Kogo reprezentuje osoba

Kubiak Ryszard

w KRS

Ryszard Kubiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ryszard
Nazwisko:Kubiak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1958 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Dzierżązna (Wielkopolskie), Kalisz (Wielkopolskie), Kołobrzeg (Zachodniopomorskie), Lusówko (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 10 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk Władysław, Domagała Tomasz, Kubiak Mariusz Michał
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk Władysław, Kubiak Grzegorz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk, Modro Dawid, Modro Kamil, Modro Zbigniew Władysław, Piasecki Jacek, Prus Zbigniew, Ptaszyński Jan, Sybilska Elżbieta Małgorzata, Sztandera Dawid
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jakimczuk Małgorzata Jolanta, Owczarek Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szajdziński Sebastian Hubert
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomaszek Anna, Tomaszek Michał Wojciech, Tyc Stanisław Hubert
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Grzegorz Marek, Owczarek Katarzyna
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strankowski Dariusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk Władysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk, Hajdo Jarosław Roman, Hofman Maciej, Izydorczyk Marek, Nykiel Sylwester Włodzimierz, Proniak Zenon Marek, Przyłucka-bieda Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaleski Mirosław Jan
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bania Sebastian Tomasz, Rogowski Andrzej Maciej, Rogowski Piotr, Tyc Stanisław Hubert, Urbańczyk Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rymkiewicz Michał Lech
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślewicz Andrzej Jan, Melewski Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Norkowski Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk, Modro Dawid, Modro Kamil, Modro Zbigniew Władysław, Piasecki Jacek, Prus Zbigniew, Ptaszyński Jan, Sybilska Elżbieta Małgorzata, Sztandera Dawid
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bania Krzysztof Henryk, Bania Sebastian Tomasz, Domagała Henryk, Rogowska Anna Małgorzata, Rogowski Andrzej Maciej, Rogowski Piotr, Tyc Stanisław Hubert, Urbańczyk Edward
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bania Sebastian Tomasz, Rogowski Andrzej Maciej, Rogowski Piotr, Tyc Stanisław Hubert, Urbańczyk Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ygal Ozechov
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bania Sebastian Tomasz, Rogowska Anna, Rogowski Andrzej Maciej, Rogowski Piotr, Tyc Stanisław Hubert, Urbańczyk Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ygal Ozechov
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bania Sebastian Tomasz, Rogowski Andrzej Maciej, Rogowski Piotr, Tyc Stanisław Hubert, Urbańczyk Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ygal Ozechov
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk, Domagała Patrycja, Domagała Tomasz, Jakimczuk Małgorzata, Kubiak Grzegorz, Kubiak Mariusz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk Władysław
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk Władysław, Domagała Patrycja, Domagała Tomasz, Filipiak Krzysztof, Kubiak Mariusz Michał
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Grzegorz Marek, Owczarek Katarzyna
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domagała Henryk, Domagała-piskorek Monika, Owczarek Katarzyna
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jurczak Grzegorz Adam, Kucharczyk Szymon Eugeniusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żminkowska Marta Ewa

