Kogo reprezentuje osoba

Kowalska Barbara Elżbieta

w KRS

Barbara Elżbieta Kowalska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Barbara
Drugie imię:Elżbieta
Nazwisko:Kowalska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1983 r., wiek 35 lat
Miejscowości:Rumia (Pomorskie)
Przetargi:5 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamek Anna, Bank Alicja Maria, Bańka Małgorzata Bogumiła, Baranowska Joanna Małgorzata, Barzowska Aneta Monika, Baska Dorota Monika, Bednarz Joanna Marta, Bernaciak Małgorzata, Bisewska Katarzyna Anna, Bobrucki Henryk, Brejwo Natalia Oliwia, Bronk Anna Grażyna, Brzękowska Dominika Bożena, Byczkowska Bożena Anna, Chrzanowska Justyna, Chłopecka Aleksandra Anna, Cieplińska Sabina Iwona, Ciereszko Karolina Wiktoria, Cupryniak Sylwester Łukasz, Czaja Grażyna Róża, Dąbrowska Karolina, Drózd Krzysztof Janusz, Ellwart Monika Maria, Foigt Justyna Ewa, Formella Joanna, Formella Marcin Paweł, Frankowski Witold Franciszek, Garbowska Kornelia, Garbowska Renata, Gaszta Monika Weronika, Gawęda Aleksandra, Gałązka Krzysztof, Gburek Elżbieta, Górecki Jerzy, Górski Andrzej Stanisław, Gorzkiewicz Hanna Małgorzata, Grabiec Agnieszka, Gulczyński Paweł Jacek, Jarosiewicz Marcin, Jarosz Elżbieta, Jaskuła Dorota Karolina, Kaczmarczyk Franciszek Antoni, Kasprzyk Katarzyna Anna, Klawikowska Sylwia Maria, Kobylińska Izabela Małgorzata, Kois Elżbieta, Komorowska Agnieszka Alicja, Koralewski Lech, Korman Anita Teresa, Krasińska Sylwia, Kraszkiewicz Cyntia Karolina, Krause Ewa, Krause Tomasz, Krezymon Aleksandra, Krupa Katarzyna Ewa, Krzemińska Jolanta Małgorzata, Kudlicka Michalina Maria, Kuptz Katarzyna Lucyna, Kur Grzegorz Jacek, Kwaśniewska Wioletta Maria, Lachowicz Anna Aldona, Lange Bernadeta, Lenckowska Katarzyna Helena, Lesner Katarzyna Agnieszka, Lieske Anna Jadwiga, Lingo Wiesława Regina, Ludek Jacek Marek, Magrian Maja Ewa, Makowski Piotr Andrzej, Mandrysz Joanna Maria, Marcinkowska Beata Małgorzata, Matczak Małgorzata, Matlakowska Kamila Felicja, Melińska Agata, Michalak Joanna Krystyna, Michalak Katarzyna Elżbieta, Mierska Aleksandra Joanna, Miklaszewicz Alfred, Morzycka Dorota Teresa, Mrugowska Elżbieta Maria, Myśliwiec Magdalena Małgorzata, Necel Dorota, Niewidziała Wojciech, Nlklas Sylwia Grażyna, Orzeszke Joanna, Ozdowska Wioletta Anna, Pałasz Zygmunt Jan, Pałyzga Beata Barbara, Pek Małgorzata, Piestrzeniewicz Agnieszka, Plata Agnieszka Maria, Podgórska Iwona Joanna, Popielarz Joanna Dorota, Poźniak Kilkowska Ewa Krystyna, Rogowski Kazimierz, Rokosz Anna Agnieszka, Rumpca Agnieszka Agata, Sadowska Emilia, Sapletta Józef Stanisław, Sikorska Iwona, Skrynka Ewelina Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilka Anna Brygida

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Rumia Spółdzielczy, Rumia − KRS 0000073381
  2. Bank Spółdzielczy W Smętowie Granicznym, Smętowo Graniczne − KRS 0000157275
  3. Bob-rollo Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000163263
  4. Eg-complex Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000428188
  5. Fundacja Pomocy Społecznej Przy Banku Rumia Spółdzielczym, Rumia − KRS 0000054705
  6. Gdyńska Spółdzielnia Ogrodniczo - Pszczelarska, Gdynia − KRS 0000133127
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Wejherowo − KRS 0000053478
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Puck − KRS 0000024461
  9. Grupa Producentów Owoców i Warzyw Polfarm Sp. Z O.O., Chwaszczyno − KRS 0000388601
  10. Haase Farm Sp. Z O.O., Barniewice − KRS 0000664322
  11. Jaworek Spartan Domy Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Suchy Dwór − KRS 0000499502
  12. Klinika Suchy Dwór Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000653107
  13. Lsm Sp. Z O.O., Kosakowo − KRS 0000239129
  14. Międzynarodowe Stowarzyszenie Miłośników Kultury Japonii Budokan Sakura, Rumia − KRS 0000224665
  15. Mm Doradztwo J.ludek, M. Ludek Sp. J., Kielno − KRS 0000357380
  16. Nordsam Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kosakowo − KRS 0000561404
  17. Pamrol Sp. Z O.O., Niedźwiedziówka − KRS 0000174930
  18. Polfarm S.A., Chwaszczyno − KRS 0000112036
  19. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Plast-rollo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000213489
  20. Salezjańska Fundacja Zwiastowanie, Kniewo − KRS 0000306566
  21. Sbr Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000166137
  22. Sea Trade Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000687231
  23. Spartan Development Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000393792
  24. Spartan Domy Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000451163
  25. Spartan Investment Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000410093
