Kogo reprezentuje osoba

Kucharczyk Barbara

w KRS

Barbara Kucharczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Barbara
Nazwisko:Kucharczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1953 r., wiek 69 lat
Miejscowości:Kielce (Świętokrzyskie)
Przetargi:41 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Marzanna Barbara, Bakalarz Bronisława, Baran Marianna Anna, Baran Paweł Jarosław, Baran Wanda, Bętkowska Elżbieta Małgorzata, Bidas Danuta Barbara, Bieniek Krzysztof Antoni, Blicharska Anna Katarzyna, Borowiecki Zygmunt Edmund, Borowska Teresa, Borowska Knap Joanna Agnieszka, Brzezińska Danuta, Bugdał Grażyna, Kopeć Beata, Cha-bior Marian Zbigniew, Chałupczak Henryk, Chrabąszcz Marta, Chrzanowski Tomasz Krzysztof, Cichosz Henryk Bogusław, Cieszkowska Danuta, Czerwińska Agnieszka, Dębiński Łukasz Wojciech, Dewerenda Jolanta Agnieszka, Dolski Wojciech Piotr, Domagalski Alfred, Domoń Joanna Barbara, Dulęba Ludwik, Durdzińska Renata Marta, Dydak Barbara, Erdenberger Tomasz, Fiereńczuk Michał Cezary, Forc Wanda Leokadia, Gabrek Halina, Gajek Halina, Gaweł Jolanta Stanisława, Grenda Małgorzata, Grudzień Beata Maria, Gruszka Gabriela Magdalena, Grzegorczyk Janina Józefa, Głąb Władysław, Hatys Krzysztof Wojciech, Iskra Halina, Iwanowska Teresa Małgorzata, Jamrożek Małgorzata Kazimiera, Janisławski Józef, Jędrzejczyk Danuta Alicja, Jędrzejczyk Ewa, Justyniarska Helena, Kabała Marianna, Kamiński Krzysztof Waldemar, Karoń Krzysztof Stanisław, Karpińska Urszula Maria, Kaszuba Wiesława Zofia, Kmieciak Anna Zdzisława, Kogut Arkadiusz, Kopyciński Sławomir Piotr, Korbińska Krystyna, Koruba Elżbieta Joanna, Koruba Paweł Andrzej, Kościołek Adam Krzysztof, Kot Grażyna, Kotwica Aneta Magdalena, Kowalczyk Anna, Kowalski Paweł Mariusz, Kołodziej Anna Justyna, Krakowska Alfreda, Królicka Cecylia, Krupski Henryk Stanisław, Krzeszowska Elżbieta Zofia, Kucharczyk Jadwiga Anna, Kuśmierczyk Teresa Bożena, Kwiatkowska Aneta, Kwiecień Jadwiga Józefa, Lipiec Helena, Magnes Krzysztof, Makuch Katarzyna Anna, Matejkiewicz Stanisław, Mazur Katarzyna Grażyna, Mazur Marian, Mędrala Bożena, Metrycka Małgorzata, Michalska Teresa Helena, Migórski Władysław Feliks, Mitera Stanisław Jan, Motyka Elżbieta Sabina, Motyka Jarosław, Mróz Janina Barbara, Niedbałka Leszek, Nieradka Anna, Nowak Kazimierz Mikołaj, Orkisz Krzysztof Czesław, Osojca Ewa, Paliborek Marta Ewa, Pawelec Ewelina Agnieszka, Pawelec Nowak Katarzyna Emilia, Pawełczak Lidia Zofia, Pawełoszek Krzysztof Szymon, Pawełoszek Krzysztof Szymon, Pawłowski Władysław Marian, Pałka Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyp Karolina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Kielcach, Kielce − KRS 0000049492
  2. Bank Spółdzielczy W Sandomierzu, Sandomierz − KRS 0000022684
  3. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców W Busku-zdroju, Busko-zdrój − KRS 0000033712
  4. Dorbud S.A., Kielce − KRS 0000157306
  5. Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich, Warszawa − KRS 0000246182
  6. Fundacja Izby Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000768710
  7. Fundacja Pomnik - Mauzoleum W Michniowie, Michniów − KRS 0000100612
  8. Fundacja Promyk, Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000578863
  9. Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000090118
  10. Kazimierskie Stowarzyszenie Przyjaciół Miasta Altenstadt, Odonów − KRS 0000391306
  11. Kelly Sp. Z O.O., Nowy Korczyn − KRS 0000404709
  12. Kieleckie Stowarzyszenie Charytatywne Im. Alberta Schweitzera, Daleszyce − KRS 0000104872
  13. Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, Warszawa − KRS 0000127435
  14. Magnetic Art Technologies Sp. Z O.O., Górno − KRS 0000643028
  15. Międzygminne Stowarzyszenie Producentów Drobiu Saldrób, Salata − KRS 0000006020
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Brudzowie, Brudzów − KRS 0000026556
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Rębiechowie, Rębiechów − KRS 0000025301
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Rożkach, Rożki − KRS 0000206272
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Zagórzu, Zagórze − KRS 0000111169
  20. Partnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000243636
  21. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Kielcach, Kielce − KRS 0000069883
  22. Polsko-ukraińska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości, Kielce − KRS 0000024691
  23. Skarżyski Klub Hokejowy, Skarżysko-kamienna − KRS 0000561570
  24. Skyfly Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000668893
  25. Softnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000181332
