Kogo reprezentuje osoba

Krygier Bolesław

w KRS

Bolesław Krygier

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bolesław
Nazwisko:Krygier
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1933 r., wiek 84 lata
Miejscowości:Duszniki (Wielkopolskie), Duszniki Wlkp. (Wielkopolskie), Szamotuły (Wielkopolskie)
Przetargi:28 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Flis Franciszek, Geisler Edward, Górny Klemens Stanisław, Głuchy Mieczysław, Hałas Henryk, Hoffa Stanisław, Jóźwiakowska Barbara Gabriela, Kaczmarek Zbigniew, Kleczewska Teresa Zofia, Kofel Jan, Kortyla Mieczysław Kazimierz, Królik Józef, Majda Eugeniusz, Nowak Leszek, Piaskowski Marian, Piaskowski Władysław, Piechocki Romuald, Pieprzyk Marian, Śliwiński Henryk, Strzałkowski Janusz, Szukała Marian, Tecław Jan, Wawrzynowicz Teodor Jan, Wilde Halina, Łuczak Seweryn
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Beszterda Mariusz, Bober Jan, Cuprych Zygmunt, Czapracka Grażyna, Czekała Janusz, Człapa Marek, Dziamski Ryszard, Frąckowiak Jerzy, Garbacz Andrzej, Glinka Piotr, Głuchy Mieczysław, Jandy Mirosław, Jaroszyk Ireneusz, Jarząb Stanisław, Jujeczka Wojciech, Kaczmarek Czesław, Kaczmarek Tadeusz, Kiersztan Sianisław, Knaflewski Roman, Krauze Zygfryd, Krawczyk Anna, Król Zenon, Królik Andrzej, Kulig Arkadiusz Tomasz, Maciejewski Franciszek, Majda Eugeniusz, Makosiński Mieczysław, Martyniec Krystyna, Nowak Alicja, Nowak Wojciech, Nowakowski Marian, Paszek Mariusz, Radziejewski Karol Wojciech, Roguszka Remigiusz Michał, Skórnicki Gracjan, Skórnicki Mariusz, Szukała Marian, Walewicz Jerzy, Żybura Robert

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barańaski Jarosław, Barańska Beata, Derda Małgorzata, Hahnel Bogdan Józef, Hirszman Benon, Januszewska Alfreda Józefa, Kaczmarek Czesław, Konopacka Irena Helena, Konopacki Eugeniusz, Lemańska Danuta, Lurka Wanda, Magdziarek Hanka Maria, Majda Eugeniusz Jan, Nawrot Marian, Piaskowski Marian, Piaskowski Władysław, Przewoźny Krzysztof, Płowiec Bronisław, Śliwiński Henryk, Szade Grzegorz Stanisław, Wawrzynowicz Teodor Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kotek Jerzy Paweł

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy Duszniki, Szamotuły − KRS 0000085952
  2. Chór Halka, Duszniki − KRS 0000070542
  3. Fundacja Bukowina, Łódź − KRS 0000198815
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Szamotuły − KRS 0000065289
  5. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Duszniki − KRS 0000019846
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kaźmierzu Wlkp., Kaźmierz Wlkp. − KRS 0000109961
  7. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Dusznikach Wlkp., Duszniki Wlkp. − KRS 0000018421
  8. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Kaźmierzu, Kaźmierz − KRS 0000313801
  9. Kurkowe Bractwo Strzeleckie W Grzebienisku, Grzebienisko − KRS 0000053476
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Ceradzu Dolnym, Ceradz Dolny − KRS 0000064110
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Dusznikach, Duszniki Wielkopolskie − KRS 0000064039
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Gorszewicach, Gorszewice − KRS 0000292165
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Grzebienisku, Grzebienisko − KRS 0000060722
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Jastrowie, Jastrowo − KRS 0000299076
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Michorzewku, Michorzewko − KRS 0000276634
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Młynkowie, Młynkowo − KRS 0000112495
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Niewierzu, Niewierz − KRS 0000038102
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Podrzewiu, Podrzewie − KRS 0000079791
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Radzynach, Radzyny − KRS 0000017948
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Wierzei, Wierzeja − KRS 0000049704
  21. Powiatowy Związek Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych W Szamotułach, Szamotuły − KRS 0000410170
  22. Sgb Leasing Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000030473
  23. Spółdzielcza Grupa Producentów Polski Bekon W Podrzewiu, Podrzewie − KRS 0000628311
  24. Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Duszniki Wlkp. − KRS 0000027509
  25. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Szamotułach, Szamotuły − KRS 0000105414
  26. Spółdzielnia Mieszkaniowa Kaźmierz, Kaźmierz − KRS 0000273717
  27. Spółdzielnia Producentów Mleka Eko, Poznań − KRS 0000468115
  28. Spółdzielnia Producentów Ziarna Zbóż i Nasion Roślin Oleistych Eko, Poznań − KRS 0000467770
  29. Stacja Paliw El - Jot Leszek Głuchy, Jarosław Barański Sp. J., Duszniki − KRS 0000071123
  30. Stowarzyszenie Akademia Piłki Nożnej Herkules Otorowo, Otorowo − KRS 0000416297
  31. Stowarzyszenie Klub Seniora Złoty Kłos, Duszniki − KRS 0000411705
  32. Stowarzyszenie Kulturalne Duszniczanka, Duszniki − KRS 0000327438
  33. Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych W Ostrorogu, Ostroróg − KRS 0000273947
  34. Stowarzyszenie Odbudowy Cmentarzy Niemieckich Na Terenie Ziem Polskich, Sokolniki Małe − KRS 0000156031
  35. Towarzystwo Miłośników Ziemi Dusznickiej, Duszniki − KRS 0000027739
  36. Wielkopolska Spółdzielnia Rolnik, Poznań − KRS 0000068445
  37. Wielkopolskie Zrzeszenie Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej W Poznaniu, Poznań − KRS 0000077487
  38. Zrzeszenie Producentów Trzody Chlewnej Tuczpol, Grzebienisko − KRS 0000094900
  39. Związek Emerytów i Rencistów Rolniczych Rzeczypospolietj Polskiej, Warszawa − KRS 0000305043

