Kogo reprezentuje osoba

Kula Piotr Robert

w KRS

Piotr Robert Kula

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Robert
Nazwisko:Kula
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Gdynia (Pomorskie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach, 6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błaszczyk Mateusz, Dudziński Witold Tomasz, Porada Adam, Wieczorkiewicz Jędrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błaszczyk Mateusz, Grynis Aleksander, Wieczorkiewicz Jędrzej Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tychmanowicz Adam
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brocca Alberto, Fasan Atek, Ford Jeffrey John, Glonek Piotr Andrzej, Leftwich Robert James, Malone James Christopher, Strom Peter, Vidal Patrick

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zarzycki Tomasz Ryszard
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strom Peter
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mródź Grzegorz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Smaga Anna Joanna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudziński Witold, Kruczyński Jacek Leon, Piontek Tomasz, Ruciński Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kruczyńska Katarzyna Maria
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaś Martins Paweł, Bruski Krzysztof Michał, Jóźwiak Krzysztof, Kamiński Piotr, Kamiński Sławomir Rafał, Kamiński Zygmunt Piotr, Komar Komarowski Kajetan Henryk, Ludwicki Andrzej Tadeusz, Malinowski Stanisław Franciszek, Mródź Grzegorz, Paluch Zbigniew Wojciech, Radoń Aleksander Henryk, Roda Aleksander, Rogala Waldemar, Sokołowski Andrzej Marian, Starzyński Adam Włodzimierz, Sulima Andrzej Marcin, Watoła Piotr, Wojtkiewicz Przemysław, Zuber Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pietrusiński Robert
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bruski Krzysztof Michał, Błażejczyk Piotr Jacek, Jaworska Żak Agnieszka, Kamiński Piotr, Kamiński Zygmunt, Komar Komarowski Kajetan, Kruszewska Xenia Wanda, Malinowski Stanisław Franciszek, Mródź Grzegorz, Paluch Zbigniew Wojciech, Roda Aleksander Ryszard, Rogala Waldemar, Sokołowski Andrzej Marian, Starzyński Adam Włodzimierz, Sulima Andrzej Marcin, Świda Marek Paweł, Watoła Piotr, Wojtkiewicz Przemysław Andrzej, Zuber Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szumlicz Tadeusz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agency For Green Technologies Poland Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000618526
  2. Agt Lubawka Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000506354
  3. Ahep S.A., Katowice − KRS 0000645519
  4. Aspe Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000102235
  5. Astra Investment 1 Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000635629
  6. Astra Investment Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000590735
  7. Astra Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000592037
  8. Baltic Yacht Polo Club, Gdynia − KRS 0000361987
  9. Brocare Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000172869
  10. Centermed Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000038268
  11. Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000231312
  12. Cg Company Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000542060
  13. Coltex Rogala Sp. J., Gdańsk − KRS 0000005487
  14. Elektrix S.A., Warszawa − KRS 0000663770
  15. Elektroeko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A., Warszawa − KRS 0000256581
  16. Energosalix S.A., Zielona Góra − KRS 0000117941
  17. Enterpayment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003839
  18. Folwark Dajak Aleksandra Kowalewska-paneczko i Przemysław Paneczko Spółka Komandytowa, Koleczkowo − KRS 0000378566
  19. Fundacja Małymi Krokami, Kraków − KRS 0000426093
  20. Fundacja Na Rzecz Dzieci Chorych, Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy Wyspa Skarbów, Gdańsk − KRS 0000665780
  21. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Uniwersytetu W Białymstoku, Białystok − KRS 0000020321
  22. Fundacja Rehasport Clinic, Poznań − KRS 0000410877
  23. Fundacja Solidarności Międzypokoleniowej i Samopomocy Sąsiedzkiej S2, Gdańsk − KRS 0000517318
  24. Fundusz Udziałowy S.A., Gdańsk − KRS 0000061172
  25. Gdyńskie Stowarzyszenie Paralotniarzy Glide Club Gdynia, Gdynia − KRS 0000155678
  26. Geo Property Group Polska Sp. Z O.O., Kobylniki − KRS 0000739708
  27. Geo Property Group Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kobylniki − KRS 0000740660
  28. Gryffin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000469353
  29. Ien Gas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000459779
  30. J.j. Darboven - Poland Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000182486
  31. Kamsoft Mazowsze Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229955
  32. Kamsoft Podlasie Sp. Z O.O., Zambrów − KRS 0000239884
  33. Kamsoft Pomorze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000238173
  34. Kamsoft S.A., Katowice − KRS 0000345075
  35. Kamsoft Warmia Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000259202
  36. Krdc Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000336336
  37. Legalis Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Komar-komarowscy, Piotrowska, Sulima, Felska-pela i Partnerzy, Sopot − KRS 0000237484
  38. Lex Secure 24h Opieka Prawna Komar-komarowski Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000675528
  39. Lex Secure Holding Komar-komarowski Spółka Komandytowo-akcyjna, Sopot − KRS 0000475814
  40. Managecare Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200851
  41. Medica Holding Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000339621
  42. Medica Operator Medyczny S.A., Gdynia − KRS 0000645265
  43. Medica Ratownictwo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000110201
  44. Mediporta Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000352498
  45. Miejski Klub Sportowy Tarnovia W Tarnowie, Tarnów − KRS 0000124526
  46. Młody Jasień 2 Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000788895
  47. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatnych, Gdynia − KRS 0000170174
  48. Olicon Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000053982
  49. Olicon-delta Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000053012
  50. Organizacja Społeczna Pomerania, Sopot − KRS 0000522618

