Kogo reprezentuje osoba

Kowalski Kosma Krzysztof

w KRS

Kosma Krzysztof Kowalski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Kosma
Drugie imię:Krzysztof
Nazwisko:Kowalski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 43 lata
Miejscowości:Kluczbork (Opolskie), Lublin (Lubelskie), Poznań (Wielkopolskie), Rogoźno (Wielkopolskie), Uścikówiec (Wielkopolskie)
Przetargi:9 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarosławski Krzysztof, Kaczmarek Tomasz Henryk, Leśniewski Dariusz Roman, Małecki Bogdan, Rudnicki Krzysztof Jan, Rudnicki Krzysztof Jan, Trzcińska Marta, Zdonek Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łysik Mariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Tomasz Henryk
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jędraszczak Joanna, Kaczmarek Patrycja, Perka Patryk, Rjoboków Katarzyna, Warciarek Krzysztof, Woźny Edmund Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszyk Natalia

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barczyński Radosław Marek, Franzkowiak Mikołaj Łukasz, Janiszewski Maciej Marek, Kaczmarek Karol Włodzimierz, Kaczmarek Tomasz Henryk, Kałuża Janusz, Moraś Łukasz, Nowakowski Arkadiusz Jerzy, Przybyła Maciej Piotr, Staszak Wojciech Feliks, Witkowski Krzysztof Franciszek, Woźny Edmund Stanisław, Wróbel Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaski Waldemar
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barczyński Radosław Marek, Boroń Marek Piotr, Franzkowiak Mikołaj Łukasz, Kaczmarczyk Słowik Grażyna Agata, Kaczmarek Tomasz Henryk, Kanafa Sebastian Maciej, Kossok Katarzyna, Michalczewski Piotr Bogdan, Przybyła Maciej Piotr, Sarnicki Karol, Ścieranka Mieczysław, Sobota Zbigniew Adam, Staszak Wojciech Feliks, Witczak Jarosław Robert, Woźny Edmund Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaski Waldemar
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Tomasz Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Perka Leon
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Tomasz Henryk
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lach Walerych Małgorzata, Rudnicki Krzysztof, Walerych Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowski Jacek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grzechowiak Wiesław Kazimierz, Hyżyk Bartosz, Hyżyk Marek, Jędraszczak Joanna, Piasecki Marek, Rjoboków Katarzyna, Rudnicki Krzysztof, Suwart Wojciech, Woźny Edmund Stanisław, Zając Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mikołajczak Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Akademia Piłkarska Młody Mks Kluczbork, Kluczbork − KRS 0000676530
  2. Albatros Myjnie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000593600
  3. Aquanet Ostroróg Sp. Z O.O., Ostroróg − KRS 0000163831
  4. Asman Capital Investments Sp. Z O.O., Uścikówiec − KRS 0000215111
  5. Axyo.pl Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000430249
  6. Bls Engineering Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000475927
  7. Bsi Construction Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000562628
  8. Cal-art Projekt Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000558200
  9. Centrum Diagnostyki Rurociągów i Aparatury Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048176
  10. Centrum Obsługi Technicznej Obiektów Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000515958
  11. Colian Holding S.A., Opatówek − KRS 0000009994
  12. Cony Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000418393
  13. D.w. Inwest Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000039637
  14. Famur Famak S.A., Kluczbork − KRS 0000076547
  15. Filigran Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000378362
  16. Fugo S.A., Kluczbork − KRS 0000040660
  17. Fundacja Grupy Pern - Przyjaźń, Płock − KRS 0000458114
  18. Fundacja Ludzki Świat - Mundo Humano, Poznań − KRS 0000366672
  19. Grant Ubezpieczenia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000575450
  20. Hh Corp Hawryluk Spółka Komandytowa, Śrem − KRS 0000594038
  21. Hp Fresh Sp. Z O.O., Słupca − KRS 0000461839
  22. Jbf Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000181769
  23. Jedynka Budownictwo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000324786
  24. Jedynka Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000028815
  25. Ksh Industry Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000521185
  26. Ksh Invest Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000382302
  27. Ksh Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000249391
  28. Ksh Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Śrem − KRS 0000319904
  29. Lebal S.A., Śrem − KRS 0000422590
  30. Legal Technical Support Centre Sp. Z O.O., Piotrowice − KRS 0000682147
  31. Mag-fresh Maciej Lewandowski, Robert Sommerfeld, Dariusz Leśniewski Sp. J., Mrowino − KRS 0000452090
  32. Masurian Yacht Charter Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134866
  33. Maxi-star Deweloper Sp. Z O.O., Uścikówiec − KRS 0000271737
  34. Miejski Klub Sportowy W Kluczborku, Kluczbork − KRS 0000200564
  35. Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000384025
  36. Mymusic Production Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000339489
  37. Orzechowskie Zakłady Przemysłu Sklejek, Orzechowo − KRS 0000067815
  38. Pe Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000363791
  39. Pellet-art Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Mierczany − KRS 0000202933
  40. Penton Holdings Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220487
