Kogo reprezentuje osoba

Krzeszewski Janusz

w KRS

Janusz Krzeszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janusz
Nazwisko:Krzeszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1977 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Mława (Mazowieckie), Opole (Opolskie), Piastów (Mazowieckie), Stawiec (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:15 w aktualnych firmach, 15 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Napłoszek Agnieszka, Napłoszek Krzysztof, Skowrońska Anna, Skowrońska Urszula, Skowroński Arkadiusz Edward, Skowroński Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Olszewski Cezary
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arent Piotr, Koronowski Waldemar Michał, Morawski Grzegorz Zdzisław, Nidzgorski Jacek, Polityński Aleksander, Wyszomirski Lech Dariusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bochnacki Grzegorz Litawor
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arent Jadwiga, Arent Janusz Marek, Arent Olga, Arent Piotr, Naruszewicz Krzysztof, Żelichowski Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zygner Arent Zofia
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kordos Piotr
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowski Mariusz, Dziedzic Ewelina, Gieniuk Rafał Adam, Holly Tomasz Kuba, Kwitniewski Grzegorz, Makowska Agnieszka, Siekaczyński Jacek Michał, Troć Aneta Jolanta, Węgrzynowicz Daniel Roger
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wendt Tomasz Karol

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gajda Bartosz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kordos Piotr, Tomala Przemysław Marcin
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Darmochwał Marcin, Jasnos Jakub Paweł, Mikołajczak Maciej Marian, Orzechowski Mateusz Marek, Reunamo Olga Klaudyna, Seredyński Filip Piotr, Soluch Paweł Sebastian, Soluch Tomasz Arkadiusz, Tokaj Piotr Bogusław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sekieta Paweł
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Guzik Andrzej Władysław, Karepin Stojko Danuta Maria, Zaorski Krzysztof Zdzisław, Zimnicka Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śliwonik Andrzej
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budweil Rafał Mikołaj, Gawroński Jarosław Adam, Kuna Przemysław Michał, Napłoszek Agnieszka, Napłoszek Krzysztof
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arent Jadwiga, Arent Janusz Marek, Arent Olga, Arent Piotr, Naruszewicz Krzysztof, Żelichowski Stanisław
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrozicki Marek, Stanowski Artur Wojciech

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Mariusz Tomasz, Cooke Garrett Charles, Rudnikowska Iwona, Rudnikowski Sebastian, Slein Anthony John, Stefański Marek, Tomaszewski Grzegorz Mieczysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawłowski Zbigniew Antoni
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kochalska Halina, Molo Robert Stefan, Niewiadomski Sławomir Tomasz, Rudnikowska Iwona, Salamon Karin, Sosnowski Jerzy, Tomaszewski Grzegorz, Żurakowski Lesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaleski Janusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kobluk Lech Jan, Molo Robert, Niewiadomski Sławomir, Pawlak Artur, Żurakowski Lesław Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wacek Zdzisław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Mariusz, Breński Wiesław, Brodzik Małgorzata, Lewandowski Janusz Andrzej, Nowak Krzysztof Piotr, Rulkiewicz Robert, Soboń Robert, Stefański Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Valderas Martinez Adolfo
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Mariusz, Bańcerowski Marcin, Dolecka Jolanta, Jackiewicz Zbigniew, Kasprzyk Bogdan, Kuśmierowski Paweł Andrzej, Matkowski Ryszard, Mizera Jarosław, Modelski Józef Wiesław, Nowak Robert, Popiołek Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagumny Paweł
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Mariusz, Bobko Dariusz, Breński Wiesław, Graczykowski Marek Janusz, Ligor Grzegorz Eugeniusz, Ludwiczak Bogdan, Stefański Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zyśk Jerzy
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefański Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefańska Dominika Maria
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójtowicz Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójtowicz Katarzyna Magdalena
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gieniuk Rafał, Kwitniewski Grzegorz, Siekaczyński Jacek, Troć Aneta Jolanta, Węgrzynowicz Daniel Roger

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Marcin
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skwara Adam Grzegorz, Śpiewak Agnieszka Halina, Śpiewak Olga Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śpiewak Dariusz Stanisław
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczepanik Piotr Tomasz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arent Jadwiga, Arent Janusz Marek, Arent Olga

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2lead Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000737977
  2. 3bcm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171662
  3. Acg 12 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000706940
  4. Acg 12 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000725873
  5. Af Legal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000368258
  6. Agro Artim Elewatory Sp. Z O.O., Stawiec − KRS 0000671409
  7. Agro Artim Sp. Z O.O., Mława − KRS 0000368165
  8. Aleja Wojska Polskiego 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000306527
  9. Ama Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215049
  10. Amplio Management Consulting Procurement Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000310460
  11. Apteka Przy Szpitalu Arent I.p. Sp. J., Mława − KRS 0000435971
  12. Aquapoz Sp. Z O.O., Krzyszkowo − KRS 0000733354
  13. Arent Capital Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000622593
  14. Arteo Med Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000737399
  15. Artimex S.A., Mława − KRS 0000100450
  16. Artinvest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000593114
  17. At8 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000549822
  18. Attis Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000154334