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  2. Agro Queen Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000251695
  3. Air Products Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055764
  4. Aramus S.A., Kraków − KRS 0000271496
  5. Armada-fleet Management S.A., Katowice − KRS 0000306906
  6. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  7. Best Foods Polska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000367936
  8. Best Foods Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000367269
  9. Car For Company Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000135356
  10. Centrum Konsultingu Menedżerskiego Gordion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000276574
  11. Centrum Logistyki Medycznej Medinet S.A., Gdynia − KRS 0000631870
  12. Centrum Medyczne Sinus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000296687
  13. Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000003315
  14. Clinica Medica Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000076645
  15. Coltex St Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000362339
  16. Commercial Union Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047685
  17. Dexus Partners Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000198563
  18. Dom Maklerski Tms Brokers S.A., Warszawa − KRS 0000204776
  19. Dp Investment S.A., Dębogórze − KRS 0000641172
  20. Eko Karbon Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000112606
  21. Ekoplastik Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000011601
  22. Enterwash Grynis Włodek Sp. J., Warszawa − KRS 0000319708
  23. Esp-usługi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008737
  24. Etos S.A., Gdańsk − KRS 0000178415
  25. Fabryka Wyrobów Metalowych Kuźnia Osowiec Sp. Z O.O., Osowiec − KRS 0000139300
  26. Fundacja Na Rzecz Promocji Przedsiębiorczości Instytut Copernicus, Warszawa − KRS 0000283579
  27. Fundacja Navigare, Gdańsk − KRS 0000291395
  28. Fundacja Promocji Inicjatyw Europejskich, Gdynia − KRS 0000499628
  29. Gdańsk Lpg Terminal S.A., Gdańsk − KRS 0000294861
  30. Global Services - Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000008306
  31. Grupa Piekarnicza Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000363141
  32. Grupa Scotia Sp. Z O.O., Płońsk − KRS 0000158634
  33. Impuls Analizy, Kadry, Finanse Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000109250
  34. Inbex Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000251247
  35. Iqvia Commercial Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000013006
  36. Izoling-akam Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000178200
  37. Jacht Klub Wielkopolski, Poznań − KRS 0000094153
  38. Jurand Browary Warmińsko-mazurskie Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000036220
  39. Kamsoft - Wielkopolska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000448621
  40. Kamsoft Kujawy Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000241920
  41. Kamsoft Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000129904
  42. Legalis Tax Finance Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000140599
  43. Lex Secure Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000069507
  44. Maasta Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000005213
  45. Med - Polonia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000228112
  46. Med-impact Sp. Z O.O., Julianów − KRS 0000253688
  47. Medfora Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000369126
  48. Medica Assistance Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000227760
  49. Medica Polska Inwestycje Sokołowski i Wspólnicy Sp. J., Gdynia − KRS 0000324805
  50. Mobitrust S.A., Poznań − KRS 0000307138

