Kogo reprezentuje osoba

Konopka Mikołaj Krzysztof

w KRS

Mikołaj Krzysztof Konopka

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Mikołaj
Drugie imię:Krzysztof
Nazwisko:Konopka
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1971 r., wiek 48 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Gdynia (Pomorskie), M. Gdańsk (Pomorskie), Reda (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogucki Włodzimierz Ireneusz, Błoszyk Paweł Łukasz, Caruk Wojciech Karol, Cronk Michael, Dumas Markham, Grzyliński Krzysztof Roman, Kiełpsz Grzegorz, Kolarska Małgorzata, Marszałek Piotr Mariusz, Moczulski Marek, Poddany Jakub Michał, Podedworna Tarnowska Dorota, Roydon Terry Rene, Smoliński Grzegorz, Spiteri Mark Richard, Szanajca Jarosław Tomasz, Zalewski Janusz Włodzimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zengteler Jacek Bonifacy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Beneda Radosław, Bojanowski Daniel, Górski Jarosław Sylwester, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Potapo Iwona
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gruntkowska Luiza

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sulewski Jarosław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Górski Jarosław Sylwester, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Osojca Piotr Maciej, Serocki Radosław Jan
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bęben Robert, Beneda Radosław Olaf, Bojanowski Daniel, Górski Jarosław Sylwester, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Kolarska Małgorzata, Marszałek Piotr Mariusz, Mróz Adam, Podedworny Wojciech, Reńska Magdalena, Sadowski Wojciech Tadeusz, Szanajca Jarosław Tomasz, Zalewski Janusz Włodzimierz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Gruntkowska Luiza, Wojdyński Dariusz Tomasz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krzywiel Mariusz Tomasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciepły Paweł, Dymowska Jolanta Elżbieta, Gardyza Wiesława Krystyna, Gil Mariusz Piotr, Holzer Robert Friedrich, Oberkiewicz Krystyna Irena, Pawelski Jerzy Ludwik, Stockinger Josef, Stolarski Ryszard Piotr, Żelechowski Wojciech Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wróbel Krzysztof Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wróbel Michał Paweł
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gruntkowska Luiza, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Moszczyński Andrzej Adam, Słowik Ireneusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skubiszewski Mateusz Jacek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Jarocka Anna Beata, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Potapo Iwona

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tchórzewski Janusz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Degutis Rafał Wojciech
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gruntkowska Luiza

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kowalczyk Anika
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Rynkiewicz Paweł Marian
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Omernik Marcin Sebastian, Wasilewski Przemysław
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gruntkowska Luiza

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimmermann Henryk Jerzy
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Gruntkowska Luiza, Wojdyński Dariusz Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wood Steven John
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Jarocki Arkadiusz Mikołaj

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Snochowska Natalia Anna
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Gruntkowska Luiza, Wojdyński Dariusz Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Reizer Jacek Michał
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Jarocki Arkadiusz Mikołaj
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel, Gruntkowska Luiza
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojanowski Daniel

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Actibio Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000615998
  2. Angeleo S.A., Łódź − KRS 0000659474
  3. Angeleo Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000534429
  4. Angemina Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000685726
  5. Anporia S.A., Łódź − KRS 0000698088
  6. Apartamenty Piekarnicza Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000714300
  7. Aqua Fit Squash Sp. Z O.O., Reda − KRS 0000633840
  8. Arbud - Nieruchomości Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494799
  9. Arbud-nieruchomości Budownictwo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000532459
  10. Astaroth Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000345351
  11. Avamart Gallery Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000660291
  12. Baukrane Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494829
  13. Baukrane Budownictwo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000533872
  14. Bazuny Dymowska i Ankiersztejn Sp. J., Kościerzyna − KRS 0000255354
  15. Berkeleys Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156112
  16. Black Red White S.A., Biłgoraj − KRS 0000089493
  17. Blue Media S.A., Sopot − KRS 0000320590
  18. Browary Park Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000334488
  19. City Nieruchomości Sp. Z O.O., Ostróda − KRS 0000463354
  20. Clayton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414758
  21. Commergy Agro Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000796659
  22. Commergy Coal Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000633256
  23. Commergy Converte Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000791635
  24. Commergy Mix 1 Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000709767
  25. Commergy Seramat Group S.A., Łódź − KRS 0000775395
  26. Commergy Solutions Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000633220
  27. Commergy Waste Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000684891
  28. Complex 92 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000599702
  29. Condohotels Group Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000261050
  30. Dalmania Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414285
  31. Degutis Studio Architektury Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000734903
  32. Degutis Studio Architektury Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdynia − KRS 0000744986
  33. Delecta Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523073
  34. Delete 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414201
  35. Denver Food Sp. Z O.O., Reda − KRS 0000607156
  36. Denver Food Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Reda − KRS 0000612262
  37. Dm Real Estate Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000755431
  38. Dom Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000726296
  39. Dom Development Grunty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000073062
  40. Dom Development Kredyty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000698268
  41. Dom Development S.A., Warszawa − KRS 0000031483
  42. Dom Development Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000609068
  43. Dom Land Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000070530
  44. Ecr Polska, Poznań − KRS 0000360174
  45. Ekowat Politechnika Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000392928
  46. Ekowat Trzebieszów Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000393563
  47. Ekowat Wind Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000511212
  48. Ekowat Wind Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Słupsk − KRS 0000520751
  49. Eksabit Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000740934
  50. Elektrownie Wiatrowe Krzeczyn Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000399333