  26. Społeczny Komitet Ds. Rozwoju Infrastruktury i Środowiska Rejonu Ulicy Wikaryjskiej W Kielcach, Kielce − KRS 0000035521
  27. Stowarzyszenie - Mieszkańców Ulic Podhalańska i Zakopiańska W Kielcach, Kielce − KRS 0000005792
  28. Stowarzyszenie - Nasza Dąbrowa, Dąbrowa − KRS 0000638155
  29. Stowarzyszenie Bezpieczna Kielecczyzna, Kielce − KRS 0000033299
  30. Stowarzyszenie Gmina Bodzentyn - Nasza Mała Ojczyzna, Bodzentyn − KRS 0000558033
  31. Stowarzyszenie Mieszkańców Piasecznej Górki Z Górki, Piaseczna Górka − KRS 0000557517
  32. Stowarzyszenie Ochrony Zabytków Architektury i Sztuki Bodzentyna i Regionu Świętokrzyskiego, Bodzentyn − KRS 0000386089
  33. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Gminy Morawica, Morawica − KRS 0000011619
  34. Stowarzyszenie Ziemia Opatowska, Opatów − KRS 0000558673
  35. Stowarzyszenie Ziemia Sobkowska Nad Nidą, Sobków − KRS 0000309970
  36. Supramed Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000169198
  37. Szkoła Zarządzania i Marketingu Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000134182
  38. Świętokrzyski Związek Hodowców Bydła, Brzeście − KRS 0000237270
  39. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Chorych Na Łuszczycę, Kielce − KRS 0000563754
  40. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Doradców Rozwoju Regionalnego, Kielce − KRS 0000193391
  41. Świętokrzyskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Kielce − KRS 0000077042
  42. Towarzystwo Przyjaciół Bodzentyna, Bodzentyn − KRS 0000014746
  43. Ubojnia Drobiu Euroqr Sp. Z O.O., Salata − KRS 0000350116
  44. Unimed.eg Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000299341
  45. Wioska Aniołów, Karsznice − KRS 0000570537

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arsinvest S.A., Kielce − KRS 0000087360
  2. Browar Kielce Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000049787
  3. Centralna Składnica Zaopatrzenia S.A., Kielce − KRS 0000059885
  4. Ekoland Piotrków Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000029810
  5. Finvest Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000170116
  6. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kazimierzy Wielkiej, Kazimierza Wielka − KRS 0000109925
  8. Jędrzejowska Spółdzielnia Mleczarska, Wodzisław − KRS 0000128631
  9. Kazimierski Ośrodek Sportowy Sp. Z O.O., Kazimierza Wielka − KRS 0000194772
  10. Kieleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000039312
  11. Krak - Wit Sp. Z O.O., Biadoliny Radłowskie − KRS 0000399869
  12. Lokalna Organizacja Turystyczna Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej, Sandomierz − KRS 0000212487
  13. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Włoszczowa − KRS 0000125546
  14. Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, Sandomierz − KRS 0000043429
  15. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Proenco Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000010523
  16. Ruch S.A., Warszawa − KRS 0000020446
  17. Skyfly Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000675906
  18. Stowarzyszenie Forum Pracodawców, Kielce − KRS 0000025964
  19. Szpital Kielecki Św. Aleksandra Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000257864
  20. Ubojnia Drobiu Euroqr M. Misztal i Wspólnicy Sp. J., Salata − KRS 0000312805

Powiązane przetargi (41 szt.):
  1. Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych
    Zamawiający: Gmina Opatów, Opatów
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych tj ;
    - Urząd Miasta i Gminy w Opatowie
    - Samorządowy Zespół Szkół Nr 1 w Opatowie
    - Samorządowy Zespół Szkół Nr 2 w Opatowie
    - Szkoła Podstawowa w Brzeziu
    - Szkoła Podstawowa w Kobylanach
    - Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie
    - Przedszkole Publiczne w Opatowie

    Świadczenia usług bankowych polegać będą na :
    1) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków
    pomocniczych,
    2) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych
    jednostek budżetowych gminy,
    3) możliwości otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i
    pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych,
    4) realizacji poleceń przelewu na rachunki zamawiającego,
    5) realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach,
    6) przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
    7) dokonywaniu wypłat gotówkowych,
    8) zapewnieniu użytkowania systemu bankowości elektronicznej,
    9) gotowości przyjmowania lokat terminowych,
    10)przechowywanie depozytów,
    11)naliczanie i kapitalizacja odsetek na rachunkach co miesiąc (oprocentowanie
    środków pieniężnych będzie naliczane w oparciu o WIBID 1M korygowany
    wskażnikiem -marżą banku) .