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Teb Akademia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000096209
  2. Cukrownia Szamotuły S.A., Szamotuły − KRS 0000032493
  3. Gpu Sp. Z O.O., Szczuczyn − KRS 0000180663
  4. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Top-tomyśl, Nowy Tomyśl − KRS 0000068330
  5. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  6. Skalnik Marina Sp. Z O.O., Darłowo − KRS 0000395468
  7. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa W Szamotułach, Szamotuły − KRS 0000185500
  8. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych W Poznaniu, Poznań − KRS 0000090292

Powiązane przetargi (28 szt.):
  1. Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 900.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostroróg, Ostroróg
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 900.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

    2. Wysokość kredytu do 900.000,00 zł

    3. Warunki udzielenia kredytu:
    1. Okres kredytowania od 01.06.2018 r. do 31.12.2022 r.
    2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego
    z wykorzystaniem kredytu od dnia uruchomienia kredytu – data uruchomienia kredytu jest dniem podjęcia pierwszej transzy lub całości kredytu – na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego.
    3. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
    4. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    5. W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.
    6. Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie.
    7. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu.
    8. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni.
    9. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych.
    10. Oprocentowanie kredytu ustala się na okresy trzymiesięczne na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane.
    11. Zabezpieczenie kredytu – weksel „In blanco” z deklaracją wekslową
    12. Okres karencji: do 30.06.2018 r.
    13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy, w szczególności zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz okresu karencji.
    14. Spłata rat kredytu będzie następowała w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału odrębnie dla dwóch inwestycji

