Kogo reprezentuje osoba

Kurek Jolanta Małgorzata

w KRS

Jolanta Małgorzata Kurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jolanta
Drugie imię:Małgorzata
Nazwisko:Kurek
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1968 r., wiek 52 lata
Miejscowości:Opole (Opolskie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:41 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jaworowski Przemysław, Mytkowski Wiktor Ludwik, Nowacka Krystyna, Pokorny Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łabno Justyna Ewa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fejcher Stanisław, Figura Małgorzata Elżbieta, Jedynak Piotr, Jurgielewicz Bogusław Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rewiński Andrzej Marek
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejak Marian Jan, Mękalski Wojciech Krzysztof, Sowińska Joanna Magdalena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świerczyńska Marzenna Katarzyna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejak Marian Jan, Mękalski Wojciech Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stawski Michał Wojciech
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejak Marian Jan, Mękalski Wojciech Krzysztof, Sowińska Joanna Magdalena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świerczyńska Marzenna Katarzyna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurek Paweł Tomasz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysota Grzegorz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alpion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000637593
  2. Ars Medica Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000041312
  3. Bis Security Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000536388
  4. Bpo Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000395189
  5. Brokers Union Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000109774
  6. Business Tax Professionals Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa,, Wrocław − KRS 0000349592
  7. Centrum Badawczo-rozwojowe Partner Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000179399
  8. Chomar Aktywa Sp. Z O.O., Pietrzykowice − KRS 0000679419
  9. Chomar Invest Sp. Z O.O., Pietrzykowice − KRS 0000696617
  10. Chomar Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Pietrzykowice − KRS 0000725494
  11. Chomar Logistic Rafał Choma i Wspólnicy Sp. J., Pietrzykowice − KRS 0000497413
  12. Chomar Sp. Z O.O., Pietrzykowice − KRS 0000183264
  13. Climbex S.A., Opole − KRS 0000368467
  14. Codogrosza Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000631112
  15. Company Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000431944
  16. Construct Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000439212
  17. Dc System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000769419
  18. Dc System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030989
  19. Doradca Sp. Z O.O. Centrum Szkoleń i Rehabilitacji Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000384864
  20. Dritum Sp. Z O.O., Wojcieszów − KRS 0000005778
  21. Euroimpex S.A., Wrocław − KRS 0000068587
  22. Finance Plus Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000638603
  23. G7 Capital Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000769044
  24. G7 Invest Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000764401
  25. G7 Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000768854
  26. Goldenmark Center Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000534748
  27. Goldenmark S.A., Wrocław − KRS 0000533602
  28. Grand Gastro Sp. Z O.O., Wyszków − KRS 0000386356
  29. Hr Desk Sp. Z O.O., Zamość − KRS 0000844349
  30. Hr For Business Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000271377
  31. Igd Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100975
  32. Igd-work Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000349158
  33. Impel Business Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000026794
  34. Impel Cash Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018485
  35. Impel Catering Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000773603
  36. Impel Catering Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000013879
  37. Impel Clean Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000541647
  38. Impel Cleaning Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000315693
  39. Impel Defender Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000770683
  40. Impel Delivery S.A., Wrocław − KRS 0000296038
  41. Impel Facility Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000005901
  42. Impel Food Hygiene Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152588
  43. Impel Provider Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000768449
  44. Lernen Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000350767
  45. Nasz Dom Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000108059
  46. One Division Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000565902
  47. Ozon Group Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000378744
  48. Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa Pilmetowiec, Wrocław − KRS 0000148280
  49. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa Popowice, Wrocław − KRS 0000001711
  50. Stowarzyszenie Lincjusz, Miastko − KRS 0000053747

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Advance Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000184969
  2. Asekuracja Cash Handling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000145865
  3. Asset Rent Management Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000537127
  4. Automobilklub Głogów, Głogów − KRS 0000098210
  5. Bbb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000088289
  6. Bd Logistic Sp. Z O.O., Kutno − KRS 0000009623
  7. Budownictwo Wodno-inżynieryjne Wodbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000173153
  8. Chomar Pawłowski Mirosław, Choma Rafał Sp. J., Wrocław − KRS 0000006583
  9. Clean Solution Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000274496
  10. Complex Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000201844
  11. Czerniakowski Tower Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000676647
  12. Dgd Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000284442
  13. Dgp Provider Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000470035
  14. Dpl Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000647501
