Kogo reprezentuje osoba

Kostyra Elżbieta

w KRS

Elżbieta Kostyra

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Elżbieta
Nazwisko:Kostyra
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1947 r., wiek 73 lata
Miejscowości:Olsztyn (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:25 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banach Łukasz, Blacha Agnieszka Anna, Bogdański Sebastian, Brewka Bogumiła, Brosch Waldemar, Czaja Magdalena Teresa, Dąbrowski Karol, Derlecka Jolanta Teresa, Dunajska Marta, Dziczek Magdalena, Dzieniakowski Marek Janusz, Dłużewska Elwira Małgorzata, Gburczyk Jolanta Jagoda, Górecki Ryszard Józef, Górniewicz Józef, Gornowicz Mirosław Antoni, Grala Radosław, Jabłońska Joanna Maria, Janczukowicz Wojciech, Jankowski Jan, Jastrzębski Wiesław Piotr, Juszkiewicz Tomasz Mirosław, Kacprzycki Krzysztof, Kijewski Bartłomiej, Kijewski Łukasz, Koleśniuk Justyna, Kostyk Rafał, Koszczuk Mariusz Władysław, Kowalewski Piotr, Krom Bartłomiej Szymon, Kwiatkowski Adrian Adam, Lemke Krystyna, Madej Kamil Jan, Mękarski Grzegorz Mikołaj, Meller Andrzej, Morawski Jarosław, Niedbała Mateusz Paweł, Olechno Adam, Orlich Piotr Adam, Osińska Krystyna, Otremba Katarzyna, Perdion Maciej, Piechocki Janusz Witold, Pietrzak Marianna, Pryśko Olga Elżbieta, Przyborowski Jerzy Andrzej, Radzewicz Anna, Rawłuszko Grzegorz, Reczkowski Paweł, Reszka Dominika, Rojek Jarosław Marek, Rychlik Edward, Sadowski Michał Adrian, Selwent Tomasz, Seredyn Violetta Sylwia, Śliwińska Bożenna Jadwiga, Sobina Miłosz Paweł, Socha Aleksander, Sokołowski Kamil Adrian, Sowul Przemysław Mieczysław, Stanek Maria, Staniszewska Justyna Emilia, Stawicki Maciej, Stefanowicz Paweł, Strachel Monika, Szczepaniak Marianna, Szmyt Andrzej Tadeusz, Trejnis Monika, Turlej Marek Dariusz, Wesołowski Szymon, Wilk Tomasz, Wyszkowska Jadwiga, Zduńczyk Aleksander Jakub, Łaszkiewicz Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Witulska Martyna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adione Creation Adrian Kwiatkowski Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000504633
  2. Agencja Energetyczna Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000808800
  3. Biocalor Sukces Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000806161
  4. Ctpv Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000787087
  5. Dwj Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000552145
  6. Energia 4sale Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000834064
  7. Energia Bieniasze Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000754464
  8. Energia Biesal Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000765346
  9. Energia Biskupiec Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000835183
  10. Energia Bobry Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000845661
  11. Energia Braniewo Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000808257
  12. Energia Bukowsko Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000843920
  13. Energia Czerwonka Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000809482
  14. Energia Drogosze Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000843639
  15. Energia Działdowo Ii Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000827258
  16. Energia Działdowo Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000823424
  17. Energia Gietrzwałd Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000765379
  18. Energia Jedwabno Sp. Z O.O., Jedwabno − KRS 0000765617
  19. Energia Judziki Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000813912
  20. Energia Kiertyny Wielkie Ii Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000841458
  21. Energia Kiertyny Wielkie Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000823007
  22. Energia Kierwiny Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000755846
  23. Energia Kołaki Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000754149
  24. Energia Lidzbark Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000828069
  25. Energia Łajsy Sp. Z O.O., Łajsy − KRS 0000753268
  26. Energia Mazowsze Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000842945
  27. Energia Olecko Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000810942
  28. Energia Ossowski Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000755044
  29. Energia Ostróda Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000842043
  30. Energia Podlasie Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000843075
  31. Energia Radosty Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000804746
  32. Energia Sadek Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000842771
  33. Energia Sławka Mała Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000772647
  34. Energia Szyldak Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000843877
  35. Energia Szyleny Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000805393
  36. Energia Ścinawa Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000801812
  37. Energia Tumiany Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000762291
  38. Energia Waszulki Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000773387
  39. Energia Wieliczna Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000828554
  40. Energia Wilczęta Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000756292
  41. Energia Wilkowiecko Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000816755
  42. Energia Wydminy Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000827360
  43. Energia Wysoka Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000818295
  44. Farma Fotowoltaiczna Kajny Ii Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000832835
  45. Farma Fotowoltaiczna Kajny Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000826484
  46. Fundacja Inicjatyw Społecznych, Olsztyn − KRS 0000252706
  47. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego, Olsztyn − KRS 0000023719
  48. Fundacja Samorządu Studentów Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego, Olsztyn − KRS 0000323881
  49. Fundacja Żak Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000058942
  50. Gospodarstwo Rolne Gosprol Sp. Z O.O., Krzyżanowo − KRS 0000173013

