Kogo reprezentuje osoba

Kolasiński Konrad

w KRS

Konrad Kolasiński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Konrad
Nazwisko:Kolasiński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1966 r., wiek 52 lata
Miejscowości:Konin (Wielkopolskie)
Przetargi:16 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bachta Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krawczyńska Małgorzata, Kruszka Ireneusz, Witkowski Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sobczak Wojciech

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ułanowski Andrzej, Ułanowski Zbigniew Wacław, Witkowski Wojciech Sławomir, Włodarczyk Bronisław Kazimierz, Włodarczyk Jacek Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ułanowski Wojciech Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bejera Fund Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000747285
  2. Bga Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000690921
  3. Biogasanlage Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000690649
  4. Biowist Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000166211
  5. Chemat Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000407033
  6. Daxin S.A., Konin − KRS 0000550181
  7. Dekpol S.A., Pinczyn − KRS 0000505979
  8. Ekko Sp. Z O.O., Kazimierz Biskupi − KRS 0000358782
  9. Elektrociepłownia Będzin S.A., Poznań − KRS 0000064511
  10. Gpr Zgoda Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000457275
  11. Innotech Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000591908
  12. Innova Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000538964
  13. Instytut Technologii Sp. Z O.O., Rumin − KRS 0000327591
  14. Konrad Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000096586
  15. Koteiro Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000481202
  16. Michalska Inwestycje Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000453358
  17. Netwise S.A., Warszawa − KRS 0000426913
  18. Proekogaz Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000327233
  19. Protektor S.A., Lublin − KRS 0000033534
  20. Śląski Fundusz Pożyczkowy Karbona Spółdzielnia W Katowicach-polska Grupa Spółdzielni Pożyczkowych, Katowice − KRS 0000223683
  21. Uw Property Ułanowski Włodarczyk Sp. J., Konin − KRS 0000641747
  22. Zpz Kujawy Sp. Z O.O., Ariany − KRS 0000667363
  23. Zujw Invest Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000581398
  24. Zujw Trademark Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000605869

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Acmet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000238734
  2. Agro Global Trade Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000259440
  3. Alchemia S.A., Warszawa − KRS 0000003096
  4. Alfa Re Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000538035
  5. As - Trading Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000251291
  6. Ati4 Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000234181
  7. Bioetoh Sp. Z O.O., Oborniki − KRS 0000479091
  8. Bionova Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000437052
  9. Braster S.A., Szeligi − KRS 0000405201
  10. Chemat Sp. J. Jacek Włodarczyk, Zbigniew Ułanowski, Konin − KRS 0000237603
  11. Ciszkowo Sp. Z O.O. Sp. J., Ciszkowo − KRS 0000094983
  12. Destylacje Polskie Sp. Z O.O., Oborniki − KRS 0000233609
  13. Ekochem Sp. Z O.O., Oborniki − KRS 0000126182
  14. Garbarnia Skotan Sp. Z O.O., Skoczów − KRS 0000243171
  15. Gold Investments Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000293203
  16. Grupa Kapitałowa Immobile S.A., Bydgoszcz − KRS 0000033561
  17. J.a.g. Sportmarketing Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000081005
  18. Kancelaria Radców Prawnych Zbigniew Martyna i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Przeźmierowo − KRS 0000202213
  19. Konińska Izba Gospodarcza, Konin − KRS 0000056804
  20. Krajowy Samorządowy Fundusz Pożyczkowy - Spółdzielnia Osób Prawnych, Warszawa − KRS 0000210493
  21. Krezus S.A., Toruń − KRS 0000012206
  22. Msu S.A., Grudziądz − KRS 0000278295
  23. Ochrona Osób i Mienia Asekuracja Sp. Z O.O., Kleczew − KRS 0000009996
  24. Pak Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A., Kleczew − KRS 0000010058
  25. Polmlek Olsztyn Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000003355
  26. Przedsiębiorstwo Obsługi Przemysłu Chemat Sp. J. Jacek Włodarczyk, Zbigniew Ułanowski, Konin − KRS 0000194544
  27. Regionalny Samorządowy Fundusz Pożyczkowy Karbona Spółdzielnia W Zielonej Górze - Polska Grupa Spółdzielni Pożyczkowych, Zielona Góra − KRS 0000216732
  28. Sfinks Polska S.A., Piaseczno − KRS 0000016481
  29. Skotan S.A., Chorzów − KRS 0000031886
  30. Spółdzielczy Dom Marketingowy Pro-karbona, Warszawa − KRS 0000204118
  31. Suwary S.A. W Pabianicach, Pabianice − KRS 0000200472
  32. Viso Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000176090
  33. Zujw Rent Sp. Z O.O., Oborniki − KRS 0000583000

Powiązane przetargi (16 szt.):
  1. Zakup sprzętu komputerowego dla PWSZ w Koninie
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 36 komputerów stacjonarnych, 28 monitorów, 40 notebooków z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. 1.dostawa 30 szt. komputerów stacjonarnych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 2.dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
    1.dostawa 30 szt. komputerów stacjonarnych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
    2.dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.