    Harmonogram spłat:
    Rok 2018 – 100.000,00 zł.
    Rok 2019 – 200.000,00 zł.
    Rok 2020 – 300.000,00 zł.
    Rok 2021 – 200.000,00 zł.
    Rok 2022 – 100.000,00 zł.
  2. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na okres do dnia 31.12.2026 roku w wysokości 1.785.482 z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu w kwocie 247.508 oraz spłaty zobowiązań finansowych Powiatu Szamotulskiego w kwocie 1.537.974
    Zamawiający: Powiat Szamotulski, Szamotuły
    I. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego na okres do dnia 31.12.2026 roku w wysokości 1.785.482 zł (słownie: jeden milion siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt dwa złote 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu w kwocie 247.508 zł (słownie: dwieście czterdzieści siedem tysięcy pięćset osiem złotych 00/100) oraz spłaty zobowiązań finansowych Powiatu Szamotulskiego w kwocie 1.537.974 zł (słownie: jeden milion pięćset trzydzieści siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt cztery złote 00/100) zgodnie z Uchwałą nr XXI/120/2016 Rady Powiatu Szamotulskiego z dnia 28 września 2016 roku.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1. Uruchomienie kredytu w wysokości: 1.785.482 zł (słownie: jeden milion siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt dwa złote 00/100) - bezgotówkowe, realizowane każdorazowo na zlecenie płatnicze kredytobiorcy na wskazany przez niego rachunek bankowy.
    2. Okres kredytowania ustala się z miesięcznym okresem spłaty kapitału w ratach od 01.01.2017 r. do 31.12.2026 r.
    3. Spłata odsetek odbywać się będzie w ratach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca począwszy od pierwszej wypłaty kredytu, liczonych od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na złotowym depozycie międzybankowym WIBOR 1M.
    4. Dla celów wyliczenia ceny i porównania ofert należy przyjąć następujące założenia:
    - WIBOR 1 m w wysokości 1,66 p.p,
    - spłata kredytu od 1 stycznia 2017 roku w ratach miesięcznych,
    - miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366,
    - spłata rat kapitałowych następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca,
    - spłata rat kapitałowych dokonywana będzie od 31.01.2017 r. do 31.12.2026 r.,
    - spłata rat odsetkowych następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca,
    - spłata odsetek odbywać się będzie w ratach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca począwszy od pierwszej wypłaty kredytu, liczonych od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na złotowym depozycie międzybankowym WIBOR 1M,
    - spłata kredytu następować będzie w 120 ratach miesięcznych, tj. 119 równych rat w wysokości 14 879,00 zł.-każda, za wyjątkiem pierwszej wyrównującej raty w wysokości 14 881,00 zł.
    - harmonogram spłat kredytu i odsetek znajduje się w tabeli w pkt.III.2 SIWZ
    5. Zamawiający nie dopuszcza żadnej prowizji ani opłat dodatkowych przed udzieleniem kredytu i w okresie kredytowania poza prowizją przygotowawczą, która nie może być wyższa niż 0,5% wartości wykorzystanego kredytu pobieranej każdorazowo od kwoty uruchomionej transzy.
    6. Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych opłat, prowizji i kar z tytułu przedterminowej spłaty części albo całości kredytu.
    7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej.
    8. Wykonawca ma obowiązek podania wszelkich opłat, prowizji składających się na koszt kredytu.
    9. W celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający dołączy do SIWZ następujące informacje:
    1) opinię RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Szamotulskiego za rok 2014 i 2015,
    2) sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N na dzień 30.09.2016 r.,
    3) opinię RIO w sprawie projektu budżetu na 2016 r.,
    4) Budżet Powiatu uchwalony na rok 2016,
    5) Wieloletnią Prognozę Finansową na lata 2016-2026,
    6) opinię RIO w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2016-2026,
    7) opinię w sprawie możliwości spłaty kredytu w latach 2017-2026 wydaną przez Regionalną Izbę Obrachunkową - opublikujemy po otrzymaniu z RIO Poznań
    8) Uchwałę Rady Powiatu Szamotulskiego z upoważnieniem dla Zarządu Powiatu Szamotulskiego do zaciągnięcia kredytu.
    10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: kod CPV 66.11.30.00.-5 usługi udzielania i obsługi kredytu.
