Kogo reprezentuje osoba

Kołodziej Sławomir Paweł

w KRS

Sławomir Paweł Kołodziej

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Sławomir
Drugie imię:Paweł
Nazwisko:Kołodziej
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Bochnia (Małopolskie), Łapczyca (Małopolskie)
Przetargi:35 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anniuk Gaik Wiesława Elżbieta, Duch Aneta, Flasza Tadeusz, Fortuna Halina, Groblicka Kuc Edyta, Holota Maria, Jabłoński Jan, Juszczyk Alicja, Kocjan Jarosław, Kolawiński Stefan Mieczysław, Kwieciński Mirosław, Lissowski Michał, Nakielny Rafał Bolesław, Pawłowska Grażyna Marta, Polowiec Włodzimierz, Rachwalska Danuta, Radliński Jerzy, Sak Kinga Sabina, Tokarz Andrzej, Trzósło Dorota Anna, Wnuk Maria, Zięba Krzysztof Andrzej, Łabuda Tadeusz Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sroka Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dzik Pacek Joanna, Kocot Józef Jerzy, Krawiec Józef, Migdał Zofia Maria, Nawrocki Bogdan, Pradel Helena, Rachwał Zbigniew Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Stanisław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bereta Janina, Groblicka Kuc Edyta, Kocjan Jarosław, Krawiec Józef, Lissowski Michał, Mirowski Ryszard, Szewczyk Władysław, Twardowska Danuta Janina, Zapała Lucjan Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaczek Stanisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Apartamenty Twardowskiego Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000622667
  2. Apartamenty Twardowskiego Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bochnia − KRS 0000628550
  3. Archi - Blok Adam Świerczek i Wspólnicy Sp. J., Bochnia − KRS 0000395214
  4. Archi-inwest Sp. J. A.świerczek, S.całka, Bochnia − KRS 0000601970
  5. Bocheński Związek Pracodawców, Bochnia − KRS 0000391561
  6. Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000039234
  7. Cf Profile Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000363933
  8. Fundacja Instytut Wywiadu Gospodarczego, Kraków − KRS 0000526689
  9. Fundacja Via Regia Antiqua, Łapczyca − KRS 0000283420
  10. Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Siedlec − KRS 0000620006
  11. Idipsum Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000536940
  12. Krakowski Park Technologiczny-Sp. Z O.O.., Kraków − KRS 0000058058
  13. Ludowy Zespół Sportowymacierzw Lipnicy Murowanej., Lipnica Dolna − KRS 0000020545
  14. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000024823
  15. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Tarnów − KRS 0000168311
  16. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Bochni Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000095395
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Chodenicach, Bochnia − KRS 0000027704
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Kolanowie, Bochnia − KRS 0000266670
  19. Ognisko Towarzystwa Krzewienia Kultury Fizycznej Raba, Bochnia − KRS 0000040772
  20. Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O., Łapczyca − KRS 0000112139
  21. Stalprodukt-wamechSp. Z O.O.., Bochnia − KRS 0000027930
  22. Stowarzyszenie Górnicze Sutoris Im. Antoniego Langera, Bochnia − KRS 0000183056
  23. Ziemia Bocheńska Stowarzyszenie Rozwoju Regionu Z Siedzibą W Proszówkach, Proszówki − KRS 0000020812

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Archidom Biuro Projektów K.maj-majewska, J.jagielska-norek,j.mida Sp. J., Bochnia − KRS 0000596391
  2. Bocheński Klub Sportowy, Bochnia − KRS 0000200311
  3. Galaktyka Zdrowia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000432577
  4. Inter Tyres Sp. Z O.O., Dębica − KRS 0000238036
  5. Izba Rzemieślnicza, Oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości W Tarnowie, Tarnów − KRS 0000052883
  6. Kopalnia Soli Bochnia Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000478929
  7. Krakowski Holding Komunalny S.A. W Krakowie, Kraków − KRS 0000006301
  8. Krakowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083872
  9. Mijusic Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000368453
  10. Mind Plus Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000448204
  11. Opakomet S.A., Kraków − KRS 0000245701
  12. Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli Bochnia Z Siedzibą W Bochni, Bochnia − KRS 0000016740
  13. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000461460
  14. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Brzesku Sp. Z O.O., Brzesko − KRS 0000127961
  15. Stowarzyszenie Edukacji W Sporcie, Nowa Ruda − KRS 0000136611
  16. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Złocień Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000014854

Powiązane przetargi (35 szt.):
  1. Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu MPWiK w Bochni Sp. z o.o.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bochni Sp. z o.o., Bochnia
    Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Bochni
    Sp. z o.o.