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. usługa prywatnego grupowego ubezpieczenia zdrowotnego w okresie 12 miesięcy
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    Przedmiotem zamówienia jest usługa prywatnego, grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Państwowego Instytutu Weterynaryjnego- Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i pokryć w całości koszty opieki medycznej pracowników Zamawiającego w placówkach medycznych wskazanych przez Wykonawcę co najmniej w zakresie i na warunkach określonych poniżej: Minimalny zakres świadczeń medycznych w ramach umowy ubezpieczenia: 1.Konsultacje lekarskie w ramach opieki podstawowej (internisty, lekarza rodzinnego) w placówkach na terenie Puław i Lublina, w godzinach pracy placówki (bez uwzględnienia wizyt domowych), we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt, sobót, niedziel. Ilość wizyt - nie mniej niż 3 na jednego pracownika w czasie trwania umowy. Czas oczekiwania na wizytę nie więcej niż 1 dzień roboczy od czasu rejestracji. 2.Konsultacje lekarskie specjalistyczne- bez skierowania dla co najmniej niżej wymienionych specjalności w placówkach wskazanych przez Wykonawcę. Czas oczekiwania na wizytę u specjalisty - do 5 dni roboczych od czasu rejestracji, bez wskazania konkretnego lekarza. Całkowita łączna ilość wizyt u wszystkich specjalistów przypadająca na jednego pracownika w czasie trwania umowy - 5 na jednego pracownika. Poradnie specjalistyczne: ginekologiczno-położnicza, okulistyczna, dermatologiczna, urologiczna, otolaryngologiczna, kardiologiczna, ortopedyczna, gastrologiczna, diabetologiczna Miejsce świadczenia konsultacji: Puławy i Lublin. Zamawiający wymaga aby wszyscy wymienieni specjaliści a w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje dodatkowych specjalistów w składanej przez Wykonawcę ofercie byli dostępni zarówno w Puławach jak i w Lublinie. 3.Dostęp do podstawowych badań laboratoryjnych na podstawie skierowania od lekarza w zakresie opisanym poniżej: badania hematologiczne i układu krzepniecia : czas częściowej tromboplastyny po aktywacji, czas kaolinowo-kefalinowy (APTT), czas protrombinowy (PT), fibrynogen, morfologia pełna z rozmazem i leukogramem, odczyn OB, płytki krwi; biochemia: albumina, AlAT, AST, GGTP, białko całkowite, CRP, bilirubina całkowita, cholesterol całkowity, LDL, HDL, trójglicerydy, LDH, AP, glukoza, kreatynina, mocznik; badanie moczu: badanie ogólne, białko, glukoza, kreatynina; 4.Dostęp do następujących badań diagnostycznych na podstawie skierowania od lekarza:cytologia;PSA;USG: ginekologiczne przez powłoki brzuszne, ginekologiczne - ocena ciąży, ginekologiczne transwaginalne, piersi, jąder, gruczołu krokowego transrektalne, gruczołu krokowego przez powłoki brzuszne, jamy brzusznej.RTG: klatki piersiowej, kości i stawów, czaszki, zdjęcie przeglądowe narządów jamy brzusznej;EKG.
  2. Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Mazowieckiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości oraz członków ich rodzin -ZP/PN/2/2014UZUP
    Zamawiający: Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Warszawa
    Przedmiotem zamowienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu zdrowotnym pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin - zamówienia uzupełniające do postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Mazowieckiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości oraz członków ich rodzin - znak -ZP/PN/2/2014. Zamówienie nie przekracza kwoty, o ktorej mowa w art. 11 pkt 8 ustawy PZP
  3. Grupowe pracownicze ubezpieczenie na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników EKO DOLINA Sp. z o. o. i członków ich rodzin w latach 2015-2017
    Zamawiający: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Koleczkowo
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowych ubezpieczeń zdrowotnych pracowników Eko Dolina Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin.

    Na przedmiot zamówienia składają się 2 odrębne zadania:
    Zadanie nr 1: Grupowe pracownicze ubezpieczenie na życie
    Zadanie nr 2: Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników i ich rodzin

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.
    W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane warunki ubezpieczenia. Wykonawca nie może w żaden sposób zmienić treści wymaganych warunków ubezpieczenia, także poprzez wprowadzanie limitów odpowiedzialności, franszyz, wyłączeń, itd., bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań alternatywnych czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków, określonych przez Zamawiającego w SIWZ na poszczególne zadania.

