Kogo reprezentuje osoba

Kubiak Małgorzata

w KRS

Małgorzata Kubiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Małgorzata
Nazwisko:Kubiak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1958 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Leszno (Wielkopolskie)
Przetargi:60 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bosacka Aleksandra, Giera Renata Maria, Hibner Paweł, Jakubowski Józef, Janowicz Marianna, Kramarczyk Elżbieta, Krysiak Halina, Kuźniak Barbara, Lenarczyk Krzysztof, Marcinkowski Maciej, Musielak Maciej, Nowak Hieronim, Nowak Sebastian Paweł, Walkowiak Bogdan

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bosacka Aleksandra, Giera Renata Maria, Hibner Paweł, Jakubowski Józef, Janowicz Marianna, Kramarczyk Elżbieta, Krysiak Halina, Kuźniak Barbara, Lenarczyk Krzysztof, Marcinkowski Maciej, Musielak Maciej, Nowak Hieronim, Nowak Sebastian Paweł, Walkowiak Bogdan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fundacja Kampus W Rawiczu, Rawicz − KRS 0000604497
  2. Fundacja Rozwoju Urologii Leszczyńskiej, Leszno − KRS 0000133582
  3. Lespin Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000168210
  4. Porozumienie Branżowe Związek Pracodawców, Chorzów − KRS 0000089893

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Szpital Powiatowy W Rawiczu Sp. Z O.O., Rawicz − KRS 0000316422
  2. Wielspin Wielkopolskie Centrum Rehabilitacji - Spółdzielnia, Poznań − KRS 0000149293

Powiązane przetargi (60 szt.):
  1. Ochrona mienia
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
    Ochrona mienia
  2. Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Leszno
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne przez okres dwóch lat.
  3. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ
    Zamawiający: Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, Osieczna
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego
  4. Część A: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1, 5 ,6, 25 Część B: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiekcie Sądu Rejonowego we Wschowie, Pl. Kosynierów 1C Część C: Utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1, 5, 6, 25 oraz plac utwardzony teren przy budynku Plac Słowiański 9
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Zielona Góra
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania, w tym:
    Część A: pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy:
    a)Placu Słowiańskim 1
    b)Placu Słowiańskim 5
    c)Placu Słowiańskim 6
    d)Placu Słowiańskim 25
    Część B: pomieszczeń w obiekcie Sądu Rejonowego we Wschowie przy:
    a)Placu Kosynierów 1C
    Część C: Utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy:
    a)Placu Słowiańskim 1
    b)Placu Słowiańskim 5
    c)Placu Słowiańskim 6
    d)Placu Słowiańskim 25
    e)Placu Słowiańskim 9
    2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla danej Części A, B, C zostały określone załączniku do SIWZ, które są integralnymi częściami zamówienia
  5. Sprzątanie obiektów i terenów zewnętrznych Izby Skarbowej w Zielonej Górze w Międzyrzeczu, Słubicach, Sulęcinie i Wschowie na okres 8 miesięcy
    Zamawiający: Izba Skarbowa, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych Izby Skarbowej w Zielonej Górze w Międzyrzeczu, Słubicach, Sulęcinie i Wschowie w okresie 8 miesięcy.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający opisy obiektów oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - OPZ.
  6. Usługa bezpośredniej ochrony mienia budynków ZD Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
    Usługa bezpośredniej ochrony mienia budynków ZD Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy
  7. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecu c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecu c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie. Zamawiający przewiduje następującą ilość godzin pracy:
    - dozór w ZOO - 5856 godzin
    - sprzątanie toalet w ZOO - 80 godzin
    - dozór w siedzibie MZZ i palenie w piecu w okresie grzewczym - 6760 godzin
    - sprzątanie w pomieszczeniach socjalnych MZZ - 506 godzin
    - ochrona mienia i wykonywanie prac na stanowisku pomocnik gospodarczy - 8784 godzin.
  8. Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i obiektów biurowych zlokalizowanych w miejscowości: Grabik, Lubsko, Popęszyce, Sława woj. lubuskie
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, Zielona Góra
    1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona mienia i osób oraz bezpośredni dozór pomieszczeń użytkowych znajdujących się w budynkach biurowych przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia pracowników Zamawiającego. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenie mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk

    2. Opis obiektów biurowych:
    Obiekt Opis budynku
    Lubsko, ul. 3 Maja 3,
    (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia stało palna,
    z wejściem głównym i ewakuacyjnym, teren nie ogrodzony
    Grabik Nr 106, 68-200 Żary
    (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia olejowa,
    z wejściem głównym i bocznym), teren ogrodzony
    Popęszyce Nr 19B, 67-124 Nowe Miasteczko
    (pow. nowosolski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony) z poddaszem użytkowym, z wejściem głównym, teren nie ogrodzony
    Sława ul. Henryka Pobożnego 1 (pow. wschowski) budynek parterowy, nie podpiwniczony, z wejściem głównym, teren ogrodzony

    3. Zakres realizacji zamówienia:

    Budynek biurowy LUBSKO:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Lubsku polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym (wykonawca zamontuje na własny koszt elektroniczny system kontroli pracowników ochrony, umożliwiający stałą kontrolę (on line) ich czujności, dyspozycyjności oraz cykliczności zadanych obchodów na terenie obiektu np. Active Guard lub rozwiązanie równoważne, parametrami nie odbiegające od proponowanego) oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego terenu wokół nieruchomości.
    Wykonawca na własny koszt zamontuje system telewizji przemysłowej (CCTV ) składający się z następujących elementów: 4 zewnętrzne analogowe kamery przemysłowe, typu HD TVI z WDR, IP66, IR 40 metrów; 1 rejestrator analogowy HD do obsługi kamer HD TVI (wbudowany dysk twardy o pojemności 2TB) oraz monitor minimum 24 calowy Full HD (HDMI). Rejestrator i monitor powinny być zamontowane w pomieszczeniu - dyżurce pracowników ochrony.
    Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania oraz telewizji przemysłowej. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali, sprawdzić działanie systemu telewizji przemysłowej (kamer, rejestratora).
    Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, obsługa pieca c.o. (100 KW), wykonywanie drobnych prac konserwatorskich.
    W ramach usług portierskich i konserwatorskich przykładowo wykonywane będą czynności takie jak: wydawanie kluczy pracownikom oraz prowadzenia ewidencji wydawania i zwrotu kluczy, udzielanie informacji klientom na temat kierunku poruszania się w budynku, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów i dokumentów, pomoc przy przenoszeniu mebli i sprzętu w ramach obsługiwanego obiektu, drobne czynności naprawcze, montaż tablic, zegarów itp., usuwanie drobnych awarii.

    Budynek biurowy GRABIK:
    Budynek zlokalizowany w Grabiku chroniony jest obecnie przez system alarmowy składający się z 18 urządzeń wyczuwania ruchu (zwane czujkami). Wykonawca podłączy system alarmowy włamania do Centrum Monitorowania Alarmów. Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd patrolu interwencyjnego z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników.
    Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali.


    Budynek biurowy POPĘSZYCE:
    Bezpośredni dozór nieruchomości w Popęszycach polegać będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym oraz wokół nieruchomości (wykonawca zamontuje na własny koszt elektroniczny system kontroli pracowników ochrony, umożliwiający stałą kontrolę (on line) ich czujności, dyspozycyjności oraz cykliczności zadanych obchodów na terenie obiektu np. Active Guard lub rozwiązanie równoważne, parametrami nie odbiegające od proponowanego). Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, wykonywanie drobnych prac konserwatorskich.
    W ramach usług portierskich i konserwatorskich przykładowo wykonywane będą czynności takie jak: wydawanie kluczy pracownikom oraz prowadzenia ewidencji wydawania i zwrotu kluczy, udzielanie informacji klientom na temat kierunku poruszania się w budynku, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów i dokumentów, pomoc przy przenoszeniu mebli i sprzętu w ramach obsługiwanego obiektu, drobne czynności naprawcze, montaż tablic, zegarów itp., usuwanie drobnych awarii.


    Budynek biurowy SŁAWA:
    Ochrona obiektu odbywać się będzie w oparciu o system alarmowy włamania, który będzie monitorowany przez wykonawcę (podłączenie ww. systemu do Centrum Monitorowania Alarmów). Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd patrolu interwencyjnego z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników. Wykonawca na własny koszt zamontuje system alarmowy włamania składający się z następujących elementów: centrala alarmowa, obudowa centrali alarmowej, akumulator, min. 5 urządzeń wykrywania ruchu (zwane czujkami).
    Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali.

