Kogo reprezentuje osoba

Kotula Adam

w KRS

Adam Kotula

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Adam
Nazwisko:Kotula
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1960 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Kielce (Świętokrzyskie)
Przetargi:9 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Barbara Maria, Bednarczyk Józef, Gawior Włodzimierz, Pękalska Kamilla Sylwia, Pękalski Kazimierz, Pietruszka Grzegorz Jan, Wolak Luiza Jadwiga

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pietruszka Burek Monika
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chabior Stanisław, Pękalska Kamilla Sylwia, Telecki Józef Franciszek, Ziółkowska Teresa Tekla

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stokowiec Sławomir Stanisław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gawior Włodzimierz Marek, Pękalska Kamilla Sylwia, Pietruszka Grzegorz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pietruszka Burek Monika

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Domem Rzemiosła W Kielcach Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000175841
  2. Bohaterów Warszawy Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000792604
  3. Bohaterów Warszawy Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000792807
  4. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców Branży Spożywczej W Kielcach, Kielce − KRS 0000110591
  5. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców W Kielcach, Kielce − KRS 0000046885
  6. Horyzont Podkarpacki Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000427159
  7. Hut-pus S.A., Kraków − KRS 0000055658
  8. Invest Kielce Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000630653
  9. Invest Kielce Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000708533
  10. Karabela - Serwis Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000157503
  11. Legion Ck Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000524831
  12. Miejski Klub Sportowy Cyclo-korona W Kielcach, Kielce − KRS 0000006063
  13. Musi Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000245905
  14. Orląt Lwowskich Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000708768
  15. Orląt Lwowskich Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000710343
  16. Przedsiębiorstwo Usługowe Sed-hut S.A., Kraków − KRS 0000199150
  17. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000091569
  18. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela-ck Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000157462
  19. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela-małopolska Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000155505
  20. Siarka Tarnobrzeg S.A., Tarnobrzeg − KRS 0000514031
  21. Słoneczny Horyzont Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000830089
  22. Stowarzyszenie Forum Obywatelskie, Kielce − KRS 0000232301
  23. Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły i Wsi Bukowa Bukowianie, Bukowa − KRS 0000221250
  24. Stowarzyszenie W Dolinie Sanu, Babice − KRS 0000256077
  25. Stowarzyszenie Wspólnota Samorządowa Doliny Sanu, Przemyśl − KRS 0000414062
  26. Świętokrzyski Regionalny Związek Kolarski, Kielce − KRS 0000055317

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000090118
  2. Monitoring Argus Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000394552
  3. New Age Consulting Sp. Z O.O., Gorlice − KRS 0000496579
  4. Polska Izba Ochrony, Warszawa − KRS 0000101909
  5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wika Sp. J. Marcin Patyński, Kielce − KRS 0000291166
  6. Spółdzielnia Rzemieślnicza Budowlana Rzemieślnik, Kielce − KRS 0000137903
  7. Straż Pożarna Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000087142

