Kogo reprezentuje osoba

Kosturek Bogdan Marek

w KRS

Bogdan Marek Kosturek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogdan
Drugie imię:Marek
Nazwisko:Kosturek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1962 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie), Rybnik (Śląskie), Wrocław (Dolnośląskie), Wysoka (Dolnośląskie), Zachełmie (Dolnośląskie)
Przetargi:79 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosturek Ewa Barbara, Płonka Szydłak Elżbieta Krystyna, Szydłak Ludwik Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Krzysztof Norbert, Dwornik Krzysztof, Hunker Piotr, Rzittky Markus Josef, Rzytki Sebastian Michał, Widuch Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Barbara Joanna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koch Jacek, Kocwa Marek, Kosturek Ewa Barbara, Kukulska Marzena, Kukulski Wojciech, Mazurkiewicz Marek Krzysztof, Miszuk Arkadiusz Robert, Skrocka Katarzyna, Skrocki Stefan, Tatka Janusz, Wróblewski Jacek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koch Jacek, Kocwa Marek, Kosturek Ewa, Kukulska Marzena, Kukulski Wojciech, Skrocka Katarzyna, Skrocki Stefan, Tatka Janusz, Wróblewski Jacek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Sylwia, Budzanowski Mikołaj Edward, Dwornik Krzysztof Roman, Hunker Piotr Aleksander, Krawczyk Beata, Prószyński Marek, Słomka Gołębiowska Agnieszka Katarzyna, Wachowski Krzysztof Kazimierz, Wąsowicz Ireneusz, Widuch Anna Agnieszka, Witkowski Jarosław Witold
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hunker Piotr Aleksander, Knychalski Szymon Jakub, Wachowski Krzysztof Kazimierz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bujniewicz Belka Elżbieta, Chwiejczak Dariusz, Danielewski Michał Andrzej, Dziewolski Maciej Michał, Dziewolski Wojciech Jan, Grabiak Tomasz Józef, Kardach Piotr Michał, Karmelita Piotr, Kosturek Andrzej, Mruk Henryk, Nowacki Paweł, Ogonowski Grzegorz Piotr, Piętka Tomasz, Rozwadowski Paweł Zbigniew, Samelak Janusz Grzegorz, Sielicki Tomasz Paweł, Stawarz Marcin Leszek, Turno Paweł Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Wojciech Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bochniarz Henryka Teodora, Bochniarz Henryka Teodora, Bujniewicz Belka Elżbieta, Chwiejczak Dariusz, Ciepły Piotr, Cieszyński Przemysław Jacek, Danielewski Michał Andrzej, Gral Rajmund Jacek, Jankowski Maciej, Jędrzejczak Tomasz, Kardach Piotr, Kosturek Andrzej, Koźmiński Andrzej Krzysztof, Kseń Jacek Wojciech, Kujawa Jacek, Marciniak Andrzej, Miernik Andrzej Konstanty, Miszerak Martin Anthony, Mościcki Jacek, Ogonowski Grzegorz Piotr, Okolski Józef, Potters Heather Jean, Półgrabia Adam, Schmidt Przemysław Aleksander, Sielicki Tomasz Paweł, Śliwowski Dariusz, Strublewski Szczepan, Tomica Leszek Bogusław, Turno Paweł Stanisław, Wierzbicki Piotr Grzegorz, Woźniak Jan, Zorde Kristof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdunek Tomasz Michał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Filipiak Tomasz Stanisław, Kaczmarczyk Piotr Jan, Kardach Piotr, Krzyżowski Marcin Jacek, Kujawa Jacek, Miernik Andrzej, Piętka Tomasz Marek, Płaczkowski Sławomir Henryk, Siemiatowski Fabian, Wierzbicki Piotr Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łysoń Bożena Elżbieta
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszak Magdalena, Gajda Stefan, Gardeła Krzysztof, Grabowski Tadeusz, Kołacz Tadeusz Zbigniew, Kucharski Dariusz, Kuciewicz Ewa, Magda Tomasz Zbigniew, Świderska Agnieszka, Warzocha Grzegorz, Wydra Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szawdzin Krzysztof Mikołaj
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Agaciak Arkadiusz, Bereźnicki Mirosław, Czapaluk Marzena Bogusława, Fiedorowicz Czesław, Gral Rajmund Jacek, Gwizd Piotr, Jeske Adam Józef, Jurkiewicz Waldemar, Kaczmarczyk Piotr Jan, Kardach Piotr, Karmelita Piotr, Marciniak Andrzej, Nowacki Paweł, Oczepa Przemysław, Piętka Tomasz Marek, Stawarz Marcin Leszek, Wierzbicki Piotr, Zawadzki Maciej Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zborowski Bogdan
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baranowski Henryk Przemysław, Bauer Rafał Krzysztof, Derdziuk Zbigniew, Ferenc Kazimierz, Hegmit Robert Andrzej, Kaczmarczyk Piotr Jan, Kardach Piotr, Kasprzyk Stefania Julianna, Kosturek Andrzej, Kosturek Czesława Kazimiera, Kujawa Jacek, Kurian Mirosław, Marciniak Andrzej, Olejniczak Maciej Józef, Orzech Adam Mieczysław, Piętka Tomasz Marek, Płonka Szydłak Elżbieta Krystyna, Rakowski Jan Bogdan, Sawicka Wiesława, Sieniuć Józef Kazimierz, Szopa Andrzej Jacek, Walczak Artur Piotr, Wieczerska-adamczyk Bożena Maria, Wierzbicki Piotr Grzegorz, Wojtowicz Emil, Łuczyńska Zofia Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrona Andrzej
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bujniewicz-belka Elżbieta, Danielewski Michał Andrzej, Hegmit Robert Andrzej, Hubert Maciej Michał, Kaczmarczyk Piotr Jan, Kujawa Jacek, Leopold Grzegorz Wincenty, Piętka Tomasz Marek, Śliwowski Dariusz, Wierzbicki Piotr Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Weiss Ilona Małgorzata
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Akkermans Rob, Dobrzyniecki Andrzej, Kaczoruk Stanisław Ryszard, Kelleter Jo, Kosturek Andrzej, Kozłowska Aleksandra
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Sylwia, Burdek Beata, Burdek Ryszard Henryk, Dwornik Krzysztof, Gajewski Mateusz Edward, Hunker Piotr Aleksander, Podgórski Szymon Damian, Sidorowicz Justyna Małgorzata, Wachowski Krzysztof Kazimierz, Widuch Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ryba Przemysław Stefan
