Kogo reprezentuje osoba

Kubiak Klaudia Alicja

w KRS

Klaudia Alicja Kubiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Klaudia
Drugie imię:Alicja
Nazwisko:Kubiak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1972 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:62 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buszman Krzysztof Cezary, Golenda Jarosław Kazimierz, Gołąb Krzysztof, Grzebień Sylwester, Jędrych Artur, Krzyżanowski Piotr, Kulągowski Sławomir, Orliński Zdzisław Zygmunt, Wojterkowski Konrad Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopiński Paweł Czesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksy Piotr, Barczak Wojciech, Berkan Barbara Anna, Berkowicz Zbigniew Wiesław, Plewiński Rafał Andrzej, Skalski Łukasz Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Robert

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichemski Artur, Cieszyński Rafał, Grzebień Sylwester, Haller Dorota, Kamiński Jacek, Kulągowski Sławomir, Marszałł Tomasz, Nowakowski Paweł, Stokowiec Katarzyna, Wasilewski Michał, Wojterkowski Konrad Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żarnotal Krzysztof
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksy Piotr, Barczak Wojciech, Berkan Barbara Anna, Berkowicz Zbigniew Wiesław, Plewiński Rafał Andrzej, Skalski Łukasz Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Robert

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4 Concept Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000617205
  2. Adi Invest Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000253027
  3. Advanced Technologies Investors S.A., Warszawa − KRS 0000095344
  4. Agat-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248760
  5. Alpine Bau Gmbh A - 1 Sp. J. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000312228
  6. Alter Interim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000216748
  7. B.p. Print Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000130087
  8. Berkowicz Investment Sp. Z O.O., Łoziska − KRS 0000620882
  9. Biuro Rachunkowe Djaw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000180909
  10. Capitalplan Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000197867
  11. Casino Gold Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263651
  12. Centrum Elektronicznych Banków Informacji Publicznej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000202785
  13. Centrum Informatyki Handlu Zagranicznego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282629
  14. Clean Land Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000237229
  15. Clima Comfort Sp. Z O.O., Łoziska − KRS 0000622984
  16. Concept Interactive Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000396372
  17. Concept Liberty Group S.A., Warszawa − KRS 0000291246
  18. Concept Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000464237
  19. Dagia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426743
  20. Debt Finance S.A., Warszawa − KRS 0000511495
  21. Defacto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000232474
  22. Ditkom Przedsiębiorstwo Handlowo-produkcyjne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263497
  23. Dynna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000256062
  24. Ecobag System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360243
  25. Euro Transport Mix Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576534
  26. Ever Logistic Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000199392
  27. Exerch S.A., Warszawa − KRS 0000627147
  28. F Nb Catering Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000303587
  29. Feale Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wolica − KRS 0000268637
  30. Focus Medical Group Sp. Z O.O., Mińsk Mazowiecki − KRS 0000735392
  31. Freedom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000355439
  32. Freshcar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370141
  33. Fundacja Kidprotect. Pl, Warszawa − KRS 0000220899
  34. Fundacja Sztuka.pl, Warszawa − KRS 0000327508
  35. G-3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000529914
  36. Gb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235388
  37. Gmz.co Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000513699
  38. Gum-pro S.A., Warszawa − KRS 0000339775
  39. Imperia S.A., Warszawa − KRS 0000731200
  40. In Facto Fly Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000301137
  41. Intrata Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000486488
  42. Intro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000601447
  43. Invest-mosty Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000202500
  44. Jambix Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344251
  45. Js-metal Jarosław Dąbrowski - Sławomir Kulągowski Sp. J., Przewodowo − KRS 0000308027
  46. Judyta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000244653
  47. Jumbo Foods Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000364090
  48. K-2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000069769
  49. K.g.b. Motors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000690364
  50. Kabet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000108749