    12) świadczeniu nieodpłatnie następujących usług;
    a) sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierami wtórnymi na koniec dnia
    w którym nastąpił obrót na rachunku (potwierdzenie salda),
    b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i
    zaświadczeń,
    c) zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie i
    w jednostkach budżetowych, nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu ,
    przeszkolenie pracowników,
    d) zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat i
    wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat
    lokalnych oraz innych należności budżetowych,
    e) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego na
    rzecz osób trzecich, którzy posiadają rachunek bankowy w banku prowadzącym
    obsługę bankową Zamawiającego,
    f) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego
    wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami budżetowymi.
    13) Oferent zobowiązuje się do :
    a) codziennego przygotowania i wydania wyciągów bankowych Zamawiającemu,
    b) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku kalendarzowego,
    c) posiadania/utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości
    Opatów ,które będą działać przez okres obowiązywania umowy.
    14) Z poszczególnymi jednostkami budżetowymi Gminy zostaną zawarte odrębne
    umowy bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia,
    według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Bankiem z
    uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki.
    Zamawiający wymaga , aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące
    opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek budżetowych Gminy,
    które posiadają lub otworzą rachunki w Banku wybranym w wyniku
    rozstrzygnięcia przetargu.
  2. Udzielenie kredytu dla TOP MEDICUS sp. o.o.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Opatowie, Opatów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań publicznoprawnych i cywilnoprawnych, dla TOP MEDICUS sp. z o.o.,
    ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów
  3. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Łopuszno, Łopuszno
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań zgodnie z Uchwałą Nr IV/21/2011 Rady Gminy w Łopusznie z dnia 31 stycznia 2011r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łopuszno na 2011 rok (§ 11).
    1. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku z jednodniowym wyprzedzeniem.
    2. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28.12.2011 roku.
    3. Spłata kredytu następować będzie do 28 dnia każdego miesiąca począwszy od 28 stycznia 2015 r. do 28 grudnia 2016 r. w 24 ratach miesięcznych w następujących wysokościach:
    Rok 2015 - 1 rata x 40.000,00 zł = 40.000,00 zł
    Rok 2015 - 11 rat x 20.000,00 zł = 220.000,00 zł
    Rok 2016 - 12 rat x 20.000,00 zł = 240.000,00 zł
    Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik do umowy
    4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (In blanco) wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z Prawem bankowym.
    5. Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty przelanej transzy kredytu.
    6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu.
    7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji.
    8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie.
    9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy.
    10. Odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca począwszy od uruchomienia kredytu.
    11. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
    12. Zamawiający ustala sposób liczenia oprocentowania w całym okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane za liczbę dni wykorzystania kredytu.
    13. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych powiększonych o stałą marżę banku.
    14. Termin realizacji: Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w dniu podpisania umowy.
  4. Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w wysokości 1.614.000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Opatowiec, Opatowiec
    Przedmiotem zamówienia jest:<br>
    Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w wysokości 1.614.000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset czternaście tysięcy zł 00/100) z przeznaczeniem na:<br>
    a) pokrycie planowanego deficytu budżetowego<br>
    b) spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
  5. Udzielenie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Kazimierza Wielka, Kazimierza Wielka
    1.Kwota kredytu: 1 976 909,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dziewięć złotych 00-00 ) Kredyt przeznacza się na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek;
    2.Wymagany termin kredytowania do 31 grudnia 2020 roku
    3.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - Kredytobiorcy ( w okresie od 1 grudnia do 31 grudnia 2011 - w transzach ),
    4.Kredyt spłacany będzie w latach 2012-2020 w ratach płatnych 30 czerwca i 30 grudnia każdego roku, począwszy od 30 czerwca 2012 roku do 31 grudnia 2020 roku w wysokości:
    - 30.06.2012 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2012 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2013 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2013 r.: 75.000,00 PLN
    - 30.06.2014 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2014 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2015 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2015 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2016 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2016 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2017 r. 125.000,00 PLN
    - 31.12.2017 r. 125.000,00 PLN
    - 30.06.2018 r. 125.000,00 PLN
    - 31.12.2018 r. 125.000,00 PLN
    - 30.06.2019 r. 125.000,00 PLN
    - 31.12.2019 r. 125.000,00 PLN
    - 30.06.2020 r. 200.000,00 PLN
    - 31.12.2020 r. 276.909,00 PLN

    Powyższy harmonogram spłaty dotyczy zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w maksymalnej wysokości. W przypadku zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w wysokości niższej niż
    1 976 909,00 zł zmniejszeniu ulegnie wysokość rat kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo korygowania przedstawionej treści umowy przez Wykonawcę.
    5.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu.
    6.Odsetki od wykorzystanego kredytu:
    6.1. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania naliczane będą w okresach miesięcznych i płacone w okresach kwartalnych do 10 dnia każdego miesiąca, następującego po danym kwartale ( 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca, 10 października), Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366.