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosturek Andrzej
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosturek Ewa Barbara
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Sylwia, Dwornik Krzysztof, Haładus Grzegorz Adam, Hunker Piotr Aleksander, Roczniak Piotr Tomasz, Wachowski Krzysztof Kazimierz
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Sylwia, Dwornik Krzysztof Roman, Hunker Piotr Aleksander, Roczniak Piotr Tomasz, Wachowski Krzysztof Kazimierz
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bomba Sylwia, Dwornik Krzysztof Roman, Garbiński Adam Jacek, Hunker Piotr Aleksander, Wachowski Krzysztof Kazimierz, Wysowski Waldemar

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 10x S.A., Warszawa − KRS 0000536364
  2. 3 Gon Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284282
  3. 3ds Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000277918
  4. 3gon Europe Sp. Z O.O. Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000192975
  5. 3gon Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000126885
  6. Ab Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334471
  7. Abc Centrum Edukacji S.A., Warszawa − KRS 0000004258
  8. Achtung Target Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000732375
  9. Achtung Target! Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000589598
  10. Aerial Map Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000462886
  11. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  12. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  13. Air Technika Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000446510
  14. Air Technika Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000257804
  15. Albemuth Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000536234
  16. Ambra Group Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000361080
  17. Apcoa Parking Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000129400
  18. Argo S.A., Konin − KRS 0000046227
  19. Atena, Oława − KRS 0000487991
  20. Atm Inwestycje Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000298851
  21. Avanta Audit Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000332048
  22. Avanta Audit Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielany Wrocławskie − KRS 0000350760
  23. Award Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000683644
  24. Az Frame Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000699030
  25. Bank Millennium S.A., Warszawa − KRS 0000010186
  26. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  27. Bank Spółdzielczy W Wołczynie, Wołczyn − KRS 0000014034
  28. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  29. Bbi Management S.A., Warszawa − KRS 0000291338
  30. Best Apartments Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000689212
  31. Best Apartments Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000692156
  32. Bgk Nieruchomości S.A., Warszawa − KRS 0000494251
  33. Birdcore S.A., Warszawa − KRS 0000426090
  34. Black Lion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000310496
  35. Boryszew S.A., Warszawa − KRS 0000063824
  36. Brainbox Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000608152
  37. Bud Technika Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000429182
  38. Bud Technika Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000410450
  39. Budopex Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000003047
  40. Capital Park S.A., Warszawa − KRS 0000373001
  41. Cbh Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000384943
  42. Ccc S.A., Polkowice − KRS 0000211692
  43. Cenospheres Trade Amp; Engineering S.A., Warszawa − KRS 0000454474
  44. Centrum Hiperbaryczne, Falkomed, Kocwa, Sp. J., Wrocław − KRS 0000316702
  45. Centrum Informatyki Energetyki Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047472
  46. Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. - Wrocław, Wrocław − KRS 0000049769
  47. Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie − KRS 0000011723
  48. Cezar 10 S.A., Warszawa − KRS 0000382457
  49. Cinty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000462522
  50. Clickon Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000660943

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 25 Percent Finance Progress Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228905
  2. Ab S.A., Magnice − KRS 0000053834
  3. Active Media Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000000934
  4. Adpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023697
  5. Afirma Sp. Z O.O., Wojnowo − KRS 0000161387
  6. Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A., Wrocław − KRS 0000248319
  7. Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008283
  8. Agro - Jet Sp. Z O.O., Ujeździec Wielki − KRS 0000223845
  9. Agro Ślęza Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000613824
  10. Air Technika Poznań Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000236332
  11. Akcent Media Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000101357
  12. Aktis Media Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000192132
  13. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  14. Amrest Holdings Se, Wrocław − KRS 0000320252
  15. Ams S.A., Warszawa − KRS 0000079299
  16. Andre Renard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000236694
  17. Andromeda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000212960
  18. Aram Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000089140