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bio-legiz S.A. Likwidacyjnej, Jeziorany − KRS 0000076070
  2. Biolek Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000367184
  3. Duet Meble Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000115326
  4. Ecitybike Sp. Z O.O., Klewki − KRS 0000725715
  5. Fundacja Im. M. Oczapowskiego, Olsztyn − KRS 0000028340
  6. Fundacja Neo Media, Olsztyn − KRS 0000174579
  7. Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa − KRS 0000106747
  8. Fundacja Wspieranie i Promocja Przedsiębiorczości Na Warmii i Mazurach, Olsztyn − KRS 0000123295
  9. Gr Nowy Dwór Elbląski Sp. Z O.O., Nowy Dwór Elbląski − KRS 0000161672
  10. Grupa Bfc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000593534
  11. Hodowla Roślin Grunwald Sp. Z O.O. Grupa Ihar, Bartążek − KRS 0000240512
  12. Legiz S.A. W Upałości Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000035815
  13. Lokalna Organizacja Turystyczna Kraina Nieodkrytych Tajemnic, Morąg − KRS 0000218776
  14. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000072800
  15. Olsztyński Zakład Komunalny Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000359650
  16. Park Naukowo-technologiczny Polska-wschód W Suwałkach Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000211578
  17. Piłka Siatkowa Azs - Uwm S.A., Olsztyn − KRS 0000243051
  18. Pma Sport Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000477452
  19. Posłajko i Wspólnicy Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000225613
  20. Przedsiębiorstwo Handlowo-produkcyjno-usługowe Rasko Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000034679
  21. Spower Trękusek Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000797855
  22. Spółdzielnia Mieszkaniowa Domator W Olsztynie Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000154583
  23. Spółdzielnia Mieszkaniowa Kormoran W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000145792
  24. Spółdzielnia Mieszkaniowa Podlesie W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000259306
  25. Spółka Pracownicza Rolmil Sp. Z O.O. W Mileszewach, Mileszewy − KRS 0000037623
  26. Warmińsko-mazurski Związek Pracodawców Prywatnych, Olsztyn − KRS 0000171021
  27. Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000097877
  28. Zakład Produkcyjno - Doświadczalny Łężany Sp. Z O.O., Łężany − KRS 0000732755
  29. Zakład Produkcyjno-doświadczalny Pozorty Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000074967
  30. Zakład Produkcyjno-doświadczalny-bałcyny Sp. Z O.O., Bałcyny − KRS 0000175886

Powiązane przetargi (25 szt.):
  1. Świadczenia usług w zakresie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK UWM;
    2. Wykaz obiektów administrowanych przez Fundację ŻAK UWM objętych usługami w zakresie objętym zamówieniem:
    1) Dom Studenta nr 1, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 3;
    2) Dom Studenta nr 2, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 1;
    3) Dom Studenta nr 3, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 9;
    4) Dom Studenta nr 4 wraz z częścią biurową, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2;
    5) Dom Studenta nr 6, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 4;
    6) Dom Studenta nr 7, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 12;
    7) Dom Studenta nr 8, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 14
    8) Dom Studenta nr 9, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 8;
    9) Dom Studenta nr 10, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 10;
    10) Dom Studenta nr 11, Olsztyn, ul. Żołnierska 14b (Osiedle Miasto);
    11) Dom Studenta nr 119, Olsztyn, ul. Dybowskiego 9;
    12) Restauracja Kortowska, Olsztyn, ul. Heweliusza 28;
    13) Stołówka akademicka Olsztyn, ul. Prawocheńskiego 4;
    14) Cafe Bar, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie,
    15) Pomieszczenia Pod Klonem Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4;
    16) Pomieszczenia usługowo-gastronomiczne w Domu Studenta nr 6,Olsztyn,ul. Kanafojskiego 4;
    17) Pomieszczenia Biblioteka Cafe, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12b;
    18) Pomieszczenia Baru Filmowego, Olsztyn, ul. Obitza 1;
    19) Pomieszczenia Bufetu Centrum, Olsztyn, ul. Dybowskiego 11.

    3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca świadczył usługi przez okres 6 dni (od poniedziałku do soboty) w każdym tygodniu obowiązywania umowy od godz., 8:00 do 14:00 w obsadzie co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy na terenie obiektów Zamawiającego.
    4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałej gotowości do usuwania awarii konserwowanych przez niego instalacji przez okres 24 godzin na dobę we wszystkie dni obowiązywania umowy z zachowaniem 1,5 godzinnego czasu reakcji na podjęcie czynności związanych z usunięciem awarii (czas reakcji liczony jest od chwili telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii przez pracownika Zamawiającego).
    5. Zamawiający wymaga udzielenia na wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia co najmniej 3-miesięcznej gwarancji (liczonej od dnia odbioru usługi), a na urządzenia i materiały gwarancji zgodnej z gwarancją producenta.
    6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać co do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie.
    8. Rozliczenie wartości wynagrodzenia za wykonanie poszczególnych usług objętych zamówieniem będzie dokonane w oparciu o ceny jednostkowe określone w Formularzu cen jednostkowych, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zostanie wypełniony przez Wykonawcę i stanowić będzie integralną część umowy.
    9. Wykonanie każdej naprawy bądź konserwacji objętej zamówieniem przez wymianę części należy potwierdzić każdorazowo wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu.
    10. Przez świadczenie usług konserwacyjnych w zakresie prac elektrycznych należy rozumieć:
    a) Prace konserwacyjne, naprawcze, adaptacyjne, modernizacyjne w odniesieniu do prac elektrycznych;
    b) Prace naprawcze i konserwacyjne domofonów, sprzętu AGD w odniesieniu do prac elektrycznych;
    c) Dokonywanie napraw oraz przeglądów techniczno-konserwacyjnych instalacji elektrycznej, odgromowej, telewizyjnej, domofonowej;
    d) Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem technicznej sprawności instalacji i przyłączy do budynków oraz sprzętu AGD w odniesieniu do prac elektrycznych;
    e) Wydawanie opinii i ekspertyz technicznych w odniesieniu do prac elektrycznych dotyczących instalacji i sprzętu AGD;
    f) Pisemne zgłaszanie kierownikowi obiektu urządzeń elektrycznym oraz sprzętu AGD, który należy poddać likwidacji ze względu na zużycie techniczne lub niebezpieczeństwo użytkowania;