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Kompleksowe utrzymanie czystości oraz opalanie i dozorowanie w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16
    Zamawiający: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów, Suchedniów
    Zadanie 1: - usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16 Przedmiot zamówienia: usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska Zadanie 2: - usługa kompleksowego opalania i dozorowania w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16 Przedmiot zamówienia: usługa Kompleksowego opalanie i dozorowanie w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16. Szczegółowy zakres usługi zawarty jest w załączniku nr 1 a i 1 b do niniejszej SIWZ
  2. USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kielcach, Kielce
    Sprzątanie w obiektach Zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie: - w budynku przy ul. Warszawskiej 44: łączna powierzchnia sprzątania netto wynosząca 5 725,74 m², w tym: podłogi w gresie 3 364,79m², podłogi z paneli 2 360,95 m² w tym (620 m² wykładziny dywanowe), plus 697 m2 do sprzątania dwa razy w tygodniu oraz powierzchnia okien 877 m² ( powierzchnia okien to wartość sumaryczna mierzona od strony zewnętrznej), - w budynku przy ul. Malików 146A: łączna powierzchnia sprzątania netto wynosząca 3320 m², w tym: 2470 m² do sprzątanie codziennego i 850 m2 do sprzątania raz w tygodniu (1892 m² gres, 1428 m² tarket). powierzchnia okien: 522 m² powierzchnia drzwi szklanych do codziennego utrzymania w czystości: 154 m² powierzchnia do sprzątania i odśnieżania wokół budynku: 2700 m².
  3. Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Bazy Zbożowej w Kielcach, obsługę urządzeń ochrony technicznej oraz prace porządkowe.
    Zamawiający: Federacja Stowarzyszeń Kulturotwórczych "BAZA ZBOŻOWA", Kielce
    Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia i prace porządkowe w Bazie Zbożowej. Niedopuszczenie do wejścia osób postronnych, ochrona osób - użytkowników Bazy Zbożowej, strzeżenie budynków na terenie otwartym i wewnątrz budynków znajdujących się na terenie przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem , pożarem itp.
  4. usługi ochroniarskie
    Zamawiający: Federacja Stowarzyszeń Kulturotwórczych "BAZA ZBOŻOWA", Kielce
    ochrona fizyczna budynków, mienia, osób Bazy Zbożowej w Kielcach ul. Zbożowa 4,
    24h/dobę , 1 pracownik non-stop, okres 15.02-31.12.2013
  5. Usługi ochroniarskie
    Zamawiający: Federacja Stowarzyszeń Kulturotwórczych "BAZA ZBOŻOWA", Kielce
    Ochrona fizyczna budynków i mienia oraz osób Bazy Zbożowej w Kielcach przy ul. Zbożowej 4, 24 h/dobę w okresie 01.01.2012-31.12.2012
  6. OSOBOWY DOZÓR OBIEKTÓW BAZY ZOM I SKŁADOWISKA ODPADÓW
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Zamość
    OSOBOWY DOZÓR OBIEKTÓW BAZY ZOM I SKŁADOWISKA ODPADÓW W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA 2011 r. do 30 września 2014 r.
  7. ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU PROKURATUR REJONOWYCH W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Kielcach, Kielce
    Przedmiot zamówienia.