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 14 Avenue Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000512380
  2. 1pay Poland Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000592668
  3. 77 Trust Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000233446
  4. Akmedo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000405973
  5. Amu Mera Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. Z O.O., Suchy Las − KRS 0000201662
  6. Amu Mera Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Suchy Las − KRS 0000365180
  7. Aris Andrzej Rogowski Sp. J., Warszawa − KRS 0000651189
  8. Aris Andrzej Rogowski Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000441355
  9. Beto Novum Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000248275
  10. Biurointer.pl Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000387257
  11. Biurointer.pl Sp. Z O.O. Sp. J., Poznań − KRS 0000402553
  12. Br Suma Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000515736
  13. Browar Kaliski Sp. Z O.O.,, Poznań − KRS 0000202061
  14. Bud-waw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000480208
  15. C And M S.A., Poznań − KRS 0000294632
  16. Celtia Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000439448
  17. China-poland Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000381936
  18. Christianapol Sp. Z O.O. Fabryka Mebli Tapicerowanych Likwidacyjnej, Łowyń − KRS 0000144341
  19. Comfortime Baltica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000260902
  20. Comfortime Bielsko-biała Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000293333
  21. Comfortime Developer Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195935
  22. Comfortime Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000279286
  23. Comfortime Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000291073
  24. Comfortime Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000253552
  25. Comfortime Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialością, Warszawa − KRS 0000252193
  26. Cst - Pol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000468936
  27. Ctd Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290216
  28. Diana Telewizja Kablowa Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000425203
  29. Domagała Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000496606
  30. Dream Car Competition Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000608110
  31. Druk - Pol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000435829
  32. E-toto Zakłady Bukmacherskie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370248
  33. Fin-co-trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000580547
  34. Fundacja Stowarzyszenia Samorządny Kalisz - Klucz, Kalisz − KRS 0000517953
  35. Funny - Land Polska Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000354774
  36. Funny - Land Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Plewiska − KRS 0000359430
  37. Gevel Sp. Z O.O. 1 Wielkopolska Spółka Komandytowa, Gdynia − KRS 0000679623
  38. Grunty Tyc Sp. J., Kalisz − KRS 0000260765
  39. Handlomix Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000384495
  40. Immobi Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000763699
  41. It New Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000400798
  42. Kaliska Agencja Medyczna Medix Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000123876
  43. Kamea Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000577640
  44. Kancelaria Konsultingowa Bcs Urbańczyk Koźlarek Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000347292
  45. Kancelaria Prawna Grobelak i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000634312
  46. Karate Klub Natan W Pile, Piła − KRS 0000068509
  47. Klub Piłki Ręcznej Szczypiorno - Kalisz, Kalisz − KRS 0000309225
  48. Medix Inwest Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000384454
  49. Meritum Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000258678
  50. Mj Deweloper Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000594331

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 32-pol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000477800
  2. 42 - Pro Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000396093
  3. 42 - Trade Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000397172
  4. Ab - Pro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000434753
  5. Abc Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000408471
  6. Abz Plus Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000449856
  7. Ad 6 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000397151
  8. Ad Pro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000396344
  9. Ad-as Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000395915
  10. Ads Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000459558
  11. Agro Dealer Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000395605
  12. Agro-west Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000434477
  13. Alfa - Lux Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000480109
  14. Alfa One Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400806
  15. Alfa West Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400904
  16. Am 6 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000397163
  17. Am Pro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000397177
  18. Amalfi Poland Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000412735
  19. Amr Capital Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000490700
  20. Ankora Sp. Z O.O., Margonin − KRS 0000359756
  21. Anna Bp Sp. Z O.O., Gniezno − KRS 0000372223
  22. Arionn Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000467068
  23. Arped Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000398351
  24. Art.office Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000411850
  25. As-5 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000434935
  26. Astamex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467015
  27. Auto-chłodnia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000400748
  28. Automatic Serwis Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000086484
  29. Aves Jan Ptaszyński, Józef Ptaszyński Sp. J., Rogoźno − KRS 0000075300
  30. Aves Sp. Z O.O., Rogoźno − KRS 0000170779
  31. Awangarda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426790
  32. Az Plus Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000447334
  33. Backloud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000397179
  34. Best - 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000449658
  35. Best Offer Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000404877
  36. Best One Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000437394
  37. Best-plan Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000426915
  38. Beta One Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000403566
  39. Beta Star Sp. Z O.O., Wełna − KRS 0000400880
  40. Bgf Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000402482
  41. Big Open Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000405877
  42. Big Point Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000513696
  43. Big System Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000405706
  44. Big West Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000451030
  45. Bio-constal Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000434476
  46. Bio-punkt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000427209
  47. Bistro-pol Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000432345
  48. Biuro One Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400248
  49. Buy Up Sp. Z O.O., − KRS 0000403746
  50. Calimea Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000265694