    Wspólny Słownik Zamówień: 091.00.00.00
    Szacunkowe ilości paliw stanowiących przedmiot zamówienia wynoszą:
    - benzyna bezołowiowa Pb 95 - 16 000 l
    - benzyna bezołowiowa Pb 98 - 2 000 l
    - olej napędowy - 43 800 l
    Podane wyżej ilości należy traktować jako orientacyjne. Rzeczywista ilość zakupionych towarów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.

    Zamawiający wymaga, aby:
    1. Wykonawca posiadał stację paliw w granicach administracyjnych miasta Bochnia.
    2. Był w stanie raz na dobę zapewnić sprzedaż oleju napędowego w ilości nie mniejszej niż 1 500 l dla nagłych i nadzwyczajnych potrzeb Zamawiającego.
    Posiadał stację paliw czynną codziennie i nie krócej niż:
    od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00,
    sobota - niedziela 7:00 - 15:00
    Oferował również możliwość zakupienia na stacji; materiałów eksploatacyjnych, oleju silnikowego do wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych oraz płynów do: chłodnic, spryskiwaczy i innych.
  2. Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni
    Zamawiający: Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o., Bochnia
    Zamówienie obejmuje dostawę paliwa płynnego w
    postaci oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni w roku 2016, realizowana przez
    Wykonawcę do mikrostacji paliw zlokalizowanej w Bochni przy ul. 20-go Stycznia 15 stanowiącej własność zamawiającego.
    Sukcesywny zakup paliwa dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie
    cysterną Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1400 na jego koszt. Wielkość dostaw wynosi jednorazowo od
    1000 do 4000 litrów, natomiast przewidywana łączna wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania zamówienia nie
    przekroczy 180 000 litrów. Dodatkowe informacje: 1. Wynagrodzenie za zakup paliwa będzie płatne przez Zamawiającego przelewem
    na wskazany przez Wykonawcę numer konta, na podstawie wystawionej faktury VAT. 2. Fakturowanie odbywać się będzie
    po każdej dostawie, z terminem płatności 14 dni licząc od dnia wystawienia faktury. 3. Samochody (cysterny) dostarczające
    paliwo muszą posiadać pompę z licznikiem ilości wydanego paliwa. Licznik powinien wskazywać ilość wydawanego paliwa w
    litrach rzeczywistych oraz w litrach w temperaturze 15 st. C. Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni wydruk ilości
    dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej oraz rzeczywistej, a także przedłoży świadectwo legalizacji licznika. 4. Wykonawca
    na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty napełniania cysterny tak zwane WZ. 5. Dostawy będą realizowane na
    pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 48 godzin od chwili
    zgłoszenia. 6. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe wg obowiązujących w Polsce norm w zakresie paliw. 7. Szkody wynikłe
    u Zamawiającego, spowodowane dostarczeniem paliwa nie spełniającego odpowiednich wymagań jakościowych obciążają
    Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostosować do warunków i przepisów zakładowych na stacji paliw Zamawiającego,
    a w szczególności zobowiązuje się do przestrzegania przepisów porządkowych, przeciwpożarowych i zasad BHP. 9. Zamawiający
    zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia bez ponoszenie konsekwencji finansowych.
