawęczyn
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 1.290 599,47zł (słownie: jeden milion dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 47/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na rachunek bieżący w dniu podpisania umowy. 2.Uruchomienie środków następować będzie na podstawie powiadomienia banku w dowolnych kwotach i terminach. 3.Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 4. Spłata kapitału w terminach miesięcznych z karencją spłaty 1 raty kapitałowej do 31.01.2011 r. spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca z karencją pierwszej raty odsetkowej do 31 stycznia 2011 r. 5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2010 roku. 6. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca okresu obrachunkowego i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1. 290 599,47 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 7. Prowizja będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 9. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 6. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  10. Udzielenie kredytu w wysokości 1.200. 000,- na cele bieżące dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach, Brzeziny
    Udzielenie kredytu w wysokości 1.200. 000,- na cele bieżące dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach 3.3. Uruchomienie kredytu nastąpi wciągu 3 dni od daty podpisania umowy i przedstawienia zabezpieczeń. 3.4. Spłata kredytu, nastąpi w ratach miesięcznych (stała rata kapitałowa plus odsetki od wykorzystanego kredytu) 3.5. Naliczanie odsetek wg obowiązującej w danym okresie stopy procentowej (WIBOR 3M) plus marża banku 3.6. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanego kredytu. 3.7. Zabezpieczenie kredytu: - Poręczenie organu założycielskiego - Starostwo Powiatowe w Brzezinach.