Kogo reprezentuje osoba

Krawczyńska Hanna Maria

w KRS

Hanna Maria Krawczyńska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hanna
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Krawczyńska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1960 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie), Przeźmierowo (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Złotniki (Wielkopolskie)
Przetargi:24 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frąckowiak Bogdan Jerzy

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Makowska Magdalena
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleszczyk Józef Andrzej, Bogaj Agnieszka Urszula, Cebula Ryszard Jerzy, Czyżewski Wojciech Marek, Frąckowiak Bogdan Jerzy, Grzesikiewicz Zbigniew Paweł, Ignasiak Roman Maciej, Jankowiak Wojciech, Kmiecik Marek, Kosińska Mirosława, Krysmann Arleta Katarzyna, Mieszkowski Lech Andrzej, Nowakowski Andrzej Ireneusz, Paszkiewicz Andrzej, Pawłowski Krzysztof Walenty, Rakowska Krystyna, Romanowski Jan, Różyński Ryszard, Sikorski Leszek Stanisław, Strzelecki Jan Zbigniew, Zastawny Bogdan Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żulewski Robert Heronim
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bakiera Sławomir, Kalupa Łukasz Andrzej, Korytowski Marek Adam, Kowalski Tadeusz, Przedpełska Ewa Maria, Śniatała Gabriela Maria, Śniatała Konrad, Szmyt Przemysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woroch Tomasz Ryszard
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frąckowiak Bogdan Jerzy
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bakiera Sławomir, Ciskowski Tomasz, Kalupa Łukasz Andrzej, Korytowski Marek Adam, Kowalski Tadeusz, Kuśpik Wojciech Marek, Rybarczyk Andrzej Jan, Śniatała Gabriela Maria, Śniatała Konrad, Szmyt Przemysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tański Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Acs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312312
  2. Agropol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000198589
  3. Airport Warsaw Fir-db Sp. Z O.O., Dęblin − KRS 0000420720
  4. Anna Zgoła i Partnerzy Spółka Lekarska Spółka Partnerska, Poznań − KRS 0000100544
  5. Atrem S.A., Złotniki − KRS 0000295677
  6. Avia Consulting Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000285156
  7. Avia Solutions Inteligent Group Sp. Z O.O., Nowe Kramsko − KRS 0000430303
  8. Bit. Budownictwo Instalacje Technologie Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000284106
  9. Biuro Obsługi Prawno-ekonomicznej Patron Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132099
  10. Centrum Kreowania Liderów S.A., Katowice − KRS 0000183951
  11. Contrast Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000284735
  12. Fundacja Bezpieczna Woda, Poznań − KRS 0000372632
  13. Fundacja Instytut Polskiej Gospodarki Technologii i Społeczeństwa Im. Prof. Edwarda Taylora, Borówiec − KRS 0000686214
  14. Fundacja Otoczmy Troską Życie, Baranowo − KRS 0000381138
  15. Fundacja Pokoleń, Warszawa − KRS 0000096174
  16. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  17. Instytut Biomasy i Energii Odnawialnej Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000377170
  18. Instytut Im.filipa Adwenta, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000246289
  19. Kancelaria Biegłych Rewidentów K.b.r. Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000009364
  20. Kancelaria Prawna Hanna Krawczyńska Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000117163
  21. Pieroth Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000104217
  22. Pks Transport Logistic Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000068482
  23. Polska Izba Gospodarcza Importerów,eksporterów i Kooperacji, Poznań − KRS 0000038528
  24. Polskie Linie Lotnicze Lot S.A., Warszawa − KRS 0000056844
  25. Polskie Stowarzyszenie Homeopatów Lekarzy i Farmaceutów Im. Jerzego Łozowskiego, Poznań − KRS 0000047008
  26. Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości S.A., Katowice − KRS 0000316388
  27. Poznańskie Stowarzyszenie Promocji Sztuki, Poznań − KRS 0000102528
  28. Ptwp-online Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000315695
  29. Ruch Regionalny Wielkopolan, Poznań − KRS 0000185638
  30. Securos Ius Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000415284
  31. Sikorski Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000292023
  32. Spółdzielnia Mieszkaniowa Osiedle Młodych W Poznaniu, Poznań − KRS 0000130596
  33. Spółdzielnia Mieszkaniowa Służew Nad Dolinką, Warszawa − KRS 0000079647
  34. Stowarzyszenie Absolwentów Poltechniki Poznańskiej, Poznań − KRS 0000024372
  35. Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu Im. Adama Mickiewicza W Poznaniu, Poznań − KRS 0000242634
  36. Stowarzyszenie Gmin, Powiatów i Województw Droga S11, Poznań − KRS 0000271208
  37. Stowarzyszenie Mba Poznań-atlanta, Poznań − KRS 0000022773
  38. Stowarzyszenie Miodowa 15, Warszawa − KRS 0000506914
  39. Stowarzyszenie Pokolenia, Warszawa − KRS 0000045080
  40. Stowarzyszenie Szlachta Wielkopolska, Poznań − KRS 0000309769
  41. Stowarzyszenie Wielkopolskich Pozytywistów, Poznań − KRS 0000420854
  42. Sucholeskie Stowarzyszenie Sportowe Fighter, Suchy Las − KRS 0000258617
  43. Towarzystwo Im. Stanisława Mikołajczyka, Poznań − KRS 0000212042
  44. Towarzystwo Przyjaciół Akademii Muzycznej Im. I. J. Paderewskiego, Poznań − KRS 0000078449
  45. Verbum - Akademia Szkoleń Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000360317
  46. Vinori Sp. Z O.O., Sarbinowo − KRS 0000699729
  47. Wielkopolska Izba Gospodarcza, Gniezno − KRS 0000689190
  48. Wielkopolski Klub Kapitału, Poznań − KRS 0000105558
  49. Wielkopolskie Stowarzyszenie Opieki Nad Sportowcami i Wspierania Medycyny Sportowej Patron W Poznaniu, Poznań − KRS 0000077132
  50. Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego Pzl-kalisz S.A., Kalisz − KRS 0000071223