  19. Aymo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000396918
  20. Azs Politechnika Warszawska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000481622
  21. Bdc Development Ii Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000629506
  22. Bdc Development S.A., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000699158
  23. Bioash Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000515171
  24. Biochemax Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000420328
  25. Biochemax Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000739218
  26. Biogaz Energetyka Polska Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000355204
  27. Biotrend Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000352206
  28. Budomedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000453629
  29. Budownictwo Polskie S.A., Płock − KRS 0000311742
  30. Catv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119954
  31. Chias Brothers Europe Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000592789
  32. Clinichunter Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000597310
  33. Cmc City Media Communications Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000468229
  34. Cxo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000438295
  35. D.c. Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000591991
  36. Dim Hotel Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007526
  37. Dim Hotele Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000345984
  38. Dim S.A., Warszawa − KRS 0000483282
  39. Dim Serwis Sp. Z O.O., Rypin − KRS 0000495838
  40. Dim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000333725
  41. Driada Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286228
  42. Dustech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000674684
  43. Ecm Energia S.A., Warszawa − KRS 0000493490
  44. Ecm Group Polska S.A., Warszawa − KRS 0000409702
  45. Eko Tech Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000605135
  46. Elgo Lighting Industries S.A. Likwidacyjnej, Gostynin − KRS 0000252920
  47. Embm Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000527673
  48. Emir 22 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000389663
  49. Eneo-nord Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000417017
  50. Ezla Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000591314

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 2bh Consult Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000468829
  2. Advaprod Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Mława − KRS 0000248059
  3. Alma S.A., Poznań − KRS 0000008739
  4. Alpex-invest Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000349687
  5. Alu-biterm Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000071723
  6. Amontex Przedsiębiorstwo Montażowe Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Piotrków Trybunalski − KRS 0000154195
  7. Amplio Digital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000560004
  8. Apm Sales And Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354351
  9. Apw Poland Sp. Z O.O., Płońsk − KRS 0000032847
  10. Arent Capital Finance Sp. Z O.O., Mława − KRS 0000597799
  11. Arm Safield Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000310780
  12. Artim S.A., Mława − KRS 0000124328
  13. Artim Sp. Z O.O., Mława − KRS 0000331366
  14. Ascor S.A., Warszawa − KRS 0000053945
  15. Atem-polska Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000019400
  16. Auraeko Baterpak Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Warszawa − KRS 0000317568
  17. Auraeko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000260465
  18. Auto Forum Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000198112
  19. Auto-artim Janusz Arent, Jadwiga Arent Sp. J., Mława − KRS 0000087009
  20. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  21. Bio Agro Trans Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031039
  22. Biogas Nord Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000259770
  23. Biogazownia Rypin Sp. Z O.O., Starorypin Prywatny − KRS 0000334162
  24. Biosafety Systems Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000380955
  25. Bojanowski Hipsz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Sp. J., Warszawa − KRS 0000465117
  26. Brilum S.A., Konstancin-jeziorna − KRS 0000040145
  27. Brokerskie Centrum Ubezpieczeniowe Ama Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027632
  28. Bs-wpbk-opole Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000186806
  29. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  30. Cdp Netia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023814
  31. Cel Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000072213
  32. Cementownia Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037579
  33. Centrum Diagnostyki Rurociągów i Aparatury Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048176
  34. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  35. Cezamat Pw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000424841
  36. Connect Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331915
  37. Connect Finance Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000258915
  38. Cxo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000474405
  39. D.w.a Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000300594
  40. Dal-net Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239810
  41. Data Experts Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598316
  42. Dh-system Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038128
  43. Dim Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000680685
  44. Dip Partner S.A., Warszawa − KRS 0000060792
  45. Dombeta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000179567
  46. Drewex S.A., Kraków − KRS 0000276811
  47. Dtj System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000451980
  48. Eko - Pro Sp. Z O.O., Mława − KRS 0000284472
  49. Eko Paliwa Ożarów Sp. Z O.O., Mława − KRS 0000342770
  50. Energorem Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000136106

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Dostawa okulografów - 4 szt.
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa okulografów - 4 szt, zwanych dalej „sprzętem”.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3.