    4. Warunki realizacji zamówienia:
    - Służbę ochronną pełnią pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc.
    - Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ.
    - W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby.
    5. Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę w budynkach należy:
    - Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy.
    - Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem: punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania, rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż., sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków, sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń, sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy.
    6. Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.
    7. W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp.,
    8. Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego.
    9. Pracownika Wykonawcy w czasie pełnienia służby powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków.

    10. W czasie służby zabrania się:
    - spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych,
    - zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień,
    11. Zamawiający zaleca Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia, aby przed złożeniem oferty dokonali wizji nieruchomości opisanych w tabeli powyżej.
    12. Zaleca się, aby Wykonawca (po uzgodnieniu z Zamawiającym) w widocznym miejscu na terenie chronionego obiektu umieścił informację z logo (znakiem graficznym) swojej firmy oraz numerem telefonu kontaktowego.
    13. W przypadku rozdysponowania nieruchomości przez Zamawiającego (np. sprzedaż, dzierżawa) przed okresem zakończenia obowiązywania umowy, termin ten ulegnie stosownemu skróceniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo wniesienia roszczeń.
    14. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - Klauzule społeczne.
    Zamawiający ustanawia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia w formie klauzuli społecznej. Na podstawie art.29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający, żąda od wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  9. Świadczenie usług sprzątania Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, archiwach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach sanitarnych i ciągach komunikacyjnych z możliwością składania ofert częściowych wg następujących części:
    Część I - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
    Część II - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.
    Część III - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.
    Część IV - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ.

    1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tzn. od poniedziałku do piątku.
    2. Zakres prac, częstotliwość ich wykonywania oraz godziny pracy w poszczególnych delegaturach zostały przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 5 - 8.
    3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług sprzątania przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń (m.in.: sprzętu do czyszczenia i froterowania), narzędzi, środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) oraz worków do koszy na śmieci.
    4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu:
    Część I - Aleksandra Szymczyk tel. (63) 247-77-19,
    Część II - Anna Zarębska tel. (62) 760-83-01,
    Część III - Feliks Kosicki tel. (65) 511-82-35,
    Część IV - Małgorzata Graff tel. (67) 211-89-66.
    5. Wykonawca zobowiązany jest
    - używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących i odkurzających, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości,
    - stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonego elementu, a także sukcesywnie uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu,
    - zaangażować do wykonywania usług objętych zamówieniem (umową) odpowiednią ilość osób wyposażonych m.in. w ubrania robocze posiadające widoczny znak firmowy Wykonawcy,
    - przestrzegać odpowiednich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
    - wykonywać, bez zbędnego opóźnienia, polecenia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
    6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę min. 50.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji Umowy.
    7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia zakresu i ilości zamawianej usługi sprzątania z zachowaniem cen jednostkowych zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w załącznikach od 5 do 8 (opis przedmiotu zamówienia). Z tytułu wykorzystania mniejszego zakresu i ilości usługi sprzątania w stosunku do założonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
    8. Wykonawca na etapie podpisywania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać.
    9. Wykonawca na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wniosku, przedstawi dowody zakupu środków używanych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że są one przeznaczone na potrzeby Urzędu.
    10. W przypadku wykonywania umowy w niepełnym (krótszym niż jeden miesiąc kalendarzowy) okresie, kwoty wynagrodzenia Wykonawca obliczy proporcjonalnie do liczby dni wykonywania usług w danym miesiącu.
    11. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej:
    a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), minimum jedna osoba realizująca zamówienie w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych,
    b) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w lit. a), zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w lit. a),
    c) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia,
    d) w przypadku niezapewnienia przy realizacji zamówienia w trakcie jego trwania jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę.
  10. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie.
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie. Przewidywana dodatkowa liczba godzin pracy: sprzątanie - 24 godziny
  11. Usługa bezpośredniej ochrony mienia obiektów ZD Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
    Usługa bezpośredniej ochrony mienia obiektów ZD Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy
  12. Świadczenie usługi w zakresie dozoru oraz ochrony mienia i osób obiektów biurowych zlokalizowanych w następujących miejscowościach: Grabiku, Lubsku, Popęszycach, Sławie
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dozoru oraz ochrony mienia i osób obiektów biurowych zlokalizowanych w następujących miejscowościach: Grabiku, Lubsku, Popęszycach, Sławie.

    1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona i dozór bezpośredni pomieszczeń użytkowych i mienia znajdującego się w budynkach biurowych przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia pracowników Zamawiającego. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenie mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk.