  19. Argo-guard Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000410269
  20. Arm Property Sp. Z O.O., Krakow − KRS 0000528351
  21. Armatoora S.A., Nisko − KRS 0000319486
  22. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  23. Asekuracja Cash Handling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000145865
  24. Asseco Business Solutions S.A., Lublin − KRS 0000028257
  25. Asseco Poland S.A., Rzeszów − KRS 0000033391
  26. Asset S.A., Warszawa − KRS 0000030805
  27. Atvertin Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000203318
  28. Auto Internet S.A., Wrocław − KRS 0000119414
  29. Autostrada Wielkopolska S.A., Poznań − KRS 0000001970
  30. Avc Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000082340
  31. Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva Bz Wbk S.A., Warszawa − KRS 0000005940
  32. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000002561
  33. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., Warszawa − KRS 0000009857
  34. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  35. B And T Investment Projects Poland Sp. Z O.O., Bąków − KRS 0000523135
  36. B2b Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000129170
  37. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  38. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  39. Bankier.pl S.A., Warszawa − KRS 0000007720
  40. Barista Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229700
  41. Bb Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000048454
  42. Bbi Tech S.A., Poznań − KRS 0000006269
  43. Be4 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000071163
  44. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  45. Bi-tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110137
  46. Bi.com S.A., Poznań − KRS 0000043457
  47. Billnet S.A., Warszawa − KRS 0000064687
  48. Biogaz Zeneris Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000294648
  49. Biogaz Zeneris Tech Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000393421
  50. Biuro i Szkoła Cezas Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000071663

Powiązane przetargi (79 szt.):
  1. Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, Wrocław
    Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości zawarte są w rozdz. II Opis przedmiotu zamówienia i załącznikach nr 3.1, 3.2., 3.3 do SIWZ
  2. Zakup i dostarczenie sprzętu do rozbudowy sieci przewodowej i bezprzewodowej oraz dostarczenie systemu zabezpieczeń sieciowych na potrzeby Centrum Obliczeniowego Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej - Etap III
    Zamawiający: Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda Polska Akademia Nauk, Wrocław
    II. Wymagane prace, które musi wykonać Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie:
    1) zakup i dostarczenie, instalacja punktów dostępowych kompatybilnych z kontrolerem
    2) zakup i dostarczenie, instalacja przełączników sieci LAN PoE z możliwością pracy w stosie -,
    3) zakup i dostarczenie, instalacja systemu zabezpieczeń sieciowych UTM (Unified Threat Management)
    4) Na wykonane prace montażowe Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.
  3. Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem, stworzenie modułów informacyjnych platform e-usług i baz danych oraz szkolenia, w ramach projektu pn. Wdrożenie zaawansowanych e-usług publicznych w Gminie Świerczów.
    Zamawiający: Gmina Świerczów, Świerczów
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem stworzenie modułów informacyjnych platform e-usług i baz danych oraz szkolenia w ramach projektu pn. Wdrożenie zaawansowanych e-usług publicznych w Gminie Świerczów Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie sprzętu z Oprogramowaniem systemowym i biurowym: - Serwer dla platformy e-learningowej z systemem operacyjnym 1 szt. - Stacje robocze z systemem operacyjnym 17szt., - Monitory LCD 17szt. - Urządzenie wielofunkcyjne 1szt. - MS Office min. 2010 / 2013 PL 20 szt. - Laptop 3szt, - Zestaw Hot-Spot - 1szt, - Infomat wraz z montażem - 1szt. Zestawienie e -usług - Stworzenie modułów do integracji systemu EOD z e-PUAP - Stworzenie e-Urzędu jako modułu strony internetowej Gminy - Stworzenie 10 e-formularzy spraw , - Stworzenie platformy e-learningowej, - utworzenie punktu HotSpot, - stworzenie serwisu kulturalnego Gminy, - stworzenie modułu powiadomień e-Centrum, - Udźwiękowienie strony internetowej i BIP, - Szkolenia: eFormularze - problematyka, tworzenie, edycja, eFormularze - lokalne repozytorium danych, przygotowanie dokumentu dla ePUAP, ePUAP - moduł dla EOD, odbieranie pism, przebieg pism elektronicznych, odsyłanie pism na platformę ePUAP, e-Learning, administracja, dodawanie kursów, moderacja, Serwis kulturalny, administrowanie, moderowanie, konserwacja systemu, Obsługa e-Centrum, e-Urząd, administracja systemem, konserwacja, Infomat, zabezpieczenie oraz usuwanie awarii programowych Jeśli podczas realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje potrzeba zmiany systemu zarządzania treścią strony internetowej lub BIP. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dokonał przeniesienia do nowego systemu całej zawartości merytorycznej serwisów od obecnego operatora we własnym zakresie. Zamawiający uzna za poprawne wykonanie wyżej wymienionych dostaw i usług podpisując protokoły odbioru wyżej wymienionych elementów składających się na cały przedmiot zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w Opisie Przedmiotu Zamówienia służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych..