  15. Dynabud Cegielnia Ligota Sp. Z O.O., Ligota Dolna − KRS 0000300932
  16. Dynabud Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000284781
  17. Fam - Technika Odlewnicza Sp. Z O.O., Chełmno − KRS 0000266071
  18. Fam S.A., Wrocław − KRS 0000065111
  19. Horsa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000305641
  20. Hospital Serwis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000285309
  21. Igd Partnerzy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000550050
  22. Impel Cyber Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000657086
  23. Impel Monitoring Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000054678
  24. Impel Monitoring Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000412378
  25. Impel Provider Security Partner Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000471981
  26. Impel Real Estate Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000138113
  27. Impel Rental Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000184172
  28. Impel S.A., Wrocław − KRS 0000004185
  29. Impel Security Partner Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000485940
  30. Impel Security Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000029165
  31. Impel Security Provider Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000112134
  32. Impel Security Provider Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000024873
  33. Impel Trade Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000485246
  34. Impel Visual Solutions S.A., Warszawa − KRS 0000416048
  35. Itm Safety S.A., Wrocław − KRS 0000454840
  36. Kama Job Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000586788
  37. Klimont Sp. Z O.O., Świebodzice − KRS 0000131087
  38. Kontrakt Serwis Sp. Z O.O. ., Wrocław − KRS 0000199851
  39. Kooperacja Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000039990
  40. Krakpol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000047379
  41. Krk Partnerzy Sp. Z O.O. Usługi Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000436981
  42. Logistics Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000028657
  43. Lotniczy Catering Service Sp. Z O.O., Pyrzowice − KRS 0000070099
  44. Mega Com Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040338
  45. Mestaco Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000470595
  46. Mgk Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000431581
  47. Natural It Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000395311
  48. North Ochrona Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000070957
  49. Red Dragon Media Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000552459
  50. Temporary Work Provider Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000581822

Powiązane przetargi (41 szt.):
  1. Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Zarządzania Projektami PWr
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla działu Zarządzania projektami Politechniki Wrocławskiej – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawa obejmuje dostarczenie – transport i wniesienie urządzenia do określonego w SIWZ i umowie pomieszczenia - urządzenia wielofunkcyjnego nowego od producenta, wolnego od wad fizycznych i prawnych wraz z wyposażeniem (umożliwiającym rozruch urządzenia), uruchomieniem instruktażem. Wykonawca wraz z urządzeniem dostarczyć musi instrukcję jego obsługi w j.polskim. 1.1. Adres dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Zarządzania Projektami, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, bud.A-1,pok 439.
  2. Dostawa wyposażenia szkoły zawodowej w nowe technologie, materiały i narzędzia-biblioteczka zawodoznawcza
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II, Żmigród
    A. Przedmiot zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia szkoły zawodowej w nowe technologie, materiały i narzędzia-biblioteczka zawodoznawcza”

    Zadanie I: Dostawa oprogramowania specjalistycznego do obsługi rozwiązania chmurowego w formie Interaktywnej Platformy Zawodowej( licencje wraz z maintenance na 5 lat)
    Zadanie II: Wdrożenie i 5-letnia administracja infrastrukturą zdygitalizowanych zasobów Interaktywnej Platformy Zawodowej
    Zadanie III: Wdrożenie wielozadaniowej bazy programowo-sprzętowej Interaktywnej Platformy Zawodowej wraz z terminalem programowym z możliwością autoryzacji użytkownika.
    Zadanie IV: Wdrożenie Centrum Rejestracji Użytkowników Interaktywnej platformy Zawodowej
    Zadanie V: Dostawa serwera
    Zadanie VI: Dostawa abonamentu na pokrycie kosztów wydruku zasobów chmurowej biblioteczki zawodowej (X zł x 18 miesięcy = X zł na osobę x 239 szt.; X – kwota podana przez Wykonawcę w ofercie)
    Zadanie VII: Szkolenia podnoszące kompetencje cyfrowe nauczycieli w zakresie korzystania z Cyfrowej Biblioteczki Zawodowej
    Zadanie VIII: Szkolenia podnoszące kompetencje cyfrowe uczniów w zakresie korzystania z Cyfrowej Biblioteczki Zawodowej

  3. „Wykonanie cyfrowego repozytorium edukacji mobilnej niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
    Zamawiający: Gminny Zarząd Oświaty w Brusach, Brusy
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cyfrowego repozytorium edukacji mobilnej niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Szansa dla uczniów i uczennic – kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych”” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i instalację oprogramowania oraz licencji systemu spełniającego funkcję cyfrowego repozytorium edukacji mobilnej. System musi składać się z następujących elementów: 1) system informatyczny wraz z oprogramowaniem i licencjami – umożliwiający zarządzenia elementami systemu. Pozwalający na gromadzenie materiałów, współdzielenie zasobów edukacyjnych, rozliczanie wykonywanych prac i monitorowanie poprawnego funkcjonowania całej platformy - dla minimum 640 uczestników projektu: „Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych” finansowanego ze środków EFS w ramach Działania 03.02. Edukacja ogólna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2) wielozadaniowa baza programowo-sprzętowa - urządzenie wielofunkcyjne, kolorowe z funkcjami kopiowania, skanowania i drukowania, wyposażone w fabryczny panel kontrolny w postaci dotykowego wyświetlacza WVGA, który będzie stanowił interfejs komunikacyjny do obsługi systemu przez użytkownika. – 9 sztuka, o terminal programowy z możliwością autoryzacji użytkowników – 9 sztuka, 3) centrum rejestracji użytkowników – służące do rejestrowania użytkowników platformy i umożliwiający uzupełnianie kont użytkowników wraz z ich identyfikacją – 9 sztuka, 4) serwer – z zainstalowanym oprogramowaniem zarządzającym pracą systemu i oprogramowaniem monitorującym stan techniczny urządzeń wchodzących w skład rozwiązania – 9 sztuka. 