    11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
    14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

    3. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia są następujące:

    1) Kredyt długoterminowy w kwocie 1.785.482 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu w kwocie 247.508 zł oraz spłaty zobowiązań finansowych Powiatu Szamotulskiego w kwocie 1.537.974 zł z możliwością wykorzystania w zależności od potrzeb Zamawiającego do dnia 31 grudnia 2016 roku.
    2) Płatności rat kapitałowych będą dokonywane miesięcznie przelewem od 31.01.2017 r. do 31.12.2026 r.
    3) Spłata odsetek odbywać się będzie w ratach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca począwszy od pierwszej wypłaty kredytu, liczonych od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na złotowym depozycie międzybankowym WIBOR 1M.
    4) Płatność odsetek w terminach, o których mowa w pkt. 3 jest bezwzględnie wymagalna. Skutki nie wywiązania się z płatności określi umowa między Zamawiającym a Wykonawcą.
    5) Płatność rat kapitałowych w terminie, o którym mowa w pkt. 2 nie jest bezwzględnie wymagalna, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności o czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony do banku nie później niż 7 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres kredytowania. Nie spłacona rata kapitałowa wchodzi w skład nie spłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania, bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji.
    6) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej.
    7) Po każdorazowym przesunięciu terminu spłaty raty kapitałowej bank dokona stosownego przeliczenia rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści wniosku Zamawiającego o odroczenie terminu płatności. Za powyższą czynność bank nie będzie żądał dodatkowych opłat lub prowizji.
    8) Termin zapłaty prowizji wynikającej ze złożonej oferty nastąpi po podpisaniu umowy, w ciągu 10 dni od dnia wypłaty każdej kolejnej kwoty kredytu.
    9) Oprocentowanie kredytu oparte jest na zmiennej stopie procentowej. Stopa procentowa (wyliczona w sposób określony w ofercie) równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę banku w wysokości wynikającej z oferty. Marża nie ulega zmianie w okresie obowiązywania umowy. Stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M oznaczająca notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów miesięcznych, ustalana dla pierwszego okresu obrachunkowego według notowań z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dzień całkowitej lub częściowej wypłaty kredytu, a dla kolejnych okresów obrachunkowych również z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej kwoty kredytu i kończy się dzień przed spłatą raty odsetek.
    W umowie kredytowej spłata rat następować będzie w ostatnim dniu miesiąca w oparciu o kalendarz rzeczywisty.
    10) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów (prowizji i opłat) związanych z przyznaniem, uruchomieniem i obsługą kredytu oraz od nie wykorzystanej części kredytu w całym okresie kredytowania poza wymienionymi w formularzu ofertowym.
    11) Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji od przyznanego lecz niewykorzystanego kredytu.
    12) Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu wraz z odsetkami stanowi weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową oraz dobrowolne poddanie się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego.
    13) Za opóźnienie w realizacji dyspozycji rozliczeniowej, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - na wniosek Zamawiającego – Wykonawca zapłaci odsetki ustawowe naliczane od dysponowanej kwoty. Niezależnie od powyższego Zamawiający może żądać naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
    14) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w postawieniu kredytu do dyspozycji w wysokości 1% wartości kredytu za każdy dzień opóźnienia.
    4. Na cykl życia przedmiotu zamówienia związanego z uruchomieniem, obsługą i spłatą kredytu w wysokości: 1.785.482 zł składają się koszty związane z:
    1) szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia opisanym w pkt.III.2 oraz standardami z pkt. III.3.
    2) zaangażowaniem pracownika Zamawiającego do procedury zawarcia i obsługi umowy z Wykonawcą w wymiarze 1/30 etatu począwszy od dnia zawarcia umowy z danym Wykonawcą aż do dnia całościowej spłaty kredytu.