    7.Koszt obsługi kredytu ( cenę ofertową ) stanowi:
    7.1.Oprocentowanie kredytu złotowego będzie obliczane dla każdego okresu odsetkowego; w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów międzybankowych - WIBOR 1M powiększone o marżę ( Mz) stałą - niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
    Dla celów porównawczych ofert i uwzględnienia zmiennej stopy prosimy podawać dane oprocentowane w oparciu o średni wskaźnik WIBOR 1M za miesiąc październik 2011 r. tj. 4,66 zł. i jedną transzę kredytu - realizowaną w dniu 01 12 2011 roku, uwzględniając podane raty kredytu i odsetki naliczane w okresach miesięcznych.
    7.2.Zamawiający nie dopuszcza zastosowania jakichkolwiek opłat lub prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu oraz przedterminowej spłaty kredytu.
    7.3.Forma zabezpieczenia - weksel własny -in blanco- wraz z deklaracją wekslową.
    8.Od postawionej do dyspozycji ,a niewykorzystanej kwoty kredytu kredytodawca nie będzie pobierał prowizji od zaangażowania.
  6. Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokosci 2 300 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Tarłów, Tarłów
    Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokosci 2 300 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów
  7. Udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 871 429 zł
    Zamawiający: Gmina Iwaniska, Iwaniska
    Udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 871 429 zł
  8. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3.670.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3.670.000,00 zł, na
    pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych. 1.
    Wspólny słownik zamówień KOD 66.11.30.00-5 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania
    umowy do 31.12.2016r. 3. Kredyt w PLN 4. Kwota kredytu : Kredyt w kwocie do
    3.670.000,00 zł, będzie wykorzystany sukcesywnie w miarę potrzeb najpóźniej do
    31.12.2011r., prawdopodobne uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach: 1) Pierwsza
    transza w kwocie 2.500.000,00 zł, płatna w terminie do 30.09.2011r 2) Druga transza w
    kwocie 270.000,00 zł, płatna w terminie do 31.10.2011r 3) Trzecia transza w kwocie
    900.000,00 zł, płatna w terminie do 30.11.2011r Transze kredytu uruchomione będą według
    potrzeb na pisemny wniosek składany w terminie 3 dni przed datą postawienia środków do
    dyspozycji Kredytobiorcy. Kredyt uruchamiany będzie w formie przelewu na rachunek
    bankowy zamawiającego o brzmieniu: Urząd Gminy w Lipniku. Rachunek Nr: 65 8493 0004
    0190 0306 8202 0001 5. Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty według zmiennej
    stawki WIBOR 1M. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w
    pełnej wysokości bez żadnych dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony Zamawiającego 7.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty poszczególnych rat jak również
    całości kredytu bez dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony Zamawiającego. 8. Karencja w
    spłacie kredytu do 31.03.2013r. 9. Spłata kredytu nastąpi w 16 ratach kapitałowych płatnych
    kwartalnie następująco: 1) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2013r - w kwocie 112.169,00
    zł 2) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2013r - w kwocie 112.169,00 zł 3) rata kapitałowa
    płatna do dnia 30.09.2013r - w kwocie 112.169,00 zł 4) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2013r - w kwocie 112.169,00 zł 5) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2014r - w
    kwocie 144.250,00 zł 6) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2014r - w kwocie 144.250,00 zł
    7) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2014r - w kwocie 144.250,00 zł 8) rata kapitałowa
    płatna do dnia 31.12.2014r - w kwocie 144.250,00 zł 9) rata kapitałowa płatna do dnia
    31.03.2015r - w kwocie 417.081,00 zł 10) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2015r - w
    kwocie 417.081,00 zł 11) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2015r - w kwocie 417.081,00
    zł 12) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2015r - w kwocie 417.081,00 zł 13) rata
    kapitałowa płatna do dnia 31.03.2016r - w kwocie 244.000,00 zł 14) rata kapitałowa płatna do
    dnia 30.06.2016r - w kwocie 244.000,00 zł 15) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2016r - w
    kwocie 244.000,00 zł 16) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2016r - w kwocie 244.000,00
    zł 10. Spłata odsetek będzie następowała miesięcznie w terminie do 10-go dnia każdego
    miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu
    pierwszej transzy kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją
    wekslową. 12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż oprocentowanie liczone
    wg. stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według
    zmiennej stopy procentowej, równej stopie WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych na
    rynku międzybankowym powiększonego o marżę procentową banku. 13. W sytuacji gdy
    kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do
    końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej i innych opłat. 14. Zamawiający
    zastrzega zmianę terminu i kwot poszczególnych transz co do wykorzystania kredytu nie
    ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Kredyt będzie wykorzystany najpóźniej
    do 31 grudnia 2011 roku. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
    wariantowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień
    uzupełniających.
  9. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.990.193,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.990.193,00 zł
  10. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Łopuszno, Łopuszno
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań zgodnie z Uchwałą Nr IV/21/2011 Rady Gminy w Łopusznie z dnia 31 stycznia 2011r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łopuszno na 2011 rok (§ 11).
    1. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku z jednodniowym wyprzedzeniem.