5) Wdrożenie wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli obejmujące wykorzystanie edukacyjnych narzędzi cyfrowych CREM. Dla 10 szkół oraz 69 nauczycieli. 6) Koszt wydruku materiałów edukacyjnych UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem 10 szkół z terenu gminy Brusy tj.: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brusach 2) Szkoła Podstawowa im. bł.ks Józefa Jankowskiego w Czyczkowach 3) Szkoła Podstawowa im. ks Kanonika Bolesława Śledzia w Kosobudach 4) Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Leśnie 5) Szkoła Podstawowa w Męcikale 6) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach 7) Szkoła Podstawowa w Zalesiu 8) Szkoła Podstawowa w Lubni 9) Gimnazjum w Lubni 10) Gimnazjum w Brusach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  4. Dostawa sprzętu drukującego wraz z oprogramowaniem zarządzającym i usługą serwisową w częściowym rozliczeniu barterowym
    Zamawiający: Narodowe Forum Muzyki, Wrocław
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 19 sztuk sprzętu drukującego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem zarządzającym, oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń będących przedmiotem dostawy przez okres 36 miesięcy
  5. Dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    Zamówienie obejmuje dostawę trzech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych - z funkcjami kopiowania cyfrowego, drukarki laserowej, skanera sieciowego i faksu - wraz z uruchomieniem, instruktażem pracowników Zamawiającego oraz obsługą serwisową w ramach udzielonej gwarancji. Miejsce dostawy: Bud. A-1, przy ul. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
  6. DOSTAWA WYPOSAŻENIA IT DLA BUDYNKU WROCŁAWSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWO - TECHNOLOGICZNEGO WROCŁAWSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
    Zamawiający: Wrocławski Park Technologiczny S.A., Wrocław
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia IT dla budynku Wrocławskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego Wrocławskiego Parku Technologicznego
    2) Przedmiot zamówienia podzielono na pakiety: Pakiet 1 - Komputery i zasilacze
    Pakiet 2 - Urządzenie wielofunkcyjne Pakiet 3 - Totem Pakiet 4 - Zestaw do wideokonferencji Pakiet 5 - Bezprzewodowy punkt dostępowy
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Części III
    SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz w Tabelach cen
  7. Dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Inwestycji i Remontów Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Inwestycji i Remontów Politechniki Wrocławskiej. Zamówienie obejmuje dostawę dwóch fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych - z funkcjami kopiowania cyfrowego, drukarki laserowej, skanera sieciowego i faksu - wraz z uruchomieniem, instruktażem pracowników Zamawiającego oraz obsługą serwisową w ramach udzielonej gwarancji. Miejsce dostawy: Bud. C-13, II p., pok. 2.18 i Bud. A-1, III p., pok. 434 przy ul. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ.
  8. Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych drukarka-ksero-skaner-fax przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o..
    Zamawiający: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych /drukarka/ksero/skaner/fax/ przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. Wszystkie urządzenia muszą posiadać na wyposażeniu lub posiadać funkcjonalność: a. być identyczne co do modelu, wersji, oprogramowania i panelu użytkownika b. posiadać szybkość wydruku co najmniej 35 stron na min. zarówno w czerni jak i kolorze c. posiadać szybkość kopiowania co najmniej 35 stron na min. zarówno w czerni jak i kolorze d. posiadać dodatkowy pojemnik dużej pojemności na kartki A4 e. Wydruku kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie f. Kserowania kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie g. Skanowanie dokumentów minimum do formatu A3 w kolorze h. Pełny duplex /automatyczna kopia/wydruk dwustronny/ i. Podajnika automatycznego oryginałów z możliwością automatycznego skanowania/kopiowania wielu dokumentów do formatu A3 włącznie j. Wykonania kopii i skanowania zarówno z wykorzystaniem podajnika jak i bezpośrednio /z szyby/ k. Skanowania sieciowego z wykorzystaniem FTP, mail, zasób sieciowy do formatów PDF, TIFF, PDF skompresowany z rozdzielczością przynajmniej 300dpi l. Dwie tace o pojemności do 500 arkuszy z możliwością definiowania formatu A3 lub A4 m. Ręczny boczny podajnik obsługujący standardowe formaty kopert z kartkami A4 włącznie n. Wydruku poufnego/zabezpiecznego tak aby użytkownik wysyłający wydruk z komputera mógł go odebrać z urządzenia za pomocą jedynie sobie znanego identyfikatora o. Logowania za pomocą unikatowego identyfikatora każdego z użytkowników, tak aby niemożliwe było wykonanie jakiejkolwiek czynności z panelu maszyny bez zalogowania p. Utworzenia do 120 unikatowych kont użytkowników q. Utworzenia list adresowych użytkowników do 120 wpisów r. Ustalenia liczby wykonanych kopii/wydruków przez poszczególnych użytkowników/loginy s. W pełni polsko-języczny panel do obsługi urządzenia t. Zarządzania przez stronę WWW lub inne dostarczone oprogramowanie dostępne dla systemów Windows XP 2000 2003 7 u. Pełnej konfiguracji i możliwości wykorzystania wszelkich funkcjonalności i konfiguracji w środowisku Windows XP2000 2003 7 2.Przynajmniej 2 z ww. urządzeń muszą: a. posiadać możliwość wysyłania i odbierania faksów, drukowanie potwierdzeń i rejestru połączeń. 3.W celu osadzenia urządzeń w infrastrukturze Zamawiającego, przetestowania i weryfikacji zgodności z OPZ, Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczyć i uruchomić urządzenia w siedzibie Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z instalacją oprogramowania oraz konfiguracją urządzeń na stacjach roboczych w przypadku gdy będzie to wymagane przez Zamawiającego łączna liczba stacji roboczych 90 szt. Termin wykonania powyższych czynności powinien zakończyć się najpóźniej na koniec przedostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem świadczenia usług.