    2. Opis obiektów biurowych:
    Obiekt Opis budynku
    Lubsko, ul. 3 Maja 3,
    (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia stało palna,
    z wejściem głównym i ewakuacyjnym, teren nie ogrodzony
    Grabik Nr 106, 68-200 Żary
    (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia olejowa,
    z wejściem głównym i bocznym), teren ogrodzony
    Popęszyce Nr 19B,
    67-124 Nowe Miasteczko
    (pow. nowosolski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony) z poddaszem użytkowym, z wejściem głównym, teren nie ogrodzony
    Sława ul. Henryka Pobożnego 1 (pow. wschowski) budynek parterowy, nie podpiwniczony, z wejściem głównym, teren ogrodzony

    3. Zakres realizacji zamówienia:

    Budynek biurowy LUBSKO:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Lubsku polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego terenu wokół nieruchomości. Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, obsługa pieca c.o. (100 KW), wykonywanie drobnych prac konserwatorskich

    Budynek biurowy GRABIK:
    Budynek zlokalizowany w Grabiku chroniony jest obecnie przez system alarmowy składający się z 18 urządzeń wyczuwania ruchu (zwane czujkami).Istnieje możliwość podłączenia ich do bazy przyszłego Wykonawcy. Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd grupy interwencyjnej z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników.

    Budynek biurowy POPĘSZYCE:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Popęszycach polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej w godzinach wolnych od pracy. W ramach pełnionej służby pracownik wykonuje co cztery godziny obchód wokół budynku w Popęszycach, sprawdzając stan zamków drzwi wejściowych, okien, oraz czy w pobliżu budynku nie przebywają osoby nieupoważnione. Zamawiający oczekuje, że obiekt będzie chroniony od poniedziałku do piątku w godzinach 2000 do 600 oraz w sobotę , niedzielę i święta przez 24 godziny na dobę. Z uwagi na to, że różnie w każdym miesiącu przypadają dni wolne od pracy, Zamawiający nie może podać dokładnej ilości godzin pracy miesięcznie.

    Budynek biurowy SŁAWA:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Sławie polegała będzie na patrolu objazdowym codziennie minimum 2 razy w godzinach pomiędzy 1600 - 600.
    W ramach pełnionej służby pracownik sprawdzi stan zamków drzwi wejściowych, okien, oraz czy w pobliżu budynku nie przebywają osoby nieupoważnione.

    4. Warunki realizacji zamówienia:
    2.1. Służbę ochronną pełnią pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc.
    2.2. Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ.
    2.3. W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby.
    5. Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę w budynkach należy:
    5.1. Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy.
    5.2. Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem:
    a) punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania,
    b) rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż.,
    c) sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków,
    d) sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń,
    e) sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy,
    6. Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.
    7. W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp.,
    8. Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego.
    9. W czasie pełnienia służby pracownika Wykonawcy powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków.
    10. W czasie służby zabrania się:
    - spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych,
    - zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień.
  13. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecu c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie.
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecu c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie. Zamawiający przewiduje następującą ilość godzin pracy: - Mini ZOO ochrona - 5840 godzin, sprzątanie - 52 godziny, - siedziba Zamawiającego - ochrona - 6744 godziny, sprzątanie - 508 godzin, - Schronisko - ochrona i pomoc pracownikom - 8760 godzin. Ilość godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu
  14. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie.
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie.
    Przewidywana liczba godzin pracy:
    sprzątanie - 190 godzin
    - ochrona - 696 godzin
  15. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia ZD Pawłowice
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
    Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia ZD Pawłowice przez okres 12 miesięcy
  16. Świadczenie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia Zamawiającego, w tym dozór osób, budynków, budowli, placów, urządzeń i instalacji technicznych, materiałów, pojazdów specjalistycznych i samochodów znajdujących się na terenie Zamawiającego:
    1) Zakład Zagospodarowania Odpadów, Trzebania 15, gm. Osieczna
    2) Stacja Przeładunkowa Odpadów Komunalnych w Rawiczu, gm. Rawicz
    3) Sortownia Odpadów w Henrykowie, gm. Święciechowa.
    Obowiązki Wykonawcy przy realizacji tego zadania:
    1. sprawowanie dozoru nad powierzonym jego pieczy mieniem oraz osobami,
    2. niedopuszczenie do wstępu na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych albo zachowujących się nieodpowiednio,
    3. alarmowanie w przypadku zaistnienia sytuacji zagrożenia: napadem, pożarem, zalaniem, kradzieżą, rabunkiem, włamaniem, podpaleniem, nieprawidłowym zachowaniem się na terenie obiektu osób (np. nietrzeźwi pracownicy), powstałego na skutek innych zdarzeń lub działań, które mogą zagrażać bezpieczeństwu osób lub mienia Zamawiającego.
    4. w razie konieczności niezwłoczne wysłanie na miejsce zdarzenia własnej grupy interwencyjnej, zabezpieczenie miejsca zdarzenia i wszelkich dowodów, a także zatrzymanie do czasu przybycia Policji lub Straży Pożarnej ewentualnych podejrzanych. Czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 minut od czasu powzięcia wiadomości o zdarzeniu.
    5. wyposażenie na czas umowy dozorowanego obiektu w Trzebani w system kontroli wartownika w wyznaczonych punktach kontrolnych (co najmniej 4 punkty) oraz:
    - kontrolę tych punktów co 2 godziny, przy czym Zamawiający wprowadza zakaz poruszania się wartownika po terenie obiektu wszelkimi środkami lokomocji,
    - comiesięczne przedstawianie wydruku raportów.
    - rozpoczynanie i kończenie służby obchodem obiektu przez wartownika tj. rozpoczęcie nie póżniej niż poł godziny po rozpoczęciu pracy, zakończenie nie wcześniej niż poł godziny przed zakończeniem służby.
    6. kontrola pracowników Zamawiającego.
    7. uzyskanie akceptacji zamawiającego przy doborze osób do ochrony osób i mienia Zamawiającego, jak również w uzasadnionych przypadkach dokonanie na wniosek Zamawiającego zmiany pracownika w trybie natychmiastowym.