    W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego, zostanie zawarta umowa, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zamówienia. Ubezpieczyciel wystawi polisy ubezpieczeniowe, określające szczegółowe zagadnienia dotyczące poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, w tym opis przedmiotu, zakresu i sum ubezpieczenia, wysokość składki. Wykonawca (Ubezpieczyciel) zobowiązany będzie do wystawienia certyfikatów, potwierdzających ubezpieczenie pracowników Eko Dolina Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin, w taki sposób, że każdy ubezpieczony otrzyma indywidualny certyfikat.
    2. Zamówienie zostało podzielone na dwa odrębne zadania. Za ofertę częściową uważa
    się ofertę złożoną na realizację danego zadania. Zamawiający dopuszcza składanie
    ofert częściowych, w zakresie przedstawionych części zamówienia. Jakakolwiek
    modyfikacja przedstawionych części zamówienia, w sposób nieprzewidziany w treści
    niniejszej SIWZ, spowoduje odrzucenie przedstawionej oferty. Wykonawcy mogą
    złożyć oferty na realizację dowolnej liczby (od 1 do 2) zadań, z zastrzeżeniem
    możliwości złożenia wyłącznie jednej oferty na poszczególne zadanie.
    3. Oferta na każde zadanie, musi zawierać ceny (składki ubezpieczeniowe) na każdy z
    przedstawionych wariantów ubezpieczenia. Złożenie oferty nieuwzględniającej
    wszystkich przedstawionych wariantów, spowoduje jej odrzucenie.
    4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
    elektronicznej.
    6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
    7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    9. W niniejszym postępowaniu uczestniczą przedstawiciele STBU Brokerzy
    Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. w charakterze brokera ubezpieczeniowego. Z tego
    tytułu STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. otrzyma prowizję brokerską od
    Wykonawcy (Ubezpieczyciela) wybranego przez Zamawiającego w wysokości 6%.
    10. Wskazani przez Zamawiającego pracownicy będą informowali pracowników o możliwości przystąpienia do ubezpieczenia, sporządzali wykazy osób za które Zamawiający przekazał składkę w danym miesiącu, dokonywali potrącenia składek z wynagrodzeń oraz przekazywali je na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy. W związku z powyższym wybrany w toku niniejszego postępowania Wykonawca zobligowany będzie do comiesięcznego wypłacania na rzecz wskazanych przez Zamawiającego pracowników, kosztów obsługi administracyjnej ubezpieczenia, w wysokości 6% składki opłaconej.

    Płatności składek będą dokonywane przez Zamawiającego w 24 ratach, w następujących terminach:
    a) 1 rata - w ciągu 7 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w §2 ust. 4 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)
    b) od 2 raty do 24 raty - do 15-go dnia każdego kolejno po sobie następującego miesiąca kalendarzowego.

    Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2005.
  4. Usługa grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Najwyższej Izby Kontroli i członków ich rodzin
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników Najwyższej Izby Kontroli i członków ich rodzin, obejmujące:<br>
    - konsultacje lekarzy specjalistów,<br>
    - zabiegi ambulatoryjne,<br>
    - badania laboratoryjne i diagnostyczne,<br>
    - wizyty domowe,<br>
    - profilaktyczne szczepienie przeciw grypie,<br>
    - rehabilitację ambulatoryjną.<br>
    2. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 1 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2017 r
  5. Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Mazowieckiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości oraz członków ich rodzin
    Zamawiający: Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu zdrowotnym pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 pkt. 8 ustawy PZP
  6. Grupowe pracownicze ubezpieczenie na życie oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników Eko Dolina Sp. z o.o. i członków ich rodzin w latach 2013-2015
    Zamawiający: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Koleczkowo
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowych ubezpieczeń zdrowotnych pracowników Eko Dolina Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin.