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 36,6 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217786
  2. 3b-praxis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263483
  3. 4labs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362494
  4. Abc Company Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000427728
  5. Abitata - Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000122799
  6. Acom Tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000232689
  7. Ad Concept Teodorczyk, Skalimowska Sp. J., Warszawa − KRS 0000296558
  8. Agencja Ochrony Osób i Mienia Agema Security Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009960
  9. Apteka Powstańców Śląskich Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055700
  10. Ark Royal S.A., Warszawa − KRS 0000113924
  11. Arp Fly S.A., Warszawa − KRS 0000329694
  12. Artur Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051145
  13. As Logistics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319416
  14. Ast-polska Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000125813
  15. Aurum Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000487003
  16. B.d.g. Quantum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000188085
  17. B.h. Akcjum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000201419
  18. Baer S.A., Gdańsk − KRS 0000013238
  19. Bamp;j Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000088839
  20. Banknot Financial S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000399340
  21. Bfi Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119150
  22. Bioconcept Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000484360
  23. Biuro Projektów Kolejowych W Gdańsku Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000273363
  24. Bmj Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264070
  25. Bonum Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000484830
  26. Breda Transport Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000163465
  27. Budownictwo Ogólne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360705
  28. Carbonus Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000314648
  29. Cefarm Rzeszów S.A., Wrocław − KRS 0000004990
  30. Cefarm Śląski Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000009110
  31. Centrala Materiałów Budowlanych Stanex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000187789
  32. Centralne Biuro Projektowo-badawcze Budownictwa Kolejowego Kolprojekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029325
  33. Centrum Produkcyjno-wdrożeniowe Policryst Sp. Z O.O., Otwock − KRS 0000139312
  34. Citycom Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000129526
  35. Concept Publishing Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000216600
  36. Core - Tel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000300420
  37. Cormay S.A., Warszawa − KRS 0000074314
  38. Credo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264262
  39. Cs Group Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000268645
  40. Da Capo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038332
  41. Dcg S.A., Warszawa − KRS 0000285675
  42. Decsoft S.A., Warszawa − KRS 0000050218
  43. Do Co Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168421
  44. Dostin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143687
  45. Dream Sales Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000551038
  46. Drew - X Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000583384
  47. Drewex S.A., Kraków − KRS 0000276811
  48. Eblok Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217538
  49. Eco Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467996
  50. Edbud S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000291776