  41. Penton Holdings Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000223376
  42. Pirx Investments Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000632038
  43. Przedsiębiorstwo Doradztwa, Projektowania Przedsięwzięć i Usług Rynku Pracy Konsultant Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000141151
  44. Przedsiębiorstwo Rozwoju Organizacji Gospodarczych Prohold Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000166758
  45. Rolniczy Kombinat Spółdzielczy Buszewko Z/s W Dębinie, Poznań − KRS 0000105994
  46. Rotary Klub Karpacz Karkonosze, Miłków − KRS 0000261710
  47. Samodzielne Koło Terenowe Nr 111 Społecznego Towarzystwa Oświatowego, Kluczbork − KRS 0000236705
  48. Sefira Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000416748
  49. Siarkopol Gdańsk S.A., Gdańsk − KRS 0000045354
  50. Skw Biuro Projektowo-techniczne Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000350628

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-krusz Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Ostrołęka − KRS 0000033548
  2. Alchemia S.A., Warszawa − KRS 0000003096
  3. Alga Sp. Z O.O., Puszczykowo − KRS 0000154966
  4. Automaty Sp. Z O.O., Wyrzeka − KRS 0000321508
  5. Batna Group Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000056197
  6. Bawa Sp. Z O.O., Wysogotowo − KRS 0000104001
  7. Biuro Handlowe Euro-matex Sp. Z O.O., Borne Sulinowo − KRS 0000055384
  8. Bz Wbk Faktor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000148117
  9. Consumer - Serwis Sp. Z O.O., Środa Wielkopolska − KRS 0000094214
  10. Cukrownia Szamotuły S.A., Szamotuły − KRS 0000032493
  11. Damen Shipyards Koźle Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000064318
  12. Dka Logistics Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000183406
  13. Dolnośląskie Elektrownie Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000137906
  14. Ebg Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000189852
  15. Emc Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Toruń − KRS 0000154839
  16. Enea Elektrownia Połaniec S.A., Zawada − KRS 0000053769
  17. Enea Operator Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000269806
  18. Enea S.A., Poznań − KRS 0000012483
  19. Everest Finanse Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo - Akcyjna, Poznań − KRS 0000400369
  20. Fabryka Maszyn Górniczych Pioma S.A., Piotrków Trybunalski − KRS 0000055341
  21. Fabryka Pierścieni Tłokowych Prima S.A. W Łodzi, Łódź − KRS 0000027468
  22. Fabrykacja Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000124035
  23. Famur Pemug Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000145823
  24. Fax-pol Sp. Z O.O., Opalenica − KRS 0000019781
  25. Fem - 1 Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000048625
  26. Finanse, Sildex Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000413895
  27. Fobos Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Góra − KRS 0000130638
  28. Fugo Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000528932
  29. Fugo-odlew Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000056451
  30. Fugo-projekt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000331765
  31. Fugo-suwnice Serwis Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Konin − KRS 0000169201
  32. Fugo-trans Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Konin − KRS 0000129384
  33. Gdańskie Centrum Finansowania Przedsiębiorczości S.A., Gdańsk − KRS 0000035785
  34. Gramal Sp. Z O.O., Buszewo − KRS 0000083736
  35. Grupa Kapitałowa Immobile S.A., Bydgoszcz − KRS 0000033561
  36. Hunton Williams Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000010713
  37. Huta Bankowa Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000112416
  38. Kancelaria Prawna Ewa Błada - Kosmalewicz Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000158957
  39. Kompresja Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000425047
  40. Konig Stahl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000120519
  41. Konińska Izba Gospodarcza, Konin − KRS 0000056804
  42. Konińskie Przedsiębiorstwo Drogowe W Koninie, Konin − KRS 0000015244
  43. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  44. Kujawskie Zakłady Poligraficzne Druk-pak S.A., Aleksandrów Kujawski − KRS 0000164859
  45. Makrum Development Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000376042
  46. Makrum Pomerania Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000388540
  47. Mediplast Trading Sp. Z O.O., Nekla − KRS 0000107324
  48. Mostostal Konin Sp. Z O.O., Kazimierz Biskupi − KRS 0000118545
  49. Mount Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290519
  50. Naftoserwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220093

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Wymiana nawierzchni placów zabaw przy przedszkolach (przy ul. Plac Wolności 6 i na Os. Borek 20 we Wronkach) w ramach zadania pn. Budowa placów zabaw
    Zamawiający: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Wronki
    Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni placów zabaw przy przedszkolach (przy ul. Plac Wolności 6 i na Os. Borek 20 we Wronkach) w ramach zadania pn. Budowa placów zabaw. 1) Część 1: Wymiana nawierzchni placu zabaw przy przedszkolu przy ul. Plac Wolności 6 we Wronkach w ramach zadania pn. Budowa placów zabaw. 2) Część 2: Wymiana nawierzchni placu zabaw przy przedszkolu na Os. Borek 20 we Wronkach w ramach zadania pn. Budowa placów zabaw. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarach robót i projektach budowlanych.