  3. Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Bochni, Bochnia
    Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni
  4. Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje bieżące administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Gazaris 10 w Bochni. Do obowiązków Zarządcy należy utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a także: 1) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Hali Targowej (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, koszty konserwatora urządzeń elektrycznych, klimatyzacyjnych
    i wodno - kanalizacyjnych, koszty związane z ochroną obiektu, koszty energii elektrycznej, wody
    i gazu) od 115 punktów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej - zgodnie z § 1 ust. 1,2,3,4 Uchwały Rady Miasta Bochnia Nr XI/120/11 z 29.09.2011 r.; 2) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Placu Rolnym (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, zużycie wody) od 60 stanowisk rolnych, 16 stanowisk tzw. samochodowych i 40 stanowisk sprzedaży odręcznej, 3) zapewnienie dostaw gazu, wody, odprowadzania ścieków, wywozu odpadów komunalnych, całodobowej ochrony obiektu, sprzątania nieruchomości (tj. zapewnienie należytego porządku
    i czystości pomieszczeń i urządzeń w Hali Targowej, służących ogółowi najemców lub dzierżawców lokali oraz sprzątanie chodników oraz wewnętrznych dróg dojazdowych do Hali Targowej i Placu Rolnego z błota, śniegu, lodu, oraz innych zanieczyszczeń) poprzez zawarcie stosownych umów z ich dostawcami, a także nadzór nad ich realizacją, przy czym; a) w przypadku, gdy wartość szacunkowa wykonania którejkolwiek z powyższych usług przekroczy w czasie trwania umowy, w skali roku kalendarzowego wyrażoną w złotych (bez podatku VAT) równowartość kwoty 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.); b)
    w przypadku, gdy wartość szacunkowa wykonania którejkolwiek z powyższych usług nie przekroczy w czasie trwania umowy, w skali roku kalendarzowego wyrażonej w złotych (bez podatku VAT) równowartości kwoty 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest do przeprowadzenia rozeznania cenowego na wybór usługodawcy w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 288/08 z dnia 18 września 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro i przedstawienia złożonych ofert do weryfikacji Właścicielowi, który dokona ostatecznego wyboru usługodawcy; 4) ponoszenie kosztów opłat z tytułu dostawy mediów, odbioru nieczystości, sprzątania i ochrony obiektu, które podlegały będą rozliczeniu zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 6 umowy; 5) zapewnienie sprzątania i wywozu śmieci z częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego Hali Targowej i Placu Rolnego; 6) odprowadzanie raz w miesiącu do budżetu Gminy Miasta Bochnia pobranych od najemców, dzierżawców i użytkowników Hali Targowej i Placu Rolnego opłat za świadczenia dodatkowe wraz z zestawieniem osób, od których pobrano opłatę i wysokości opłaty, oraz rozliczeniem kosztów poniesionych przez Zarządcę za poprzedni miesiąc kalendarzowy w terminie do 20-go dnia każdego miesiąca; 7) dokonywanie pisemnego rozliczenia opłat za świadczenia dodatkowe poprzez sporządzenie imiennego, zbiorczego zestawienia pobranych i należnych kwot z tytułu opłaty za świadczenia dodatkowe pobieranych w ciągu 12 miesięcy wraz z wyszczególnieniem osób, w stosunku, do których w związku z brakiem lub częściowym brakiem uiszczenia opłaty za świadczenia dodatkowe toczą się postępowania egzekucyjne i na jakim są etapie; 8) prowadzenie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń technicznych oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów niezwłocznie po ich zaistnieniu, przy założeniu, że naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) przekroczy 500 zł netto, może zostać wykonana dopiero po zaakceptowaniu przez Właściciela przedłożonego przez Zarządcę zakresu rzeczowo - finansowego naprawy lub remontu i przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 288/08 z dnia 18 września 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Wybór Wykonawcy podlega akceptacji przez Właściciela. Rozliczenie naprawy lub remontu następować będzie na podstawie przedłożonej Właścicielowi faktury, a odbiór jej nastąpi przy udziale pracownika Właściciela (Urzędu Miasta Bochnia). W przypadku, gdy wartość szacunkowa zamówienia w zakresie dokonywania niezbędnych napraw i remontów przekroczy w czasie trwania umowy, w skali roku kalendarzowego wyrażoną w złotych (bez podatku VAT) wartość 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.); 9) niezwłoczne usuwanie nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia awarii, które zagrażają życiu lub zdrowiu ludzi, bądź mogą narazić Właściciela na znaczną szkodę; 10) kontrola i egzekwowanie obowiązków wynikających z umów najmu i dzierżawy oraz regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni wprowadzonego uchwałą Rady Miejskiej w Bochni Nr XIV/146/03 z dnia 30.10.2003 r. zmienionego uchwałami Nr XXIX/280/05 z dnia 24.02.2005 r., Nr XVII/176/08 z 27.02.2008 r., Nr VI/49/11 z dnia 31.03.2011 r. Nr XI/119/11 z 29.09.2011 r.