  3. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2016/2017.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
    Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2016/2017.
  4. Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostroróg, Ostroróg
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2.Wysokość kredytu 800.000,00 zł 3.Warunki udzielenia kredytu 1.Okres kredytowania od 01.06.2016 r. do 31.12.2021 r. 2.Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu od dnia uruchomienia kredytu-data uruchomienia kredytu jest dniem podjęcia pierwszej transzy lub całości kredytu-na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 3.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 4.Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 5.W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 6.Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie. 7.Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 8.Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 9.Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych. 10.Oprocentowanie kredytu ustala się na okresy trzymiesięczne na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane. 11.Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco z deklaracją wekslową 12.Okres karencji: do 30.03.2017 r. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy, w szczególności zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz okresu karencji. 14.Spłata rat kredytu będzie następowała w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału odrębnie dla dwóch inwestycji. Harmonogram spłat Rok 2017 - 100.000,00 zł. Rok 2018 - 100.000,00 zł. Rok 2019 - 300.000,00 zł. Rok 2020 - 200.000,00 zł. Rok 2021 - 100.000,00 zł.
  5. obsługa bankowa wraz z przyznaniem debetu w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000,00 zł oraz przejęcie kredytów inwestycyjnych na okres 3 lat
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szamotuły
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem debetu w rachunku podstawowym w wysokości 2.000.000,00 zł. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach.
    2. Okres prowadzenia rachunków obowiązuje od dnia podpisania umowy przez 3 lata, tj. 36 miesięcy, umowa o debet w rachunku bieżącym obowiązuje 36 miesięcy.
    3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi pełna obsługa bankowa Zamawiającego polegająca w szczególności na:
    a) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego,
    b) otwarciu i prowadzeniu ośmiu rachunków pomocniczych,
    c) udostępnieniu usług bankowości elektronicznej poprzez Internet z wykorzystaniem bezpiecznej transmisji danych. W przypadku stosowania sprzętowych systemów zabezpieczeń Wykonawca dostarczy nieodpłatnie 2 komplety w/w zabezpieczeń (home banking - instalacja i abonament dla 2 stanowisk).
    d) obsłudze systemów bankowości elektronicznej:
    - czas reakcji po zgłoszeniu problemu: call-center max. do 2 godzin od zgłoszenia problemu przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 15
    - czas usunięcia usterki max. do godziny 12:00 następnego dnia roboczego,
    - całkowity maksymalny czas braku dostępu w ciągu roku w dni robocze nie dłużej niż 36 godzin,
    e) w przypadku niemożliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, opłata za przelew na rachunek innych klientów złożony w formie papierowej równa będzie opłacie w wersji elektronicznej,
    f) brak opłaty za podłączenie do systemu bankowości elektronicznej, instalację oprogramowania do elektronicznej obsługi bankowej, reinstalację nowej wersji systemu
    i szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tego oprogramowania,
    g) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym,
    h) uznaniu i obciążeniu rachunków bankowych w dniu operacji,
    i) możliwości elektronicznego sposobu odbioru wyciągów bankowych z rachunków bankowych z każdego systemu, w ustalonym i zatwierdzonym formacie, w tym udostępnienie możliwości drukowania u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym - bez opłat
    j) automatycznym zakładaniu lokat jednodniowych dla środków na rachunku podstawowym oraz na jednym rachunku pomocniczym: overnight,
    m) przeprowadzeniu szkolenia w zakresie obsługi systemu dla użytkowników,
    k) dostarczeniu każdemu z użytkowników szczegółowej dokumentacji użytkowej umożliwiającej korzystanie z usług w ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej przez wszystkie osoby wskazane przez Zamawiającego,
    l) dokonywaniu przelewów wewnątrz-bankowych bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego,
    m) udzieleniu debetu odnawialnego w rachunku bieżącym do limitu 2 000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych),
    n) niepobieraniu opłat i prowizji bankowych od niewykorzystywanej kwoty debetu,
    o) wyznaczeniu przedstawiciela Wykonawcy (tzw. opiekuna Zamawiającego), który będzie odpowiedzialny za kontakt z Zamawiającym drogą elektroniczną, tj. za pośrednictwem e-maila a w przypadku problemów, bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego.
    4. Bank zobowiązuje się do nie pobierania opłat i prowizji za korzystanie przez Zamawiającego z bankowości elektronicznej i dokonywanie przelewów elektronicznych.
    5. System elektronicznej bankowości winien zapewniać, co najmniej:
    - dokonywanie operacji przelewów,
    - wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym,
    - drukowanie wyciągów.
    6. Bank zobowiąże się do objęcia systemem bankowości elektronicznej Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. System ma obejmować instalację urządzeń i oprogramowania, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń (konserwacja, naprawa).
    Zamawiający wymaga, aby bank oprócz dostarczania odpowiedniego oprogramowania i jego
    uruchomienia zapewnił również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy.
    7. Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych oparte na WIBID 1 M obowiązującej w dniu zawarcia umowy.
    8. Odsetki od wykorzystanego debetu w rachunku bieżącym pobierane według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki WIBOR - jednomiesięczny
    i powiększonej o marżę banku.
    9. Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat
    i prowizji za wykonywanie czynności bankowych w wysokości jak w umowie sporządzonej zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania wyższych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej niż podane w ofercie. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie zawartej umowy z wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SIWZ.
    10. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN).
    11. Zabezpieczenia - Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia przyznanego debetu w postaci:
    - cesja na zawartej z NFZ umowie o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - obowiązującej w okresie obowiązywania umowy kredytowej aktualizowany co roku,
    - zabezpieczenie na działce - lądowisko dla helikopterów LPR.
    - weksel własny In blanco
    - zastaw rejestrowy na wybranym sprzęcie SPZOZ-u oraz ambulansach sanitarnych
    Zamawiający wyłącza możliwość poręczenia przez organ założycielski.