  9. DOSTAWA WYPOSAŻENIA IT DLA BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII WROCŁAWSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
    Zamawiający: Wrocławski Park Technologiczny S.A., Wrocław
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia IT dla budynku Inkubatora Przedsiębiorczości i Technologii Wrocławskiego Parku Technologicznego
    2) Przedmiot zamówienia podzielono na pakiety:
    Pakiet 1 - Komputery
    Pakiet 2 - Urządzenie wielofunkcyjne
    Pakiet 3 - Totem
    Pakiet 4 - Zestaw do wideokonferencji
    Pakiet 5 - System rezerwacji sal konferencyjnych
    Pakiet 6 - Bezprzewodowy punkt dostępowy
    3) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia na okres minimum 12 miesięcy.
    4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz w Tabelach cen.
  10. Dostawa sprzętu komputerowego (VII Części)
    Zamawiający: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego: Część I - Komputery przenośne (notebooki) - 10 szt; Część II - Komputery przenośne (notebooki) - 5 szt; Część III - Komputery przenośne (notebooki) - 3 szt; Część IV - Serwer - 1 szt; Część V - Komputery stacjonarne - 8 szt; Część VI - Monitory - 12 szt; Część VII - Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt 2
  11. Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-101/WZŻ/2014
    Zamawiający: Wrocławski Zespół Żłobków, Wrocław
    Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do Budynku Administracji mieszczącego się przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się: 1) zaoferować produkt fabrycznie nowy; 2) zaoferować przedmiot zamówienia zapewniający bezpieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 3) zaoferować przedmiot zamówienia posiadający Deklaracje Zgodności CE; 4) uwzględnić akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania; 5) przeszkolić pracowników z obsługi urządzenia na poziomie użytkownika; 6) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na proponowany sprzęt z uwzględnieniem wymagań wyszczególnionych w §8 projektu umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ;.
  12. Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gimnazjum Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sieradzu na potrzeby projektu Teraz myślę o przyszłości
    Zamawiający: Gmina Miasto Sieradz, Sieradz
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
    - oprogramowania oraz licencji systemu spełniającego funkcję cyfrowego repozytorium edukacji mobilnej,
    - mobilnej tablicy interaktywnej wraz z projektorem,
    - notebooka,
    - programu do zarządzania klasą i prowadzenia lekcji.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
    3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby gimnazjum.
    4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami określonymi w SIWZ i w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
    5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, oferta Wykonawcy wraz z formularzem ofertowym oraz załącznik nr 2 do SIWZ stanowią integralną część niniejszej umowy
  13. Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gimnazjum Nr 1 im. 31. Pułku Strzelców Kaniowskich w Sieradzu na potrzeby projektu Teraz myślę o przyszłości
    Zamawiający: Gmina Miasto Sieradz, Sieradz
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
    - oprogramowania oraz licencji systemu spełniającego funkcję cyfrowego repozytorium edukacji mobilnej,
    - mobilnej tablicy interaktywnej wraz z projektorem,
    - notebooka,
    - programu do zarządzania klasą i prowadzenia lekcji.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
    3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby gimnazjum.
    4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami określonymi w SIWZ i w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
    5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, oferta Wykonawcy wraz z formularzem ofertowym oraz załącznik nr 2 do SIWZ stanowią integralną część niniejszej umowy
  14. Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  15. Dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby zaplecza budowy Narodowego Forum Muzyki
    Zamawiający: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego (|drukarka-ksero-skaner). Urządzenia będzie udostępnione na zapleczu budowy Narodowego Forum Muzyki, gdzie Zamawiający realizuje funkcję nadzoru inwestycyjnego
  16. Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie oraz Lokata na jutro, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - z podziałem na 11 zadań.
    Zamawiający: Powiat Kamieński, Kamień Pomorski
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów: Najlepszy w zawodzie oraz Lokata na jutro współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Pomoce dydaktyczne, będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003 r., poz. 69 ze zmianami w Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1130 i w Dz. U. z 203910 r. Nr 215, poz. 1408)..