    Na przedmiot zamówienia składają się 2 odrębne zadania:
    Zadanie nr 1: Kod CPV 66511000-5 Usługi ubezpieczeń na życie,
    Zadanie nr 2: Kod CPV 66512200-4 Usługi ubezpieczenia zdrowotnego.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.
  7. Organizacja festynu o charakterze rekreacyjno - edukacyjnym w Biskupinie
    Zamawiający: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja festynu o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym na wydzielonym terenie w Biskupinie w dniu 18 września 2010 roku, dla 850 osób, w tym dla:
    503 osób dorosłych oraz 347 dzieci w następujących przedziałach wiekowych:
    - 56 dzieci w przedziale wiekowym 0 - 4 lata (28 chłopców i 28 dziewczynek), - 101 dzieci w przedziale wiekowym 5 - 9 lat (50 chłopców i 51 dziewczynek), - 132 dzieci w przedziale wiekowym 10 - 14 lat (55 chłopców i 77 dziewczynek), - 58 dzieci w przedziale wiekowym 15 - 18 lat (27 chłopców i 31 dziewczynek).
    Uwaga:
    Teren, na którym będzie odbywał się festyn nie może znajdować się w odległości większej niż 400 m od Muzeum Archeologicznego w Biskupinie.
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać teren festynu w formularzu ofertowym.
    W przypadku braku wskazania terenu festynu oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
    Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  8. Kompleksowa organizacja obchodów Dni Miasta pn.Święto Bytomia 2010
    Zamawiający: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Bytom
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja Dni Miasta pn.Święto Bytomia 2010 w dniach 11-13 czerwca 2010 roku na terenie RYNEK-ESTRADA GŁÓWNA, ul.Podgórna, Plac Grunwaldzki, Plac Jana III Sobieskiego.
  9. Organizacja obchodów Dni Zielonej Góry - Winobranie 2009.
    Zamawiający: Urząd Miasta, Zielona Góra
    3.Zakres zamówienia :
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obchodów Dni Zielonej Góry - Winobranie
    2009 w dniach 05 - 13 września 2009r.
    3.1.1.ZAKRES ZAMÓWIENIA :
    1. Zorganizowanie uroczystej inauguracji obchodów Dni Zielonej Góry-Winobranie 2009 na scenie głównej (5.09.2009)
    2. Zorganizowanie Korowodu Winobraniowego (6.09.2009):
    a) Trasa Korowodu: Centrum Biznesu przy ul. Westerplatte do ul. J. Kasprowicza.
    b) Umieszczenie trybuny w połowie trasy korowodu.
    c) Zatrudnienie wysokiej klasy moderatora korowodu.
    d) Zapewnienie oprawy muzycznej podczas całej trasy korowodu.
    e) Prezentacja aktualnego dorobku zielonogórskich winiarzy oraz plantatorów winorośli z miast
    partnerskich a także z innych winiarskich regionów Europy.
    f) Prezentacja dorobku zielonogórskiego środowiska kulturalnego, sportowego, naukowego i innych środowisk Zielonej Góry i Lubuskiego Trójmiasta.
    g) Prezentacja dorobku szkół i działalności pozaszkolnej w atrakcyjnej formie wizualnej i werbalnej.
    h) Przeprowadzenie konkursu na najciekawszą prezentację winobraniową w kategorii szkół.
    3. Przedstawienie koncepcji i zorganizowanie Widowiska Winobraniowego wieńczącego obchody
    święta Miasta (12.09.2009)
    4. Przedstawienie koncepcji aranżacji Strefy Winiarskiej
    5. Ustawienie sceny głównej w centrum miasta.
    6. Ustawienie w Strefie Winiarskiej sceny mobilnej z wyodrębnieniem miejsca do tańczenia dla
    uczestników biesiady winiarskiej.
    KULTURA
    1. Zaprezentowanie oferty wielokulturowych działań miejskich instytucji i ośrodków kultury dla pełnego spektrum odbiorców.
    2. Zorganizowanie otwartych koncertów plenerowych z udziałem gwiazd światowej sceny muzycznej.
    3. Organizacja w przestrzeni Miasta miejsca na imprezy kulturalno-rozrywkowe dla młodzieży i zapewnienie programu aktywizującego tę grupę odbiorców.