  4. Rozbudowa rdzenia sieci MAN Wrocław - etap III - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZP/PN/7/2012/WIN
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
    Rozbudowa rdzenia sieci MAN Wrocław - etap III - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZP/PN/7/2012/WIN
  5. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, Krapkowice
    Dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić, a także wymagane ilości. 1.Przedmiot zamówienia stanowi nw. wyposażenie komputerowe: 1)Jednostka centralna - 18 szt. 2)Monitor - 18 szt. 3)Klawiatura i mysz zestaw bezprzewodowy - 18 szt. 4)Monitor - 15 szt. 5)Serwer - 1 szt. 6)Jednostka centralna - 15 szt. 7)Drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. 8)Drukarka laserowa - 1 szt. 9)Drukarka Atramentową - 1 szt. 10)Drukarka laserowa sieciowa - 1 szt. 11)Switch - 1 szt. 12)Skaner - 1 szt. 13)Notebook - 1 szt. 14)Notebook - 1 szt. 15)Komputer all-in-one - 16 szt. 16)Klawiatura usb/ - 16 szt. 17)Mysz optyczna usb/ - 16 szt. 18)Pamięć - 16 szt. 19)Tablet - 4 szt. 20)Czytnik kart elektronicznych -1 szt. 21)adapter Bluetooth -16 szt. 22)Zasilacz UPS - 1 szt. 23)Przełącznik - 1 szt. 24)Router - 4 szt. 25)Tester przewodów - 4 szt. 26)Reflektometr optyczny -1 szt. 27)napęd taśmowy do archiwizacji -1 szt
  6. Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu i na potrzeby realizacji projektu Wrocław Miastem Aktywnych z podziałem na zadania.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, Wrocław
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu i na potrzeby realizacji projektu Wrocław Miastem Aktywnych z podziałem na zadania. Zadanie nr 1.
    Przełącznik nr 1 szt 1
    Przełącznik nr 2 szt 4
    Firewall - system zabezpieczeń sieciowych szt 1
    Zasilacz UPS szt 9
  7. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, Krapkowice
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić, a także wymagane ilości. 1.Przedmiot zamówienia stanowią nw. zadania: Zadanie Nr 1: Wyposażenie komputerowe: 1)Jednostka centralna - 18 szt. 2)Monitor - 18 szt. 3)Klawiatura i mysz zestaw bezprzewodowy - 18 szt. 4)Monitor - 15 szt. 5)Serwer - 1 szt. 6)Jednostka centralna - 15 szt. 7)Drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. 8)Drukarka laserowa - 1 szt. 9)Drukarka Atramentową - 1 szt. 10)Drukarka laserowa sieciowa - 1 szt. 11)Switch - 1 szt. 12)Skaner - 1 szt. 13)Notebook - 1 szt. 14)Notebook - 1 szt. 15)Komputer all-in-one - 16 szt. 16)Klawiatura usb/ - 16 szt. 17)Mysz optyczna usb/ - 16 szt. 18)Pamięć - 16 szt. 19)Tablet - 4 szt. 20)Czytnik kart elektronicznych -1 szt. 21)adapter Bluetooth -16 szt. 22)Zasilacz UPS - 1 szt. 23)Przełącznik - 1 szt. 24)Router - 4 szt. 25)Tester przewodów - 4 szt. 26)Reflektometr optyczny -1 szt. 27)napęd taśmowy do archiwizacji -1 szt. Zadanie Nr 2: Oprogramowanie komputerowe 1)Wielomodułowy system do zarządzania firmą transportową lub spedycyjną - 1 szt. 2)program do obsługi spedycji krajowej i zagranicznej - 15 szt. 3)Pakiet oprogramowania biurowego Office - 15 szt. 4)Windows 8 Professional SA MOLP PL EDU - 16 szt. 5)Program przeznaczony do zarządzania - 18 szt. 6)Program do wytyczania tras transportu drogowego - 18 szt. 7)I.T.I. - BUDOWNICTWO OGÓLNE 4 - 1 szt. 8)I.T.I. - KONSTRUKCJE 4 - 1 szt. 9)I.T.I. - INSTALACJE - 1 szt. 10)Autodesk Design Academy 2013 (pakiet dedykowany dla Liceów i Techników): Design Academy 2013 - Stanowiska - 30 szt. Design Academy 2013 - podstawowa licencja - 1 szt. Design Academy 2013 - roczna subskrypcja - 1 szt. 11)Adobe Digital School Collection - 50 szt. 12)Dreamweaver CS6 PL - 15 szt. 13)CorelDraw Graphics Suite X6 PL Classroom 15+1 - 16 szt. 14)Windows Server Standard 2008 R2 - 15 szt
  8. Dokończenie i uruchomienie Systemu Monitorowania Konstrukcji obiektów dla Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA-ZDRÓJ położonego przy ul. Ratuszowej nr 6 w Wałbrzychu
    Zamawiający: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., Wałbrzych
    1.1 Opis zakresu robót do wykonania: Wytyczne i parametry do wykonania systemu monitoringu podane zostały w załączonym Projekcie Wykonawczym podstawowym oraz Projekcie Wykonawczym uzgodnionym z projektantem. Wycenę robót należy wykonać w oparciu o załączony Arkusz Wyceny. W wycenie oprócz podstawowego zakresu robót do wykonania należy ująć roboty demontażowe istniejącego okablowania, sprawdzenie poprawności zamocowania czujek oraz przeniesienie szafy systemu danych do miejsca docelowego. 1.2 Opis stanu zaawansowania robót: Instalacja monitoringu wykonana została w zakresie częściowego okablowania oraz montażu 40 szt. czujników na konstrukcji stalowej Hali. W pomieszczeniu wentylatorowi posadowiono szafę systemu danych. Wykonany zakres robót jak wyżej jest niekompletny, niewłaściwy pod względem poprawnego prowadzenia przewodów (brak koryt kablowych), trasy prowadzonych przewodów ułożono niezgodnie z wymogami Inwestora. Brak możliwości sprawdzenia wyposażenia szafy zgodnie z wytycznymi zawartymi w Projekcie Wykonawczym. 1.3 W związku z zaawansowaniem prac dotyczących obiektu i instalacji Systemu umożliwia się udostępnienie obiektu w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. w ustalonym telefonicznie z Inwestorem terminie..