  3. Zakup sprzętu komputerowego dla PWSZ w Koninie
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 46 zestawów komputerów stacjonarnych, 10 netbooków oraz 4 notebooków z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  4. Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego do siedziby Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kole
    Zamawiający: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, Koło
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kole
  5. Zakup (dostawa) sprzętu komputerowego, sieciowego oraz oprogramowania
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Zakup (dostawa) sprzętu komputerowego, sieciowego oraz oprogramowania
  6. Dostawa artykułów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
    Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ
  7. DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Poznań
    DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
  8. DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Toruńskiego, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń (parametry zostały określone w specyfikacji technicznej - załącznik do siwz). Przedmiot zamówienia podzielony został na VI części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: CZĘŚĆ I obejmuje dostawę zestawów komputerowych, drukarek laserowych i notebooków na potrzeby Starostwa Powiatowego CZĘŚĆ II obejmuje dostawę pakietów biurowych, oprogramowania do projektowania i składu publikacji na potrzeby Starostwa Powiatowego CZĘŚĆ III obejmuje dostawę switcha 48-portowego zarządzanego na potrzeby Starostwa Powiatowego CZĘŚĆ IV obejmuje dostawę zestawów komputerowych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Toruniu CZĘŚĆ V obejmuje dostawę drużek laserowych na potrzeby Policji CZĘŚĆ VI obejmuje dostawę oprogramowania w ramach projektu Szkoła innowacyjna i konkurencyjna - dostosowanie oferty szkolnictwa zawodowego do wymagań lokalnego rynku pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  9. dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy
    Zamawiający: Powiat Słupecki, Słupca
    1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
    2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy.
    Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 38652100-1 Projektory
    2.Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działania Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    W związku z tym, iż dostawy niniejszego przedmiotu zamówienia są przeznaczone dla szkoły zastosowanie będą miały przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2003 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów
    i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 224 poz.2229)
    3.Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część 1,2,3 ,4. Zamówienie obejmuje:
    1)Część 1 zamówienia: tablica multimedialna - 1 sztuka
    Parametr Opis
    Technologia wielkość obszar roboczy, interaktywny Elektromagnetyczna pasywna min. 85 min. 78
    Rozdzielczość min. 9600x9600, 600 dpi
    Format 4:3
    Wyposażenie dodatkowe min: 2 pisaki elektroniczne, 1 kabel USB 5m, uchwyty do montażu naściennego, 1 płyta CD (zawierająca sterowniki, bibliotekę załączników oraz oprogramowanie)
    Gwarancja tablicy min. 36 miesięcy
    2)Część 2 zamówienia: komputery przenośne 22 sztuki
    Parametr Opis
    Procesor Procesor przystosowany do pracy w komputerach przenośnych osiągający w teście Pass Mark CPU Benchmark min. 3665 pkt.