    4. Organizacja Wesołego Miasteczka dla dzieci i Lunaparku dla dorosłych w odrębnych miejscach.
    5. Współpraca z różnymi podmiotami działającymi w sferze kultury, na zasadzie włączenia ich oferty do programu obchodów Dni Zielonej Góry.
    6. Włączenie do programu święta Miasta oferty programowej Lubuskiego Trójmiasta.
    7. Zorganizowanie koncertów estradowych zespołów o poziomie artystycznym m.in.:zespołów Wilki i Myslovitz .
    8. Zorganizowanie na scenie głównej koncertu prestiżowego zespołu jazzowego.
    9. Zorganizowanie koncertów plenerowych z wykorzystaniem różnorodnych rodzajów i stylów muzycznych
    10. Zorganizowanie codziennych imprez wokalno-muzyczno-tanecznych pn. Hej Winobranie-Biesiada Winiarska z udziałem gości winobraniowych.
    11. Przedstawienie wstępnej oferty zespołów z repertuarem piosenki biesiadnej na koncerty na scenie mobilnej.
    SPORT I TURYSTYKA
    1. Organizacja imprez sportowych dla każdej grupy wiekowej, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości Winobrania.
    2. Organizacja Sportowego Turnieju Miast Lubuskiego Trójmiasta w różnorodnych dyscyplinach
    3. Widowiskowe zaprezentowanie osiągnięć miejskiego środowiska sportowego .
    4. Zorganizowanie Sportowej Areny dla dzieci i młodzieży szkolnej opartej na sportowej rywalizacji drużynowej.
    5. Zorganizowanie Sportowej Areny dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej opartej na rywalizacji indywidualnej.
    6. Utworzenie Punktu Informacji Turystycznej i Promocji Miasta Zielona Góra i Lubuskiego Trójmiasta ( instalacja punktu u zbiegu ulic dra Pieniężnego i Al. Niepodległości ).
    HANDEL I GASTRONOMIA
    1. Zorganizowanie Jarmarku Winobraniowego rękodzieła artystycznego, sztuki i kolekcjonerstwa przy ul. Kupieckiej oraz pozostałego asortymentu na jednolitych stoiskach lub w drewnianych kramach poza obrębem ścisłego centrum.
    2. Zorganizowanie w ścisłym porozumieniu z Zielonogórskimi Stowarzyszeniami Winiarskimi, Miasteczka Winiarskiego z Domkiem Winiarza w centrum Miasta (wokół Ratusza do Hotelu Śródmiejskiego).
    3. Zorganizowanie stoisk do prezentacji tradycji winiarskich i sprzedaży win i produktów winnicy oraz akcesoriów winiarskich.
    4. Zorganizowanie punktów małej gastronomii, ogródków piwnych i winnych.
    PROMOCJA I REKLAMA
    1. Projekt i druk materiałów informacyjno-promocyjnych w formie informatorów:
    - w języku polskim 120 000 szt.
    - w języku niemieckim 8 000 szt
    a. dystrybucja informatorów w języku polskim dla mieszkańców Miasta Zielona Góra i okolic (Nowa Sól,Żary, Żagań, Krosno Odrzańskie, Czerwieńsk, Sulechów, Świebodzin, Babimost, Kargowa, Kożuchów) w terminie do 23 sierpnia 2009r.
    b. dostarczenie informatorów w języku niemieckim do Urzędu Miasta Zielona Góra w terminie do 23 sierpnia 2009r.
    2. Wykonanie projektu i druk plakatu winobraniowego w formacie B1:
    - Plakat winobrania 2009 - 7 000 szt
    - Plakat z programem obchodów Dni Zielonej Góry - 3 000 szt
    - Plakat konkursowy Związku Polskich Artystów Plastyków w formacie B1 - 500 szt.
    a. Przedstawienie projektu plakatu do akceptacji w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy
    b. Dystrybucja, rezerwacja nośników pod plakaty i rozwieszenie w terminie do 23 sierpnia 2009r. na terenie Miasta Zielona Góra i w okolicach( Nowa Sól, Żary, Żagań, Krosno Odrzańskie, Czerwieńsk, Sulechów, Świebodzin, Babimost, Kargowa, Kożuchów)
    3. Przygotowanie odpowiedniego wystroju Miasta podczas Winobrania 2009 w tym:
    - Reklama w formie banerów nad ulicami dróg wjazdowych do Zielonej Góry ( miesięczna ekspozycja od 13 sierpnia 2009r.).
    - Przedstawienie projektu banerów do akceptacji w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy.
