Kogo reprezentuje osoba

Krajewski Marek Arkadiusz

w KRS

Marek Arkadiusz Krajewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marek
Drugie imię:Arkadiusz
Nazwisko:Krajewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Biała (Opolskie), Prudnik (Opolskie)
Przetargi:8 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brudkiewicz Urszula Zofia, Heda Renata, Krzysztofczyk Leszek, Madera Dariusz, Nowak Julian, Waszczykowski Stanisław, Wołczyk Bogusław, Zioła Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zator Wioleta
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Piotr, Bieniarz Czesław, Chabryń Halina, Chmielak Stanisław, Dancewicz Wojciech Edward, Grela Jan, Heda Renata Teresa, Jatkiewicz Zdzisław Waldemar, Kanarski Jacek Jerzy, Krajewska Mariola Renata, Malinowski Jan, Mazur Stanisław, Partyczny Mieczysław Edward, Skubański Marek, Szlęzak Adam Bronisław, Sztechmiler Halina Grażyna, Thron Zbigniew, Wdowczyk Marian, Wołczyk Bogusław Paweł, Zapała Jan, Zioła Bogumiła Halina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wolak Paweł
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gerus Czesław, Glombitza Krzysztof, Heda Renata Teresa, Krajewska Mariola, Woschek Beata Maria, Kułakowski Zdzisław, Podróżny Władysław Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zasłonka Dorota Agata
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czupkiewicz Mirosław Marek, Kajca Jarosław Janusz, Krajewska Mariola Renata, Krzysztofczyk Leszek Janusz, Mazur Wiesława Alicja, Podróżny Władysław, Zapała Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zwojewski Ryszard
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cebulka Anna Katarzyna, Kapłoński Janusz, Kluczyński Antoni Stanisław, Madera Dariusz Piotr, Marcyniuk Andrzej Józef, Mazur Wiesława Alicja, Nowakowska Anna Maria, Szlęzak Adam Bronisław, Wołczyk Bogusław Paweł, Zapała Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Aleksandra Maria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Biuro Rachunkowe Jachting Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000187633
  2. El-med Sp. Z O.O., Otmuchów − KRS 0000599102
  3. Emintra Sp. Z O.O., Górki − KRS 0000003140
  4. Europejskie Specjalistyczne Centra Medyczne - Głuchołaski Szpital Specjalistyczny Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000424416
  5. Europejskie Specjalistyczne Centra Medyczne - Korfantowska Ortopedia i Rehabilitacja Kort Sp. Z O.O., Korfantów − KRS 0000388136
  6. Fundacja Tony Zdrowia, Opole − KRS 0000638325
  7. Fundacja Wspierania Rozwoju Nauki, Twórczości, Medycyny Kardiowersja, Bielsko-biała − KRS 0000573717
  8. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Prudnik − KRS 0000072780
  9. Jasta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000087680
  10. Juvare Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000305943
  11. Knauf Interfer Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000275973
  12. Medwork Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000460705
  13. Netbas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000309893
  14. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Andrzej Proszewski Sp. Z O.O., Olesno − KRS 0000554047
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Chrzelicach, Chrzelice − KRS 0000034516
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Moszczance, Moszczanka − KRS 0000058597
  17. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Prudniku, Prudnik − KRS 0000029090
  18. Optima Medycyna S.A., Opole − KRS 0000275222
  19. Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział W Opolu, Opole − KRS 0000030074
  20. Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne, Nowy Sącz − KRS 0000322993
  21. Polsko-niemiecka Fundacja Śląski Pomost, Opole − KRS 0000308550
  22. Prudnicki Klub Brydżowy, Prudnik − KRS 0000067771
  23. Prudnickie Centrum Medyczne S.A. W Prudniku, Prudnik − KRS 0000215463
  24. Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000182603
  25. Przedsiębiorstwo Komunalne - Sp. Z O.O., Racibórz − KRS 0000125096
  26. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna W Rudziczce, Rudziczka − KRS 0000013257
  27. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna W Krakowie, Kraków − KRS 0000006328
  28. Sobiesław Zasada Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000273610
  29. Społeczny Komitet Budowy Pomnika Jana Pawła Ii W Prudniku, Prudnik − KRS 0000330311
  30. Spółdzielnia Mieszkaniowa, Prudnik − KRS 0000086445
  31. Spółdzielnia Producentów Ziaren Zbóż Nasze Zboże, Skrzypiec − KRS 0000472475
  32. Stowarzyszenie Kobiet Pomocna Dłoń, Prudnik − KRS 0000197644
  33. Stowarzyszenie Lekarzy Specjalistów Województwa Opolskiego Ossa, Opole − KRS 0000110068
  34. Stowarzyszenie Miłośników Wsi Moszczanka W Moszczance, Moszczanka − KRS 0000323786
  35. Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Wiedzy O Ekologii i Rozwoju Kultury Fizycznej Świeradów Zdrój, Świeradów-zdrój − KRS 0000468703
  36. Stowarzyszenie Odnowa Wsi Chrzelice, Chrzelice − KRS 0000204269
  37. Stowarzyszenie Odnowy Wsi Szybowice - Szybowiak, Szybowice − KRS 0000358698