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Adros Sp. Z O.O., Dobrzyca − KRS 0000033124
  2. Aero Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282354
  3. Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. W Koninie, Konin − KRS 0000053695
  4. Atrem Sp. Z O.O., Przeźmierowo − KRS 0000118935
  5. Biuro Rachunkowe Hst Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000000125
  6. Centrum Edukacji Turystycznej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000046485
  7. Centrum Podróży Aura Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113345
  8. Centrum Sportu Szamotuły Sp. Z O.O., Szamotuły − KRS 0000492565
  9. Chopin Airport Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047774
  10. Columbus Energy S.A., Kraków − KRS 0000373608
  11. Common S.A., Łódź − KRS 0000216818
  12. Dom - Mar Sp. Z O.O., Przeźmierowo − KRS 0000315360
  13. Elektro-system Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000302212
  14. Elewarr-Sp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000102377
  15. Em Group Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000407229
  16. Europol Meble S.A., Chodzież − KRS 0000000783
  17. Fabrykacja Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000124035
  18. Fundacja Edukacja i Praca, Poznań − KRS 0000544170
  19. Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A., Poznań − KRS 0000094064
  20. Global Travel Investments Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000232008
  21. Idm S.A. Układowej, Kraków − KRS 0000004483
  22. Instytut Kształcenia Ustawicznego - Irie Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000223373
  23. Instytut Transportowy. Project And Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134465
  24. Investment Friends Capital S.A., Płock − KRS 0000267789
  25. Jacht Klub Wielkopolski, Poznań − KRS 0000094153
  26. K R i Sp. Z O.O., Wysogotowo − KRS 0000082084
  27. Kancelaria Radców Prawnych I. Pietrzak Partnerzy, Poznań − KRS 0000246364
  28. Kolej Bałtycka S.A., Szczecin − KRS 0000022450
  29. Lotniczy Dworzec Towarowy Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000137520
  30. Loża Patronów Teatru, Poznań − KRS 0000101545
  31. M.makowska i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych, Poznań − KRS 0000002853
  32. Mg Sport i Nieruchomości Sp. Z O.O., Murowana Goślina − KRS 0000330285
  33. Międzynarodowe Centrum Szkolenia i Doradztwa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000212592
  34. Międzynarodowy Port Lotniczy Im. Jana Pawła Ii Kraków-balice Sp. Z O.O., Balice − KRS 0000008522
  35. Pekabud-morasko Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000049050
  36. Pge Energia Odnawialna S.A., Warszawa − KRS 0000044915
  37. Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000041547
  38. Polsped Sp. Z O.O., Garby − KRS 0000216479
  39. Port Lotniczy Poznań-ławica Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000003431
  40. Port Lotniczy Szczecin-goleniów Sp. Z O.O., Glewice − KRS 0000038385
  41. Port Lotniczy Wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000086071
  42. Poz Airport Services Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000053674
  43. Pozbud Tr S.A., Wysogotowo − KRS 0000284164
  44. Poznańska Korporacja Budowlana Pekabex S.A., Poznań − KRS 0000109717
  45. Pro Tonsil Sp. Z O.O., Września − KRS 0000119355
  46. Przedsiębiorstwo Innowacyjno-budowlane Domex-bis Sp. Z O.O., Komorów − KRS 0000127374
  47. Przedsiębiorstwo Kamabud Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000176841
  48. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Leszno - Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000123792
  49. Przedsiębiorstwo Koordynacji Spedycji Limes Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000071736
  50. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej W Poznaniu, Poznań − KRS 0000080873