Powiązane przetargi (62 szt.):
  1. Drukarki, sprzęt informatyczny i oprogramowanie
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
    pakiet nr 1 Dostawa Sprzętu drukującego sztuk 12
    Poz. 1 Drukarka kolorowa laserowa sieciowa klasy LaserJet 2055dn 8 szt. lub równoważna.
    Poz. 2 Drukarka kolorowa laserowa sieciowa klasy LaserJet 2035 1szt. lub równoważna.
    Poz. 3 Drukarka kolorowa laserowa sieciowa klasy LaserJet M1522nf MFP 1szt. lub równoważna.
    Poz. 4 Drukarka kolorowa laserowa sieciowa klasy LaserJet P4014dn 1szt. lub równoważna.
    Poz. 5 Laserowe urzadzenie wielofunkcyjne klasy LaserJet CP 2025dn 1 szt. lub równoważne.
    pakiet nr 2 Dostawa sprzętu komputerowego 12 szt.
    pakiet nr 3 Dostawa licencji oprogramowania.
    Poz. 1 Licencja oprogramowania Microsoft Office Basic 2007 PL 19 szt. z nośnikiem.
    Poz. 2 Licencja oprogramowania Microsoft Vista Business PL 32 bit 1 szt. z nośnikiem.
  2. Dostawa urządzeń komputerowych
    Zamawiający: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie, Warszawa
    A1. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ I szt. 51
    A2. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ II szt. 6
    A3. Monitor LCD 19 cali szt. 55
    A4. Monitor LCD 24 cali szt. 1
  3. Dostawa komputerów przenośnych (notebooków) wraz z systemem operacyjnym, w ramach realizacji projektu: Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Brańszczyk.
    Zamawiający: Gmina Brańszczyk, Brańszczyk
    141 komputerów przenośnych (dalej zwanych również notebookami) wraz z systemem operacyjnym.
  4. przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego
    Zamawiający: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., Ełk
    1.Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 pakietów.
  5. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze, Chęciny
    Dostawa sprzętu komputerowego. Zamówienie poniżej 206 000 Euro
  6. Dostawa materiałów biurowych sukcesywnie wg potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.
    Zamawiający: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Zamówienie obejmuje: dostawę materiałów biurowych sukcesywnie wg potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy (artykuły biurowe, papier, tonery)
  7. Dostawa wkładów drukujących (tonerów, kaset) do drukarek, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Szczecin
    Dostawa wkładów drukujących (tonerów, kaset) do drukarek, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
  8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych informatycznych
    Zamawiający: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, Łódź
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych informatycznych do 206 tys. EUR
  9. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Główny Urząd Statystyczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego.
    Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Komputer stacjonarny z monitorem LCD 19 cali - 5 kompletów; II. Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 19 kompletów; III. Skaner A-4 - 5 sztuk; IV. Komputer przenośny 15,4 cala - 7 sztuk
  10. Zapytanie o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż) fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Podane w SIWZ ilości zostały określone na podstawie potrzeb ubiegłorocznych i służyć będą jedynie do porównania i oceny ofert. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w ciągu roku potrzeb, oraz rozliczane wg. cen jednostkowych podanych w ofercie.
  11. Materiały eksploatacyjne do drukarek
    Zamawiający: Ministerstwo Sprawiedliwości Centralny Zarząd Służby Więziennej, Warszawa
    Materiały eksploatacyjne do drukarek
  12. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz tuszy i innych nośników do użytku w drukarstwie.
    Zamawiający: Akademia Obrony Narodowej, Warszawa
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz tuszy i innych nośników do użytku w drukarstwie.
  13. dostawa 55 zestawów komputerowych oraz 8 komputerów przenośnych typu laptop dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
    dostawa: 55 zestawów komputerowych oraz 8 komputerów przenośnych typu laptop
  14. Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UM w Poznaniu
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UM w Poznaniu
  15. DOSTAWA MATRERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA REGIONALNEJ DYREKCJI OCHRONY ŚRODOWISKA W SZCZECINIE
    Zamawiający: Biuro Konserwacji Przyrody w Szczecinie, Szczecin
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 32, I p.
    -określone przez Zamawiającego ilości materiałów eksploatacyjnych są wartościami prognozowanym i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu świadczenia dostawy;
    -podstawą zapłaty będzie cena jednostkowa oraz faktyczna ilość zakupionych materiałów;
    -dostawy realizowane będą na podstawie pisemnego zamówienia. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem;
    -przewidywana częstotliwość dostaw: maksymalnie 2 razy w miesiącu;
    -termin dostawy do siedziby : dostawa musi nastąpić w terminie 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia następującego po otrzymaniu zamówienia;
    -sposób regulowania należności z tytułu dostawy został określony w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
    Przedmiot zamówienia w niektórych pozycjach określony został przez wskazanie konkretnych typów znaków towarowych.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy.
    Za równoważne należy uznawać tonery fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak tonerów oryginalnych.
    Jednemu asortymentowi wymienionemu w tabeli może odpowiadać tylko jeden produkt równoważny. Należy wówczas wpisać nazwę i producenta danego materiału równoważnego oraz wpisać w poszczególne rubryki odpowiednie wartości cenowe. Jeżeli w złożonym przez Wykonawcę formularzu cenowym nie zostanie dokonana żadna zmiana wówczas przyjmuje się, że zaoferowano oryginalny typ produktu wskazany w załączonym do SIWZ formularzu cenowym.
    II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
  16. Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Akademii.
    Zamawiający: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Częstochowa
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do poszczególnych jednostek Akademii na terenie Częstochowy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek określonych w załączniku Nr 2 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne o nie gorszych parametrach techniczno-jakościowych od oryginalnych produktów producentów urządzeń. Materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymagania: - być kompatybilne ze wskazanym urządzeniem, zapewniać jego prawidłową eksploatację, - nie powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, - być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia, wolne od wad technicznych, kompletne, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, - zapewniać wydajność oraz wysoką jakość wydruku, nie gorsze niż materiały oryginalne producentów urządzeń, - posiadać oznaczenie produktu, termin ważności, kartę charakterystyki, - być dostarczane do zamawiającego w fabrycznie zamkniętym opakowaniu zabezpieczonym odpowiednią banderolą lub hologramem stwierdzającym autentyczność produktu, posiadać paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku. Za materiały równoważne uważane będą artykuły fabrycznie nowe, których jakość i parametry techniczne, w tym wydajność, będą co najmniej takie jak materiałów oryginalnych, potwierdzone certyfikatami lub atestami norm: tonery do drukarek laserowych monochromatycznych - ISO/IEC19752, tusze - ISO/IEC 24711. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości dostarczonych materiałów poprzez wykonanie próbnego wydruku. W razie stwierdzenia, że wydruk jest złej jakości (blady, niepełny, zabrudzony, mało czytelny), zamawiający złoży stosowną reklamację wykonawcy, który udzieli odpowiedzi na nią w ciągu jednego dnia. Po upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną i wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ciągu kolejnych 2 dni nowy produkt spełniający wymagania zamawiającego. Oferowane produkty muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją, licząc od dnia odbioru przez zamawiającego. W zakresie gwarancji wykonawca każdorazowo będzie wymieniał nieprawidłowo działający produkt, w terminie 24 godzin od zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego. Wykonawca będzie wykonywał także naprawy i konserwację urządzeń, jeśli ich wykonanie konieczne będzie z powodu złej jakości materiału eksploatacyjnego. Koszty związane z takimi naprawami i konserwacją urządzeń poniesie Wykonawca. Ilości określone w załączniku Nr 2 są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ostatecznej liczby zamawianych produktów. Z tego tytułu wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona ilość i rodzaj materiałów. Termin realizacji - w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Warunki płatności - przelew 30 dni po otrzymaniu faktury. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od daty podpisania. Oferowana cena powinna zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego, ewentualnego odbioru zareklamowanych materiałów oraz serwis uszkodzonych urządzeń.