    Harmonogram pracy na obiekcie: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna
    Dzień tygodnia Godzina rozpoczęcia służby Godzina zakończenia służby Dzień tygodnia
    Poniedziałek 22.00 6.00 Wtorek
    Wtorek 22.00 6.00 Środa
    Środa 22.00 6.00 Czwartek
    Czwartek 22.00 6.00 Piątek
    Piątek 22.00 7.00
    Sobota
    Sobota 15.00
    6.00
    Poniedziałek

    Harmonogram pracy na obiekcie: Stacja Przeładunkowa Odpadów Komunalnych w Rawiczu, gm. Rawicz
    Dzień tygodnia Godzina rozpoczęcia służby Godzina zakończenia służby Dzień tygodnia
    Poniedziałek 18.00 6.00
    Wtorek
    Wtorek 18.00 6.00
    Środa
    Środa 18.00 6.00
    Czwartek
    Czwartek 18.00 6.00
    Piątek
    Piątek 18.00 7.00
    Sobota
    Sobota 15.00
    6.00
    Poniedziałek

    Harmonogram pracy na obiekcie: Sortownia Odpadów w Henrykowie, gm. Święciechowa
    Dzień tygodnia Godzina rozpoczęcia służby Godzina zakończenia służby Dzień tygodnia
    Poniedziałek 16.00
    6.00 Wtorek
    Wtorek 16.00
    6.00 Środa
    Środa 14.00 6.00 Czwartek
    Czwartek 16.00
    6.00 Piątek
    Piątek 16.00
    12.00
    Sobota
    Sobota 14.00 6.00 Poniedziałek

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu pracy ochrony w przypadku zmiany organizacji pracy Zamawiającego oraz z tytułu świąt. Zamawiający o wyżej wymienionych zmianach powiadomi Wykonawcę z trzy dniowym wyprzedzeniem.


    Zamawiający przewiduje łącznie na wszystkich wymienionych wyżej obiektach
    około 14 612 godzin pracy ochrony w ramach zamówienia.


