Kogo reprezentuje osoba

Kubiak Irmina Renata

w KRS

Irmina Renata Kubiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Irmina
Drugie imię:Renata
Nazwisko:Kubiak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1965 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Łódź (Łódzkie)
Przetargi:5 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kłak Jacek Adam
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kłak Malina Aleksandra
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łęgowska Łęcka Katarzyna Maria

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bazela Małgorzata, Jackowska Marta, Komza Bożena, Kowalczyk Justyna Maria, Laskowska Anna, Minda Iwona, Nordyńska Joanna, Pijewska Brygida Ewa, Piskozub Barbara, Szydłowska Maria, Wilk Iwona Ewa, Woźniak Katarzyna, Wysocka Maria Jolanta, Zarembska Agnieszka, Zawodniak Irena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kałucka Agnieszka
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Borys Bartłomiej, Kłak Jacek Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kłak Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agema24 Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000673124
  2. Angeleo S.A., Łódź − KRS 0000659474
  3. Arcikovsky Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000681996
  4. Crowd4start Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000624243
  5. Ebi Hospitality Management Group S.A., Łódź − KRS 0000312587
  6. Esculap Travel Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000605888
  7. Europejskie Centrum Doradztwa i Dotacji Pro-export Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000593166
  8. Excellent Lodging Ltd. Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000287932
  9. Fashionphilosophy Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000508974
  10. Felina - Polska Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000072536
  11. Finalysis Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000708967
  12. Fundacja Rozwoju Kardiologii i Kardiochirurgii Wad Wrodzonych Serca Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki W Łodzi Mamy Serce, Łódź − KRS 0000418970
  13. Fundacja Szkoła Praktyczna Im. Żdany Łukawieckiej-lassota i Bronisława Piskozuba, Kraków − KRS 0000058413
  14. Gg Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000276231
  15. Hipo-bud Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000282285
  16. Kapital Pro Export Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000586244
  17. Komtex Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000260090
  18. Mega Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000269468
  19. Mineralizacja Investors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000131957
  20. Mjo Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000658543
  21. Moda Forte Grupa Kreatywna I.kubiak,j.kłak Sp. J., Łódź − KRS 0000088217
  22. My Kosher Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000375993
  23. Nordyński Sp. J., Łódź − KRS 0000377749
  24. Pol-fret Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000131201
  25. Przedsiębiorstwo Corona Cd Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000194037
  26. Przedsiębiorstwo Współpracy Gospodarczej Krakserwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000131406
  27. Przyjaciele Świata, Łódź − KRS 0000335056
  28. Stowarzyszenie Aktywne, Łódź − KRS 0000514314
  29. Stowarzyszenie Instytut Kobiet, Łódź − KRS 0000220309
  30. Stowarzyszenie Rozwoju Gałkowa Małego, Gałków Mały − KRS 0000028026
  31. Zak-system Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000077196
  32. Zanurkuj.pl Łęccy Sp. J., Łódź − KRS 0000461642
  33. Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Warszawa − KRS 0000232741

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 4df Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000006016
  2. Agencja Argus Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000117758
  3. Angemina Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000685726
  4. Avamart Gallery Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000660291
  5. Cars Rails Group Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000202052
  6. Centorus Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000276091
  7. Eagers Club Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000688288
  8. Eko-util Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000582273
  9. Eneleo Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000693815
  10. Investment Friends S.A., Płock − KRS 0000143579
  11. Kancelaria Finansowa Kapital Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000291743
  12. Kapital Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000156178
  13. Kreatorja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000634384
  14. Olma Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000031542
  15. Polgips 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000287986
  16. Radan Victoria Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000275911
  17. Revilo Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000290073
  18. Salwix Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000171116
  19. Trade House Of Poland Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000228969
  20. Zwoltex Sp. Z O.O., Zduńska Wola − KRS 0000045572