    2. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 31.08.2011 roku.
    3. Spłata kredytu następować będzie do końca każdego miesiąca począwszy od 31 stycznia 2015 r. do 28 grudnia 2016 r. w 24 ratach miesięcznych w następujących wysokościach:
    Rok 2015 - 1 rata x 80.000,00 zł = 80.000,00 zł
    Rok 2015 - 11 rat x 40.000,00 zł = 440.000,00 zł
    Rok 2016 - 12 rat x 40.000,00 zł = 480.000,00 zł
    4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (In blanco) wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z Prawem bankowym.
    5.cProwizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty przelanej transzy kredytu.
    6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu.
    7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji.
    8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie.
    9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy.
    10. Odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca począwszy od uruchomienia kredytu.
    11. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
    12. Zamawiający ustala sposób liczenia oprocentowania w całym okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane za liczbę dni wykorzystania kredytu.
    13. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych powiększonych o stałą marżę banku.
    14. Termin realizacji: Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w dniu podpisania umowy.
  11. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, Małogoszcz
    1Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie
    planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    1.2 Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M.
    1.3 Przewidywany termin uruchomienia kredytu sierpień 2011 r.
    1.4 Zamawiający zakłada, że poszczególne części kredytu będą przelewane na rachunek zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczone od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2011 rok powinny być naliczone od dnia udzielenia kredytu 2011 r.
    1.5 Okres kredytowy do 2016 roku.
    1.6 Spłata naliczonych odsetek za 2011r nastąpi na dzień 31 grudzień 2011 r. za 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 nastąpi w okresach kwartalnych: 31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia
    1.7 Spłata kapitału począwszy od 2013 do 2016 roku w okresach kwartalnych wg poniższego:
    Data spłaty Kwota
    31.03.2013 250.000,00
    30.06.2013 250.000,00
    30.09.2013 250.000,00
    31.12.2013 250.000,00
    Razem rok 2013 1.000.000,00 zł
    Data spłaty Kwota
    31.03.2014 250.000,00
    30.06.2014 250.000,00
    30.09.2014 250.000,00
    31.12.2014 250.000,00
    Razem rok 2014 1.000.000,00 zł
    Data spłaty Kwota
    31.03.2015 250.000,00
    30.06.2015 250.000,00
    30.09.2015 250.000,00
    31.12.2015 250.000,00
    Razem rok 2015 1.000.000,00 zł
    Data spłaty Kwota
    31.03.2016 250.000,00
    30.06.2016 250.000,00
    30.09.2016 250.000,00
    31.12.2016 397.673,30
    Razem rok 2016 1.147.673,30 zł
    1.8 Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych dla zamawiającego
    1.9. Zabezpieczenie kredytu- weksel in blanco. Nie dopuszcza się możliwości udzielenia bankowi pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym Gminy Małogoszcz.
    1.10 W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczenie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu.
    1.11 Możliwość pobrania kredytu w mniejszej wysokości bez żadnych konsekwencji
    finansowych dla zamawiającego.
    1.12 Jedyną prowizją związaną z udzieleniem kredytu może być wyłącznie jednorazowa całkowita prowizja od uruchomionego kredytu.
    1.13 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej.
    1.14 Dopuszcza się wypłatę kredytu w transzach zgodnie ze złożonymi wnioskami przez Zamawiającego.
  12. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.159.292,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Gnojno, Gnojno