    1) Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usługi całodobowej, bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej budynku administracyjnego oraz budynku techniczno-gospodarczego na zapleczu posesji Prokuratur Rejonowych Kielce Wschód i Zachód w Kielcach, ul. Sandomierska 106 wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie
    w każdym dniu tygodnia bezpośredniej ochrony fizycznej budynków w dni robocze w godzinach 700-1600 przez dwóch pracowników, w dni robocze w godzinach 1600-700, w dni wolne od pracy, niedziele i święta całodobowo - przez jednego pracownika.
    2) Ochrona budynków prowadzona będzie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie obiektów i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami wydanymi przez Ministra Sprawiedliwości dotyczącymi obiektów prokuratur i wymogami Zamawiającego. Fizyczna ochrona obiektu prowadzona będzie przez ochroniarzy uzbrojonych w krótką broń palną. Organizacja i czasokres pracy poszczególnych osób podlega uzgodnieniu z Zamawiającym.
  8. Usługa ochrony i sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Konarskiego 20
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Skarżysko-Kamienna
    1.Przedmiotem zamówienia jest:
    1)Dozorowanie i ochrona budynku przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku - Kamiennej.
    2)Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku Starostwa Powiatowego położonego przy ul. Konarskiego 20 o łącznej powierzchni 1676 m2 .
    3)Utrzymanie porządku i czystości na terenie posesji wokół budynku Starostwa Powiatowego położonego przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku - Kamiennej o pow. 3755 m2, w skład której wchodzą: parking, drogi dojazdowe, chodniki zewnętrzne i wewnętrzne, powierzchnie zielone z nasadzeniami.
    2.Usługę dozorowania i ochrony budynku należy pełnić:
    a) w dni robocze od godz. 15.00 dnia poprzedniego do godz. 8.00 dnia następnego,
    b) w dni wolne od pracy, niedziele i święta - całodobowo.
    3.Zakres tej części zamówienia obejmuje wykonywanie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony mienia należącego do Zamawiającego. Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawować będzie bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z:
    a)budynku wolnostojącego, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach ,
    b) posesji wokół budynku.
    4.Ochrona fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) i polegać będzie na zabezpieczeniu budynku przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą itp.
    5.Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy należy strzeżenie mienia i wyposażenia obiektu poprzez dokonywanie obchodów obiektu i posesji, z szczególnym uwzględnieniem:
    a)kontrolowania drzwi wejściowych po opuszczeniu miejsca pracy przez pracowników Zamawiającego,
    b)kontrolowania stanu pomieszczeń po godzinach pracy, w tym zamknięcia okien i drzwi,
    c)ujawniania awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektu, informowania o nich wyznaczonych pracowników Zamawiającego lub odpowiednich służb oraz swoich przełożonych, a także opisywanie tych zdarzeń i podjętych działań w książce raportów oraz sporządzanie protokołów szkód,
    d)podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji przeciwpożarowej.
    6.Wykonawca zapewni wykonywanie usługi ochrony mienia przez osoby sprawne ruchowo, nie posiadające nałogów i wyposażone w jednolite, schludne i funkcjonalne ubiory z identyfikatorami.
    7.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do którego personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia i uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawozdaniem ochrony mienia Zamawiającego.
    8.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
    9.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę pomieszczenie socjalne w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.
    10.Zakres usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedziby Starostwa Powiatowego obejmuje:
    1)codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych polegające na:
    a)odkurzaniu wykładzin podłogowych,
    b)zamiataniu i myciu wykładzin PCV i podłóg wyłożonych płytkami ceramicznymi,
    c)starciu kurzu z mebli, parapetów, sprzętu biurowego i innych przedmiotów,
    d)umyciu szyb w drzwiach oraz w wydzielonych stanowiskach na salach operacyjnych,
    e)usunięciu zabrudzeń z drzwi, mebli,
    f)opróżnianiu koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek dokumentów;
    2)codzienne sprzątanie toalet i pomieszczeń socjalnych polegające na:
    a)zmyciu podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi,
    b)umyciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
    c)uzupełnianiu środków dezodorujących - odświeżaczy powietrza w WC,
    d)opróżnianiu pojemników ze śmieciami,
    e)myciu luster,
    f)udrażnianiu urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych),
    3)codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych polegające na zamiataniu oraz myciu posadzek i schodów,
    4)okresowa - przynajmniej raz na kwartał - konserwacja posadzek ciągów komunikacyjnych i nałożenie odpowiednich środków chemicznych;
    5)mycie okien dwa razy w roku ( wiosna, jesień),
    6)okresowe, jeden raz w tygodniu lub w miarę potrzeby sprzątanie pomieszczeń w podpiwniczeniu o powierzchni 195 m2, w tym archiwum o powierzchni 51 m2,
    7)usuwanie /w miarę możliwości/ zabrudzeń ze ścian i cokołów,
    8)okresowe, jeden raz w tygodniu, odkurzanie wszystkich poręczy, cokołów i metalowych barierek na holach.
    11.Zakres usługi utrzymania porządku i czystości na terenie posesji wokół budynku obejmuje:
    1)sprzątanie na bieżąco parkingu, chodników zewnętrznych i wewnętrznych - w dni robocze do godz. 8.00,
    2)grabienie i nawadnianie terenów zielonych, strzyżenie trawników i żywopłotu
    na bieżąco według potrzeb, przy czym strzyżenie trawników odbywać się będzie w dni robocze po godz. 15.30 lub w dni wolne od pracy,
    3)w okresie zimowym, w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia - usuwanie śniegu i oblodzenia, posypywanie skutecznymi środkami - w zakresie niezbędnym do zapewnienia bezpieczeństwa - chodników zewnętrznych oraz ciągów komunikacji pieszej i samochodowej w obrębie posesji - w dni robocze do godz. 8.00 oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta.
    12.Wyżej wymienione czynności będą wykonywane wyłącznie przez pracowników Wykonawcy i przy użyciu sprzętu i materiałów Wykonawcy dostarczanych
    w niezbędnej ilości i jakości.
  9. OSOBOWY DOZÓR OBIEKTÓW BAZY ZOM I SKŁADOWISKA ODPADÓW
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Zamość
    OSOBOWY DOZÓR OBIEKTÓW BAZY ZAKŁADU OCZYSZCZANIA MIASTA I SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W DĘBOWCU, W CZASIE NIEOBJĘTYM PRACĄ PRZEDSIĘBIORSTWA, W OKRESIE OD 1 KWIETNIA 2009 R. DO 30 WRZEŚNIA 2011 R.

Inne osoby dla Kotula (88 osób):