  17. zakup i dostawa urządzeń biurowych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach, uruchomieniem i instruktażem, w ramach wyposażenia budynku CeNT I, nr postępowania CeNT/ZP/8/2014
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Centrum Nowych Technologii Ochota Uniwersytetu Warszawskiego zgodnie z umową o dofinansowanie UDA-POIS.13.01-016/08-00 z dnia 08.07.2009 r. z późn. zm. (działanie 13.1 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko), 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń biurowych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach, uruchomieniem i instruktażem, w ramach wyposażenia budynku CeNT I, 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.uw.edu.pl, 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  18. Kompleksowa obsługa serwisowa wraz z dzierżawą urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-44/2014)
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) eksploatowanych w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, obejmująca dzierżawę urządzeń, przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym m. inn. tonerów, tuszów i części eksploatacyjnych w zamian za opłatę, wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków
  19. Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
    Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
  20. Dostawa i instalacja Cyfrowego Repozytorium Edukacji Mobilnej dla Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach w ramach projektu pt. Szkolny Ośrodek Kariery współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytetu IX POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2
    Zamawiający: Zespół Szkół Rolniczych, Drohiczyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja następującego oprogramowania i sprzętu: 1. Dostawa oprogramowania oraz licencji Cyfrowego Repozytorium Edukacji Mobilnej (CREML) CREML musi składać się co najmniej z następujących elementów: system informatyczny - umożliwiający zarządzenia elementami systemu. Pozwalający na gromadzenie materiałów, współdzielenie zasobów edukacyjnych, rozliczanie wykonywanych prac i monitorowanie poprawnego funkcjonowania CREML - dla 40 użytkowników; urządzenia wielofunkcyjnego, kolorowego z funkcjami kopiowania, skanowania i drukowania, wyposażonego w fabryczny panel kontrolny w postaci pełnowymiarowego dotykowego wyświetlacza WVGA, który będzie stanowił interfejs komunikacyjny do obsługi systemu przez użytkownika. Urządzenie wielofunkcyjne musi być wyposażone w obudowę zabezpieczającą, która umożliwia zamontowanie systemu monitoringu bezpieczeństwa oraz systemu komunikacji wizualnej - 1 sztuka.; centrum rejestracji użytkowników - służący do rejestrowania użytkowników platformy i umożliwiający uzupełnianie kont użytkowników wraz z ich identyfikacją - 1 sztuka; centralny serwer - z zainstalowanym oprogramowaniem zarządzającym pracą systemu bez względu na ilość stanowisk drukujących i oprogramowaniem monitorującym stan techniczny urządzeń wchodzących w skład rozwiązania - 1 sztuka. System informatyczny musi spełniać co najmniej następujące funkcjonalności: System musi działać w architekturze klient-serwer. Wszelkie dane muszą być przechowywane na zabezpieczonym serwerze. Komunikacja pomiędzy elementami systemu ma być szyfrowana (SSL). System musi posiadać możliwość późniejszej rozbudowy ; Identyfikacja użytkownika w systemie musi odbywać się za pomocą zdefiniowanego kodu PIN oraz opcjonalnie w przyszłości możliwość współpracy z kartami identyfikacyjnymi; Aplikacja serwerowa systemu musi przechowywać takie dane jak: dane o użytkownikach, informacje o dokonanych wpłatach tj.: czas i miejsce, wartość, informacje o użytkowniku, informacje o wykonanych zadaniach: rodzaj zadania: wydruk, kopia, skan, czas i miejsce, paramatry: liczba stron, mono/kolor, simplex/duplex, A4/A3, wartość, status wykonania zadania: ukończono poprawnie, błąd (w przypadku awarii urządzenia), informacje o użytkowniku, dokumenty dodane przez użytkownika do kolejki wydruków, dokumenty dodane do katalogu zasobów publicznych. Dla każdego zarejestrowanego użytkownika ma być dostępna kolejka wydruków, w której są przechowywane wszystkie oczekujące dokumenty dodane przez użytkownika. Kolejka wydruków ma umożliwić określenie następujących parametrów: maksymalna liczba dokumentów na pojedynczego użytkownika, rozmiar pojedynczego dokumentu, sumaryczny rozmiar dokumentów w kolejce pojedynczego użytkownika. System musi umożliwiać zdefiniowanie czasu automatycznego usuwania dokumentów z kolejki wydruków. System musi udostępniać mechanizm do zarządzania zasobami dostępnymi dla szerszego grona odbiorców. Nauczyciele muszą mieć możliwość dodania dokumentu do wyznaczonego dla niego katalogu w drzewiastej strukturze, z którego uczniowie mogą przekazywać dokumenty do swojej kolejki wydruków. Dokumenty z zasobów publicznych nie mogą być pobierane przez użytkownika a jedynie drukowane. Użytkownik musi posiadać możliwość podglądania udostępnianego w katalogu