  26. Spartan S.A., Puck − KRS 0000132336
  27. Spółdzielnia Mieszkaniowa Janowo, Rumia − KRS 0000033322
  28. Stowarzyszenie Angielski W Medycynie, Gdańsk − KRS 0000501972
  29. Stowarzyszenie Klub Sportowy Bałtyk Gdynia Akademia Piłkarska, Gdynia − KRS 0000450097
  30. Stowarzyszenie Mieszkańcy Dzieciom, Dobrzewino Karczemki − KRS 0000026525
  31. Stowarzyszenie Nasza Rumia, Rumia − KRS 0000550653
  32. Towarzystwo Przyjaciół Gminy Szemud, Szemud − KRS 0000067544
  33. W.c.t. Haase Władysław, Czesław, Tadeusz Haase, Sp. J., Pępowo − KRS 0000145475
  34. Zrzeszenie Kaszubsko-pomorskie, Gdańsk − KRS 0000228279

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Sztumie, Sztum − KRS 0000084617
  2. Calisia Renata Dębowa i Justyna Gulczyńska Sp. J., Chwaszczyno − KRS 0000383580
  3. Casini Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143713
  4. Centrum Warzywno-owocowe Calisia Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000201504
  5. Chiquita Poland Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000041713
  6. Dystrybucja Logistyka Serwis-s.a., Płock − KRS 0000029105
  7. Gospodarstwo Rolne W Szałwinku Sp. Z O.O., Szałwinek − KRS 0000130172
  8. Inter Plaza Sp. Z O.O., Kielno − KRS 0000330464
  9. Inwestycje Kapitałowe S.A., Gdańsk − KRS 0000044722
  10. Ludek Sp. Z O.O., Koleczkowo − KRS 0000328569
  11. Mars Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000118082
  12. Pro Logistyka S.A., Częstochowa − KRS 0000038004
  13. Przedsiębiorstwo Handlowe Neta S.A., Puck − KRS 0000133597
  14. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Bob-rollo Sp. J., Henryk Bobrucki, Marian Bobrucki, Rumia − KRS 0000076468
  15. Rexpol Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000134614
  16. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  17. Spartan Development S.A.-spółka Komandytowo-akcyjna, Suchy Dwór − KRS 0000290082
  18. Spartan Jaworowe Wzgórze Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000451191
  19. Spartan Trade Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000011450
  20. Spółdzielnia Mleczarska Polmlek - Maćkowy, Gdańsk − KRS 0000073370
  21. Vistal Stocznia Remontowa Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000103754

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. Udzielenie w roku 2012 kredytu długoterminowego w wysokości 870.000 PLN z terminem spłaty do 2021 roku.
    Zamawiający: Gmina Szemud, Szemud
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie w roku 2012 wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach. 2. Walutą kredytu będzie złoty polski. 3. Kwota kredytu - 870.000 PLN (słownie: osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 4. Wykorzystanie kredytu w okresie od dnia 19.11.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. w transzach sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnego wniosku (dyspozycji płatniczych) Zamawiającego (dla celów sporządzenia ofert należy założyć wykorzystanie kredytu według niżej wymienionych transz, tj. 19.11.2012 r. - 370.000 zł; 10.12.2012 r. - 500.000 zł). 5. Uruchomienie transz kredytu będzie następować w złotych polskich (PLN) w formie bezgotówkowej poprzez uznanie podstawowego rachunku Gminy Szemud w Banku Rumia Spółdzielczym nr 70 8351 0003 0000 0228 2000 0010, na pisemny wniosek (dyspozycję płatniczą) Zamawiającego, złożony Wykonawcy na 3 (trzy) dni robocze przed planowanym uruchomieniem transzy kredytu. Wniosek (dyspozycja) będzie zawierał termin uruchomienia transzy kredytu oraz jej kwotę. 6. Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z wnioskami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. 7. Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu w terminie 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu na podstawie pisemnej decyzji wystawionej przez Wykonawcę w dniu uruchomienia danej transzy kredytu na rachunek wskazany przez Wykonawcę. W prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy (w tym: prowizja przygotowawcza, prowizja za obsługę kredytu itp.). 8. Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego we wnioskach (dyspozycjach płatniczych) składanych do Wykonawcy. 9. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2012 r. 10. Niewykorzystanie kredytu w całości lub części w terminie określonym w pkt 9 oznacza rezygnację z dalszego wykorzystania kredytu lub jego części i w takim przypadku w terminie do dnia 31.01.2013 r. strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu (uwzględniający ostateczną wielkość wykorzystanego kredytu) w formie aneksu do umowy. 11. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu. 12. W przypadku rezygnacji Zamawiającego z uruchomienia środków z kredytu, Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja. 13. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia, czy przedterminowa spłata części kredytu będzie powodować zmniejszenie wysokości ustalonych rat kredytu lub i skrócenie okresu kredytowania. O planowanej przedterminowej spłacie kredytu Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie co najmniej jednego miesiąca przed planowanym terminem spłaty i stosowny aneks do umowy winien być zawarty w tym okresie (przed dokonaniem przedterminowej spłaty). 14. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 15. Spłata kredytu nastąpi w latach 2013 - 2021 w 9 ratach wg niżej podanego harmonogramu: Lp. Data spłaty Kwota spłaty 1. 31.08.2013 70.000 2. 30.11.2014 70.000 3. 30.11.2015 70.000 4. 30.11.2016 70.000 5. 30.11.2017 100.000 6. 30.11.2018 100.000 7. 30.11.2019 130.000 8. 30.11.2020 130.000 9. 30.11.2021 130.000 Razem x 870.000 16. Zamawiający zastrzega sobie zmianę określonych w punkcie 15 terminów spłat rat kredytowych, w ramach danego roku budżetowego, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 14 dni od dnia podjęcia uchwały budżetowej na dany rok budżetowy, tj. najpóźniej do dnia 14 lutego danego roku. Zmiana terminów wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 17. Jeżeli termin spłaty rat kapitałowych przypada na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 18. Spłata kredytu będzie realizowana na wskazane przez Wykonawcę konto w terminach i kwotach określonych w punkcie 15. 19. Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień obciążenia podstawowego rachunku bankowego Zamawiającego. 20. Udzielenie kredytu nie zobowiąże Gminy do przeniesienia rachunku bankowego budżetu Gminy do banku Wykonawcy oraz konieczności zakładania konta pomocniczego w banku Wykonawcy. 21. Gmina zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 22. Przedterminowa spłata nie będzie skutkować zachowaniem odsetek od całości udzielonego kredytu. Odsetki będą naliczone tylko od niespłaconego zadłużenia. 23. Spłata odsetek w okresie karencji oraz w okresie spłaty kredytu - w okresach kwartalnych, w ostatni dzień roboczy kwartału, z zastrzeżeniem, iż: a) pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy i kończy się ostatniego dnia miesiąca kończącego dany kwartał, b) ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu i odsetki płatne będą wraz ze spłatą ostatniej raty kredytu. 24. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą według zmiennej stopy bazowej określonej przez wykonawcę. Dla jednakowego obliczenia ceny oferty należy przyjąć stopę bazową określoną na dzień 02.10.2012 r. Poprzez stopę bazową należy rozumieć stopę procentową WIBOR 3M z dnia 02.10.2012 r. powiększoną lub pomniejszoną o stałą (nie ulegającą w trakcie trwania umowy zmianom) marżę Wykonawcy. 25. Oprocentowanie określone przez Wykonawcę (stopa bazowa), o którym mowa w punkcie 24 w okresie umownym będzie ulegało zmianom (podwyższeniu lub obniżeniu) i ustalane będzie za dany kwartał jako stawka WIBOR 3M z dnia 20-go miesiąca, w którym przypada termin płatności odsetek, powiększona lub pomniejszona o stałą (wynikającą z oferty i umowy) marżę Wykonawcy. W sytuacji, gdy notowanie stawki WIBOR 3M o którym mowa wyżej nie będzie w tym dniu (20-go) dla ustalenia stopy bazowej przyjmuje się dzień poprzedzający, w którym notowania miały miejsce. 26. Odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. 27. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego - 366 dni. 28. Spłata odsetek będzie realizowana na podstawie każdorazowej pisemnej decyzji (informacji) wystawionej przez Wykonawcę. Decyzja (informacja), o której mowa wyżej, będzie przekazywana przez Wykonawcę Gminie nie później niż do 25-go dnia miesiąca, w którym przypada termin płatności odsetek i winna zawierać następujące dane: - niespłaconą kwotę kapitałową, - wysokość stopy procentowej ustalonej zgodnie z pkt. 25, - wysokość odsetek, - termin do zapłaty, - numer rachunku bankowego, na który należy dokonać spłaty odsetek. 29. Wnioskowany kredyt Gmina zabezpieczy w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Ustanowienie zabezpieczeń nastąpi w dniu podpisania umowy kredytowej. 30. Wszystkie rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 31. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez wykonawcę usługi od jakichkolwiek zdarzeń. 32. Cenę oferty stanowi suma prowizji Wykonawcy oraz odsetek za okres kredytowania naliczonych przy uwzględnieniu stopy bazowej określonej na dzień 02.10.2012 r., o której mowa z pkt. 24
  2. Bankowa obsługa budżetu Gminy Rumia wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2011 r. do 31.10.2016 r. - przetarg II.