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa.
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Łódź
    Na przedmiot zamówienia składają się trzy części: Część 1- kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej Część 2-przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody, Część 3-przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole. Termin realizacji - Część 1 - od 24.10.2012r. -30.11.2012r. - Część 2 - od 01.10.2012 r - 31.12.2012 r. - Część 3 - od01.10.2012r - 31.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Część 1 obejmuje
    4 pakiety: Pakiet A. Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP -Zamawiający wymaga zorganizowania pokazu mody dla 8-12 kolekcji; każda kolekcja - nie więcej niż 10 sylwetek. - Termin realizacji: 1 dzień w terminie jesiennej edycji Fashion Week, tj. w terminie 24-28 października 2012 r. - miejsce: sala o widowni min. 500 osób w centrum Łodzi z możliwością zainstalowania wybiegu o długości 15 m Zamawiający zaleca, aby organizowany pokaz mody wpisany był w kalendarz imprez Fashion Week. - Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1.
    zapewnienie minimum 20 osób (modelek i modeli) do obsługi pokazu oraz wcześniejszych przymiarek i prób. 2. profesjonalna obsługa garderoby w ilości 6 osób, w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków - organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu, oddanie kolekcji autorom), 3. zapewnienie fryzjerskiej obsługi pokazu w postaci min. 8 osób z doświadczeniem w podobnych imprezach, 4. zapewnienie do obsługi pokazu min. 8
    profesjonalnych makijażystów, 5. zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, w skład których wchodzi światło efektowe oraz oświetlenie podstawowe białe, 6. zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego z tzw. systemem liniowym wraz ze stołem mikserskim, 7. zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 8. zapewnienie reżysera pokazu - osoby z doświadczeniem w podobnych imprezach, 9. budowa i wykonanie scenografii, która zawierać będzie ścianę wizyjną o powierzchni
    min. 8 m2, umieszczoną w centralnym miejscu sceny oraz dwóch ścian bocznych o wymiarach min. 3 x 4 metry, 10. budowa i przygotowanie do pokazu wybiegu o długości min. 15 m, 11. zapewnienie obsługi ściany wizyjnej wraz z mikserem obrazu oraz wykonanie montaży filmowych do emisji podczas pokazu, 12. obsługa PR gwarantująca obecność min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz min. 10 dziennikarzy portali internetowych.
    13. obsługa serwisu foto, w tym zapewnienie zdjęć z pokazu, tj. przynajmniej 4 sylwetek z każdej z kolekcji. 14. przygotowanie komunikatów prasowych po imprezie i wysyłka do portali tematycznych, agencji prasowych, dzienników i magazynów tematycznych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, 15. zapewnienie osoby prowadzącej imprezę - gospodarza wydarzenia spośród tzw. celebrytów -osób o rozpoznawalnym z TV wizerunku; wybór podlegać będzie akceptacji zamawiającego 16. aranżacja widowni wraz z zapewnieniem 500 miejsc siedzących 17. obsługa organizacyjna widowni 18. zapewnienie publiczności min. 500 osób - sugeruje się gości z branży przemysłu lekkiego i mediów z kraju i z zagranicy Pakiet B. Kompleksowa organizacja Giełdy projektów. W ramach pakietu B Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni min. 24 m2 podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 25-28 października 2012r. (na 4 dni) w obiektach związanych z Fashion Week lub w bezpośrednim sąsiedztwie. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i portfolio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie
    do prądu oraz oświetlenie górne. 4. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną ASP i projektu Centrum Promocji Mody z uwzględnieniem. 5. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 6. Wykonanie i przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla Zamawiającego. Pakiet C - Przeprowadzenie seminarium. W ramach pakietu C
    Wykonawca zobowiązany będzie do: Zorganizowania 2 dniowego seminarium tematycznego dla studentów ASP Miejsce: klimatyzowana sala w centrum Łodzi dla min. 20 osób z zapewnionym ekranem i rzutnikiem Termin : 26 i 27.10.2012 Ilość godzin : 8 godzin zegarowych Kwota obejmować będzie opłacenia wszystkich kosztów związanych z wynagrodzeniem osób prowadzących w tym także : kosztów przyjazdu i noclegu. Wymagane tematy seminariów: Temat 1. Fotografia mody Osoba prowadząca: - zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, - powinna publikować swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i
    fotograficznych - powinna stale współpracować z magazynami modowymi Temat 2. Jak
    wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion Osoba prowadząca: - powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w działalności w branży e-pr, - powinna posiadać doświadczenie we wdrożeniach subdywizji produktów marketingowych powiązanych z social media: e-mail marketing, f-commerce, mobile marketing; planowaniu i wdrożenie strategii marketingowych