zasobów publicznych dokumentu na ekranie komputera (w celu zidentyfikowania dokumentu, wybrania stron do druku itp.). Użytkownik musi mieć możliwość wyboru parametrów, z jakimi dokument zostanie wydrukowany (zakres stron, ilość kopii, simpleks/dupleks, mono/kolor, A4/A3, składkowanie). Wybór parametrów druku musi mieć wpływ na koszt drukowanego dokumentu, a użytkownik musi być o tym koszcie poinformowany jeszcze przed dodaniem dokumentu do swojej kolejki wydruków. Urządzenia wchodzące w skład systemu muszą być cały czas monitorowane, a informacje na ich temat nieustannie rejestrowane na serwerze. Zbierane i przechowywane mają być takie informacje jak: dla urządzenia wielofunkcyjnego: stan urządzenia, stan tonera/tonerów, stan podajników na papier, liczniki urządzenia, stany awaryjne: brak papieru, brak tonera, otwarta pokrywa, zacięcie papieru, inne powodujące niezdolność do pracy. dla centrum rejestracji użytkowników: stan urządzenia, informacje o użyciu urządzenia -osoba korzystająca, dla terminali będących interfejsem użytkownika do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych: stan urządzenia, informacje o użyciu urządzenia -osoba korzystająca, dla innych urządzeń wchodzących w skład (komputery, routery itp.):stan urządzenia. System musi informować wyznaczone osoby o stanach awaryjnych urządzeń wchodzących w jego skład za pomocą wiadomości e-mail. Ponadto system musi umożliwiać wgląd w stan urządzeń oraz pozwalać na wyświetlenie historycznej listy zdarzeń. System musi posiadać moduł raportujący i umożliwić definiowanie kosztów: zadruku dla urządzenia wielofunkcyjnego w rozbiciu na mono i kolor, papieru w rozbiciu na formaty A3 i A4, skanów. Koszty wydruku oraz kopii muszą być rozliczane indywidualnie dla każdej strony na podstawie analizy stopnia pokrycia strony tonerem czarnym i kolorowym. System musi generować minimum następujące raporty: obciążenie urządzeń drukująco-kopiujących w dowolnym wybranym okresie czasu, raport ilościowy i kosztowy na użytkownika systemu w dowolnym wybranym okresie czasu, raport wpłat na użytkownika w dowolnym wybranym okresie czasu, System raportowania musi umożliwiać cykliczne wysyłanie wybranych raportów do wyznaczonych użytkowników za pomocą wiadomości e-mail. System musi umożliwiać dostęp do interfejsu webowego, który pozwoli użytkownikowi m.in. na: logowanie się do swojego konta poprzez użycie logina i hasła za pomocą szyfrowanego połączenia (https), wygenerowanie nowego hasła oraz skorzystanie z mechanizmu zmiany hasła, wyświetlenie informacji o saldzie, wyświetlenie historii transakcji oraz wykonanych zadań, tj.: rodzaj operacji, czas wykonania zadania, kwota wykonanego zadania, parametry zadania, ustalenie i zmianę kodu PIN, zmianę hasła użytkownika, zmianę konta e-mail, dodanie do kolejki wydruku pliku w formacie PDF, dodanie do kolejki dokumentu z katalogu zasobów publicznych, podgląd dokumentu dodanego do kolejki wydruku. definiowanie oraz zmiana parametrów wydruku, tj.: zakres stron, ilość kopii, typ -mono/kolor, tryb -simpleks/dupleks, format wydruku -A4/A3, składkowanie (do 16 stron na arkusz), informowanie o konkretnej cenie wydruku dokumentu (drukowanego z konkretnymi parametrami), pobieranie zeskanowanego wcześniej dokumentu, określanie i różnicowanie praw dostępu do danych publikowanych w katalogu zasobów publicznych (dla osób posiadających możliwość umieszczania danych), Interfejs webowy ma być dostępny w minimum trzech wersjach językowych -polskiej, niemieckiej i angielskiej. Możliwe musi być także dodanie innych wersji językowych. 2. Wdrożenie i dostosowanie sytemu Wdrożenie systemu dotyczy wszystkich elementów CREML i obejmuje co najmniej konfiguracje: serwera wraz z aplikacją serwerową w środowisku Linux Debian, mechanizmów serwera i mechanizmów autentykacji, ustawień synchronizacji z domeną, routera z oprogramowaniem WRT na systemie Linuxowym, interfejsu użytkowników webowy do zarządzanie kontami przy użyciu dowolnej stacji roboczej oraz na urządzeniu wielofunkcyjnym, systemu bazodanowego użytkowników, zintegrowanego ze szkolną bazą uczniów, urządzenia wielofunkcyjnego wraz z systemem identyfikacji i aplikacją JAVA stanowiącą terminal programowy użytkownika, centrum rejestracji użytkowników wraz z konfiguracją aplikacji terminalowej użytkownika, wdrożenie systemu obejmuje także kompleksowe przeszkolenie użytkowników systemu w tym także nauczycieli Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach , aż do osiągnięcia pełnej gotowości do wykonywania zadań związanych z posługiwaniem się interaktywną platformą edukacyjną. 3. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne musi spełniać następujące minimalne wymagania: Funkcja kopiowania -Proces kopiowania: suchy elektrostatyczny Prędkość kopiowania w kolorze i mono: nie mniej niż 20 kopii na minutę Rozdzielczość: 600dpi x 600dpi Kopiowanie wielokrotne: 999 Automatyczny, odwracający podajnik dokumentów: nie mniej niż na 50 arkuszy Maksymalny czas nagrzewania: do 22 sekund Czas wykonania pierwszej kopii: kolorowej do 10 sekund, mono do 7 sekund Zoom: 25 - 400% (co 1% ). 