    Zamawiający: Gmina Miejska Rumia, Rumia
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2011r. do 31.10.2016 r.: 2. Zamówienie obejmuje : 1) otwarcie, prowadzenie i zamykanie oprocentowanych rachunków bankowych gminy i jej jednostek; środki gromadzone na rachunku będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID O/N z dnia pozostawania środków na rachunkach przemnożoną przez zaoferowany przez Bank współczynnik (z oferty). Odsetki od środków zgromadzonych na rachunku będą dopisywane w okresach miesięcznych tj. na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, z kapitalizacją dzienną; 2) realizację przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych); 3) zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych oraz jego serwisowania; system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego; Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na czas trwania umowy bezpłatnej, niewyłącznej licencji na System, dostarczyć i zainstalować oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu i bezpłatnie aktualizować wersje oprogramowania. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca w ramach obsługi serwisowej Systemu będzie sprawował stałą i kompleksową opiekę nad systemem, w tym nadzór i kontrolę nad integralnością struktury systemu, tak aby zapewnić prawidłową pracę urządzeń komputerowych i sprawne funkcjonowanie systemu, a także zapewni pomoc telefoniczną w zakresie systemu obsługi użytkownikowi. Wykonawca zobowiązany jest również dostosować format wymiany danych do stosowania u Zamawiającego systemu finansowo - księgowego w zakresie formatu plików danych źródłowych z systemu bankowego w sposób umożliwiający bezproblemową współpracę z systemem finansowo - księgowym Zamawiającego, jak również jednostek organizacyjnych. Po zakończeniu realizacji umowy wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 4) zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym; 5) generowanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji prowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych zawierające elementy wymagane przepisem art. 21 ust. 1 ustawy o rachunkowości; 6) realizację wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego w każdej formie (np. listy wypłat, czeków) w oddziałach i filiach wykonawcy. Wpłaty dokonywane w placówkach bankowych na rzecz Zamawiającego będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych. W treści dowodu wpłaty winny się znaleźć zapisy określające co najmniej - tytuł wpłaty, dane osobowe osoby zobowiązanej do uiszczenia należności w przypadku wpłaty podatku - numer ewidencyjny podatnika wynikający z decyzji podatkowej; 7) wydawanie blankietów czekowych (książeczki czekowej); 8) realizowanie zleceń stałych (co do terminu, kwoty); 9) wydawanie i obsługę kart płatniczych na zasadach określonych w odrębnym regulaminie; 10) lokowanie wolnych środków pieniężnych (również typu overnight); Zamawiający ma prawo umieszczać wolne środki pieniężne na lokatach w innych bankach niż bank Wykonawcy; 11) wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów i podpisów itp.; 12) udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy; W pierwszym roku obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest udzielić kredytu krótkoterminowego do wysokości 2 mln zł; w kolejnych latach wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Miejską Rumi w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta Rumi, jednakże nie przekroczy 5 mln zł. Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał z Uchwały Rady Miejskiej Rumi (uchwały budżetowej). Każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu Aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stopę WIBOR O/N przemnożoną przez zaoferowany przez Bank współczynnik (z oferty). Kredyt krótkoterminowy udzielony zostanie bez prowizji i opłat; jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt. 13) Uruchomienie oddziału lub filii banku w Urzędzie Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 w terminie do 28.11.2011 roku. Kasa banku będzie czynna w godzinach pracy Urzędu Miasta Rumi i zapewni w trybie ciągłym obsługę klientów. Zamawiający udostępni wykonawcy lokal użytkowy o powierzchni 14 m2 pod oddział lub filię banku na warunkach określonych w odrębnej umowie nie stanowiącej przedmiotu niniejszego zamówienia. Koszty przygotowania oddziału lub filii banku ponosi bank.
  3. Kompleksową obsługę bankową Budżetu Gminy Szemud oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szemud.
    Zamawiający: Gmina Szemud, Szemud
    1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szemud oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szemud w okresie od 01 lipca 2011 r. do dnia 30 czerwca 2015 r. Przez bankową obsługę budżetu Gminy Szemud należy rozumieć obsługę wszystkich rachunków bankowych Gminy Szemud, w tym m.in. Urzędu Gminy w Szemudzie, Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy w Szemudzie oraz jednostek budżetowych Gminy Szemud. Jednostkami budżetowymi Gminy Szemud są: - Urząd Gminy w Szemudzie - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie - Szkoła Podstawowa w Bojanie - Szkoła Podstawowa w Częstkowie - Szkoła Podstawowa w Jeleńskiej Hucie - Szkoła Podstawowa w Kieleńskiej Hucie - Szkoła Podstawowa w Koleczkowie - Szkoła Podstawowa w Łebnie - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szemudzie - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie - Gimnazjum w Bojanie - Gimnazjum w Szemudzie Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Katalog czynności składających się na kompleksową obsługę budżetu Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych Gminy Szemud: 1) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych dla: a) budżetu Gminy Szemud, b) gminnych jednostek organizacyjnych. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zastrzega sobie prawo do: - otwarcia innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych na warunkach określonych w ofercie, - likwidacji rachunków bankowych na pisemny wniosek, - potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych 2) wykonywanie operacji gotówkowych: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych w kasach banku: - przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, - przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie obciążał wpłacających (podatników, płatników) prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych. b) dokonywanie wypłat gotówkowych w kasach banku: - przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków za pomocą czeków oraz za pomocą zlecenia wypłaty gotówkowej, - na rzecz osób fizycznych, wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty gotówkowej, Usługą tą mogą być objęte w szczególności wypłaty zasiłków i świadczeń społecznych, świadczeń rodzinnych oraz inne wypłaty na zlecenie Zamawiającego. 3) wykonywanie operacji bezgotówkowych - realizowanie przelewów wewnętrznych i do innych banków w wersji elektronicznej i papierowej: - realizowanie w czasie rzeczywistym przelewów dokonywanych przy pomocy systemu bankowości elektronicznej, - realizowanie zbiorczych dyspozycji płatniczych (przelewów) przygotowanych na elektronicznym nośniku informacji w celu złożenia ich w Oddziale Banku, - realizowanie przelewów złożonych w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym na dyspozycji jako data realizacji. 4) zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego - usługi bankowości elektronicznej w formie homebankingu System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymagania bezpieczeństwa i system winien umożliwiać w szczególności: a) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach bankowych, b) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych zawartych w przelewie i wynikających z Prawa Bankowego. Tworzenie zbiorów danych ma na celu umożliwienia by raz wprowadzone dane do systemu bankowości elektronicznej można było wielokrotnie wykorzystywać przy realizacji przelewów, c) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów w zbiorze operacji; przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania zbiorów danych oraz prowadzić w tym okresie archiwum, d) składanie poleceń przelewu, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, w tym kredytowych; e) składanie wielu przelewów w formie zbioru, umożliwiające jednorazowe zatwierdzenie zbioru zleceń przez uprawnione osoby, f) składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do Banku, g) monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, h) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego); i) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z Systemem Bankowości Elektronicznej (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank). Bank zobowiązany jest do wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (w jednostkach, które zadecydowały o korzystaniu z tego systemu) niezwłocznie od daty podpisania umowy na realizację zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie też możliwość wdrożenia systemu w pozostałych jednostkach organizacyjnych w późniejszym terminie, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Bank zapewni bieżące doradztwo i pomoc z zakresu obsługi systemu oraz stałe świadczenie usług serwisowych. Bank zobowiązany jest zapewnić także szkolenie pracowników Zamawiającego i pracowników podległych jednostek organizacyjnych z zakresu obsługi Systemu. Szkolenia pracowników jednostek muszą odbywać się w ich siedzibach. Po zakończeniu realizacji umowy Bank zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego (w tym min. rachunki kontrahentów i dane adresowe), w formie uzgodnionym z Zamawiającym. 5) sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych, przedstawiających obroty za okres jednodniowy na poszczególnych rachunkach bankowych. Bank zobowiązany jest przekazać wyciągi bankowe w formie papierowej oraz udostępnić w formie elektronicznej (poprzez system homebanking) dokumenty źródłowe, będące podstawą zapisu w wyciągach bankowych. a) wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku; b) wyciąg bankowy musi zawierać informacje o wszystkich operacjach pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji różnych kontrahentów, księgowania odsetek i prowizji, a także informację o saldzie początkowym i końcowym rachunku, c) wyciąg bankowy musi zapewniać możliwość identyfikacji źródeł przychodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytuł płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności), daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych, d) przekazane przez Bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie bankowości elektronicznej. 6) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych: a) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych będzie ustalane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o średnią stawkę procentową WIBID 1M wyliczoną za miesiąc poprzedzający okres obrachunkowy i stałą w trakcie trwania umowy (dodatnią lub ujemną) marżę Banku; b) przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym i liczbę dni w danym roku - 365, c) odsetki naliczane od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych dopisywane będą do kapitału w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca. 7) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych negocjowanych a) lokowaniu podlegają środki pozostające na rachunkach bieżących i pomocniczych, w ramach lokat każdorazowo negocjowanych przez strony, w tym lokat: ­ tygodniowych, ­ miesięcznych. b) waluta poszczególnych rodzajów rachunków lokat terminowych, okres lokaty, kwota oraz wysokość ich oprocentowania, określana jest każdorazowo w dokumencie potwierdzającym otwarcie rachunku lokaty terminowej, c) środki z lokat muszą być dostępne na rachunku Zamawiającego najpóźniej o godzinie 8:30 następnego dnia roboczego, 8) możliwość lokowania środków zgromadzonych na rachunku bieżącym budżetu na lokatach typu jednodniowego i weekendowych (obejmujących godziny popołudniowe