  38. Stowarzyszenie Promowania Nauki Przy i Liceum Ogólnokształcącym Im. Adama Mickiewicza W Prudniku, Prudnik − KRS 0000312230
  39. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Rycerze Biznesu, Prudnik − KRS 0000458296
  40. Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Lokalnych Miasta i Gminy Biała, Biała − KRS 0000064907
  41. Telart Studio Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000543610
  42. Textilinvest S.A., Gliwice − KRS 0000118410
  43. Wodociągi Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000022810
  44. Wodociągi i Kanalizacja W Białej Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000158325
  45. Zakład Energetyki Cieplnej Prudnik Sp. Z O.O., Lubrza − KRS 0000170886
  46. Zakład Komunalny Głogówek Sp. Z O.O., Głogówek − KRS 0000549841
  47. Zakład Usług Komunalnych - Jednoosobowa Spółka Gminy Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Prudnik − KRS 0000142489
  48. Zakład Wodociągów i Kanalizacji W Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Prudnik − KRS 0000100300
  49. Zarząd Wojewódzki Ligi Kobiet Polskich W Opolu, Opole − KRS 0000060143
  50. Zespół Opieki Zdrowotnej W Białej, Biała − KRS 0000005532

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aqua Biała Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000269428
  2. Bad-bil Biuro Ekspertyz i Badania Bilansów Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000086309
  3. Bank Spółdzielczy W Jeleniej Górze, Jelenia Góra − KRS 0000116915
  4. Bank Spółdzielczy W Prudniku, Prudnik − KRS 0000107358
  5. Biuro Usług Prawnych i Organizacyjnych Mecenas Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000196630
  6. Centrum Medyczne Majcher Olejnik Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000383231
  7. Chrzanowskie Zakłady Materiałów Ogniotrwałych S.A., Chrzanów − KRS 0000140298
  8. Cukrownia Otmuchów S.A., Otmuchów − KRS 0000140763
  9. Eko-opex Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000173784
  10. Europejskie Specjalistyczne Centra Medyczne - Inwestor Sp. Z O.O., Korfantów − KRS 0000394961
  11. Famur Inwestor Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000087984
  12. Famur S.A., Katowice − KRS 0000048716
  13. Fawor-bau Sp. Z O.O., Kietrz − KRS 0000203807
  14. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego W Polsce, Warszawa − KRS 0000037966
  15. Fundacja Zdrowa Wieś, Jelenia Góra − KRS 0000262968
  16. Głogowski Szpital Powiatowy Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000483416
  17. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Głogówek − KRS 0000038266
  18. Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Kędzierzyn - Koźle − KRS 0000008993
  19. Grupa Zarządzająca Hbs Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000005384
  20. Inwest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000278814
  21. K2 Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000154074
  22. Karkonoski Klub Sportowy Jelenia Góra, Jelenia Góra − KRS 0000225669
  23. Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Bukowiec − KRS 0000234031
  24. Kombud Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000181884
  25. Kopalnie Surowców Skalnych W Zarębie, Zaręba − KRS 0000093661
  26. Kowarskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kowary − KRS 0000183221
  27. Małopolska Kolumna Transportu Sanitarnego Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000304258
  28. Media Com S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000042938
  29. Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000000670
  30. Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000031825
  31. Optima Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000034329
  32. Pkf Accounting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026977
  33. Pkf Consult Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000034774
  34. Pkf Tax Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000303087
  35. Prudnickie Zakłady Obuwia Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000129118
  36. Przedsiębiorstwo Komunalne Hydrokan Sp. Z O.O. W Kietrzu, Kietrz − KRS 0000089765
  37. Przedsiębiorstwo Modernizacji Urządzeń Energetycznych Remak S.A., Warszawa − KRS 0000021123
  38. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Prudnik − KRS 0000047658
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Torkonstal Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000167662
  40. Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-inżynieryjnych Prii Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000034347
  41. Przedsiębiorstwo Surowców Skalnych Bazalt-gracze Sp. Z O.O., Gracze − KRS 0000040547
  42. Przedsiębiorstwo Transportowe Handlu Wewnętrznego, Opole − KRS 0000045928
  43. Przedsiębiorstwo Transportowo-spedycyjne Cementu Luzem Transcem, Opole − KRS 0000135673
  44. Przedsiębiorstwo Usługowo-projektowo-consultingowe Desestbud Brudkiewicz Urszula i Spółka,sp. J., Opole − KRS 0000191821
  45. Stadnina Koni Prudnik Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000134644
  46. Stowarzyszenie Akropolis, Łąka Prudnicka − KRS 0000054770
  47. Veolia Transport Kędzierzyn-koźle Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000094458