  17. Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Państwowej Inspekcji Pracy
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, Warszawa
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy
  18. Dostawa tonerów do drukarek dla ZUS Oddział w Krakowie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 110 szt tonerów do drukarek BROTHER HL 5250
    oraz 50 szt tonerów do drukarek KYOCERA FS 1030 (TK-120) dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Krakowie.
  19. Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację oprogramowania komputerowego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Świebodzin
    oprogramowanie komputerowe
  20. Dostawa płyt CD i DVD, atramentu do robota RIMAGE 2000 I, prześcieradeł papierowych oraz kopert na zdjęcia dla Szpitala Czerniakowskiego Sp ZOZ
    Zamawiający: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z., Warszawa
    Dostawa płyt CD i DVD, atramentu do robota RIMAGE 2000 I, prześcieradeł papierowych oraz kopert na zdjęcia dla Szpitala Czerniakowskiego Sp ZOZ
  21. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu - 2009 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  22. Dostawa tonerów do drukarek użytkowanych w NCK
    Zamawiający: Narodowe Centrum Kultury, Warszawa
  23. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Teatru Wielkiego-Opery Narodowej
    Zamawiający: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Warszawa
  24. Dostawa wkładów barwiących (tusze, tonery, taśmy) dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
    Zamawiający: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin
  25. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
    Zamawiający: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Wrocław
  26. Przetarg nieograniczony na dostawy tonerów.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, Legnica
  27. Dostawa materiałów eksploatacyjnych szczegółowo określonych w SIWZ
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń
  28. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (nr sprawy 28/2009)
    Zamawiający: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z., Warszawa
  29. Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, tuszy oraz tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych nr Zp/pn/4/2009
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
  30. Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  31. dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń, Warszawa
  32. Dostawa materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem informatyki Oddziału ZUS w Rzeszowie. część 1 materiały eksploatacyjne (tonery)
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Rzeszów
  33. Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla SPZOZ w Grójcu
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Grójec
  34. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wydziałów Urzędu Miejskiego Wrocławia
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
  35. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Urzędzie m. st. Warszawy
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  36. Dostawa mtaeriałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, Kraków
  37. Zakup i dostawa 70 sztuk komputerów stacjonarnych oraz 70 sztuk monitorów TFT dla Ministerstwa Środowiska
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
  38. Dostawa tonerów, tuszów
    Zamawiający: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy, Warszawa
  39. Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, Kielce
  40. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec
    Zamawiający: Gmina Miejska Zgorzelec, Zgorzelec
  41. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, frankownic, faksów i maszyn do pisania
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  42. Dostawa oprogramowania do raportowania postępu w realizacji programu budowy kompleksów boisk sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 nr ref.: 4/dost./2009
    Zamawiający: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Warszawa
  43. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, komputerów i frankownic dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
  44. Dostawa materiałów biurowych.
    Zamawiający: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu, Nowy Targ
  45. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w modułach: Moduł I - Tonery Moduł II - Tusze
    Zamawiający: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice
  46. sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych.
    Zamawiający: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, Warszawa
  47. sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych.
    Zamawiający: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, Warszawa
  48. sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Warszawie, 00-424 Warszawa ul. Solec 57; Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych, 02-697 Warszawa, ul. Rzymowskiego 36; Centrala ul. 00-236 Warszawa ul. Świętojerska 9: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych.
    Zamawiający: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, Warszawa
  49. sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Płocku, 09-402 Płock, ul. Gałczyńskiego 26: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych.
    Zamawiający: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, Warszawa
  50. sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. O. Langego 6 oraz Wydział w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych.
    Zamawiający: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, Warszawa
  51. DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
  52. PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 2/PN/09 NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji, Zabrze
  53. dostawa tuszów i tonerów do drukarek i kopiarek
    Zamawiający: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, Olsztyn
  54. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Białymstoku, Białystok
  55. Dostawa taśm barwiących, wkładów drukujących i barwiących dla Instytutu Kardiologii
    Zamawiający: Instytut Kardiologii, Warszawa
  56. Tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej we Wrocławiu, Wrocław
  57. Dostawa monitorów i drukarek (36).Oznaczenie sprawy: OZ/D/213/BL/08
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  58. P/3/2009 - Dostawa tonerów
    Zamawiający: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, Opole
  59. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania oraz części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących sprawa 518/JW4024/2008
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4024, Gdynia
  60. Dostawa nośników optycznych, magnetyczno- optycznych, magnetycznych na potrzeby Instytutu Kardiologii- dyski DVD+/-R, DVD-RW, CD-RW, CD-R, dyski MO, dyskietki FDD, taśmy magnetyczne, Flash USB
    Zamawiający: Instytut Kardiologii, Warszawa
  61. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, chemicznych oraz tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
    Zamawiający: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Warszawa
  62. Dostawa materiałów biurowych.
    Zamawiający: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej, Gdynia