2. Parametry ogólne - Pamięć: minimum 1,5 GB Dysk twardy: co najmniej 150 GB Pojemność wejściowa papieru: nie mniej niż dwie kasety - 2 x 250 arkuszy oraz podajnik ręczny na 100 arkuszy Pojemność wyjściowa papieru: co najmniej na 500 arkuszy Rozmiar papieru: A6 - A3 Gramatura papieru: 60 - 250 g/m2 Duplex: 60 - 100 g/m2 Drukowanie dwustronne: Standardowo Elektroniczne sortowanie: Standardowo 3. Funkcja drukowania - Prędkość drukowania w kolorze i mono: nie mniej niż 20 kopii na minutę Język drukarki: PCL5c, PCL6 Rozdzielczość: 1200dpi x 1200dpi Interfejsy: Ethernet 10 base-T/100 base-TX, USB 2.0 Protokół sieciowy: TCP/IP (IP v4, IP v6) Obsługiwane środowiska: Windows XP/Vista/7/8/Server 2003/Server2008/Server 2008R2/Serwer2012, RedHat Linux 6.x/7.x/8.x/9.x/, Macintosh OSX v10.5 lub nowszy, 4. Funkcja skanowania - Prędkość skanowania: nie mniej niż 40 oryginałów na minutę (A4) Rozdzielczość: 600dpi Rozmiar oryginału: A5 - A3 Formaty wyjściowe: PDF/JPEG/TIFF/wysoka kompresja PDF Sterowniki standardowe: sieciowy TWAIN Skanowanie do: e-mail, SMB, FTP, NCP, 5. Certyfikaty i standardy Certyfikat ENERGY STAR, Certyfikat ISO9001, Certyfikat ISO14001. 6. Bezpieczeństwo i zarządzanie Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na dedykowanej stronie internetowej producenta. 4 Centrum rejestracji użytkowników - 1 szt. Centrum rejestracji użytkowników musi umożliwiać rejestrowanie nowych użytkowników systemu. Ponadto Centrum rejestracji musi spełniać minimalne wymagania, parametry techniczne: Musi być zabezpieczone za pomocą szyfrowanych połączeń (SSL). Musi podawać użytkownikowi informację o aktualnym stanie konta. Musi posiadać następujące elementy: autoryzację użytkownika kodami PIN lub opcjonalnie w przyszłości z kartami identyfikacyjnymi, dotykowy, kolorowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący informacje na temat użytkownika (nazwa użytkownika i stan jego konta w systemie), Rozmieszczenie elementów służących do autoryzacji powinno być zgodne z zasadami ergonomii. Obsługa centrum rejestracji użytkowników musi być możliwa dla osób niepełnosprawnych. 5 Terminal programowy z możliwością autoryzacji użytkowników - 1 szt. Terminal programowy z możliwością autoryzacji użytkownika musi co najmniej umożliwiać użytkownikowi: autoryzację i odblokowywanie urządzenia wielofunkcyjnego oraz wykonywanie na nim prac, wydrukowanie wcześniej dodanego dokumentu do kolejki wydruków, przy czym przed wydrukowaniem użytkownik musi mieć możliwość podglądu widoku drukowanego dokumentu na ekranie dotykowym urządzenia, wykonania kopii dokumentu wraz ze zdefiniowaniem opcji kopiowania tj: ilość kopii, jednostronnie / dwustronnie mono/kolor, A4/A3, składkowanie (do 16 stron na arkusz), wykonanie skanu dokumentu wraz ze zdefiniowaniem opcji skanowania, tj: mono/kolor, jednostronnie /dwustronnie, skanowane dokumenty muszą być wysyłane na serwer w postaci plików PDF lub spakowanych JPG (do wyboru), a dostęp do nich musi być możliwy z poziomu interfejsu webowego użytkownika, zadania wydruku dokumentu z kolejki, skanowania oraz kopiowania muszą być realizowane bezpośrednio z panelu dotykowego urządzenia drukująco-kopiująco-skanującego, użytkownik musi posiadać możliwość sprawdzenia stanu swojego konta finansowego z poziomu panelu dotykowego urządzenia, (dzięki czemu może sprawdzić, czy stać go na realizację wydruków znajdujących się w kolejce). 6 Router wraz z oprogramowaniem - 1 szt. Router musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne : Interfejs WAN 1x 10/100/1000BaseT (RJ45) Interfejs LAN 4x 10/100/1000BaseT (RJ45) Porty pozostałe USB 2.0 Diody sygnalizacyjne Zasilanie, WAN, WLAN, 4x LAN Obsługa sieci bezprzewodowej TAK Przepustowość IEEE 802.11b -11Mbps 2.4GHz, IEEE 802.11g -54Mbps 2.4GHz, IEEE 802.11n -300Mbps 2.4GHz Antena 3x 3 dBi, Dipolowa, Zewnętrzna Gniazda antenowe 3x RP-SMA 7 . UPS - 1 szt. UPS musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne : moc skuteczna: 700W moc pozorna: 1000W napięcie wejściowe: 230V napięcie wyjściowe: 230V kształt przebiegi sinus: pełna sinusoida topologia: on line czas przełączenia: 5 ms sygnalizacja pracy: diody LED Ilość gniazd wyjściowych: min. 4 szt. Spełniane normy i certyfikaty: CE, EMC 8 . Serwer - 1 szt. Serwer musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne : min. ilość rdzeni procesora: 2 min. częstotliwość taktowania procesora: 3 GHz min. ilość pamięci RAM: 8 GB min. częstotliwość taktowania pamięci RAM: 1333MHz autonomiczne chłodzenie RAM: tak (pasywne) dysk twardy: 2 x 1TB karta graficzna: zintegrowana Karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s interfejs SATA: 1x SATA II, 4x SATA III RAID: 0, 1, 5, 10 9. Koszt materiałów edukacyjnych W ramach zakupu CREML należy dodatkowo uwzględnić koszt wydruku materiałów edukacyjnych dla 40 użytkowników w okresie 16 miesięcy minimum po 10zł na miesiąc dla jednego ucznia. 10 Komputer mobilny do prowadzenia zajęć Komputer musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne : Gwarancja - 2 lata w serwisie zewnętrznym Rodzaj - laptop Segment - Uniwersalny Multimedialny Przekątna ekranu LCD - 15.6 cali Nominalna rozdzielczość LCD 1366 x 768 pikseli Procesor I ntel Cor ei3 Wielkość pamięci RAM - 4 GB Rodzaj dysku twardego - magnetyczny (tradycyjny) Pojemność dysku 500 GB Zainstalowany system operacyjny - Windows 8 Akcesoria - bateria, zasilacz, torba do przenoszenia.