  9. Zakup wyposażenia i oprogramowania Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej im. A. Kamińskiego wraz z 4 filiami.
    Zamawiający: Zespół Placówek Kultury, Żmigród
    Zakup wyposażenia i oprogramowania Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej im. A. Kamińskiego wraz z 4 filiami W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa: - Zestawów komputerowych z oprogramowaniem - 15 szt; -pakiet biurowy 7 szt.; - program graficzny 1 szt.; - urządzenia wielofunkcyjne 4 szt. - drukarka laserowa
    kolorowa 1 szt. - drukarka laserowa czarno-biała 1 szt. - skaner A4 2 szt. - czytnik kart bibliotecznych 7 szt. - drukarka kodów kreskowych 1 szt. Każdy zestaw komputerowy powinien posiadać zainstalowane wymagane oprogramowanie. Zestawy komputerowe oraz wymieniony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie
    używany. Do odbioru końcowego całości dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty techniczne potwierdzające, że zamówiony sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ nr 6.
  10. Zakup serwera wraz z instalacją i oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
    1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup serwera wraz z instalacją i oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - zwanych dalej urządzeniami w związku z rozbudową posiadanej infrastruktury, do instalacji w posiadanej przez Zamawiającego obudowie serwerów blade Dell PowerEdge M1000e - Service Tag: C8QLL4J - sztuk 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  11. wdrożenie w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim systemu usług katalogowych dla 600 użytkowników wraz z wirtualizacją serwerów i systemem backupu (zamówienie uzupełniające)
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest:
    - podniesienie wersji oprogramowania dla systemów do wirtualizacji VMware do wersji 5,0 oraz systemu do tworzenia kopii zapasowych Symantec Backup Exec do wersji 2012,
    - dostawę, instalację ikonfiguracje oprogramowania dla maszyn wirtualnych Windows Server Data Ctr2012,
    - rekonfigurację systemu i ponowne uruchomienie usług katalogowych, współdzielenie plików, wirtualizacji, systemu backupu i systemu zarzadzania jako poprawnie funcjonującej całości
  12. MAN Wrocław. Wrocławska sieć teleinformatyczna na potrzeby sprawnego zarządzania miastem - rozbudowa rdzenia sieci MAN Wrocław, zamówienie uzupełniające do ZP/PN/7/2012/WIN
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
    MAN Wrocław. Wrocławska sieć teleinformatyczna na potrzeby sprawnego zarządzania miastem - rozbudowa rdzenia sieci MAN Wrocław,
    zamówienie uzupełniające do ZP/PN/7/2012/WIN
  13. dostawa urządzenia infrastruktury sieciowej o nazwie: SWITCH Catalyst 2960 48 10/100 + 2 T/SFP LAN Base Image - Min. 1 GigE port, min 24 porty dla Zarządu Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu, Wrocław
    SWITCH Catalyst 2960 48 10/100 + 2 T/SFP LAN Base Image - Min. 1 GigE port, min 24 porty
  14. Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocniczego na potrzeby projektu realizowanego przez Centrum Technologii Audiowizualnych.
    Zamawiający: Centrum Technologii Audiowizualnych - CeTA, Wrocław
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocniczego na potrzeby projektu realizowanego przez Centrum Technologii Audiowizualnych. CPV 30213000-5, 30232110-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  15. Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (fabrycznie nowego) zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SIWZ:
    2a - pakiet nr 1- Komputery stacjonarne
    2b - pakiet nr 2- Sprzęt peryferyjny: drukarki, skanery i monitory
    2c - pakiet nr 3- Komputery przenośne
    2d - pakiet nr 4- Serwery
  16. Wznowienie kontaktu serwisowego na Palo Alto 5020, odnowa asysty technicznej na VMware Vsphere i View oraz dostawa oprogramowania AutoCAD 2013 dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wznowienie kontaktu serwisowego na Palo Alto 5020, zgodnie z opisem zawartym w zał. Nr 2a - pakiet nr 1; 2. Odnowa asysty technicznej na Vmware Vsphere i View, zgodnie z opisem zawartym w zał. Nr 2b - pakiet nr 2; 3. Zakup i dostawa oprogramowania AutoCAD 2013, zgodnie z opisem zawartym w zał. Nr 2c - pakiet nr 3
  17. Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej dla Zarządu Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, Wrocław
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę urządzeń infrastruktury sieciowej dla Zarządu Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
  18. Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Nowe technologie informacyjne dla elektronicznej gospodarki społeczeństwa informacyjnego oparte na paradygmacie SOA - części. POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/85/2012
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia była dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Nowe technologie informacyjne dla elektronicznej gospodarki społeczeństwa informacyjnego oparte na paradygmacie SOA. 2. Zamawiający określił przedmiot zamówienia w 8 częściach. 3. Zamówienie realizowane było dla potrzeb projektu Nowe technologie informacyjne dla elektronicznej gospodarki społeczeństwa informacyjnego oparte na paradygmacie SOA, nr projektu POIG
    01.03.01=00-008/08, nr umowy POIG 01.03.01-00-008/08-00 z dnia 15.12.2008 r. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013, Priorytet 1. Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1 Projekty Rozwojowe, współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego: UE-85%, Budżet Państwa-15%. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdował się w specyfikacjach technicznych, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2a-h do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajdował się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia wynosił: a) dla części 1, 3, 4, 6, 7 - 14 dni od daty zawarcia umowy, b) dla części 2, 5, 8 - 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zastosowaniu 0% VAT dla sprzętu, na który Uczelnia ubiega się o zwolnienie z podatku VAT. 7. Szczegóły dotyczące terminu wykonania zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
  19. Dostawa i uruchomienie teleinformatycznych urzadzeń aktywnych do budowanego Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie teleinformatycznych urządzeń aktywnych /fabrycznie nowych/ do budowanego Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zgodnie z opisem i specyfikacjami technicznymi stanowiącymi zał. nr 2 do SIWZ.