    12. Informacja o Zamawiającym i rachunkach przeznaczonych do obsługi:

    Ilość lat umowy z bankiem 3 lata
    Ilość rachunków bieżących 1
    Ilość rachunków pomocniczych 8
    Szacowana miesięczna ilość przelewów zewnętrznych 1.000
    Szacowana miesięczna ilość przelewów wewnętrznych 100
    Szacowana ilość pobrań gotówki w miesiącu 10
    Szacowana ilość wpłat gotówki w miesiącu 20
    Szacunkowy m-ny stan gotówki na rachunku bieżącym - debet 2.000.000,00 zł
    Szacunkowy m-ny stan gotówki na rachunkach pomocniczych 100.000,00 zł
  6. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA I GMINY OSTRORÓG ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostroróg, Ostroróg
    Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje:Bieżącą obsługę bankową: a)otwieranie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, b)nieodpłatne prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, c)realizację poleceń przelewu na rachunki prowadzone w banku obsługującym oraz innych bankach d)nieodpłatne przyjmowanie różnorodnych wpłat gotówkowych, e)nieodpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych, f)przechowywanie depozytów Pozostałe usługi bankowe: a)nieodpłatne wydawanie książeczek czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, b)nieodpłatne wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, c)nieodpłatne dostarczanie wyciągów bankowych w formie papierowej lub w formie pliku elektronicznego, d)realizacja lokat terminowych ( 1 lub 3 miesięcznych) na zlecenie Gminy Ostroróg, w tym lokat overnight - każdych wolnych środków, w przypadku korzystniejszego oprocentowania w stosunku do oprocentowania rachunku bieżącego, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności na koniec dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Uruchamianie takiej opcji będzie następować automatycznie bez dodatkowych formalności ( bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego) w postaci przeksięgowania środków pieniężnych z rachunku Zamawiającego na rachunek depozytu automatycznego w wysokości salda pomniejszonego o kwotę 100.000.00 zł Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak również rezygnacja z tej opcji odbędzie się bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID O/N powiększona /pomniejszona o określoną w złożonej ofercie marżę banku. Marża pozostanie stała w okresie obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawiki WIBID O/N, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. e)realizacja lokat typu 3 - dniowej lokaty weekendowej - bez ponoszenia z tego tytułu prowizji czy opłat przez Zamawiającego, w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunku bankowym. Uruchamianie takiej opcji będzie następować automatycznie bez dodatkowych formalności ( bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego) w postaci przeksięgowania środków pieniężnych z rachunku Zamawiającego na rachunek depozytu automatycznego w wysokości salda pomniejszonego o kwotę 100.000,00 zł. Powrót środków pieniężnych ze wskazanej lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi pierwszego dnia roboczego po weekendzie. Środki będą do dyspozycji Zamawiającego nie później niż o godz. 8.00. f)oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach będą naliczane codziennie i dopisywanie w ostatnim dniu miesiąca. Oprocentowanie środków będzie stanowiła zmienna stopa procentowa oparta odpowiednio na stawce WIBID 1 M Zapewnienie bezpłatnie instalacji i serwisu elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz z przeszkoleniem pracowników. a)dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym b)dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym c)możliwość dokonywania przelewów bankowych d)pełną informację o dacie i godzinie operacji e)generowanie ( wydruk) wyciągów bankowych f)realizację zleceń w systemie pozwalającym na obciążenie rachunków i uznanie wierzyciela w dniu złożenia dyspozycji g)przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu h)nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji, i)umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym j)korzystanie z poczty elektronicznej, z dostępem do informacji bankowych k)wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością i drukowania l)bezpieczny chroniony hasłami dostęp do kont bankowych, z transmisją danych każdorazowo kodowaną, m)możliwość korzystania z systemu na co najmniej 2 stanowiskach w siedzibie Zamawiającego i na co najmniej 5 stanowiskach w jednostkach podległych n)prowadzenie serwisu oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin o)przeszkolenie pracowników w zależności od zgłoszonych potrzeb Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej a)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, b)każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, c)uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, d)wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, e)kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji nie później niż w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, f)Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, g)Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, h)odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, i)zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego powiadomienia Zamawiającego, j)w przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M, Zamówieniem niniejszym objęte są następujące jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Ostroróg: a)Urząd Miasta i Gminy Ostroróg b)Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrorogu c)Zespół Szkół w Ostrorogu, d)Biblioteka Publiczna w Ostrorogu Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Ostroróg miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ostroróg, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z Wykonawcą. Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ostroróg , które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z każdą jednostką organizacyjną Miasta i Gminy Ostroróg na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie. Informacje dodatkowe zakresu usług : -ilość rachunków bankowych - 15 szt. -przelewy bankowe na rachunki w innych bankach- ok. 9.000 rocznie, -przelewy bankowe na rachunki wewnątrz banku - ok. 150 miesięcznie -wpłaty gotówkowe- ilość wpłat - 2000szt. miesięcznie -wypłaty gotówkowe :- ilość wypłat gotówkowych - 220 miesięcznie -średnia kwota środków gromadzonych na lokatach overnight - 500.000,00 zł -wydawanie książeczek czeków gotówkowych ( 25 czeków w jednej książeczce)- 7 szt./rocznie -wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń- ok. 5 rocznie Dochody budżetu gminy : -wykonanie za 2013 r. - 13.986.822,70 zł -wykonanie za 2014 r. - 14.824.450,70 zł -plan dochodów za III kwartał 2015r.- 11.350.689,18 zł Podane wyżej liczby są wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie danych za rok 2015. Zamawiający ponadto informuje, że na stronie internetowej www.ostrorog.biuletyn.net umieszczony jest budżet Gminy Ostroróg na rok 2015 oraz sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2014..
  7. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.660.702,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zobowiązań finansowych Powiatu Szamotulskiego
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Szamotułach, Szamotuły
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.660.702,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zobowiązań finansowych Powiatu Szamotulskiego
  8. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2015/2016.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
    Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych
    w okresie zimowym 2015/2016.
  9. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2014/2015.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
    Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2014/2015.
  10. UDZIELENIE KREDYTU W WYSOKOŚCI 3 000 000, 00 PLN DLA GMINY KAŹMIERZ.
    Zamawiający: Wójt Gminy Kaźmierz, Kaźmierz
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00PL(słowniezłotych:trzymilionyzłotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie części wydatków inwestycyjnych Gminy.
  11. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2.316.969,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę zobowiązań finansowych zgodnie z uchwałą Rady Powiatu Szamotulskiego nr XXVII/154/2013
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Szamotułach, Szamotuły
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2.316.969,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę zobowiązań finansowych zgodnie z uchwałą Rady Powiatu Szamotulskiego nr XXVII/154/2013
  12. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2013/2014
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
    Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2013/2014
  13. Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 250.000,00 zł. na sfinansowanie inwestycji pn. Remont odcinka ulicy Nowej w Ostrorogu
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostroróg, Ostroróg
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ostroróg - na sfinansowanie inwestycji pn. Remont odcinka ulicy Nowej w Ostrorogu.
  14. Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady w zakresie obsługi kasowo-operacyjnej Urzędu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych przez bank w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - Prawo bankowe poprzez wykonywanie obsługi kasowo-operacyjnej Urzędu Skarbowego Poznań - Winogrady dotyczącej wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych oraz wypłat gotówkowych z tytułu zwrotu nadpłat
  15. UDZIELENIE KREDYTU W WYSOKOŚCI 600 000, 00 PLN DLA GMINY KAŹMIERZ
    Zamawiający: Wójt Gminy Kaźmierz, Kaźmierz
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600.000,00 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie części wydatków inwestycyjnych Gminy