    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
    umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  2. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie w latach 2014-2016 - roboty uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Opis Przedmiotu zamówienia:
    - bieżące utrzymanie czystości na ulicach miasta Mława. Omiatanie mechaniczne i ręczne z piasku i wszelkich nieczystości - 24140 mb, (5 razy w okresie od 01.04.-15.11). Załącznik nr 9 Zestawienie nr 2,
    - bieżące utrzymanie czystości na ulicach miasta Mława. Omiatanie mechaniczne i ręczne z piasku i wszelkich nieczystości - 21314 mb, (3 razy w okresie od 01.04.-15.11). Załącznik nr 9 Zestawienie nr 3,
    - bieżące utrzymanie czystości na chodnikach miasta Mława. Omiatanie mechaniczne i ręczne z piasku, usuwanie chwastów i wszelkich nieczystości - 12552 m2, (3 razy w okresie od 01.04.-15.11). Załącznik nr 9 Zestawienie nr 6,
    - bieżące utrzymanie czystości zatok ulicznych i parkingów miasta Mława. Omiatanie mechaniczne i ręczne z piasku, usuwanie chwastów i wszelkich nieczystości - 16570 m2, (5 razy w okresie od 01.04.-15.11). Załącznik nr 9 Zestawienie nr 8,
    - bieżące utrzymanie czystości zatok ulicznych i parkingów miasta Mława. Omiatanie mechaniczne i ręczne z piasku, usuwanie chwastów i wszelkich nieczystości, - 22723 m2, (3 razy w okresie od 01.04.-15.11). Załącznik nr 9 Zestawienie nr 9,
    - oczyszczanie koryta i skarp rz. Seracz od ul. Nowoleśnej do ul. Grzebskiego o dł. 2.310 m i o pow. 18.361 m2, (1 raz).
  3. Budowę, pielęgnację i konserwację zieleni miejskiej w Mławie w latach 2014-2016 - roboty uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Usługa dotyczy m.in. koszenia trawników, nieużytków, wygrabiania liści oraz innych określonych w załączniku do umowy.
  4. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie - zamówienie uzupełniające do umowy GKM.272.29.2013
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Przedmiot zamówienia uzupełniającego:
    1. Oczyszczanie piaskownika przy ul. Granicznej, wlotów kanalizacji deszczowej do rz. Seracz i przepustów - 10szt. - uzupełnienie o 1 raz (zgodnie z załącznikiem nr 9 zestawienie 19 do umowy podstawowej GKM.271.29.2013)
    2. Oczyszczanie terenów przed i po imrezach plenerowych (kulturalno i sportowo - rekreacyjnych organizowanych przy współudziale Miasta Mława - uzupełnienie o 1 imprezę (zgodnie z załącznikiem nr 9 Zestawienie nr 20 do umowy podstawowej GKM.271.29.2013)
    3. Interwencyjne oczyszczanie terenów Miasta Mława - uzupełnienie o powierzchnię 4000m2
  5. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie w latach 2014-2016 - roboty uzupełniające
  6. Budowa, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie w latach 2014-2016 - roboty uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie Zamówienie obejmuje: nasadzenia roślinne (kasztanowce, klony, lipy, brzozy, sumia, platany)
  7. Budowa, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie - roboty uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Zwiększenie obowiązującego zakresu usługi.
  8. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie w latach 2014-2016 - roboty uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Rozszerzenie zamówienia podstawowego
  9. Budowa, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie - zamówienie dodatkowe
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Koszenie nieużytków, wygrabianie i wywóz skoszonej trawy i chwastów, wycinka drzew stojących o średnicy do 40 cm wraz z wywozem odpadów, naprawa ławek parkowych.
  10. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Bieżące utrzymanie czystości na ulicach miasta Mława. Omiatanie mechaniczne i ręczne z piasku i wszelkich nieczystości. Oczyszczanie terenów przed i po imprezach plenerowych. Eksploatacja szaletu miejskiego przy ul. Wigury 4 w Mławie.
  11. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów roślin okrywowych i zadarniających w zabytkowym Parku Miejskim im. T. Kościuszki w Przasnyszu.