    11. Przez konserwację instalacji elektrycznej, odgromowej, telewizyjnej i domofonowej należy rozumieć:
    1) dokonywanie przeglądów technicznych konserwowanych instalacji 6 razy w tygodniu (5 dni na osiedlu Kortowo i 1 dzień na osiedlu Miasto);
    2) wykonywanie wszelkich czynności związanych z utrzymaniem technicznej sprawności i bezpieczeństwa użytkowania konserwowanych instalacji i ich przyłączy do budynków;

    12. Przez konserwację sprzętu AGD należy rozumieć:
    1) naprawę artykułów gospodarstwa domowego będących na stanie kierowników obiektów za wyjątkiem napraw odbiorników telewizyjnych, radiowych, chłodziarek, zamrażarek, kuchenek gazowych i profesjonalnych urządzeń gastronomicznych i pralniczych;
    2) pisemne zgłaszanie kierownikowi obiektu sprzętu AGD, który należy poddać likwidacji ze względu na całkowite zużycie techniczne, funkcjonalne lub brak bezpieczeństwa użytkowania;

    13. Przewidywana średnia ilość nakładów robocizny w miesiącu:
    konserwacja: 2 pracowników x 6 r-g/dzień x 27 dni/m-c = 324 r-g/m-c;
    usuwanie awarii: 2 pracownik x 4 awarie/m-c x 3 r-g/awarię = 24 r-g/m-c;
    Niniejsze wielkości mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego, a Wykonawcy zobowiązują się, iż nie będą wnosić roszczeń z tym związanych.
    14. Wykonawca zapewnia narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
    15. Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać, co, do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie.
    16. Materiały konieczne i niezbędne do wykonania usługi w zakresie wymienionym w załączniku nr 2 Formularz cen jednostkowych zapewnia wykonawca, w cenie jednostkowej przedstawiając ich koszt wraz z kosztami zaopatrzenia.
    17. Usługę oraz wymianę części należy potwierdzić wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu.
  2. Sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych (catering posiłków regeneracyjnych) dla pracowników Działu Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni, Działu Zabezpieczenia Logistycznego, Stanowiska ds. Ochrony Przeciwpożarowej oraz Sekcji Eksploatacji
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych (catering posiłków regeneracyjnych) dla pracowników Działu Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni, Działu Zabezpieczenia Logistycznego, Stanowiska ds. Ochrony Przeciwpożarowej oraz Sekcji Eksploatacji.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowy będący jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia
  3. Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Formularz cenowym, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
  4. Sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych (catering posiłków regeneracyjnych) dla pracowników jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych (catering posiłków regeneracyjnych) dla pracowników jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  5. Sukcesywne świadczenie usług noclegowych, gastronomicznych oraz cateringowych dla potrzeb Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Sukcesywne świadczenie usług noclegowych, gastronomicznych oraz cateringowych dla potrzeb Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  6. Usługa gastronomiczna na spotkanie okolicznościowe z okazji Inauguracji Roku Akademickiego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Lp Ilość porcji
    1 Aperitif 100ml
    DANIA GŁÓWNE
    2 120 Rosół z makaronem 250 ml
    3 120 Zupa- krem z dyni 250ml
    4 150 Fileciki drobiowe w panierce sezamowej 80g
    5 150 Karkówka po staropolsku 80g
    6 150 Mini steki z pieczarką 80g
    7 150 Filet z sandacza soute 80g
    8 100 Warzywa z wody z masłem 200g
    9 100 Pierogi opiekane (ze szpinakiem, ruskie) 250g
    10 100 Frytki 150g
    11 60 Ryż z dodatkami 100g

    PRZEKĄSKI ZIMNE
    12 120 Schab z kaparami 50g
    13 100 Rolada z boczku z estragonem 50g
    14 100 Rolada drobiowa z pestkami dyni 50g
    15 80 Pasztet z morelą 50g
    16 80 Szczupak faszerowany 110
    17 100 Tatar z łososia 50g
    18 Pieczywo różne 50g
    SAŁATKI
    19 80 Sałatka śródziemnomorska 100g
    20 80 Sałatka z grillowanym boczkiem 100g
    21 80 Mozzarella z pomidorami 50g
    NAPOJE
    22 Kawa 150 ml
    23 Herbata 200 ml
    24 Woda mineralna500ml
    25 Soki owocowe 300 ml
    DESER
    26 150 owoce 200g
    28 400 Ciasta deserowe np. toffi, tiramisu, torcik japoński, floryda 80 g
    29 FONTANNA CZEKOLADOWA

    Sposób wykonania zamówienia :

    1. Liczba uczestników -500 osób.
    2. Miejscem wykonania zamówienia będzie Bufet Centrum przy ulicy Dybowskiego w Olsztynie.
    3. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    4. Wykonawca zapewni obsługę kelnerską oraz pełną zastawę stołową.
    5. Wykonawca zapewni przygotowanie stołów szwedzkich z elementami dekoracyjnymi
  7. Zakwaterowanie studentów oraz studentek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie uczestniczących w specjalistycznych szkoleniach w ramach realizacji projektu nr POKL.04.01.02-00-114/10, pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Zakwaterowanie studentów i studentek

    Lp.
    Przedmiot
    zamówienia Ilość Jednostka
    miar Cena brutto za 1 osobodzień [zł] Wartość brutto [zł]
    1 Zakwaterowanie studentów i studentek UWM w pokojach 3-osobowych w domu studenckim - według podanego opisu 238 osobodni * */**
    * należy wypełnić
    **zakwaterowanie studentów szkół wyższych art. 43 ust 1 pkt. 30 c) u.p.t.u - zwolnione od podatku VAT

    Sposób wykonania zamówienia:
    1). Termin świadczenia usług: 9-21 września 2012 r. (wg załączonych harmonogramów).