    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
    1)Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
    2) Okres spłaty - lata 2014 - 2020.
    3) Okres karencji w spłacie kapitału do dnia 25 września 2014r.
    4)Spłata kapitału - od upływu okresu karencji, tj. od 25 września 2014 do 25 listopada 2020 w okresach kwartalnych (25 marca, 25 czerwca, 25 września i 25 listopada).
    5)Spłata odsetek w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek.
    6)Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu.
    7)W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, za termin zapłaty uznaje się pierwszy dzień roboczym następującym po nim.
    8) Jedynym kosztem wynagrodzeniem wykonawcy jest oprocentowanie kredytu. Nie dopuszcza się żadnych innych prowizji ani opłat.
    9) Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku (dla całego okresu kredytowania). Stopę bazową stanowić będzie WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 4,43 % z dnia 05 grudnia2012r.
    10) Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
    11)W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę, najpóźniej w dniu spłaty.
    12)Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  16. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odsnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2012/2013.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
    Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odsnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2012/2013.
  17. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Ostroróg oraz jednostek organizacyjnych w latach 2012-2015
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostroróg, Ostroróg
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Ostroróg oraz jednostek organizacyjnych w latach 2012-2015..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje:
    1 Bieżącą obsługę bankową:
    a) otwieranie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej,
    b) nieodpłatne prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, c) realizację poleceń przelewu na rachunki prowadzone w banku obsługującym oraz innych bankach
    d) nieodpłatne przyjmowanie różnorodnych wpłat gotówkowych,
    e) nieodpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych,
    f) przechowywanie depozytów
    2 Pozostałe usługi bankowe:
    a) nieodpłatne wydawanie książeczek czeków gotówkowych, ich potwierdzanie,
    b) nieodpłatne wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,
    c) nieodpłatne dostarczanie wyciągów bankowych w formie papierowej lub w formie pliku elektronicznego,
    d) realizacja lokat terminowych ( 1 lub 3 miesięcznych) na zlecenie Gminy Ostroróg, w tym lokat overnight - każdych wolnych środków, w przypadku korzystniejszego oprocentowania w stosunku do oprocentowania rachunku bieżącego, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności na koniec dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Uruchamianie takiej opcji będzie następować automatycznie bez dodatkowych formalności ( bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego) w postaci przeksięgowania środków pieniężnych z rachunku Zamawiającego na rachunek depozytu automatycznego w wysokości salda pomniejszonego o kwotę 100.000.00 zł Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak również rezygnacja z tej opcji odbędzie się bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID O/N powiększona /pomniejszona o określoną w złożonej ofercie marżę banku. Marża pozostanie stała w okresie obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawiki WIBID O/N, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem.
    e) realizacja lokat typu 3 - dniowej lokaty weekendowej - bez ponoszenia z tego tytułu prowizji czy opłat przez Zamawiającego, w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunku bankowym. Uruchamianie takiej opcji będzie następować automatycznie bez dodatkowych formalności ( bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego) w postaci przeksięgowania środków pieniężnych z rachunku Zamawiającego na rachunek depozytu automatycznego w wysokości salda pomniejszonego o kwotę 100.000,00 zł. Powrót środków pieniężnych ze wskazanej lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi pierwszego dnia roboczego po weekendzie. Środki będą do dyspozycji Zamawiającego nie później niż o godz. 8.00.
    f) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach będą naliczane codziennie i dopisywanie w ostatnim dniu miesiąca. Oprocentowanie środków będzie stanowiła zmienna stopa procentowa oparta odpowiednio na stawce WIBID 1 M
    3. Zapewnienie bezpłatnie instalacji i serwisu elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz z przeszkoleniem pracowników.
    a) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym
    b) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym
    c) możliwość dokonywania przelewów bankowych
    d) pełną informację o dacie i godzinie operacji
    e) generowanie ( wydruk) wyciągów bankowych
    f) realizację zleceń w systemie pozwalającym na obciążenie rachunków i uznanie wierzyciela w dniu złożenia dyspozycji
    g) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu
    h) nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji,
    i) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym
    j) korzystanie z poczty elektronicznej, z dostępem do informacji bankowych
    k) wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością i drukowania