    Zamawiający: Miasto Przasnysz, Przasnysz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń uzupełniających oraz wprowadzenie roślin okrywowych i zadarniających w obrębie koron drzew w zabytkowym Parku Miejskim im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-512 w ramach III etapu rewitalizacji. Usługa swoim zakresem obejmuje: 1)Wycięcie drzew wraz z usunięciem karp - 2 szt. 2)Karczowanie żywopłotu - 42m2 3)Porządkowanie terenu po wycince wraz z uzupełnieniem gruntu w miejscu wykopania drzew i karczowania pni. 4)Wykonanie podłoża do nasadzeń roślin 5)Wyściółkowanie korą podłoża dla drzew i krzewów 6)Nasadzenie roślin okrywowych, zadarniających oraz krzewów z materiału wykonawcy - 3441 szt. 7)Nasadzenie drzew - 10 szt. 8)Założenie trawnika - 3960 m2 na koniec 9)Pielęgnacja nasadzonego drzewostanu i nowych nasadzeń w okresie rękojmi (3 lata) obejmująca swoim zakresem: a)przygotowanie roślin i drzewostanu do okresu zimowego (okrycie roślin) b)wiosenne ciecia pielęgnacyjne i korygujące wraz z uzupełnieniem obumarłych roślin i drzewostanu na skutek przemarznięcia bądź choroby. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: 1Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987), ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U.2013, poz. 907ze zm.) i ustawie Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. 2Wszystkie prace będą wykonywane w obszarze Parku Miejskiego im. Tadeusza Kościuszki wpisanego Decyzją Nr KL - 5340/20/84 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków pod numerem A-512 6.Podwykonawstwo 1 Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 2W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia , zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów. 3Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania. 4Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa. 5 Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są roboty budowlane/usługi stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą, a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą dalszymi podwykonawcami. Wymagania Zamawiającego dotyczące Umowy Podwykonawstwa. 1)Umowa Podwykonawstwa powinna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2) Do zawarcia przez wykonawcę umowy o usługi z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. 3)Umowa podwykonawstwa może być zawarta tylko z podwykonawcą zaakceptowanym przez Zamawiającego 4)Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy 5)Zawarta Umowa Podwykonawstwa nie może zawierać postanowień niezgodnych z treścią zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu umowy. 6)Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom nie może przekraczać 30 dni. 7)Postanowienia w zakresie zasad rozliczenia , formy wynagrodzenia i płatności podwykonawcom muszą być spójne z postanowieniami umowy podstawowej zawartej pomiędzy zamawiającym i generalnym wykonawcą. 8)Protokół odbioru usługi( końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie usługi i uprawniającym podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej. 9)Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ- Rozdz. IV.
  12. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie w latach 2014-2016
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie w latach 2014-2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.
  13. Budowa, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi polegające na: Budowie, pielęgnacji i konserwacji zieleni miejskiej w Mławie.
    Na przedmiot zamówienia składa się:
    1. Wykonanie cięć w koronach drzew o średnicy pnia 20-40 cm do 30% masy korony - 63 szt. wraz z usunięciem odpadów;
    2. Zimowe utrzymanie alejek parkowych poprzez: odgarnianie śniegu, usuwanie rozdeptanego śniegu, posypywanie piaskiem w celu usunięcia śliskości, usuwanie lodu, opróżnianie koszy na śmieci z wywozem o powierzchni - 4 654 m2 - w okresie od 01.01 do 31.01.2014r.

    Wszelkie odpady i nieczystości pochodzące z realizacji przedmiotu umowy Wykonawca odstawi na swój koszt na wysypisko śmieci (najbliższe w Uniszkach Cegielnia gm. Wieczfnia Kościelna - średnia odległość 7 km.)
  14. Utrzymanie czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacja szaletu miejskiego w Mławie
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława, Mława
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi polegające na: Utrzymaniu czystości na ulicach, chodnikach i placach oraz eksploatacji szaletu miejskiego w Mławie.
    Na przedmiot zamówienia składa się:
    1. Bieżące utrzymanie czystości przystanków autobusowych - omiatanie przystanków autobusowych z piasku, usuwanie chwastów i wszelkich nieczystości (3szt.)
    w miesiącu styczniu (Zestawienie nr 1);
    2. Stałe oczyszczanie krat na rz. Seracz z wszelkich nieczystości zatrzymujących się na kratach i w bezpośrednim otoczeniu - szt. 3 (1 miesiąc) Polega na oczyszczeniu krat z wszelkich nieczystości zatrzymujących się na kratach i bezpośrednim otoczeniu krat. (Zestawienie nr 2);
    3. Stałe opróżnianie koszy ulicznych 4 x w tygodniu oraz zamiatanie w miarę potrzeb pow. chodnika w obrębie koszy - 144 szt. (1 miesiąc) (Zestawienie nr 3)
    4. Stałe opróżnianie koszy ulicznych 2 x w tygodniu oraz zamiatanie w miarę potrzeb pow. chodnika w obrębie koszy - 159 szt. (1 miesiąc) (Zestawienie nr 4)
    5. Eksploatacja szaletu miejskiego przy ul. Wigury 4 w Mławie: -1 szt. Uwaga ! W cenie jednostkowej nie należy uwzględniać pobranych opłat za korzystanie z szaletu. Wysokość wynagrodzenia będzie potrącana przy fakturze o przychody z opłat za każdy miesiąc kalendarzowy. / przez miesiąc/
    6. Zimowe utrzymanie chodników i placów poprzez: odgarnianie śniegu, usuwanie rozdeptanego śniegu, posypywanie piaskiem w celu usunięcia śliskości,
    usuwanie lodu, zbieranie zanieczyszczeń typu papiery na pow. 35 026m2 (w styczeń 2014) (Zestawienie nr 5);
    7. Udostępnienie przejść dla pieszych przez ulicę w miejscach wyznaczonych,
    tj. odgarnianie i usuwanie śniegu tamującego przejścia dla pieszych w pasach
    o dł. po 2,5 mb - 132 miejsca (w okresie styczeń 2014) (Zestawienie nr 6);