  48. Veolia Transport Opolszczyzna Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000223618
  49. Zakłady Przemysłu Bawełnianego Frotex S.A. Likwidacyjnej, Prudnik − KRS 0000031518
  50. Złota Dolina Sp. Z O.O., Pokrzywna − KRS 0000305936

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Techniczna obsługa stała budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przedmiotem zamówienia jest techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegające na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. 3. Zamówienie jest podzielone na 2 następujące części: Część nr 1. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony. Część 2. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów..SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony
  2. Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Biała
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przedmiotem zamówienia prowadzenie Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Biała. 2. Zamawiający szacuje że w ciągu 2014r trafi nie więcej niż 150 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów przewidzianych do odbioru w PSZOK. Dane dotyczące gminy Biała: 1) liczba miejscowości; 30 2) liczba mieszkańców z deklaracji na dzień 30 października 2013r. : 8 135 osób 3. Wymagania szczegółowe: 1) PSZOK jest zlokalizowany na terenie gminy Biała dokładnie w miejscowości Biała na (działka nr 2079/1) ul. Lipowa 1. Teren jest wynajmowany przez Zamawiającego, opłatę za dzierżawę terenu opłaca Zamawiający. 2) PSZOK powinien być otwarty od poniedziałku do piątku w godz: od 11:00 do 17:00 sobota w godz: od 9:00 do 14:00 z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy, 3) Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjna na której znajduje się regulamin PSZOK, 4) PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów m. in. prawa budowlanego, ochrony środowiska , przepisów BHP i PPOŻ, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868), c) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. Z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). d) Uchwała nr XVIII.216.2012 Rady Miejskiej w Białej z dnia 30 listopada 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Biała, e) Uchwała nr XXII.261.2013 Rady Miejskiej w Białej z dnia 22 kwietnia 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 6) Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK są określone w Regulaminie korzystania z PSZOK (załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenie i wymagane prawem decyzje: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 5. Do zadań wykonawcy należy: a) przyjmowanie odpadów od mieszkańców zgodnie z regulaminem korzystania z PSZOK, b) weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Biała po okazaniu ostatniego dowodu wniesienia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. c) utrzymanie porządku na terenie PSZOK, d) prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów, e) raz na kwartał informacja z PSZOK w zakresie uzgodnionym z wykonawcą. f) przekazanie, na własny koszt które trafiły na teren PSZOK, do odpowiednich odbiorców, g) prowadzenie ewidencji przyjmowanych odpadów zgodnie z formularzem przyjęcia odpadów (załącznik do regulaminu PSZOK), h) ponoszenie wszelkich opłat wynikających z prowadzenie PSZOK (opłaty stałe: woda, prąd, telefon itp., wynagrodzenie pracowników), i) uruchomienie numeru np.: komórkowego bezpośrednio do PSZOK. Przekazanie informacji (numeru) o numerze Wykonawcy, j) składanie miesięcznych zestawień do 10 dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni w formie pisemnej w zakresie: - kopia formularzu przyjęcia odpadów do PSZOK, - zestawienie przyjmowanych odpadów do PSZOK, - karta wywozowa, - karta przyjęcia odpadów na składowisko, k) wyposażenie w odpowiednie kontenery i pojemniki na gromadzenie selektywnie zebranych odpadów w ilości i wielkości zapewniającej bieżące przyjmowanie odpadów w sposób nie powodujących ich przepełnienia i magazynowania niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający udostępnia 4 kontenery KP-7 i 1 kontener KP- 5
  3. Wymiana pokryć dachowych w budynkach komunalnych w Gminie Biała
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokryć dachowych budynków mieszkalnych komunalnych w Gminie Biała. Zamówienie jest podzielone na 3 części Część I : Remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - kamienica w Łączniku ul. Świerczewskiego 30. Budynek podlega ochronie konserwatora zabytków. Część II : Remont więźby dachowej na budynku świetlicy wiejskiej w Wilkowie 39 Część III : Zmiana pokrycia dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Laskowcu 33 W ramach realizacji przedmiotów zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych dokumentacją projektową, w tym prace wynikające z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt czasowej organizacji ruchu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 2. Szczegółowy opis każdego przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w projekcie budowlanym. 3. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robot oraz poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. 6. Wszelkie prace na wysokościach należy wykonać z podnośnika (zwyżki) z zabezpieczeniem, rusztowania z zabezpieczeniem lub w inny uzgodniony z inspektorem nadzoru. Zawsze z nakryciem głowy. 7. Osoby wykonujące prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie badania wysokościowe. 8. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, ze jest włączony w cenę kontraktową. 9. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 10. Każdy rodzaj robot, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko
  4. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Część 1. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony. Część 2. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony
  5. Remont elewacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Remont elewacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej W ramach przedmiotowego zadania ujęto: - roboty rozbiórkowe i montażowe, - docieplenie ścian zewnętrznych i cokołów - wykonanie instalacji odgromowej W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych dokumentacją projektową, w tym prace wynikające z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt czasowej organizacji ruchu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w projekcie budowlanym. 3. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robot oraz poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. 6. Wszelkie prace na wysokościach należy wykonać z podnośnika (zwyżki) z zabezpieczeniem, rusztowania z zabezpieczeniem lub w inny uzgodniony z inspektorem nadzoru. Zawsze z nakryciem głowy. 7. Osoby wykonujące prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie badania wysokościowe. 8. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, ze jest włączony w cenę kontraktową. 9. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 10. Każdy rodzaj robot, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko
  6. Przebudowa drogi leśnej w Podlesiu, Leśnictwo Pokrzywna-długości drogi 1537 mb
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane , a wszczególności : Przebudowa drogi leśnej w Podlesiu , leśnictwo Pokrzywna o długości drogi 1537 mb nr działek 281,279,278 obręb Podlesie gmina Głuchołazy powiat Nysa wg poniższego opisu i dokumentacji technicznej. 2) Podstawowe dane charakterystyczne: - długość całkowita drogi leśnej - 1537,0 mb - szerokość pasa drogowego - 4,5 - 8.0m - szerokość jezdni - 3.5 m - szerokość poboczy - 0.50m - pochylenie poprzeczne jezdni / jednostronne o nachyleniu - 3% - rodzaj nawierzchni / twarda nie ulepszona/ - tłuczniowa Konstrukcja nawierzchni: -Warstwa odsączająca z pospółki o grubości - 20 cm, -Warstwa dolna nawierzchnia z mieszanki kamiennej bazaltowej lub szarogłazowej , frakcji 0-63mm grubość warstwy - 20 cm, - Warstwa górna nawierzchnia z mieszanki kamiennej bazaltowej lub szarogłazowej, frakcji 0-32mm - grubość warstwy - 10cm. Mieszanka kamienna o właściwościach: - gęstość właściwa 2,68 -3,2Mg/m3 - Ścieralność MDE 7,0-22,5 - Nasiąkliwość kruszywa 1,2- 2,3% - Mrozoodporność 1,5-1,9 %( F1) - Odporność na rozdrabnianie LA 8,8-20 - Wytrzymałość na ściskanie R 85,8-111,9 MPa. Uwaga: Na wbudowane kruszywo należy przedłożyć atest. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: -mechaniczne karczowanie pni, -roboty ziemne - wykonanie wykopu- koryto pod mijanki, place składowe i zjazdy na drogi boczne, -wykonanie nasypu z materiału zagęszczalnego niewysadzinowego , profilowanie i zagęszczanie nasypu , -wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 20cm -wykonanie nawierzchni z kruszywa - mieszanki kamiennej- warstwa dolna gr 20cm, -wykonanie nawierzchni z kruszywa - mieszanki kamiennej - warstwa górna gr 10cm -wykonanie mijanek i miejsc składowania drewna, Powyższy zakres robót został ujęty w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do niniejszych istotnych warunków zamówienia.
  7. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku zaplecza sportowego w Tułowicach na funkcję świetlicowo-sportową.
    Zamawiający: Gmina Tułowice, Tułowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku zaplecza sportowego w Tułowicach na funkcję świetlicowo-sportową. W budynku znajdują się pomieszczenia zaplecza sportowego stadionu t.j. szatnie i umywalnie dla zawodników, sędziów, sala klubowa z zapleczem, pomieszczenie kotła, pomieszczenia pomocnicze, pomieszczenia magazynowe i wc dla kibiców. Dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy - 210,01 m2, powierzchnia użytkowa - 211,34 m2, kubatura - 602.0 m3 Zadanie obejmuje również koszt obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - (3 egz.), opinii kominiarskiej i innych badań i sprawdzeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w: dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonym wzorze umowy, oraz wynikający z danych zebranych w trakcie wizji w terenie objętym zadaniem.
  8. Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję dla celów prewencyjnych i procesowych na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu na 2009 rok
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez policje do celów prewencyjnych i procesowych na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu na 2009 rok.

Inne osoby dla Krajewski Marek Arkadiusz (43 osoby):