    Pamięć RAM Min. 6 GB, min., DDR3
    Dysk twardy Min: 500GB
    Napęd DVD+-RW Super Multi Dual Layer z licencjonowanym oprogramowaniem do odtwarzania i nagrywania płyt DVD
    Ekran 15,6, TFT color, matryca błyszcząca; maksymalna rozdzielczość 1366x768 VibrantView
    Karta dźwiękowa Zintegrowana, w standardzie High Definition
    Karta graficzna Z własną pamięcią min. 1024 MB
    Wyjścia Min: D-Sub, 1xHDMI, min. 4 porty USB 2.0, RJ-45, Seata USB
    Karty sieciowe karta Wi-Fi IEEE 802.11b g n, karta Ethernet 10 100 FastEthernet, Bluetooth
    System operacyjny Min. Windows 7 Home Premium PL 64bit
    Zainstalowane oprogramowanie Office PRO Plus 2010 SNGL OLP NL Acdmc
    Waga maksymalna 2,6 kg
    Zasilanie Akumulator litowo-jonowy 6-komorowy
    Inne Wbudowana kamera, czytnik kart pamięci SD, SDHC, głośniki HD audio, touchpad, myszka optyczna
    Gwarancja 24 miesięcy
    3) Część 3 zamówienia: projektor multimedialny szerokoogniskowy - 1 szt.
    Parametr Opis
    Rozdzielczość optyczna min. 1024x768
    Kontrast min. 2000:1
    Jasność min. 2600 ANSI Lum.
    Proporcje obrazu 4:3
    Żywotność lampy moc lampy Min. 5000 h., min. 185 W
    Posiadane wejścia,wyjścia s-video, HDMI, 3xMini D-sub, RJ-45, USB, RS-232C, wejście RCA Stereo, 1 x wejście RCA video, 1 x wyjście 3.5 mm Stereo Mini Jack, wejście 3.5 mm Stereo Mini Jack
    Inne Nalepka bezpieczeństwa, Osłona na obiektyw, Pilot, Przewód mini D-sub, Kabel zasilający
    Gwarancja projektora lampy min. 36 miesięcy min. 1000 h.
    4) Część 4 zamówienia: urządzenie wielofuncyjne - 1 szt.
    Parametr Opis
    Funkcje Drukarka, skaner, ksero, faks
    Typ Laserowa, kolorowa
    Format Min. A4
    Szybkość wydruku w czerni, kolorze Min. 28 min.
    Rozdzielczość Min. 600x600 pixeli
    Wyposażenie dodatkowe Wydruk z USB, wifi, wyświetlacz, dupleks, ethernet
    Gwarancja tablicy min. 24 miesięcy
    4. Przedmiot zamówienia zostanie przez Wykonawcę dostarczony do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i na jego ryzyko.
    5.Niezależnie od gwarancji producenta Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na sprzęt komputerowy zgodnie ze specyfikacją danego sprzętu podanym w ww opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie miał obowiązek w okresie gwarancyjnym oraz przez okres 1 roku po upływie gwarancji zapewnić Zamawiającemu autoryzowany serwis urządzenia w ciągu 24 h od czasu zawiadomienia o awarii.
    6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
    8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
    10. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach, oraz na następujących warunkach:
    1)rozszerzenie zakresu rzeczowego robót może nastąpić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy dopuszczającego udzielenie zamówienia dodatkowego, nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć, oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, oraz na podstawie podpisanych przez przedstawicieli obu stron protokołów konieczności; rozliczenie ewentualnych robót dodatkowych nastąpi na zasadzie ryczałtu przy stałych cenach jednostkowych zgodnych z ofertą będącą podstawą zawarcia niniejszej umowy i zmiennych jednostkach obmiarowych faktycznie wykonanych;
    2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które mogą mieć miejsce w stosunku do terminu umownego lub powodującj zmianę zakresu umowy w następujących sytuacjach:
    - w przypadku aneksowania umowy zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą;
    -wystąpienie siły wyższej ( powódź, śnieżyca lub inne niekorzystne warunki atmosferyczne, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej), której strony nie mogły przewidzieć uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu umowy;
    -wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia lub inne postanowienia umowy ( np. śmierć, choroba lub inne );
    3) Zmiany umowy mogą nastąpić także w wyniku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
    4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
    5) w sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto podana przez wykonawcę w ofercie pozostaje niezmienna, natomiast w cenie brutto wykonawca zobowiązany jest zawrzeć kwotę przedmiotowego podatku wyliczoną wg właściwych przepisów obowiązujących w momencie powstania obowiązku podatkowego; zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę cenę brutto, obliczając cenę oferty wykonawca powinien przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą w czasie składania oferty.