    8. Uprzątanie zwierząt padłych wskutek wypadków drogowych z dowozem do utylizacji 5 szt. w ciągu miesiąca.

    Wszelkie odpady i nieczystości pochodzące z realizacji przedmiotu umowy Wykonawca odstawi na swój koszt na wysypisko śmieci (najbliższe w Uniszkach Cegielnia gm. Wieczfnia Kościelna - średnia odległość 7 km.)
  15. Rozbudowa i adaptacja kamienicy przy ul. Tumskiej dla potrzeb Muzeum Mazowieckiego w Płocku
    Zamawiający: Muzeum Mazowieckie w Płocku, Płock
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania:
    Rozbudowa i adaptacja kamienicy przy ul. Tumskiej dla potrzeb Muzeum Mazowieckiego w Płocku.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
    tapetowanie ścian okładziną, tapetowanie ścian drukiem solwentowym, tapetowanie tapetą drukowaną, oklejanie ścian papierem z wydrukiem wielkoformatowym, gładzie gipsowe, tynki silikonowo-żywiczne (baranek lub kornik), malowanie, malowanie w technikach dawnych, malowanie grafiki na ścianach, malowanie farbami projekcyjnymi, obicie ścian tkaniną, obicie ścian folią z wydrukiem wielkoformatowym, obicie ściany tapicerką z dermy, cokół stalowy z blachy nierdzewnej, cokół poliuretanowy, słup prefabrykowany, belki dekoracyjne, obudowa słupa ze szkła, epitafium renesansowe z gipsu, pas chronologii, okładziny z płyt wielowarstwowych DIBOND, wykonanie i wbudowanie elementów ekspozycji, konstrukcja stalowa ściany szklanej,przeszklenie ze szkła bezpiecznego, przeszklenie wystawy II wojna światowa, lada szatni, palisada drewniana, przeszklenie ściany, siedzisko, gabloty, przeszklenia wnęk,

    Elementy wyposażenia ekspozycji:
    balustrady mobilne, camera obscura, zabudowa - witryna z drewna dębowego, proxinoscope, kotara i lambrekin, fotoplastykon, słup ogłoszeniowy, atelier fotograficzne, barierka żeliwna, ścianka funduszowa, ekspozytory z pleksi, fotele kinowe, kurtyna materiałowa, ławeczka, krzesła stolik, blat barowy,
    Podzespoły systemów multimedialnych oświetlenia i nagłośnieniem
    serwer sterujący z monitorem i oprogramowaniem, switch 24 porty, pitchpanel 48 portów
  16. Budowa skrzydła dydaktycznego budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicy Katowickiej 48 nr sprawy ZP/B/07/2010
    Zamawiający: Politechnika Opolska, Opole
    1 Przedmiotem zamówienia jest Budowa skrzydła dydaktycznego budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicy Katowickiej 48 wraz z wykonaniem przyłączy i zagospodarowania terenu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa, załączona do niniejszej SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: - Projektu budowlanego załącznik nr 1a - Projektów wykonawczych załącznik nr 1b - Przedmiaru robót załącznik nr 1c - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót załącznik nr 1d 2.2 Zamówienie obejmuje wykonanie aranżacji wnętrz pomieszczeń sanitarnych zgodnie z rys. POO_PW_AW_D_01_A - projekt wykonawczy aranżacji wnętrz, natomiast nie obejmuje: -dostawy i montażu umeblowania wykazanego w projekcie aranżacji wnętrz oraz wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w urządzenia; -dostawy i montażu 34 kpl. Zestawów komputerowych ( poz.156 d.218 przedmiar robót - instalacje teletechniczne) do pom. 1.06 i 1.07 - pracownie komputerowe; -opłaty administracyjnej za wycinkę drzew (poz.66.d.6 - przedmiar robót drogowych) Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne; 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków; 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 45232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych; 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne; 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych; 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45331100-7 Instalacje centralnego ogrzewania; 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych; 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 32300000-6 Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz; 3 Zamawiający posiada decyzję Prezydenta Miasta Opola NR 25/10 z dnia 22.01.2010r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 4 Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Ilekroć dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna przewidują wykorzystanie urządzeń o określonym pochodzeniu, znaku towarowym lub patencie - rozumie się przez to także urządzenia równoważne. 