    z zastosowaniem Uchwały Rady Miasta Bochnia Nr XI/120/11 z dnia 29.09.2011 r. oraz odpowiednich przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, których koszty ponosił będzie Zarządzający, w stosunku do osób niepłacących lub opóźniających się w zapłacie opłat za świadczenia dodatkowe; 11) ewidencjonowanie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu najemców, dzierżawców i użytkowników; 12) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie istniejącej dokumentacji technicznej; 13) przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek okresowych przeglądów Hali Targowej i Placu Rolnego, a także urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne - zgodnie
    z wymogami prawa budowlanego, przy założeniu, że przegląd, którego wartość przekroczy 500 zł netto, może zostać wykonany dopiero po przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu
    o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 288/08 z dnia 18 września 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Wybór Wykonawcy podlega akceptacji przez Właściciela. Rozliczenie przeglądu następować będzie na podstawie przedłożonej Właścicielowi faktury. W przypadku, gdy wartość szacunkowa zamówienia w zakresie dokonywania niezbędnych przeglądów przekroczy w czasie trwania umowy, w skali roku kalendarzowego wyrażoną w złotych (bez podatku VAT) wartość 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.); 14) przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni; 15) odśnieżanie dachu Hali Targowej z nadmiaru śniegu przy uwzględnieniu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 16) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;.
  5. Budowa chodnika przy ul. Brodzińskiego w Bochni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje budowę chodnika z kostki betonowej o długości 148,5 m i powierzchni około 255 m2 wraz z odwodnieniem oraz przebudową kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budowy chodnika.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, projekty wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór umowy
  6. Budowa drogi ul. Karosek boczna w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1.Zamówienie obejmuje wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni asfaltowej o powierzchni około 474 m2 wraz z odwodnieniem, oraz budowę chodnika o długości około 78 mb i powierzchni 117 m2.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy.
  7. Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje bieżące administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Gazaris 10 w Bochni. Do obowiązków Zarządcy należy utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a także: 1) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Hali Targowej (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, koszty konserwatora urządzeń elektrycznych, klimatyzacyjnych
    i wodno - kanalizacyjnych, koszty związane z ochroną obiektu, koszty energii elektrycznej, wody
    i gazu) od 115 punktów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej - zgodnie z § 1 ust. 1,2,3,4 Uchwały Rady Miasta Bochnia Nr XI/120/11 z 29.09.2011 r. Przez utrzymanie czystości na Hali Targowej należy rozumieć czynności, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 15, 16 i 18 umowy; 2) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Placu Rolnym (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, zużycie wody) od 60 stanowisk rolnych, 16 stanowisk tzw. samochodowych i 40 stanowisk sprzedaży odręcznej, 3) utrzymanie czystości na Placu Rolnym w rozumieniu czynności, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 16 umowy, 4) zapewnienie dostaw gazu, wody, odprowadzania ścieków, wywozu odpadów komunalnych, sprzątania nieruchomości, całodobowej ochrony obiektu poprzez zawarcie stosownych umów z ich dostawcami, a także nadzór nad realizacją umów zawartych