Powiązane przetargi (11 szt.):
  1. Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Delegatura w Kaliszu na rok 2016 i 2017
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Delegatura w Kaliszu na rok 2016 i 2017
  2. Świadczenie usług medycznych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
    1.Przedmiotem zamówienia są:
    A. Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej:
    Część I - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań;
    Część II - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Szamotuły;
    Część III - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Międzychód;
    Część IV - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Nowy Tomyśl;
    Część V - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Grodzisk Wielkopolski;
    Część IX - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań;
    Część X - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Konin;
    Część XI - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Śrem;
    Część XII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Gniezno;
    Część XIII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Września;
    Część XIV - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Turek;
    Część XVII- dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski;
    Część XVIII - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Leszno;
    Część XIX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kępno;
    Część XX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kalisz;
    Część XXI - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Jarocin;
    B. Przeprowadzenie badań mammograficznych i PSA:
    Część VI - badania mammograficzne dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań;
    Część VII- badania PSA dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań;
    Część XV - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Poznań;
    Część XVI - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Konin;
    Część XXII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
    miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski;
    Część XXIII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
    miejsce świadczenia usługi miasto Leszno.
    C. Wykonanie szczepień ochronnych przeciw grypie:
    Część VIII - wykonanie szczepień ochronnych przeciw grypie dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi - tymczasowy punkt szczepień w siedzibie I Oddziału ZUS,
    ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań.
    D. Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe
    Część XXIV - badanie układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego;
    Część XXV - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego;
    Część XXVI - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza;
    Część XXVII - wykonanie badań układu krążenia oraz układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza.
    2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 6 (Część I -XXVII) do SIWZ dla każdej części zamówienia.
    3.Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na 27 części
  3. DOBUDOWA WINDY ZEWNĘTRZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU COLLEGIUM MEDICUM W KALISZU PRZY UL. KASZUBSKIEJ 13
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Kalisz
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu dobudowy windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności:
    - wykonanie podszybia;- niezbędne przekucia otworów drzwiowych na każdej kondygnacji; - budowa szybu windowego , zlokalizowanego w dziedzińcu istniejącego budynku; - wykonanie niezbędnych opierzeń i obróbek blacharskich; - uszczelnienie dachu szybu oraz połączenia między szybem a budynkiem (z uwzględnieniem dylatacji);- montaż dźwigu windowego, zgodnie z wymaganiami w opisie technicznym ( pkt.10);- podłączenia instalacyjne;- uruchomienie dźwigu oraz prace z tym związane;- prace wykończeniowe murarsko - malarskie i inne.
    3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących :
    3.1 projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 2 do SIWZ ,
    3.2 przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ ,
    3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ.
    4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie prób ruchowych i dokonanie odbioru przez Państwowy Dozór Techniczny, inne związane z odbiorami oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
    5.Oferowany dźwig osobowy musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją, przy czym :
    5.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. Właściwy dokument gwarancyjny (w języku polskim),Wykonawca przedstawi wraz z dokumentami odbiorowymi.
    5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba.
    5.3.W przypadku wystąpienia wad lub usterek w okresie, o którym mowa w pkt. 5.1 Zamawiający zobowiązany jest do zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałej sytuacji w terminie do 3 dni roboczych od zauważenia wady lub usterki.
    5.4.Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zawiadomienie w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego.
    5.5.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych.
    6. Oferowany dźwig osobowy musi posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat i aprobatę Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentację techniczną. Właściwe dokumenty zostaną załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu.
    7. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.984 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych .
    8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    9. Zawarte w załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej.
    10. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym Uczelni - Wydział Medyczny i Wydział Rehabilitacji i Sportu
  4. Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Delegatur w Kaliszu i Lesznie na rok 2014 i 2015 z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Delegatur w Kaliszu i Lesznie na rok 2014 i 2015 z możliwością składania ofert częściowych
  5. <br /> Wykonanie usług w zakresie badań medycznych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
    <br /> Przedmiot zamówienia: wykonanie usług w zakresie badań medycznych. <br /> Wspólny słownik zamówień (CPV): 85.10.00.00-0 - usługi ochrony zdrowia