i nocne oraz dni ustawowe wolne od pracy) a) środki z lokat overnight i lokat weekendowych muszą być dostępne na rachunku Zamawiającego najpóźniej o godzinie 8:30 następnego dnia roboczego, 9) udostępnianie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy a) Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy Szemud, b) Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał z Uchwały Rady Gminy Szemud (uchwały budżetowej); każdorazowo uruchamiany będzie na podstawie wniosku o udzielenie kredytu krótkoterminowego po przekazaniu do Banku stosownej uchwały, c) w pierwszym roku obowiązywania umowy (2011) Bank zobowiązany jest udzielić kredytu krótkoterminowego do wysokości 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100); w kolejnych latach wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Gminy Szemud w uchwale budżetowej, upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, d) przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Szemud. Oznacza to, że będzie on spłacony najpóźniej ostatniego dnia roboczego danego roku, a w ostatnim roku obowiązywania umowy - ostatniego dnia obowiązywania umowy, e) pułap kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy; faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia, f) koszty kredytu stanowią: ­ zmienne oprocentowanie kredytu, które wyrażone będzie jako: suma średniej stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku; g) średnie prognozowane zadłużeniu w ramach kredytu w rachunku bieżącym założono na poziomie 300.000 zł w okresie 90 dni w każdym roku obowiązywania, h) Bank będzie naliczał odsetki za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. i) w okresie kredytowania odsetki będą naliczane za miesięczne okresy obrachunkowe. Za niepełne okresy obrachunkowe odsetki będą naliczane za okres faktycznego korzystania przez Zamawiającego z kredytu. j) odsetki będą naliczane od faktycznego salda zadłużenia a miesięczny okres obrachunkowy równy będzie miesiącowi kalendarzowemu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym i liczbę dni w danym roku - 365. k) spłata odsetek następować będzie w każdym ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc. W przypadku gdy ostatni dzień danego miesiąca jest dniem wolnym od pracy, spłata odsetek nastąpi w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. 10) automatyczne rozliczanie na dzień 31 grudnia roku budżetowego sald (wskazanych przez Zamawiającego) rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych i przekazywanie zgromadzonych na nich środków na rachunek budżetu , 11) przechowywanie depozytów, 12) wydawanie książeczek czekowych, 13) zapewnienie dostępu do informacji telefonicznej o saldzie lub operacjach dnia na rachunku, 14) wydawanie zaświadczeń, potwierdzeń, 15) zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym: a) Bank zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub grupę osób, które będą współpracować z Zamawiającym w zakresie bankowej obsługi, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp., b) kontakt z doradcą bankowym będzie odbywał się w sposób osobisty, telefonicznie i mailowo, c) Bank zobowiązany jest również wyznaczyć doradcę technicznego odpowiedzialnego za współpracę w obszarze technicznym w zakresie systemu bankowości elektronicznej. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, Bank zobowiązany jest zapewnić także: a) możliwość otwarcia, na wniosek Zamawiającego, nieoprocentowanego rachunku bankowego i jednocześnie zwolnionego z opłaty miesięcznej za jego prowadzenie, b) możliwość dysponowania środkami pieniężnymi w dniu ich wpływu na rachunek bankowy, c) realizację przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, w przypadku łączenia, przekształcenia lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 1.4. Koszty obsługi bankowej budżetu stanowić będą: 1) następujące opłaty: a) opłaty za otwarcie rachunków bieżących i pomocniczych, b) opłaty za prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, c) opłaty za realizację przelewu w formie elektronicznej i w formie papierowej na rachunki w banku obsługującym i na rachunki prowadzone w innych bankach. d) opłaty od wpłat gotówkowych od osób upoważnionych, dokonujących wpłat w imieniu posiadacza rachunku, e) opłaty od wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, f) opłata za wdrożenie bankowości elektronicznej i przeprowadzenie szkoleń w tym zakresie, g) sporządzenie wyciągu bankowego potwierdzającego stan salda, h) opłata za system elektronicznej obsługi bankowej: homebanking, i) opłata za przechowywanie depozytów, j) opłata za blankiety czekowe, k) opłata za wystawienie i wydanie zaświadczeń związanych z prowadzeniem rachunków bankowych na wniosek Zamawiającego. 2) koszt (odsetki) kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu. 1.5. W umowie na obsługę bankową za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt. 1.4. Bank nie może naliczać innych opłat ani obciążyć Zamawiającego innymi dodatkowymi kosztami bankowymi
  4. Udzielenie w latach 2010 - 2011 kredytu długoterminowego w wysokości 1.148.678 PLN z terminem spłaty do 2019 roku
    Zamawiający: Gmina Szemud, Szemud