    w tym zakresie: a) w przypadku, gdy wartość szacunkowa wykonania którejkolwiek z powyższych usług przekroczy w okresie 18 m-cy wyrażoną w złotych (bez podatku VAT) równowartość kwoty 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.); b) w przypadku, gdy wartość szacunkowa wykonania którejkolwiek z powyższych usług nie przekroczy w okresie 18 m-cy wyrażonej w złotych (bez podatku VAT) równowartości kwoty 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest do przeprowadzenia rozeznania cenowego na wybór usługodawcy
    i przedstawienia złożonych ofert do weryfikacji Właścicielowi, który dokona ostatecznego wyboru usługodawcy; 5) ponoszenie kosztów opłat z tytułu dostawy mediów, odbioru nieczystości, sprzątania i ochrony obiektu, które podlegały będą rozliczeniu zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 7 umowy; 6) zapewnienie sprzątania i wywozu śmieci z częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego Hali Targowej i Placu Rolnego; 7) odprowadzanie raz w miesiącu do budżetu Gminy Miasta Bochnia pobranych od najemców, dzierżawców i użytkowników Hali Targowej i Placu Rolnego opłat za świadczenia dodatkowe wraz z zestawieniem osób, od których pobrano opłatę i wysokości opłaty, oraz rozliczeniem kosztów poniesionych przez Zarządcę za poprzedni miesiąc kalendarzowy w terminie do 20-go dnia każdego miesiąca; 8) dokonywanie pisemnego rozliczenia opłat za świadczenia dodatkowe poprzez sporządzenie imiennego, zbiorczego zestawienia pobranych i należnych kwot z tytułu opłaty za świadczenia dodatkowe pobieranych w ciągu 12 miesięcy wraz z wyszczególnieniem osób, w stosunku, do których
    w związku z brakiem lub częściowym brakiem uiszczenia opłaty za świadczenia dodatkowe toczą się postępowania egzekucyjne i na jakim są etapie; 9) prowadzenie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń technicznych oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów niezwłocznie po ich zaistnieniu, przy założeniu, że naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) przekroczy 300 zł netto, może zostać wykonana dopiero po zaakceptowaniu przez Właściciela przedłożonego przez Zarządcę zakresu rzeczowo - finansowego naprawy lub remontu
    i przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 288/08 z dnia 18 września 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Rozliczenie naprawy lub remontu następować będzie na podstawie przedłożonej Właścicielowi faktury, a odbiór jej nastąpi wyłącznie przez pracownika Właściciela (Urzędu Miasta Bochnia). W przypadku, gdy wartość szacunkowa zamówienia
    w zakresie dokonywania niezbędnych napraw i remontów przekroczy wyrażoną w złotych (bez podatku VAT) wartość 14 000 euro (bez podatku VAT), Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.); 10) niezwłoczne usuwanie nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia awarii, które zagrażają życiu lub zdrowiu ludzi, bądź mogą narazić Właściciela na znaczną szkodę; 11) kontrola
    i egzekwowanie obowiązków wynikających z umów najmu i dzierżawy oraz regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni wprowadzonego uchwałą Rady Miejskiej w Bochni Nr XIV/146/03 z dnia 30.10.2003 r. zmienionego uchwałami Nr XXIX/280/05 z dnia 24.02.2005 r., Nr XVII/176/08 z 27.02.2008 r., Nr VI/49/11 z dnia 31.03.2011 r. Nr XI/119/11 z 29.09.2011 r. z zastosowaniem Uchwały Rady Miasta Bochnia Nr XI/120/11 z dnia 29.09.2011 r. oraz odpowiednich przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, których koszty ponosił będzie Zarządzający, w stosunku do osób niepłacących lub opóźniających się w zapłacie opłat za świadczenia dodatkowe; 12) ewidencjonowanie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu najemców, dzierżawców i użytkowników; 13) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie istniejącej dokumentacji technicznej; 14) przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek okresowych przeglądów Hali Targowej i Placu Rolnego a także urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne - zgodnie
    z wymogami prawa budowlanego; 15) zapewnienie należytego porządku i czystości pomieszczeń