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie i rozbudowie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną wraz z modernizacją i rozbudową systemów alarmowych i kontroli dostępu, wymianą drzwi, okien i krat w budynku WKU w Szczecinku.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Szczecin
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie i rozbudowie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną wraz z modernizacją i rozbudową systemów alarmowych i kontroli dostępu, wymianą drzwi, okien i krat w budynku WKU w Szczecinku.
    2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia.
    3. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Wykonawca ubiegający się o realizację zadania, na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) jest zobowiązany do ochrony tych informacji.
  2. Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Lublinie w celu dostosowania do wymagań zawartych Rozporządzenia MSWiA z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). Dla wykonanej modernizacji SSWiN Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklaracje zgodności systemu z powyższym przepisami.
  3. Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację: zadania polegającego na modernizacji budynku garażowego nr 26 wraz z budową kanalizacji deszczowej przy budynku nr 26 w Dziwnowie oraz zadania polegającego na modernizacji budynku nr 25 (PKT) w Dziwnowie.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Szczecin
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację: zadania polegającego na modernizacji budynku garażowego nr 26 wraz z budową kanalizacji deszczowej przy budynku nr 26 w Dziwnowie oraz zadania polegającego na modernizacji budynku nr 25 (PKT) w Dziwnowie.
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
    Część I - Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na modernizacji budynku garażowego nr 26 wraz z budową kanalizacji deszczowej przy budynku nr 26 w Dziwnowie.
    Część II - Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na modernizacji budynku nr 25 (PKT) w Dziwnowie.
    3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla cz. I i II został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia.
    4. Realizacja przedmiotu zamówienia na część I i II zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Wykonawca ubiegający się o realizację zadania, na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) jest zobowiązany do ochrony tych informacji.
  4. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie zasilania awaryjnego spełniajacego wymogi Normy Obronnej dla przebudowywanych systemów ochrony technicznej w kompleksie wojskowym w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 2213).
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie zasilania awaryjnego spełniajacego wymogi Normy Obronnej dla przebudowywanych systemów ochrony technicznej w kompleksie wojskowym w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 2213).
    Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE.
    Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ:
    - Programie Funkcjonalno - Użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ),
    - Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 12 do SIWZ).
    1) Wykonawca w ramach zawartej umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę.
    2) Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, o zakończeniu robót budowlanych.
    3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, za wyjątkiem materiałów wskazanych przy przekazaniu placu budowy, które należy przekazać administratorowi obiektu.
    4) Nie później niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru Wykonawca dostarczy wcześniej uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego i Użytkownika protokół sprawdzenia funkcjonowania wykonanego zasilania awaryjnego systemów ochrony technicznej
    5) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem.
    6) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).
    UWAGA:
    1) Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  5. Roboty budowlane obejmujące budowę zasilania energetycznego do magazynów, montaż systemów alarmowych oraz wymianę drzwi i krat w budynkach magazynów na terenie KPW Świnoujście (PKOB 2214, 1274).
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę zasilania energetycznego do magazynów, montaż systemów alarmowych oraz wymianę drzwi i krat w budynkach magazynów na terenie KPW Świnoujście (PKOB 2214, 1274).

    Zakres prac obejmuje:
    A/ roboty budowlane, w tym: roboty demontażowe, rozbiórkowe, montaż drzwi stalowych wraz z ościeżnicami, wymiana krat z ościeżnicami, zabezpieczenie otworów wentylacyjnych, montaż elementów blokujących, wykonanie tynków i malowanie ościeży po wymianie drzwi i krat.
    B/ instalacje elektryczne, w tym: prace demontażowe, rozbiórkowe, wykonanie zasilania obiektów (zewnętrzna sieć elektryczna), instalacje elektryczne wewnętrzne w budynkach, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacja alarmowa.
    C/ instalacje teletechniczne, w tym: wykonanie sieci światłowodowej systemu SSWiN, system alarmowy LCN, telefoniczny system łączności wartowniczej.