  6. Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z badaniami diagnostycznymi i konsultacjami specjalistycznymi dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz dla pracowników Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile na 2012 r. z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz dla pracowników Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile z zakresu medycyny pracy i wykonania profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych (badania diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne) zgodnie z załącznikiem nr 4, 5, 6, 7, 8. 2. Podstawą udzielenia świadczenia jest skierowanie wydane przez pracownika oddziału kadr Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu opatrzone pieczęcią Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm). 3. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług przez lekarza medycyny pracy wykonywane było od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 w siedzibie Wykonawcy. Odległość miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego nie może być dłuższa niż 3 km. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zamówienia o maksymalnie 30 %. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I - Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne (załącznik nr 4), dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (bez Delegatur), Część II - Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne (załącznik nr 5) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu, Część III - Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne (załącznik nr 6) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Koninie, Część IV - Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne (załącznik nr 7) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Lesznie, Część V - Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne (załącznik nr 8) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Pile
  7. Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z badaniami diagnostycznymi i konsultacjami specjalistycznymi dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz dla pracowników Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile na 2011 r. z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz dla pracowników Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile z zakresu medycyny pracy i wykonania profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych (badania diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne) zgodnie z załącznikiem nr 4, 5, 6, 7, 8,9 do SIWZ. 2. Podstawą udzielenia świadczenia jest skierowanie wydane przez pracownika oddziału kadr Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu opatrzone pieczęcią Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm). 3. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług przez lekarza medycyny pracy opisanych w załączniku nr 4 (szczegółowy opis zamówienia) dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (bez Delegatur), odbywało się w siedzibie Zamawiającego tj. Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18. Powyższe pomieszczenia o powierzchni 75,03 m² znajdują się na parterze w budynku C, w skład których wchodzą: gabinet lekarski, gabinet zabiegowy, rejestracja oraz poczekalnia. Świadczenie usług odbywać się będzie 2 razy w tygodniu tj. w poniedziałek i czwartek w godz. od 8,00 do 15,00. Natomiast świadczenie usług medycznych dla poszczególnych Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu odbywać powinno się w siedzibie Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zamówienia o maksymalnie 30 %. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I - Usługi lekarza medycyny pracy (załącznik nr 4) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (bez Delegatur), Część II - Badania laboratoryjne, badania RTG i EKG oraz konsultacje specjalistyczne (załącznik nr 5), dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (bez Delegatur), Część III - Usługi lekarza medycyny pracy, badania laboratoryjne, badania RTG i EKG oraz konsultacje specjalistyczne (załącznik nr 6) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu, Część IV - Usługi lekarza medycyny pracy, badania laboratoryjne, badania RTG i EKG oraz konsultacje specjalistyczne (załącznik nr 7) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Koninie, Część V - Usługi lekarza medycyny pracy, badania laboratoryjne, badania RTG i EKG oraz konsultacje specjalistyczne (załącznik nr 8) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Lesznie, Część VI - Usługi lekarza medycyny pracy, badania laboratoryjne, badania RTG i EKG oraz konsultacje specjalistyczne (załącznik nr 9) dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Pile
  8. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Człuchowskiego związanych z ochroną zdrowia i edukacją
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja 6 budynków użyteczności publicznej na zasadzie zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane, związanych z edukacją i ochroną zdrowia na terenie Powiatu Człuchowskiego. Zamówienie obejmuje wykorzystanie OZE w postaci systemów solarnych i kotła na biomasę oraz inne niezbędne usprawnienia zapobiegające stratom ciepła i wpływające na efektywne wykorzystanie energii oraz redukcje emisji zanieczyszczeń do powietrza.
    2. Zamówienie dotyczy termomodernizacji następujących budynków:
    1) Zespołu Szkół Agrobiznesu 77-300 Człuchów ul. Parkowa 2
    2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych, 77-300 Człuchów ul. Kusocińskiego 1
    3) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 77-300 Człuchów ul. Szczecińska 16
    4) Powiatowy Budynek Użyteczności Publicznej 77-300 Człuchów ul. Aleja Wojska Polskiego 5
    5) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii 77-300 Wierzchowo Dworzec ul. Szkolna 9
    6) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy 77- 310 Debrzno ul. Królewska 5
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w opracowanych programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załącznik nr 9 do niniejszej siwz.
    4. W związku z zaleceniami konserwatora zabytków w kwestii ocieplenia niektórych obiektów od wewnątrz Zamawiający zaleca wykonanie ocieplenia warstwą grubości 3 cm, materiałem wskazanym przez konserwatora. Wytyczne konserwatorskie stanowią załącznik nr 10
    5. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano- termomodernizacyjnych, a w szczególności:

    1) wykonanie pełnej dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno użytkowy
    2) wykonanie projektów wykonawczych branżowych
    3) wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
    4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę
    5) uzyskanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia uzgodnień, opinii, decyzji
    6) wykonanie robót budowlano - termoizolacyjnych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, oraz obowiązującymi przepisami i normami
    7) wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu
    B) WARUNKI GWARANCJI
    Wymaga się od Wykonawcy udzielenia min. 60 miesięcy gwarancji od daty odbioru .

    C) POZOSTAŁE
    Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane.

    Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w programach funkcjonalno - użytkowych służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań.
    Tak więc wymienione nazwy własne należy traktować jako typu Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę, wytycznymi konserwatora oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych programach.
  9. Przeprowadzenie badań lekarskich i specjalistycznych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, Kalisz
    Przeprowadzenie badań:
    - lekarskich i specjalistycznych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
    - dotyczących oceny przydatności do pracy
  10. Adaptacja budynków powojskowych na potrzeby dydaktyczno-laboratoryjne i socjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Kalisz
    Przedmiot zamówienia obejmuje :
    1) przebudowę budynku magazynu lotniczego na budynek dydaktyczno- laboratoryjny, o kubaturze 19.133,59 m³,
    2) przebudowę budynku warsztatowo-magazynowego na obiekt noclegowo- socjalny, o kubaturze 2.093,91 m³,
    3) przebudowę budynku wielofunkcyjnego na budynek dydaktyczny z dobudową sali audytoryjnej , o kubaturze 11.599,24 m³,
    4) przyłącza do budynków : przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, linie kablowe n.n. oraz zagospodarowanie terenu, w tym roboty :
    a) budowlane- rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, murowe, ślusarskie, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, tynki, podłoża i posadzki, roboty malarskie, elewacje, klatki schodowe, dźwigi osobowe, itp.
    b) sanitarne - instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowa, instalacja centralnego ogrzewania, gazowa, kotłownie gazowe, wentylacja i klimatyzacja,
    c) elektryczne - instalacje elektryczne i niskoprądowe ; okablowanie strukturalne,
    centrala telefoniczna i sprzęt aktywny, instalacja antywłamaniowa
    i sygnalizacji pożarowej , instalacje teletechniczne,
    d) inne niezbędne prace związane z przygotowaniem i likwidacją placu budowy,
    sprzątanie i przywrócenie nawierzchni i terenu do stanu pierwotnego po prowadzonych robotach, wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej, itp.
  11. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL. SZKOLNA
    Zamawiający: Gmina Dobrzyca, Dobrzyca
    BUDOWA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ
    W DOBRZYCY, UL. SZKOLNA