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.159.292,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 2.Warunki kredytu: a). Przewidywane terminy zaciągania poszczególnych transz kredytu: - pierwsza transza - 29 lipiec 2011r.* - do kwoty 300.000,00 - zł. * do oferty należy przyjąć termin wypłaty I-szej transzy kredytu - 29 lipiec 2011r. Jednakże należy zwrócić uwagę, że termin ten uzależniony będzie od daty podpisania umowy. Ponieważ na dzień sporządzenia niniejszej SIWZ trudno jest określić ile czasu zajmie wykonanie czynności badania ofert, a w następstwie wyboru oferty najkorzystniejszej, złożenie ewentualnych odwołań stąd też datę wypłaty I transzy kredytu - 29 lipiec 2011r. należy przyjąć do oferty i traktować jedynie jako hipotetyczną datę wypłaty środków z kredytu. - druga transza - 30 sierpnia 2011r, - do kwoty - 300.000,00 zł - trzecia transza - 30 wrzesień 2011r, - do kwoty - 300.000,00 zł - czwarta transza - 30 listopad 2011r, - do kwoty - 259.292,00 zł Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieuruchamiania kredytu w całości co nie obciąży zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dopuszcza się uruchomienie transz w niższej/wyższej wysokości lub pominięcie transzy w całości. Dopuszcza się możliwość zmiany terminów i wysokości transz kredytu. b).planowany okres spłaty - 31 grudzień 2018 rok Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji (kosztów). W przypadku zmniejszenia kwoty kredytu termin spłaty może ulec zmianie bez zmiany wysokości rat, zmianie ulegnie jedynie okres spłaty. c).forma zabezpieczenia - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji d). oprocentowanie roczne w oparciu o stawkę WIBOR 3 M powiększoną o marżę banku. W celu ułatwienia porównania ofert w zakresie oprocentowania należy podać stawkę WIBOR 3M na dzień 07.07.2011 r. i oddzielnie marżę banku. Do umowy Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w pierwszym dniu uruchomienia kredytu i będzie ulegało zmianie co 3 miesiące począwszy od 1 dnia uruchomienia kredytu. e).okres karencji w spłacie kredytu - 6 miesięcy - 1-sza rata kapitału płatna 31.01.2012r. f).planowany okres spłaty kredytu: od 31.01.2012r. do 31.12.2018r., według poniższego planowanego terminarzu spłaty rat kapitałowych. W przypadku jeżeli termin płatności przypadał będzie na dzień wolny od pracy spłata raty nastąpi w następnym dniu roboczym. Rok 2012 styczeń 31- 23.750,- luty 28 -23.750,-marzec-31- 23.750,-kwiecień 30- 23.750,-maj 31-23.750,-czerwiec 30-23.750,- lipiec 31-23.750,- sierpień 31-23.750,- wrzesień 30-23.750,- październik- 31-23.750,-listopad 30-23.750,-grudzień 31- 18.750,- Rok 2013 styczeń 31- 5.000,- luty 28 -5.000,-,marzec-31- 5.000,-,kwiecień 30- 5.000,- maj 31-5.000,-czerwiec 30-5.000,- lipiec 31- 5.000,- sierpień 31- 5.000,- wrzesień 30,- 5.000,- październik- 31- 5.000,-listopad 30-5.000,-grudzień 31- 10.000,- Rok 2014 styczeń 31- 5.000,- luty 28 -5.000,-,marzec-31- 5.000,-,kwiecień 30- 5.000,- maj 31-5.000,-czerwiec 30-5.000,- lipiec 31-5.000,- sierpień 31-5.000,- wrzesień 30,-5.000,- październik- 31-5.000,-listopad 30-5.000,-grudzień 31- 10.000,-Rok 2015 styczeń 31- 25.000,- luty 28 -25.000,-,marzec-31- 25.000,-,kwiecień 30- 25.000,- maj 31-25.000,-czerwiec 30-25.000,- lipiec 31-25.000,- sierpień 31-25.000,- wrzesień 30,-25.000,- październik- 31-25.000,-listopad 30-25.000,-grudzień 31- 25.000,- Rok 2016 styczeń 31- 21.000,- luty 28 -21.000,-,marzec-31- 21.000,-,kwiecień 30- 21.000,- maj 31-21.000,-czerwiec 30-21.000,- lipiec 31-21.000,- sierpień 31-21.000,- wrzesień 30,-21.000,- październik- 31-21.000,-listopad 30-21.000,-grudzień 31- 19.000,- Rok 2017 styczeń 31- 12.500,- luty 28 -12.500,-,marzec-31- 12.500,-,kwiecień 30- 12.500,- maj 31-12.500,-czerwiec 30-12.500,- lipiec 31-12.500,- sierpień 31-12.500,- wrzesień 30,-12.500,- październik- 31-12.500,-listopad 30-12.500,-grudzień 31- 12.500,- Rok 2018 styczeń 31- 4.000,- luty 28 -4.000,-,marzec-31- 4.000,-,kwiecień 30- 4.000,- maj 31-4.000,-czerwiec 30-4.000,- lipiec 31-4.000,- sierpień 31-4.000,- wrzesień 30,-4.000,- październik- 31-4.000,-listopad 30-4.000,-grudzień 31- 5.292,- g). odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc począwszy od daty uruchomienia kredytu. W przypadku jeżeli termin płatności przypadał będzie na dzień wolny od pracy spłata odsetek nastąpi w następnym dniu roboczym. h). kapitał będzie spłacany ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca. i). w okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu.