  2. ZP.22.2010 Rozbudowa zaplecza Strzelińskiego Ośrodka kultury wraz z parkingiem.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, Strzelin
    Branża architektoniczna: 1. Przedmiot inwestycji - zakres robót. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie działki nr.17,18/2,18/3,21/3,22,23, przy ulicy Mickiewicza w Strzelinie na której projektuje się Strzeliński Ośrodek Kultury. 2. Lokalizacja - aktualne uwarunkowania działki. Działki nr 17, 18/2, 18/3,21/3, 22, 23 podlegające zagospodarowaniu znajdują się w sąsiedztwie z ulicą Mickiewicza. Działka płaska z niewielkim nachyleniem w kierunku zachodnim .Działki o kształcie wielokąta granicząca z terenem Poczty od strony wschodniej, z działką UM od strony zachodniej oraz z terenami z zabudową jednorodzinną od strony północnej. Na działce nr. 22 znajduje się obecnie budynek biblioteki przeznaczony do wyburzenia. Na działce 23 budynek byłego kina przeznaczony do adaptacji oraz budynki gospodarcze parterowe do wyburzenia. Od strony wschodniej dojazd z kostki granitowej. Teren ogrodzony, od strony ulicy Mickiewicza oraz wzdłuż drogi wewnętrznej murem z cegły, pozostałe ogrodzenie typowe z płyt betonowych i siatki. Teren działki nie oświetlony. Branża sanitarna: 1. Temat opracowania. Tematem opracowania jest projekt wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z zasilaniem urządzeń wentylacyjnych a także kotłowni opalanej węglem dla przebudowywanego budynku Strzelińskiego Ośrodka Kultury przy ul. Mickiewicza 2 w Strzelinie. 2. Dane ogólne. Budynek składa się z części istniejącej która poddana będzie przebudowie oraz z części projektowanej. W części istniejącej znajdzie się sala widowiskowa z zapleczem technicznym, w części projektowanej - biura i pomieszczenia socjalne. Część projektowana jest całkowicie podpiwniczona (magazyny i pomieszczenia techniczne), część istniejąca - częściowo (od strony ulicy). Obiekt ogrzewany będzie ciepłem z wbudowanej kotłowni kotłowni wodnej opalanej węglem. Kotłownia zlokalizowana będzie w podpiwniczeniu części projektowanej obiektu. Kotłownia wytwarzać będzie czynnik grzewczy o parametrach zmiennych regulowanych pogodowo T=80/60şC, P=0,3 MPa - dla instalacji c.o., czynnik grzewczy o parametrach stałych T=80/60şC dla urządzeń wentylacyjnych oraz ciepłą wodę użytkową. Przegrody zewnętrzne obiektu - ściany, stropodach, posadzki na gruncie, okna; zostały zaprojektowane tak aby zachować wymagane przepisami współczynniki przenikania ciepła. Branża elektryczna: 1. Przedmiot i zakres opracowania Przedmiotem opracowania są instalacje elektryczne wewnętrzne oraz instalacja odgromowa i uziemiająca w przebudowywanym Strzelińskim Ośrodku Kultury. W zakres opracowania wchodzi: wyłącznik główny zasilania, tablica główna 400/230V zabezpieczeń wraz z układem pomiarowym, tablice zabezpieczeń obwodów zainstalowane na poszczególnych kondygnacjach budynku, instalacje oświetlenia pomieszczeń, instalacja gniazd 230V, instalacja siłowa zasilania urządzeń technologicznych sceny i wentylacji, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja uziemiająca i odgromowa. Branża konstrukcyjna: 1. Prace wyburzeniowe. Budynek kina Piwnica - schody jednobiegowe Żelbetowe, fragment stropu pod nowe zejście do piwnicy, ścianki działowe, komin, posadzka z warstwami, demontaż pieca c.o, demontaż urządzeń wentylacyjnych. Parter - schody Żelbetowe na balkon, schody do projektorni, strop nad parterem wraz z balkonem, nowe otwory i przebicia w ścianie zewnętrznej oraz konstrukcyjnej, ściany działowe, komin, strop oraz ścianki drewniane sceny, posadzki. Piętro- ściany działowe i konstrukcyjne, otwory i