    i urządzeń w Hali Targowej, służących ogółowi najemców lub dzierżawców lokali; 16) sprzątanie chodników oraz wewnętrznych dróg dojazdowych do Hali Targowej i Placu Rolnego z błota, śniegu, lodu, oraz innych zanieczyszczeń, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 17) przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni; 18) odśnieżanie dachu Hali Targowej z nadmiaru śniegu przy uwzględnieniu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 19) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  8. Budowa chodnika przy ul. Krzyżaki w Bochni w km 0+100,00 - 0+330,00
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie chodnika w km 0+100,00 - 0+330,00 (fragment chodnika nr1) o długości 230 mb i powierzchni 375 m2 z kostki betonowej wraz z kanalizacją opadową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt wykonawczy, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy
  9. Przebudowa drogi ul. Św. Urbana -sięgacz 1, sięgacz 2- w Bochni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje: a) Remont podbudowy oraz wykonanie nawierzchni asfaltowej na sięgaczu D1- na dł. 99 mb o powierzchni 445,5 m2 wraz z okrawężnikowaniem; b) Remont podbudowy oraz wykonanie nawierzchni asfaltowej na sięgaczu D2- na dł. 98 mb o powierzchni 441,0 m2 wraz z okrawężnikowaniem; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy.
  10. Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, Bochnia
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, o kodzie 20 03 01.
  11. Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje bieżące administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Gazaris 10 w Bochni 2.Do obowiązków Zarządcy należeć będzie utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a także: 1) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Hali Targowej (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, koszty konserwatora urządzeń elektrycznych, klimatyzacyjnych i wodno - kanalizacyjnych, koszty związane z ochroną obiektu, koszty energii elektrycznej, wody i gazu zgodnie z zapisami Regulaminu Targowisk Hali Targowej na Placu Gazaris w Bochni § 10 ust 2,3,4 i 5) od 115 punktów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej. Przez utrzymanie czystości na Hali Targowej należy rozumieć czynności, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 17, 18 i 20 umowy, 2) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Placu Rolnym (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, zużycie wody) od 60 stanowisk rolnych, 16 stanowisk tzw. samochodowych i 40 stanowisk sprzedaży odręcznej, 3) utrzymanie czystości na Placu Rolnym w rozumieniu czynności, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 18 umowy, 4) zapewnienie dostaw energii elektrycznej, gazu, wody, odprowadzania ścieków, wywozu odpadów komunalnych, sprzątania nieruchomości, całodobowej ochrony obiektu poprzez zawarcie stosownych umów z ich dostawcami, a także nadzór nad realizacją umów, 5) przeprowadzenie rozeznania cenowego na wybór odbiorcy odpadów komunalnych, firmy sprzątającej i ochroniarskiej i przedstawienie go do weryfikacji Właścicielowi, który dokona ostatecznego wyboru odbiorcy odpadów komunalnych, firmy sprzątającej i ochroniarskiej, 6) ponoszenie kosztów opłat z tytułu dostawy mediów, odbioru nieczystości, sprzątania i ochrony obiektu, które podlegały będą rozliczeniu zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 8. 7) zapewnienie sprzątania i wywozu śmieci z częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego Hali Targowej i Placu Rolnego; 8) odprowadzanie raz w miesiącu do budżetu Gminy Miasta Bochnia pobranych od najemców, dzierżawców i użytkowników Hali Targowej i Placu Rolnego opłat za świadczenia dodatkowe wraz z zestawieniem osób, od których pobrano opłatę i wysokości opłaty, oraz rozliczeniem kosztów poniesionych przez Zarządcę za poprzedni miesiąc kalendarzowy w terminie do 20-go dnia każdego miesiąca. 