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3 Wings S.A., Gdańsk − KRS 0000492528
  2. 3 Wings Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000308897
  3. Abwood Sp. Z O.O., Sławno − KRS 0000135184
  4. Agros Nova Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012443
  5. Agros-herby Sp. Z O.O., Herby − KRS 0000062742
  6. Agrowind Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000344177
  7. Altiplano Elektrownie Wiatrowe B1 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000531275
  8. Altiplano S.A., Gdańsk − KRS 0000508979
  9. Arbud - Nieruchomości Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000183057
  10. Bakalland S.A., Warszawa − KRS 0000253890
  11. Bałtyckie Towarzystwo Budowlane Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000047869
  12. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  13. Baukrane Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000311802
  14. Bio-nik Agro Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000397708
  15. Bio-nik Elektra Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000397485
  16. Bio-nik Energia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000358639
  17. Bionika Energia Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Gdańsk − KRS 0000358243
  18. Biprodrzew S.A., Warszawa − KRS 0000213021
  19. Bluepark Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000300406
  20. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  21. Boss Informacje Ekonomiczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039570
  22. Bps Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000368784
  23. Bud-bank Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027836
  24. Caspian Capital S.A., Warszawa − KRS 0000291752
  25. Cedet Development Sp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000318863
  26. Chopin Projekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000120526
  27. Clay S Art Sp. Z O.O., Gniew − KRS 0000062661
  28. Cmt Development Sp. Z O.O. - Spółka Komandytowa, Szubin − KRS 0000492146
  29. Condohotels Management Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000327342
  30. Credit Value Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286997
  31. De Point S.A., Warszawa − KRS 0000305135
  32. Development System Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000247364
  33. Divina Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000483979
  34. Dmd Modular Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000637841
  35. Dom City Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000060373
  36. Dom Development - Na Dolnej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000162966
  37. Dom Development - Zarzadzanie Nieruchomościami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219137
  38. Dom Development Morskie Oko Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000101791
  39. Dp System S.A., Łódź − KRS 0000407310
  40. Drakkar Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000401603
  41. Ekowat 1 Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000336669
  42. Elektrownie Wiatrowe Krzepielów Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000379927
  43. Euro Styl Construction Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000642028
  44. Euro Styl Development Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000309994
  45. Euro Styl Investment Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000523456
  46. Euro Styl Investment Tensor Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000573539
  47. Euro Styl Real Estate Fund Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000527559
  48. Euro Styl S.A., Gdańsk − KRS 0000671284
  49. Euro Styl Sp. Z O.O., M. Gdańsk − KRS 0000214047
  50. Euro Styl Vertex Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000472018