    2). Możliwość rozliczenia według liczby faktycznie wykorzystanych osobodni zakwaterowania. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników korzystających z zakwaterowania. Maksymalna liczba miejsc zakwaterowania (rozumiana jako iloczyn liczby dni i osób) wynosi 238 osobodni w przypadku studentów/-tek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Faktura wystawiona powinna być po zrealizowaniu zamówienia z uwzględnieniem liczby faktycznie wykorzystanych osobodni zakwaterowania, z podaniem jednostki miary - osobodni.

    3). Zakwaterowanie studentów/-ek UWM w pokojach 3 osobowych w domu studenckim. Docelowo powinny to być pokoje 3-osobowe. Warunki lokalowe: zapewniona pościel, dostęp do łazienki i WC na tym samym piętrze lub w segmencie, TV w pokoju lub sala telewizyjna.

    1). Miejsce (preferowane): DS-7, ewentualnie DS-1.
    2). Termin zakwaterowania:
    a). Szczegółowy harmonogram - liczba osób przeznaczona do noclegu z podziałem na płeć studentów i grupy (K = kobiety; M = mężczyźni)
    Data* Podsumowanie Wyszczególnienie wg grup (A, B, C, D)
    A: 9-14.IX B: 14-21.IX C: 16-19.IX D: 16-21.IX
    K M Łącznie K+M K M K M K M K M
    9/10 września 5 2 7 5 2
    10/11 września 5 2 7 5 2
    11/12 września 5 2 7 5 2
    12/13 września 5 2 7 5 2
    13/14 września 5 2 7 5 2
    14/15 września 13 5 18 13 5
    15/16 września 13 5 18 13 5
    16/17 września 26 11 37 13 5 5 4 8 2
    17/18 września 26 11 37 13 5 5 4 8 2
    18/19 września 26 11 37 13 5 5 4 8 2
    19/20 września 21 7 28 13 5 8 2
    20/21 września 21 7 28 13 5 8 2
    Razem osobodni 238

    *pierwszego dnia - kwaterowanie w godzinach popołudniowych

    b). Podsumowanie zakwaterowania (wg grup)
    Grupa Termin Liczba osób Liczba noclegów dla każdej z osób Osobodni
    (liczba osób x liczba noclegów)
    Kobiety Mężczyźni Razem (K+M)
    A 9-14. IX 5 2 7 5 35
    B 14-21. IX 13 5 18 7 126
    C 16-19.IX 5 4 9 3 27
    D 16-21. IX 8 2 10 5 50
    Razem osobodni 238

    Sposób wykonania zamówienia :

    1. Liczba osobodni - około 238, ostateczna liczba osób oraz osobodni zostanie przekazana Wykonawcy na 3 dni przed terminem wykonania usługi.
  8. Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników praktyk uczniowskich
    Zamawiający: Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie, Brwinów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakwaterowaniu i wyżywieniu dla uczestników tygodniowych praktyk uczniowskich (48 grup, w tym 210 uczniów i 48 nauczycieli-opiekunów) organizowanych w ramach projektu: Wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie inicjatywności i przedsiębiorczości wśród uczniów szkół rolniczych w Polsce - CEKIN, realizowanego z poddziałania 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie umowy Nr: UDA-POKL.03.03.04-00-290/09-00, zawartej między Ministerstwem Edukacji Narodowej a Krajowym Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
  9. Świadczenie usługi hotelowej, gastronomicznej i cateringowej na potrzeby Seminarium pt.Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii dla Centrum Badań Energii Odnawialnej w Olsztynie ze środków pozyskanych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Projekt Kluczowy nr POIG 01.01.02-00-016/08 pt. Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Świadczenie usługi hotelowej, gastronomicznej i cateringowej na potrzeby Seminarium Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii dla Centrum Badań Energii Odnawialnej w Olsztynie ze środków pozyskanych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Projekt Kluczowy nr POIG 01.01.02-00-016/08 pt. Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii.
  10. Zorganizowanie przejazdu i pobytu uczestników targów GREENPOWER, POLEKO, ENVIROMENT AND ENERGY oraz uczestników sesji terenowej, świadczenie usługi cateringowej, hotelowej oraz autokarowej na rzecz Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, w ramach Projektu Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Zorganizowanie przejazdu i pobytu uczestników targów GREENPOWER, POLEKO, ENVIROMENT AND ENERGY oraz uczestników sesji terenowej, świadczenie usługi cateringowej, hotelowej oraz autokarowej na rzecz Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, w ramach Projektu Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zmaówienia podzielony został na pięć części w tym: Część nr 1 Zorganizowanie przejazdu i pobytu uczestników/-czek targów w Polsce i zagranicą. Część nr 2. Trzydniowa usługa cateringowa w Olsztynie dla BO i wykładowców na potrzeby 5-dniowych warsztatów Ochrona obszarów cennych przyrodniczo. Część nr 3. Zorganizowanie przejazdu i pobytu uczestników/-czek 2-dniowej sesji terenowej warsztatów oraz uczestników 3-dniowych zajęć terenowych. Część nr 4. Sukcesywne usługi hotelowe z wyżywieniem dla zaproszonych specjalistów i naukowców prowadzących wykłady zamawiane i Szkolenia. Część nr 5. Sukcesywne świadczenie usług autokarowego przewozu studentów i studentek z Olsztyna na miejsce ćwiczeń terenowych i z powrotem
  11. Usługa gastronomiczna na potrzeby inauguracji roku akademickiego 2011/2012 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Aperitif