przebicia w ścianie zewnętrznej, komin, demontaż urządzeń projekcyjnych. Dach- z uwagi na ugięcie do likwidacji w całości. Instalacje wewnętrzne - do likwidacji w całości Budynek biblioteki Fundamenty, mury, stropy, schody, dach do wyburzenia w całości. Instalacje wewnętrzne do likwidacji w całości. Budynki magazynowe oraz elementy terenu Budynki magazynowe parterowe znajdujące się w północno wschodnim narożniku działki do likwidacji w całości. Ogrodzenie betonowe do likwidacji. Ogrodzenie z cegły od strony drogi wewnętrznej do likwidacji. Ogrodzenie z cegły od ulicy Mickiewicza do likwidacji ( przebudowy). Elementy małej architektury w tym piaskownica z murkiem betonowym do likwidacji. Droga wewnętrzna z kostki granitowej do likwidacji. 2. Rozwiązania budowlano-konstrukcyjne. Budynek istniejącego kina zostanie gruntownie przebudowany. Fundamenty istniejące wymagają w całości odkrycia i wykonania izolacji przeciwwilgociowych. Ściany fundamentowe należy zaizolować oraz ocieplić styropianem gr. 5cm. Równolegle do fundamentów istniejących projektuje się nowy fundament w formie wieńca z ścianą z bloczków betonowych dla oparcia ściany stanowiącej drugą zewnętrzną warstwę muru. Ściany powyżej terenu ocieplić wełną mineralną gr. 10cm oraz wykonać mur stanowiący zewnętrzną warstwę gr. 12cm z cegły klinkierowej lub powyżej 3m z płyt granitowych matowych zamontowany na kotwach. Przed wykonaniem ściany warstwowej tynk wewnętrzny i zewnętrzny na ścianach budynku należy zbić. Ścianę wewnętrzną projektuje się jako naturalną z pokazaniem istniejącej cegły dlatego tą powierzchnię należy wypiaskować oraz zaimpregnować. Schody istniejące w holu kasowym do likwidacji. Schody istniejące do piwnicy zasypać oraz wykonać nową posadzkę betonową zbrojoną na poziomie parteru. Nowe schody projektowane wykonać jako żelbetowe. Schody projektowane do piwnicy Żelbetowe płytowe wykonane po wcześniejszym wykonaniu wyburzenia fragmentu stropu. Strop w skosie nad szatnią Żelbetowy oparty na prostopadle ustawionych ściankach gr. 25cm. Strop nad holem kasowym typu Porotherm o wysokości 23 i 27 cm lub zamiennie Teriva o odpowiedniej nośności. Dach istniejący do demontażu. Dach projektowany pulpitowy o niewielkim nachyleniu 3% w konstrukcji z drewna klejonego GL32. Belki główne 84x16cm o rozpiętości ok. 15m ustawione na nowym opaskowym wieńcu Żelbetowym w rozstawie ok. 4m. Belki drewniane kotwić markami kleszczowymi do wieńca kotwami wklejanymi M16, ładunek klejący Hilti, Fischer itp.. Na belkach płatwie stalowe z dwuteowników IPE200 pokryte blachą trapezową TR55-235 gr. 0,75 mm z wełną mineralną twardą gr. 10cm oraz papą zgrzewalną. Beton B20, stal zbrojeniowa klasy A-III 34GS. Płatwie stalowe mocować do belek drewnianych wkrętami fi.12x60 ocynk. Konstrukcję stalową dachu zabezpieczyć antykorozyjnie zestawem farb epoksydowych. Grubość powłoki >=160mm. Dach stężyć pod płatwiami stężeniami połaciowymi i pionowymi StV. Stężenia pionowe mocować do belek drewnianych wkrętami fi.12x60 ocynk. Konstrukcje stalowe: pomost techniczny nad sceną wykonać na bazie dwóch zespolonych belek [260. Belki oprzeć na wspornikach uprzednio zabudowanych do muru istniejącego. Belki podwieszone są dodatkowo do podciągu B25. Do belek przyspawać poprzecznice i słupki barierek co 100 cm. Poza otworem sceny osadzić w murze istniejącym dodatkowe wsporniki przedłużające pomost. Nawierzchnia pomostu z bali sosnowych. Pomost techniczny dla operatora wykonać z wsporników stalowych zakotwionych co 100cm w ścianie w gniazdach 30x30x30 wypełnionych betonem B15. Na montażu dospawać pochwyt oraz kątowniki L50x5 do ułożenia nawierzchni z bali