    Zamawiający zapewnia pomieszczenie dla Wykonawcy na czas realizacji zadania, wyposażone w drzwi o sprawnych zamkach, oknach umożliwiających obserwację zewnętrzną, urządzenia oświetlające i grzewcze. Obiekty wskazane do ochrony posiadają ogrodzenie oraz oświetlenie zewnętrzne.
  17. Świadczenie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia Zamawiającego, w tym dozoru osób, budynków, budowli, placów, urządzeń technicznych, materiałów, pojazdów specjalistycznych i samochodów znajdujących się na terenie Zamawiającego:
    1) Zakład Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna
    2) Stacja Przeładunkowa Odpadów Komunalnych w Rawiczu, gm. Rawicz
    3) Sortownia Odpadów w Henrykowie, gm. Święciechowa.
  18. Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Leszno
    Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
  19. Świadczenie usług ochrony mienia i osób II - DZ-751-53/13.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usług (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisami wykonawczymi), polegających na ochronie osób oraz mienia - szpitala, położonego w Lesznie przy ulicy Kiepury 45. Szczegółowy zakres ochrony i dozoru mienia w WSZ Leszno zawiera punkt 3.3 SIWZ
  20. świadczenie usługi w zakresie dozoru oraz ochrony mienia i osób obiektów biurowych zlokalizowanych w następujących miejscowościach: Grabiku, Lubsku, Popęszycach, Sławie. Postępowanie poniżej 130 tys. euro
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, Zielona Góra
    1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona i dozór bezpośredni pomieszczeń użytkowych i mienia znajdującego się w budynkach biurowych przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia pracowników Zamawiającego. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenie mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk

    2. Opis obiektów biurowych:
    Obiekt Opis budynku
    Lubsko, ul. 3 Maja 3,
    (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia stało palna,
    z wejściem głównym i ewakuacyjnym, teren nie ogrodzony
    Grabik Nr 106, 68-200 Żary
    (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia olejowa,
    z wejściem głównym i bocznym), teren ogrodzony
    Popęszyce Nr 19B, 67-124 Nowe Miasteczko
    (pow. nowosolski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony) z poddaszem użytkowym, z wejściem głównym, teren nie ogrodzony
    Sława ul. Henryka Pobożnego 1 (pow. wschowski) budynek parterowy, nie podpiwniczony, z wejściem głównym, teren ogrodzony
    3. Zakres realizacji zamówienia:

    Budynek biurowy LUBSKO:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Lubsku polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Urządzenia monitoringu własne Wykonawcy. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego terenu wokół nieruchomości. Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, obsługa pieca c.o. (100 KW), obsługa kurierska - codziennie przywiezienie korespondencji z poczty, wykonywanie drobnych prac konserwatorskich

    Budynek biurowy GRABIK:
    Budynek zlokalizowany w Grabiku chroniony jest obecnie przez system alarmowy składający się z 18 urządzeń wyczuwania ruchu (zwane czujkami).Istnieje możliwość podłączenia ich do bazy przyszłego Wykonawcy. Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd grupy interwencyjnej z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników.

    Budynek biurowy POPĘSZYCE:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Popęszycach polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej w godzinach wolnych od pracy. W ramach pełnionej służby pracownik wykonuje co cztery godziny obchód wokół budynku w Popęszycach, sprawdzając stan zamków drzwi wejściowych, okien, oraz czy w pobliżu budynku nie przebywają osoby nieupoważnione. Zamawiający oczekuje, że obiekt będzie chroniony od poniedziałku do piątku w godzinach 2000 do 600 oraz w sobotę , niedzielę i święta przez 24 godziny na dobę. Z uwagi na to, że różnie w każdym miesiącu przypadają dni wolne od pracy, Zamawiający nie może podać dokładnej ilości godzin pracy miesięcznie.

    Budynek biurowy SŁAWA:
    Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Sławie polegała będzie na patrolu objazdowym codziennie minimum 2 razy w godzinach pomiędzy 1600 - 600.
    W ramach pełnionej służby pracownik sprawdzi stan zamków drzwi wejściowych, okien, oraz czy w pobliżu budynku nie przebywają osoby nieupoważnione.