    - Reklama wielkoformatowa w centrum Miasta Zielona Góra w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego i kołowego (miesięczna ekspozycja od 13 sierpnia 2009r.)
    4. Promocja Winobrania 2009r. po stronie niemieckiej ( Cottbus, Berlin, Forst, Guben, Frankfurt)
    w dowolnej formie od 13 sierpnia 2009r.
    5. Promocja Winobrania 2009 na 70 billboardach ( rezygnacja z 10 sztuk billboardów na rzecz
    reklamy wielkoformatowej w centrum Zielonej Góry ) w centrach miast, w miejscach
    o dużym natężeniu ruchu pieszego i kołowego ( Poznań, Wrocław, Gorzów Wlkp. Jelenia
    Góra, Szczecin, Gdańsk, Bydgoszcz, Opole, Zielona Góra). Opracowanie, druk plakatu na
    billboardy oraz rezerwacja nośników. Ekspozycja od 13 sierpnia do 13 września 2009r.
    5. Ścisła współpraca przy medialnych kampaniach promocyjnych Winobrania.
    6. Projekt, wykonanie i bieżąca aktualizacja strony internetowej Winobrania 2009.
    BEZPIECZEŃSTWO, PORZĄDEK I HIGIENA
    1. Zapewnienie bezpieczeństwa imprez i ochrony ludzi przez licencjonowaną Agencję Ochrony
    oraz utrzymania porządku i higieny we wszystkich strefach Winobrania.
    2. Zabezpieczenie wymaganej ilości przenośnych toalet ( w tym 20% przystosowanych dla osób
    niepełnosprawnych) i usytuowanie ich na całym terenie objętym organizacją imprez.
    3. Dostarczenie mapki z lokalizacją wszystkich toalet.
    4. Przygotowanie i dostarczenie dla Zamawiającego niezbędnej dokumentacji, uzgodnień, zezwoleń właściwych urzędów i instytucji wymaganych przy realizacji Winobrania
    INNE ZADANIA
    1 . Wskazanie miejsc parkingowych ogólnie dostępnych.
    2. Wyodrębnienie co najmniej 40 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
    3 Organizacja Balu Bachusa w Palmiarni na zakończenie Winobrania ( 12.09.2009) .
    4. Dostarczenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem Winobrania ostatecznego Programu jego obchodów.
    5. Przeprowadzenie podczas Winobrania pisemnej ankiety przygotowanej przez Urząd Miasta dotyczącej efektywności form promocji Winobrania. Miejsce ankiety: Miasto Zielona Góra, ilość ankietowanych: 2000 respondentów
    6. Zorganizowanie koncertów lokalnych zespołów estradowych oraz z terenu Lubuskiego Trójmiasta i z miast partnerskich.
    7. Zamontowanie przy scenie głównej ekranów multimedialnych.
    8. Zorganizowanie Miasteczka Dziecięcego - Kraina Baśni (dla najmłodszych dzieci) z teatralnym wystrojem i repertuarem
    9. Pozyskanie sponsorów wspomagających finansowo organizację Dni Zielonej Góry-Winobranie
    10. Zapewnienie wolnego pasa ruchu od sceny głównej do Kościoła p.w. M.B.Częstochowskiej.
    11. Strefa aktywności kulturalnej i sportowej młodzieży.
    12. Wydzielenie w strefie aktywności młodzieży części pod imprezy o charakterze widowiskowym, typu: Zawody Strongmenów itp.
    13. Zapewnienie Bachusa i jego świty , pełniących funkcje Gospodarza Winobrania oraz speakerów wszystkich imprez winobraniowych.
    14. Zorganizowanie wieczornych koncertów muzycznych, tanecznych, kabaretowych itp. na scenie głównej przy Ratuszu.
    15. Organizowanie comiesięcznych spotkań z przedstawicielami Urzędu Miasta w celu relacjonowania przebiegu przygotowań organizacyjnych Dni Zielonej Góry-Winobranie 2009.
    16. Wykonanie profesjonalnej prezentacji multimedialnej obchodów Dni Zielonej Góry-Winobranie 2009 stanowiącej materiał dokumentalny i promocyjny Miasta
    3.2. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą proponowany program obchodów Dni Zielonej
    Góry- Winobranie 2009 w celu dokonania oceny .
    3.3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem
    umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie
    prowadzonej działalności.