sosnowych. Zabezpieczenie konstrukcji stalowej pomostów wykonać zestawem farb antykorozyjnych epoksydowych o grubości powłoki >=160mm oraz zgodnie z wymaganiami p.poż. farbami ognioochronnymi. Branża akustyczna: 2. DANE OGÓLNE. Sala widowiskowa ma spełniać następujące funkcje: - teatralne; - estradowe, słowno - muzyczne; - projekcji filmowej. Opracowanie obejmuje adaptację akustyczną wnętrza sali widowiskowej dla uzyskania w niej optymalnych, kompromisowych warunków dźwiękowych dla wszystkich założonych funkcji. Zawiera sprawdzenie ukształtowania sali na bazie przeprowadzonej analizy graficznej rozkładu pola akustycznego dla charakterystycznych źródeł dźwięku na scenie i proscenium, przeprowadzonej na rzucie i przekroju sali oraz dobór i rozmieszczenie materiałów i ustrojów akustycznych we wnętrzu. - Branża wodno-kanalizacyjna: 1. Temat opracowania. Tematem opracowania jest projekt wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych dla przebudowywanego budynku Strzelińskiego Ośrodka Kultury przy ul. Mickiewicza 2 w Strzelinie. 2. Dane ogólne. Niniejszy projekt należy rozpatrywać wspólnie z projektem przyłączy wodno-kanalizacyjnych w którym ujęto przyłącza do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz adaptację istniejącego przyłącza wody Ř90 wraz z węzłem wodomierzowym. Źródłem ścieków sanitarnych w budynku są pomieszczenia WC z ubikacjami, pisuarami i umywalkami. Ścieki z kondygnacji nadziemnych i z podpiwniczenia pod sceną odprowadzane będą na zewnątrz grawitacyjnie, w podpiwniczeniu części projektowanej wykonana będzie studzienka odwadniająca do odwadniania kotłowni z instalacja c.o. oraz zlewu w pomieszczeniu porządkowym. Woda pitna doprowadzona będzie do przyborów sanitarnych jak wyżej oraz do hydrantów p.poż. Dn25. Zapotrzebowanie wody podano w projekcie przyłączy wodnokanalizacyjnych. Odwodnienie dachu obiektu zrealizowane będzie za pomocą zewnętrznych pionów spustowych podłączonych do miejskiej kanalizacji deszczowej. Branża - przyłącza kanalizacji sanitarnej i desczowej: 1. Temat opracowania. Tematem opracowania jest projekt budowlano-wykonawczy przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla przebudowywanego budynku Strzelińskiego Ośrodka Kultury przy ul. Mickiewicza 2 w Strzelinie. Zaprojektowano dwa przyłącza kanalizacji deszczowej i jedno przyłącze kanalizacji sanitarnej. 2. Lokalizacja- aktualne uwarunkowania działki. Działki nr 22, 23 podlegające zagospodarowaniu znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie z ulicą Mickiewicza. Działka płaska o kształcie wielokąta granicząca z terenem Poczty od strony wschodniej, z działką niezabudowaną rolną od strony zachodniej oraz działkami z zabudową jednorodzinną od strony północnej. Na działce nr. 22 znajduje się obecnie budynek biblioteki przeznaczony do wyburzenia. Na działce 23 budynek byłego kina przeznaczony do adaptacji oraz budynki gospodarcze parterowe do wyburzenia. Od strony wschodniej dojazd z kostki granitowej. Teren ogrodzony, od strony ulicy Mickiewicza oraz wzdłuż drogi wewnętrznej murem z cegły, pozostałe ogrodzenie typowe z siatki. Teren działki nie jest oświetlony. Branża wentylacja i klimatyzacja: 1. Przedmiot i zakres opracowania. Przedmiotem opracowania jest projekt instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rotorowym odzyskiem ciepła budynku Strzelińskiego Ośrodka Kultury w Strzelinie przy ulicy Mickiewicza 2. Opracowanie zakresem swoim obejmuje rozwiązania projektowe sytemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją obsługującego salę wielofunkcyjna, sale konferencyjne, halle, szatnie, pomieszczenia techniczne i sanitarne w Budynku