  13. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 780 000,00 zł dla Gminy Nagłowice
    Zamawiający: Gmina Nagłowice, Nagłowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 780 000,00 zł słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nagłowice w roku 2011. 2. Uruchomienia kredytu nastąpi w dwóch transzach: - 1 000 000,00 zł do dnia 31.07.2011r. - 2 780 000,00 zł do dnia 31.12.2011r. 3. Spłata odsetek odbywać się będzie w terminie miesięcznym. 4. Harmonogram spłat kredytu (w 4 ratach): - I rata - do dnia 01.04.2013r. w wysokości 1 000 000,00 zł - II rata - do dnia 01.04.2014r. w wysokości 1 000 000,00 zł - III rata - do dnia 01.04.2015r. w wysokości 1 000 000,00 zł - IV rata - do dnia 31.01.2016r. w wysokości 780 000,00 zł 5. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty kredytu. 6. Oprocentowanie kredytu - należy podać w ofercie części składowych proponowanego oprocentowania oraz określenie czy łączna stopa procentowa jest stała czy zmienna, oraz uwarunkowania mające wpływ na zmiany oprocentowania jeżeli takie mogą mieć miejsce - przy stopie zmiennej oprocentowania kredytu. 7. Możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy - banku - o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu. 8. Zabezpieczenie spłaty kredytu nie może stanowić pełnomocnictwo do rachunku bankowego Urzędu Gminy - Gminy. Preferowane zabezpieczenie to weksel In blanco, przekazany Wykonawcy - bankowi - wraz z deklaracją wekslową
  14. Obsługa bieżąca budżetu Gminy Nowy Korczyn i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa bieżąca budżetu Gminy Nowy Korczyn i jej jednostek organizacyjnych, która obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego dla budżetu Gminy; otwieranie i prowadzenie rachunków pomocniczych dla jego jednostek organizacyjnych stosownie do potrzeb zamawiającego; przechowywaniu środków pieniężnych posiadacza rachunku oraz przeprowadzania na jego zlecenie rozliczeń pieniężnych; wykonywanie dyspozycji posiadacza rachunku do wysokości środków na rachunkach lub w limicie kredytu w rachunku bieżącym; realizacja poleceń przelewów wewnątrzbankowych w formie papierowej i elektronicznej; realizacja poleceń przelewów do innych banków w formie papierowej i elektronicznej w systemie ELIXIR złożonych do godziny 15.00 w tym samym dniu, a złożonych po tej godzinie - realizowane w następnym dniu roboczym i w takich samych terminach przekazywane do dalszych rozliczeń międzybankowych; przyjmowanie wpłat gotówkowych; dokonywanie wypłat gotówki; wydawanie blankietów czekowych zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej oraz bezpłatnego przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu; sporządzanie wyciągów bankowych na każdy dzień roboczy, w którym zachodziły operacje bankowe; możliwość uruchomienia na rachunku bieżącym kredytu krótkoterminowego (debetu) do wysokości corocznie określonej przez Radę Gminy. 1.2. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Nowy Korczyn 1. Urząd Gminy w Nowym Korczynie 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Korczynie 3. Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Nowym Korczynie 4. Samorządowe Gimnazjum w Nowym Korczynie 5. Szkoła Podstawowa w Nowym Korczynie 6. Szkoła Podstawowa w Starym Korczynie 7. Publiczna Szkoła Podstawowa w Ostrowcach 8. Szkoła Podstawowa w Brzostkowie 9. Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowym Korczynie.
  15. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Kazimierzy Wielkiej
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Kazimierza Wielka
    Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Kazimierzy Wielkiej w siedzibie urzędu przy ul. T. Kościuszki 16 w Kazimierzy Wielkiej, która polega na: a)przyjmowaniu bez prowizji i opłat bankowych, w pomieszczeniu kasowym Urzędu, należności podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych od podatników i płatników Urzędu Skarbowego w Kazimierzy Wielkiej, b)dokonywaniu wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych i zwrotu niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, c)wykonawca może w udostępnionym pomieszczeniu przyjmować inne niż wymienione w pkt 1 lit. a) należności, pobierając od nich opłaty i prowizje, jednak z zachowaniem pierwszeństwa dla wpłat i wypłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, d)za przyjęte środki finansowe odpowiada Wykonawca, e)wyprowadzenie przyjętych środków finansowych z siedziby Zamawiającego zapewni Wykonawca we własnym zakresie, f)dokonywanie przelewu pobranych należności podatkowych na konto Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych z zastrzeżeniem , że na koniec roku kalendarzowego gotówka winna być wpłacana w ostatnim dniu roboczym danego roku, g)punkt kasowy musi być czynny we wszystkie dni robocze Urzędu w godz. od 8ºº do 14ºº
  16. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.054.636,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Bodzentyn, Bodzentyn
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.054.636,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
  17. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
    Udzielenie kredytu długoterminowego bezgotówkowego w wysokości do 2 453 730,00 PLN(słownie: dwa miliony czterysta pięćdziesiąt trzy tysiące gr.00/100 złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 . 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 . 1.2 Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. 1.3 Przewidywany termin uruchomienia kredytu grudzień 2010 r. 1.4 Zamawiający zakłada, że kredyt będzie przelewany na rachunek zamawiającego jednorazowo , a odsetki będą naliczone od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2010 rok powinny być naliczone od dnia udzielenia kredytu 2010 r. 1.5 Okres kredytowy do 31 grudnia 2016 roku. 1.6 Spłata naliczonych odsetek za 2010r nastąpi na dzień 31 grudzień 2010 r. za 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 nastąpi w okresach kwartalnych: 31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia 1.7 Spłata kapitału począwszy od 2011 do 2016 roku w okresach kwartalnych wg harmonogramu zawartego w siwz; 1.8 Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych dla zamawiającego 1.9. Zabezpieczenie kredytu- weksel in blanco. Nie dopuszcza się możliwości udzielenia bankowi pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym Gminy Oksa. 1.10 W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczenie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. 1.11 Możliwość pobrania kredytu w mniejszej wysokości bez żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. 1.12 Jedyną prowizją związaną z udzieleniem kredytu może być wyłącznie jednorazowa całkowita prowizja od uruchomionego kredytu. 1.13 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej.