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w zakresie dotyczącym realizacji inwestycji pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Szemud w: Bojanie, Koleczkowie, Dobrzewinie dofinansowanego z budżetu Unii Europejskiej 2.Walutą kredytu będzie złoty polski. 3.Kwota kredytu - 1.148.678 PLN (słownie: jeden milion sto czterdzieści osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt osiem złotych 00/100) 4.Wykorzystanie kredytu w okresie od dnia 02.08.2010 r. do dnia 30.11.2011 r. w sześciu transzach (dla celów sporządzenia ofert należy założyć wykorzystanie kredytu według planowanych transz, tj. 12 sierpnia 2010 r. - kwota 379.145 zł; 10 listopada 2010 r. - kwota 294.070 zł; 11 lutego 2011 r. - kwota 169.183 zł; 12 maja 2011 r. - 125.000 zł; 12 sierpnia 2011 r. - kwota 125.000 zł; 10 listopada 2011 r. - kwota 56.280 zł). 5.Uruchomienie transz kredytu będzie następować w złotych polskich (PLN) w formie bezgotówkowej poprzez uznanie podstawowego rachunku Gminy Szemud w Banku Rumia Spółdzielczym nr 70 8351 0003 0000 0228 2000 0010, na pisemny wniosek (dyspozycję) Zamawiającego, złożony Wykonawcy na 5 (pięć) dni roboczych przed planowanym uruchomieniem transzy kredytu. Wniosek (dyspozycja) będzie zawierał termin uruchomienia transzy kredytu oraz jej kwotę. 6.Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z wnioskami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. 7.Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu w terminie 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu na podstawie pisemnej decyzji wystawionej przez Wykonawcę w dniu uruchomienia danej transzy kredytu na rachunek wskazany przez Wykonawcę. W prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy (w tym: prowizja przygotowawcza, prowizja za obsługę kredytu itp.). 8.Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego we wnioskach (dyspozycjach) składanych do Wykonawcy. 9.Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30 listopada 2011 r. 10.Niewykorzystanie kredytu w całości lub części w terminie określonym w pkt. 9 oznacza rezygnację z dalszego wykorzystania kredytu lub jego części. 11.Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu. 12.W przypadku rezygnacji Zamawiającego z uruchomienia środków z kredytu, Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja. 13.W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia, czy przedterminowa spłata części kredytu będzie powodować zmniejszenie wysokości ustalonych rat kredytu lub/i skrócenie okresu kredytowania. 14.Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 15.Spłata kredytu nastąpi w latach 2012 - 2019 w 32 ratach wg niżej podanego harmonogramu: Lp. Data spłaty Kwota spłaty 1. 29.02.2012 36.000 2. 31.05.2012 36.000 3. 31.08.2012 36.000 4. 30.11.2012 36.000 5. 28.02.2013 36.000 6. 31.05.2013 36.000 7. 31.08.2013 36.000 8. 30.11.2013 36.000 9. 28.02.2014 36.000 10. 31.05.2014 36.000 11. 31.08.2014 36.000 12. 30.11.2014 36.000 13. 28.02.2015 36.000 14. 31.05.2015 36.000 15. 31.08.2015 36.000 16. 30.11.2015 36.000 17. 29.02.2016 36.000 18. 31.05.2016 36.000 19. 31.08.2016 36.000 20. 30.11.2016 36.000 21. 28.02.2017 36.000 22. 31.05.2017 36.000 23. 31.08.2017 36.000 24. 30.11.2017 36.000 25. 28.02.2018 36.000 26. 31.05.2018 36.000 27. 31.08.2018 36.000 28. 30.11.2018 36.000 29. 28.02.2019 36.000 30. 31.05.2019 36.000 31. 31.08.2019 36.000 32. 30.11.2019 32.678 Razem x 1.148.678 16.Zamawiający zastrzega sobie zmianę określonych w punkcie 15 terminów spłat rat kredytowych, w ramach danego roku budżetowego, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy. Zmiana terminów wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 17.Jeżeli termin spłaty rat kapitałowych przypada na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 18.Spłata kredytu będzie realizowana na wskazane przez Wykonawcę konto w terminach i kwotach określonych w punkcie 15. 19.Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień obciążenia podstawowego rachunku bankowego Zamawiającego. 20.Udzielenie kredytu nie zobowiąże Gminy do przeniesienia rachunku bankowego budżetu Gminy do banku Wykonawcy oraz konieczności zakładania konta pomocniczego w banku Wykonawcy. 21.Gmina zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 22.Przedterminowa spłata nie będzie skutkować zachowaniem odsetek od całości udzielonego kredytu. Odsetki będą naliczone tylko od niespłaconego zadłużenia. 23.Spłata odsetek w okresie karencji oraz w okresie spłaty kredytu - w okresach kwartalnych, w ostatni dzień roboczy kwartału, z zastrzeżeniem, iż: a) pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy i kończy się ostatniego dnia miesiąca kończącego dany kwartał, b) ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu i odsetki płatne będą wraz ze spłatą ostatniej raty kredytu. 24.Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą według zmiennej stopy bazowej określonej przez wykonawcę. Dla jednakowego obliczenia ceny oferty należy przyjąć stopę bazową określoną na dzień 07 czerwca 2010 r. Poprzez stopę bazową należy rozumieć stopę procentową WIBOR 3M z dnia 07 czerwca 2010 r. powiększoną lub pomniejszoną o stałą (nie ulegającą w trakcie trwania umowy zmianom) marżę Wykonawcy. 25.Oprocentowanie określone przez Wykonawcę (stopa bazowa), o którym mowa w punkcie 24 w okresie umownym będzie ulegało zmianom (podwyższeniu lub obniżeniu) i ustalane będzie za dany kwartał jako stawka WIBOR 3M z dnia 20-go miesiąca, w którym przypada termin płatności odsetek, powiększona lub pomniejszona o stałą (wynikającą z oferty i umowy) marżę Wykonawcy. W sytuacji, gdy notowanie stawki WIBOR 3M o którym mowa wyżej nie będzie w tym dniu (20-go) dla ustalenia stopy bazowej przyjmuje się dzień poprzedzający, w którym notowania miały miejsce. 26.Odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. 27.Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego - 366 dni. 28.Spłata odsetek będzie realizowana na podstawie każdorazowej pisemnej decyzji (informacji) wystawionej przez Wykonawcę. Decyzja (informacja), o której mowa wyżej, będzie przekazywana przez Wykonawcę Gminie nie później niż do 25-go dnia miesiąca, w którym przypada termin płatności odsetek i winna zawierać następujące dane: - niespłaconą kwotę kapitałową, - wysokość stopy procentowej ustalonej zgodnie z pkt. 25, - wysokość odsetek, - termin do zapłaty, - numer rachunku bankowego, na który należy dokonać spłaty odsetek. 29. Wnioskowany kredyt Gmina zabezpieczy w formie weksla in blanco. 30. Wszystkie rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 31. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez wykonawcę usługi od jakichkolwiek zdarzeń. 32. Cenę oferty stanowi suma prowizji Wykonawcy oraz odsetek za okres kredytowania naliczonych przy uwzględnieniu stopy bazowej określonej na dzień 07 czerwca 2010 r., o której mowa z pkt. 24.