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Modernizacja parkingu przy Bulwarze Nadmorskim na alei Marsz. J. Piłsudskiego w Gdyni
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Gdynia
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parkingu przy Bulwarze Nadmorskim na alei Marsz. J. Piłsudskiego w Gdyni. 2.Modernizacja parkingu przy Bulwarze Nadmorskim polegać będzie na ułożeniu nawierzchni z kostki o wymiarach 20x20x8 cm. 3.Obszar zadania znajduje się w dzielnicy Wzgórze Św. Maksymiliana na terenie parkingu przy Bulwarze Nadmorskim na al. Marsz. J. Piłsudskiego w Gdyni. Nawierzchnia parkingu wykonana jest z prefabrykatów typu Trylinka grubości 15 cm. 4.Zakres robót obejmuje : a)wymianę rodzaju nawierzchni z prefabrykatów typu Trylinka grubości 15 cm na kostkę brukową betonową o wymiarach 20x20x8 cm kolor szary i grafit o powierzchni około 2250 m2 na terenie parkingu, b)wymianę nawierzchni ze starych prefabrykatów typ Trylinka na nowe - teren wjazdu na parking o powierzchni około 1050 m2 (wykorzystanie nowej Trylinki o pow. około 200 m2), c)dobudowanie około 3 szt. wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej z przykanalikami. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1a do siwz, b)przedmiar robót - załącznik nr 1b do siwz, c)plan sytuacyjny robót drogowych - załącznik nr 1c do siwz
  2. Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w roku 2012.
    Zamawiający: Gmina Miasto Reda, Reda
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie: objazdów dróg gminnych i powiatowych 1 raz na tydzień w celu przeglądu stanu nawierzchni dróg i oznakowania, remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych remontów nawierzchni gruntowych gruzem betonowym utrzymanie oznakowania poziomego dróg wymiana oznakowania pionowego regulacji pionowe studzienek, kratek, zaworów na drogach powiatowych, gminnych, wewnętrznych własność gminy oraz ciągach pieszych na terenie miasta Reda zestawienie dróg- załącznik nr 14 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni. W miesiącach zimowych przy temperaturze otoczenia poniżej +5o C nie przewiduje się prowadzenia remontów cząstkowych, poza sytuacjami awaryjnymi kiedy pojawią się ubytki w nawierzchni stwarzające zagrożenie dla ruchu drogowego i takie miejsca wymagać będą natychmiastowej naprawy zakłada się wbudowanie w okresie zimowym około 50 t masy, Opis pojedynczej łaty w przypadku remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych powinien obejmować szkic łaty rozbitej na figury płaskie trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło z wymiarami umożliwiającymi obliczenie powierzchni łaty, średnią grubość łaty, wyliczenie objętości łaty, lokalizację łaty nazwa ulicy, narastająco kilometraż ulicy od początku ulicy do wskazanej łaty Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. Materiał rozbiórkowy bez ziemi należy zwozić na składowisko materiałów zamawiającego teren działki nr 243/51, obręb 2 przy ul. Spółdzielczej w Redzie, Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Wykonywanie remontów nawierzchni gruntowych.Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni gruntowej. W okresie opadów, roztopów nieprzejezdne fragmenty dróg gruntowych wymagają napraw nawierzchni, które należy wykonać materiałem Zamawiającego gruzem betonowym o granulacji od 0 do 60 mm lub innym materiałem gruz, tłuczeń, żwir, który dostarczy Wykonawca. Materiał Zamawiającego złożony będzie na terenie działki nr 243/51, obręb 2 przy ul. Spółdzielczej w Redzie i należy go przetransportować w miejsce wbudowania. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Utrzymanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: Odnowienie starego oznakowania poziomego do 15 maja 2012 roku bądź wcześniej jeśli na to pozwolą warunki pogodowe oraz wykonanie nowego w zależności od potrzeb Zamawiającego, Lokalizację i powierzchnię oznakowania podano w załącznik nr 4 Rozliczenie robót w zakresie oznakowania poziomego nastąpi po wykonaniu prac tzn. po 15 maja 2012 r. na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 Obmiar powinien określać lokalizacje i powierzchnię oznakowania dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Obmiar potwierdzany będzie przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego na podstawie wizji w terenie. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Zasady wykonania oznakowania poziomego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami. Utrzymanie oznakowania pionowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności Dokonywanie 2 razy na miesiąc w dni robocze objazdu dróg gminnych i powiatowych w celu przeglądu stanu oznakowania pionowego, Usuwanie usterek oznakowania niezwłocznie po przeprowadzonym przeglądzie dróg lub po zgłoszeniu Zamawiającego miedzy przeglądami, polegającego na wymianie uszkodzonych znaków lub słupków prostowaniu przekręconych tarczy na słupkach i tabliczek z nazwami ulic zmywaniu zamalowanych znaków i tabliczek z nazwami ulic ustawianiu oznakowania przewróconego Zniszczone tarcze oznakowania nie nadające się do naprawy Wykonawca wymieni na nowe stosując do rozliczeń ceny jednostkowe podane w formularzu ofertowym załącznik nr 2 Wymagania dotyczące nowych znaków Wielkość znaków i zasady ich umieszczania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami. Lica znaków w wersji odblaskowej na foliach I i II generacji - wymagania minimalne zgodnie z rozporządzeniem jak w punkcie 1. Podkłady znaków trójkątnych i w kształcie koła wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego. Z tyłu znaków w kształcie trójkąta i koła są zamocowane dwa panele aluminiowe mocująco usztywniające za pomocą których następuje instalacja znaku na słupku stalowym. Podkłady znaków w kształcie kwadratów lub prostokątów wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm. Krawędzie tych znaków są podwójnie zagięte z wytłoczonym zaokrągleniem narożników. Na drugim zagięciu są wytłoczone otwory w kształcie fasolek, które służą do przykręcenia uchwytów uniwersalnych mocujących znak ze słupkiem stalowym. Grafika symbolu znaku nanoszona metodą sitodruku. Mocowanie znaku na słupku następuje uchwytem uniwersalnym o zmiennej średnicy od 50 mm do 60 mm. Słupki do mocowania znaków: stalowe, ocynkowane o grubości ścianki 3,2 mm z kapturkiem plastykowym Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Regulacji pionowych studzienek, kratek, zaworów Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych na przeglądzie nieprawidłowości w osadzeniu studzienek, kratek, zaworów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i ich regulacja. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w załączniku do oferty załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego, Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Podpisany przez inspektora obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót.
  3. Przebudowa nawierzchni w ciągu ul. Źródło Marii 19A-G w Gdyni, w technologii płyt typu yomb
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Gdynia
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni w ciągu ul. Źródło Marii 19A-G w Gdyni, w technologii płyt typu yomb. 2. Zakres robót obejmuje: wykonanie jezdni tymczasowej z płyt typu yomb, ustawienie krawężników, regulację wysokościową urządzeń 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1a do siwz, b) przedmiar robót - załącznik nr 1b do siwz, c) plan sytuacyjny- załącznik nr 1c do siwz
  4. Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w roku 2012.
    Zamawiający: Gmina Miasto Reda, Reda
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie: objazdów dróg gminnych i powiatowych 1 raz na tydzień w celu przeglądu stanu nawierzchni dróg i oznakowania, remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych remontów nawierzchni gruntowych gruzem betonowym utrzymanie oznakowania poziomego dróg wymiana oznakowania pionowego regulacji pionowe studzienek, kratek, zaworów na drogach powiatowych, gminnych, wewnętrznych własność gminy oraz ciągach pieszych na terenie miasta Reda zestawienie dróg- załącznik nr 14 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni. W miesiącach zimowych przy temperaturze otoczenia poniżej +5o C nie przewiduje się prowadzenia remontów cząstkowych, poza sytuacjami awaryjnymi kiedy pojawią się ubytki w nawierzchni stwarzające zagrożenie dla ruchu drogowego i takie miejsca wymagać będą natychmiastowej naprawy zakłada się wbudowanie w okresie zimowym około 50 t masy, Opis pojedynczej łaty w przypadku remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych powinien obejmować szkic łaty rozbitej na figury płaskie trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło z wymiarami umożliwiającymi obliczenie powierzchni łaty, średnią grubość łaty, wyliczenie objętości łaty, lokalizację łaty nazwa ulicy, narastająco kilometraż ulicy od początku ulicy do wskazanej łaty Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. Materiał rozbiórkowy bez ziemi należy zwozić na składowisko materiałów zamawiającego teren działki nr 243/51, obręb 2 przy ul. Spółdzielczej w Redzie, Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Wykonywanie remontów nawierzchni gruntowych.Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni gruntowej. W okresie opadów, roztopów nieprzejezdne fragmenty dróg gruntowych wymagają napraw nawierzchni, które należy wykonać materiałem Zamawiającego gruzem betonowym o granulacji od 0 do 60 mm lub innym materiałem gruz, tłuczeń, żwir, który dostarczy Wykonawca. Materiał Zamawiającego złożony będzie na terenie działki nr 243/51, obręb 2 przy ul. Spółdzielczej w Redzie i należy go przetransportować w miejsce wbudowania. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Utrzymanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: Odnowienie starego oznakowania poziomego do 15 maja 2012 roku bądź wcześniej jeśli na to pozwolą warunki pogodowe oraz wykonanie nowego w zależności od potrzeb Zamawiającego, Lokalizację i powierzchnię oznakowania podano w załącznik nr 4 Rozliczenie robót w zakresie oznakowania poziomego nastąpi po wykonaniu prac tzn. po 15 maja 2012 r. na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 Obmiar powinien określać lokalizacje i powierzchnię oznakowania dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Obmiar potwierdzany będzie przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego na podstawie wizji w terenie. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Zasady wykonania oznakowania poziomego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami. Utrzymanie oznakowania pionowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności Dokonywanie 2 razy na miesiąc w dni robocze objazdu dróg gminnych i powiatowych w celu przeglądu stanu oznakowania pionowego, Usuwanie usterek oznakowania niezwłocznie po przeprowadzonym przeglądzie dróg lub po zgłoszeniu Zamawiającego miedzy przeglądami, polegającego na wymianie uszkodzonych znaków lub słupków prostowaniu przekręconych tarczy na słupkach i tabliczek z nazwami ulic zmywaniu zamalowanych znaków i tabliczek z nazwami ulic ustawianiu oznakowania przewróconego Zniszczone tarcze oznakowania nie nadające się do naprawy Wykonawca wymieni na nowe stosując do rozliczeń ceny jednostkowe podane w formularzu ofertowym załącznik nr 2 Wymagania dotyczące nowych znaków Wielkość znaków i zasady ich umieszczania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami. Lica znaków w wersji odblaskowej na foliach I i II generacji - wymagania minimalne zgodnie z rozporządzeniem jak w punkcie 1. Podkłady znaków trójkątnych i w kształcie koła wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego. Z tyłu znaków w kształcie trójkąta i koła są zamocowane dwa panele aluminiowe mocująco usztywniające za pomocą których następuje instalacja znaku na słupku stalowym. Podkłady znaków w kształcie kwadratów lub prostokątów wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm. Krawędzie tych znaków są podwójnie zagięte z wytłoczonym zaokrągleniem narożników. Na drugim zagięciu są wytłoczone otwory w kształcie fasolek, które służą do przykręcenia uchwytów uniwersalnych mocujących znak ze słupkiem stalowym. Grafika symbolu znaku nanoszona metodą sitodruku. Mocowanie znaku na słupku następuje uchwytem uniwersalnym o zmiennej średnicy od 50 mm do 60 mm. Słupki do mocowania znaków: stalowe, ocynkowane o grubości ścianki 3,2 mm z kapturkiem plastykowym Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Regulacji pionowych studzienek, kratek, zaworów Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych na przeglądzie nieprawidłowości w osadzeniu studzienek, kratek, zaworów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i ich regulacja. Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w załączniku do oferty załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego, Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, Podpisany przez inspektora obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót.
  5. Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Miasto Reda, Reda
    1Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie: objazdów dróg gminnych i powiatowych 1 raz na tydzień w celu przeglądu stanu nawierzchni dróg i oznakowania, remontów cząstkowych nawierzchni drogowych: bitumicznych, gruntowych, tłuczniowych, z kostki betonowej, z płyt drogowych jomby, płyty betonowe, trylinka remontów cząstkowych elementów dróg i ulic krawężników ulicznych betonowych, obrzeży betonowych, chodników z płyt chodnikowych, kostki betonowej, nawierzchni żwirowej, ścieków ulicznych utrzymanie oznakowania drogowego: odnawianie oznakowania poziomego dróg, wymiana oznakowania pionowego regulacji pionowych studzienek, kratek, zaworów na drogach powiatowych, gminnych, wewnętrznych oraz ciągach pieszych na terenia Miasta Reda zestawienie dróg załącznik nr 15. Ilość poszczególnych robót przedstawiono w załączniku Nr 2 - podane ilości są szacunkowe orientacyjne i stanowią podstawę dla Wykonawcy do określenia ceny oferty. W trakcie realizacji zamówienia ilości określone w załączniku Nr 2 mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych 1Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni. 2W miesiącach zimowych przy temperaturze otoczenia poniżej +5o C nie przewiduje się prowadzenia remontów cząstkowych, poza sytuacjami awaryjnymi kiedy pojawią się ubytki w nawierzchni stwarzające zagrożenie dla ruchu drogowego i takie miejsca wymagać będą natychmiastowej naprawy zakłada się wbudowanie w okresie zimowym około 50 t masy, 3Opis pojedynczej łaty w przypadku remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych powinien obejmować: a szkic łaty rozbitej na figury płaskie trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło z wymiarami umożliwiającymi obliczenie powierzchni łaty, b średnią grubość łaty, c wyliczenie objętości łaty, d okalizację łaty nazwa ulicy, narastająco kilometraż ulicy od początku ulicy do wskazanej łaty, 4 Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. 