    11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
    12. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  10. Zakup, dostawa i instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego i wyposażenia dydaktycznego
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Konin
    Dostawa laptopa z oprogramowaniem operacyjnym Windows 7
    Samsung RF711 NP-RF711-S01PL
    Urządzenie wielofunkcyjne BROTHER MFC-9460CDN
    projektora multimedialnego typu NEC M 300 X
    dostawa 2 szt. tablic Mega pięciolinia do zawieszania o następujących danych technicznych: szerokość 160 cm, długość 120 cm, foliowanie - folia błyskawiczna
    dostawa 2 szt. plansz interaktywnych 2.0.Szkoła podstawowa klasy 4-6. Wersja on-line Muzyka
    dostawa 2 szt. plansz interaktywnych - muzyka - dla szkół podstawowych
    dostawa i instalacja 3 szt. programów edytora nutowego Finale 2011 na 2 szt. wymagana jest odrębna faktura
    dostawa i instalacja Cakewalk Sonar 8 Producer -1 szt.
  11. Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Urzędu Skarbowego w Koninie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Koninie, Konin
    1.Zestaw komputerowy złożony z: komputera biurkowego szt. 10, monitora LCD szt. 10, myszki szt. 10, klawiatury szt. 10
    2.Drukarka laserowa szt. 2,
    3.Klawiatury szt. 30 ,
    4.Mysz komputerowa szt. 30
    5.Printserwer szt. 4
    6.Taśmy DDS4 szt. 20
    7.Taśmy DAT72 szt. 20
    8.Taśmy DAT160 30234700-5 szt. 40
    9.Płyty DVD-R 30234300-1 szt. 20
    10.Płyty CD-R 30234300-1 szt. 20
    11.Taśmy czyszczące do streamerów DDS 30234700-5 szt. 5
    12.Taśmy czyszczące do streamerów DAT160 30234700-5 szt. 3
    13.Dyskietyki 3,5 cala 30237320-8 szt. 30
    14.Pamięci DDR 1GB PC3200 30236113-7 szt. 13
    15.Skaner 30216110-0 szt. 1
    16.Monitory LCD 19 30231300-0 szt. 5
    17.Zasilacz komputerowy ATX 400 W 30237280-5 szt. 4
    18.Listwy przepięciowe z kablem min. 3 m 30237280-5 szt. 10
    19.Kabel UTP kat.6 32571000-6 m. 200
    20.Wieszak na kable do szafy krosowniczej szt. 3
    21.Kable krosowe FTP kat 6, dł 1m 32521000-1 szt. 25
    22.Kable krosowe FTP kat 6, dł 2m 32521000-1 szt. 25
    23.Switch 30236000-2 szt. 3.
  12. Zakup i dostawa serwera typu BLADE
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Konin
    Zakup i dostawa serwera typu BLADE

    Infrastruktura szafy serwerowej
    Zarządzanie infrastrukturą serwerów Blade
    Serwer typu blade (TYP1) - 3 sztuki.