Ośrodka Kultury w Strzelinie. Projektowany system wentylacji obejmował będzie układ chłodzenia nawiewanego powietrza, oparty na wodzie lodowej. W zakresie niniejszego opracowania zostanie ujęte zasilanie chłodnic wentylacyjnych w wodę lodową oraz system klimatyzacji miejscowej VRF serii v. Branża drogowa: 1. Sytuacja - stan projektowany. Powyższe opracowanie branży drogowej obejmuje swoim zakresem drogi wraz z parkingami i układem chodników umożliwiające dojazd i dojście do przebudowywanego zaplecza ośrodka kultury w Strzelinie. Drogi przyjęto o szerokościach od 3.0m do 5.5m. Miejsca parkingowe przewidziano o wymiarach 2.3x5.4m, 2.5x5,0m oraz 3.6x4.5m. Krawężnik w miejscach załamań wyokrąglono promieniami od R=0,5m (narożniki miejsc parkingowych) do R=5,0m. Chodniki w obrębie dróg dojazdowych, parkingów zaprojektowano o szerokościach od 1,5m do 2,0m. Lokalizację poszczególnych elementów układu komunikacyjnego pokazano na planie sytuacyjno - wysokościowym..
  3. Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie w ramach projektu /Klucz do sukcesu/ w zakresie kursu spawania i kursu operatora wózków jezdniowych i podnośnikowych.
    Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Ślesin
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób niepracujących, w tym bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem.
    2. Przedmiot zrealizowany jest w ramach projektu pod nazwą; /Klucz do sukcesu/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie
    3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części:
    Część I - Kurs spawania
    Czas trwania kursu - od dnia podpisania umowy do 10 grudnia 2010 r. (zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem zajęć, maks. 8 godzin dziennie),
    Liczba uczestników - 11 osób
    Przewidywana liczba godzin: 265 godzin / osobę, w tym:
    1) zajęcia teoretyczne - 45 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.);
    2) zajęcia praktyczne - 220 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.);
    Cel zajęć:
    - uzyskanie umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie egzaminu i nabycie uprawień spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - etap I. Kurs kończy egzaminem teoretycznym i praktycznym. Uczestnik kursu otrzymuje książeczkę spawacza i świadectwo wg EN 287-1.
    - uzyskanie umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie egzaminu i nabycie uprawień spawacza blach spoinami czołowymi metodą MAG - etap II. Kurs kończy egzaminem teoretycznym i praktycznym. Uczestnik kursu otrzymuje książeczkę spawacza i świadectwo wg EN 287-1.
    Obowiązki Wykonawcy:
    1. Opracowanie programu szkolenia powinno być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-02.
    2. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315).
    3. Wykonawca zapewni środki ochrony indywidualnej (okulary, przyłbica spawalnicza, rękawice, fartuch, itp.).
    Część II - Kurs operatora wózków jezdniowych i podnośnikowych
    Liczba uczestników- 4 osoby,
    Czas trwania kursu - od dnia podpisania umowy do 10 grudnia 2010 r
    Przewidywana liczba godzin: 55 godzin / osobę, w tym:
    1) zajęcia teoretyczne - 37 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) ;
    2) zajęcia praktyczne - 18 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.);
    Cel zajęć:
    - kurs przeznaczony jest dla osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia z silnikami akumulatorowymi, spalinowymi i gazowymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 10 maja 2002 r. bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym i mechanicznym napędem podnoszenia.