    Ciepłe przekąski

    Krem z zielonego groszku
    Zupa minestrone
    Sznycelki drobiowe w sosie cygańskim
    Filet z ryby w migdałach
    Karkówka w sosie z zielonego pieprzu
    Gulasz z dzika
    Pierogi (ze szpinakiem, ruskie, z kapustą i grzybami)
    Kasza gryczana z paskami boczku
    Ziemniaki staropolskie w przyprawach
    Wybór surówek

    Zimne przekąski

    Rolada z karkówki
    Rolada z boczku z nadzieniem estragonowym
    Rolada drobiowa z wątróbką i owocami
    Wędliny dekoracyjne
    Terrina z sandacza
    Tatar z łososia
    Tymbaliki drobiowe

    Caprese (mozarella, pomidory i świeża bazylia)
    Sałatka francuska z lazurem
    Sałatka cesarska
    Sałatka z pomarańczą i kurczakiem
    Sałatka jajeczna z wędzonym łososiem
    Pieczywo mieszane


    Słodki bufet

    Fontanna czekoladowa + owoce
    Wybór ciast i ciasteczek bankietowych

    Soki owocowe
    Woda mineralna
    Kawa/Herbata


    Sposób wykonania zamówienia:

    1. Szacowana liczba uczestników - 400.
    2. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    3. Termin wykonania usługi: 30.09.2011r. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    4. Wykonawca przy przygotowaniu usługi będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
  12. Świadczenie usług noclegowych dla uczestników warsztatów szkoleniowych pn. Waloryzacja przyrodnicza alei przydrożnych i zadrzewień organizowanych przez Katedrę Botaniki i Ochrony Przyrody Wydziału Biologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie dla pracowników Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie i jednostek samorządu terytorialnego.
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1. Termin:
    I edycja warsztatów szkoleniowych - 12-13.09.2011 r.
    II edycja warsztatów szkoleniowych - 15-16.09.2011 r.
    III edycja warsztatów szkoleniowych - 19-20.09.2011 r.

    Doba noclegowa trwa od godziny 10.00 do godziny 10.00 dnia następnego.

    2. Warunki lokalowe:
    - ilość miejsc noclegowych na minimum 40 osób;
    - pokoje dwuosobowe z łazienką i pościelą.
  13. Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby szkoleń z zakresów: Kredytu Technologicznego (Działanie 4.3 PO IG) oraz zasad dopuszczania do obrotu i znakowania drewna konstrukcyjnego - oznakowanie CE - z branży budowlanej i pokrewnych, organizowanych dla przedsiębiorców Warmii i Mazur przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie na potrzeby projektu BISNEP Business and Innovation Supprot for North-East Poland w ramach Programu Ramowego na rzecz Konkurencyjności i Innowacji 2007-2013.
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1. Termin:
    - 5 października 2011 r. około godziny 13.00 - lunch dla uczestników szkolenia z zakresu Kredytu Technologicznego (Działanie 4.3 PO IG) dla przedsiębiorców Warmii i Mazur,
    - 6 października 2011 r. około godziny 13.00 - lunch dla uczestników szkolenia z zakresu zasad dopuszczania do obrotu i znakowania drewna konstrukcyjnego - oznakowanie CE - z branży budowlanej i pokrewnych dla przedsiębiorców Warmii i Mazur.

    2. Liczba uczestników seminarium: około 30 osób każdego dnia

    3. Zakres usługi:
    - usługa cateringowa obejmuje przygotowanie lunchu dla uczestników szkoleń, kompleksową obsługę kelnerską tj. wydawanie posiłków, napoi, utrzymywanie czystości w miejscu świadczenia usługi,
    - lunch obejmuje:
    zupę (250 ml/osobę) - co najmniej dwa rodzaje do wyboru,
    danie główne- co najmniej dwa do wyboru: ziemniaki/kasza/makaron(200g/osobę), mięso/ryba (100g/osobę), 2 rodzaje surówek (100g/osobę) oraz napój (200 ml/osobę).
    - Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku,
    - świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.),
    - Wykonawca zapewni pomieszczenie odpowiednie do spożywania posiłków, z dostępem do sanitariatów oraz odpowiednią wentylacją,
    - Zamawiający wyklucza użycie plastikowej, papierowej zastawy lub innej o zastosowaniu jednorazowym.
  14. Organizacja cateringu na potrzeby inauguracji roku akademickiego 2011/2012 dla Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 1
    Ilość porcji Danie
    Aperitif (100ml)
    Dania główne

    70 Strogonof z indyka 300g

    Przekąski zimne
    40 Kanapeczki 2szt
    40 Tartinki 130g
    20 Karkówka pieczona 100g
    20 Schab faszerowany morelą i śliwką 100g
    20 Wędliny dekoracyjne 50g