  18. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
    Zamawiający: Urząd Gminy, Opatowiec
    <br>1.Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu w wysokości 950 000,00 złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2010. <br>
    2.Dostępność kredytu według transz na rachunek bankowy Zamawiającego. <br>
    3. Warunki spłaty kredytu : 5 lat w ratach malejących. <br>
    4. Kredyt zostanie udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 3M. <br>
    5. Kredyt zostanie udzielony Gminie w złotówkach. <br>
    6. Forma zabezpieczenia udzielonego kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. <br>
    7. Gmina wybierze Bank, który zaproponuje najkorzystniejsze warunki kredytowania. <br>
    8. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć następujące założenia: <br>
    - ilość dni w roku - faktyczna, <br>
    - ilość dni w okresie obrachunkowym (miesiącu) - faktyczna, <br>
    9. Gmina zastrzega sobie prawo ograniczonego wykorzystania kredytu. <br>
    10. Informacja nt. wadium - w prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wniesienia przez wykonawców wadium. <br>
    11. Informacja nt. zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wniesienia przez wykonawców zabezpieczenia. <br>
  19. Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego.
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
    Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego w wysokości 1 200 000,00 PLN.
  20. Udzielenie kredytu do wysokości 1 200 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Starachowice.
    Zamawiający: Gmina Starachowice, Starachowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w
    wysokości do 1 200 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Starachowice. Okres zaciągania
    kredytu: środki z kredytu zostaną uruchomione w IV kwartale 2010r. - grudzień 2010r. Całkowita spłata kredytu nastąpi do 31.12.2012 roku.
    Okres spłaty kredytu: Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu 31 marca 2011 roku, a zakończy do 31 grudnia 2012 roku. Spłata kapitału
    odbywać się będzie w ratach kwartalnych w ostatnim dniu roboczym danego kwartału. Karencja w spłacie kredytu: spłata rat kapitałowych
    rozpocznie się 31 marca 2011 roku. Harmonogram spłaty rat (przy założeniu pełnego wykorzystania kredytu): kredyt będzie spłacany w 8
    równych ratach kapitałowych, w wysokości 150 000 PLN każda. Warunki realizacji zamówienia: 1. Marża banku - stała przez cały okres
    kredytowania. 2. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego
    poprzedniego okresu odsetkowego. 3. Pierwszy okres odsetkowy - oprocentowanie ustalone w oparciu o stopę procentową WIBOR 3M z dnia
    poprzedzającego dzień zawarcia umowy. 4. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco i oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
    5. Spłata kapitału odbywać się będzie po okresie karencji, w 8 ratach kwartalnych w wysokości 150 000 PLN każda. 6. W przypadku spłaty
    kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości
    przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów). 7. Kredytodawca zobowiązuje się, że w przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości
    mniejszej od planowanej kwoty powyższa okoliczność nie będzie skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować
    żadnych innych roszczeń w stosunku do Kredytobiorcy, a odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty. 8. Nie przewiduje się
    prowizji przygotowawczej. 9. Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami niż wymienione w SIWZ
  21. Wybór Banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w 2010 r. na zadanie inwestycyjne pn. Budowa wodociągu w m. Żerniki oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Miąsowa i Mzurowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą do wysokości 2.389.979,23 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  22. Wybór Banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do wysokości 1.802.973,54 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  23. Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Słupia (Jędrzejowska), Słupia
  24. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kieleckiego
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kielce
  25. Udzielenie kredytu długoterminowego dla Instytucji Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe do wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe, Ujazd
  26. Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Opatowie, przy ul. Kilińskiego 9, 27-500 Opatów.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Opatów
  27. Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Kielce
  28. Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
  29. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. Ejkorozwój Ponidzia poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i rozbudowe oczyszczalni ścieków w gminie Sobków - etap II w msc. Mokrsko Dolne, Mokrsko Górne, Wólka Kawęcka, Osowa do wysokosc i 790338,25 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  30. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Sobków na 2009 r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujetych w załączniku Nr 3 do Uchwały Rady Gminy w Sobkowie Nr XXXII/156/2009 z dnia 23 marca 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sobków na 2009 r. do wysokośc i 707.496,57 PLN.
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  31. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 3 lat
    Zamawiający: Gmina Chęciny, Chęciny
  32. Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego.
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  33. Kredyt długoterminowy w wysokości 6.910.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniów i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
  34. Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Sandomierz
  35. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie.
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
  36. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1 318 818zł
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
  37. Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipnik i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  38. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego.
    Zamawiający: Gmina Jędrzejów, Jędrzejów
  39. Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 1800000.00 zł na finansowanie podatku VAT z tytułu prowadzonej inwestycji
    Zamawiający: Muzeum Wsi Kieleckiej, Kielce
  40. Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Obrazów i podległych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów
  41. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w formie linii kredytowej w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie złotych: czterysta tysięcy złotych zero groszy) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Związek Międzygminny "Nidzica", Kazimierza Wielka