9) dokonywanie pisemnego rozliczenia opłat za świadczenia dodatkowe poprzez sporządzenie imiennego, zbiorczego zestawienia pobranych i należnych kwot z tytułu opłaty za świadczenia dodatkowe pobieranych w ciągu 12 miesięcy wraz z wyszczególnieniem osób, w stosunku, do których w związku z brakiem lub częściowym brakiem uiszczenia opłaty za świadczenia dodatkowe toczą się postępowania egzekucyjne i na jakim są etapie 10) prowadzenie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń technicznych oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów niezwłocznie po ich zaistnieniu, przy założeniu, że naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) przekroczy 300 zł netto, może zostać wykonana dopiero po zaakceptowaniu przez Właściciela przedłożonego przez Zarządcę zakresu rzeczowo - finansowego naprawy lub remontu i przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 288/2008 z dnia 18 września 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Rozliczenie naprawy lub remontu następować będzie na podstawie przedłożonej Właścicielowi faktury, a odbiór jej nastąpi wyłącznie przez pracownika Właściciela (Urzędu Miasta Bochnia). W przypadku gdy wartość szacunkowa zamówienia w zakresie dokonywania niezbędnych napraw i remontów przekroczy wartość 14 000 euro, Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) 11) niezwłocznie usuwanie nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia. awarii, które zagrażają życiu lub zdrowiu ludzi bądź mogą narazić Właściciela na znaczną szkodę, 12) zapewnienie dozoru w godzinach funkcjonowania Hali, 13) kontrola i egzekwowanie obowiązków wynikających z umów najmu i dzierżawy oraz regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni wprowadzonego uchwałą Rady Miejskiej w Bochni Nr XIV/146/03 z dnia 30.10.2003 r. zmienionego uchwałami Nr XXIX/280/05 z dnia 24.02.2005 r., Nr XVII/176/08 z 27.02.2008 r., Nr VI/49/11 z dnia 31.03.2011 r. z zastosowaniem odpowiednich przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, którego koszty ponosił będzie Zarządzający, w stosunku do osób nie płacących lub opóźniających się w zapłacie opłat za świadczenia dodatkowe; 14) ewidencjonowanie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu najemców, dzierżawców i użytkowników; 15) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie istniejącej dokumentacji technicznej; 16) przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek okresowych przeglądów Hali Targowej i Placu Rolnego a także urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne - zgodnie z wymogami prawa budowlanego; 17) zapewnienie należytego porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń w Hali Targowej, służących ogółowi najemców lub dzierżawców lokali; 18) sprzątanie chodników oraz wewnętrznych dróg dojazdowych do Hali Targowej i Placu Rolnego z błota, śniegu, lodu, oraz innych zanieczyszczeń, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 19) przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni; 20) odśnieżanie dachu Hali Targowej z nadmiaru śniegu przy uwzględnieniu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 21) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;.
  12. Usługi z zakresu odbioru, transportu oraz składowania odpadów komunalnych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy", Bochnia
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu odbioru, transportu oraz składowania odpadów komunalnych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  13. Remont drogi ul. Dołuszyckiej w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, odbudowę zniszczonych poboczy, odbudowę rowów oraz wykonanie odwodnienia na skarpie - długości 300 mb i powierzchni 1300 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy.
  14. Remont drogi ul. Ferdynanda Maissa w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1.Zamówienie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej oraz odbudowę zniszczonych poboczy na długości 120 mb i powierzchni 668 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy.
  15. Remont drogi ul. Józefa Wybickiego i ul. Edwarda Dembowskiego w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje: a) Remont drogi ul. Józefa Wybickiego w Bochni - demontaż płyt drogowych, wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni bitumicznej na długości 80 mb i powierzchni 400 m2; b) Remont drogi ul. ul. Edwarda Dembowskiego w Bochni - demontaż płyt drogowych, wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni bitumicznej na długości 96,5 mb i powierzchni 502 m2 oraz przełożenie kabli energetycznych; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy.