    - uzyskanie umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie egzaminu przed Państwową Komisją Egzaminacyjną Urzędu Dozoru Technicznego i wydanie zaświadczenia ukończenia kursu oraz uprawnienia do kierowania wózkami wydane przez UDT.
    Obowiązki Wykonawcy:
    1. Opracowanie programu szkolenia powinno być zgodne z wytycznymi
    2. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315).
  4. Budowa kompleksu sportowego MOJE BOISKO- ORLIK 2012 w miejscowości Postomino
    Zamawiający: Gmina Postomino, Postomino
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
    - podbudowa przepuszczalna,
    - nawierzchnia do piłki nożnej- sztuczna trawa
    Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ) i SST (załącznik do SIWZ)
    Wariant I wysokość włókna min. 60mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
    1. Typ włókna: monofil
    2. Skład chemiczny włókna: polietylen
    3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
    4. Gęstość trawy: min. 97. 000 włókien/m2
    - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik do SIWZ) i SST (załącznik do SIWZ)
    - wyposażenie
    - bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki,
    - siatki do bramek- 2 sztuki.
    2) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
    19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11 m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)
    - podbudowa
    - podbudowa przepuszczalna
    - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
    Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych
    w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
    Technologia układania nawierzchni:
    Technologia typu NATRYSK- na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo- betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10- 11mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2- 3mm.
    - wyposażenie do piłki koszykowej
    - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy- 2 sztuki
    - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm- 2 sztuki
    - mechanizm regulacji wysokości- 2 sztuki
    - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach- 2 sztuki
    - wyposażenie do piłki siatkowej
    - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki
    - siatka do siatkówki- 1 sztuka
    3) oświetlenie boisk
    5) ciągi piesze utwardzone z kostki betonowej
    6) dojazd dla samochodów poprzez utwardzoną pieszo- jezdnię z nawierzchnią z kostki betonowej
    2.1. prefabrykowany budynek socjalny z przyłączami i instalacjami infrastruktury technicznej
  5. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG- etap I dla 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Turku, Turek
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG- etap I dla 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku
  6. budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, Stargard Szczeciński
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia - budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3.
    2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych
    z budową kompletnej, gotowej do użytkowania sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, a w tym m.in.:
    a) roboty ziemne i fundamentowe;
    b) roboty ogólnobudowlane konstrukcyjne stanu surowego;
    c) roboty wykończeniowe;
    d) roboty ociepleniowo-elewacyjne;
    e) wyposażenie wraz z montażem sali w urządzenia sportowe;
    f) instalacje wod-kan i c.o.
    g) instalacje elektryczne;
    h) inne, pozostałe roboty opisane przedmiarem robót i projektem budowlanym,
    oraz wykonanie:
    i) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), a są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania sali gimnastycznej - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego];
    j) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego
    w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła
    w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp., ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania.
    3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia :
    1) sala o konstrukcji nośnej poprzecznego układu ramowego jednotraktowego; konstrukcja żelbetowo-murowana ze stalowymi wiązarami rygli ram i kratowymi wiązarami dachowymi;
    2) powierzchnia zabudowy 846 m2; kubatura 7 560 m3; sala z parkietem dębowym o pow. ~649 m2.
    4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (z zastrzeżeniem pkt. 5 cz. I SIWZ) - wraz ze specyfikacją do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
    Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  7. Przeprowadzenie szkolenia : Spawanie w półautomacie MAG - spoinami pachwinowymi i czołowymi
    Zamawiający: PUP Konin, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawanie w półautomacie MAG - spoinami pachwinowymi i czołowymi dla 20 osób- finansowanego ze środków Funduszu Pracy
  8. Przeprowadzenie szkolenia : Spawanie w półautomacie MAG - spoinami pachwinowymi i czołowymi
    Zamawiający: PUP Konin, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Spawanie w półautomacie MAG - spoinami pachwinowymi i czołowymi dla 24 osób finansowanego ze środków EFS .
  9. Przeprowadzenie szkolenia: Operator obrabiarek skrawających do metali
    Zamawiający: PUP Konin, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Operator obrabiarek skrawających do metali dla 10 osób finansowanego ze środków Funduszu Pracy

Inne osoby dla Kowalski Kosma Krzysztof (165 osób):