    1) Wykonawca, w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWIB o zakończeniu robót budowlanych, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego.
    2) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem.
    3) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).
    4) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy.
    5) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu deklaracji zgodności, że system alarmowy spełnia wymagania klasy SA-4, książkę ewidencji urządzeń wchodzących w skład systemu ochrony w formie pisemnej i elektronicznej zawierającą wykaz z rozbiciem na:
    a. Lp.;
    b. Rodzaj urządzenia (nazwę i typ);
    c. Numer certyfikatu lub świadectwa kwalifikacyjnego i przez kogo wydane;
    d. Numer seryjny;
    e. Ilość;
    f. Data montażu;
    g. Nazwa głównego wykonawcy;
    h. Imię i nazwisko Instalatora oraz nazwa firmy, którą on reprezentuje;
    i. Miejsce montażu urządzenia;
    1) numer budynku,
    2) kondygnacja,
    3) numer pomieszczenia,
    oraz świadectwa kwalifikacyjne lub certyfikaty urządzeń tworzących system ochrony.
    6) Na zdemontowane urządzenia systemów zabezpieczeń technicznych Wykonawca wykona wykaz tych urządzeń w formie papierowej i elektronicznej zawierający:
    a. Lp.;
    b. Nazwę i typ urządzenia;
    c. Numer seryjny;
    d. Datę produkcji;
    e. Nazwę producenta;
    f. Datę deinstalacji,
    oraz na podstawie tego wykazu przekaże je Użytkownikowi w stanie obsłużonym, kompletne bez zbędnego starego okablowania linii dozorowych jak i bez zbędnych śrub, kołków mocujących urządzenia. Urządzenia maja być demontowane staranie bez ich uszkodzeń (odrywanie, łamanie itp.).
    7) Na zdemontowane urządzenia systemów zabezpieczeń technicznych nienadające się do dalszej eksploatacji Wykonawca przekaże Użytkownikowi protokół (zaświadczenie) o ich niesprawności i braku możliwości dalszej eksploatacji, zgodnie z OIN 5/2011 i NO-04-A004-8:2010.

    Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE.
  6. Konserwacja i naprawa Systemów i Urządzeń Alarmowych w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW.4340 w Szczecinie.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4340, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji
    i naprawy Systemów i Urządzeń Alarmowych w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW.4340 w Szczecinie.
    Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty został w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru usługi konserwacji i naprawy systemów alarmowych w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW.4340 w Szczecinie- załącznik nr 11 do SIWZ stanowiący jego integralną cześć.
  7. Budowa magazynu wielofunkcyjnego w JW 1156 Poznań - Krzesiny
    Zamawiający: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, Poznań
    Budowa magazynu wielofunkcyjnego w JW 1156 Poznań - Krzesiny
  8. DOSTOSOWANIE SYSTEMÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH DO AKTUALNYCH POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO
    Zamawiający: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie systemów zabezpieczających (urządzeń i oprogramowania) do aktualnych potrzeb Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14, poprzez dostawę, instalację i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD), zawierającego również system identyfikacji pracowników; systemu alarmowego, zwanego w dalszej części SIWZ i Projekcie Technicznym Wykonawczym systemem sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN); systemu monitorowania wizyjnego, zwanego w dalszej części SIWZ i Projekcie Technicznym Wykonawczym systemem dozoru telewizyjnego (SDTV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Techniczny Wykonawczy Systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu i Systemu dozoru telewizyjnego nazywany dalej Projektem Technicznym Wykonawczym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu i Systemu dozoru telewizyjnego zawarta w części IV SIWZ, nazywana dalej STWIOR lub Specyfikacją techniczną, zwane również w treści SIWZ łącznie dokumentacją techniczną. Uwaga: Postępowanie przetargowe obejmuje wyłącznie ETAP I realizacji Projektu Technicznego Wykonawczego, natomiast Projekt Techniczny Wykonawczy obejmuje całość prac koniecznych do dostosowania systemów zabezpieczających do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Załączony do projektu przedmiar robót obejmuje wyłącznie prace wykonywane w I ETAPIE. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: 1 dostarczenie, w przypadku dostawy oprogramowania na ilość używanych jednocześnie licencji oprogramowania, oprogramowania zawierającego minimum 5 takich licencji. 2 dostosowanie użytkowanych obecnie przez pracowników Zamawiającego breloków zbliżeniowych do wykorzystywania, w łatwy sposób w nowym systemie, przy czym programowanie breloka dla dostępu do poszczególnych stref musi następować poprzez podanie jedynie jego identyfikatora numerycznego (1-5 cyfr) za pomocą klawiatury SSWiN/KD lub przy pomocy załączonego oprogramowania. 3 dostosowanie dostarczonych przez Wykonawcę kart zbliżeniowych do użytkowania również w istniejących już u Zamawiającego systemach kontroli dostępu, przy czym programowanie karty dla dostępu w poszczególnych systemach musi odbywać się w identyczny sposób, co programowanie obecnie użytkowanych breloków dostępowych, czyli przez podanie jedynie numeru karty (1-5 cyfr). Wymagane jest aby tzw. Site Code dostarczonych kart miał numer 210. 4 udzielenie gwarancji i świadczenie w okresie gwarancji usług serwisu gwarancyjnego oraz dokonywanie konserwacji systemów zabezpieczających Zamawiającego, o których mowa powyżej. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji, serwisu gwarancyjnego i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego Zamawiającego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ; 5 Przeprowadzenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, dla wybranych pracowników Zamawiającego, po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru technicznego Przedmiotu Zamówienia, co najmniej dwóch dwugodzinnych szkoleń dotyczących działania systemów zabezpieczających Zamawiającego, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że pierwsze szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 3 dni od daty odbioru technicznego Przedmiotu zamówienia a drugie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednakże nie później niż przed odbiorem końcowym Przedmiotu zamówienia. Warunki prowadzenia robót: Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać Zamawiającemu użytkowania obiektu, zgodnie z przeznaczeniem, a wykonywane roboty w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący zwykłym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót. Wykonawca jest obowiązany tak przygotować i ustalić front robót oraz zastosować taką technologię, która w możliwie najmniejszym stopniu zakłóci działalność Zamawiającego oraz wykonywać głośne, hałaśliwe prace po godzinie 16:00. UWAGA W budynku B- obowiązuje zakaz prowadzenia prac hałaśliwych i uciążliwych w czasie trwania konferencji - o planowanych terminach konferencji Zamawiający, poprzez Głównego Inżyniera ICHB PAN p. Krzysztofa Bąka będzie informował Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, na którym ma zostać wykonany Przedmiot zamówienia i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej przedmiotowego obiektu ponosi Wykonawca. Kalkulację ceny ryczałtowej należy przygotować w oparciu o Projekt Techniczny Wykonawczy i przedmiar robót, mając na uwadze fakt, że załączony przedmiar obejmuje wyłącznie prace wykonywane w I ETAPIE i stanowi jedynie materiał pomocniczy - informacyjny. Zasady wykonania robót związanych z Przedmiotem zamówienia: Zasady wykonywania robót zostały określone w IV części siwz Zasady odbioru Przedmiotu zamówienia : Zamawiający dokona dwóch odbiorów Przedmiotu zamówienia: 1. odbioru technicznego, 2. odbioru końcowego a) Odbiór techniczny Przedmiotu zamówienia odbędzie się po zakończeniu jego realizacji, tj. dostawie, zainstalowaniu i uruchomieniu Przedmiotu zamówienia, nie później niż do dnia 12 grudnia 2014 r. poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru technicznego Przedmiotu zamówienia. W trakcie odbioru technicznego Zamawiający będzie sprawdził czy prace zostały wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do niniejszego SIWZ i czy systemy, o których mowa w STWIOR pracują poprawnie, w szczególności czy: - wszystkie czujki są sprawne, - informacje przekazywane przez centralę alarmową są poprawne i odpowiadają stanowi rzeczywistemu, - układy kontroli dostępu na poszczególnych przejściach reagują poprawnie na zbliżenie karty uprawnionej i nieuprawnionej, - wszystkie informacje wysyłane do stacji odbiorczej w agencji prowadzącej monitorowanie obiektu są prawidłowe i są zrozumiałe, - wszystkie funkcje pomocnicze wykonywane przez system są realizowane - wysterowywanie odpowiednich wyjść przeznaczonych do współpracy z innymi systemami Nadto Zamawiający sprawdzi czy instrukcje obsługi oraz książki eksploatacji systemów zostały dostarczone przez Wykonawcę. b) Przed odbiorem technicznym Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. spis wyposażenia poszczególnych systemów wraz z podaniem numerów seryjnych lub innych symboli identyfikacyjnych dostarczonych urządzeń wraz ze wskazaniem miejsca ich montażu, 2. instrukcje obsługi poszczególnych systemów, 3. oprogramowanie zarządzające centralą SSWiN/KD i umożliwiające pełne zarządzanie użytkownikami, ich uprawnieniami oraz kartami dostępowymi, działające poprawnie na platformie systemów z rodziny Microsoft Windows w wersjach co najmniej Windows 7. Konieczne jest dostarczenie minimum dwóch kabli do podłączenia komputera do centrali kontroli dostępu w celu zarządzania nią, 4. protokół pomiarów elektrycznych, o których mowa w STWIOR, dokonany przez osobę posiadającą przewidziane przepisami prawa uprawnienia do dokonania przedmiotowych pomiarów. Odbiór końcowy Przedmiotu zamówienia odbędzie się po wstępnym okresie pracy systemów, o których mowa w STWIOR - nie później niż do dnia 28 lutego 2015 r., poprzez podpisanie przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru Przedmiotu zamówienia. Podczas tego okresu pracy przedmiotowych systemów Zamawiający będzie obserwował jaka jest stabilność systemów w normalnych warunkach pracy a wyniki wpisywane będą do książki eksploatacji. W trakcie odbioru końcowego Zamawiający będzie sprawdził czy prace zostały wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i czy systemy, o których mowa w STWIOR pracują poprawnie w szczególności czy: - wszystkie czujki są sprawne, - informacje przekazywane przez centralę alarmową są poprawne i odpowiadają stanowi rzeczywistemu, - układy kontroli dostępu na poszczególnych przejściach reagują poprawnie na zbliżenie karty uprawnionej i nieuprawnionej, - wszystkie informacje wysyłane do stacji odbiorczej w agencji prowadzącej monitorowanie obiektu są prawidłowe i są zrozumiałe, - wszystkie funkcje pomocnicze wykonywane przez system są realizowane - wysterowywanie odpowiednich wyjść przeznaczonych do współpracy z innymi systemami. Pozostałe zasady odbioru Przedmiotu zamówienia zostały określone w IV części STWIOR. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i jakościowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych
  9. Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w Obiekcie Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu w zakresie dostosowania do wymogów Rozporządzenia MSWiA z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). Przebudowa systemu będzie polegała na przystosowaniu do wyższego poziomu bezpieczeństwa systemu zainstalowanego w pomieszczeniach węzła skarbcowego budynku.
    Zakres robót obejmuje w szczególności:
    1) dostawę wraz z instalacją urządzeń i okablowania zgodnie z projektem wykonawczym przebudowy,
    2) konfigurację systemu,
    3) demontaż starych elementów oraz ich utylizacja,
    4) dostawa , montaż i uruchomienie UPS-a o mocy min 7,5 KVA z podtrzymaniem bateryjnym na min 72 godz.,
    5) aktualizację platformy GEMOS z wersji 2.0 do wersji 3.0,
    6) integrację przebudowanego systemu z systemem platformy GEMOS,
    7) skomunikowanie dwutorowo systemu sygnalizacji włamania i napadu z wyznaczona Komenda policji w celu przekazywania sygnałów o zagrożeniach (na istniejących urządzeniach),
    8) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej,
    9) przeszkolenie 5 administratorów systemu i 10 osób do obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego,
    10) konserwacje i serwis w ramach 24 miesięcznej gwarancji.
    Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji wykonawczej przebudowy systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Wydziału zasilania NBP w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22 oznaczony klauzulą zastrzeżone oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - dokument jawny.
  10. Roboty budowlane polegające na budowie technicznego systemu ochrony kompleksu wraz z wykonaniem integracji systemów alarmowych w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 2213).
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę technicznego systemu ochrony kompleksu wraz z wykonaniem integracji systemów alarmowych w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 2213), w szczególności polegające na:

    1) Wykonaniu robót elektrycznych:
    a) Budowie kanalizacji teletechnicznej na terenie JW 1749 System przekazu sygnałów alarmowych drogą radiową z kompleksu GSA, biblioteki i klubu garnizonowego do Centrum Dozoru.
    b) Integracja systemów ochrony technicznej na terenie JW 1749 w Stargardzie Szczecińskim.
    c) Modernizacja Systemów Ochrony Technicznej budynków Klubu Garnizonowego i Biblioteki.
    d) Wykonanie zasilania awaryjnego do wykonanej integracji systemów ochrony technicznej JW 1749.
    2) Wykonaniu robót budowlanych zasilania awaryjnego łącznie z wykonaniem dokumentacji powykonawczej (dla całego systemu w kompleksie) do przedmiotowej integracji systemów alarmowych ochrony technicznej kompleksu wojskowego spełniającego wymagania Normy Obronnej w uzgodnieniu z użytkownikiem łącznie z wykonaniem dokumentacji powykonawczej tego zasilania.
    3) Wykonaniu robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin).
    4) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).
    5) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., Nr 21) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy.
    6) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem.
  11. Budowa budynku laboratoryjno - garażowego dla potrzeb Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotu. Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i udzieleniem odpowiedzi na pytania
    Zamawiający: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, Poznań
    Budowa budynku laboratoryjno - garażowego dla potrzeb Inspektoratu MON ds. Bezpieczeństwa Lotu. Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i udzieleniem odpowiedzi na pytania
  12. Usługa konserwacji i naprawy systemów i urządzeń alarmowych w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW.4340 Szczecin.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4340, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługa konserwacji i naprawy systemów i urządzeń alarmowych w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW.4340 Szczecin. Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty został w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru usługi konserwacji i naprawy systemów alarmowych w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW.4340 w Szczecinie.
  13. Wykonanie robót budowlanych zabezpieczających i przygotowawczych w ramach realizacji inwestycji pn. Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce
    Zamawiający: Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o., Poznań
    I. Roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznych silnoprądowych w wybranych pomieszczeniach budynku głównego; wykonanie zasilania rozdzielnicy SN 15 kV ICHOT w projektowanej stacji transformatorowej w budynku głównym; wykonanie rozdzielni SN 15 kV w budynku głównym; montaż podposadzkowych instalacji elektrycznych w budynku Śluzy Tumskiej; ułożenie kabli instalacji niskoprądowych (SAP, KD, SSWiN, BMS, okablowanie strukturalne) w budynku Śluzy Tumskiej; II. Roboty sanitarne: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu węzła cieplnego w budynku głównym; wykonanie ogrzewania podposadzkowego w budynku Śluzy Tumskiej; III. Roboty zabezpieczające: wygrzewanie z osuszeniem pomieszczeń, mocowanie folii na deskowaniu w otworach okiennych w budynku głównym; IV. Wywóz mas ziemnych
  14. Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12.Budynek, w którym mają być przeprowadzone prace, znajduje się w zabudowie zwartej z przyległym podwórzem. W ramach planowanej inwestycji będą prowadzone prace polegające na przystosowaniu do wyższego poziomu bezpieczeństwa części systemu sygnalizacji włamania i napadu chroniącej pomieszczenia węzła kasowo-skarbcowego (część systemu podłączona do centralki SSWiN chroniącej pomieszczenia węzła kasowo-skarbcowego) oraz ochronę nowych pomieszczeń piwnicznych.
    Charakterystyczne parametry określające zakres robót:
    a)wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany 40 elementów aktywnych i pasywnych, manipulatorów oraz urządzenia - centralki SSWiN (ochrona węzła kasowo-skarbcowego) oraz nowych 5 elementów systemu w celu objęcia ochroną nowych pomieszczeń piwnicznych,
    b)demontaż starych elementów,
    c)dostarczenie nowych elementów, zamontowanie oraz konfiguracja oprogramowania,
    d)instalacja 5 zaprojektowanych elementów systemu w celu objęcia ochroną nowych pomieszczeń piwnicznych,
    e)integracja zamontowanych elementów z platformą integrującą Gemos 3,
    f)przeszkolenie 5 administratorów i wskazanych przez Zamawiającego 10 osób obsługujących system, g)konserwacja i serwis w ramach gwarancji: - zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia określony w Sekcji II 1.3 lit.b-e minimum 24 miesiące, która obowiązywać będzie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. - w okresie gwarancji Wykonawca
    zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego konserwacji i serwisu gwarancyjnego w następujący sposób:
    1)zapewnić zamawiającemu możliwość powiadamiania przez 24 godziny o awariach systemu za pomocą faxu lub maila,
    2)czas reakcji na zgłoszenie awarii 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii,
    3)czas naprawy - do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii,
    4)miejsce naprawy - siedziba Zamawiającego,
    5)w okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić bez dodatkowych opłat dostarczenie aktualizacji oprogramowania oraz pomoc przy jej instalacji,
    6)konserwacja raz na trzy miesiące.
    -w przypadku braku możliwości wykonania naprawy w siedzibie Zamawiającego zamontowanych urządzeń, Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbierze urządzenie od Zamawiającego oraz dostarczy go po naprawie do Zamawiającego,
    h) przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do dokumentacji.
    Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
  15. Wymiana 11 m skorodowanego orurowania na odcinku od komory zasuw do komory pośredniej oraz montaż dodatkowego trójnika wraz z armaturą do układu zasilania zbiorników na terenie Obiektu Ujęcie Wody
    Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o., Bełchatów
    Wymiana 11 m skorodowanego orurowania na odcinku od komory zasuw do komory pośredniej oraz montaż dodatkowego trójnika wraz z armaturą do układu zasilania zbiorników na terenie Obiektu Ujęcie Wody. W zakresie robót mieści się montaż następujących elementów:
    Rura PE100, SDR 17, ø 500 - L - 11 mb;
    Przepustnica kołnierzowa DN500 - 1 szt.;
    Trójnik PE100 SDR 17, ø 500 - 1 szt.;
    Tuleja kołnierzowa PE100 SDR 17 ø 500 - 7 szt.;
    Kołnierz luźny PP/stal DN500 - 7 szt.;
    Kołnierz zaślepiający PE100 ø 500 - 1 szt.;
    Uszczelka EPDM ø 500 - 6 szt.;
    Elementy złączne DN500 - 6 kpl.
    Łańcuch uszczelniający EPDM - 6 szt.;
    Łącznik RS DN 500 - 1 szt.
  16. Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu, polegających na:
    a) rozbiórce i wykonaniu sufitów podwieszanych
    b) montażu wentylacji i klimatyzacji
    c) wykonaniu konstrukcji budowlanej
    d) wymianie lamp lastrowych
    e) montażu lamp awaryjnych
    Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
    Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy w załączniku nr 4 do IWZ.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do umowy:
    Załącznik nr 1 do wzoru umowy - Rodzaj i zakres robót oraz dokładna lokalizacja wykonania robót
    Załącznik nr 2 do wzoru umowy - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
    Załącznik nr 3 do wzoru umowy - Przedmiar robót
    Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych na kartach katalogowych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenie opisane w załącznikach do IWZ.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego.
  17. Wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu - zamówienie dodatkowe.
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na:
    1) naprawie systemu sygnalizacji pożaru,
    2) naprawie systemu oddymiania,
    3) wykonaniu oddzieleń przeciwpożarowych.
    2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy.
  18. Zamówienie uzupełniające w zakresie branży drogowej do zamówienia podstawowego pn. *Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap 1 - część V, zadanie 13*
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
    Zamówienie uzupełniające w zakresie branży drogowej do zamówienia podstawowego pn. *Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap 1 - część V, zadanie 13* obejmuje:
    - rozbiórki nawierzchni jezdni i chodników ul. Garbary, Wielka, Wodna
    - wymiane gruntów pod odtwarzanymi chodnikami i jezdniami
    - odtworzenie nawierzchni
    w związku z wykonywaniem przekopów otwartych.
  19. Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach w budynku Urzędu Miasta Poznania przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu, - sprzedaż, dostawa i montaż klimatyzatorów wraz z osprzętem, - wykonanie robót budowlanych i elektrycznych oraz instalacji gaśniczej ppoż
    Zamawiający: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach w budynku Urzędu Miasta Poznania przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu, - sprzedaż, dostawa i montaż klimatyzatorów
    wraz z osprzętem, - wykonanie robót budowlanych i elektrycznych oraz instalacji gaśniczej ppoż. Okres gwarancji na wykonane roboty oraz dostarczony materiał 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do SIWZ: - Załącznik nr 8 - wzór umowy wraz z załącznikami; - Załącznik nr 9 - przedmiar robót rozbudowy serwerowni; Występujące w dokumentacji nazwy własne
    producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych na kartach katalogowych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenie opisane w załącznikach do siwz.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
    rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wymiarze nie przekraczającym wartości 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. 45000000-7 - Roboty budowlane
  20. Modernizacja systemu sterowania ruchem- Etap I
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu sterowania ruchem polegających na budowie kanalizacji teletechnicznych dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej do Centrum Sterowania Ruchem i opisanych wg Wspólnego słownika zamówień (CPV):
    - 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej;
    - 45231112-3 - Instalacja rurociągów.
    Z uwagi na rozległy obszar na którym mają być prowadzone roboty budowlane Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć następujących części:

    cześć 1:
    Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap I, zadanie nr 2: budowa kanalizacji teletechnicznej dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej w ulicy Grochowskiej i Arciszewskiego.

    cześć 2:
    Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap I, zadanie nr 5: budowa kanalizacji teletechnicznej dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej w ulicy Głogowskiej (Stablewskiego - Sczanieckiej).

    cześć 3:
    Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap I, zadanie nr 7: budowa kanalizacji teletechnicznej dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej w ulicy Głogowskiej (Ściegiennego - wiadukt Górczyński).

    cześć 4:
    Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap I, zadanie nr 14: budowa kanalizacji teletechnicznej dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej w ulicy Drużynowej i Góreckiej.

    część 5:
    Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap I, zadanie nr 13: budowa kanalizacji teletechnicznej dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej w ulicy Garbary.

    część 6:
    Modernizacja systemu sterowania ruchem - etap I, zadanie nr 10: budowa kanalizacji teletechnicznej dla przyłączenia sterowników sygnalizacji świetlnej w ulicy Dąbrowskiego.
  21. wykonanie wentylacji i klimatyzacji
    Zamawiający: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Poznań
  22. Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku usługowym przy ul. Matejki 22 w Szczecinie w części należącej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, która stanowi siedzibę Oddziału ZUS w Szczecinie.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, Szczecin
  23. Serwis klimatyzacji i wentylacji
    Zamawiający: Urząd Miasta Poznań, Poznań
  24. Kontrakt 01 Przebudowa Ujęcia Wody Myszaki
    Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o., Bełchatów