  16. Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Orackiej w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1.Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania, podbudowy i nowej nawierzchni z kostki betonowej na długości 595 mb i powierzchni 830 m2,, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania, orientacja - rysunek i odbioru robót, wzór umowy
  17. Remont drogi ul. Sienkiewicza-boczna oraz remont drogi i chodnika ul. Widok w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje: a) Remont drogi ul. Sienkiewicza-boczna - wykonanie nawierzchni bitumicznej na długości 161 mb i powierzchni 606 m2 ; b) Remont drogi ul. Widok w Bochni - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na długości 98 mb i powierzchni 778 m2 oraz wykonanie zabezpieczenia skarpy, poszerzenia jezdni na powierzchni 38 m2 z jednostronnym chodnikiem; c) Remont chodnika ul. Widok w Bochni - rozbiórka starego chodnika , wykonanie nowego z kostki betonowej na długości 160 mb i powierzchni 175,5 m2 ; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy.
  18. Remont drogi ul. Składowa i ul. Partyzantów w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1. Zamówienie obejmuje: a) Remont drogi ul. Składowa w Bochni - wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej na długości 122 mb i powierzchni 549 m2; b) Remont drogi ul. Partyzantów w Bochni - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na długości 420 mb i powierzchni 4016 m2; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy
  19. Remont drogi i chodnika ul. Karosek oraz chodnika ul. Chodenicka w Bochni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    Zamówienie obejmuje: a) rozbiórkę starego chodnika oraz wykonanie nowego chodnika ul. Karosek z kostki betonowej na dl. 963 mb i powierzchni około 1 360 m2 (etap - 2 i 3 lokalizacja zgodnie z załącznikiem graficznym orientacja); b) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej ul. Karosek na dł. 810 mb i powierzchni
    4 758 m2 (etap - 2 i 3 lokalizacja zgodnie z załącznikiem graficznym orientacja) oraz wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej ul. Karosek - łącznik na dł.195 mb i powierzchni 840 m2 (B - lokalizacja zgodnie z załącznikiem graficznym orientacja); c) rozbiórkę starego chodnika oraz wykonanie nowego chodnika ul. Chodenicka z kostki betonowej o dł. 60 mb i powierzchni 105 m2 (C - lokalizacja zgodnie z załącznikiem graficznym orientacja); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, orientacja, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy
  20. Remont drogi ul. Nad Babicą w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
    1.Zamówienie obejmuje: a) rozbiórkę
    starego chodnika , wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej o powierzchni 592 m2 i wymianę krawężników na
    nowe; b) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na długości 330 mb i powierzchni 1731 m2 ; 2. Szczegółowy opis
    przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
    wzór umowy
  21. Remont drogi i chodnika ul. Windakiewicza w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  22. Budowa chodnika przy ul. Smyków w Bochni - etap II - 0+107,06 - 0+375,35
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  23. Usługi z zakresu odbioru, transportu oraz składowania odpadów komunalnych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy", Bochnia
  24. Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2109 K tj. ul. Wygoda w Bochni w km od 0+842 do 1+ 152
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, Nowy Wiśnicz
  25. Remont alejek na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Orackiej w Bochni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  26. Budowa chodnika przy ul. Strzeleckiej w Bochni - Etap II.
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  27. Przebudowa chodnika przy ul. Kurów w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  28. Przebudowa drogi ul. Waleriana Hillenbranda w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  29. Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1443 K tj. ul. Brzeźnicka w Bochni w km od 6+766 do 7+201
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, Nowy Wiśnicz
  30. Remont chodnika przy ul. Julii i Wojciecha Goczałkowskich w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  31. Oczyszczanie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW Kraków - Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach z podziałem na 7 zadań
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach, Proszowice
  32. Utrzymanie zieleni miejskiej i osiedlowej na terenie miasta Bochnia
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  33. Remont drogi ul. Gancarskiej w Bochni
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  34. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Miasta Bochnia
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia
  35. Letnie i zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie miasta Bochnia
    Zamawiający: Gmina Miasta Bochnia, Bochnia

Inne osoby dla Kołodziej Sławomir Paweł (38 osób):