    W celu prawidłowej realizacji inwestycji Zamawiający wymaga wykonania:
    planu implementacji sieci /schemat blokowy/,szczegółowej dokumentacji powykonawczej testów działania zgodnie z zaakceptowanym planem instruktażu dla administratorów dot. eksploatacji, konfiguracji i troubleshootingu zainstalowanych rozwiązań, min 2 x 7h
    Wymagania dot. dostarczanych przełączników:
    Wszystkie przełączniki muszą pochodzić od jednego producenta i z tej samej rodziny produktów. Muszą być zarządzane w jednakowy sposób, w szczególności zarządzanie poprzez linię poleceń musi odbywać się według jednakowego schematu dla wszystkich typów przełączników taki sam sposób obsługi interpretera poleceń. Moduły optyczne SFP i SFP muszą pochodzić od producenta przełączników.
    Zamawiający wymaga dostawy na etapie składania ofert oświadczenia producenta w języku polskim, potwierdzającego, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i nie był używany w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej.
    Zamawiający może wystosować po dostawie sprzętu zapytanie do producenta z prośba o weryfikację numerów seryjnych w celu weryfikacji zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy i podpisania odbioru sprzętu w przypadku nie spełnienia powyższych zapisów.
    Do zaoferowanych urządzeń należy dostarczyć wypełnione oryginalne karty gwarancyjne producenta.
  20. Modernizacja sieci teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - DU-Z.272.26.2012
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podlegające na zaprojektowaniu w pełnym zakresie i wykonaniu w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, nowej oraz modernizacji istniejącej infrastruktury teleinformatycznej na terenie budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14 oraz przy ul. Mazowieckiej 15.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy, będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ.
    3. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 71.30.00.00-1 - usługi inżynieryjne 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.00.00.00-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.00.00-2 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.25.00.00-5 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.33.00.00-0 - różne usługi inżynieryjne 45.11.11.00-9 - roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.22-6 - roboty murarskie 45.42.11.10-8 - instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych 45.42.11.15-3 - instalowanie okien metalowych 45.42.11.14-6 - instalowanie drzwi metalowych 45.41.00.00-4 - tynkowanie 45.44.21.00-8 - roboty malarskie 45.43.21.00-5 - podłoża i posadzki 45.43.21.11-5 - kładzenie wykładzin elastycznych 45.33.11.00-7 - instalacja centralnego ogrzewania 45.33.24.00-7 - roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45.33.12.30-7 - instalowanie sprzętu chłodniczego 45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00-7 - instalowanie systemów alarmowych 45.31.41.20-8 - instalowanie linii telefonicznych 45.31.40.00-1 - instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego 45.31.41.00-2 - instalowanie przełączeniowych central telefonicznych 45.31.42.00-3 - instalowanie infrastruktury kablowej 45.31.43.00-4 - kładzenie kabli 45.31.43.10-7 - instalowanie okablowania komputerowego 45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.10.00-0 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45.31.11.00-1 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45.31.12.00-2 - roboty w zakresie opraw elektrycznych 45.31.20.00-7 - instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00-8 - instalowanie pożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00-9 - instalowanie alarmów włamaniowych 45.31.23.00-0 - instalowanie anten 45.43.22.10-9 - wykładanie ścian 45.42.11.46-9 - instalowanie sufitów podwieszanych 45.34.30.00-3 - roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.34.31.00-4 - roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.34.32.00-5 - instalowanie sprzętu gaśniczego 45.26.00.00-7 - roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45.32.30.00-7 - izolacja dźwiękoszczelna 45.23.24.52-5 - roboty odwadniające 45.23.32.29-0 - konserwacja zadaszeń 45.23.32.50-6 - roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.43.21.21-8 - roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 44.21.22.63-0 - maszty kratowe 44.22.12.20-3 - drzwi przeciwpożarowe 48.82.20.00-6 - serwery komputerowe 80.53.31.00-0 - usługi szkolenia komputerowego 80.53.12.00-7 - usługi szkolenia technicznego 80.51.00.00-2 - usługi szkolenia specjalistycznego
  21. Dostawa notebooków dla ZZK we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Zasobu Komunalnego, Wrocław
  22. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami w zakresie realizacji zadania budżetowego pn. Szansa na rozwój bez barier - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Krapkowickim
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, Krapkowice
  23. Zakup nowego systemu komputerowego do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, Krapkowice
  24. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
  25. dostawa macierzy dyskowej i zasilacza awaryjnego oraz wdrożenie usługi katalogowej MS Active Directory