    20 Sałata z grillowanym boczkiem 300g
    10 Sałata grecka 300g
    20 Sałatka z kurczakiem 100g
    70 Pieczywo 100g

    NAPOJE DESERY I ALKOHOLE
    70 Kawa/Herbata 150ml
    9 Woda mineralna 1,5l
    14 Soki owocowe 1,0l
    70 Ciasto 100g
    Sposób wykonania zamówienia:

    1. Szacowana liczba uczestników - 70.
    2. W zakresie niniejszej części catering realizowany będzie na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
    3. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    4. Termin wykonania usługi: 29.09.2011r. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    5. Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 2
    Stół szwedzki
    Ilość porcji Nazwa potrawy Gramatura
    Przekąski gorące
    60 Żur z kiełbasą 300ml
    Przekąski zimne
    60 Półmisek mięs pieczonych 50g
    ( rolada z karkówki, drobiowa, rolada z boczku)
    30 Pasztet z domowy z żurawiną 50g
    30 Filet z ryby po japońsku 100/100g
    30 Tymbaliki drobiowe 50g
    Pieczywo
    Pasztet z dziczyzny z żurawiną
    Jajko faszerowane
    Sałatki
    30 Sałata grecka 100g
    30 Sałata z grilowanym boczkiem 150g

    Słodki stół
    60 Kawa ze śmietanką 150ml
    Herbata z cytryna 200 ml
    60 Woda mineralna 100 ml
    60 Ciasto 80 g
    30 Owoce 200g



    Sposób wykonania zamówienia:

    1. Szacowana liczba uczestników - 60.
    2. W zakresie niniejszej części catering realizowany będzie na potrzeby Wydziału Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    3. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    4. Termin wykonania usługi: 28.09.2011r. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    5. Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 3
    Stół szwedzki
    Ilość porcji Nazwa potrawy Gramatura
    Przekąski gorące

    30 Sznycelki drobiowe po cygańsku 80/50g
    30 Ryż 100 g
    30 Pieczeń wieprzowa w sosie pieczarkowym 80/50g
    30 Ziemniaki staropolskie 200g
    60 Zestaw surówek 150g
    Przekąski zimne
    60 Półmisek mięs pieczonych 50g
    ( rolada z karkówki, drobiowa, rolada z boczku)
    30 Pasztet z domowy z żurawiną 50g
    30 Filet z ryby po japońsku 100/100g
    Pieczywo
    Sałatki
    25 Sałata grecka 100g
    25 Sałata z grilowanym boczkiem 150g
    Słodki stół
    50 Kawa ze śmietanką 150ml
    Herbata z cytryna 200 ml
    50 Woda mineralna 100 ml
    50 Ciasto 80 g
    30 Owoce 200g

    Sposób wykonania zamówienia:

    1. Szacowana liczba uczestników - 50.
    2. W zakresie niniejszej części catering realizowany będzie na potrzeby Wydziału Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
    3. Inauguracja Wydziałowa odbędzie się w Centrum Nauk Humanistycznych w Sali Teatralnej, catering serwowany będzie w patio przed Salą Teatralną na w dniu 29 września 2011 roku o godzinie 12.00
    4. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    5. Termin wykonania usługi: 29.09.2011r. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    6. Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
  15. Organizacja usługi gastronomicznej na potrzeby kursu przygotowawczego Pre-U-Study course prowadzonego przez Katedrę Anatomii Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    menu
    Ilość porcji Danie
    5.09.2011
    35 filet rybny w cieście 100 g

    35 ziemniaki 200 g
    35 surówka 100 g
    35 kompot 200 ml

    6.09.2011
    19 kompot 200 ml
    19 naleśniki z twarogiem3 szt

    7.09.2011
    10 karkówka pieczona z sosem 100 g
    10 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100g
    9 pierogi ruskie270 g
    19 kompot 200 ml
    8.09.2011
    10 udko pieczone 1szt
    10 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 zapiekanka makaronowa z brokułami 250 g
    9.09.2011
    10 kotlet mielony wieprzowy w sosie110 g
    19 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 kotlet mielony rybny 120 g
    12.09.2011
    10 kotlet devolay 100 g
    10 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 placki ziemniaczane 360g
    13.09.2011
    10 zraz z warzywami 100g
    10 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 pierogi z twarogiem 300 g
    14.09.2011
    10 kotlet schabowy 90 g
    10 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 krokiety z pieczarkami 3 szt
    15.09.2011
    10 gulasz drobiowy 150g
    10 ryż 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 zapiekanka makaronowa 250 g
    16.09.2011
    10 udo z kurczaka 1 szt
    19 ziemniaki 200 g
    19 surówka 100 g
    19 kompot 200 ml
    dla jaroszy
    9 kotlet mielony z ryby





    Sposób wykonania zamówienia:

    1. Szacowana liczba uczestników - każdorazowo około 19 osób.
    2. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    3. Termin wykonania usługi: 05-16.09.2011r. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    4. Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
  16. Świadczenie usługi gastronomicznej na potrzeby inauguracji roku akademickiego dla Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ NR 1

    Ilość porcji Nazwa potrawy Gramatura
    Przekąski gorące
    100 Żur z kiełbasą 300ml
    50 Sznycelki drobiowe w sosie słodko - kwaśnym 80/50g
    50 Ryż 100 g
    50 Pieczeń wieprzowa w sosie pieczarkowym 80/50g
    50 Ziemniaki staropolskie 200g
    100
    Zestaw surówek
    150g