  5. Bankowa i Kasowa obsługa budżetu Gminy kosakowo
    Zamawiający: Urząd Gminy, Kosakowo
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej i kasowej obsługi budżetu Gminy Kosakowo w okresie od dnia 1.08.2009r. do dnia 31.07.2012r. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Kosakowo przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Zakres zmówienia obejmuje: Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy w Kosakowie oraz niżej wymienionych jednostek: - Szkoła Podstawowa im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Pogórzu, ul. Szkolna 15 w Kosakowie - Zespół Szkoły Podstawowej im. Kępy Oksywskiej i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Dębogórzu ul. Pomorska 30 w Kosakowie, - Szkoła Podstawowa im Piotr Dunina w Mostach ul. Szkolna 16 w Kosakowie, - Gimnazjum w Mostach , ul. Szkolna 16 w Kosakowie, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żeromskiego 69 w Kosakowie. - GOKiS z siedzibą w Rewie ul. Morska 56 w Kosakowie - Biblioteka Publiczna im Augustyna Necla ul. Żeromskiego 53a w Kosakowie w tym w szczególności: a) rachunków bieżących Gminy Kosakowo - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, b) rachunków pomocniczych Gminy Kosakowo - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych, c) rachunków walutowych, d) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania z zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Naliczanie odsetek następować będzie w miesięcznych okresach odsetkowych w oparciu o średnią arytmetyczną wszystkich notowań stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w wysokości ___%. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy. Jeżeli pierwszy dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia roboczego po pierwszym dniu miesiąca. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego ujmując wysokość oprocentowania w wyciągach bankowych. e) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w wyszczególnionym aktualnym na dzień głoszenia postępowania przetargowego wykazie jednostek. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania umowy do objęcia obsługą bankową na zasadach wynikających z warunków. Zamówienia również inne jednostki organizacyjne z uwzględnieniem ograniczenia obsługi do maksymalnej liczby 50 rachunków bankowych. 4. Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym 5. Przelewy z rachunku bankowego w systemie elektronicznym oraz papierowym. 6. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych 7. Uznanie i obciążenie rachunków bankowych w dniu operacji 8. Automatyczne przekazywanie na rachunki bankowe, w dniu kapitalizacji, odsetek od zgromadzonych środków na wskazane rachunki dochodów budżetowych 9. Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez użytkownika ze stacji roboczej 10. Przekazywanie wyciągów bankowych nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od daty operacji. 11. Umożliwienie Skarbnikowi Gminy Kosakowo dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia 12. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych ( w tym również typu overnight). Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych ( tym również overnight ) oparte na stawce WIBID T/N, 1M powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w wysokości ___%. 13. Automatyczne lokowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 10 000 zł. 14. Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do limitu określonego corocznie Uchwałą Rady Gminy w Kosakowie (limit ustalony na rok 2009 wynosi 500 tys.zł.). Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w wysokości ___%. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach zgodnie z art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249 poz. 2104 ze zm.). 16. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem elektronicznej bankowości i właściwą konfiguracją, w tym a) aktualizacja, b) serwis, c) szkolenie użytkowników (w tym: po każdej aktualizacji systemu) 17. W przypadku awarii systemu Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w ciągu 24 godzin. 18. Możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie (m.in. Elixir). 19. Wydawanie książeczek czeków gotówkowych 20. Możliwość świadczenia usług na terenie gminy Kosakowo. Dopuszcza się inne miejscowości gminy w przypadku zmiany siedzib prowadzenia działalności przez jej jednostki organizacyjne 21. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył projekt umowy rachunku bankowego uwzględniając wszystkie określone w SWIZ w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy 22. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami Gminy Kosakowo Katalog czynności składających się na obsługę budżetu Gminy Kosakowo A. Kredyt w rachunku bieżącym 1. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącego na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. 2. Każda spłata części lub całości kredytu będzie dawała możliwość ponownego zadłużania do wysokości maksymalnego limitu. 3. Bank będzie pobierał odsetki od wykorzystanego kredytu. 4. Odsetki będą naliczane w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej w wysokości ustalonej na podstawie stawki WIBOR 1M z uwzględnieniem stałej marży Banku. 5. Wysokość marży Banku będzie niezmienna w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 lipca 2012 r. 6. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR-1M złotowych depozytów międzybankowych wyliczanych jako średnia z ostatnich 10 dni poprzedzających, powiększonej o stałą marżę banku 7. Bank będzie naliczał odsetki za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 8. W okresie kredytowania odsetki będą naliczane za miesięczne okresy obrachunkowe - miesiąc kalendarzowy tj. okres od 1 do ostatniego dnia danego miesiąca. Za niepełne okresy obrachunkowe odsetki będą naliczane za okres faktycznego korzystania przez kredytobiorcę z kredytu. 9. Odsetki będą naliczane od faktycznego salda zadłużenia a miesięczny okres obrachunkowy równy będzie miesiącowi kalendarzowemu. 10. Spłata odsetek następować będzie w każdym ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc. W przypadku gdy ostatni dzień danego miesiąca jest dniem wolnym od pracy, spłata odsetek nastąpi w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. 11. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się iż rok liczy 365 dni. 12. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco. 13. Kredyt w rachunku bieżącym zostanie uruchomiony na wniosek Zamawiającego - do kwoty określonej corocznie w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy - bez dodatkowej prowizji przygotowawczej ze strony Zamawiającego. B. Obsługa budżetu Gminy Kosakowo w zakresie: 1. Otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych obejmujących; Gminę Kosakowo, 6 jednostek budżetowych (w tym Urząd Gminy) oraz 2 instytucji kultury. 2. Dokonywania wpłat gotówkowych na rachunki w banku obsługującym. 3. Dokonywania wypłat gotówkowych. 4. Wydawania książeczek czekowych. 5. Home banking - instalacja i szkolenie. 6. Home banking - prowadzenie. 7. Internet banking 8. Potwierdzenia stanu salda na koniec każdego dnia roboczego (wyciąg bankowy). 9. Oprocentowania środków pieniężnych na rachunku bieżącym. 10. Lokowania okresowo wolnych środków pozostających na rachunku bieżącym lub rachunkach pomocniczych, w ramach lokat: a) jednodniowych, b) weekendowych, c) tygodniowych,.

Inne osoby dla Kowalska Barbara Elżbieta (197 osób):