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, Kłodzko
  26. Zakup sprzętu komputerowego w tym komputerów, monitorów, drukarek, skanerów oraz oprogramowania.
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
  27. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
  28. Dostawa 10 szt. dysków twardych wraz z usługą montażu i uruchomienia
    Zamawiający: Zarząd Geodezji , Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocław, Wrocław
  29. Zapewnienie wsparcia technicznego dla urzadzeń sieciowych Cisco z serii 65xx.
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
  30. Dostawa dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy 75 licencji do oprogramowania Progress 7 w ramach subskrypcji na okres 16 miesięcy tj. od 01.09.2009r. do 31.12.2010r. oraz 30 licencji do oprogramowania Progress 7 w ramach subskrypcji na okres 12 miesięcy tj. od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
    Zamawiający: Urząd Pracy m.st. Warszawy, Warszawa
  31. Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM)
    Zamawiający: Województwo Łódzkie, Łódź
  32. Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich.
    Zamawiający: Powiat Konecki, Końskie
  33. Wykonanie systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi wraz z dostawą i montażem wszystkich urządzeń niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania, jego uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi oraz sprawowanie serwisu gwarancyjnego przez okres 5 lat.
    Zamawiający: Urząd Miasta Mikołów, Mikołów
  34. DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
    Zamawiający: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Gdynia
  35. Modyfikacja modułu Wspólna Kasa.
    Zamawiający: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  36. Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, Jelenia Góra
  37. Zakup licencji (najnowsza wersja korporacyjna) oprogramowania antywirusowego do lokalnego zabezpieczenia antywirusowego stacji roboczych i innych komputerów stacjonarnych i przenośnych
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4213, Wrocław
  38. Serwis oprogramowania PROLIB wraz z oprogramowaniem narzędziowym PROGRESS. Oznaczenie sprawy OZ/U/23/BK/09
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  39. DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
    Zamawiający: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Gdynia
  40. Wykonanie i wdrażanie modyfikacji systemu GANDALF-M
    Zamawiający: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Warszawa
  41. rozbudowę systemu GIS funkcjonującego w Urzędzie Miasta Zielona Góra, obejmującej moduły : KATASTER AR, AE , DECYZJE, GEOPRACE, rozszerzenia funkcjonalne do ArcGIS 3D Analyst, Arc Publisher w ramach zadania : zakup oprogramowania Geoprace (Georejestr, edycja), Geoszkice, Kataster AE, Kataster WZ, Kataster AR.
    Zamawiający: Urząd Miasta, Zielona Góra
  42. Opracowanie nowych wersji oprogramowania komputerowego oraz świadczenie usług nadzoru autorskiego
    Zamawiający: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  43. Dostawa gotowego informatycznego zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką wraz z wdrożeniem oraz dostawa i instalacja sprzętu komputerowego.
    Zamawiający: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku, Białystok
  44. Świadczenie usług serwisowych oprogramowania PROMIS S/4 dla CO KPRM.
    Zamawiający: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Warszawa
  45. Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego wspierającego procesy administracyjne oraz rozwój Elektronicznych Usług Publicznych w Gminie Łazy
    Zamawiający: Urząd Miejski w Łazach, Łazy
  46. Nadzór autorski Systemu Eksportu Danych z SI PULS
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, Białystok
  47. Przedmiotem umowy są bieżące usługi informatyczne polegające na nadzorze autorskim, konserwacji, opiece technicznej i dostosowaniu dla następującego oprogramowania: 1)Ewidencja Gruntów, Budynków i Lokali EGBiL 2)Przeglądarka EGBiL (Moduł Prezentacji Internetowej) 3)Kadry i Płace 4)Zarządzanie Systemem 5)Portal GIS 6)Podsystem Obiegu Dokumentów - POD oraz świadczenie usług Dostosowania Oprogramowania: 1)Ewidencja Gruntów, Budynków i Lokali EGBiL, 2)Przeglądarka EGBiL (Moduł Prezentacji Internetowej) 3)Kadry i Płace 4)Zarządzanie Systemem i Dostosowanie Oprogramowania Dodatkowego: 5)Portal GI
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, Łódź
  48. MODERNIZACJA SYSTEMU KATASTER WZ DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW
    Zamawiający: Urząd Miasta Chorzów, Wydział Informatyki, Chorzów
  49. Szkolenie pracowników NBP z zakresu świadczenia usług serwisowych systemu Bankowości Elektronicznej enbepe.
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji, Warszawa
  50. Roczna opłata licencyjna za oprogramowanie: PROLIB opracowanie, PROLIB wypożyczanie, OPAC tekstowy. Administrator OPAC WWW/PROWEB, PROMAX/Bibliografia. PROLIB Z39.50 Client Gromadzenie, Skontrum oraz Progress Enterprise Server; Progress Client Networking Progres WebSpeed Transaction Server
    Zamawiający: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice
  51. Dostawa licencji oprogramowania Progress
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, Wałbrzych
  52. SERWIS I OPIEKA POGWARANCYJNA OPROGRAMOWANIA SYSTEMU INFORMATYCZNEJ OBSŁUGI URZĘDU MIASTA ZGIERZA, PLAC JANA PAWŁA II 16
    Zamawiający: Gmina Miasto Zgierz, Zgierz
  53. Dostawa licencji oprogramowania Progress w ramach subskrypcji na okres 6 (sześciu) miesięcy, tj. od 1-05-2009r do 31-10-2009r, tj. (tj.. dostawa produktów Enterprise DB Server for SCO UnixWare oraz Client Networking i Intl PROMSGS for MS-Windows dla siedemdziesięciu użytkowników oraz produktu QueryRESULTS dla jednego użytkownika)
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, Nowy Sącz
  54. Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego Prolib/Promax/Pomost.