5 Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 6 Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. 7 Materiał rozbiórkowy bez ziemi należy zwozić na składowisko materiałów zamawiającego teren ciepłowni KOKSIK przy ul. Obwodowej w Redzie, 8 Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Wykonywanie remontów nawierzchni gruntowych. 1 Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni gruntowej. W okresie opadów, roztopów nieprzejezdne fragmenty dróg gruntowych wymagają napraw nawierzchni, które należy wykonać materiałem Zamawiającego gruzem betonowym o granulacji od 0 do 60 mm lub innym materiałem gruz, tłuczeń, żwir, który dostarczy Wykonawca. 2Materiał Zamawiającego złożony będzie na terenie ciepłowni KOKSIK przy ul. Obwodowej w Redzie i należy go przetransportować w miejsce wbudowania. 3Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. 4Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 5Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. 6Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Utrzymanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1.Odnowienie starego oznakowania poziomego do 15 maja 2011 roku bądź wcześniej jeśli na to pozwolą warunki pogodowe oraz wykonanie nowego w zależności od potrzeb Zamawiającego, 2.Powierzchnię oznakowania określono w załączniku 2 3.Lokalizację oznakowania stanowi załącznik nr 4 4.Rozliczenie robót w zakresie oznakowania poziomego nastąpi po wykonaniu prac tzn. po 15 maja 2011 r. na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 5.Obmiar powinien określać lokalizacje i powierzchnię oznakowania dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 6.Obmiar potwierdzany będzie przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego na podstawie wizji w terenie. 7.Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. 8.Zasady wykonania oznakowania poziomego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami. Utrzymanie oznakowania pionowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1.Dokonywanie 2 razy na miesiąc w dni robocze objazdu dróg gminnych i powiatowych w celu przeglądu stanu oznakowania pionowego, 2.Usuwanie usterek oznakowania niezwłocznie po przeprowadzonym przeglądzie dróg lub po zgłoszeniu Zamawiającego miedzy przeglądami, polegającego na: wymianie uszkodzonych znaków lub słupków prostowaniu przekręconych tarczy na słupkach i tabliczek z nazwami ulic zmywaniu zamalowanych znaków i tabliczek z nazwami ulic ustawianiu oznakowania przewróconego 3.Zniszczone tarcze oznakowania nie nadające się do naprawy Wykonawca wymieni na nowe stosując do rozliczeń ceny jednostkowe podane w formularzu ofertowym załącznik nr 2 4.Wymagania dotyczące nowych znaków 1Wielkość znaków i zasady ich umieszczania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami). 2Lica znaków w wersji odblaskowej na foliach I i II generacji - wymagania minimalne zgodnie z rozporządzeniem jak w punkcie 1. 3Podkłady znaków trójkątnych i w kształcie koła wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego. Z tyłu znaków w kształcie trójkąta i koła są zamocowane dwa panele aluminiowe mocująco usztywniające za pomocą których następuje instalacja znaku na słupku stalowym. 4Podkłady znaków w kształcie kwadratów lub prostokątów wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm. Krawędzie tych znaków są podwójnie zagięte z wytłoczonym zaokrągleniem narożników. Na drugim zagięciu są wytłoczone otwory w kształcie fasolek, które służą do przykręcenia uchwytów uniwersalnych mocujących znak ze słupkiem stalowym. 5Grafika symbolu znaku nanoszona metodą sitodruku. 6Mocowanie znaku na słupku następuje uchwytem uniwersalnym o zmiennej średnicy od 50 mm do 60 mm. 7Słupki do mocowania znaków stalowe, ocynkowane o grubości ścianki 3,2 mm z kapturkiem plastykowym 5.Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. 6.Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Regulacji pionowych studzienek, kratek, zaworów 1.Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych na przeglądzie nieprawidłowości w osadzeniu studzienek, kratek, zaworów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i ich regulacja. 2.Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w załączniku do oferty załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego , 3.Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 4.Podpisany przez inspektora obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. 5.Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót..
  6. Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w roku 2009
    Zamawiający: Urząd Miasta Reda, Reda
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie:
    -remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych -250 t masy asfaltowej rocznie,
    -remontów nawierzchni gruntowych gruzem betonowym - 675 m3
    -utrzymanie oznakowania poziomego dróg -1400 m2
    -wymiana oznakowania pionowego - 100 szt
    -regulacji pionowe studzienek, kratek, zaworów - 130 szt