6 Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 8 Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa RPOP.05.00.00 - Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe, Działania RPOP.05.01.00 - Wsparcie infrastruktury edukacyjnej, Poddziałania RPOP.05.01.01 - Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjne. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.01-16-001/10-00 z dn. 26 luty 2010r. 9 Założenia do harmonogramu rzeczowo - finansowego. Harmonogram rzeczowo - finansowy należy sporządzić zgodnie z technologią wykonywania robót, obejmującą oferowaną kwotę z uwzględnieniem zakresu rzeczowego robót w rozbiciu na poszczególne miesiące realizacji. Zaproponowany etap robót (zakres) ujęty w harmonogramie i przedstawiony do zapłaty w danym okresie rozliczeniowym winien być zakończony. Harmonogram należy sporządzić przy założeniach,: - stan surowy otwarty budynku - 31 marzec 2011r - stan wykończeniowy budynku i zgłoszenie do użytkowania - 15 styczeń 2012r. - pozwolenie na użytkowanie - 28 luty 2012r z takim uszczegółowieniem pozycji aby można było dokonać rozliczeń. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji
  17. Budowa zespołu budynków zabudowy usługowej i mieszkalnej,wielorodzinnej Złoty Róg składającej się z segmentów A,B,C,D,i E zlokalizowanego w Płocku u zbiegu ulic Józefa Kwiatka,Bielskiej i Henryka Sienkiewicza wraz z pełną infrastrukturą oraz remont istniejących budynków zabytkowych przy ul.Kwiatka 42 i 44
    Zamawiający: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Płock
    *rzedmiotem zamówienia jest wybudowanie zespołu budynków mieszkalno-usługowych zawierających 56 mieszkań,8 szt lokali usługowych oraz parking podziemy o łącznej powierzchni użytkowej 5638,56 m2 ( w tym powierzchnia użytkowa mieszkań 3384,76 m2) i kubaturze 32249,10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą (wjazdy-zjazdy drogi,przyłącza śmietniki,place zabaw,bramy wjazdowe,zieleń) oraz infrastrukturatechniczną(przebudowa i wyk.przyłączy wod-kan i teletschnicznych) Budynki zaprojektowano w technologii układu szkieletowo żelbetowego i ścian nośnych wykonanych technologii tradycyjnej części nadziemnej a w części podziemnej w technoloii monolitycznej żelbetowej(fundamenty żelbetowe- monolityczne - płyta fundamentowa,ściany warstwowe,stropy żelbetowe,nadproża żelbetowe,konstrukcja dachu drewniana).Budynki trzy,cztero i pięciokondygnacyjne z lokalami usługowymi na parterze, podpiwniczone z dachem dwuspadowym, krytym dachówką.Dla wszystkich mieszkań zaprojektowano balkony i komórki lokatorskie.Roboty naależy prowadzić dodatkowo pod nadzorem archeologicznym i konserwatorskim wraz z objęciem całości terenu przewidzianego pod zabudowę pełnopowierzchniowymi badaniami wykopiliskowymi ,które poprzedzą przystąpienie do realizacji prac inwestycyjnych.
  18. Udzielenie zamówień uzupełniających w ramach, realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie przy ulicy Mikołajczyka 5/6
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Płocku, Płock
    1. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku.
    2. Realizacja okablowania strukturalnego do wdrożenia Systemu wspomagania organizacji rozpraw SWOR dla 5 sal rozpraw oraz pomieszczenia aresztu w budynku przy ul. Mikołajczyka nr 5 oraz dla 6 sal rozpraw w budynku przy ul. Mikołajczyka nr 6.
    3. Zmiany w planie rozmieszczenia serwerowi i kancelarii tajnej Prokuratury Rejonowej.
    4. Wykonanie sufitu podwieszanego w części ciągu komunikacyjnego parteru, oraz w korytarzach I i II piętra (w ilości ok. 360 m2)..
  19. Przebudowa lokalu przy ul. Piotrkowskiej 2 w Opolu na potrzeby domu dziennego pobytu.
    Zamawiający: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na przebudowie i remoncie lokalu użytkowego przy ul. Piotrkowskiej 2 w Opolu na potrzeby domu dziennego pobytu dla emerytów, rencistów, osób niepełnosprawnych , w starszym wieku.
    Zakres prac:
    - roboty ogólnobudowlane,
    - roboty elektryczne w tym instalacja telefoniczna i przeciwwłamaniowa,
    - roboty instalacyjne wod. - kan., co, wentylacja.
  20. Prace budowlane pawilonów przy ul. Słonecznej - Kortowo III, w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Prace budowlane pawilonów przy ul. Słonecznej - Kortowo III, w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności .
    1. Lokalizacja : Budynek stanowi jeden z obiektów Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego. Położony jest w dzielnicy Kortowo, przy ulicy Słonecznej 50, 50D, 50H, 50J, 50K .
    1.1. Opis stanu istniejącego : obiekty będące przedmiotem modernizacji są budynkami parterowymi, niepodpiwniczonymi, o konstrukcji stalowej szkieletowej opierzonej blacha falista. Konstrukcja szkieletu nośnego obejmuje ściany osłonowe. Od wewnątrz, obok szkieletu, wykonano ściany murowane o grubości 25cm. Zewnętrzna powierzchnia ścian pokryta jest płytami z podwójnej blachy falistej z wkładka wełny mineralnej (grubość zestawu płyt i wełny ~ 8cm). We wszystkich pomieszczeniach od spodu do dźwigarów dachowych podwieszona jest podsufitka z blachy falistej przybitej do beleczek drewnianych opartych na dolnych pasach wiązarów dachowych. Na podsufitce ocieplenie z wełny mineralnej. Grubość warstwy ocieplenia ~ 10cm. Wentylacja grawitacyjna pomieszczeń w budynkach odbywa się przewodami kominowymi. Ściany wewnętrzne dzielące budynek na pomieszczenia są murowane z cegły grubości od 12 do 38cm. Stolarka w budynku drewniana wyeksploatowana - do wymiany. Posadzki w pomieszczeniach różnego rodzaju - wszystkie w ramach modernizacji należy wymienić na nowe.
    1.2. Zasilenie w media . Budynek wyposażony jest w instalacje: - Elektryczną - Telefoniczną - Wodociągowo - kanalizacyjną - ścieki sanitarne odprowadzone do kanalizacji miejskiej - centralnego ogrzewania
    1.3.Zakres modernizacji budynku
    - przystosowaniu wnętrza do nowych wymagań programowo - dydaktycznych (rozbiórki niektórych fragmentów ścian, zamurowania zbędnych otworów)
    - wymianie stolarki drewnianej drzwiowej i okiennej
    - wymianie pokrycia dachu z blachy falistej na panel styropianowo - blaszany.
    W ramach remontu nie przewiduje się zmiany zasadniczej konstrukcji budynku ścian, słupów szkieletu oraz dźwigarów; nie przewiduje się również istotnego dla konstrukcji budynku wzrostu obciążeń dachu. Docieplenie ścian budynku - ściany projektuje się ocieplić 10 cm warstwą styropianu ułożoną na ścianach murowanych po zdjęciu opierzenia z blachy; na styropianie cienkowarstwowa powłoka tynkarska na siatce. Ocieplenie oraz warstwy fakturowe wykonane wg technologii, np. Atlas lub Ceresie; Instalacje elektryczne wykonać należy nowe - istniejąca nie spełnia aktualnie obowiązujących wymogów.
    Budynki wyposażone będą w następujące instalacje:
    - instalacje elektryczne i teletechniczne
    - instalacje sanitarne
    - wentylacje nawiewno - wywiewne
    - instalacje chłodnicze
    - instalacje klimatyzacji
    1.4. Podstawowe dane techniczne :
    - Powierzchnia zabudowy (bez zmian) 371,98m
    - Powierzchnia użytkowa części objętej opracowaniem 317,89m²
    - Wysokość 5,13m
    2. Lokalizacja : Pawilon przy ul. Słonecznej 48 :
    2.1. Opis stanu istniejącego : Aktualnie budynek Katedry Pszczelnictwa jest parterowy niepodpiwniczony z płaskim dwuspadowym dachem krytym blachą falistą. Konstrukcja budynku stalowa ramowa, która tworzy układ stalowych słupów i opartych na nich dźwigarów kratowych
    - rozstaw poprzeczny słupów Lo = 12,0 m
    - rozstaw podłużny słupów L = 3,0 m
    Ściany osłonowe w budynku występują różnego rodzaju:
    - tradycyjne murowane i tynkowane wykonane w ramach robót remontowych w trakcie eksploatacji obiektu
    - z blachy profilowanej mocowanej do płatwi ściennych miedzy słupami
    - stropodach nad budynkiem dwuspadowy płaski wentylowany, kryty wysokoprofilową blachą trapezową. Od spodu w części wyremontowanej podbitka z płyt gipsowo-kartonowych zamocowana do rusztu w poziomie dolnego pasa dźwigara dachowego. W części gospodarczo-technologicznej podsufitka wykonana jest z blachy falistej.
    Aktualnie budynek jest częściowo wyremontowany . Wymienione są wszystkie okna na okna PCV, wyremontowano pomieszczenia w części socjalno-biurowej oraz wymieniono na nowe drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe do części mieszczącej Pracownie miodową.