  21. Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek Warszawa ul. Kondratowicza 20 i Wincentego 87, poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje).
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, Warszawa
  22. Dostawa i instalacja Cyfrowego Repozytorium Edukacji Mobilnej do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Benicach
    Zamawiający: Powiat Kamieński, Kamień Pomorski
  23. Dostawa platformy e - learningowo - edukacyjnej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-297/2014
    Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Kraków
  24. Dostawa i instalacja Cyfrowego Repozytorium Edukacji Mobilnej do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Kamieniu Pomorskim oraz do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
    Zamawiający: Powiat Kamieński, Kamień Pomorski
  25. Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych laserowych sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks). 6 szt.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Warszawa
  26. ZAKUP, DOSTAWA ORAZ INSTALACJA INTERAKTYWNEJ PLATFORMY ZAWODOWEJ dla uczniów technikum Zespołu Szkół w Teresinie dla którego organem prowadzącym jest Powiat Sochaczewski w ramach projektu Drzwi do kariery POKL.09.02.00-14-025/13
    Zamawiający: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia kardynała Stefana Wyszyńskiego w Teresinie, Teresin
  27. Dostawa i instalacja oprogramowania sprzętu oraz licencji Platformy edukacyjnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gorzowie Wlkp.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
  28. Dostawa i instalacja platformy edukacyjnej dla Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Skierniewicach
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. chor. Józefa Paczkowskiego, Skierniewice
  29. Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzania wydrukami na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
  30. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  31. Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/ksero/skaner/fax) przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z. o.o.
    Zamawiający: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., Wrocław
  32. Dostawa i instalacja interaktywnej platformy edukacyjnej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Henrykowie
    Zamawiający: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, Henryków
  33. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Kultury i Sztuki w podziałem na zadania: Zadanie 1: zakup serwera wraz z instalacją i oprogramowaniem. Zadanie 2:zakup sprzętu komputerowego z peryferiami. Zadanie 3: zakup urządzeń wielofunkcyjnych. Zadanie 4: zakup urządzeń audiowizualnych.
    Zamawiający: Ośrodek Kultury i Sztuki, Wrocław
  34. Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, programów komputerowych i pomocy dydaktycznych w celu doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 11 w Wejherowie w nowoczesne pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem TIK oraz zapewnienia uczniom Szkoły dostępu do nowoczesnych pomocy dydaktycznych, w szczególności mobilnego sprzętu komputerowego, do korzystania na zajęciach lekcyjnych i w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych,w ramach pilotażu rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli ..
    Zamawiający: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Wejherowo
  35. Usługa dzierżawy drukarko-kopiarek na potrzeby Fundacji Kolegium Europejskie w Warszawie
    Zamawiający: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", Warszawa
  36. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę drukarek na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  37. Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Działu Monitoringu i Zarządzania Projektami - Administracji Centralnej Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  38. Dostawa i usługa serwisowania Systemu Centralnego Drukowania. Oznaczenie sprawy: OZ/U/22/KP/11
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  39. Dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Administracji Centralnej Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  40. Dostawa drukarek na potrzeby Administracji Centralnej Politechniki Wrocławskiej
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  41. dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kopiarka) wraz z serwisem na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA
    Zamawiający: Wrocławski Park Wodny S.A., Wrocław