Kogo reprezentuje osoba

Kubiak Tomasz

w KRS

Tomasz Kubiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tomasz
Nazwisko:Kubiak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1970 r., wiek 49 lat
Miejscowości:Szczecin (Zachodniopomorskie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Agnieszka Edyta

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Agnieszka Edyta

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Am - Akcept Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000126932
  2. At-akcept Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000284412
  3. Fundacja Oliwia, Szczecin − KRS 0000360447

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie
    Zamawiający: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów protetycznych, leków i środków do mycia i dezynfekcji dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach 1.1 – 1.7 do SIWZ. Część 1. Materiały i akcesoria protetyczne, Część 2. Masy wyciskowe, Część 3. Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze, Część 4. Żywice akrylowe, Część 5. Materiały do obróbki metalu, Część 6. Środki do mycia i dezynfekcji. Część 7. Leki na śluzówkę.
  2. Dostawa urządzeń medycznych i stomatologicznych w podziale na pakiety
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych i stomatologicznych, w podziale na 17 (siedemnaście) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami od 1 do 17:
    1. Pakiet 1 – Dostawa lasera medycznego CO2
    2. Pakiet 2 – Dostawa lamp polimeryzacyjnych i lup stomatologicznych
    3. Pakiet 3 – Dostawa mobilnych lamp zabiegowych
    4. Pakiet 4 – Dostawa zestawu do natychmiastowej implantacji w atroficznej żuchwie
    5. Pakiet 5 – Dostawa asystorów
    6. Pakiet 6 – Dostawa kamer stomatologicznych
    7. Pakiet 7 – Dostawa z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi kamery medycznej ze źródłem światła, endoskopem i komputerem typu ALL-in-One
    8. Pakiet 8 – Dostawa skanera żył
    9. Pakiet 9 – Dostawa narzędzi laryngologicznych
    10. Pakiet 10 – Dostawa lampy naczołowej
    11. Pakiet 11 – Dostawa narzędzi laparoskopowych
    12. Pakiet 12 – Dostawa z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi wielofunkcyjnej karty akwizycji danych wraz z oprogramowaniem
    13. Pakiet 13 – Dostawa z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi modułu analog-video
    14. Pakiet 14 – Dostawa systemu oświetlenia czołowego do lup operacyjnych
    15. Pakiet 15 – Dostawa z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi lamp bezcieniowych
    16. Pakiet 16 – Dostawa lampy UV
    17. Pakiet 17 – Dostawa urządzenia do wypełniania kanałów zębowych na ciepło

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 17” został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - 2.17 do SIWZ.
  3. Dostawy materiałów i akcesoriów stomatologicznych dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
    Zamawiający: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., Warszawa
    Dostawy materiałów i akcesoriów stomatologicznych dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach 1.1 – 1.7 do SIWZ. Część 1.1 - Leki i materiały do opracowywania kanałów i wypełnień kanałów; Część 1.2 - Akcesoria do opracowywania kanałów; Część 1.3 - Preparaty do profilaktyki; Część 1.4 - Nici chirurgiczne; Część 1.5 - Rękawice medyczne - diagnostyczne i chirurgiczne; Część 1.6 - Rękawice medyczne - diagnostyczne; Część 1.7 - Wypełnienia podkładowe i tymczasowe.
  4. Dostawa urządzeń i wyrobów stomatologicznych w podziale na pakiety,
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i wyrobów stomatologicznych, w podziale na 6 (sześć) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami od 1 do 6:
    1. Pakiet 1 – Dostawa skalerów ultradźwiękowych,
    2. Pakiet 2 – Dostawa kiret, sond, uchwytów do lusterek i lusterek stomatologicznych,
    3. Pakiet 3 – Dostawa mikrosilników, końcówek na turbinę i kątnic na mikrosilnik,
    4. Pakiet 4 – Dostawa wierteł diamentowych i z węglika spiekanego na kątnicę,
    5. Pakiet 5 – Dostawa lampy polimeryzacyjnej bezprzewodowej diodowej,
    6. Pakiet 6 – Dostawa piaskarki na szybkozłączkę.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 6” został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1, 2.3, 2.5, 2.6 do SIWZ oraz w Formularzach cenowych które stanowią Załączniki nr 2.2, 2.4 do SIWZ.
    3. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 2 i 4 Zamawiający wskazując na producenta wyrobów stomatologicznych, z których korzysta, mając na uwadze w szczególności indywidualne preferencje użytkowników, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pacjentów w trakcie wykonywania wysokospecjalistycznych procedur medycznych, a także jakość narzędzi, dopuszcza możliwość złożenia oferty na wyroby równoważne tj. innych producentów, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do każdej z tych pozycji Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego dostawy posiadają cech fizyczne, techniczne i funkcjonalne jak produkty wskazane przez Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia powyższego będzie załączenie do oferty dowodów (kart katalogowych, zestawień porównawczych, certyfikatów lub innych dokumentów) które potwierdzą tę równoważność. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 1, 3, 5, 6, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a) Rozdziału IX SIWZ.
    4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
    1) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy podpisanym przez osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy, w zakresie dostaw objętych:
    a. Pakietem 1,2 do Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 99 faks 22 502 20 36. (kod jedn. 1S14)
    b. Pakietem 3,4,5 do Zakładu Stomatologii Dziecięcej ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 31 (1S17)
    c. Pakietem 6 do Zakładu Chirurgii Stomatologicznej, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa tel. 22 502 12 42 faks 22 502 21 53. (kod jedn. 1S113)

Inne osoby dla Kubiak Tomasz (33 osoby):