    w ramach social media; - powinna posiadać doświadczenie z zakresu wiedzy marketingowej - specjalizacja Social Media Temat 3. Analiza konsumentów modowych Szkolenie ma być oparte o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online. Osoba prowadząca: przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody. Temat 4. Wyzwania Fashion Marketingu Osoba prowadząca: - powinna posiadać doświadczenie w zarządzaniu w dużych firmach odzieżowych - powinna posiadać doświadczenie
    we współpracy z modowymi mediami polskimi i zagranicznymi Minimalny czas trwania każdego z w.w. seminarium - 1 godz. Szczegółowy harmonogram powyższych seminariów zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osób prowadzących seminaria potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego. Pakiet D - zorganizowanie kampanii promocyjnej W ramach pakietu D wykonawca zobowiązany będzie do: -Wykonania projektu oraz wykonania, zawieszenia i zdjęcia siatki wieloformatowej o wymiarach min. 850 x 400 cm (plus minus 50 cm). Siatka powinna być eksponowana przez okres 2 tygodni w terminie: 14.09 - 30.11.2012 w widocznym miejscu, przy jednym z kluczowych skrzyżowań w Łodzi np. rondo Solidarności, Rondo Lotników Lwowskich itp.. Dokładna lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy - Wykonanie projektu oraz wydrukowanie i rozwieszenie na terenie Miasta Łodzi plakatów o wymiarach A2 (420 x 594 mm) w ilości 1.000 szt. w terminie: od 01.10.2012 r. - Wykonanie projektu, wydrukowanie ulotki promocyjnej promującej młodych projektantów ASP biorących udział w Giełdzie Projektów, format A5 (148 x 210 mm), nakład 7000 szt. oraz jej dystrybucja w min. 50 różnych miejscach na terenie Łodzi, które stanowią instytucje
    kulturalne, miejsca propagowania kultury i sztuki oraz miejsca spotkań środowisk artystycznych i studentów Szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Część 2 Część 2 obejmuje przeprowadzenie doradztwa dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody. Ilość godzin - 60 h zegarowych Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z
    Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wymagania dotyczące osoby prowadzącej doradztwo: - wyższe wykształcenie - minimum 10-cio letnie doświadczenie w branży mody w tym doświadczenie w organizacji pokazów - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi Część 3 Część 3 obejmuje 4 pakiety doradztwa, polegającego na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój: Pakiet A.
    Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet B. Przeprowadzenie doradztwa nt. Automotywacja Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet C. Przeprowadzenie doradztwa nt. Radzenie sobie ze stresem Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet D. Przeprowadzenie doradztwa nt.Komunikacja w zespole Ilość godzin - 51,5 h zegarowych Wymagania dotyczące osoby osób prowadzącej-ych doradztwo w pakietach A-D: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla kadry zarządzającej i
    kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole. Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty
    Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  2. Organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem oraz organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Łódź
    Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: Część 1 - usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem (8-10 kolekcji na około 3-4 sylwetki każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ ORAZ Część 2 - usługa organizacji Giełdy projektów w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ. Termin realizacji odnośnie do zadania A i B: jeden dzień podczas wiosennej edycji Fashion Week (18-22 kwietnia 2012r). Do obowiązków Wykonawcy należy: I. W ramach części 1 - kompleksowa organizacja pokazu mody Moda inspirowana Nowym Jorkiem i Hong Kongiem w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw. 2. Zapewnienie 15 prezenterów (modeli), do akceptacji Zamawiającego. 3. Zapewnienie profesjonalnej obsługi garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpeczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu). 4. Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach. 5. Zapewnienie 3 (trzech) profesjonalnych makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach. 6. Zapewnienie profesjonalnej infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym: -zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, - zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego, - zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, - zapewnienie reżysera pokazu , - projekt scenografii oraz jej wykonanie, - budowa podestu, konstrukcji kratowych. 7. Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową. 8. Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby) 9. Obsługa recepcji pokazu 10. Druk zaproszeń i ich dystrybucja 11. Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów. 12. Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu. 13. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku. II. W ramach części 2 - organizacja Giełdy projektów w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. 1. Wynajęcie powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m. kwadratowych podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 19-22 kwietnia 2012r na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i port folio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. zapewnienie identyfikatorów oraz kart wjazdu na teren strefy dla 8-12 studentów ASP - uczestników Giełdy. 4. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 5. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną zgodną z dostarczonym przez zamawiającego projektem. 6. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 7. Przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla zamawiającego. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 2 w tym w zakresie części 1 - koszty związane z wynajmem Sali w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), ul. Ogrodowa 1, w pomieszczeniu o powierzchni min 800 m.kw. z udziałem ok. 500 osób widowni oraz w zakresie części 2 - koszty związane z wynajmem powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni 30 m.kw. na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22-24 z udziałem min. 1.000 osób dziennie uczestniczących w wydarzeniach Fashion Week..
  3. Organizacja pokazu mody Moda Męska w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. Projekt realizowany w ramach zintegrowanego projektu Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej. Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej organizacji pokazu mody Moda Męska (10 kolekcji na około 10 sylwetek każda) w ramach projektu pt. CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO - ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ.
    Termin realizacji : 1 dzień podczas wiosennej edycji Fashion Week (4-7 maja 2011r).
    Do obowiązków Wykonawcy należy:
    1. Zapewnienie miejsca na realizację pokazu w Hotelu Andels w Łodzi (91-065), przy ul. Ogrodowej 17, z udziałem ok. 500 osób widowni o powierzchni min 800 m.kw.
    2. Zapewnienie 15 prezenterów (modeli), do akceptacji Zamawiającego.
    3. Zapewnienie profesjonalnej obsługi garderoby w ilości minimum 6 osób w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków będzie- organizacja przymiarek, zabezpeczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu).
    4. Zapewnienie obsługi fryzjerskiej w postaci min. 3 (trzech) osób z doświadczeniem w podobnych imprezach.
    5. Zapewnienie 3 (trzech) profesjonalnych makijażystów z doświadczeniem w podobnych imprezach.
    6. Zapewnienie profesjonalnej infrastruktury technicznej niezbędnej do realizacji pokazu w tym:
    - zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych,
    - zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego,
    - zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych,
    - zapewnienie reżysera pokazu ,
    - projekt scenografii oraz jej wykonanie,
    - budowa podestu, konstrukcji kratowych.
    7. Zatrudnienie Agencji PR celem zaproszenia min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz prasy zagranicznej zajmującej się tematyką modową.
    8. Obsługa Sali-serwis Sali (4 osoby)
    9. Obsługa recepcji pokazu
    10. Druk zaproszeń i ich dystrybucja
    11. Projektor multimedialny i wykonanie grafik z nazwiskami projektantów.
    12. Zapewnienie obsługi serwisu foto podczas pokazu.
    13. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę -gospodarza wydarzenia spośród tzw. osoby medialnej osób o rozpoznawalnym wizerunku.
    Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową.
    W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z organizacją pokazów mody opisanych w pkt 2 w tym koszty związane z wynajmem Sali w Hotelu Andels w Łódzi (91-065), ul. Ogrodowa 1, w pomieszczeniu o powierzchni min 800 m.kw. z udziałem ok. 500 osób widowni.
  4. Promocja Miasta w ramach organizacji imprezy o charakterze kulturalno-artystycznym pod nazwą FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi.
    Zamawiający: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Łódź
    Promocja Miasta w ramach organizacji imprezy o charakterze kulturalno-artystycznym pod nazwą FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi, w dniach od 07.05.2010r. do 11.05.2010r. w Łodzi.
  5. Promocja Miasta Łodzi poprzez organizację imprezy o charakterze kulturalno - artystyczym pn. FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND.
    Zamawiający: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Łódź
    Promocja Miasta Łodzi poprzez organizację imprezy o charakterze kulturalno - artystyczym pn. FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND.

Inne osoby dla Kubiak (1000 osób):