    Zamawiający: Biblioteka Śląska w Katowicach, Katowice
  55. Nadzór autorski oraz modyfikacje i uaktualnienia programu PROMIS/MAX
    Zamawiający: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, Poznań
  56. DOSTAWA KLASTRA SERWEROWEGO RISC Z MACIERZAMI DYSKOWYMI.
    Zamawiający: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Katowice
  57. Dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego informatycznego systemu zarządzania biblioteką.
    Zamawiający: Miejska Biblioteka Publiczna, Bytom
  58. usługa szkoleniowa
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, Mielec
  59. 1. Migracja systemu PROLIB z wersji Workgroup do wersji Enterprise. 2. Wymiana licencji z wersji Workgroup na wersję Enterprise. 3. Rozszerzenie o 17 użytkowników licencji systemu PROLIB M 21 w zakresie modułów podstawowych. 4. Roczny serwis wymienionego w ust. 3 rozszerzenia systemu.
    Zamawiający: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie, Warszawa
  60. Objęcie Nadzorem Autorskim i Opieką Serwisową Systemu Informatycznego Wspomagania Rejestru Usług Medycznych
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki, Gdańsk
  61. Zryczałtowane usługi związane z serwisem i opieką autorską nad oprogramowaniem wchodzącym w skład systemu URZĄD oraz jego bazami danych
    Zamawiający: Miasto Racibórz, Racibórz
  62. Konserwacja oprogramowania firmy ComputerLand (aktualnie Sygnity) dla Urzędu Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/ZWR/4/2009)
    Zamawiający: Urząd Miasta Oleśnicy, Oleśnica
  63. Usługa serwisowa systemów informatycznych: elektroniczny obieg dokumentów Documan, elektroniczny rejestr usług medycznych MAXeRUM, system zarządzania treścią portalu internetowego, system kontroli i roliczania kosztów wydruków PRINTOSCOPE
    Zamawiający: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Zielona Góra
  64. Rozbudowa i utrzymanie platformy teleinformatycznej SG - zaprojektowanie sieci WLAN w placówkach SG - sprawa nr 3/ZP/BŁiI/09.
    Zamawiający: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
  65. Serwis i nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym Urząd_NT
    Zamawiający: Miasto i Gmina Olkusz, Olkusz
  66. Usługa w zakresie oprogramowania polegająca na przeprowadzeniu procesu technicznego scalania danych znajdujących się we wszystkich bazach danych programu Oprogramowania Użytkowego Pomost wykorzystywanych w MOPS w Gdańsku oraz przygotowania procedur umożliwiających usuwanie duplikacji rodzin oraz obiektów z tymi rodzinami powiązanych.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Gdańsk
  67. Szkolenia, konsultacje oraz wdrożenia nowych systemów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałbrzychu
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, Wałbrzych
  68. Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Zielonogórskiego (nr sprawy: RR-T-23/2008)
    Zamawiający: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury, Zielona Góra
  69. Przeprowadzenie szkoleń komputerowych i konsultacji dla pracowników UMiG w Olkuszu z zakresu Zintegrowanego Systemu Informatycznego Urząd.NT.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Olkusz, Olkusz
  70. Zakup usług serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem URZĄD NT użytkowanym w Starostwie Powiatowym w Raciborzu
    Zamawiający: Powiat Raciborski, Racibórz
  71. Świadczenie na rzecz Zamawiającego nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem oraz usług serwisowych nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym Urząd. NT
    Zamawiający: Gmina Wołomin, Wołomin
  72. zakup usług polis serwisowych za program Prolib i oprogramowanie Progress dla Biblioteki Głównej Akademii Podlaskiej na rok 2009r
    Zamawiający: Akademia Podlaska w Siedlcach, Siedlce
  73. Udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego oraz modułu Zaliczka Alimentacyjna.
    Zamawiający: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  74. rozbudowa systemu elektronicznego obiegu dokumentów DocuMAN
    Zamawiający: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Zielona Góra
  75. Nadzór autorski nad systemem SIP-Chorzów w r 2009
    Zamawiający: Urząd Miasta Chorzów, Wydział Informatyki, Chorzów
  76. Serwis oprogramowania komputerowego PRO/MIS
    Zamawiający: Urząd Miasta Poznań, Poznań
  77. Zwiększenie liczby licencji (15 licencji) oprogramowania Progress dla Workgroup DB Server for Novell NLM oraz Client Networking for MS-Windows dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kłobucku.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, Kłobuck
  78. Dostawa licencji oprogramowania komputerowego firmy Microsoft dla Uniwersytetu Łódzkiego w ramach licencji SELECT
    Zamawiający: Uniwersytet Łódzki, Łódź
  79. Przedłużenie licencji, bieżąca obsługa, aktualizacja i utrzymanie Oprogramowania do Obsługi Świadczeń Rodzinnych (SR) oraz Funduszu Alimentacyjnego (FA) w roku 2009.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa

Inne osoby dla Kosturek (12 osób):