    Od szczytu budynku przy drzwiach dwuskrzydłowych wykonana jest zewnętrzna rampa służąca do rozładunku beczek z karmą dla pszczół. Rampę należy zachować. Nie przewiduje się istotnych prac remontowych rampy. Budynek wyposażony jest w instalację: instalacje wod-kan., instalacje CO, instalację elektryczną, instalację telefoniczną
    2.2. Zakres modernizacji budynku : W ramach zamierzonego remontu budynku projektuje się nadbudowę części budynku na długości 5- ciu przęseł, poczynając od ściany szczytowej przy Pracowni miodowej.
    W części nadbudowanej zlokalizowane będą:
    - pracownie magisterskie
    - pracownie doktora - dwa pomieszczenia
    - bibliotekę
    - laboratorium
    - węzeł socjalny (męski i damski)
    W części parterowej zlokalizowana będzie:
    - pracownia miodowa
    - pomieszczenie na młynek (przygotowanie pokarmu dla pszczół)
    - pomieszczenie do topienia wosku
    - magazyn suszu
    - pomieszczenie wychowu matek
    - węzeł sanitarny z toaletą dla osób niepełnosprawnych
    - klatka schodowa na I piętro
    2.3. Konstrukcja części nadbudowanej Zasadnicza konstrukcja nośna części nadbudowanej zaprojektowana została następująco:
    - dach dwuspadowy na dźwigarach stalowych zdemontowanych z dachu nad parterem odpowiednio wzmocniony. Pokrycie dachu - płyta warstwowa styropianowa metalowa o grubości min 10 cm. Kolor pokrycia ceglasty.
    - od spodu podsufitka z płyt GK na ruszcie metalowym z dociepleniem wełną mineralną ułożoną na górnej warstwie podsufitki.
    - podparcie dźwigarów słupami stalowymi stanowiącymi przedłużenie konstrukcji słupów parteru.
    - strop nad przyziemiem żelbetowy, gęstożebrowy typu TERIVA I 24 oparty na konstrukcji ścian wewnętrznych nowych murowany z cegły SILKA oraz na podłużnych stalowych układach ramowych zlokalizowanych przy ścianach zewnętrznych.
    - schody na poziom I pietra żelbetowe monolityczne, wylewane na mokro z betonu B-20 i stali A-III 34 GS.
    - nie przewiduje się zasadniczych zmian funkcjonalno-konstrukcyjnych w części biurowej wyremontowanej. Wzmocniona tu będzie jedynie konstrukcja dźwigara dachowego przy części wyższej powyższe wynika z możliwości zalegania śniegu przy ścianie szczytowej części wyższej.
    - dla ujednolicenia wygładu budynku przewiduje się również wymianę pokrycia dachu w części wcześniej remontowanej. Zastosować na pokrycie płyty dachowe jak w części nadbudowanej..
  21. Zagospodarowanie placu gminnego w Wiśniewie - I etap w ramach projektu Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w wioskach Gminy Wiśniewo.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Wiśniewo
  22. Wykonanie robót dodatkowych do umowy nr 40.WIM.I.Z.728.09 zawartej w dniu 03.04.2009 r. dla zadania pn.: Budowa Hali Sportowo-Widowiskowej przy Placu Celebry w Płocku zgodnie z zakresem protokołów konieczności: Nr B.01.2009 z dnia 12.05.2009 roku Nr B.02.2009 z dnia 12.05.2009 roku, Nr B.03.2009 z dnia 25.05.2009 roku, Nr B.04.2009 z dnia 08.06.2009 roku Nr S.02.2009 z dnia 19.11.2009 roku.
    Zamawiający: Urząd Miasta Płocka, Płock
  23. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wierzbicy Górnej II etap i w Gierałcicach
    Zamawiający: Gmina Wołczyn, Wołczyn
  24. Sanitacja dorzecza rzeki Troi
    Zamawiający: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Głubczyce
  25. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Węgry, gmina Turawa
    Zamawiający: Gmina Turawa, Turawa
  26. Rozbudowa publicznej szkoły podstawowej w Górkach Noteckich o nową salę gimnastyczną z częścią socjalną
    Zamawiający: Urząd Gminy Zwierzyn, Zwierzyn
  27. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W LIGOCIE DOLNEJ I KRASKOWIE WRAZ Z UL. NOWODWORSKĄ
    Zamawiający: Gmina Kluczbork, Kluczbork
  28. Zamówienia uzupełniające w ramach realizacji inwestycji pn.: Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku, ul. Sienkiewicza
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Płocku, Płock
  29. Udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach realizacji inwestycji pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie przy ulicy Mikołajczyka 5/6
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Płocku, Płock
  30. Budowa budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, Pruszków

Inne osoby dla Krzeszewski (29 osób):