    4. Warunki realizacji zamówienia:
    1. Służbę ochronną pełnią pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc.
    2. Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ.
    3. W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby.
    5. Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę w budynkach należy:
    5.1. Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy.
    5.2. Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem:
    a) punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania,
    b) rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż.,
    c) sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków,
    d) sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń,
    e) sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy,
    6. Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.
    7. W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp.,
    8. Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego.
    9. W czasie pełnienia służby pracownika Wykonawcy powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków.
    10. W czasie służby zabrania się:
    -spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych,
    -zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień,
  21. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
  22. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych Miejskiego Zakładu Oczyszczania sp. z o.o. w Lesznie
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
  23. Usługa sprzątania oraz monitoringu w hali sportowej w Rydzynie oraz w Szkole Podstawowej i sali gimnastycznej w Dąbczu
    Zamawiający: Gmina Rydzyna, Rydzyna
  24. Świadczenie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
  25. Świadczenie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
  26. usuwanie pojazdów z dróg powiatu leszczyńskiego oraz przechowywanie usuniętych pojazdów na całodobowym parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Leszno
  27. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Zakładu Doświadczalnego Pawłowice
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
  28. Świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów, składowania ich części lub innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  29. Świadczenie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
  30. Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych w czterech budynkach biurowych i powierzchni zewnętrznych w sąsiedztwie budynków oraz dozorowania i ochrony osób
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, Zielona Góra
  31. Utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego i I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie w roku 2013.
    Zamawiający: Powiat Wschowski, Wschowa
  32. Świadczenie usług ochrony mienia i osób - DZ-751-50/12
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Leszno
  33. Świadczenie usług monitorowania z systemów alarmowych oraz monitorowanie z kamer wizyjnych w Rejonach i Obwodach Drogowych administrowanych przez GDDKIA Oddział w Poznaniu.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, Poznań
  34. Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości dezynsekcji, deratyzacji, odmuszania w tym również tępienia komarów, insektów oraz usuwania gniazd owadów żądlących
    Zamawiający: Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, Osieczna
  35. Usługa sprzątania w Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile w 2013 roku
    Zamawiający: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, Poznań
  36. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
  37. świadczenie usługi ochrony nieruchomości Sądu Okręgowego w Poznaniu położonej przy ulicy Bolesława Chrobrego 7 w Lesznie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Poznań
  38. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Zakładu Doświadczalnego Pawłowice
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
  39. Świadczenie usług ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., Leszno
  40. Usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu, zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i Pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Koninie, Lesznie i Pile
    Zamawiający: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, Poznań
  41. świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów, pomoc w opiece nad zwierzętami, sprzątanie i palenie w piecach c.o. w okresie grzewczym dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
  42. Świadczenie usług z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibach Biur Powiatowych oraz Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  43. Ochrona obiektu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego oraz auli wielofunkcyjnej w Lesznie
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego, Leszno
  44. świadczenie usługi ochrony nieruchomości Sądu Okręgowego w Poznaniu położonej przy ulicy Bolesława Chrobrego 7 w Lesznie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Poznań
  45. Usługa utrzymania czystości w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rydzynie
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Fr. Ratajczaka, Rydzyna
  46. Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu użytkowanych przez: Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 79 w Poznaniu, Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 2 przy ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny przy ul. Kasprowicza 3 w Lesznie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Poznań
  47. Obsługa centrali telefonicznej i świadczenie usług portierskich
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., Rawicz
  48. Usługa bezpośredniej ochrony mienia Zakładu Doświadczalnego w Pawłowicach
    Zamawiający: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, Pawłowice
  49. Obsługa centrali telefonicznej i świadczenie usług poriterskich dla Szpitala Powiatwowego w Rawiczu Sp. z o.o.
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., Rawicz
  50. Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lesznie, Leszno
  51. świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów ZOO na terenie Parku 1000-lecia w Lesznie, w zakresie sprzątania budynku socjalnego w siedzibie MZZ i w Parku 1000-lecia w Lesznie, w zakresie palenia w piecu c.o. w okresie grzewczym i w zakresie ochrony mienia w siedzibie MZZ przy ul. Lipowej 20 a.
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
  52. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA I ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW SZPITALA W OSIECZNEJ
    Zamawiający: Szpital Rehabilitacyjno-Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży w Osiecznej im. prof. Mieczysława Walczaka, Osieczna
  53. Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w likwidacji, Poznań
  54. Świadczenie usług z zakresu sprzątania w Biurach Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR - 30 Zadań
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  55. Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zabezpieczenia obiektów ZOO na terenie Parku 1000-lecia w Lesznie oraz sprzątania budynków socjalnych w siedzibie MZZ oraz w Parku 1000-lecia w Lesznie
    Zamawiający: Miejski Zakład Zieleni, Leszno
  56. Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Poznań
  57. Świadczenie usług z zakresu sprzątania w Biurach Powiatowych i Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR - 28 Zadań
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  58. OCHRONA OBIEKTU PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego, Leszno
  59. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA I ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW SZPITALA W OSIECZNEJ
    Zamawiający: Szpital Rehabilitacyjno-Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży w Osiecznej im. prof. Mieczysława Walczaka, Osieczna
  60. Usługi sprzątania zewnętrznego 2009 r. w 8 miejscowościach (z podziałem na zadania)
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa, Poznań

Inne osoby dla Kubiak Małgorzata (29 osób):