    Dodatkowe licencje:
    2 licencje Microsoft Windows Server 2008 R2 w wersji Standard
  13. Wyposażenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych ruchowo w bibliotece uczelnianej
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Konin
    Wyposażenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych ruchowo w bibliotece uczelnianej
    Stanowisko komputerowe z wyposażeniem dodatkowym dla osób niepełnosprawnych ruchowo, w zakres zamówienia wchodzi : komputer, projektor multimedialny, drukarka laserowa monochromatyczna,
  14. Dostawa urządzeń zabezpieczających klasy UTM, sprzętu komputerowego oraz kopiarek laserowych i niszczarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądów Rejonowych w Koninie, Kole, Turku i Słupcy
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Koninie, Konin
    Część I - obejmuje dostawę 5 szt. urządzeń zabezpieczających klasy UTM wraz z systemem logowania i raportowania Część II - obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: serwera (1 szt.), myszy komputerowych do komputerów przenośnych (40 szt.), klawiatur komputerowych (55 szt.), zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych PC (17 szt.), akumulatorów (40 szt.), przedłużaczy kabla USB (30 szt.), kamery wewnętrznej IP (1 szt.), przełączników (10 szt.), serwerów druku (2 szt.), serwerów druku MFP (3 szt.), przełącznika USB (1 szt.), Część III - obejmuje dostawę kopiarki laserowej kolorowej (1 szt.), kopiarek laserowych monochromatycznych (2 szt.) i niszczarek (5 szt.)
  15. ZAKUP ZASILACZA AWARYJNEGO, SKANERÓW ORAZ DRUKARKI LASEROWEJ KOLOROWEJ DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kole, Koło
    Przedmiotem zamówienia jest zakup zasilacza awaryjnego, skanerów oraz drukarki laserowej kolorowej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kole.
  16. Dostawa komputera (laptopa)
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Konin
    Wymagane minimalne parametry techniczne komputera (1 szt.) 1. Laptop jego płyta główna oraz funkcje BIOS.Wbudowane minimum następujące porty: 3 szt. USB 2.0, złącze audio, sieci przewodowej RJ-45, VGA, Display Port (lub Mini Display Port), eSATA, czytnik kart. Opis zastosowań komputera: laptop biznesowy dla obsługi standardowych aplikacje biurowych oraz dostępu do Internetu realizowanego w systemach operacyjnych Windows XP Pro7 Pro do częstego przewożenia i używania nie tylko w warunkach biurowych. 2.Chipset Rekomendowany przez producenta procesora. 3.Procesor dedykowanym do komputerów przenośnych osiągającym w testach CPU Benchmarks (http:www.cpubenchmark.net) wydajność minimum 2350 punktów. 4.Ekran- Wielkość ekranu między 13 do 14,5. Laptop wyposażony w matrycę matową. 5.Pamięć RAM-Pamięć minimum 4GB o szybkości minimum 1033MHz 6.Dysk twardy- Minimum 320 GB Serial ATA, z obsługą parkowania głowicy przy nagłym ruchu komputera. 7.Audio - Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowany głośnik(głośniki) oraz mikrofon. 8.Karty sieciowe i Bluetooth Karta sieciowa Ethernet LAN pracująca w standardach 10BASE-T100BASE-TX1000BASE-T. Wbudowany moduł bezprzewodowej sieci LAN 802.11abg oraz Bluetooth Wbudowany przełącznik umożliwiający włączenie-wyłączenie łączności bezprzewodowej. 9.Klawiatura, mysz i touchpad.Dwuprzyciskowa bezprzewodowa mysz dla prawo i leworęcznych z rolką (scroll) o rozdzielczości minimum 750dpi z podkładką pod myszkę wyposażoną w żelowe podparcie nadgarstka, touchpad o rozdzielczości minimum 200 CPI. 10.Napęd optyczny -Nagrywarka DVD +RW. Wraz z komputerem dostarczone komercyjne oprogramowanie (inne niż zawarte w systemie operacyjnym) do nagrywania płyt CDR-W oraz DVDRW (oprogramowanie nie może być wersją demonstracyjną ani czasową i ma być w polskiej wersji językowej). 11.Bateria i zasilacz -Bateria zawierająca minimum 6 ogniw. Zasilacz o maksymalnej wadze 0,4 kg. 12.System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 13.Waga z baterią maksymalnie 2,5 kg..

Inne osoby dla Kolasiński (112 osób):