    Przekąski zimne
    100 Półmisek mięs pieczonych 50g
    ( rolada z karkówki, drobiowa, rolada z boczku)
    50 Pasztet z domowy z żurawiną 50g
    50 Filet z ryby po japońsku 100g
    50 Tymbaliki drobiowe 50g
    Pieczywo
    Pasztet z dziczyzny z żurawiną
    Jajko faszerowane
    Sałatki
    50 Sałata grecka 100g
    50 Sałata z grilowanym boczkiem 150g

    Słodki stół
    100 Kawa ze śmietanką 150ml
    100 Herbata z cytryna 200 ml
    100 Woda mineralna 100 ml
    100 Ciasto 80 g
    50 Owoce 200g



    Sposób wykonania zamówienia :

    1. Szacowana liczba uczestników około 100. Ostateczną liczbę zaproszonych gości, Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed terminem wykonania usługi.
    2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia uczestników spotkania w lokalu udostępnionym przez Wykonawcę.
    3. Termin wykonania usługi: 28.09.2011r., około godz. 11.00. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    4. Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
    5. W przypadku zorganizowania posiłków poza miejscem, w którym odbywa się Inauguracja roku akademickiego, Sprzedawca zapewni transport na swój koszt na miejsce spożywania posiłków i z powrotem do Kortowa, wszystkim uczestnikom Inauguracji.
    6. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
    Opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ NR 2

    Stół szwedzki
    Ilość porcji Nazwa potrawy Gramatura
    Przekąski gorące
    80 Żur z kiełbasą 300ml
    40 Sznycelki drobiowe w sosie słodko kwaśnym 80/50g
    40 Ryż 100 g
    40 Pieczeń wieprzowa w sosie pieczarkowym 80/50g
    40 Ziemniaki staropolskie 200g
    80 Zestaw surówek 150g
    Przekąski zimne
    80 Półmisek mięs pieczonych 50g
    ( rolada z karkówki, drobiowa, rolada z boczku)
    40 Pasztet z domowy z żurawiną 50g
    40 Filet z ryby po japońsku 100/100g
    40 Tymbaliki drobiowe 50g
    Pieczywo
    Sałatki
    40 Sałata grecka 100g
    40 Sałata z grilowanym boczkiem 150g

    Słodki stół
    80 Kawa ze śmietanką 150ml
    80 Herbata z cytryna 200 ml
    80 Woda mineralna 100 ml
    80 Ciasto 80 g
    30 Owoce 200g




    Sposób wykonania zamówienia :