    l) bezpieczny chroniony hasłami dostęp do kont bankowych, z transmisją danych każdorazowo kodowaną,
    m) możliwość korzystania z systemu na co najmniej 2 stanowiskach w siedzibie Zamawiającego i na co najmniej 5 stanowiskach w jednostkach podległych
    n) prowadzenie serwisu oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin
    o) przeszkolenie pracowników w zależności od zgłoszonych potrzeb
    4. Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej nie więcej niż ok. 200.000,00 zł) rocznie
    a) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową,
    b) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu,
    c) uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat,
    d) wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu,
    e) kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji nie później niż w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej,
    f) Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia,
    g) Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia,
    h) odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu,
    i) zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego powiadomienia Zamawiającego,
    j) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M,
    5. Zamówieniem niniejszym objęte są następujące jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Ostroróg: a) Urząd Miasta i Gminy Ostroróg b) Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrorogu c) Przedszkole Miś Uszatek w Ostrorogu, d) Zespół Szkół w Ostrorogu, e) Szkoła Podstawowa w Bininie f) Biblioteka Publiczna w Ostrorogu.
  18. UDZIELENIE KREDYTU W WYSOKOŚCI 675 000, 00 PLN DLA GMINY KAŹMIERZ
    Zamawiający: Wójt Gminy Kaźmierz, Kaźmierz
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 675.000,00 PLN (słownie złotych: sześćset siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie części wydatków w ramach zadania pn. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KIĄCZYNIE WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACJI SANITARNEJ - ETAP II (dofinansowanego w ramach PROW 2007-2013).
    1)Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
    2) Okres spłaty - lata 2012 - 2020.
    3) Okres karencji w spłacie kapitału do dnia 20 września 2012r.
    4)Spłata kapitału - od upływu okresu karencji, tj. od 20 września 2012 do 20 grudnia 2020 w okresach kwartalnych (20 marca, 20 czerwca, 20 września i 20 grudnia).
    5)Spłata odsetek w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek.
    6)Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu.
    7)W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, za termin zapłaty uznaje się pierwszy dzień roboczym następującym po nim.
    8) Jedynym kosztem wynagrodzeniem wykonawcy jest oprocentowanie kredytu. Nie dopuszcza się żadnych innych prowizji ani opłat.
    9) Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku (dla całego okresu kredytowania). Stopę bazową stanowić będzie WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 4,71 % z dnia 31 października 2011.
    10) Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
    11)W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę, najpóźniej w dniu spłaty.
    12)Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  19. Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu w zakresie wykonywania obsługi kasowo-operacyjnej Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych przez bank w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz 665 z późn. zm.)- Prawo bankowe poprzez wykonywanie obsługi kasowo-operacyjnej Urzędu Skarbowego Poznań - Nowe Miasto dotyczącej wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych oraz wypłat z tytułu zwrotu nadpłat.
  20. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2011/2012.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
    Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2011/2012.
  21. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 1.100.000 zł
    Zamawiający: Gmina Kuślin, Kuślin
  22. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wyskokosci 11.655.008,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę zaciagniętego kredytu zgodnie z uchwałą Rady Powiatu Szamotulskiego nr IV/29/11 z dnia 24.01.2011 r.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Szamotułach, Szamotuły
  23. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2010/2011.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
  24. Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady w zakresie obsługi kasowo-operacyjnej Urzędu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, Poznań
  25. usługi agrotechniczne ciągnikiem rolniczym z maszyną lub przyczepą rolniczą w ilości 2.072 godzin w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. dla Zakładu Usług Parkowo -Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej, ul. Wiankowa1 w Poznaniu
    Zamawiający: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej, Poznań
  26. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 5.791.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Pniewy w 2009 r.
    Zamawiający: Burmistrz Gminy Pniewy, Pniewy
  27. Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2009/2010
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Szamotuły
  28. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2.532.000,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia budżetowego w planowanych dochodach budżetu Miasta i Gminy Ostroróg w 2009 roku.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostroróg, Ostroróg

Inne osoby dla Krygier (130 osób):