    1. Szacowana liczba uczestników około 80. Ostateczną liczbę zaproszonych gości, Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed terminem wykonania usługi.
    2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia uczestników spotkania w lokalu udostępnionym przez Wykonawcę.
    3. Termin wykonania usługi: 28.09.2011r. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco.
    4. Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku
    5. W przypadku zorganizowania posiłków poza miejscem, w którym odbywa się Inauguracja roku akademickiego, Sprzedawca zapewni transport na swój koszt na miejsce spożywania posiłków i z powrotem do Kortowa, wszystkim uczestnikom Inauguracji.
    6. Wykonawca musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane osobom spoza grona zaproszonych gości.
  17. Świadczenie usługi gastronomicznej na potrzeby XXV Kongresu Polskiego Towarzystwa Fizjologicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia dla zaproszonych uczestników konferencji.
    Warunki:
    1. W dniu 14.09.2011r. Zamawiający wymaga zorganizowania uroczystego obiadu dla 20 osób. Obiad powinien składać się z 2 dań oraz deseru. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia szczegółowego menu do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający na przygotowanie jednego posiłku przeznaczył kwotę 65 zł brutto.
    2. W dniach 15, 16 oraz 17 września 2011r. Zamawiający wymaga przygotowania obiadu składającego się z zupy, drugiego dania, deseru oraz napojów dla gości honorowych (13 osób), przewodniczących sesji naukowych (16 osób) oraz wykładowców (18 osób) prezentujących wykłady plenarne oraz wykłady otwierające poszczególne sesje. Łącznie zamawiający wymaga przygotowania 147 posiłków. Posiłki muszą być serwowane na terenie Baru Centrum w Centrum Konferencyjnym UWM, ul. Dybowskiego 11 (Miejsce obrad kongresowych). Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia szczegółowego menu do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający na przygotowanie jednego posiłku przeznaczył kwotę 25 zł brutto.
    3. Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku.
    4. Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.).
  18. Świadczenie usługi gastronomicznej na potrzeby Katedry Gospodarki Nieruchomościami i Rozwoju Regionalnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Opis przedmiotu
    zamówienia 1. Zamawiający wymaga zorganizowania obiadu dla zaproszonych gości. Menu:
    1. Zupa: barszcz ukraiński; 2. Drugie danie: a) Kotlet Devolay b) Ziemniaki pieczone c)
    Zestaw surówek d) Kompot e) Woda z cytryną 3. Deser: kawa, lody 2. Usługa cateringowa
    musi być wykonania w dniu 14 września br. o godzinie. Sposób wykonania zamówienia : 1.
    Szacowana liczba uczestników około 40. Ostateczną liczbę zaproszonych gości, Zamawiający
    przekaże Wykonawcy na 5 dni przed terminem wykonania usługi. 2. Wykonawca przy
    przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku 3. Wykonawca
    musi zapewnić ochronę posiłków tj. niedopuszczalnym jest aby posiłki były wydawane
    osobom spoza grona zaproszonych gości
  19. Świadczenie usługi gastronomicznej (całodziennego wyżywienia) oraz usługi zakwaterowania studentów UWM oraz specjalisty prowadzącego część szkoleń na potrzeby realizacji specjalistycznych szkoleń praktycznej umiejętności pracy w laboratoriach środowiskowych, edycja wrzesień 2011, w ramach zadania 5 w projekcie pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Świadczenie usługi gastronomicznej (całodziennego wyżywienia) oraz usługi zakwaterowania studentów UWM oraz specjalisty prowadzącego część szkoleń na potrzeby realizacji specjalistycznych szkoleń praktycznej umiejętności pracy w laboratoriach środowiskowych, edycja wrzesień 2011, w ramach zadania 5 w projekcie pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Sposób wykonania zamówienia : 1). Termin świadczenia usług: 11-23 września 2011 r. (wg załączonych harmonogramów). 2). Miejsce szkolenia: Wszystkie szkolenia odbywać się będą w budynkach Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa UWM (przy placu Łódzkim w Olsztynie-Kortowie). Wydział posiada niezbędną, wysokiej klasy bazę dydaktyczną. Posiłki muszą być serwowane w przerwach między zajęciami, stąd konieczne aby lokalizacja punktu gastronomicznego oraz bazy noclegowej umożliwiała szybkie przemieszczania się uczestników, ze względu na napięty plan szkoleń. Śniadania, obiady, kolacje wydawane będą w punkcie gastronomicznym Wykonawcy, natomiast tzw. przerwy kawowe - w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu w budynkach, w których odbywać się będą szkolenia (Olsztyn, pl. Łódzki). Wykonawca, który zaproponuje bazę noclegową oraz gastronomiczną poza terenem Kortowa, zobowiązany jest do zorganizowania transportu przez okres trwania szkolenia. Koszt transportu należy wliczyć w cenę usługi. 3). Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą: Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozliczenia według liczby faktycznie wykorzystanych posiłków i osobodni zakwaterowania. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników korzystających z posiłków (do 10% mniej) oraz z zakwaterowania (do 20% mniej). Maksymalna liczba zestawu całodziennych posiłków oraz miejsc zakwaterowania (rozumiana jako iloczyn liczby dni i osób) wynosi 274 osobodni w przypadku studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz 5 osobodni w przypadku specjalisty prowadzącego szkolenia (spoza UWM). Faktura wystawiona powinna być po zrealizowaniu zamówienia z uwzględnieniem liczby faktycznie wykorzystanych posiłków i osobodni zakwaterowania, z podaniem jednostki miary - osobodni. 4). Posiłki: winny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd, podane w naczyniach niejednorazowego użytku (z wyjątkiem serwowania zimnych napojów w przerwach kawowych - mogą być jednorazowe kubeczki z tworzywa). Wykonawca przy oferowaniu posiłków będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku, w tym surówek do drugiego dania obiadowego. Szczegółowe menu zamieszczono w Załączniku nr 2a. Dla jednej osoby Wykonawca sporządzi posiłki bezmięsne odpowiednio urozmaicone i pełnowartościowe. Szczegółowa informacja o posiłkach wegetariańskich zostanie przekazana Wykonawcy na dwa dni przed realizacją usługi. Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.). 6). Zakwaterowanie studentów UWM w pokojach 3 osobowych. Docelowo powinny to być pokoje 3-osobowe, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zakwaterowania kilku osób w pokojach 1- lub 2-osobowych, ze względu na nieokreślony w chwili obecnej stosunek liczbowy kobiet do mężczyzn. Warunki lokalowe: zapewniona pościel, dostęp do łazienki i WC na tym samym piętrze lub w segmencie, TV w pokoju lub sala telewizyjna. 7). Warunki zakwaterowanie specjalisty prowadzącego szkolenie: (wyższy standard) tj. pokój jednoosobowy, wyposażony w telefon, TV satelitarną, radioodbiornik, czajnik bezprzewodowy, pościel, ręczniki, naczynia, lodówkę, kuchnię mikrofalową, dostęp do Internetu
  20. Świadczenie usług w zakresie zakwaterowania dla uczestników XVI Międzynarodowych Olsztyńskich Dni Folkloru WARMIA 2011
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Kultury, Olsztyn
    Świadczenie usług w zakresie zakwaterowania dla uczestników XVI Międzynarodowych Olsztyńskich Dni Folkloru WARMIA 2011: zakwaterowanie (noclegi) zgodnie z zestawieniem: 16-25.07.2011 - 450 osób; 21-24.07.2011 - 150 osób; 17-22.07.2011 - 100 osób
  21. ZP16/2010 Zapewnienie miejsc noclegowych oraz wyżywienia uczestnikom I Mistrzostw Europy w Ratownictwie Medycznym
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, Olsztyn
  22. Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby realizacji projektu pt. Rozszerzenie i udoskonalenie oferty edukacyjnej skierowanej do osób spoza uczelni oraz podwyższanie jakości nauczania i kompetencji kadry akademickiej
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  23. Świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla uczestników XV Międzynarodowych Dni Folkloru WARMIA 2010.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Kultury, Olsztyn
  24. Świadczenie usługi gastronomicznej na dla uczestników studiów podyplomowych
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  25. Usługa restauracyjna świadczona podczas II posiedzenia Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz Grup Roboczych
    Zamawiający: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, Olsztyn

Inne osoby dla Kostyra (74 osoby):